Avni Yıldırım’ın Maç Kartı Açıklandı! Yıldırım: “Aslan Gibi Geri Geliyorum”!

Türkiye’nin profesyonel bokstaki bir numaralı ismi Avni Yıldırım, 3 Mart’ta Köln’de yapılacak boks gecesiyle ringlere geri dönüyor. WBC’de daha önce ulaştığı şampiyonun zorunlu rakibi konumuna yıl sonunda tekrar gelmeyi hedefleyen Yıldırım, çalışmalarına ara vermeden devam ediyor. EBU Avrupa Ağır Sıklet şampiyonu Agit Kabayel’i de çalıştıran Şükrü Aksu ve McGriff ile yeni bir çalışma tarzı benimseyen Mr. Robot, “Çok iyi çalışıyorum, aslan gibi geri geliyorum” açıklamasını yaptı.

3 Mart’ta WBC Uluslararası Kemer’in ortada olacağı karşılaşmada Avni Yıldırım’ın rakibi tecrübeli isim Derek Edwards olacak. Edwards Eski WBC süper ortasıklet şampiyonu Badou Jack’i nakavt etmesiyle tanınıyor. Edwards Gilberto Ramirez, Adonis Stevenson gibi isimlerle de ringe çıkmıştı.

Avni Yıldırım’ın menajeri ve promotörü Ahmet Öner maçla ilgili olarak, Avni tamamen bu maça odaklandı. Kendisini çabuk toparlayacağını biliyordum. Korda maçında da bunu gösterdi. 3 Mart’ta izleyiciler ringde iyi bir performans izleyecekler ifadelerini kullandı.

Aynı gecede süper orta sıklet Sladan Janjanin (23-1-0) ve Yusuf Kangül (14-2-1) WBC Akdeniz Kemeri için karşılaşacaklar.

Almanya’da kariyerlerini sürdüren Türk boksörlerimiz Yavuz Ertürk ve Emre Çukur da bu gece de ringe çıkacak. Emre Çukur’un rakibi Robin Krasniqi karşısında çok iyi bir performans sergileyen Polonyalı Bartlomiej Grofka olacak. Emre için iyi bir test maçı olacağını söyleyebiliriz. Yavuz Ertürk ise Giorgi Abuladze ile karşılaşacak.

Yavuz Ertürk bu maçla ilgili olarak; Ahmet Öner abiye böyle bir güzel gecede bizi düşünüp yer verdiği için çok teşekkür ediyorum. Bu şansı iyi değerlendirip iyi bir performans ile galip geleceğim. Daha büyük maçlar için yavaş yavaş hazır olduğumun altını çizeceğim” şeklinde konuştu.

Köln’de gerçekleşecek gecede Fatih Zaza, Serge Michel, Mohamed Al Zain gibi isimler de ringe çıkacak..

 


Benzer Haberler

  1. Mami

    Avniye kimsenin vermedigi tavsiyeyi chris eubank verdi teknik boksa calisman lasim insallah dinlemissindir ayrica hiz kazanman lazim

  2. GGG

    Evet Avni bu kez sıkı çalışıyor. Agit Karayel’in ekibiyle iyi işler başarabilir. Bu ikinci şans. Hayat herkese ikinci bir şans tanımaz. Başarılı olacağına inanıyorum. Biz Avni’yi destekliyoruz. Umarım Avni de biraz daha mütevazi takılıp hal ve hareketlerine de dikkat eder. Günümüz ülke şartlarında bu seviyelere gelmek kesinlikle taktiri hak ediyor. İyi işler başardı avni, umarım daha iyilerini de başarır

  3. cihantyson33

    Bi büyük maç daha mağlubiyet avni ye yol ahmet öner kesinlikle iyi promotör amatörde hiçbir başarısı olmayan bu adamı 13 14 maçta çok büyük isimlerle dövüşmeden wbc 2 numarası yaptı ama antrenör iyi bir antrenör değil yüksek seviyelerde profesyonel ekibin olmasa devamlı başarı asla olmaz keşke almayan da gerçek antrnörlerle çalışıp kademeli olarak maçlara çıkan bu arada kendisini gelitiren bi boksör olsaydı sonu selçuk aydın gibi olacak

  4. Abdullah yılmaz

    “BİR musibet, bin nasihattan iyidir” demiş atalarımız. gerçekten de öyledir. avni eubank maçında hayatının en büyük şokunu yaşadı. maç öncesi ve maç sonrası tavırlarını, çalışmalarını gözden geçirip ders almış ise ona büyük başarılar diliyoruz.

  5. Abdullah yılmaz

    yalnız avni’nin rakibi gerçekten tecrubeli.Badou jack, stevenson gibi isimlerle maç yapmış. Gilberto ramirez’e de puan ile kaybetmiş. bence avni’yi zorlu bir maç bekliyor.

