Almanya’da Nefes Kesen Boks Gecesinde Şampiyonu Hakemler Belirledi!

sturm vs chudinov

Almanya’dan canlı yayın Boks Gecesi Bilgehan Demir’in heyecan dolu anlatımıyla NTV Spor ekranlarında yayınlandı. Heyecan dolu gecede yer yerinden oynadı!

Gecenin ana maçında Felix Sturm ile yenilgisiz Fedor Chudinov WBA Süper Dünya Süper Ortasıklet şampiyonluğu için karşı karşıya geldi.

sturmHer iki boksör de maça hızlı başlarken, 3. raunttan itibaren rakibine üstünlük kuran Rus şampiyon Chudinov karşılaşmayı 6. raunta kadar önde götürürken 7. raunttan itibaren toparlanan Sturm rakibinin stilinine daha iyi adapte oldu ve gardını yüksek tutup puan alıcı direkt ve aparkat vuruşlarla şampiyonu zorlamaya başladı. 9 ve 10. rauntlar ortada geçerken son 2 rauntta tekrar atak yapan Sturm ilk maça kıyasla daha iyi bir performans gösterdi ve 12 raunt sonunda masa hakemlerinden gelen puan sonuçlarına göre kazanan taraf oldu! Felix Sturm, böylece yeni WBA Süper Dünya Süper Ortasıklet Şampiyonu ünvanını eline geçirerek maç öncesi kendisine şans vermeyenleri de şoke etti.

Francesco Pianeta vs. Hasan Olaki

Gecenin ilk karşılaşması Francesco Pianeta ile Türk boksör Hasan Olaki arasında gerçekleştirildi. Karşılaşma 6 round üzerinden değerlendirilmek üzere başladı.

Karşılaşma ilk rounddan itibaren sert bir başlangıç yaptı. Maçta bariz önce olan taraf Pianeta’ydı. Olaki zaman zaman yaptığı çıkışlarıyla da rakibini sarsıyordu. İkinci rounddan itibaren Pianeta rakibine hiç fırsat vermemeye başladı. Her atılan yumruk Pianeta’nın lehine işleniyordu. Dördüncü rountta Pianeta’nın baskısı sonucu Hasan Olaki, sert bir şekilde yerde kaldı. Round sonunda yerde kalan Olaki, toparlanıp maça devam etmek istedi. Bu arada da round zili çaldı. 5. Round başlar başlamaz Pianeta kaldığı yerden devam etti. Baskısını arttıran Pianeta’yı durduran hakem oldu. Araya giren hakem karşılaşmayı bitirdi. Böylece karşılaşmayı kazanan taraf Francesco Pianeta oldu.

01:45

Konni Konrad vs. Andrej Maurer

Gecenin üçüncü ve son karşılaşması Konni Konrad ile Andrej Maurer arasında gerçekleştirildi. Karşılaşma 6 round üzerinden değerlendirildi.

Karşılaşma sert başladı. Maçın 2. Roundunda Konrad, az kalsın rakibi Maurer’i nakavt ediyordu. Konrad karşılaşmada çok aktif tarafı oynadı. İkici rounddan itibaren Maurer’in suratında deformasyonlar oluşmaya başladı. Sert geçen bu karşılaşmada herhangi bir nakavt gerçekleşmedi. Karşılaşmanın sonunda ise masa hakemlerinden gelen sonuçlara göre maçı kazanan taraf Konni Konrad oldu. Gece bu görüntülerle son buldu.


Benzer Haberler

  1. boss

    Boyle rezil bi mac sonucu olamaz , fedor bariz ondeydi almanlar yine yapti yapacagini.

