Anthony Joshua ve Charles Martin Maçtan Önce Son Kez Yüz Yüze Geldi. İşte Tartım Sonuçları

CfhbjS8WcAE32Zu

Cumartesi gecesi 23:00’ten itibaren NTV Spor’dan canlı olarak yayınlanacak IBF Dünya Ağır Sıklet Şampiyonluk Maçı öncesi iki boksör, Amerikalı Charles Martin ile İngiliz Anthony Joshua, tartıda yüz yüze geldi.

Anthony Joshua tartıda 110.7kg gelirken, Charles Martin ise 111.1kg şeklinde tartım verdi. Anthony Joshua’nın son maçına kıyasla 400gr, Martin’in ise yaklaşık 2 kilogram verdiği görüldü.

Gece gerçekleşecek diğer önemli karşılaşmalara ilişkin tartım sonuçları ise şu şekilde:

Lee Selby 56.7kg Eric Hunter 56.8kg

Matthew Macklin 72.3kg Brian Rose 72.2kg

Jamie McDonnell 53.2kg Fernando Vargas 53.7kg

George Groves 75.9 kg David Brophy 76.1 kg

Ohara Davies 61kg Andy Keates 60.8kg

Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

  1. deniz

    boylari kilolari ,nakavtari ile birbirine denk iki genc yetenek bakalim kimin gelecegi acilacak. favorim ve gönlum joshua“dan yana ama marti yenerse supriz olmaz, martinin dilian martinen cok kaliteli oldugunu hissediyorum.

  2. Bankacı

    Joshua için whtye maçından daha kolay bir maç bekliyor um.
    Maçın uzun sürmesini gonlum istiyor.

    Bu arada manny nin maçı atv spor da Orhan ayhan abi artık yaslandı her maçta hatıralara dalıyor tadında bıraksa güzel ama maçta kaynıyor arada-insan olarak kendisini çok seviyorum o ayri-

    Birde bu aspor u silip yukluyorum sürekli. Bilgehan beyin anlatı mi baska.

    • Mücahit Mehti

      Sana katılıyorum bankacı martin, whyte dan daha iyi izlediğim kadarıyla ancak whyte macinda joshua macin beraberinde bide psikolojik bir savaş vermeye çalişti, teknigi kadar duygularinida maca katti bu yuzden bariz hatalar yapti. Bunlardan mutlak suretle ders aldigina inaniyorum bu 1. 2.side bu macin ciddiyetinin farkinda olusu ve whyte macinda yasamis oldugu rehavet, beraberindeki tecrübe, joshuanin, martin karsisinda cok daha saglam durmasini saglayacaktir, bu sebepten cok zorlanacagini dusunmuyorum joshuanın. Orhan ayhan konusundada guzel bir noktaya degindin her ne kadar bize boksu sevdiren cok saygin bir kisilik olsada kendisi, bende bazi noktalarda macin ritmini yakalayamadigini ve eski akiciligi ile maci anlatamadigini dusunmekteyim.. sayın bilgehan demir anlatimini hitabini sunumunu, gecmise gore hakikaten cok gelistirdi ve suan bu kulvarda şahsımca rakipsizdir..

    • SamantaFox

      Arkadaş biz o efsanenin hatiralarinida seviyoruz.

    • ahmet kurt

      Evet eskilere gidip muhammed aliyi anlatmasını şahsen çok seviyorum hatta bazen orhan ayhan dan aldığım zevkin yarısını bilgehan demir den almadığım oluyo. Orhan ayhan efsanedir. Sohbeti yeter…

  3. Murat Koc

    Joshua mükemmel vücut yapmış. Adam idmanlarini hiç aksatmiyor bu vücudundan net belli. Bukadar çalışan biri için başarı kaçınılmaz olur. Bu arada joshuanin nakavtla alacağını düşünüyorum

  4. Oleksandr Usyk

    iyi steroid basmış joshua.

