Avni Yıldırım vs Chris Eubank jr Maçını Nasıl İzlerim?

Eubank-avni_yildirim

Türk boksörümüz Avni Yıldırım, Almanya’nın Stutgart kentinde İngiliz IBO Dünya Şampiyonu Chris Eubank Jr ile 12 rauntluk maçta karşı karşıya geliyor.

Saat 00.00’da başlayacak dev maç Tivibu’dan Canlı olarak yayınmlanacaktır.

Karşılaşmayı izlemek için

Hemen Tıkla!

http://www.tivibuspor.com.tr/canli-yayin

Benzer Haberler

  1. ahmet kurt

    bilgehan beye teşekkürlerimizi sunuyoruz. adamsın adam 🙂

  2. Abdullah yılmaz

    bilgehan bey ve mehmet bey’e teşekkür ederiz. yalnız ben bu maçı bilgehan’nın sesinden izlemek isterdim. ve en çok duymak duymak istediğim cümle şu olurdu: …. “avni sağ kroşeyi çaktı eubank sallandı” 🙂 🙂 🙂

  3. AERIALS

    Tivibuspor bundan önceki muhammed ali turnuva maclarinida şifresiz verdi şuanda boks yayınını şifresiz veriyolar. Yani televizyonunuzdan kaliteli bir şekilde izleyebilirsiniz. Intrrnetten 480p ugrasmaniza gerek yok.

  4. Garyosullivan

    Bence de rakip kazanmıştı. Seyirci de yenilenin hakkını verdi maçtan sonra.

  5. Abdullah yılmaz

    ya ben anlamıyorum bizde bazı hd kanallar donuyor. ben de pc açtım 🙂

  6. ahmet kurt

    beyler bir önceki konuya yazın yav 🙂

  7. Remzi BAYSOYU

    abi hamurişi yiyor avni yapma gözünü seveyim

  8. yenilmez47

    Ahmet Öner’i dinlediniz mi koptum ben eubank e daşşaklı adam diyor:)))

  9. tipitip

    Başarılar Avni seninleyiz…

  10. GENNADYMUSTAFA

    başlıyomu… gitar mitar şu an var ama

    • Don King

      Şarkıdan sonraringe gelicekler.şarkı da baya kalitesizmis bu arada.ambiyansin icine sicti.

  11. Charles Real champ Martin

    Acayip heyecanliyim. Realistligim cani cehemneme. Çenesini kır şu zuppenin Avni

  12. Don King

    Site yonetimini tebrik ediyorum.ışte böyle olun caninizi yiyelim.aristokrat tavirlara gerek yok.hepimiz bu sokağın çocuklarıyız sonuçta.haydi avni!

  13. GENNADYMUSTAFA

    wallaha kalbim sıkışıyo

  14. conan

    Beyler buraya değil bir alttaki konuya yazın. Herkes orda

  15. GENNADYMUSTAFA

    Nereye yazıonuz la

  16. GENNADYMUSTAFA

    Elilim titriyo

  17. smokin joe

    ABİLER LİNKE girmiyor ben azerbaycandanım diye yazıyorki türkiyeden giri yapa bilirsiniz lutfen yardm edin nasl izlerim

  18. Klitschko24

    İlk round da knockdown olmasi cok kotu oldu . Avni ko olacak gibi duruyor .

  19. Samantha Fox

    Avnl yavaş kalıyor , fazla press yapıyor çabuk yorulacak.

  20. Junkie

    Yapma be avni 🙁

  21. smokin joe

    Kaybetdi haydaaaaa

  22. AgnusDei

    Ne yapıyor bu amk hakemi.

  23. Samantha Fox

    Bitti geçmil olsun adam terlemedi bille , avni ye nasıl bir taktik vermişler ? Bukaddar baskı tiyapmaya çalışırsa yumruğuda alır .

  24. Novartis

    Rüya gorenler uyandınız mı ruyadan ? Şimdi … desim feci ko olucak diye ve olduda.. zaten çıkarkeen kaybetmişti..

  25. zagortenay

    spiker gard’da kaldı çoğu diyor sonra aman aman aman ve Avni KO. İnsan üzülüyor tabi ama bunun böyle olacağı belli değil miydi? vatanını en çok seven işini en iyi yapandır.

    • Novartis

      Gercekler her zaman can yakar.. dun demiştim 10 defa karşılaşsınlar 9 defa Ko olur avni …

  26. Ümit

    Avni’nin bir an önce Ahmet Öner’den uzaklaşması gerekir. Buraya kadar gelmesi mucize zaten bu adamla…

  27. GENNADYMUSTAFA

    MURAT KOÇ ah ahhhh avni bizi yaktı ağlıyıcam nerdeyse

  28. AgnusDei

    Avni ah be olum be. Bu kadar kalas olunmaz.