    • Tek Kral Deontay Wilder

      bencede zorlu bi maç bekliyor … edwards 39 yaşında karneside kötü belki ama tecrübe üst düzey yenildiği adamlar hep kalite isimler üstelik badoujack gibi birini yenmiş tehlikeli birisi ..avni inşallah alnının akıyla bununda üstesinden gelir

  6. TÜRK OĞLU TÜRK

    antremanlarını izliyordum avni nin biraz hızlanmış ve beli incelmiş gibi geldi bana 🙂 bacakları da incelmiş… sanırım çok farklı bir avni izleyebiliriz bu maçta…son şansın kardeşim iyi değerlendir…

  7. TÜRK OĞLU TÜRK

    kayıp aranıyor !!!!!! about billions 😀
    en son gassiev-dorticos maçından önce görüldü…kendisinden 3 gündür haber alınamıyor 😀

    hocam şu maçı bi yorumla artık…görüşlerin benim ve eminim diğer site sakinleri içinde değerlidir 😀

    • Tek Kral Deontay Wilder

      brutal ko demişti ondan uğramıyor olabilir 🙂 about billions candır can seviyoruz seni büyük üstad dön geri yaz yine o enfes yorumlarını

      • Tugay Özay

        dorticos’un brutal ko etmesini temenni etmişti ve gassiev’in favori olduğunu söylemişti. yanıldığını pek söyleyemeyiz 🙂

      • About Billions

        Çok teşekkür ediyorum dostum 🙂 .

    • About Billions

      🙂 çok teşekkür ediyorum dostum. Zaman buldukça yazıyorum.

  8. Bronze_bomber

    derek edwards gerçekten çok iyi bir takip.avni yenerse 5 yıldızlı bir boksör oldugunu kanıtlayacak.eubank ko yaptı diye avniyi yerin dibine gömdüler.sanki avniyi yerin dibine gömmeye dünden hazır insanlar vardı ko olmasını bekledi.avni peribanı yenerken yere göğe sıgdıramadık.o gğnleride unutmadım.sadece eubank farklı bir boyutta avni hala kemer kazanabilir. Bence 5 yıldızlı bir boksör avni sadece çok hızlı rakiplerle maç yapmaması lazım.

    • leGGGend

      Avniyi yere gömmesine kendisi ve Ahmet öner etken, keşke karşılaşma öncesi boş laflar sarf etmeden, mutevazi olup yenilse kimse suçlamazdı. öyle şeyler konuştuki beklentileri büyütüp, hayal kırıklığı yaşattı. rezil oldu açıkçası. umarım Avni o karşılaşmadan ders çıkarmiştır, emin olmadığın sürece hayatta hiç bir zaman büyük konüşmican. iyi şanslar Avni!

  9. Tek Kral Deontay Wilder

    avni ne sonuç alırsa alsın bizim gururumuzdur en azından bayrağımızı temsil ediyor .. seviyoruz seni avni …

  10. conan

    avni eğer sözlerinde ciddiyse bu rakibini nakavt etmelidir. yoksa yine bilinen şeyleri yazar çizeriz. sonraki rakibi de artık daha iyi olmalıdır.

  11. cellat hopkins

    Avni kardeşime başarılar bu maçla birlikte yeniden çıkış yakalayacaktır merakla maçını bekliyorum saygılar

  12. VolkanK

    Kendinden geçmiş derek edwards nasıl çok iyi bi rakip oluyo antrenmanlarını bile tam olarak yaptığını düşünmüyorum.

    • conan

      bence de rakip okeye dönen bir rakip ama işte avniye destek olalım moralini bozmayalım ayağına fazla eleştiremiyoruz. 🙂

  13. WildervsJoshuaa

    Avni edwarsi nakavtlar bence . suan wbcde 10. Sirada . bu maci kaznirsa ilk 5 e girer . sonraki maci 4 yildizli olabilir onuda alirsa unvana hak kazanir. Fakat 5 yildizli boksorlerin karsinda harcanir avni.

    • conan

      puanla kazanırsa avni bitik demektir.

      • Bronze_bomber

        Bak conanmısın nesin.her yorumunda avniyi yerin dibine sokmaya çalışıyosun.eleştireceksen adam gibi eleştir saçma sapan Puanla kazanırsa bitik demektir deme. puanla kazanmakda galibiyetin içinde olan bişey.edwards cam çeneli mi saçma sapan konusuyosun kin beslemişsin adama.sen kabul etsende etmesende avni iyi bir boksör bunu seve seve kabul edeceksin

        • conan

          sanane olm. sen kimsin? iyi olana iyi, kötü olana kötü derim ben. senin gibi yalaka değilim.

          • Bronze_bomber

            Dogru konuş neyin yalakalıgını yapıcam lan anonim nikle yazıyoz şurda avniyi övünce para veriyorlar sanki.puanla kazanırsa bitik demektir ne aq sanki sanki edwards cam çeneli.adamın çenesi saglam adonisten ters yumrukla nakavt olmus geneli hep puanla kaybetmiş sanki adam amir khan aq puanla kazanırsa bitik demekmiş aferin içinde avniye karşı kinini bu sacmasapan yorumlarla cok iyi gosteriyon bide iyi olan iyi dermiş hadi ordan yalancı

            • conan

              hee avniye kinliyim aq. benim ekmeğimi çalıyor ya, ekmeğime taş koyuyor ya onun için kinliyim.

              saçma sapan konuşma. avniyle ne işim olacak da kinli olacağım? adam iyi olsun isterim. bakalım maçın skoruna göre karar vereceğim.

