Floyd Mayweather’ın Menajeri, Dev Maçı Eleştiren Ünlü Boks Yazarına Böyle Hitap Etti: “Sen Zaten…”

ellerbe-rafael

Amerikalı ESPN Televizyonunun ünlü boks yazarı ve yorumcusu Dan Rafael, 26 Ağustos’ta gerçekleşecek olan Floyd Mayweather vs Conor McGregor maçı ile 16 Eylül’deki Gennady Golovkin vs Canelo maçını karşılaştırmış ve Golovkin-Canelo karşılaşmasını gerçek bir kapışma olarak nitelerken, Mayweather-McGregor maçından ise “sirk gösterisi” şeklinde bahsetmişti.

rafael-ellerbe-twitter

Mayweather’ın menajeri Leonard Ellerbe ise bu tweet’e karşılık, bugüne kadar yapılan Floyd Mayweather gecelerine özel davetli olarak katılan Dan Rafael’i bu kez salona almayacaklarını ima etti ve “Bu kez seni ağırlamamıza gerek yok demek ki” şeklinde cevap verdi.

Bu sırada McGregor’un çalıştığı salonda… (arkadaki görsele dikkat)

I predict these things

Conor McGregor Official (@thenotoriousmma)’in paylaştığı bir gönderi ()

Bazı şeyleri önceden görürüm

Benzer Haberler

  1. Antijoshua

    Iyi olmus wilderin yancisi “buffalo” dan rafaele

    • mehmet dalgaç

      herkesin ramazan bayramını tebrik ederim. hayırlı bayramlar arkadaşlar..

  2. safkan

    Ellerbe Floydun çantacısıdır boks konusunda dan rafaelin tırnağı etmez.

    • conan

      Aynen öyle ama alper gibi abazan bir wilder düşmanı için dan rafael dandik bir yorumcudur.

      • conan

        Abazan tabirini azılı sıfatını daha vurgulu belirtmek için yazdım. Cinsellikle alakalı değil. Wilder düşmanlığında abazan bir dostumuz kendisi

  3. lenolewis

    Bu maç neden bu kadar eleştiriliyor anlamadım gitti. Floy 49 maçla kendini ispatlamış boxu da bırakmış zaten ggg ile maç yapsa tabikide daha büyük maç olur. Bazen bazı maçlar gerçekleşmiyor yapacak bişey yok .mesela bowe-lennox, miketyson-bowe, klitchko-tyson maçları keşke olsaydı ama gerçekleşmedi yapack birşey yok.conor test etmiş olacak kafesçiler ayrıca bizde floydu ters bi yumruktaki durumunu test edecez bu maçla . O yüzden eleştiriyi bırakıp maçtan zevk almak gerek . Diyelim ki ggg floydu ko etti box 1 yumruğa bakar sonuçta fazlada abartmamk lazım.bende floydun kaybetmesinden yanayım izleyip görcez

    • ahmet kurt

      adamlar sözde asrın maçındaki gibi bize b.k gibi bir maç seyrettirip paranın dibine vuracak. işte bu yüzden sinirleniyoruz. sonucu belli olan bir maç için mcgregor un bu kadar çok para almasını hazmedemiyorum. O kadar hırslı, istekli, yetenekli boksör varken mcgregor gibi bir soytarının kazanacağına kendisi de inanmamasına rağmen ettiği komik laflarla bu maça çıkabilmesi beni rahatsız ediyor. ufc de bile hak etmediği bir şöhrete sahip olduğunu düşündüğüm bu adam kim oluyor ki debut maçını floydla yapıp o kadar para kazanıyor? inanmayın kazanacağım onu şöyle yapacağım falan dediğine. maça çıkınca şöhret için değil para için dövüştüğünü hepiniz göreceksiniz. onu izleyen koyunların parasını yolmaktan başka bir amacı yok. hele bu sirk gösterisi bir unvan maçı olarak değerlendirilirse zaten bu adamların yedi sülalesine söverim. rezillikte bu maçın üstüne yok gerçekten. mcgregor denen şarlatan iki tiyatro oynayıp dünya kadar para kazanacak, bizde mal mal izleyeceğiz. maçın özeti böyle olacak.

    • Uğur mehmet birdoğan

      Ahmet güzel noktalara parmak basmış . Bir boks sever olarak çok çok absurd bir maç , david haye – bellew maçının farklı bir versiyonu (bellew in kazanması günün sonunda hiçbirşeyi değiştirmedi ağırsiklet için anlamsız saçma bir maçtı öyle kaldı …) ama en azından o maç bile bu işe yıllarını vermiş iki atlet arasındaydı …

      mcgregor vs floyd maçı show amaçlı ve olabilir , sonuç olarak show dünyası floyd bu maç için zemin oluşturmak için hiç uğraşmadı bile mcgregor un peşinden koşması ile oldu . Rakibinin yaşından fazla ringde tecrübesi olan bir boksör ,maç kaybetmemiş getirisi saçma bir şekilde astronomik olacak bu maçı niye reddetsin . Ama olayın diğer yüzünden bakanlar “madem bırakmıyorsun ve hale boks yapabileceğini düşünüyorsun Berto maçından sonra 50 maçını anlamlı biriyle yap boks ringini kendi sirkine çevirme ..” penceresinden bakıyor .

      Getirisi açısından bu maçın olmasını anlarım ancak site de birkaç defadır okuyorum 🙂 rica ediyorum , mcgregor çok sert vuruyor üzerinden yenebilme ihtimali biçmeyin … mesele floyd u temiz birşekilde yakalamaktı herzaman . Ayrıca Zab Judah ve Shane Mosley küçümsenecek yumruklara sahip değildiler . Floyd un kaybetmesi için çok formsuz olması (hiç denk gelmedim) veya maçtan önce bacağından vurulması filan lazım herhalde .

