Anthony Joshua vs Joseph Parker Görüşmelerinde Son Durum

joshua-parker-kapak

İngiliz WBA, IBF ve IBO ağır sıklet dünya şampiyonu Anthony Joshua ile Yeni Zelandalı WBO şampiyonu Joseph Parker arasında görüşmeler devam ediyor.

İki boksörün promotörlerinin yıl başından önce anlaşması beklenirken, daha önce mücadelenin 31 Mart’ta Galler’in başkenti Cardiff’te gerçekleşeceğine dair söylentiler ayyuka çıkmıştı.

Konuyla ilgili bir açıklama yapan Joshua’nın menajeri Eddie Hearn, anlaşmaya çok yakın olduklarını ve en muhtemel tarihleri 24 Mart, 31 Mart veya 7 Nisan olduğunu, mücadelenin gerçekleşeceği yer olarak ise Cardiff ve Londra’da bir çok seçeneği değerlendirdiklerini ifade etti.

Joshua vs Parker maçını kazanan boksörün ise (Luis Ortiz’e karşı kemerini koruması halinde) Amerikalı WBC şampiyonu Deontay Wilder ile ringe çıkması bekleniyor. Wilder ile Joshua arasındaki en büyük problem ise finansal paylaşımın nasıl yapılacağı. İngiliz boksörün ekibi, Wilder’ın istediği %50-%50 eşit paylaşım talebini “gerçeklerden kopuk” bir talep olarak nitelerken, işin bu noktaya gelmesi halinde Joshua ve Wilder’ın, Joshua lehine %60-%40 gibi bir paylaşım üzerinde anlaşabileceği de konuşulanlar arasında.

Gelişmeleri sitemizden takip edebilirsiniz.


Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

  1. Samantha Fox

    Eğer maç olursa ki bence olur , Maç puanla biter ve jashua alır diye düşünüyorum . Takam maçı iyi bir örnek bu maç için .

  2. Sebastian heiland

    Yani povetkin hammeri boşuna yendi…

  3. conan

    wilder-boşua maçı için 40-60 makul bir rakam.

  4. WildervsJoshuaa

    Wilder bu rakamida kabul etmesse korkuyor demektir . zaten kazanirsa yuzde yuz rovansi olur bu sefer 50 50 yaparlar…

    • ChernobylMutant

      öyle yağma yok 40’a 60’ta kazanıpta %50 %50 verirse basketçiye olan sempatim sıfıra düşer ya rövanş yapmasın ya da boşua’nın milletle dalga geçtiğinden beter dalga geçip %5-10 teklif etsin.

  5. hitmonchan

    Bu maçın sonu ne olursa olsun nakavttır. İkisinden biri kesin nakavt olur (büyük ihtimalle Parker). Povetkin’le ise 40 yaşındayken maç yapmak varken niye şimdi yapsın Joshua :D. Yeni bir sistem lazım boksa. Şu Muhammed Ali Turnuvası zorunlu hale gelse.

  6. Junkie

    valla ne yalan söyliyim boksa olan ilgimi kaybettim artık fatih terim de galatasaray a döndü eğlence başlıyor 2. yarı boksu çok büyük maçlar dışında artık takip etmeme kararı aldım . Sosyal medyadan desteği arkasına alan kemer elinde olan boksörlerin tavırlarına bak . Joshua efendi aldı şampiyonlukları şimdi rakip seçiyor yüzde 20 25 komik teklifler eskiden bu kadar para konuşulmazdı şimdi işin gerçeği para oldu. Parker felanda adam degil madem joshua nın çenesi cam o kadar eminsin o zaman kabul et nakavtla rövansta aynı teklifi ver ya da hiç rövans yapma joshuada silinsin gitsin . Bir diğer şampiyon wilder 39 maç be arkadaş 39 maç aç boxrec i bak wbc şampiyonunun karnesi 10 sene önce sıralama boksörü olan bir boksörden daha kötü gülsemmi ağlasammı bilemiyorum hala ortiz maçı net değil hep bir pazarlıklar insanlar artık her büyük maça illaki bir şey çıkacak gözüyle bakıyorlar . Valla o kadar sogudumki bokstan en adil spor derdik eskiden 2 adam çıkar yumruklaşmadan bilemezsin ne olacagını ama şimdi en taraflı spor oldu . Joshua ingiltere dısında maça çıkmıyor olaya bakın adamda steroid buram buram kokusu geliyor ne bir ceza ne bir yaptırım ama gariban ortiz povetkin tansiyon ilaçlarından kalp ilaçlarından ceza alsınlar hassktir lan ordan izlemiyorum artık bu saçma sporu şu joshua yıda her yerde görmekten bıktım artık nasıl bir şey bu para ellerinde olsa sıçarken bile canlı yayınlayacaklar kendilerini aman millet sabah akşam bizi konuşsun nasıl bir ego lan bu enteresan adamın aktif boks kariyeri bitmemiş promotörlük yapacak her gece kendisini gösterecek alkışlayacaklar büyük şampiyon peki büyük şampiyonun dünyada o kadar yerde katliamlar yapılırken cocuklar denizlerde bogulurken ölürken bu şampiyonların 1 dk lık bir videosu veya kısa bir açıklaması varmı bu konularla ilgili hangi dünyada yaşıyorlar ? son sözüm şudur bu andavallar için birbirinizi burda kırmayın tartışmayın hepsinin canı cehenneme

  7. tipitip

    Denizdeki balığın pazarlığını yapar gibi erkenden wilder jaşua maçı için yüzdelik konuşulmaya başlanmış…hele bi wilder ortiz maçı olsun sonra jaşua parker maçı resmi olarak ilan edilsin bakalım…daha ağızlarındaki lokmayı çiğnemeden bir sonraki kaşığın hesabını yapıyorlar…Ne açgözlü bi kapitalist patronlar… önce şu maçları ve heyecanlarını bir yaşayalım, sonraki heyecanları şimdikine karıştırıp kafamızı bulandırmayın lütfen…

  8. Sebastian heiland

    Dünya agır siklet para şampiyonları..

  9. Roman

    Bence 65 % joshua, 35 wilder. Ideal olur. Wilderin 50 50 istemesi aptallık. Wilder korkaktir. 60 a 40 ı kabul etmezse.

  10. Iron Mike

    Madem Povetkin ile Joshua2nın maç yapma ihtimali yok. Neden sitede o maç oylamaya açılmış? Saçmalanmasa iyi site aslında burası…

  11. Tugay Özay

    Kapitalizm çağında yaşıyoruz dostlar. Tıpkı diğer tüm spor dalları gibi boks da kapitalist düzene entegre olmuş durumda. Artık spor=para demek ve paranın borusunun öttüğü her yerde pislik vardır, adalet beklemeyin…

    • Chorniy

      dedi çakma filozof

    • serhat king

      aynen öyle.spor eşittir para ve paranın borusunun öttüğü yerdede ortiz powetkin gibi adamlar yaşlanmaya terk ediliyor.
      bu biraz boksörlerin karakterlerindende kaynaklanıyor.
      90 lardaki adamlara bak brde şimdikilere bak.herşey para

Yorumlarınız