        • Selmanilhan

          Hayırdır la çakma wilderci ne la şekil şukul yapıyon artistliğin kime sen aşşağıda benim yorumuma gelde avniyi nasıl eleştiriyom ben gör bu sitede senin gibilere yer yok oğlum

      • VolkanK

        +100 conan

  14. Bronze_bomber

    Derek edwards üst düzey isimlerle maç yapmış ve badouyu nakavtlamış bir isim.kendinden geçmiş lafı mantıksız bir laf bir kere tecrubesi yeter ve bu maça edwards çok iyi hazırlanıyor.tecrubesiyle goz dolduran bir rakip.hem avni için ikinci şans demekde saçma adam yenilemez mi?zaten eubank gibi bir makinaya şu anda herkes yenilebilir onlar için ikinci şans olmuyorda avni için niye oluyo avni hep iyiydi bunuda kanıtlayacak inşallah.sadece stiline gore rakip secmesi lazım.avni hep iyiydi avni burada yazılanları takma kardeşim.

  15. tipitip

    umarım yeni çalışmalarında hızını ve kondüsyonunu arttırmış, alternatif bir stil edinmiştir… Zira Eubank ın eleştirdiği o stille ancak Eubank ın karşısına çıkabilecek kadar yol kat edilir, onu geçmek istiyorsa daha fazlasını yapması gerekir, hep birlikte göreceğiz… başarılar Avni…

  16. GennadyMustafa

    Avninin stili çoğu boksörü harcayacak kadar yeterli bir stildi, avni eubankla deyilde degaleyle ringe çıksaydı şu an kemer bizdeydi, eubank çok iyi değil zaten bi avniyi nakavt edişini 50 kere paylaştı, eubank ın karşısına billiy joe şimdi bidaha çıksın bidaha yener. Avni benavidezi de yenebilirdi, avni bence dünya şampiyonu olucak daha 10 yılı var yaşı 26, en ters adam karşısına çıktı avninin iradesini kırdı. İnşallah başka şekillerde iyi sonuçlar gelicektir.

  17. Kızılderelı

    Avni önce biraz mütevazi olmalı
    Türk olmama ve onu sevmeme rağmen eubank maçı öncesi hareketleri soğumama sebep oldu
    Umuyorum Azmin de artış olur
    Yetenekli kemer alabilir

  18. Tugay Özay

    eubank jr’ın wbss şampiyonu olması avni’nin kariyeri açısından önemli bence. süper orta sikletin 1 numarasına brutal ko olmuş olacak en azından…

    üst üste maçlar kazanıp bir çıkış yakalar ve eubank jr da turnuvayı kazanıp orta siklete inerse, avni’nin önü açılır, büyük maçlara çıkabilir diye düşünüyorum. bu turnuvaya katılmasa benavidez ile wbc şampiyonluğu maçına çıkabilirdi ama umarım tekrar bu fırsatı yakalar.

    tüm bunlar temenni tabi, uzun vadede pek umutlu değilim. şampiyon olsa bile 2-3 maç o kemeri koruyamaz maalesef…

    • Tek Kral Deontay Wilder

      yorumuna + 1907 tugayım … ama uebank tahminimce ortaya inmez hafif ağıra çıkar 🙂

      • ahmet kurt

        hiç sanmıyorum. adam günlük hayatında 74 kg dolaşıyor. 79 kg ye hiç çıkmaz.

        • Tek Kral Deontay Wilder

          Biliyorum kanka tugaya takılmak için yazdım… bi ara aramızda böyle bi muhabbet geçmişti 🙂

    • Tek Kral Deontay Wilder

      kolovkin ağzına sağlık kardeşim …ilk defa bi yorumunu çok beğendim ss al bence …

    • tipitip

      +100

  19. Selmanilhan

    Avniden bi halt olmaz şuan aktif hiç bir türk boksörden bişey olmaz boşuna ümitlenmeyin anca avrupa şampiyonu kıta şampiyonu geçivi şampiyonluk falan olur bizimkilerde en az 10-15 sene tüek boksundan bişey beklemeyin

  20. Klitschko24

    Harika bir yorum kardeş tam aklımdan geçenler

  21. About Billions

    Ben de avninin dönüşünü merakla bekliyorum. Bazı şeyleri kabullenmesi lazımdı, bunları aşabildiyse, tekrar başarı yakalabilir bence. “Cüret etmek, başarmaktır.” Derler. Avninin de cüretkar olduğunu herkes biliyor. Bu sözün ne kadar tutarlı olduğunu ispatlayacak yegane deneydir bence avni, boks için. Tabi kendine dikkat etmesi gerekiyor. Eubank maçından önce kalaşnikoftu, şimdi aslanlar gibi. Kendine güvenmesi güzel bi şey ama sınırlarını bilmeden, kendini tanımadan güvenmesi, kötü sonuçlar doğurabilir. Maç için, biraz çekimserim. Ali eren vs sprott maçının benzeri bi maç olabilir. Avninin galibiyetten önce, kendini ölçmesi gerektiğini düşünüyorum bu maçta. Boksu, şu an için bence çok kısıtlı. Gassievin nasıl bi gelişim gösterdiği ortada. Oysa, gassievden böyle bi performans beklenmiyordu bence. En azından savunma, ringi kullanma anlamında. Bunları avniden beklemiyorum ama biraz daha çalışkan, sollarınI daha etkili kullanan, sabırlı, disiplinli bi avni olabilir. Bunlar olursa eğer, başarı yakalayabilir diye düşünüyorum. Umarım güzel bi galibiyet elde eder avni.