  4. ahmet kurt

    hizni altunkaya glowacki ye 5. raundda teknik nakavt olarak(tko) kaybetmiş. bir hafta önce de söylediğim gibi bu maçı kabul ediyorsa kariyerinden pek bir beklentisi yok demektir. glowacki yi yenecek hali yok ya. en azından avrupa şampiyonluğu gibi küçük başarıları hedefleseydi. 29 yaşında boks hevesinin büyük kısmını kaybetmiş oldu. ayrıca aynı gecede tomasz adamek, geçen sene parker ın 4. raundda nakavt ettiği solomon haumono yu 10 raund sonunda ud ile yenmiş. bu maç ona whyte, mansour, duhaupas tarzı boksörlerden bir kez daha dayak yeme hakkı kazandırmıştır. emekli olmadan önce azıcık daha para kazanayım diyordur.

  5. boks dehası

    Sitedeki bütün kardeşlerimin bayramını kutlar, sevdikleri ile beraber nice bayramlar yaşamalarını dilerim.

    Boks dehası üslubu ile artık yaratıcı bir mizah yapamadığım, bunun için heyecan duymadığım ve misyonumun dolduğu gerekçesi ile yorum yazmıyorum.

    Fani dünyada bir spor için birbirinizi kırmamanızı öneriyorum. Allah’ A emanet olun.

    • amir khan

      hafız bu son yorumunda oldukça yaratıcıydı. 🙂

      umarım tez zamanda geri dönersin.biraz gez dolaş temiz hava al.

      not: hüstad-ı boks un talebesi

    • mehmet dalgaç

      üstat yapma böyle allah aşkına. bizi ters köşe yaptın. sen bu hallere düşecek adam değildin. ne oldu sana. lütfen kendine gel. özüne dön.
      seni öz halinle seviyoruz. bayrımını tebrik eder saygılarımı arz ederim.

  6. Murat Koc

    Oncelikle herkese hayirli bayramlar dilerim.boks aski boyle birsey bayram namazindan sonra eve giderken insan yolda bile siteyi inceliyor 🙂 konuya donersek Arkadaşlar gerçekten bazen insanların haksız eleştirini gördükçe şaşırıyorum.Floyd daha öncesinde hep dönemin sampiyonlariyla dovusmus 23tane şampiyon ismi yenmis rustunu ispatlamis gerçek bir şampiyon.2yil boksa ara vermiş yaşı 40i geçmiş geri dönüş içinde böyle basit bir rakip bulmuş kariyeri birakalimda bukadarcik hak versin kendisine.zaten ben bir floyd hayranı olarak kesin bir şekilde söylüyorum floydun geri geliş sebebi canelo golovkin maci galibidir.bu maclarin ayni donemde kabul edilmesinin tesaduf oldugunu dusunmuyorum.McGregor sadece bir araç.Bol para birakmasi maça çıkmasına sebeb olmuştur.Ben okadarcik ayrıcalığı olduğunu düşünüyorum.

    • About Billions

      Floyd konusunda katılıyorum. Ben golovkin vs canelo galibi için döneceğini sanmıyorum. De La hoyada sanki bi zorunluluk varmış gibi, sanki floydun middleweightle alakası varmış gibi, kazananla floyd maç yapmak zorunda falan diyor ama ben öyle düşünmüyorum. Mcgregorın çok fazla boş konuşmasından ve iyi gelir olacağından ötürü bu maça çıkacağını düşünüyorum. Şu an zaten dövüştüğü sikletlerde kim olursa olsun bu kadar gelir elde edemeyeceği için, ispatlayacak hiç bi şeyi olmadığı için ve hem de floydu özleyenlere bi Resital sunmak için bu maça çıktığını düşünüyorum.

  7. Metehan Ateş

    Site aleminin bayramı mübarek olsun

  8. Harun

    herkese hayırlı bayramlar dilerim 🙂

  9. conan

    tüm bokssever arkadaşların ramazan bayramını kutlar, aileleriyle mutlu sağlıklı bir bayram geçirmelerini dilerim.

    boks dolu nice bayramlara 🙂

    • Klitschkoo

      Canon kardeş siteye yeni üye oldum ama uzun zamandır takip ediyorum. Sen ve Ahmet Kurt kardeş en mantıklı yorumları yazıyorsunuz

  10. Bankaci

    Bilgehan abinin Mehmet Bey’in ve site sakinlerinin bayramını en içten dileklerimle kutlarım.

    Boks dehası geri gelmiş sevindim.

  11. Harun

    conor’un ufc de çok iyi ona bir şey demiyorum. ama boksta iyi değil. hele de floyd’la boy ölçüşecek kadar asla değil. floyd isterse kedi fare gibi oynatır.

  12. Harun

    yinemi sen. conor ufc’de iyi tamam da. conor’un boks sparringlerini izlemedin galiba. al conor’un sparring’te dayak yediği adam. ve bu adamın’da profesyonel’de yediği dayaklar var. https://www.instagram.com/p/BVXpLTelf9o/?hl=tr

    • Harun

      ikisini de sevmiyorum paragözler. conor kim floyd’u boksta yenmek kim 😀

  13. Alp Eren TOKSOY

    Floydun 90 lı yılllardan buyana yapacağı en kolay maç olacak orası kesin:)

  14. Harun

    sen gelme ulan ayı 😀

  15. amir khan

    hayırlı bayramlar herkese

  16. Abdullah yılmaz

    tüm arkadaşlarımın bayramını en içten duygularla kutlarım. sevdiklerinizle birlikte sağlıklı ve mutlu nice bayramlara kavuşmanız dileği ile…

Yorumlarınız