  29. hayemaker

    Avni’de ne teknik ve ne hiz ne de footwork.. cok berbat bir performans sergiledi ne yazikki.. robit gibi kapanio ustune gidiyo dogru duzgun hucum bile yoktu

  30. Klitschko24

    Avninin çenesi çok kuvvetli diyenler kimlerdi gelsinler buraya . Avni kimden yumruk yemişte çene puanliyosunuz demiştim size

  31. kaan

    eubank kesinlikle avniden daha gucluymus bunu net bir sekilde gorduk…ben acıkcası mactan once avni nin cok daha guclu oldugunu dusunuyordum….eubank hem daha hızlı hem de daha gucluydu macı da bastan sona onde goturdu zaten 3 raund avni hicbir sey yapamadı…. simdi asıl sorulması gereken soru su benim icin…turk boksor kazansın diye mi avni nin eubank i yenebilecegini dusundum yoksa avni mi cok formsuzdu ?

  32. Novartis

    Abraham diyordu avni ? Teneke diyordu :))))))))) neredeyse hastanelik olucakmış avni yazık gunah senin neyine bu seviyeler.

  33. AgnusDei

    gitti güzelim hayaller umutlar. eubank avniyi perişan etti. ama avninin kalkacağı belliydi hakem yere düşmeden bitirdi maçı. zaten her türlü avniyi döveceklermiş. hakemi de satın almışlar. avni kaybetmek için çıkmış bugün belli. ha avni de çok kötüydü. kursağımızda bıraktı sevincimizi. ama olsun yine de arkandayız avni.

    • Novartis

      Hakem bitirdiği halde zor kalktı ayağa avni. Sen hangi maçı izledin ? Merak ettim 🙂 KO anını birdaha izle istersen gözleri yuvadan çıktı içeri geri girdi avninin.

      • Burak Yurtsever

        Bayağı hoşuna gitt herhalde? Sen köyünden telefonundan zaa yenildi xd yazarken bu adam ülkemizi orada temsil etti. İyi ya da kötü tartışılır ama senden daha faydalı bir insan olduğu kesin.

  34. emregani yavuz

    Ah Avni ah, Buraya kadarmış. Eubank asıl robotmuş

  35. Ironman

    Birisi avniye heralde sen golovkinsin sureki ileri git demis. Iyide kardesim hep ileri gidiyosun vurmuyosunda. Eubankta mctan once avni geri gitmeyi bilmiyo demis. Avni kendini toparlar insallah keske biraz daha dayanabilseydi

  36. zagortenay

    avni daha yere inmeden hakem maçı bitirmişti bile. her zaman efendi, seviyeli ve dengeli olacaksın. sürat yok, güç yok, çene yok ama davranışların düzgün olacak avni. öyle horoz gibi dayılanması değil. sonra çok antipatik oluyoruz…

  37. social

    Ya tamam avniyi tutuyoruz ama hava girmenin anlami yok sen 3 yildizsin rakibin 9 yildiz seni ciddiye bile almaz.Yok abraham kariyerinin sonundaymis cart curt.Ahmet onerle alakali degil avninin sinifi buralar degil avni 3.sinif boksorlerle dovusecek yetenekte bir boksor.eubank bu sikletin en iyi boksoru bunu bir defa daha gorduk.

  38. Klitschko
  39. TÜRK OĞLU TÜRK

    adam resmen aşşağıladı be bizi…amk böyle işin..içimizden geçti nerdeyse

    • TÜRK OĞLU TÜRK

      kara listeme aldım ben onu reis sen merak etme…
      bu arada bazı arkadaşlar avni yi dev aynasında görüyordu biz azıcık boks bilen adamlar…tamam türküz eyvallah ama türküz diye de herşeyimiz doğru değil…bugun de bunu gördük maalesef…biz avni nin eksikliklerini söylediğimizde vatan haini ilan edilmediğimiz kaldıydı…
      neyse kaybettiğine sevinen arkadaşlarda gitsin artık eyfele mi otururlar yoksa özgürlük anıtına mı otururlar kendi zevkleri bilir…

    • zagortenay

      1. avni’nin çenesinin güçlü olduğu iddia edilemez. her şey gözümüzün önünde oldu yani.
      2. Chris eubank çok iyi bir boksör ama bu maç onu değerlendirmak açısından bir ölçü olamaz. avni çok kötüydü. anlamsız, gereksiz bir maç olarak görülecektir.

      • Cemal

        Avni çok mu kötüydü ? Avni bu dahası yok. Karşısında Eubank var dalga geçene neler yapabileceğini gösteriyor.