  5. Kahraman

    Jashua iyi bir boksör tartışmasız ama bunun nedeni başarısı değil popülist bir boksör olması dükkan maçında gördünüz 2ci rauntta resmen biriktirirsin üst düzey biri bu fırsatı iyi değerlendirirdi martin basite alınacak biri değil göreceksiniz

  6. Kahraman

    Dilian yazdım dükkan olmuş

  7. SamantaFox

    Jashuanın kas yapısını 100 Metrecilere benzetebilirsiniz. İlk raundlardaki patlayıcı gücü bundan dolayı. Raundlar ilerledikçe işi zorlaşacak. Ama yumruğu bazuka gibi . Sağ kroşeyi yiyen kalkamaz.

  8. Marvelous .

    Martin çok basite alınacak biri. Kendine gram güvenmiyor, bu sporda kendine guvenmeden maça cikarsan o maçı bitiremezsin. Tko bir galibiyet alır Jashua.

    • ahmet kurt

      bende martinin korktuğunu düşünüyorum ama oda istekli görünüyo. Bana sorarsan mücadele edicek gibi. Onun kalitesinde bir boksör için kemer sahibi olmak inanılmaz bir lütuf. bu lutfu kolay bırakmaz diye düşünüyorum.

    • ahmet kurt

      Bence korkuyo. En azından ben öyle hissediyorum.

  9. Marvelous .

    Valla osullivan tersi bir durumda çarşı pazar karışır burda. daha geçen biri martin kazanirsa yazmayın madem dedi:)

  10. Marvelous .

    İşte orada isteğin yaninda yetenek işin içine giriyor. Martin istekli olabilir, kendini bulutların üstünde buldu üç ayın içinde. Yetenek kısmı martinde çok alt seviyede benim gözlemim. O kadar kriterden tek avantajı solak olması. Diğer bütün ölçütlerde Jashua önde bana kalırsa. Mesela maçın izleyenler icin zevkli olmasını sağlayan da Jashua olacak. Bir de bunların üstüne martindeki sıfır özgüven maçı tamamen jashuaya çevirdi.

  11. ahmet kurt

    Şampiyon olduğu için 5 yıldız vermişlerdir. Yoksa glazkov dışında kayda değer bir rakip yenmişliği yok. Glazkovuda zaten sakatlanması sayesinde yendi. Böyle bir durum gerçekleşmese yener miydi bilemem ama kesin bildiğim martinin orda diğer şampiyonlara göre çok daha beleş durması.

  12. David tua

    Arkadaslar bana göre joshua favori olsada rakip ters bir gard indirici yumruklara sahip bildigim kadariyla ilk defa sol bir boksörle dövüsecek bana ilk 3 raund macin gidisatini belirler diyorum.favorim yinede joshua herkese saygilar

  13. boks dehası

    herkes joshua için round uzarsa yorulur diyor, ben de bu görüşe katılıyorum ama hantallık konusunda martin in joshua dan hiçbir farkı yok. ikisi de ağır ve hantal boksörler. martin in çenesi hakkında hiçbirimiz fikir sahibi değiliz. şayet çenesi zayıfsa bu maç 2 round sürmez. çenesi orta düzeyse 5 round sürer. çenesi çok iyi ise joshuayı çıkardığı sert bir solla yeri öptürebilir çünkü joshua nın çenesi tıpkı wladimir gibi yumuşak ve wladimir de joshua nın yaşlarında çok fena yeri öpmüştü. martin in birkaç maçını izledim, aşırı ağır ve hantal bir sporcu. dediğim gibi, şayet çenesi granit çene değilse bu maç çok kısa sürer ve joshua ko eder.

    • ahmet kurt

      Martin glazkov maçını izle. Martin o iri vücuduna göre yumruklardan geriye doğru iyi kaçıyor. Jashua dan daha hareketli diyebiliriz.

  14. Mustafa Özer

    martin iyi boksor ama jashua ya rakip olamaz jashua nakavtla macı alır jashua kimle mac yapsa kazanır. dillian whye 7 raund dayandı ama sonunda hastanelik oldu bu gozden kacıyor .jashua ciddi calısmaya devam ederse efsane olur.

