Avni Yıldırım Nakavtla Döndü, Bir Sonraki Rakibi ve Maç Tarihi de Belli Oldu

avni-yildirim-derek-edwards

Dün gece Almanya’da ringe çıkan ve Macar Attila Korda’yı ilk rauntta nakavtla mağlup ederek Eubank maçının ardından iyi bir geri dönüş yapan Avni Yıldırım’ın bir sonraki rakibi ve maç tarihi de belli oldu.

Avni, bir sonraki maçına yine Almanya’da çıkacak ve rakibi de Amerikalı veteran boksör Derek Edwards (27-7-1) olacak.

Bugüne kadar sadece Adonis Stevenson ve Matt Korobov gibi en üst seviye rakiplere karşı nakavt olan Edwards’ı nakavt etmeyi hedefleyen Avni için bu maç, hem unvan maçı yolunda önemli bir adım, hem de Eubank mağlubiyetinin ardından fiziksel ve mental olarak tekrar en üst seviyeye çıktığını kanıtlaması açısından önemli bir fırsat olacak.

#HaydiAvni


Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

  1. Kanguru Perkovic

    Kolay rakip değil nerde ne yapacağını bilen iyi bir boksör ama artik işi bitmiş gibi son 4 maçını kaybetmiş.

    Avni nakavtla kazanirsa moral acısından iyi olur ve kemer şansını da yakalamış olur.basarilar avni . En azindan ibf ve wbc şampiyonu olabilecek potansiyeli var

  2. BadBoyHari

    mehmet ertem bey selamlar avninin maçı boxrecte gözükmüyor bunun sebebi nedir maç resmi değil miydi kimse maçın olucağını bilmiyordu

  3. özgür can

    sol vur avni hadi oğlum avni diyerek bu işler böyle yürümez inş yolu açık olur ama iyi bir antrenör olmadığı sürece köşesinde sivaslının işi zor zaten kupa elemelerine girmesi hataydı.avni’nin çenesi okadarda cam çene değil aslında çok net darbeler aldığı için kendi hatalarından dolayı nakavt oldu yoksa hemen yıkılacağını tahmin etmiyorum çünkü çok bozolama gitti çok amatördü iyi bir ders çıkaracağını düşünerek yolu açık olsun.

  4. BadBoyHari

    eubankı yenemiceğini biliyordu zaten ahmet önerde avni yıldırım da böyle tercih ettiler vardır bir sebebi

  5. Kızılderelı

    Eubank ayrı bir boyut ve avni çok tedbirsiz gitti üstüne avni 1 yumruk atarken eubank 3 atıyor
    E o zamanda kırışmada Şansın olmqz
    Ayrıca çok net yumruklar nedeniyle nakavt oldu cam çene vs değil
    Bence daha fazla çalışırsa kemer alır
    Şansı var
    Eubank maçından önce çok şişirildi burada şimdi de yerin dibine sokuluyor tipik türk insanıyız
    Avni yıldız altı iyi boksördür
    En iyi olamaz ancak orta da değil

  6. BadBoyHari

    ağırsiklette ortiz neyse süper ortadada avni odur kemer alamayabilir ama iyi boksördür

    • Big George

      YA oğlum bak git. Avni ile Ortiz’i kıyaslıyor. Bir yanda sokaktan çevirdiğin adamdan bir miktar daha teknik avni. Diğer yanda boks deryası Ortiz.

  7. conan

    Avni artık veteran boksörleri yener. Eubank tarzı 5 yıldızlı boksörleri bu antrenörle yenmesinin imkanı yoktur.

