Gervonta Davis’e Büyük Şok! Ringe Çıkmadan Kemerini Kaybetti

gervonta-sok-kemer

Mayweather-McGregor gecesinin 2. ana maçında IBF Süper Tüy Sıklet unvanını korumak için ringe çıkması beklenen dünyanın en genç şampiyonu ABD’li Gervonta Davis, maçtan bir gün önce çıktığı tartıda büyük bir şok yaşadı.

Tartıda 59.9 kg gelen Davis, 59 kg olan süper tüy sıklet limiti tutturamadı ve henüz ringe çıkmadan kemerini kaybetti. Davis’in rakibi yenilgisiz Kosta Rikalı Francisco Fonseca ise 59 kg geldi ve limiti tutturmayı başardı. Böylelikle maçı kazanması halinde Fonseca kemerin yeni sahibi olacak. Davis’in galip gelmesi halinde ise IBF kemeri boşta kalmaya devam edecek.

Davis Twitter hesabından yaptığı açıklamada, “Gencim ve hala pişiyorum. Kiloyu tutturma şansım vardı ama yapamadım. Bu kadar. Tekrar kemer kazanacağım. Hayranlarımdan ve beni destekleyenlerden özür dilerim. Bunu telafi edeceğim. Kaybettiğim bir kemer, maç değil.” şeklinde konuştu.

Haberle ilgili başlıklar:

Benzer Haberler

  1. GGG

    Ah be Gervonta, gönül isterdi ki piyasada Lomachenko diye bir boksör olmasın. Mayweather’ın öğrencisi Gervonta ortalığı silip süpürsün. Ama ne yazık ki loma’nın olduğu yerde herkesin işi çok zordur. Eğer tekniğini Floyd gibi savunma ağırlıklı olarak geliştirirse şansı olabilir, ama atak boks yaparsa, açık dövüşürse Loma karşısında pek de şansının olacağını düşünmüyorum. Tabi bunları konuşmak için çok erken, daha o köprünün altından çok sular akacak

  2. Yasin Yavuzyılmaz

    Daha kiloyu tutturamıyor, bu mu efsane olacak? Bu mu lomachenko’yu yenecek?

    • ahmet kurt

      o yaşta, o siklette önüne geleni deviriyor. senin övdüğün mcgregor a benzemez yasin bey. göreceğiz ileri de bu çocuğun neler yapacağını.

  3. Ziyaretci

    Bu çocuk daha işin başında bu hataları yapıyorsa bence biraz para kazandıktan sonra düşüşe geçer 25 den sonra sıradanlaşmaya başlar
    Zor spor böyle disiplinsiz sporcuların düşüşleri kötü olur

  4. önder

    ben davisi kubaliya benzetiyorym.pek begenmiyorum.tamam yetekli ama bence cok buyutuyorsunuz

  5. Severinus

    tam yükselişe geçtiği zaman,
    adından söz edildiği ve lomayı yenebileceği söylendiği sırada çocuğun yaptığına bakın
    şimdiden disiplinsizlik kemer kaybetmesine neden oluyor
    sadece kemeri kaybettim demesi de ayrı bi gevşeklik,
    lomaysa rigoyla kapışacak!
    hem de tam zamanında
    gervanto lomayla rigodan bişeyler öğrensin bari

  6. Kanguru Perkovic

    Suan kemer hicbir isine yaramıyor davisin ibf dandirik zorunlu rakipleriyle yapacaktı az para kazanacaktı ama şimdi önü açıldı daha çok para getiren adamlarla mac yapacaktir artik isim yapti kemerin pek bir onemi yok canelo gibi (onun kadar olmasada)

  7. conan

    Kyakalı mı geldi acaba?

  8. Murat Koc

    Disiplin önemli sen kiloyu daha çıkış döneminde tutturamiyorsan asla hedef aldığın floyd gibi olamazsın.umarım bu bir ders olur kendisine

  9. GENNADYMUSTAFA

    Bence burada bi oyun var kiloyu amatörler bile tutturabiliyo bu adamın arkası koca bi ordu bu mu tutturamıyo kemer birleştirmeden kaçmak için böyle yapıyo lomaşenkodan miley garciadan sağlam isim çok bunu yerler bu da bunu bildiği için oyun yapiyo dünya şamp. Kemerini kim atar akıl var mantık var

  10. GENNADYMUSTAFA

    Bekliyip bekliyip gelicek bomba gibi

  11. lenolewis

    Bilerek yapılmış bir eylem.900 gram inemiyorsan box yapma zaten yakında loma patlatacak davisi

  12. EmreOzcelik

    Yine alir tank o kemeri bu macida nakavtla kazanir sorun etmeyin 😉

  13. Mustafa451

    Çok hakim oldugun konu degil ama Belkide bilerek tutturmamıştır kiloyu.