  15. Ali

    Mustafa Özer’in yorumuna çok güldüm favorim tabiki joshua insan değil hayvan sanki dillian whyte den 2. Raundda yediği yumrukları başka bir böksor alsaydı inanın bana bayılmıştı ama çene dayanıklı çıktı kaliteyi ispatladı bakalım martinin çene ne kadar sağlam ben 2. Raund nakavt diyorum

    • ahmet kurt

      Başka bir boksör alsaydı yıkılır mıydı? Lan karşısındaki ufacık adamdan öyle bir kroşe yemesi kabahat. Hem whyte kim oluyo lan. Adam boksör değil sen ne konuşuyosun. Herifin attığı kroşe kliçkoyu gıdıklar sen neyden bahsediyosun. o kroşeyi kliçkoya atsa kliçko gıdıklanır lan. Jashua nın çenesini whyte denen ezik boksörün kroşesiylemi test ediyosunuz. Adam sikletindeki 50 küsürüncü boksör.

  16. Vitali

    Bence Joshua ko ile alacak.

  17. Bankacı

    Muhammed ali 91kg agirsiklet olimpiyat şampiyonu 1960 yılı.
    Ağır siklette 3kere ağır siklette kaybedip geri aldı.1960-78 arası ağır siklet gibi boksun zirvesinde zirvede kaldı.

    Joshua 2012 olimpiyat şampiyonu 98 kg agirsiklete,hemde bir önceki olimpiyat şampiyonunu yenmişti.
    15de 15nakavt agirsiklette ve bugün agirsiklette kemer maçına çıkıyor.tek düzgün federasyon olan İBF de.

    Tarih tekerrurden ibarettir derler.önlem alınmazsa!

    • ahmet kurt

      muhammed ali 22 yaşında dünya şampiyonuydu peki jashua? oldu 26 yaşında hala şampiyon değil olursada beleşe olacak. Muhammed aliyle jashua kıyaslanamaz.

      • ahmet kurt

        Kimin velet olduğu belli kültürsüz cahil. Eski boks yıllarından ne anlarsın sen. Kıskançlık falan yaptığım yok jashau büyük ihtimalle bir balonu dövecek. Sizin gibi bokstan zerre anlamayan insanlarda işte jashua dünyanın, tüm zamanların en iyisi diyecek.

      • ahmet kurt

        Siteye saygım olmasa sana küfür etmiştim küfrü hakediyosun.

  18. Bankacı

    Tabii sportif anlamda.

    Ali yaptıkları ring dışında ve insanlık için hiç bir sporcu yanına bile yaklasamaz.

  19. ahmet

    joshua en fazla 6. raunt da indirir. daha kısa sürebilir ama uzun sürmez

  20. Eskibiboksör

    Arkadaşlar bencede aj alır ama puanla kolay maç olmaz kanımca

  21. Murat Koc

    Zaten şu resimde bile kimin daha çok çalıştığı ve şampiyon olmak istedigi net belli oluyor.

  22. ahmet kurt

    banada öyle geliyo.

  23. Bankacı

    Martini tebrik ediyorum cesaretinden dolayı. Şampiyon um kemerim var deyip hikayeden adamlarla istatistiklere oynayabilirdi.herkesin cekindigi bir adama karşı hemde ilk unvan koruma maçına çıkıyor.

    Valla kimse martine laf etmemeli

    Para yı vuracakmis onun içinmiş vs. sebeplerden biri o olabilir ama ana neden o değil.kendi yuzyuzede söyledi
    Şampiyon san en iyilerle oynamalisin.en iyi dedikleri adamla karşılaşmak istiyorum mealinde bir şey söyledi .gerçek bir boksör böyle olmalı. Kariyerini ortaya koydu.yenmesi sürpriz ama cesareti takdire şayan.

