Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Videolar

Benzer Haberler

  1. GENNADYMUSTAFA

    bende bundan korkuyorum ya işte golovkin caneloyu iplerde sıkıştırırsa bu durumu yaşar, yani golovkin caneloyu nakavt edemez bu bi hayal, ama direklerle puana götürürse alır.

  2. GENNADYMUSTAFA

    CANELO ALVAREZ EFSANEDİR BEN BUKADAR SÖYLÜYORUM

  3. ONUR ERTEKİN

    Küba da kanser aşısı bulunmuş, hastanın ömrünü 2-3 yıl uzatıyormuş, Küba devlet hastanelerinde bedava, Türkiye’de 400 bin dolarmış, Tayyip denen artık ne diyeyim bilmem ki…(zenginin adamı (hani diyorlar ya halkın adamı diye, uzaktan yakından alakası yok ***) Küba sosyalist bir ülke ve sağlık parasız, Türkiye islam ülkesi aşı 400 bin dolar, görüyorsunuz değil mi? nasıl müslüman bir ülkeyiz…

    • conan

      AKP genel başkanı oraya boşuna mı gitmişti onurum. kanser tedavisi için gitti.

    • Tugay Özay

      Sosyalizm yaşatır…

      • conan

        neden hocam? bizim organik hoşafımız da gayet uzun ömür verir 🙂

        • Harun

          hahaha 😀 tübitak’ın mükemmel bilimsel projeler varken organik hoşafı seçmesi halimize acımamız gerektiğini gösteriyor. biz nasıl gelişicez merak ediyorum.

  4. lennox

    canelo kısa boyu kısa kolları üstüne birde aldıgı kilolardan sonra düşecegi hızı gibi sebeplerden dolayı çok sıkıntı çekecek gibi gözüküyor o buraya antreman havasında geçen chavez maçı sonrası gelirken golovkin canelo maçından bile kazanamayacagı deneyimi jacops gibi hızlı teknik güçlü ve fizik avantajı olan mükemmel bir rakibi yenerek kazandı

    ben golovkinin seyircinin maça girmesini engellemek canelonun seyirciden alacagı destekle kazanacagı moral ve özgüveni kırmak için maça hızlı ve güçlü bir şekilde başlayacagını 4 ile 7 round arası fişi çekecegini düşünüyorum

    • Abdullah yılmaz

      ben de golovkinin’nin direklerle canelo’yu güzel bir yumuşatacağını, 7-9 raundlarda ya ko, ya da teknik ko bekliyorum.

      • lennox

        abdullah hocam ben bu maçtan golovkin lehine ko olmasada tko çıkacagını hissediyorum direklerle götürecegi yavaş tempo ve temkinli başlayacagı bir senaryoda senin tahminin daha mantıklı gözüküyor ama seyircinin maça girmesinin önüne geçmek adına hızlı girerse 9 u zor görür canelo

    • Kanguru Perkovic

      Canelonun boyu 4 cm kısa ama golovkinden reachi 1 cm daha uzun

      • lennox

        hocam reach olayına hiç girmeden jacops maçında vurdugu direklere bir bak bunları hesap bile etmeye gerek duymazsın direk vururken kolu uzayan bir adam golovkin bu maçta canelonun reach yönünden avantajlı olacagına hiç ihtimal vermiyorum

        • Kanguru Perkovic

          Dogru diyorsun hocam direklerde golovkin net ustunluk sağlar ama vucuda vuruslarda canelonun daha etkili olacagini düşünüyorum iyi kontralar da vuracaktir

    • mehmet dalgaç

      canelo nun maçı adil bir şekilde kazanmasının tek yolu ggg yi ko etmek. bu da çok zayıf bir ihtimal bence.
      2 boksör için de zor bir maç. ama canelo için daha zor bir maç.
      bide dikkatimi çeken diğer şey canelo kendini olgun göstermek için sakal bırakmış diğer taraftan çocuk tarzı elbiseler giymiş. hele o paçaları kıvrık kot ve çorapsız spor ayakkabılar…
      çoohh enteresan 🙂