  14. About Billions

    Ben de kemer konusunun taktiksel bi plan olduğunu düşünüyorum. Daha yaşı çok genç. Kemer kendinde kaldığı sürece, tecrübesinin yetmeyeceği, riski büyük maçlar bekliyor olacaktı kendisini. Böylelikle daha rahat takılır. Sağlam menajeri var hemen hemen istediği herkesle maça çıkabilir. Kemer kendisinde kalsa, zorunlu rakipler falan, çok hoşuna gitmeyecek durumlar olabilirdi. Eğer, planlı bi hareket değilse, beklentilerimi karşılamayacak bi boksör izlenimi vermeye başlar bende. Umarım çok iyi yerlere gelir.

    • ahmet kurt

      acaba floyd kendi maçının telaşesi ile küçük çekirge davis i bir kenara mı sallamış 🙂 açıkçası aklıma gelmedi değil. floyd bu çocuğun başında birkaç sene durmalı.

      bu arada konuyla alakasız olarak erickson lubin in jermell charlo ile 14 ekim de dövüşeceğinden haberin var mı? lubin senin bu yaşta ne işin var charlo karşısında diye demeden edemiyorum. inşallah kaybederse azmi ve hırsını da yitirmez. yoksa hakikaten yazık olur bu yeteneğe.

    • mehmet dalgaç

      eğer planlı bir şey ise kerata davise de korktu kaçtı diyebilir miyiz?
      öyle olmadığını düşünmek istiyorum. eğer öyle değilse birsonraki maçında kiloyu tutturur ve kemer için maça çıkar. bunu yapmazsa malesef korkağın teki. artık lomayı yerden yere başvuranlar bakalım bu duruma ne diyecekler?

      • mehmet dalgaç

        başvuranlar demişim:)
        vuranlar olacaktı….

      • About Billions

        Neden korktu, kaçtı? ve neden lomachenkoyu yerden yere vuranlar bu duruma bi şey demeli? anlamadım. Bence korktu diyemeyiz. Korksa, siklet düşerdi, kemeri bırakıp. Bu maça da çıkmazdı. bi sonraki maçında, kemer maçına çıkmak zorunda da değil bence. Kemer boşa çıktı. Kaybederse rakibi alacak kemeri. Kazanırsa, başka boksörler atayacaklar kemer için onlar maç yapacak. Davisin, lomachenkoyu yeneceğini de söylemedim. şu an için yenemez dedim hatta. Davis karşısında lomachenkoyu yerden yere vurmadım hiç bi zaman. Şampiyon oldu ve kemerini bi kez korudu daha. Bu senenin sonuna kadar maç da yapacağını sanmıyorum. 2018 in ilk aylarında belki maça çıkar. O zaman da rakibi lomachenko olamaz. Çünkü aralık ayında maçı var. Rigondeauxu yenerse lomachenko, çok büyük ihtimalle siklet yükseltecektır. Lomachenkonun olmadığı siklette, davis hükümdarlık sürebilir. Olaylar böyle gelişirse, Korkması için sebep?

        • mehmet dalgaç

          loma dan kaçtı demedim ki. ilirideki muhtemel rakiplerinden korkuyor demektir. bu loma da olabilir bir başkası da..
          kemerini bırakan bir adama bi eleştiri getiremeyeceksek daha niye onu bunu eleştiriyoruz ki? loma ya da bir başkası…
          eğer davis muhtemel rakiplerinden çekinerek kilo olayını ayarladıysa bu tam bir rezillik. bunu söyleyemiyorsak daha da hiç kimseye eleştiri getirmeyelim.

  15. EmreOzcelik

    Planli bu katiliyorum size . salakmi mactan bir gun once 900 gr fazlasi olsun . onu hesaplamamiyomu sanki . ibf kemerini birakmak istedi rahat takilmak istedi.