  24. Mehmet

    Martin ben tanrıyım diyor. İyi bir Boksör olabilir ama kişilik sıfır Bugün anthony ifadesini alacak onun

  25. Nihatu

    David Tua’yı bilen birini görmek güzel… Keşke bugünlerde maçlarını canlı seyretme şansını yakalamış olsaydık. İngilizleri sevmem ama gönlüm Joshua’dan yana…

  26. deniz

    martin basbayagi para icin dövusuyor . eger para icin degilde buyuk boksörler ile dövusmek istiyorum diyor ve diger taraftan joshua bu mac icin hazir degil diyorsa söylemlerinde celiski var. joshua`yi hazir görmuyor isen onu henuz buyuk boksör görmuyorsun demektir , buyuk görmedigin bir boksör ile neden dövusuyorsun peki? ayrica bu maca cikman icin neden 3 milyon dolar talep ettin ve rövansta talep ettin derler adama. hikaye anlatmasin. joshua ile dövusmese kiminle dövusecekti ibf siralamasin ilk 15 te olan ve guclu olan? bende olsam onun gibi yapardim daha zayif rakip secip kaybetme ve az para kazanma riskim varken neden 2-3 milyon dolar kazanacagim maci secmeyim? hangi boksör para icin dövusmuyorum derse yalan söyluyor. boks ölumcul riski olan bir spor ,kimse keyfinden bu sporu yapmiyor , yiyecegin bir yumruk ile hayatin karara bilir . önce paradir sonra kariyer.

  27. DAVİD HAYE

    Birincisi ramirez WBO da abrahimin zorunlu rakibiydi mecbur maç yapmak zorunda.ikincisi ramirez golden boy şirketine bağlı bildiğim kadarıyla .bu maçı ramirezin şirketi ayarladı en büyük etken kazanıp kaybetmekten ziyade paradır.Abraham almanyada puan farkıyla kazanır ama almanyada maç geliri olarak 5 milyon dolar olacaksa amerikada bunun iki katını alır.Abraham aynı zamanda yıllardır kendini Amerikalılara karşı ispat etmek istiyor .dirrel ve warda karşı ezilerek yenilmişti .ramirez maçı Abraham için hem para hemde amerikada prestij kazanma maçı.

  28. ahmet kurt

    Arthur abrahama balon dedi :)) Sen git bir dahada boks izleme çocuk tamam mı git ve bir daha boks izleme.

  29. haci

    ikiside şampiyon olmayı hak etmeyen boksörler martine şampiyonluk piyangodan çıktı jaşua yenerse onaada piyangodan çıkmış olacak ikisinde kariyerinde zorlu rakip yok ikiside şişirme boksör

  30. TeamLemieux

    arthur abraham mı balon 🙂 sen rugby’e falan yönel olmadı teniste güzel spor

    • ahmet kurt

      Lan bak bir daha bana ergen tarzı yorumlar yazma yaşın 17 yi geçmez gerizekalı. Benimle adam akıllı konuş gevşeğe bakın ya. Bokstan anlamıyosun olm anlamıyosun. Boxrec sitesinde araştır dövdüğü adamların listesine bak kalitelerini gör. 3-5 maç izleyip burda boks dehası gibi ahkâm kesme…

  31. Roman

    Joshua promotorü sayesinde bu maça para sayesinde çıkıyor. 15 macda şampiyon luk o rakiplerle olmazdı. Rigo gibide olmadığına gore neyse.

    Bu gece yumruklar konuşacak ceneler kapanicak 😀

  32. Kara

    Maç joshua nın

  33. DAVİD HAYE

    5 tane maç var ve gece 23 te başlayacak .joshua – Martin maci kaçıncı sırada olacak.inşallah son maç olarak çıkarmazlar .öyle olursa maç gece 01:30 gibi ringe çıkar.eğer kendisinden önceki maçlar ko ile biterse 1 den önce başlar.

  34. faatiih

    anlamadığım bişey var joshua martin maçı yapılmış galiba 3. raundta nakavt gorunuyo joshua almış. wikipedianın sitesinde.

    • Ahmet kurt

      Vallaha bakmadım ama yazıyosa yanlış yazıyordur çünkü maç canlı yayınlanacak.

  35. ahmet kurt

    jurgen brehmen e bir kez hakkını veren boksör demedim. Arthur abrahama gelince sen kendi haline gül komik çocuk kimsenin seni taktığı yok zaten. Bu sitede arthur abrahama laf eden bir tek sen varsındır heralde…

  36. golden boy

    manny macı hangi kanalda

  37. DAVİD HAYE

    A sporda.jurgen bremer çok iyi bir bokscu değil.Abraham ile bremeri kiyaslarsak Abraham daha üstün bremerden.Abraham korkusuz bir bokscu .ward,froch, dirrel,Taylor gibi üst düzey bokscular ile maç yaptı .bremer almanyanın salon sporcuları maç yapıp kemer koruyor.adam birde kovalevi zorlanacağını söylüyor.