    • Tek Kral Deontay Wilder

      üstad ağzına sağlık … sence avnide gassievin dorticos maçındaki taktikle dövüşseydi uebank maçını kazanma şansı olurmuydu …ben senin yazdıklarından sanki bu kanıyı çıkardım

      • Selmanilhan

        Yakup abi olmazdı vallaha kusurabakma gasievin taktiğinide kullansa eubank farklı noktalsrdsn vuruyo biyerine vurcakmış gibi yapıp başka biyere vuruyo kendisini kapanmaya zorluyo ve nereni kapatacağını farkedemiyosun avni genede kazanamazdı malesef samsunlu ben bu arada

        • Tek Kral Deontay Wilder

          Samsunlu hayırdır kanka neden ismini değiştirdin yine … ya ben işe yararmıydı diye değilde acaba about billions üstad onumu ima etti diye öyle yazdım… Avni patates küte mahalle kavgası yapar gibi saldırdı ne olduğunu bile anlamadık zaten …belki gassiev tarzı bekleyerek savunma yapsaydı bi şansı olabilirdi gibi ..

          • Selmanilhan

            Yok be abi bende boks yaparken bize zor adam gelince pata küte dakın şaşırsın diyolardı Türk boksundan bişey olmaz golovkin vatandaşlık alsında azcık gururlanalım

      • Selmanilhan

        Eubank ancak kensi sitiline benzer biri yener çok esnek çok hızlı çok güçlü 2 kat daha iyisi olmak gerekiyo bu gidişle hafif ağırada çıkar o

      • About Billions

        Teşekkür ediyorum. Genel anlamda onu kastetmemiştim. Gelişim olarak örnek vermek istedim. Wbss turnuvası başlamadan önce, Ali Aliyev ve antiwilder arkadaşlarımızla güzel bi sohbetimiz olmuştu. Gassievin tekdüze olduğu, gücünden başka artısı olmadığı konusunda Hemfikirdik. Avni için de aynı şeyler geçerliydi bence. Şu an gassievin boksu, eski boksuna kıyasla çok daha iyi. Şahsen böyle bi gelişim beklemiyordum. Kısa sürede kendini aşmış bi gassiev gördüm. Avninin de kendini geliştirebilmesi açısından gassiev örneğini vermiştim. Eubank maçında o şekilde dövüşseydi, her şey çok farklı olurdu. Yenemeyebilirdi ama bizi de bu kadar Üzmezdi sanırım. gassievin gösterdiği gelişimi beklemiyorum avniden. Umarım geliştirir kendini o kadar ama pek sanmıyorum.

        • TÜRK OĞLU TÜRK

          hoşgeldin dostum 🙂

          gassiev konusunda tamamen katılıyorum dediklerine…lebedev ve daha önce ki maçlarında rakibinin üzerine dümdüz giden adamdan lebedev maçı sonra swing yapan kısa adımlar ve zamanlama ayarı yapan müthiş bir yetenek oldu 🙂 tabi bunda abel sanchez inde hakkın vermek lazım…
          umarım avni de böyle olur, şahsen antreman videolarını izlediğimde beli ve bacakları incelmiş birazda hızı artmış gibi gözüküyordu 🙂

          gassiev in de ivmesi eubank gibi yukarı doğru umarım böyle devam eder 🙂

          • About Billions

            Aynen öyle. Başka bi gassiev var artık. Daha da fazla gelişebilir. Umarım avni de o gelişimi gösterebilir.

        • tipitip

          Geçenlerde gassiev in maçlarını izledim kısa ksa bu adam iyi ama noksan olan bir şeyler var dedim …fakat noksanligi bende bulamadım …bu eleştirin aradığım eksiklige aynen benziyor…yorumlarını dikkatle okumaya devm edicez abut billons dostum…saygılar sevgiler…

          • About Billions

            Teşekkür ediyorum. Sen de yorumlarını eksik etme dostum. SaygılarımI sunuyorum.

  22. AERIALS

    antrenörünü değiştirmekle çok doğru bir karar vermiş. inşallah daha teknik ve hızlı bir şekilde döner.

  23. ahmet kurt

    rakibini son maçlarında andre dirrel, gilberto ramirez ve erik skoglund nakavt edememiş. ama derek edwards gittikçe yaşlanıyor 38 yaşına gelmiş. avni için nakavt dışında bir galibiyet kabul etmiyoruz. dirrel, ramirez ve skoglund gibi tekniği pek yok ama gücüyle bu nakavtı yapmalı. çok sayıda patlayıcı güç antrenmanı yaptığını görüyorum. inşallah en azından hızını arttırmıştır.