  16. unstoppablewilderpunch

    meyweather bu çocuktaki cevherin farkinda ve ustune titriyolar, kilo olayi tamamen bir taktik. meyweatherin dusuncesi şu “bu cocuk daha bu yaşta kemeri aldi ve tecrubesi eksik, cocugu korumak icin kemeri biraktirmaliyim. tecrube edinince zaten alayini oturecek” diye dusunerek yapilmis. planli bi hareket ama meyweatherin bilmedigi şu ki, bu cocuk su anda bile basta loma olmak uzere alayini ringe gömer. meyweather bunu tecrubelenince yapabilecegini saniyi ama yaniliyo, 86 yilinin tysonu gibi bu cocuk, tectube falan tras. boyle yetenek az gelir. simdi ciksin lomayi falan en fazla 5 roundda göbeğinden isetir. goremedikleri bu. tabi bide okadar para bagladilar. kolay riske edemiyo meyeeather. onuda anlıyorum da gerek yik kardesim, bu çocuğu kimse durduramaz. bu arada yasin yavuzyilmaz diye bi yorumcu var. dikkat ettim adamin tek bildiği cogunluga katilmak ve onaylamak. loma-golovkin-joshua bunlari sacma ve boks bilgisinden uzak iki kelimelik abuk yorumlarla ovmek. yine çoğunluğun elestirdigi wilder-canelo-meyweather gibi isimleride elestirmek. hani tipik yanci silik karakterler olur ya. onun ornegini sergiliyor. bak ben wilderciyim, gervontaciyim. ama golovkinide begenirim. meyweatheri begenmesem bile teknigine yetenegine kurnazligina ve hepsinden ote kariyerine saygi duyari. bu konuda murat kardesime katiliyorum mesela. yani ben sen gibi tipik cogunlukcu yorumlar yapmıyorum. ha yanlis anlama buda bir tercih ve tercihine saygim var ama birazda kendinden birşeyler kat kardesim yorumlarina. sığ kalma. bak elimden geldigince incitici olmadan yazmaya calistim. zira oyle bit niyetim yok. nacizane senin uirumlarimla ilgili zihnimden gecenleri yazdim kardeş. eger kirdiysam döktüysem affola. saglicakla kal

  17. ahmet kurt

    jarell miller 4 kasımda ki(sanırım wilderın ringe çıkması beklenilen tarih) wilder gecesinde whyte ile dövüşmek istiyorumuş. whyte delikanlı adamsa miller ile dövüşür. herkes whyte ın cesur olduğunu söylüyor. kemer sahipleriyle dövüşen veya onlara meydan okuyan düşük seviye boksörleri hala cesur sananlar var. bunlar bir cesaret örneği falan değil. hepsi resmen para için çıkılan maçlardan ibaret. şu ana kadar whyte ın gördüğüm tek cesur davranışı yapığı chisora maçıydı. eminim ki o maça da chisora çöktüğü için cüret edebilmiştir. miller aylardır whyte a meydan okuyor. ama ne hikmetse eddie hearne tarafından çıt yok.

    • mehmet dalgaç

      ahmet kurt
      bu adamlar prof boksör. boks yapma amaçları ter atmak değil. 2 amaçları var para ve ünvan. bir maçta risk ölçüsünde para ve ünvan yoksa o maça hiçbir prof boksör çıkmak istemez. bu normal bir durum. mesela miller in belinde kemer olsa ve white ile maça çıkmak istese ve white yan çizse o vakit korktu kaçtı diyebiliriz. ama miller de ne kemer ne para yokken ve white yi de yenme ihtimali çok yüksekken white maça çıkmaması normal. sonuçta bu adamlar prof. asıl korkak wilder dirbana göre. 3 milyon ş için white ile maça çıkması için teklif almış ama kabul etmemiş.

      • ahmet kurt

        Yanılıyorsun. Bazı boksörler paranın yanı sıra kariyer içinde dövüşür. Muhammed ali 3 yıl ara verdikten sonra da sikletin en iyileriyle ringe çıkarak boksa başlamış ve bu antrenmansızlığına rağmen onları yenmiştir. İstese 3-5 tane ezik boksör yener, sonrada popüler olduğu için kemer maçına hak kazanırdı. Ama o zor olanı seçti. Dillian whyte “ben miller ı yenerim, parker ve wilder ı nakavt ederim” diyorsa bu maça çıkacak. Kemer maçına çıkmak isteyen bir boksör kemersiz bir boksörden kaçmamalı. Eğer ki kaçıyorsa bu adam cesur falan değildir. Yorumumu tekrar oku. Whyte korkak demedim cesur falan değil dedim. Sitede illa ki rastlamışsındır. “Whyte iyi boksör değil ama çok cesur” diyorlar. Ne cesurluğu? Kemer maçına çıkmak istemesi veyahut çıkması onu cesur mu yapıyor? Whyte cesur falan değil. Sözlerimin arkasındayım. Eğer cesursa zor yoldan kemer maçını hak etmeli. Ona buna laf sallayıp duruyor, aylardır kendisine etmedik laf bırakmayan miller dan çekiniyor. Yemişim öyle cesur adamı.