  38. hacıosman

    büyük heyecana saatler kaldı joshua bu akşam martinin hakkından geliceği gibi burada her yorumun arkasına yorum yazan yırtık dondan çıkar gibi çıkan ve joshuanın yeteneklerini kıskananlarında azının payını vericek 😉

    • Ahmet kurt

      Kazanırsa tahminim tutmuş olur. Gelipte bana sakın hani jashua kötüydü demeyin. Çünkü ben martinin ondan daha kötü olduğunu düşünüyorum. Hatta bence jashua iyi bir boksör ama sizin abarttığınıza mıke tysonla muhammed aliyle kıyaslamanıza oranla balonun önde gideni. Ne demek istediğimi anlayabiliyor musun kardeşim?

      • hacıosman

        ben mesajı ortaya yazıyorum sen yine atlıyosun be kardeşim yanlış anlama kalp kırmak istemem ama sen bu sitenin admini felamısın, yada bi boks dehasıda senmisin niçin sende kendi yorumunu yazmak yerine yapılan her yorumun altına cevap yazıyosun ben onu anlamıyorum. ayrıca boks dünyası uzun yıllardır böyle starlara aç, o yetenekte joshuada fazlasıyla olduğundan dolayısıyle takipçisi ve seveni fazla ileride belki bi tyson olabilir bu yetenek onda var ama tabiki an itibariyle karıyer olarak alininde tysonunda çooooooook gerisinde. aksini yazan bunlarla kıyaslayan yada daha iyi oldunu söyleyen çoluk cocuktur onlarıda esgec saygılar kardesim

        • Ahmet kurt

          Kardeşim yazdıkların bire bir beni tarif eder gibiydi gönderme yapıyosun sandım.

  39. Ahmet kurt

    Siteye laf etmek gibi olmasın ama burada sadece ntv spordaki maçlara önem veriliyor. Arthur abrahamın maç haberi yok mesela.

  40. deniz

    mac ingiltere saati ile 23.00- 24.00 arasi baslar tahminim buda turkiye saati ile 01.00 -02.00 ye tekabul eder.

  41. Bankacı

    Herhalde 2.maç olacak daha önceleri bu şekilde yaptılar diye hatırlıyorum.

    Ahhh su sabah ki maçlarda NTV sporda olsaydı.büyük ihtimal sabah kalkıp izlemicem.ambiyanstan dolayı.

  42. Murat Koc

    Joshua nakavtla geçer bu macida. Martinin kemerli son saatleri yarın eski bir şampiyon olarak hayatına devam edecek

  43. Mücahit Mehti

    Aynı beklentideyiz murat koç 🙂

  44. Yıldıray

    Ahmet kurt nerdesin Ahmet kurt

    • Ahmet kurt

      Ben biryere kaybolmam buradayım 🙂 tahminlerim doğru çıktı amma bu kadar kolay olacağını beklemezdim :))

  45. Mücahit Mehti

    Martin kazanacak diyenler ve bu mac kisa surede bitecek mac degil diyenler size gelsin bu galibiyet 🙂

  46. Lara

    bari 6-7 round sürseydi maç.

  47. Lara

    ulan 2 saat bunun için mi bekledik.bari 6-7 round sürseydi maç.

  48. halil

    adam hiç bişey yapmadan ko yaptı:))

  49. uzman

    Az sonra birileri gelecek ve yine ilk rauntda çok açık verdi bitane direk yumruk yedi bir sonraki rakibi bunu affetmez diyecek eminim. örnek: dillian white 2.raunt)

  50. Lara

    2 saat bunun için mi bekledim anasını satayım.bari 6-7 round sürseydi.