    • TÜRK OĞLU TÜRK

      kardeşim antreman videolarında beli ve bacakları incelmiş biraz…üçgen vücut olmuş yani vücudu iyi duruyor…eski videolarında eskiv yaparken 1 ton kömür yakıyordu şimdi biraz hızlı yapıyor eskivlerini…açıkçası bn biraz hızlandığını düşünüyorum ama umarım yanılmam 😀

    • Tek Kral Deontay Wilder

      Ya beyler Avni Fenerbahçe Spor kulübü adına maç yaparken 91 kilo dövüşüyormuş… çok ilginç geldi bana bu kadar kilo vermişken fırtına gibi olması lazım aslında

  24. ahmet kurt

    avni nin çalıştığı salonda şuan agıt kabayel, manuel charr gibi isimler var. aklıma gelip duruyor avni bi delilik edip bu adamlarla sparring yapmasın 🙂

  25. Ghetto Wizard

    Şaka mı yapıyorsunuz adam high gard kullanmayı bilmiyor yakından dövüşmeyide bilmiyor orta menzilde sağ sol kroşe tek işi bu hiçbirşey olma avniden türkiyedeki boks okullarında fakiba jab öğretmiyolar

    • ahmet kurt

      avni daha 6. maçında glen johnson gibi tecrübeli bir boksörle dövüştü(johnson o zamanlarda bile boxrecde 2.5-3 yıldızlı bir boksördü). 4. raundda burnu kırıldı ve o zamana kadar 4 raunddan fazla dövüşmeyen avni 10 raundu burnu kırık tamamladı. hemde çok fazla yorulmadan. avni nin savaşçılığı ve çok iyi bir kondisyonu var. periban maçında iddia ediyorum 800 yumruk atmıştır. o maçta da periban boy ve reach avantajı sayesinde nakavt olmaktan kurtulmuştu. buna rağmen suratı perşembe pazarına döndü, çenesi kırıldı. birde sparringde james degale in dişlerini kırmıştı ki bunu herkes bilir 🙂 kısaca avni o kadarda boş bir adam değil. gücü, kondisyonu ve her boksörde olmayan o savaşçı ruh bu adamda fazlasıyla var. şuanda sadece eksiklerini tamamlaması gerekiyor. teknik olarak avni ye kalas muamelesi yapılıyor. ama hantallığı ve savunma problemi dışında pek bir kalaslığı da yok. dikkat et yakın mesafeden kulak dibine müthiş kroşeleri var. mesela bunu her boksör yapamıyor. ayrıca avni yeri geldiğinde müthiş kontra vuruyor. youtube a koyulan her maçını izledim. bazı maçlarını 3-4 kez izledim ve iddia ediyorum avni kontracı bir boksör. pek çok maçında vurduğu kroşe kontralarını görebilirsin. periban, hyppolite, jackson junior, aaron pryor jr ve bunun gibi hemen her maçında harika kontra kroşeleri var.

      ben hala avni nin şampiyon olabileceğini düşünüyorum. ondan daha kötüleri oldu avni neden olamasın? şansı illa ki var. ama gerçekten inanıp hem fiziksel hemde zihinsel olarak iyi hazırlanması lazım. ayrıca iyi de bir antrenöre ihtiyacı var.

      • Ghetto Wizard

        Avni bir brawler değil evander holyfield hjc roberto duran yada henry armstrong gibi içerden dövüşemiyor çeneside çelik değil tek numarası fiziğiyle domine edip yıpratıcı vuruşlarla vurmak nakavt gücüde yok çok radikal değişimlere gitmeli ilk önce jab vurmayı öğretsinler eskive ialla gerek yok iyi kullanılan bir high guarddan yumruk geçmez. Ama yinede ahmet abi sen benden daha iyi bilirsin ben bütün maçlarını izlemedim sen gelecek var diyosan vardır

        • ahmet kurt

          Yok estağfurullah. Benim görüşlerim böyle sadece. Azmini, hırsını, inancını kaybetmezse şampiyon olabilir bence.

      • ahmet kurt

        avni meksika da çıktığı periban maçında da ilk raundlarda tutuktu. bunun sebebi heyecana bağlı olarak büyük maçlara kötü başlaması. daha sonra o maçı kontrol altına almıştı. eubank karşısında ise avni maça ısınamadı. ısınamadan nakavt oldu. bu yüzden bizlerde kötü bir avni izledik. tüm bunlara rağmen dikkat et eubank maçta çok ciddi ve disiplinliydi. hayatınızda bu kadar disiplinli dövüşen bir eubank pek görmemişsinizdir. eğer gardını indirip diğer maçlarındaki gibi gevşek hareketler yapsaydı maç belki de uzayacaktı 🙂 bizde maça ısınmış, gerçek bir avni yi izleyebilecektik. gerçi buda biraz züğürt tesellisi gibi oldu ama neyse :))

  26. ahmet kurt

    https://www.youtube.com/watch?v=opFk1BnTNMk
    beyler ward, joshua-parker maçı hakkında ne diyor. çeviren olursa çok mutlu olurum. benim anlayabildiklerim pek yeterli olmuyor.