        • zagortenay

          evet çok kötüydü. yabancı web sitelerinde genel kanı avni’nin bu turnuvada yeri olmadığı yönünde.

  40. GENNADYMUSTAFA

    Bunlar hep ahmet önerin suçu adamın ağzını büktürdü pislikleştirdi önce bize sonra insanlığa bu adamı kötü göstertti, ulan içim yanıyo şu an sarılasım var ağlıyıcaksak birlikte ağlıyalım, kalkıcaksakta birlikte be avnim.

  41. hacı

    yav arkadaşlar ahmet önerden antrenör olursa bendende gelmiş geçmiş en iyi dünya şampiyon olur muhammed alinin filan esamesi okunmaz ahmet öner ne anlar antrenörlükten avni nin buraya kadar gelmesi bile mucize avnin bu antrenör işini ciddi ciddi düşünmesi lazım

  42. Ordinaryus H

    bu maçta avni’nin annesine çok üzüldüm. avni kardeşim bu yenilgiyi kafaya takma. wbc kulvarından koş benavidez’i yeneceğini düşünüyorum. wbc kemerini alacaksın. eubank de bjs’a yenildi yılmadı inanılmaz gelişti. eskiden sol direkt vurmayı bilmezken şimdiki haline bak.

    bu arada cahil cahil konuşmayın avni’nin çenesi gayet iyi. çenen ne kadar sağlam olursa olsun eubank’e açık veren yeri boylar. eubank’i kırışarak asla yenilmez. hele 3g stilinde yavaş, kalas ve art of shifting uygulayan boksörler asla ve asla yenemez. boksta hız herşeydir. onun hızında bir boksör daha yok. yumrukları da gayet güçlenmiş. avni’yi yeneceginden emindim. 3g yi bırak yenmeyi taşak geçerek yeneceğine de eminim. hatta komaya bile sokar. saygılar ve sevgiler.

    • Big George

      Avni Benavidez ile dövüşemez, çünkü Ahmet Öner çöken boksörlerini çöpe atar.

  43. Big George

    https://i.hizliresim.com/9D2zkN.png

    Dün maçın nasıl geçeceğini özetledim. Benim gibi bir amatör bile bu kadar isabetli yorumluyorsa, bu Ahmet Öner denen adam nasıl hala bu adamı taktiksizlik üzerine kurup, kırışmaktan zararlı çıkmasına rağmen niye hala ileriye yolluyor? Yahu kırışmak sana yaramıyor işte niye hala ısrarla adamı Eubank’ın üzerine yolluyorsun? Kontra ara, beklenmedik yumruklar ile boz ve öyle kırış.

    Avni bile bile lades olmuştur bu maçta. Üstelik çenesinin de zayıf olduğunu anladık. Ahmet Öner bundan sonra Sinan ve Selçuk’a yaptığını yapar. Avni’yi çöpe atar. Çünkü bu yaşta bir boksöre artık teknik öğretemezsin, çenesi zayıf bir boksöre artık Golovkin gibi de dövüşmesini bekleyemezsin.

    Ahmet Öner Solis gibi bir adamı bile harcadı çifte olimpiyat şampiyoununu… Ne bekliyoruz ki? Yazık. Koca bir ülkenin umutlarına yazık.

  44. social

    Yukarida bir arkadas demis boksoe olmayan adamlar bile ko olmadi diye tamamen hakli.Neyse avni kimin gazina geldiyse aldilar gazini, bundan sonra yerini bilir artik.Bu arada ilk roundda avninin cenesini zaten gorduk, yani guclu falanda degil ko olmadan once saglam 1 tanede avni vurdu eubank sallandi sandim ama adam eskiv atiyormus.

  45. Mücahit

    Bu sporda özgüven olmazsa olmaz ancak deli cessretine de lüzum yoktu… Eubank nakavtçı dedik yumrukları çok seri çok tehlikeli dedik, bir yorumumuzda avni umarim yumruğa kafa atmaya kalkmaz demistik.. biz bunu derken burada arkadaslar onun yumruklari turnuvada kimseyi etkilemez, avni nakavt eder, %90 favori gibi söylemlerde bulundular.. Keşke böyle sürreel bir destektense, gercekci yaklasimlarda bulunsaydik ve sporcumuz bu aksam rehavete kapilmasada, daha motive hazirlansa ve ciksaydi maca… Ama olan oldu, bundan sonra avninin önüne bakmasi, daha evvelde zikredildigi gibi yeni bir rota cizmesi ve önerden siyrilmasi herkesin taktiridirki şart oldu.. Sporcumuz hakkında hayirlisi olsun… Eubanki de takdir etmek lazim, mukemmel bi boksör olduğunu bu akşam tescillemiş oldu… Kısada olsa heyecanli bir macti iki sporcuyada tesekkürlerimizi sunarız…