  51. Murat Koc

    Ben gunler oncesinden yeni bir Mike tyson geliyor dediğimde akillarinca dalga geçenler dünya yeni bir muhammed ali geliyor diyor buna ne diyeceksiniz. Güya martine yenilecekmis az biraz bokstan anliyan bu adamın yeteneğini görmesi gerek. Whyte maçında heyecandan eli ayagi dolandı yoksa çokta hızlı biri. Herzaman dediğim gibi joshua bikaç yıl içinde bütün kemerleri toplar birdaha da 10sene birakmaz

  52. halil

    AJ bunu bilseydi antrenmanlarını ağır yapmazdı:)

  53. Bankacı

    Kaç aydır bekliyordum oysa.tahmin ettiğim gibi.maalesef.

  54. Bankacı

    Bu kadar kısa surmemeliydi.kaç aydır bekliyordum oysa

  55. asdas

    Efsane doguyor

  56. Vitali

    Ilk balon gitti

  57. boss

    Sira ucan balon wilderda

  58. dogan

    joshua ta inanilmaz bir yumruk gucu var.zaten martin ilk roundta bir iki yumruk alinca ikinci raunda cikarken ne yapacam ben bu adamin karsisinda modundaydi. ibf karizmayi kurtardi joshua gibi super star boksor kemeri aldi.kemer joshua ya cok yakisti

  59. Mücahit Mehti

    Sesli güldüm afiyet olsun hacı kardeşim 😀

  60. efe

    Bu adamın karşısında kim durabilir gerçekten merak ediyorum. hızlı ve çok güçlü.

  61. Uzman

    +1 Hacıosman Aynen katılıyorum. Sorun tahminde bulunmak veya görüşünü bildirmek değil herkesin (otoritelerin dahil) fikir beyan ettiği bir sonucun tam zıttını, olmayan gerekçelere dayandırarak körü körüne savunmak. Elbetteki her maç tüm sonuçlara gebedir ama görünen köyde kılavuz istemez…

  62. Mücahit Mehti

    +1

  63. Marvelous .

    Martin yener diyen bir veya iki kişi var mıdır bilmiyorum ben gormedim hiç yorumlarda. Bu yaygara niye şimdi peki, adam jashuanın krosesini beklemeden yorum yazmış ben demedim mi diye insan hayret ediyor zaten yüzde doksan böyle düşünüyordu burda, sadece bazı arkadaşlar kolay olmayacağını söylüyorlardı yanıldıkları nokta bu oldu. Martin ne ise oydu ringde. Jashua çok fazlaydı karşısında fakat martin gibi bir çöp onun için bir ölçü değil, martin hiçbir şampiyon adayı için ölçü olamaz zaten. Jashuanın onu açık,boksunu biraz daha çeşitlendirmesi gerek.

  64. Yıldıray

    Ahmet kurt hocam ben hiç bir yorumumda Joshua yı övmedim ama sen her yorumunda onu kötüledin ne oldu ben haklı çıktım demek en kolayı ben demeyecem ama bunu.zaten Joshua nın şu an tüm boksörlerin önünde olduğunu iyi boks izleyicileri zaten görüyor kendine biraz ders çıkar bu sana yeter 😉

  65. Yıldıray

    Marvelous hocam sana katılmıyorum burda bir çok kişi martin yensin diye hatim indirdi tabiri caizse. Bir kaç kişi ile sınırlı değildi. Joshua boksunu çeşitlendirsin diyorsun napsın abi Ada’m yeşillik havuç turp falan mı çıkarsın ringe merak ediyorum gözünüzde Joshua ne Zaman iyi boksör olacak acaba. şu an Joshua da olmayan sayılabilecek tek özellik bence ayakları çok iyi değil ama bu maçta geçmişe oranla daha iyiydi ayakları.

    • Marvelous .

      Yok benim gözümde zaten süper star adayı Parker ile birlikte. Martini de rahat gececegini belirttim bir iki yerde. Çok fazla Sağ kroseye dayalı oynuyor gibi geliyor bana demek istediğim o. Farklı enstrümanlar katmalı boksuna, belki de gerek görmedi şimdiye dek o da olabilir. Birçok kişi jashuanın yenilmesini istemistir ama bunu yaziya döken azdı bence, pek dışa vuramadilar arkadaşlar:)

Yorumlarınız