  2. Ozan Tas

    arkadaş fedor un iyi olduğu raundlar vardı ama sturm un daha net yumrukları vardı.Chudinov un çoğu yumruğu sturm un savunmasında kaldı.Bence maçın hakkı ya beraberlikti yada maç sturm undu.Chudinov daha hareketli diye maç onun mu olacak.Yumrukların yüzlercesi sturm un savunmasında kaldı.Chudinov 11 yaş genç diye daha hareketliydi o kadar.Bu ruslarda aşırı bir özgüven var.Şerefsizler bütün sikletleri kendileri alacak sanki.Maç sonu chudinov un antrenörü gelmiş sturm a birşeyler diyor.Sturm un uzattığı eli havada bırakıp dönüp gidiyorlar..

  3. Alp Eren TOKSOY

    Böyle hakemlerin allah belasını versin.İnsanı bokstan Soğutuyorlar.

  4. cengaver bey

    utanç verici bir maç ve utanç verici bir sonuç. inanılmaz sıkıcı, eskiv yapmaya aciz kondisyonu yetersiz 2 boksör. bilgehan bey siz bu adamlara neye göre yorulmuyor dediniz anlamıyorum. ringi bile turlamayan, eskiv dahi yapmayan, dümdüz şekilde gard alıp kafa kafaya boks yapan hatta birçok kez kafa kafaya çarpışan 2 boksörün kondisyonu rezil ötesiydi. çok sıkıcı bir maçtı, rus öndeydi fakat ko için uğraşmadı ve hakemler de eline verdi.

    • Roman

      Of be kardeşim çık sen dövüş seni izleyelim. Adamların seyir zevki oldukça yüksek hiç sıkılmadım bile.

  5. mehmet ertem

    Gerçekten izahı zor bir karar.

    • mehmet ertem

      Dün yayın olduğu için fazla ilgilenemedik. Mümkün olduğunca engellemeye çalışıyoruz. Bahsi geçen kullanıcının hesabı engellendi.

  6. GGG

    Zor ama prof boksu bi şekilde daha adil bi hale getirmeleri lazım federasyonların yada başka mercilerin artık işin suyu çıktı

  7. Abdullah

    Rus acik ara kazandi bence.tamamen ideolojik bir karar. 3 hakem de alman olursa olacagi bu.

  8. Murat Koc

    Arkadaslar bence maçı izleyen Hiç kimse vicdanen bu karardan memnun değildir sanırım. Rus tek taraflı sopa attı maç sonucu hakem kararları ise 1 hakem 114 114 diğer iki hakem ise 115 113 önceden oturulup kime hangi rauntlari vereceklerini belirlemisler. Resmen şike var.

  9. floyd 22

    Almanlar hep bunu yapıyorlar kesinlikle alman boksörler beş kuruş etmezler ne Amerika ne İngiltere de maça çıkmazlar çünkü beş para etmeyeceklerini hakemsiz bi halt olmadıklarını bilirler adam kaç kere sallandı nerdeyse 6. Rauntta pili bitti nefes alıp öyle yumruk atar hale geldi yinede utanmadan maçı verdiler ve seyirciler bile homurdandi arkada bu karara hadi biz yaniliyoruz orda almanlardami yapıldı yarısı sevindi yarısı homurdandi resmen karara…zaten bu almanlar degilmi wladin resmen kafa attığını görmezden gelen her boka susan hakemler ayıp çok ayıp bütün dünyaya rezil oldular..

    • Ottoman Slap

      Senin konuşmaya hakkın yok aga Mayweather a da bunu yapıyolar herif dayak yiyor ama maçı ona veriyolar

    • Ottoman Slap

      Hakemler Sturma verince başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Yani Bilgehan Demir son raundda Sturm un daha iyi olduğunu düşündüğünü söyledi ama Maçın ilk 2 raundu dışında Chudinov bariz bir şekilde evire çevire Sturm u sövdü. Galiba hakemler gardı sıyırıp surata gelen yumrukları puan olarak saymıyo. Mayweather da öyle kazanıyo zaten.