  46. Borat

    arkadaşlar her maçtan önce artistlik bir şey yapılır onlar sporcunun kendine özgüveni motivasyonu açısından önemli’dir psikolojik olarakta ama her boksörde görülmez. chris’in hızı avni zaten daha ilk raunda korkurttu aparkatı yeyince olsun avniye burada karşı görüşler yazanlar kıçınızı kaldırın da sizde bir şey yapın boks için yapabiliyorsanız tabi avni kendisi için değil türk boksu için bunları yapıyor vallah helal olsun keşke nakavt olsaydı ama nakavt etmekte var olmakta. boksun sesini duyurması bile türkiye bir başarıdır.

  47. Burak Yurtsever

    Keşke ben dayak yeseymişim bu adamdan. Pırıl pırıl gencecik bir çocuğu hiç ettler. Ahmet öner yine kendi reklamını yapmış oldu. Bayağıdır bu kadar körü hissetmemiştim. Ama içimizde buna sevinen yavşaklar görüyorum. Çok üzgünüm söyleyebilecek bir şeyim yok.

  48. MÜSLÜMAN TÜRK

    türk bir boksör varken ve kaybetmişken yabancı üstelik kahrolası bir ingilizi savunmakla madalyamı alacağınızı sanıyorsunuz biraderler

  49. MÜSLÜMAN TÜRK

    avni delikanlı gibi maçına çıktı ama olmadı

  50. HAYEEE

    gelde uyu şimdi Allah kahretsin emi senin gibi ahmet önerin…

  51. sa yo na ra

    daha ilk aparkatta diz çökerek adama bildiğin yol gösterdin be avni.. eubank çok ayrı bir seviyede. golovkinle avni’nin çenesini kıyaslayanlar vardı onlara da bir şey diyemiyorum keza önceki başlıklarda da abartmamalarını söylemiştim. neyse sağlık olsun allah yolunu açık etsin avni başka sefere inşallah.

    • Roman

      Diz cokmek degil. Dizinin bagi çözüldü. Oyle yumruklara cozum yok imkani yok ayakta duramaz zaten.

      • sa yo na ra

        duranlar uzaylı o zaman ?

        • Roman

          Kardesim cenen guclu olsun istedigin kadar damari yakalayan iyi bir yumrukda inersin. Iflahin kesilir. Duranlarda zaten avni den cok daha saglam boksorlerdi eskiler efsanevi güçteydi zaten. Foreman mesela agaci kosarak cektigi soylenir. Ve bir fotografinda inek kaldiriyordu adam.

          • sa yo na ra

            Benim nitelemek istediğim de buydu zaten. Öyle çok eskilere gitmemize de gerek yok keza abraham bu yumruklardan birkaç düzine yemişti. Günümüzde de inanılmaz çene yapısına sahip boksörler mevcut.

  52. MÜSLÜMAN TÜRK

    eubank gerçektende iyi bir boksör fakat ggg kadar değil

  53. emregani yavuz

    Eubank 2 raund 3 raundda darbe aldı fakat hızıyla işi bitirdi. Grovesu büyük ihtimal yener. Ama tahminim epey uzun reach mes. Uzun olan callum smith turnavayı alacak

  54. MÜSLÜMAN TÜRK

    eubankın çenesi çok sağlam çok sert vuruyor çok hızlı bir boksör diye abartmaya gerek yok.golovkin eubankın işini bitirir.

  55. social

    Ya kimse eubanki savunmuyor dostlar, sadece avni cok gaza geldi cok yanlis soylemlerde bulundu.Abraham icin kariyeri bitik bir boksor, eubank ilk gercek rakibiyle dovusecek falan gibi aciklamalar yapti ve bunlara kendisi inandi.Yoksa tabiki avni kazansin istiyordum ben de burda buna ihtimal veren varsa boks adina birsey bilmiyor demektir.Avni buraya kadar sansina geldi, saglam bir boksor olmadigini hep soyledim.

    • zagortenay

      kimsenin sevindiği falan yok. şahsen ben nasıl da kendinizi kaptırıp gerçeklerden kopuyorsunuz onu anlamıyorum. avni’nin bu maçta ne işi var? sadece kendini değil, bizi de küçük düşürdü. sportmenlik de yok, daha ne diyelim?

      • Garyosullivan

        Seni küçük mü düşürdü ? Ulan adam istiklal marşımızı okuttu, ben gurur duydum. Evde kafanı kaşırken sen mi yüceltiyorsun bizi ???