  27. ömer uzel

    Boks garip bir spor. Glen Johnson’u yenen 6 yada 7 boksörü Roy Jones perişan ederek yenmişti ama Glen Johnson Roy Jones’i nakavtla yendi.Bence Avni tam Abel Sanchez’in istediği stilde bir boksör. Golovkin’i 28 yaşından sonra ne seviyeye getirdiğine şahidiz vesile olarak. Aynı gelişimi Avni’ye de yapsa ne güzel olurdu. Yeni ekibi inşallah Avni’yi en az iki basamak olgunlaştırır. Ben Avni’nin Eubank yenilgisine rağmen iki yıl içinde büyük bir yükselişe geçeceğine inanıyorum.

  28. Roman

    EĞER KI AHMET ONER KOSESINDE DEGIL ISE BASKA BIRI VARSA UMIT VARDIR. AVNI IYI BOKSOR BENCE 5 YILDIZLIK BIR BOKSÖR. DEGALE SON MACINDA REZILDI. SANSI VARDI AVNININ GENE BENAVIDEZ CAYLAGINADA SANSI VAR. AMA EUBANK JR VE RAMIREZ, Callum gibi ADAMLARDAN UZAK DURMASI LAZIM HEM ONLAR KADAR TEKNIK DEĞİL HEM DE ONLARIN HIZINA AYAK UYDURAMAZ. HELEKI CALLUM BENCE NAKAVT EDER. POWER PUNCH A DAYALI DOVUSEN AGIR YUMRUKLARI OLAN BIR BOKSOR. TURNUVADA FAVORIM O BENIM. ONDAN BIR SURPRIZ BEKLIYORUM. EUBANK JR O UZUN BOYLU COCUGU NASIL YAKALAYACAK? Cok iri bir adam smith.

    AVNIYE GELIRSEK HENUZ HIC BIRSEY BİTMEDİ. HALA KEMER KAZANABİLİR. 26 SIN DA DAHA 30 A KADAR DOVUSSE YETER. IYI PARALAR KAZANIR VE BOKS VEYA FITNESS SALONUNU AÇAR. DEVAM EDER BENCE ZATEN BOKSOR OLSAM IYI PARALAR KAZANMAYA VE KISA YOLDAN KEMER MACINA CIKMAYA BAKARDIM. 30 DAN SONRA CİDDİ SIKINTI OLUYOR, BOKU UZUN SURELI YAPMAK, COK TEHLIKELI.

    • Roman

      Hahah boku uzun sureli yapmak ne mk 🙂 boksu yerine boku yazmisim. 🙂

      • Tek Kral Deontay Wilder

        Hahhahhahh 🙂 yalnız çok yerinde olmuş reis 🙂 boku uzun süreli yapmak çok tehlikeli 🙂 gece gece neşem yerine geldi Allah razı olsun senden

    • Bronze_bomber

      Katılıyorum roman eubankin callum smithi yenmesi imkansıza yakın gibi.çok uzun boylu çok güçlü vuruyor yakından elleri çok hızlı bide callum nakavt olmaz kafası kocaman vücudu kocaman.kruzırlar bile callum yanında ufak duruyor.

      • Tek Kral Deontay Wilder

        Neden imkansız olsunki Eric scukland bile yeniyodu nerdeyse callum Smith i.. Boyu uzun olması callum un avantajı ama uebank alttan girip üstten çıkar yenebilir bence uebank kadar hızlısıda yok gördüğüm kadarıyla bu siklette… Maç ortada olur bana görede uebank 1 adım önde

        • Roman

          SKOGLUND UN YENMESI COK ZORDU. CALLUM TEKNIKEN ZORLANDI. BU DA NORMALDI BENCE SKOGLUND COK TEKNIK BIR BOKSORDUR. MACIN SONLARINA DOĞRU DA KNOCKDOWN ETTI. NERDEYSE NAKAVT EDİYORDU. İKİNCİ YARISINDA MACIN, mac SMITHE KAYMAYA BAŞLAMIŞTI. CUNKU POWER PUNCHLARIYLA COK YIPRATMISTI. SIMDI CALLUMU BEN 1 ADIM ONDE GÖRÜYORUM. SEBEBİ AGIR YUMRUKLARI VE FİZİĞİ DEVASA. EUBANK JR TEKNIKEN YETENEGINI SERGILESEDE POWER PUNCHLAR YÜZÜNDEN COK YIPRANABILIR. Ama yakalanicak mi? Bilemeyiz bu denli dev bir adamla karsilasmadi.

          Skoglund da en son rocky fielding ile smithin 1. Rounda nakavt ettiği boksörle maci vardi. 2 hafta felan kala komaya girdi. Suan aklima getirdin de baktim instagramina iyiyim felan yazmış. İnşallah herhangi bir engel vs yoktur. Bu saatten sonra boks yapamaz.