  5. Kanguru Perkovic

    Maçı artik o kadar sabirsizlaniyorum ki ruyalarima bile girdi . Ruyamda golovkin caneloyu 1.round da down edip 4.round da brutal nakavt etti canelo gonzalez gibi yerden kalkamadı. Ama rüyalarımın tersi çıkar genellikle . Canelo her zamankinden daha iyi savunma yaparsa bu maçi alacaktır

  6. emregani yavuz

    Ggg in David lemaux maçındaki gibi direklerlerle yıpratacak kırısmaya cok girmeyecektir. İkiside karaciğere çalışacak. Ggg bu macı rahat alacak

  7. poisonman

    Golovkin bu maça kesinlikle lemiux ve jacobs maçlarındaki gibi direklerini kullanarak başlayacaktır. Kendini yormak istemez ilerleyen rauntlarda yumruk gücünün ve kondüsyonun azalacağını bildiği için çok içeri girmeden caneloyu direklerle yıpratıp 9 ve 10. raundlarda iplere sıkıştırıp tko peşinde olacaktır…Canelo ise maçı defansta kalıp kontra yumruklarla kazanmak isteyecektir. Kırışmalarda ise bana göre eskiv yeteneği daha iyi olan canelo bir adım öndedir. İki tarafında karaciğere etkili vuruşları var baskı kurma konusunda golovkin çok iyi fakat canelonun da istediği zaten bu baskı altındayken çıkardığı müthiş kroşelerden birinde çeneden golovkini yakalamak… seyir keyfi üst düzey olucağını düşündüğüm yılın maçı için bende artık sabırsızlanıyorum…

    • mehmet dalgaç

      iyi güzel demişsinde ggg nin yumrukları liam ın yumruklarına benzemez. köşeye sıkıştırdımı iflahını keser adamın. o yumrukları yerken kontra filan fasa fiso…

  8. Abdullah yılmaz

    bu arada sayfamızın değerli yorumcularından biri olan “hayrettin yeğin” arkadaşımızın yorumlarını pek göremiyorum. umarım iyidir.

    • Harun

      +1

    • mehmet dalgaç

      +1 hayrettin hoca tez zamanda aramızda olur inşallah…

    • ahmet kurt

      Son zamanlarda çok tesadüf yaşıyorum. Daha bugün aklıma geldi ve siteye yazacaktım. Hayrettin kardeşimizin inşallah sağlığı sıhhati yerindedir ve yorumlarına devam eder.

  9. Harun

    hayrettin yeğin arkadaşımızı 1 aya yakın bir süredir göremiyorum. çok kaliteli yorumlar yapıyordu. çevirilerle de bizi bilgilendiriyordu. umarım iyidir.

  10. poisonman

    kell brook tan yediyse kontrayı Canelodan da yemesi muhtemeldir.

    • mehmet dalgaç

      brook u köşeye sıkıştırdığında neler olduğunu izlemedin galiba 🙂

      • Novartis

        mehmet dalgaç kardeşim ve diğerleri 16 eylül gecesi burda olunuz saatler 04:00 gösterdiğinde hepinizin şeklini merak ediyorum :))) ggg’nin tarçını K.O etmesi %5 tir bu oran bile az.. maç puana gider en kötü puanlada canelo kazanır.. bunu bilen ggg tarafı baskı kurmaya calışacaktır üstüne gidecektir canelonunda istediği bu zaten 🙂 en son amir khan icinde atılıp tuutluyordu yok oyle yok boyle vs.. hoop bi yumruk amir khan yerden başını kaldırmayı bırak gözünü açamadı 🙂 ggg bunu biliyor ve onlemini alıcaktır fakat nereye kadar ? canelo açık kovalayan biri buldugu zamanda affetmiyor çene,karaciğer,dalak,böbrek,mide,boşluk nereyi bulursa tek vuruş ile indiriyor, hadi ggg’ye sizin icin tek vuruş değilde 3 lü combine ile devirsin ilah ggg’nizi :)))))) 16 eylul gecesinde burda olunuz.

        • mehmet dalgaç

          novartis
          ben burda olacağım inşallah. sen de burda ol khan la ggg yi bir tutan saf boks sever kardeşim benim 🙂

  11. Novartis

    % 5 oran fazla bile * düzeltiyim.

Yorumlarınız