        • zagortenay

          ulan mazoşist misiniz? kötü başladı berbat bitti. elin adamı taşşak geçiyor siz neyle avunuyorsunuz. gurur duymuş…cık cık cık…

        • social

          güzeldi çok büyük bir maça çıktı eywallah ama bu şekilde bitmemeliydi ben 7-8 de tko olur diyordum ama adam resmen bizim bu siklette en iyi boksörümüz dediğimiz adamı sildi attı ringden

  56. MÜSLÜMAN TÜRK

    golovkinle dayanıklılıkta ve çene sağlamlığında kendi sikletinde ve hafif ağır siklette kapışabilecek boksör yok.golovkin vs eubank maçı olursa eubank hayatının en büyük hatasını golovkinle kırışmayı seçerek yapar.golovkinin kırışmada kaybedebileceği bir boksör yok.

  57. ahmet kurt

    eubank ın kariyeri boyunca yaptığı ilk ko. evet hepsi şuana kadar teknik nakavtmış boxrecden baktım. bu bir ilk. gerçekten çok enteresan.

    • AgnusDei

      asıl üzüntüm de bu ahmet.

    • Ordinaryus H

      https://youtu.be/mFKEbgt5OuM?t=6s
      ahmet kurt eubank’in daha böyle aparkattan 2-3 nakavtı daha var ama neden tko yazılmış anlamadım.
      bir de eubankin eskiden yumrukları çok savruktu bu yüzden maçları tko ile bitiyordu. şimdi çok daha keskin ve isabetli. onun da büyük etkisi var. kendisini çok geliştirdi.

    • Garyosullivan

      O kadar gübre yıkılmadı, çenesine çok güvendiğimiz avi yıkıldı. Şaka gibi.

    • doctor1984

      Bu maçta TKO. KO olması için hakemin sayması, boksörün kalkamaması lazım. Boxrec’te tko diye düzeltilecektir. Hakem saymadan direk bitirince tko olur. Mesela Thomas Hearns vs Roberto Duran maçı

  58. Cemal

    Arada dağlar kadar hız farkı var dedik ama dinletemedik. Sonuç Brutal nakavt

  59. EmreOzcelik

    Avni heyecan yapti gercek avni bu degildi . mactada yuz ifandesinden anlarsiniz heyecan yaptigini . baktigin zaman ilk raundda direk vuruslari vardi sert 2. Rau dda cok guzel yakaladi sarsti bi tane de ceneye cok guzel vurdu ama gercek avni bu degil cok tutuktu abraham gibi kapandi uzerine gitmedi direkte cok az vurdu heyecandanmi yoksa o naktavdanmi bironci raunddaki bilmem ama gercek avni bu degil…

  60. ATABEY 51

    Canın sağolsun avnimiz hiç bir şey senin sağlığından önemli değil. Çok erken oldu ilk raund da yıkıldı zaten sonrasında toparlar gibi oldu ama çok yavaş avni. Çok üzüldüm böyle olmamalıydı bari puanla bitseydi . Avninin o hali içimi burktu . Sağlığı için hakem gerekeni yaptı.

  61. Don King

    Ya beyler sporcunun turku ingilizi olmaz.yetenekli olan azmeden kazanir.avni bu atmosferi yasadi o bile yeter ona.bu ulkede bi atagun vardi gercekten bir seyler beklediğim o adamda yalan oldu gitti.avninin yenilcegini hepimiz biliyorduk.bu islere duygusal bakmamak lazim.zaten daha öncede dedim bunu.duygusal baktin mi yanlislari goremiyorsun.bugunde hak eden kazindi.umarim eubank grovsun smithin içinden gecer, sukseli bir sekilde şampiyon olurda avniyi diğerleri boylece cok kucumsemezde en azindan yoluna devam edebilir.

  62. AgnusDei

    hayır biz de biliyorduk avninin yenileceğini. eubankin avniyi yeneceği çok belli bir şey. biz inanmak istedik. yüzümüz gülsün istedik destek olduk. gelip burada eubank dövdü ben demiştim deyip sevinenler. hiçbirinizde haysiyet adına en ufak emare yok söyleyeyim. aferin eubank kazandı şimdi s.ktirin gidin g.tünüze kına yakın.

    • Cemal

      Yaptığın yorumla kendini özetlemişsin millete küfür ederek ne elde ediyorsun merak ediyorum.

      Bende Eubank kazanacak dedim hatta maç başladığında ilk raunttan belliydi Eubank in brutal nakavt yapacağı.

      Çok iyi hazırlanmış Eubank Avni ile kırışarak kazanacağını biliyordu.