          • Tek Kral Deontay Wilder

            roman günaydın kardeşim … callumun boyu onun için avantaj ama uebank kadar seri değil ben o yüzden uebankin biraz daha avantajlı olacağını düşünüyorum..uzun boylu boksörler seri olmuyor uebank ise bana göre muhteşem bi seriliğe sahip mutlaka callum için bi planı vardır en büyük şansı ise babası .. callumun artısı boyu ve gücü uebankin ise kıvraklığı ve müthiş kondisyonu … taktik kazanacak bence ben uebanke çok güveniyorum zira skugland bile bi ara pres yapınca callumun halini gördük kanlar içinde kaldı kaldıki karşısında yorulmak bilmeyen bi makine olacak bu sefer

        • Bronze_bomber

          Tkdw dostum skoglund o maçı 117 110 kaybetti.bence callum hiç zorlanmadı.hacı o maçtan sonra komaya girdi çocuk bence o maçta down oldugunda o hasarı aldı idmanda patlak verdi beyin kanaması callumun yumrukları çok tehlikeli öldürebilir cidden.bide skoglund uzun boyuyla ve direkleriyle callumu yanına fazla yaklaştırmadı burnunu kanattı bide yaklaştırsa nolcaktı bide o zaman düşün aga

          • Tek Kral Deontay Wilder

            bronze bomber günaydın dostum ..dostum boy sorun olmaz bu maçta kaldiki skugland alacağı maçı hediye etti ve callum baya zorlandı bi ara biz bile maçı izlerken skugland maçı alacak zannettik ..bide uebank o yumrukları yiyeycekmi bakalım orasıda var skugland ne gelirse hepsini aldı uebank o hataya düşmez

          • ahmet kurt

            bu hakem puanlamalarını neden bir kaynakmış gibi gösteriyorsunuz vallaha anlamıyorum. adamlar kazanan kişiyi 118-110 kaybetmiş gibi gösterebiliyor 🙂 o maçta callum smith bayağı bayağı zorlandı. hatta son raundlarda toparlamasaydı maçı kaybedecekti. fakat skoglund ile eubank farkı stilde boksörler. skoglund un o maçtaki artıları neydi beraber inceleyelim.

            en önemlisi uzun boylu ve uzun kollu olmasıydı. bu sayede smith in uzaktan yumruk atma avantajı kısmen ortadan kalktı. skoglund bir üst sikletten geldiği için vücudu güçlü yumruklara alışkındı. böylelikle callum kendisi gibi iri olan erik skoglund u gücüyle ezemedi. ayrıca bu skoglund uzun ve dayanıklı olması yetmezmiş gibi direklerini de çok iyi kullandı.

            birde eubank a bakalım. skoglund gibi üst sikletten değil aksine alt sikletten gelmiş bir boksör. callum dan sağlam bir yumruk yeyince ne derece tepki vereceğini bilmiyoruz. callum dan bariz olarak daha ufak. boy ve reach avantajı callum da. ayrıca eubank direklerini çok iyi kullanan bir boksör değil. eubank ı eubank yapan yakın mesafeden vurduğu insanüstü hıza sahip power punchları. yani erik skoglund ile tamamen zıt bir boksör. eubank size göre skoglund dan daha iyi boksör olabilir ama callum smith e skoglund kadar ters gelip gelemeyeceğini hiçbir şekilde bilemeyiz.

            şahsi fikrim turnuvada sonucunu en zor kestirebileceğimiz maç eubank-smith maçı olur. cümleten selamlar…

            • Tek Kral Deontay Wilder

              aleyküm selam ağzına sağlık reis…bide bu callum denen deve neden siklet yükseltmez anlamadım güç var boy var adamda daha ne bekliyor ki

            • ahmet kurt

              çünkü yavşağın teki 🙂

            • Tek Kral Deontay Wilder

              🙂

            • Bronze_bomber

              Günaydın tkdw ve ahmet kurt güzel analiz yapmışsınız ama bence skoglunda ben valla max 4 round yazarım onlarda ortadaki roundlar aga. bence smith istatislik olarak en fazla 3 round vermiştir.bence smith ilk dört ve son dörtroundı aldı beyler skoglundun ko olmaması bence ahmet kurtun dedii gibi direklerini iyi kullanmasıydı yaklaştırmadı smithi yanına.eubank yakın dövüşüyor hacı smithin elleri çok hızlı.gücü zaten malum illaki yakalar ve ko eder diyorum maç sonu burdayım.tabi grovesu geçerse eubank.

            • Roman

              +1 eubank jr, skoglund kadar uzun değil ve reach mesafesi yok. Calluma ne tepki vereceği hic belli olmaz. Callum zorlandi evet doğru ama skoglund uzun oldugu icin avantajini kullanamadi + ahmetin dedigi gibi skoglund 79 kiloda inen bir BOKSÖR. Eubank jr 72.5 dan geldi. Bunuda not dusmemiz gerekiyor. Skoglund u bariz smithin yenecegi belliydi. Smith o ust sikletten gelen adami bile power punchlariyla yipratti ki performansi dustu skoglundun teknigini daha ileriye tasiyamadi cunku cani cok yandi. 11 de knockdown oldu nerdeyse nakavt olacaktı. 8-4 callum smith kazandi bnce.

  29. Khan W.

    Avni Yıldırım’dan önümüzdeki yıllarda büyük başarılar bekliyorum..Eubank maçında ringe olanlar için kesinlikle eleştiremem çünkü hatalı olan kendisine verilen taktikti ama maç öncesinde yaşananlar için kendisininde ciddi anlamda hatalı olduğunu düşünüyorum.Umarım WBSS süreci ona hem maddi kazanç hemde tecrübe anlamında önemli şeyler katmıştır.Ne durumda olduğunu görmek için ringe çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum.
    not: ekibinin rakip seçimleri pek başarılı sayılmaz.
    not2 : WBC doğru adres mi… tekrar bir düşünmekte fayda var.
    Şimdiden başarılar dilerim…

  30. weta

    Ülkemizin boks dünyasında güzel bir yer edeceğine inanmamı sağlayan boksördür kendisi Sinan Şamil Sam’dan sonra. Allah’ım yardımcısı olsun, beklentimiz büyük.