  10. Roman

    Adamım sanada yaptılar yapacağını. Bu almanlar bu kadar adaletsiz veee siz anladınız işte. Maç fedorundu kesinlikle sturmun değildi. En fazla beraberlik vermeleri gerekirdi. Almanların yapmadığı pislik yok. kemer maçlarında aşırı hak yiyolar. Felix vs murrayda maçın hakkı murayindi kazansaydi. Şampiyon olcakti. Bence yakışı kalmadı. Felix fedor 3 olursa fedor bu sefer nakavt etmesi lazım.

  11. Roman

    Tüh fedor su felixle keşke bu kadar centilmen davranmasaydin be kardeşim. Sendekinin yarısı o adilerde yokmuş bak. Vurup gebertseydin keşke. Yazık oldu.

  12. ANTHONY JOSHUA

    Maç açık ara Fedor Chudinov un hakkıydı, en az 6-7 raund net Chudinovundu Alman sadece bir raund daha iyiydi, resmen ayak oyunları ile maç Alman’a verildi..

  13. Wilder Fan

    Maçın hakkı en kötü beraberlikti veya sd ile chudinov kazanmalıydı. Ama ilginçtir maç bitiminde chudinovun yüzünde bir üzüntü belirtisi göremedim. İtiraz etmeler falan da olmadı. Sturma bi güzellik yaptılar.

  14. Wilder Fan

    Bokstaki puanlamanın bence değişmesi lazım. Atılan etkili yumruk kadar puan alınmalı. Atıyorum raundda sturm 25 etkili yumruk attı 25 puan, chudinov 32 yumruk attı 32 puan. Ama şimdiki puanlamaya göre sturm 9, chudinov ise 10 puan alacak.

  15. Murat Koc

    Cengaver bey almanmisin nesin bütün dünya almanların …. yesin ne demek ya. Bütün dünya Türklerin .. yesin. Alman falan tanımam ben ülkemizde karıştırmak için yapmadığı gizli pislik kalmayan Türk genel kurmayini ve devlet başkanlarını gizlice dinleyen pkk ya destek veren bir ırka değil saygı duymak adam yerine bile koymam. Türk devletine zararı olacak nerde bir oluşum var bunlar içinde . Ayrıca kim ne derse desin maçta açıkça ketenpele var

    • Ottoman Slap

      Yahu aga sen bunu adammı sanıyosun kaç yorumunu okudum velet bu ya salağın teki ağzımı tutamıyorum küfür edecem mala gitsin parkta oyununu oynasın ne işi var bu sitede

  16. Hayrettin

    maçın sonucu adaletli değil gibi duruyor, ama öyle yüzyılın fiyaskosu falan da değil yani, 1,2,4,11,12 sturm un gibi geldi bana. 113-115 maçın hakkı gibi, fedor lehine. ama biz ne maçlar gördük, bu o kadar da fiyasko değil yani. bir de gerçekten fedor çok ama isabetsiz yumruk attı, sürekli yumruk ama yüzdesi çok düşük olmuştur diye düşünüyorum. maç sonucuna şaşırmaması da gerçekten kafa karıştırıcı idi.

  17. Murat Koc

    Arkadaş şuraya bak adam bütün dünya almanların ta… yesin diyor. Bu ne biçim bir zihniyet akıl sır erdiremiyorum. Sonrada site yönetimi bana cevaben yazı yazıyor. Biri şu yukardaki saçma yorumu silsin. Ayrıca alman hatunlara biz Türk irkini yeterince tanıttık sen rahat ol. Her yaz buralar. Sen onlara onlar bize hayran

  18. Chn

    Üçüncü maç gerçekleşsin diye verilmiş bi karar. Üçüncü maçta da değişen bi şey olmaz sturum un nakavt etme harici bi şansı yok. Fırat aslan , sturum gibi eğil kapan sayısız yumruk al suratına, başına beyinden hasar alıp hasta olmamaları çok zor