      Çünkü hız avantajı ile kırışmada Eubank in üstün çıkacağı biliniyordu zaten.

      Gerçekleri söyleyenlere sırf desteklemediği için küfür ediyorsun.
      Gerçekleri konuşan mı suçlu yoksa küfürleri savuranlar mı bir düşün ?

    • Garyosullivan

      Ağzına sağlık

    • social

      kimse sevinmiyor mal yaratık, avni adam gibi centilmence davranıp dayağını yeseydi aferim derdim ama artis artis konuşmalar tavırlar falan aldı boyunun ölçüsünü.Rakibine boyle yaklaşamazsın eubank bile facetoface de adam gıbı durdu avni karı gibi yavşıyordu adamın karşısında tahrik etmeler falan.Artis artis gözlük vermeler bir türk’e yakışmadı

  63. social

    Brutal ko ilk oldugunu tahmin ediyordum bu adam kimseyi bu duruma sokamadi, artik nasil hirslandiysa.Neyse artik yapacak tek sey bu zirtapozdan kurtulmasi gerektigi amlamistir insallah.Bu adam zaten avni olmasa ben bu isi birakiyordum demisti insallah artik birakirda baska gencleri yakmaz

  64. Cemal

    İlk raunttan belliydi Eubank in Brutal nakavt yapacağı. Adamın sağ yumruğu nasılsa sağıda aynı. Makina gibi bir sağ bir sol çalışıyor ve rakip vurmaya çalıştığında bir adım geri atıyor yada eğilerek sarılıyor.

    Babasının etkisi büyük Eubank üzerinde. Her geçen gün kendini geliştiriyor müthiş bir boksör gerçekten.

  65. Borat

    arkadaşlar her boksörün kendisine göre özelliği yeteneği bir sınırı var! bakın sınırı var ama chris gibi boksöre karşı sadece dayanıklılık yetmezdi. avni buraya şansına gelmedi avninin yapmış olduğu hata bu turnuvaya katılmasıydı elbette hiç bir boksör yenilmez değildir elbet yenilir yener. avni çizgisini bozmadan şampiyonluk yolunda ilerleseydi turnuvaya katılmasaydı seneye şampiyonluk maçına çıkardı. burada ki hatalı ahmet öner sen adamı niye turnuvaya sokuyorsun? orta sikletin ünlü isimleri var diye.

  66. Hi Tech

    Avni bence boksu bırakmalı kapalı gard ile sadece üstlerine yürüyüp 2 kroşe 2 aparkat vurmaktan başka bir özelliği yok ayak 0 hız yok Ve adamda direk yok
    direklerini kullanamayan birisinden boksör olmaz.

  67. Dr.Kickboxing

    Akşam akşam uykum kaçtı. Çok dua ettik senden umutluyduk Avni ama iki sınıf uste atlamanın cezasını çektin. Daha ilk rauntta knock down olarak chrisin motivasyonunu arttırdın.3. rauntta knock out oldun.Kimse hakemi suçlu bulmasın suç avniyi bu turnuvaya dahil edenlerde.onun için henüz erkendi.avninin daha çok teknik, adim, eskiv, fent ve suratlilik çalışması lazım.bu iş bu antrenörler ile devam etmez.onlar avniyi en fazla buraya kadar getirebilir. İnşallah daha çok çalışarak bizi gururlandirmaya devam edeceksin avni.canın sağolsun senin daha önünde çok maç var…

  68. Kanguru Perkovic

    Avninin cenesi zayif degil ama kırışırken eubank cok hızlı olduğu için 2 tane sağlı sollu işini bitirdi istese quinlan abraham gibi gardini alip köşelerde beklerdi boylece ilerleyen roundlara kadar maçı taşırdı hatta puana götürebilirdi avni hemen işi bitirmek istedi. Abraham da avni gibi kirissaydi o bile nakavt olabilirdi.

  69. zagortenay

    bu şekilde kemer maçına çıkmasın zaten…

  70. Borat

    avni’in iyi bir antrenör ihtiyacı var ahmet önerden öğreneceği anca bu kadar zaten bir şey öğrendiğini de sanmıyorum. ahmet öneri izlemediniz adam boks maçlarını izleye izleye avniye tecrübe veriyor golovkini çok izlemiş.

  71. Klitschko24

    avni çok kötü kaybetti içim acıdı be. yere düştükten sonra dizlerinin üstünde boş gözlerle sağa sola bakışı benı bitirdi.