  8. BadBoyHari

    kemer kazanabilir mi sence conan

  9. mostwanted

    bu maç ne ara oldu.ne maçıydı bu.bu arada dün akşam biraz eğlenmek için ahmet önerin basın toplantısındaki kavgasını izledim.ingilizceye armağan ettiği küfrü sonrasında türkçeyle devam etmesi efsane

  10. Bedir Altın

    arkadaşlar bu maç WBC International Super Middleweight Title için olacak maçı alırsa benavidez ile şampiyonluk maçının önü açılacak.
    http://boxrec.com/en/boxer/681976

    • ahmet kurt

      işte bu iyi haber. ahmet öner iyi bir antrenör değil. bayağı eleştiriyi hak ediyor. ama arkası da bayağı sağlam. hele de bir türk için bayağı bayağı sağlam. promotörü oldukça avni yi büyük maçlara sokabilir. yalnız şöyle bir şey var. ahmet öner avni nin biraz olsun geleceğini, iyiliğini düşünüyorsa ona iyi bir antrenör ayarlamalı. çok şey istemiyoruz. adam akıllı 1 antrenör ayarlasın yeter.

  11. Bedir Altın

    avni kim ne derse desin seni destekliyorum ve inşallah şampiyonluk kemerini ülkemize getireceksin. eubank maçı hayatımda en çok üzüldüğüm maçlardan biriydi ama tecrübesizlik, konsantrasyon eksikliği ve daha başka bazı nedenlerden dolayı böyle oldu yoksa dünyada kimse böyle bir sonuç beklemiyordu eubank ın en fazla 10-11 gibi raundlarda tko (kesinlikle ko değil) ile yenmesi bekleniyordu. rakibe yönelik psikolojik baskı için sevimsiz görünmeni anlayamayıp, seni antipatik görenleri, idolojik saplantılarından dolayı seni sevmeyenleri boşver. tarih yazmanı bekliyoruz ve unutma ki Türkiye nin büyük çoğunluğu seni destekliyor. Allah yolunu açık etsin…

    • Tek Kral Deontay Wilder

      Amin kardeşim.. bizden olsun çamurdan olsun sanada helal olsun bedir + 1000

  12. cemil aslan

    inşallah avni ahmet önere rağmen güzel galibiyet serileri ile eskisinden daha iyi bir dönüş yapar. ama şu antrenörü değiştirebilse çok iyi olurdu…

  13. BadBoyHari

    cemil aslan avni kimle çalışsın ??? ingilizce bilmiyor türkiyede antrenör mü var bu arada avni şimdiki rakibini nakavt ederse sükse yapar erik skoglund gilberto ramirez andre dirrelle maç yapmış adam ve hiç biri nakavt edememiş

    • cemil aslan

      kardeşim ingilizce bilmeyen pekçok boksör şuanda ingilizce bilen ekiplerle çalışıyor, zamanla ingilizcede öğreniyor. önemli olan iyi bir ekiple çalışmak, dil problemi çözülür. rus antrenörler var, kanadalı antrenörler amerikada golovkinin gassievin ekipleri var. bir şekilde bağlantı kurulup anlaşılabilir.

  14. WildervsJoshuaa

    Avni bunu yapacak guctesin aslannnn . eubanka karsi anlik bir kirismada geri cekilmedin ve tum yumruklari aldin en sonda sagiyla yuzunu duzeltip soluyla vurdu yatiridi . o anlik bir olaydi macin akisina bakarsaniz eubank hic bu kadar tutuk degildi her raund 4 5 tane aparkat vurana adam ilk raund bi tane 2. raund bi tane vurmustu ve yumruk isabet yuzdesi 3. raunda kadar esitti . acemiligine verelim ordaki acigini . simdi geri donusu daha saglam olacak bu edwarsi yenebilecek gucte avni nakavtla yenecektir bence cunku cok formsuz ve kondisyonu bitik 38 yasinda. Sonrasinda bi tane daha international maci yapip benavidezle unvana cikicaktir . son sansi olabilir unvan maci… Benavidezi yenebilecek gucte avni.

