Daniel Jacobs ve Jarrell Miller New York’ta Ringe Çıkıyor!

Eski WBA (normal) orta sıklet şampiyonu Daniel Jacobs 28 Nisan’da Maciej Sulecki ile karşılaşacak. Yenilgisiz ağır sıklet Jarrell “ Big Baby” Miller da aynı gecede büyük olasılıkla Johann Duhaupas ile ringe çıkacak. Maçlar New York, Barclays Center’da gerçekleşecek.

Sulecki bir üst sıklete çıkarak bu maça geliyor. Zaten bir süper orta sıklet fiziğinde olan Jacobs karşısında fiziksel bir zorluk yaşayacağı aşikar. İki boksörün de New Yorklu olmaları bilet satışları için organizatörlerin ellerini ovuşturmaları için geçerli bir sebep. Jacobs, Golovkin maçından sonra Luis Arias ile karşılaşmıştı. Eddie Hearn ile anlaştıktan sonra büyük bir maça ne zaman çıkacağı merakla bekleniyor.

İçinde Jacobs ve Miller olan bir kart çok daha iyi olabilirdi. Jacobs’ın karşısına çıkmak isteyen Jermall Charlo bu geceyi elit seviyeye çekebilirdi. Yine Miller’ın rakibi Takam, Kabayel, Whyte, H Fury gibi isimler gecenin kalitesini artıracak isimlerdi. Bilindiği üzere Duhaupas elit seviyede bir türlü istenen performansı ortaya koyamadı. Miller son olarak Mariusz Wach ve Gerald Washington’ı yenmişti.

 


Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

  1. TÜRK OĞLU TÜRK

    sulecki-jacobs mükemmel bir karşılaşma olacak…ikiside uzun boylu ama jacobs un uzanma mesafesi daha yüksek… zor maç olacak 2 si içinde

  2. weta

    Duhaupas’ın Miller’a fazla dayanabileceğini sanmıyorum, 4. rauntta şöyle cafcaflı bi’ tko ile mis gibi bi’ final olsa tadından yenmez. Zaten Duhaupas dediğimiz adam, Povetkin maçından sonra tarihten silindi. Artık basamak olarak kullanılır, iki üç seneye de emekliliğini verirler. Sulecki ile Jacobs’un maçına gelince, Jacobs oynar aga. Ama öyle zevkli bir maç olacak gibi durmuyor, Sulecki kendini dener muhtemelen.

  3. mehmet dalgaç

    jaco charlo, jaco saunders olsa da izlesek. yada jaco süper ortaya çıkıp eubank jr la kapışsa güzel olurdu.

  4. Imparator 81

    Jermall benim de cok begendigim boksor.bence jacobs u yener.jermal vs golovkin ya da alvarez maçları süper olur.

  5. VolkanK

    Sulecli fena bi rakip deil. Tabi favori jacops açık ara

  6. ahmet kurt

    bence maçlar gayet güzel. duhaupas çok fazla heyecan vermez ama yumrukları yıpratıcı, çenesi de sağlamdır(povetkin maçında çeneden kötü yakalandı). wilder maçını izleyin. bir kamyon dayak yese yine kolay kolay pes etmez. miller bu adama da 7-8 raund göstermezse ayılığını tescillemiş olur. sulecki benim 6-7 aydır takip ettiğim bir boksördü. ama jacobs u yenebilir mi? bence çok çok zor. ikisi de güzel maç olur. gecede charlo nun dövüşmesi de ayrı bir renk tabi.

    • riddickbowe

      Ahmet’e katılıyorum. Eğer ki o maça apar topar çıkmasaydı da 3-4 hazırlanıp çıksaydı. Pove nakavt edemezdi. Ama jarrell miller’ın yumruklarına pek dayanacağını düşünmüyorum. Miller’ın çok acı bir kuvveti var.ayrıca Bi ara miller andy ruize meydan okumuştu. Sence olası bir ruiz-miller maçı ne olur ?