  72. GENNADYMUSTAFA

    avni yıldırım allahım ne diyeceğimi bilmiyorum kalbimde ölmüşüm gibi bi sıkıntı,ağzımda bi tatsızlık, allahım sen yardım et, arkadaşlar sizce avni ne yapmalı benim düşünecek gücüm kalmamış durumda

  73. Guray

    çok yazık oldu. yeteneği filan geçtim hem taktik hem de konsantrasyon açısından eubank çok daha öndeydi. avninin maçtan önce hoplayıp zıplamalarından sağa sola koşmalarından belli oldu heyecanlı olduğu. maça iyi konsantre olamadı ve ilk raundda düştü. raund arasındaki diyalogda belli oldu zaten herhangi bir taktik hazırlık yapmadığımız.
    tabii her şeye rağmen canı sağolsun, bize bu heyecanı yaşattı en azından.

  74. Don King

    Beyler ahmet onerden belkide aranizda en nefret eden kisi benimdir ama bu yenilginin ahmet onerle cokta alaksi yok bence.avni bu maça angelo dundee ilede ciksaydi sonuc degismezdi bencd.üç olmaz bes olurdu.avni gerçekten kısıtlı bi boksör.tek artisi kondüsyon ve cene gucu gibi gözüküyordu bize ama cenesi hakkatten berbatmis.ben avninin bu ceneyle bir yerlere gelmesinin imkansiz olduğunu

  75. Uğur Altun

    üzüldük vallaha dünki futbol hezimetinden sonra bu da bizi üzdü. Avni dümdüz adamın üzerine gitti ne bi eskiv ne bi savunmaya dair bişe yapmadı demiyo mu bu ahmet öner kardeşim bu adam adamı parçalar bizimkiler dedi avniye sen golovkinsin eski rakipleri de o izlenimi verdi tabi parçaladı attı eubank.
    Ahmet öner istifa.

  76. Borat

    wbc yolundan ayrılmamalıydı. sanırsam 1,2 sıralama aşağı inecek bir kaç maç yaparsa tekrar wbc’de şampiyonluk fırsatı gelir. turnuvaya katılmasaydı bu sene 1 maçla seneye şampiyonluk maçında olabilirdi.

  77. Don King

    Beyler ahmet onerden belkide aranizda en nefret eden kisi benimdir ama bu yenilginin ahmet onerle cokta alaksi yok bence.avni bu maça angelo dundee ilede ciksaydi sonuc degismezdi bencd.üç olmaz bes olurdu.avni gerçekten kısıtlı bi boksör.tek artisi kondüsyon ve cene gucu gibi gözüküyordu bize ama cenesi hakkatten berbatmis.ben avninin bu ceneyle bir yerlere gelmesinin imkansiz olduğunu düşünüyorum artik.çünkü bizim gördüğümüzü herkes gördü.kondusyon desen hiç bir ise yaramadi çünkü yumruk cesitliligide yok avnide.cok yumruk cikarirsan is yapar o kundusyon.avninin kariyeri biter bir kac maca kadar bence.ne yazik ki gerçek bu.

  78. GGG

    Vay be, ilk defa Avni Yıldırım’ı bu kadar destekledim kazanmasını istedim. Şu olanlara bak. Bu kadarını ben de beklemiyordum. Maçın ortalarında bir tko bekliyordum. Üzücü bir sonuç, ama gerçekçi olmalıyız. Avni bu seviyelerin boksörü değil, sonraki yorumlarımda Avni’yi daha sert bir dille de eleştireceğim şimdi değil . Sadece şunu söylemek isterim ki, vatanını seven, ülkesi için işini en iyi şekilde yapandır. Bence Avni tartıda iyi görünmek için çoğunlukla fitness yapmış. Çenesinin bu kadar zayıf olduğunu bilmiyordum. Eubank Avni’ye vurduğunun 50 katını Abraham’a vurdu sallayamadı. Öyle rakiplerini tek yumrukta indirebilen bir boksör de değil zaten. Eubank’ın bu krojesiyle ko olan Avni’nin, Canelo’nun Khan’a yada ggg’ye attığı o yumruklarla ölme ihtimali bile var. Şimdi burada Avni Golovkin’i yener diyen ruh hastalarının siteyi sonsuza dek terk etmesi çok doğru olur!

    Eubank’ın Canelo kadar teknik kapasitesi yüksek bir boksör olduğunu düşünmüyorum. Golovkin’in karşısına çıkarsa nakavt olur

  79. GENNADYMUSTAFA

    avni yıldırım bundan sonra yoluna devam edicekse ahmet öner menajeri olarak devam etsin tmmda, antrönör lazım 0 dan başlaması lazım, önce stilini değiştirip hızlanmalı gardını az daha uzun tutup direklerle işi götürüp netl vuruşlar yapmalı, ayak oyunları ring hakimiyeti bunları yapmalı

  80. Hi Tech

    Don king söylemek istediğim bu Avni boksu bırakmalı.