  15. BadBoyHari

    edwardı nakavt eden adamlar adonis stevensonla matt korobov biri eski ortasiklet wbo şampiyonu diğeri wbc hafif ağır siklet şampiyonu edwardı nakavt ederse baya iyi olur

  16. BadBoyHari

    sitenin yüzde 39 u billy joe puanla alır demiş bunlardan biri benim sitede bokstan anlayan çok az kişi var

  17. cellat hopkins

    Avni hepsi 1 maglübiyet aldı boksta cok doğal yenildi rakibi herkesi yenebilecek gücte avni yine yeni yeniden istedi seviyeye gelip ünvan maçına çıkacaktır saygılar

  18. About Billions

    Benim avniden hala umudum var. Benavidez, truax gibi boksörlerin, mevcut şampiyon olduğu bi siklette, avni de şampiyon olabilir. Edwards, tecrübeli bi boksör. Badou jacki şans yumruğuyla yenmişti. Son maçında lolenga mock diye 14 mağlubiyeti bulunan, 45 yaşında bi boksöre yenilmiş. Avni için güzel bi geri dönüş maçı. EdwardsI karşısında kendini deneyebilir. Bi çok özelliğini test edebilir. Umarım iyi bi şekilde döner.

  19. ahmet kurt

    bu arada gördüğüm kadarıyla sitede bu olayı bilmeyen çok kişi var. arkadaşlar bazı boksörlerin ufak galibiyetleri boxrec e haftalar sonra bile girilebiliyor. yapılmasına çok çabuk karar verilmiş böyle ”antrenman maçı” niteliğindeki müsabakalar çoğunlukla boxrec e hemen girilmiyor. fatih keleş in bir maçı yapıldıktan 2-3 ay sonra boxrec e girilmişti.

  20. Badou Jackk

    Bence Avni bu siklete göre biraz yavaş kalıyor güzel yumrukları var ama eskifler hep ezbere ve rakibin üstüne giderken sanki sadece vurmayı düşünerek gidiyo şöyle ki her ne olursa olsun savaşan bir yüreği var, hırsı var bunun üzerine biraz daha teknik taktik katacak bir antrönör Avni’yi bambaşka bir boksör yapar. Başarılarını diliyoruz her şekilde bizim Türk evladımız ”AVNİ”.

  21. Murat Koc

    Avni yildirim helal olsun kardeşim yasin çok genç allah sana birkaç kez daha o kemer maçına çıkma sansini verecektir elinde sonunda o şampiyonluk apoletini eline alacaksın.gecmisde yapılan hatalardan ders alarak tam gaz yola devam.dünya bir yana sen bir yana

    • TÜRK OĞLU TÜRK

      hata dan kastın sanırım ahmet öner in kendisi 🙂

      iyi bir antrenörle şansı var hala avni nin…

      • Murat Koc

        Ben ahmet onerin çok iyi bir menejer olduğunu düşünüyorum çalıştığı tüm Türk boksorleri kaçırdığı kubalilari hep tepeye tirmandirdi orda artık yetenek devreye giriyor sporcu nakavt oluyor ahmet öner ne yapsın kısıtlı bir bütçeyle gelinebilecek en ust mertebeye geliyor.yüz milyonlarca dolar bütçesi olan insanlarla kiyaslamamak lazim kendisine haksızlık edildigini düşünüyorum bugün ahmet öner ben yapmıyorum dese ne olur turkiyede boks.daha yeni yeni sporcularimizi profesyonel menejerlik şirketleri takip etmeye başladı. Buda yine ahmet onerin sayesinde oluyor çıkarıyor bir yığıt 16maçta kemer maçı oynuyor insanlar da diyor ulan bu turkiyede de boksor var galiba merak ediyor arastiriyorlar.biz ülke olarak maalesef başarıyı değil kişilerin siyasi görüşünü görüyoruz üniversitede okusak halen bu kafatasci ortaçağ zihniyeti gitmiyor adam kemer maçı yapiyor ya bu bizden değil falan partiden yenilsin deniyor zihniyet kötü. Ben bakiyorum avni gibi sporcu kötü yorumlardan korkup instagramda mesajları kapatıyor oysaki sosyal medya sporcuların reklamı için aktif kullanılması gereken bir mecra hatta çoğu boksor Ordan reklam aliyor ama bizim holiganlar adama sovuyor.sözün özü ahmet öner de avnide ali erende fatihte hepsi başarılı insanlar ama öncü gruplar oldukları için bu işin cefasini çeken kişiler sistem oturunca yarın gelenler sefadını sürecek ve bu adamlar boks denildikce hep saygıyla anilicak