        • mehmet dalgaç

          kısmen haklısın. doğru cesur değil dedin. ayrıca millere laf atıp iş ciddiye gelince yan çiziyorsa o zaman işler değişir. ama sanırım white nin şuan amacı wilder ile maça çıkmak. eğer bu maç için küçük te olsa bir ihtimal vatsa millere hemen gel demeyebilir. bekleyip görelim bakalımolaylar nasıl gelişir.
          white nin cearetiyle ilgili şurası kesin ki wilder dan daha cesaretli.

  18. Roman

    Acemi seni. Alışırsın yavas yavas. Morali de iyi bozulmustur simdi instagramda gun sayiyordu cocuk. 🙂

  19. jackal

    zorunlu kemer koruma macında lomayla karsılasmamak icin kacıyo herif. bizim amerikan fanboyları da gd lomayı ezer diyo 😀

  20. unstoppablewilderpunch

    ahmetim yine iyi bi noktayi yakalamissin. helal. bu whyte ovenlerin tumunun joshua fani olmasida komik. anlamiyoruz saniyolar 🙂 🙂 boksun selameti icin bu horn boynuzlu deyyusunun sahte balonlari teker teker patlamasi lazim. horn buna engel olmak icin yirtiniyo. kell balonunu errol patlatti, joshua balonunuda wilder patlatacak zaten, bunu bildigi icin horminlu pilici joshuayi wilderdan kaciriyo. ya wilder sana teklif etmis, en degerli ve prestijli kemer wbc de wilder da, niye kabul etmiyosun horn? yemiyomu? korkunun ecele faydasi yok. eninde sonunda wilderin balyozuyla hastanelik olacaksin joshua, sedyen hazir bekliyo

  21. unstoppablewilderpunch

    la mehmet dalgac gardasim. bir gunde wilderi ov la, valla disimi girarim ha 🙂 bu ne taraflilik gardasim. kendinle celismissin. hem getiri-risk yeterli degilse maca cikmazlar demissin. hemde gotubokluwhyte la maca cikmadi diye wilderi elestirmissin. whyte kim la? adama bunu sormazlarmi? wildera rakip olacak adammi? wilderda bunu dedi horna whyte sebegini degil, hormonlu pilicini cikar karsima onu ringde cig cig yicem dedi acikca ama horndan ve pilicten çıt yok. biliriz ki korkarlar zaar

    • mehmet dalgaç

      wilder gardaş
      bence sen kendinle çelişmişsin.
      white 1. sınıf bir boksör değil ama wilder in şuana kadar ki rakiplerinin hepsinden daha tehlikeli ve ciddi bir rakip.
      wilderde azıcık onur ve taraftarlarına ve belindeki kemere saygı varsa artık en azından iyi diyebileceğimiz bir rakiple maça çıkar. ama eylem ve söylemleri su ana kadar hiçbir iyi boksörle maça çıkmayacağını gösteriyor.
      eğer white wildere rakip olamayaacak bir boksör ise öyleyse daha iyi bir rakiple maça çıksın. bende ozaman hakkını vereyim wilder in.
      wilder övgü istiyorsa önce övgüyü hakedecek işler yapmalı.
      mesela ortiz, parker, andy ruiz, aj gibi bir adamla artık maça çıksın ve yensin.

  22. Big George

    Bu çocuğa baktıkça sanki Adrien Broner’ı görüyorum. Sorumluluk sahibi devam ederse efsane olabilir, etmezse Broner olur.