    • Borat

      25 yaşında ne boksu bırakması? daha tecrübesiz pişmemiş birisi. avni’nin hatası adam gibi bir antrenör ile çalışmaması ahmet öner ne birader menajerliği de antrenörlüğü gibi b.ktan.

      • Hi Tech

        Avni bu boksla bir yere gelemez boşuna vakit geçiriyor ve bu yaştan boksunu
        değiştiremez

        • Hi Tech

          bu yaştan sonra boksunu değiştiremez*

          • Borat

            hayır onun daha çok teknik ve tecrübeye ihtiyacı var. elbet hızlı boksörlerin karşısında herkes çenesine yumruğu yer düşer nakavt olur çok gördük bunu. iyi bir antrenör ile avni kaliteli boksör olur ama her boksörün bir sınırı var elbet kaybeder yenilir.

    • Don King

      Avninin tek sansi var.oda eubankin grovsuda smithide nakavtlamasi.eger bunu basarirsa avni çok kötü degilde eubank cok iyimis izlenimi aliriz biz ama bu imkansiza yakin bence.grovesi yener eubank.hatta cok kolay mac olur gibime geliyor ama smithtte saydirmasi bi yana maci alma olasiligi bile yari yariya bana kalirsa.ben eubanki başlarda cok savruk buluyordum.son iki macinida izlemedim.cok iyi yerlere gelecegini de düşünmüyordum acikcasi ama adamin ayaklari artik yere saglam basiyor.bos beles eskiv pesinde koşup show yapmiyor, isini yapiyor.cok gelişmiş.diger taraftanda yumruk gücü düşük bence.bu mac bizi yaniltiyor diye düşünüyorum.avninin cenesi benim beklediğim den inanilmaz derecede hatta dehset verici derecede zayifmis bu seviyeler için.cenen zayifsa hızlı olucaksin, yata outboks yapicaksin.o tenikte avnide yok.periban falan hikayeymis yani.avnide de bir daha ayni istek olmaz bence.bu mac yolun sonu gibi

  81. poisonman

    Avni meşhur sol kroşesini vurdu ama eubenki yatıramadı demekki Avni’ nin yumruğu düşündümüz gibi değilmiş, eubenki tebrik ederim asil adammış Avni yerdeyken sevinç gösterisi falan yapmadı kendinden emin bir şekilde maça başladı ve bitirdi. Malesef bizler ise çok gaza geldik milli duygular profosyönel açıdan bakmamızı engelldi. Avni kardeşimize geçmiş olsun yaşı daha genç kemer istiyosa daha profösyenel olmalı sadece işine odaklanmalı üzücü bir geceydi dün futbol bu gece boks 80 milyonun içinden biri olarak bizim sevineceğimiz günler gelsin artık…Herkese iyi geceler.

  82. Cemal

    Eubank in yumrukları çok cılız çok zayıf diyenler vardı. Adam kaya gibi abraham ı bile yıkamadı ama patates etmişti

  83. GENNADYMUSTAFA

    ne bırakması saçma saçma konuşmayın burada defolun gidin siz bu siteyi bırakın, bu adam boksu bıraksın ne demek, hemen bitirdiniz adamı kaybolun siz siteyi bırakın, duygusuz herifler, bu adam toparlanıcak bu stille dövüşen ali eren demirezen ve fatih keleşde var, avni yıldırım bu işe ne zorluklarla girmiş az hayatını okuyun, böyle bırakılırmı bu maçın intikamı olmalı(RÖVANŞI), HER ŞEYE SIFIRDAN BAŞLA AVNİ YILDIRIM

  84. Cemal

    Gerçekleri konuşuyoruz küfür yiyip vatan haini ilan ediliyoruz.

    Şimdi bir düşünün gerçekleri söyleyip yorumlamak mı yanlış yoksa Gerçekleri doğruları söyleyenlere küfür edip vatan haini demek mi ?

    • zagortenay

      aynen katılıyorum. vatanını en çok seven işini en iyi yapandır, sesi en yüksek çıkan değil.

  85. Garyosullivan

    Ulan amma boş adam var. İlk yenilgide boks bırakılsaydı izleyecek boksör kalmazdı. Bence bunu söyleyenler nefes almayı bıraksın.

  86. zagortenay

    çok duygusal bir milletiz. aklıyla degil de duygularıyla karar verenler acı çekmeye mahkumdur. boks maçını milli maç havasına sokmak yanlış. iyi olan kazandı neticede kahrolmaya gerek yok. boksa millret olarak ne verdik ki ne bekliyoruz? başarı tesadüflere bağlı bir şey değil.

Yorumlarınız