        • TÜRK OĞLU TÜRK

          ahmet öner in menajerliğine zaten laf eden yok sitede…iyi bir menajer sağlam bağlantıları var ama antrenör olarak berbat be murat hocam 😀

          yani avni nin boksuna birşey katabilecek kabiliyette biri değil…o gitsin maç organize etsin yeni yetenekler keşfetsin sonra da piyasaya sürsün…menajerin işi budur…yani sen şimdi oscar de la hoya nın ve hopkins in canelo nun köşesinde antrenör kısmında gördün mü hayır…çünkü bu adamlar menajer veya bir şirketin temsilcileri…

          açıkçası avni için abel sanchez bir nimet….ben sanmıyorum ahmet öner in illa avni nin antrenörü ben olacak diye diretmesini…bunu avni istiyor aslında…avni nin kafa yapısını değiştirmek lazım…

          • Murat Koc

            Avninin kişisel tercihi demekki kendini ahmet onerle daha rahat hissediyor bana kalsa ben ben floydun klubunde çalışsın isterim ama bunlar birazda boksorun istemesiyle ve maddi imkanların el vermesiyle ilgili halihazirda olan bu olduğuna göre şimdiki ekiple nasıl bir yol izlenmesi lazım bunun üzerine düşünmek lazım. Onuda yine ahmet öner planliyordur avni emekli olana kadar bir şampiyonluk elde etsin ben çok büyük başarı kabul edicem sonuçta Türk boksunun tatmadigi bir duygu zaten kazanırsa da bir avni kazanır diğerlerinin pek şansı olmadığını düşünüyorum

  22. ramou900

    Avni çok büyük bir elmas İNŞALLAH iyi işlenir ben ilerde çok büyük boksör olcağını düşünüyorum

  23. hitmonchan

    Ders alacağını sanmıyorum. Golovkin izlemeli bol bol. eskiv yapmadan kalas gibi bir fizige sahip olarak bile teknik bir boksör olunabilir. Ama avni idolüm olabilecek bir boksör yok diyordu eubank maçından önce. Hala ayni kafadaysa umut yok bence.

  24. Big George

    Derek Edwards’ı yensen ne olacak? Avni için esas sınav Derek değil onu yenen Matyev Koborov gibi adamlardır.

    Matt Korobov çok riskli, çok sağlam bir boksördür. Ama düşüşte olduğu da kesindir. Fakat ne olursa olsun Korobov’u yenen birisi boks dünyasında sükse yapar.

    Avni bu maçları kazanarak bir yere varamaz. Ha para kazanır mı? Az buçuk kazanır tabi. Fakat bir boks izleyicisi olarak bu benim umrumda mı? Değil…

    Avni’yi büyük bir boksör yapmaz. 76 kilonun Breazeale’i yapar.

  25. MrN0

    avni bu kafayla giderse sıralama boksörü bile olamaz , önce o mafya bozuntusu krodan kurtulması lazım.

  26. Boyka2828

    Avni iyi boksör elbette ama hantal ve cok ağir kaliyor eubank gibi hizli yumruklari olan boksörlerin karsisinda işi cok ama cok zor

  27. Xberg35

    Avni yıldırım öncelikle antrenörünü bir değiştirmeli,ardından kendi tekniğini hatta boksunu baştan aşağı değiştirmeli,bu bir galibiyet değil moral motivasyondur bence ve herşeyden önce de çevresindeki kişilerin arkasına sığınarak (Hells Angels) gibi mesela sağa sola ramboluk yapmamalı,sporcunun ahlaklısı makbuldür.. konuşma şekli bile yanlış gerek insanlarla gerekse çevresiyle ..
    Avni Yıldırım,Türkiye’nin gururu,milli boksörümüz,böyle olmamalı ..
    SEVGİLER ..

Yorumlarınız