  31. Garyosullivan

    Vay aga vay.ip sifu, Wing chun tekniğiyle bile alt edemedi tyson’u.

  32. Selmanilhan

    Ne diyon oğlum sen agit yendi lan çisorayı

  33. cemil aslan

    keşke profesyonel bir ekiple çalışma fırsatı bulsa. ama yok arkadaş ülkemizde disiplin yok malesef. bizde de ne yetenekler var ama spor kültürümüz iyice laçkalaştı. bir güreşimiz vardı o bile sallantıda.

  34. GGGökhan

    Avniyi pek sevmesem de nakavt olduğu an baya üzülmüştüm sonuçta bizim sporcumuz bizden biri. Aslında yetenekli , hırslı ve güçlü olduğunu düşünüyorum ama biraz efendilik ve mütevazilik konusunda sıkıntılı. Sağlam bir antrenörle pres boksunda başarılı olabilir hala. Umarım güzel bir geri dönüş yapar bana göre iyi bir rakip seçmiş.

  35. Ali Gürğan

    Ben Avniyi seviyorum ama çok ileri gideceğini düşünmüyorum.Adam ayni lakabi gibi dövüşuyor robot,adeta robot bence bu teknik tutmaz ve daha fazla maç kaybedecek.

  36. ahmet kurt

    ulan birde avni bu maçta farklı stilde dövüşüyormuş ne gülerim. mesela sonny liston maçındaki muhammed ali gibi dans ettiğini düşünsenize :))

    • Ali Gürğan

      😀 bende çok gülerim ama yapamaz.Bence bacaklari alışkın değildir dans etmeye canım çekti şimdi gidip o maçı izlicem biraz 😀

  37. Tugay Özay

    denklem çok basit dostum. f=m.a burada hız en önemli faktör… hız artarsa güç de artar 🙂

    • TÜRK OĞLU TÜRK

      f=m.a denkleminde hız yok ivme var tugay kardeşim 😀
      a= ivme
      m= kütle
      f=kuvvet

      burada ivmeli yapılan vuruşun vurulan yere ne kadarlık kuvvet uygulanacağını söyler 😀

      mesela hızlı boksörlerin hepsi indirici değildir 😀 eğer vuruş ivmeli geliyorsa yamultur adamı 😀

      • Tugay Özay

        f=m.a da hız yok mu şimdi? fizik hocan falan duymasın bak 😀

        a=ivme olduğunu ben de biliyorum. Peki ivme nedir? Hızın zamana göre değişimidir…

        indirici yumruk ise denklemden görüldüğü üzere kütle ve hıza bağlı. Yumruğu belden vurmak var, koldan vurmak var…

        • TÜRK OĞLU TÜRK

          denklemdeki simgelerden bahsediyorum 😀 eubank ın yumrukları hızlı, ivmeli değil yani birden ve kısa mesafeden çıkarıyor 😀
          wilder öyle değil ama 😀 adam açıktan ivmelendirerek vuruyor 😀
          o yüzden daha sarsıcı ya 😀 yoksa her hızlı yumruk çıkaran rakiplerini yatırması lazım 😀

          • Tugay Özay

            şimdi bir kere hız artarsa ivme artar bu basit fizik bilgisi, burada anlaşalım.

            Dolayısıyla hızlı boksörler ivmeli vurur. kısa mesafeden yumruk attıklarında ise kütlelerinin tamamını kullanamamış olurlar ve bu da dengeyi sağlar. mesafeyi biraz ayarladıklarında ise hızlı yani ivmeli vuran boksörler, aynı kütledeki yavaş boksörlerden kesinlike daha güçlü vururlar. Bu sebeple Eubank Jr’ın yumruklarının güçsüz olduğu söylenemez.

    • TÜRK OĞLU TÜRK

      bariz olarak da avni nin çenesi pek iyi değil…yani büyü bozuldu avni nin çenesi sağlam lafı…ilk yedi yumrukta dizlerinin üzerine çökmüştü…belki heyecandan da olabilir..mesela ben heyecanlandım mı veya birşey den korktum mu dizlerim zangır zangır titrer 😀

  38. Roman

    450 veya 550 bin $ kazanmış avni.

  39. Murat Koc

    Avni yildirim ülkemizin profesyonel boksta ki en önemli ismi.hem karakteri hem adamligi hemde mutevaziligiyle benim gözümde gerçek bir şampiyon.herkes sporcu olabilir ama herkes adam olamaz avni iki kategoride de kendini ispat etmiş bir isim.Allah böyle vatanina bayragına bağlı sporculara inşallah sonsuz başarılar nasıp eder.ilerde oglumda boksor olursa umarim avni yildirim gibi bir sporcu olur.kendisinden nakavtla bir galibiyet bekliyoruz

Yorumlarınız