      • ahmet kurt

        bence miller acı kuvvetli değil. kuvvetli. rakiplerini bu kadar çabuk yıpratmasının nedeni çok kilolu olması. herif 130 kilo ve durmadan yumruk atıyor. yani gücünü birazda kütlesinden alıyor. yumrukları yavaş olsa da rakiplerini dağıtıyor. ayrıca o fizikle kondisyonunun iyi olması da şaşılacak şey(pek iyi sayılmasa da en azından kesilmiyor). ruiz maçına gelicek olursak bence 10 numara maç olur. miller daha güçlü ve daha iri. ruiz ise daha hızlı ve daha teknik. ikisi de kırışmayı seven sağlam boksörler. bence miller ruiz i nakavt edebilir(tko) ama edemezse de ruiz puanla alabilir diye düşünüyorum. ikisi içinde zor ama mükemmel bir maç olur.

        • About Billions

          Çok güzel bi maç olur bence de. Ağırsiklette kemer maçı olmayıp, istenileni veren, ender maçlardan bi tanesi olur diye düşünüyorum.

  7. riddickbowe

    Bence duhaupass maçı iyi. 4 yıldızlı maç olacak. Olası bir nakavtlı galibiyette miller’ın puani baya yükselir. Sujecki maçı ise tamamen taktik amaçlı. Jacobs Uzun boylu rakip karşısında kendini test etmek istiyor. Bence bu maçtan sonra jacobs superorta siklete geçer.

  8. Prorsum

    Maciej sulecki, charlo’nun rakibi centeno jr’ı nakavtla yendigi için insanları beklentiye sokmuş durumda ama bence bir cacık olmaz keşke jacobs vs charlo olsaydı da izleseydik ağırsiklet maç için bir fikrim yok çok nadir izliyorum zaten orta siklette çok iyi maçlar olmalı herkes orada ama hepsi birbirinden kaçıyor çünkü para için canelo ve golovkini bekliyorlar

  9. WildervsJoshuaa

    Miller dahaupassi yere gomer . yine yakina girip agir yymruklarla indiricektir . bide kondisyonu yok yas olmus 37 . millerla agit kabayel mac yapsa muthis bir goruntu olur. Agit chisoradan o kadar yumruk yediyse millere yenilir. Ha yine sansi vardir ama miller bence yener . jocobs harika bir boksor aslinda . golovkini bu kadar zorlayan bi canelo var bide jocobs. Bence buyuk elit maclari hakediyor. Eddie hearn bosuna kontrat yaptirmadi. Baya parada vermis.

  10. conan

    duhapass 11-12. raundlar gibi nakavt olmazsa, puanla 8-4 kaybeder.

  11. conan

    fenerbahçe galatasarayı yeniyor, galatasaray da beşiktaşı yeniyor. hımm o halde fenerbahçe beşiktaşı da yener.

    kolofkin mantığı. boksu bale kafasıyla izleyen bir adam tabiki böyle mantıksız bir yorum yapardı. daha fazlasını beklemek hata olurdu.

  12. ahmet kurt

    povetkin in nakavt edemediği nocholai fırtha yı wilder brutal ko etmişti mesela. bazı örneklerle kıyas yapılabilir ama tek bir örnekten de sonuç çıkarılamaz.

    • conan

      @ahmet

      aynen ahmedim. ayrıca povetkin maçına duhapass tombaladan çıktı. ne hazırlık var, ne giyeceği don ve ayakkabı var. oysa wilderla yaptığı maç kemer maçıydı. kemer maçının konsantrasyonu ile sıradan hazırlıksız bir tombala maçı bir olur mu?

    • Tek Kral Deontay Wilder

      kolovkin işte ahmet reis ne beklersinki ..biz rebelden kurtulalım derken bu kolovkin başımıza bela oldu acayip can sıkıcı yorumları var işi gücü wilderla …

    • Tek Kral Deontay Wilder

      wilder neden kaçsın povetkinden kardeşim sende amma sıktın be … adamda yasaklı madde çıktı işte rusya hükümeti bile poveye ceza verdi ..povede indirici yumruk varda wilderda yokmu

      • Tek Kral Deontay Wilder

        safdilin kim olduğu belli her boksöre balon diyosun joshua balon wilder balon … geçenlerde yine bi dünya boksörü balon ilan ettin sen yazdıklarının farkında değilsin galiba …

  13. About Billions

    Sulecki vs martirosyan maçı açıklanmıştı, kemer maçı için eleme niteliğinde olacaktı. Sulecki neden böyle bi hamle yaptı anlam veremedim. Jacobsdan ziyade, jermell charloyla maç yapmasını isterdim. Charloyu yenip, siklet yükseltmesi daha mantıklı olurdu bence. Yenebilirse tabi. Jacobs maçı da güzel bi maç olur. Luis Ariastan çok daha iyi bi boksör bence sulecki ama jacobsu yenebileceğini sanmıyorum. Miller bence nakavt eder. Duhaupasın çok varlık gösterebileceğini düşünmüyorum. Umarım güzel bi gece olur.