  23. Harun

    amatör olan bizler dahi kiloyu tutturuyoruz. profesyonel adamlar rahatlıkla tutturur. bu çok zekice bir hamle, kemer birleştirme ve zorunlu rakiplerle uğraşmamak için yaptığını düşünüyorum. en büyük sorun olarak lomachenko var. loma’ya dikkat etmesi lazım. davis daha çok genç kariyerinin başlarında yenilgi alması gereksiz olur. arkasında floyd var istediği maçlara çıkar ve ününü arttırır. davis disiplinli devam ederse önü çok açık. efsane potansiyeli var. sonuçta henüz 23 yaşında. bizim gibi çocuk sayılır 😀 daha da güçlenicek. çok daha iyi olucak. bu floyd yok mu, onu yenilmez bir canavara çeviricek 🙂

  24. Harun

    floyd elini sürdüğü boksörü makineye çevirir. işini mükemmel yapıyor bu adamın iş disiplini süper. herkesin floyd gibi disiplinli bir hocaya ihtiyacı var. eubank mayweather salonunda antrenmanlar yapıyor davis var. joshua’yı da kendi salonuna getirdi.

    • mehmet dalgaç

      eubank amerika ya yelken açmak istiyor olabilir. bunun için de meyva’dır iyi bir adres.

  25. Harun

    joshua’nın defansına bir düzenleme yaparsa güzel olur

  26. unstoppablewilderpunch

    mehmet gardaşım. simdi enson pulev joshua macindan cekildi degilmi? bu haberin bile altina(bunu sana demiyorum) oh wilder yine balon bi rakip bulur diye yazanlar olmus. o haberin altinada yazdim. adamlar bunfa bile wilderi elestiriyi ya, şaka gibi 🙂 rakipler kendi arasinda anlasamiyo, hop kabak yine wilderin basina patliyo. bem buna kızıyorum. wilderin rakio bulma konusundaki zorluk bencr rakiplerin korkup kacmasidir. benimde fikrim bu mesela. wbc kemeri wilder d, hazir joshuaya tekkifte etti, kabul etsin joshua alabiliyosa alsin kemeri gorelim. bunu kimse yazmiyor. hep wilder kotu, hep wilder kotu. bu ne arkadas ya.yani objektif olmak bu kadarmi zor. bu rlestirilerimin butunu sana degil gardasim sen alinma. bu konuda biraz doldum ve sana patlamis gibi oldum. kusura bakma. adamsin. senin yirumlarinida begenirim oldukca. dur bide konuyu bizim golovkine getiriyim. benim deontay ve gervonta dan sonra en sevdigim boksordur golovkin ama bence canelo cakali nakavtala kazanacak gardasim. keske bu mac olmasa, ama malesef hata etti golovkin. ward-kovalev maci gibi olcak malesef

    • mehmet dalgaç

      wilderpunch gardaşım
      kusura bakmalık bir durum yok. sorun değil. onore edici sözlerin için de çok teşekkür ederim.
      wilder gerçekten çok güçlü bir boksör. aj yi de diğer boksörleri de yenme olasılığı var. ama buna rağmen hala 3. sınıf boksörlerle maça çıkıyor olması onun eleştirilmesine sebep oluyor.
      wilderin aj ye maç teklif etmesini ben inandırıcı bulmadım. dikkat ettiysen 2 ayrı boksörle zorunlu kemer savunma maçı için anlaşma döneminde wilder ortaya atladı ve hadi maç yapalım dedi. bu esna da da kendisine ortiz zorunlu rakip olarak atanmıştı. yani wilder bu maçın şimdilik olma şansının çok düşük olduğunu bilerek böyle bir çağrı yaptı aj ye. samimi değildi bence.
      ggg canelo olayına gelirsek ggg iyi hazırlanıp maça formda çıkarsa bence canelonun şansı çok düşük. bırak ko etmeyi ko olmazsa iyidir canelo için 🙂
      selamlar saygılar…

  27. Ziyaretci

    Lomayı sevmem ancak bence 2 yıldan önce davis ile maç olursa loma yener
    Davisin en az 2 yıl daha tecrübelenmesi gerekir diye düşünüyorum
    Ama 2 yıl sonra lomayı yerden toplarlar tabi davis disiplinli çalışmasına devam ederse

  28. ömer uzel

    Dereck Chisora bence o maçı kıl payıyla haketmişti..aslında ben dillian white’yi beğeniyorum..daha yaşı 29..6-7 yıl daha üst düzey dövüşebilir..her fikre saygım var ama ben kendisini cesur da buluyorum..Jashua ve Chisora ile dövüşen bir boksör bence wilder’den veya başka bir boksörden de korkmaz..Kaldı ki teklifi kabul etmeyen wilder idi..Bence Miller den de korkmaz..

Yorumlarınız