  19. Tyson

    Ben böyle mac gormedim resmen strum zor duruma düşünce hakem çekti köşeye dinlendirdi bide rahat ol sakin ol falan diyo anlam vermek zor fedor sol kroseyle kaşını açtı felixin hakem yine köşeye çekti dinlendirdi çarpışmaya alakası yok pozisyonun fedor kararlar karşısında uyusturulmus gibiydi hiç sesini çıkarmadı o sol kroseden sonra devam etmeliydi onun dışında felixin net yumruklari var fakat maçın felix verilmesine felix bile şaşırdı beraberlik kararını alkışladı beraberliğe raziydi iki hakem kendisine verince bozuntuya vermedi fakat sasirdigi acikti

  20. irfan

    şu bizim hasan ı yenen pienettanın da 2 yenilgisi var. biri klickoya biri de chagayev e.yani başaltı iyi bi boksör.hasanı da kutluyorum cesaretinden dolayı.dün orhan abinin mükemmel anlatımıyla a spor da kick box gecesi vardı.orada başarılı olan türk kardeşlerimi de tebrik ediyorum

  21. turko

    Bu hakemleri denetliyen hesap soran bi kurum yokmu emege saygi rezalet bi karardi rus acik ara kazanmaliydi

  22. gökhan

    Bu maç beni bokstan soğuttu. Yazıklar olsun tiksindim resmen.

  23. DAVİD HAYE

    İlk maçı izlmedim ama ikinci maçı dün yakından takip ettim .Felix strum çok pasif ve kondisyonsuz bir bokscu chudinov da bence üst düzey bir bokscu değil.golovkin niye chudinov maç teklifi yapmış anlamiyirum. Chudinov o performansla golovkin karşısında 6.raundu zor görür.dünkü maçta bence chudinov bariz öndeydi strumun aldığı direklerin kroselerin haddi hesabı yoktu.bana göre chudinov 117-111 öndeydi.sunuda demek isterim bu iki bokscunun degale,badua jack, abrahama,ramireze ve grovese karşı şansları hiç yok.

  24. dogan

    gercekten sok oldum sonucu gorunce lanet olsun adamin emegine yazik .yaziklar olsun o hakemlere.mac kesinlikle fedor un hakkiydi tam bir skandal.

  25. dogan

    boks adina utanc verici bir aksamdi.son zamanlarda boyle bir rezalet karari hatirlamiyorum.david haye arkadasima katiliyorum 117 111 116 112 gibi skor beklerken maci almana vermelerinin izahi olamaz.

  26. halo

    almanya’da bu tip şeyler çok oluyor. aslında sonuca çok da şaşırmamak gerek. almanya’da bir maçta puana kalırsan o maçı alman’a verirler. açık konuşalım; erkan teper de duhaupas’a karşı biraz şaibeli kazanmıştı. verecek örnek çok. huck-povetkin biraz bunun istisnası gibi ama orada promotörler de devreye girmiş olabilir. yani arkan çok sağlam değilse ve almanya’da bir almanla ya da hep almanya’da dövüşen biriyle karşılaşıyorsan nakavt dışında pek galibiyet şansın yoktur

  27. KaraPapak

    Yiğidi öldür, hakkını ver dmişler atalarımız. Doğrudan ayrılmamak gerekiyor. Nasıl üç kağıt döndüğünü spor müsabakalarında bile yine gördük. Maçın hakkı Rus boksöründü. Boşnak asıllı alman ise tamamen kapanarak ve kombine vurmaya çalışıp rusun gardında kalmasına rağmen resmen milletin zekası ile hakaret ederek kemerin gerçek sahibinin elinden aldılar. Ha boşnak asıllı olduğu için kendimi daha yakın hissetmeme rağmen gözümden düştü bu bokser.

  28. Roman

    Merak eden sturm vs Martin murray maçını izlesin murayin hakkını berabere verdiler. Almanlar kemer için yapamayacakları yok. Yazık.

Yorumlarınız