David Haye ve Tony Bellew Cumartesi Akşamı TV8,5’taki Dev Maç Öncesi Böyle Antrenman Yaptı

4-MART-GORSEL-2

Bu Cumartesi 23:00’ten itibaren Londra’dan canlı yayınla TV8,5 ekranlarına gelecek olan David Haye-Tony Bellew karşılaşması öncesi iki boksör son halka açık antrenmanlarını yaptı.

Her iki boksör de oldukça fit ve maça hazır göründü.

İşte antrenmanlardan görüntüler:

David Haye ve antrenörü Shane McGuigan:

Matchroom Boxing (@matchroomboxing)’in paylaştığı bir gönderi ()


Tony Bellew antrenörü Dave Coldwell ile çalışıyor:


asd


Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

  1. Luis Ortiz

    kaliteli bir maç olacak gibi duruyor haye eskisine göre daha kaslı ama biraz hantal duruyor yine de hala diğer ağır sikletlerden cok daha seri

  2. ONUR ERTEKİN

    Tony Bellew’in çocuklarına üzldüm, babalarının yenilmesi onlar için hayal kırıklığı olabilir, Haye %51 – Bellew %49 Cumartesi gecesini bekliyoruz…

  3. centro

    bellew’ı severim, genel olarak konuşkan, agresif ve psikolojik savaşa girmeye çalışan boksörleri sevdiğim gibi. misal joshua’nın o yönü pek iç açıcı değil, boks medya eğitimine ihtiyaç duyduğun bir spor değildir, boks maçı maç öncesi basın toplantılarında hatta ondan bile önce başlar.

    haye de çenesini çalıştırmayı seven, bence en elit 5 ağır sıkletten biri olan birisi. ama gloves are off programındaki ”herkese gittim kimse kabul etmedi” bahanesini inandırıcı bulmadım ki sonrasında zaten de mori ve gjergjaj ile dövüşme sebeplerini de açıkladı, dolaylı yoldan ”sıralama kasmak için dövüştüm” demeye getirdi. bellew tercihiyle kazanabileceği bir şey yok, aksine kaybedeceği çok şey var. bellew’u yenerse ki ihtimal yüksek, artık orta karar rakip dahi seçme lüksü yok. haye büyük maça çıkmalı artık.

  4. ahmet kurt

    haye vs bellew gloves are off u bir yayınlasanız çok güzel olacaktı ama olsun 🙂 bellew gayet hızlı duruyor ama çok az kilo almış gibi. ağır sikletten çok cruiser gibi görünüyor.

  5. Hayrettin Yeğin

    David haye çok fit bir vücuda sahip bu çalışmalarından belli oluyor.bellew kilo almış ama daha çok alt kısımdan almış.Dikkat ederseniz bacak kısımları ve kalça üstleri bellewin baya ağır duruyor.Bellew 97 kilo HAYE 100 kilo gelir tahminimce.

  6. Tyson Fury

    %99 haye %1 bellew oda şeytan falan doldurursa 🙂

  7. Ziyaretci

    Haye şuan tüm ağırsikletleri yenebilir benim görüşüm şuan 1 numara

  8. Antijoshua

    Nasrettin hoca gole maya calmis ya tutarsa demis,bellewinkide o hesap ya tutarsa diyor zaten wbcde sikismisti breidis bunu patlatcakti bari patlarsam buyuk patlayim deyip hayeye salca oldu para icin.

  9. Hayrettin Yeğin

    Bellew cephesinden HAYE hakkında sakat olduğuna dönük iddialar ortaya atılmış.Haye’nin aşil tendon bağından sakatlandığını ve bunun raporu olduğunu da söylemişler ama bu sebepten dolayı Haye’nin maçtan çekilmeyecegini dile getirmişler.Ayrıca Haye’nin omzundaki sakatlığının devam ettiğini ve omzunu birkaç aydır Almanya’ya gidip Bayern Münih’in doktoruna gösterip tedavi gördüğünü söylemişler.Haye bu konuda dün açıklama yaptı.Aşil tendom bağımda bir rahatsızlık yoktur.ben Almanya’ya düzenli olarak fizik tedavi görmeye gittim.en sonda salı günü gidip omuzumu gösterdim maç için ve doktorum iyi olduğumu maça cıkabilecegimi söyledi.Bu iddialar bellewin akıl oyunları ama bunlar işe yaramaz dedi HAYE.Chisora ise Haye’nin sert vurmadigini ve bellewin daha sert vurduğunu söyledi.

  10. Hayrettin Yeğin

    Golovkin Jacobs icin sahte bir şampiyon değil gerçek bir şampiyon ve güçlü bir boksör.Benim şuana kadar en iyi rakibim ve ona bu yüzden çok saygı duyuyorum.Bily Joe ve canelo maçlarını şuan düşünmüyorum çünkü benim şuan rakibim Jacobs ve ona odaklanıyorum.10 haziran 2017’de Kazakistan’da expo 2017 fuarı başlıyacak.Bu tarihte golovkin’in Kazakistan Astana’da ringe çıkması bekleniyormuş.

  11. ahmet kurt

    Chisora bellewle dövüştü mü ki kimin daha güçlü vurduğunu bilebilsin. Hem tyson fury, helenius, vitali, pulev, whyte gibi boksörlerle dövüşüp bir kez bile down olmazken haye in onu 5. Raundda nasıl yerlerde süründürdüğünü ne çabuk unuttu(hemde ağır siklete göre çelimsiz kalan o fiziğiyle). Bu boksörlerin mantıksız saçma laflarındanda bıkmaya başladık artık.