  14. conan

    kolofkin dostum bozuk saat gibi günde 2 kez doğru yorum yazıp, gerisinde saçmalıyorsun kusura bakma 🙂

    • ahmet kurt

      aynen bazen 10 numara tespitleri de oluyor ama yorumlarının geneli taraflı ve saçma 🙂

  15. Bronze_bomber

    Kolovkin povetkin yasak maddeyi kullandımı kullandı.steroid yasak mı yasak.yakalandımı yakalandı.povetkin itiraz ettimi etmedi.olay bitmiştir aga.wilder povetkin maçı olunca yine bir bahanen olur aga senin.maç satıldı diye kafa ütülersin yine.yaşlandı povetkin dersin bişey bulursun sen

  16. conan

    http://www.boxingscene.com/joseph-parkers-coach-talks-joshua-taunts-camp-strategy-more–125060

    parkerın antrenörü joshuanın gücü hakkında konuşmuş.

    soru: örneğin joshuanın gücünü nasıl kopyalayacaksın? (yani aynı güçle karşılık verecek misin demek istiyor)

    Cevap:Dürüst olmak gerekirse, çok zor ama bunu çevireceğim ve şunu soracağım peki Joseph Parker’ın hızına nasıl hazırlanacak? Joshua güçlü bir adam ama aynı zamanda gerçekten tek yumruk gücü var mı? Evet, çok zsert vuruyor ama genellikle dört veya beş tane yumrukla sizi uzaklaştırması gerekiyor ve Joseph Parker’ın üç veya dört ardışık yumruk attığında joshuanın ne yapacağını sorabilirsiniz

  17. conan

    parkerın antrenörü de boşuanın tek yumruk gücünün olmadığını söylüyor. işte burada oyun bozan planları yıkan tek yumruk gücü ulu önder wilder reyizde var. 😀 😀

    • ahmet kurt

      bir boksörde tek yumruk gücünün olmaması, avuç içi aparkat vurmasından iyidir 🙂

  18. VolkanK

    Joshua’yı pek beğenmem sma olası bir maçta wilder’ ı paspas edeceğini düşünüyorum. Kolay maç olacak tekniğin önemi o maçta belli olacak.

    • Tek Kral Deontay Wilder

      gerçekten bende o maçı çok merak ediyorum wilderda savunma berbat tek şansı joshuadan 6 raund kadar kaçmak sonra joshua yorulursa amenna yoksa eyvah eyvah … wilderin tek artısı indirici yumruğu yoksa savunma felan yapamıyor joshua gibi bi azmanla başa çıkabilirmi orası gerçekten büyük bi soru işareti …

  19. lenolewis

    Golovkin caneloyu yenerse rovanşa çıkmayıp wbss şampiyonuyla maç yapar ve o maçın 3 lemesi de olabilir. Charlo jacobs boşuna bekliyorlar golovkini bu siklette bence aralarında maç yapıp boşa çıkan kemerler için maç yaparlar ancak canelo da bence ggg maçını kaybederse superwelterdan dewam eder

  20. conan

    Ahmet cem karaca avatarı çok güzel olmuş. bırak öyle kalsın.

    • ahmet kurt

      eyvallah soner reis. hatırın için birkaç günlüğüne bu kalsın 🙂

  21. jackal

    charlo caneloyu jacobsu golovkini kolavi usyki joshuayı parkeri yener beyler . jacobsla dövüsmek istememis sadece :))

  22. halil bulut

    benim merak ettiğim maç eubank jr ve jacobs maçı olurdu eubank golovkinle maça çıkmak istiyorsa jacobsı bence yenmeli acaba jacobsı yenebilir mi?

Yorumlarınız