  12. Hayrettin Yeğin

    Chisora birkaç hafta bellew ile sparring yaptı bu maça hazırlamak için.chisora bellewe cesaret vermek için mantıksız açıklamalar yapıyor.

  13. Imparator 81

    Yiğit derler candan ederler,cömert derler maldan ederler.chisora nin yorumu buna benzemiş

  14. maarek

    Haye istedigi roundda nakavt eder bellewi.haye gercekten bir efsane.cok teknikhizli mukemmel bir boksor.povetkinle beraber tam bir boksor izlenimi veriyor bana gercek boksor

  15. Battalgazi

    ben de hayenin alacağını düşünüyorum ama istediği raundda nakavt eder falan bunlar abartılı yorumlar haye iyi boksör ama efsane falan değil.

  16. Kaan Çelik

    İkisinde yürekli boksörler bellew kazanır ya da kaybeder önemli değil adam meydan okudu hem de haye o da kabul etti bizde önemli bir maç seyredecegiz wilder fury ve ortiz meydan okuyor maç yapabiliyor mu haye favori ancak bellew de boş bir boksör değil

  17. maarek

    Battal gazi gunumzn en yetenekli boksoru oldugu kesin. Ne yani wilder joshua dahami iyi yoksa. Suan aktif olan balon olmayan en iyi boksor bnce povetknde cok iyi

  18. Fatihhh

    Haye tüm kalbimle destekliyorum ama bi şekilde bellew alırsa bundan sonraki maçlarda paranın kralını götürür ama çok zor anca maç içinde bir sakatlık olursa şansı var!bide ben A.j sevmem ama A.j balon değildir henüz 18 maç yapmış ilerisi için ümit veren bir boksördür birine balon demek için şöyle 25-30 maçında adam gibi birini karşısına alamamış kişilere bence denir.A.j daha 27 yaşında ve gideceği uzun bi yol var.ama şuan tek gerçek var ki oda eski furry:):)

  19. Tek kral DEONTAY WİLDER

    Ringlere David haye kadar yakışan boksör tanımıyorum ben ya …. hele o saç örgüsü felan muhteşem… şu şımarık bellewi bi haşlasında güzelce izleyelim…..

  20. Battalgazi

    Ben joshua yada wilder dahA iyi falan demedim goze hos gelen bir boksu var ama agir kontralar da yiyebilen biri yenilmicek biri degil akilli biri yener hayeyi.

    • ahmet kurt

      Öyle biri henüz çıkmadı. Wlad onu zekasından ziyade fiziki avantajı ve stiliyle yendi. Ko olduğu maçta da aceminin tekiydi zaten.

      • fix1

        Wlad, haye’yi yendi mi? Soru işareti. Maçı bir daha izleyip değerlendirin.

        • ahmet kurt

          Yendi tabi 🙂 134 yumruk wlad, 72 yumruk haye vurmuş(hatırladığıma göre). Wlad biraz farklı dövüşse de onun stili bu.

  21. Tek kral DEONTAY WİLDER

    Klitcko maciyla alakalı yorumuna Kesinlikle katılıyorum… haye şu an aktif ağır sikletler içinde en mükemmeli…. istediği an herşeyi yapabilir

  22. Bankaci

    kaç zamandır yazıyorum.haye sakat diye…bellew de bunu teyit etmiş. omzundan sakat yoksa böyle maçlarla vakit kaybetmez kemere yönelirdi.

    wardda sakat yazın bunu bir kenara…

    • ahmet kurt

      Zaten Bu maçı kazanması ona kemer maçının kapılarını açar. Hemde büyük boksörlerle maç öncesi kendisini test etmişte olur. Eski popülerliğini kazanması da cabası. Dur bi maçı izleyelim sakat mı değil mi o zaman anlarız. Aylardır haye sakat diyosun 🙂

  23. Hayrettin Yeğin

    Tom loffler canelo maçı öncesi haziran ayına bir maç yapacaz dedi.bu maç 10 Haziran’da Kazakistan’da olacak ve rakip olarak bily joe ile uzun zamandır görüşüyoruz dedi.

  24. ömer uzel

    kruzırveyt sıkletini hep gereksiz bulurum, gerçi 15 sıkletin 11 tanesini de gereksiz bulurum orası da ayrı da bu kruzırveyti anlamak daha bir zor..iyi ki 91 kiloda olmadı bu maç..Haye’nin ayağına gittiği için bellew’i takdir ediyorum..Yenilse bile korkmadığını kanıtladı şimdiden..Bu maçtan sonra bu yıl Jashua’yla da çıksa maça..sonra da gelmiş geçmiş en büyük şampiyon Wilder’le kapışsa..Büyük Wilder büyük maç yapmadan kariyerini bitirecek.

  25. Battalgazi

    Akilli adam yok demekki. 🙂 klickonun boksu zekicedir aslinda surekli sarilmalari direk yumruklarla rakibi yanastirmamak onun tarzi ve bunlar akillica taktikler.zaten sadece fiziki ustunluk olarak bakarsan valuev de yenebilmeliydi hayeyi.

    • ahmet kurt

      fiziki avantajı ve stiliyle yendi dedim. yani stilden kastım fiziki avantajını kullanabilme biçimi. wlad o maçta zekice bişey yapmadı. daha doğrusu wlad sarılmalarını kurnazca yapmıyor. rakip içine girdi mi koltuğunun altına al, yumruk at-rakibi it, çelme tak-iki elle it, yumruk at-omuz vur yere düşür hep aynı şeyler. bunu tabi ki ustaca yapıyor ama zekasından dolayı değil. pratik yaparak geliştirdiği için.

Yorumlarınız