Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Videolar

Benzer Haberler

  1. Fatihhh

    Mükemmel bir sahne adam tam bir fırsatçı canelo iyi ders vermiş arşivlik bi an alkışlıyoruz 🙂

  2. GGG

    Böyle bir sporcu yüz yılda bir ancak gelebilir. Yada gelmez. O boksu bambaşka bir seviyeye taşıdı. Çıtayı herkes için yükseltti. Başarıları birdaha tekrar edilemez düzeyde. Bana boksu sevdiren adam, boksu Mayweather’la öğrendiğim için çok şanslıyım. O tüm zamanların en iyisi

  3. riddickbowe

    bence floyd gerçekten bu maçta ders verdi. canelo tamamen etkisiz kaldı. o hakem bozuntusu nasıl berabere verir anlamış değilim.

  4. Junkie

    Hiç sevdiğim bir boksör değildir stili itibarı namaglup oldugunada inanmiyorum ama su bir gercekki tam 20 şampiyon yenmiş kariyer olarak bakarsak bu ise katiliyorum bencede gelmiş geçmiş en iyi kariyere sahip boksör

    • ahmet kurt

      sugar ray robinson gibi boksörlerin tek suçu farklı zamanda dünyaya gelmesi. mesela robinson ilk 131 maçında sadece 1 kez yenilip 2 kez berabere kalan destansı bir efsanedir. kariyerinde de hep döneminin en iyilerini yenmiştir. floyd yakın zamandaki en kariyerli boksör olabilir. ama tüm zamanların en kariyerli boksörü olamaz.

      • Sugar Ray Robinson

        Hafiften gururlanır gibi oldum:))

        • ahmet kurt

          yabancı forumlarda tüm zamanların en iyisi sorusuna yaklaşık %70 robinson cevabı geliyor. nadiren de joe luis ve ali. bizim sitedeki adamların maalesef eski boksörlerden ve bu adamların hak ettiği değerden haberleri pek yok. kendi çapımda aşağılamak için demiyorum tabi ki ama büyük bir eksiklik bence.

          • Junkie

            Bence bunun zamanla alakası var ya . Ben bu sitede sugarı tanımayan oldugunu sanmıyorum ama unutuluyor ne yazıkki . Mesela şuan golovkin i konuşuyoruz bundan 20 sene önce insanlar duran ı sugar leonardı felan konusuyordu onlardan fazla bahsedende yok mesela bundan 20 yıl sonra golovkin canelo unutulcak arada bir eski videolardan maclardan hatırlıyacagız kim bilir o zamanlar nasıl boksörler olacak

            • ahmet kurt

              aynen öyle. yeri gelmişken söylemek istiyorum sugar ray leonard inanılmaz bir boksör. gerçekten o adamı izlemeyen bir boks sever çok şey kaybetmiştir. benim gözümde orta sikletin muhammed ali si.

          • Junkie

            Aynen öyle inanılmaz seri kombinasyonları efsane hız ne demek loenard

            • Sugar Ray Robinson

              “Birisinin bir gün benimle Robinson’ı karşılaştırdığını duydum.İnanın bana o hiç kimse ile karşılaştırılamaz.O tüm zamanların en iyisiydi…” tahmin edin bu sözü kim soylemis? Leonard soyledi.

            • Junkie
          • Junkie
        • Junkie

          Efsane adamlar harbiden açtım şuan tekrar tekrar izliyorum duygulandım

      • GGG

        Ya bırak bu işleri

      • Junkie

        Kanka modern çağın en kariyerli boksörü diye düzelteyim o zaman her ne kadar sevmesekte olağanüstü bir kariyer adamınki hakkını vermek lazim

    • Chorniy

      Junkie geçen postta Rigondeaux beton çeneli demiştin, senin gibi izlemeden çok bilmiş gibi yorum yapanların bu siteye alınmaması lazım aslında. Rigondeaux proda defalarca kd oldu, en zayıf çenelerden biri

      • Junkie

        Amatörde 300 kusur galibiyet çifte olimpiyat şampiyonluğunu zayıf çene bir adam yapamaz . Kimileri vardır down olur çabuk toplar ben profosyonel bir yorumcu değilim zaten isim gücüm var sabah akşam maç izleyip yorum yapmıyorum mantığım genelinde konuşuyorum meslegim yorumculuk olsa izlemeden konusmazdim bence senin gibi fakeleri almamak lazım kim bilir kimin yeni hesabısın begenmiyorsan okuma yorumlarımı zorlami okutuyolar

      • ahmet kurt

        proda defalarca mı? düşünüyorumda kaç kez olmuş olabilir. hatırlamadığım 1 down daha sayarsak en fazla 4 olsun. sen her down olan boksörü zayıf çeneli mi sanıyorsun? bir örnek vereyim granados u izlemişsindir. o adamda birkaç kez down olmuş(felix diaz, amir imam maçlarında mesela). granados zayıf çeneli mi? rigo sağlam çeneli değil. ama zayıf çeneli de değil. birde en zayıf çeneli demişsin. bence bu sitede en çok bilmiş gibi yorum yapan insanlardan biri de sensin buna ne diyeceğiz. gelip gelip bu tarz yorumlar atıp gidiyorsun.

        • Junkie

          Ya kanka down olmakla zayıf çene olunmaz bunu bir ara anlat bence burda herkez golovkin gibi dogustan terminatör olmuyor . Calzaghe de down olurdu sonra kalkar esek sudan gelinceye kadar döverdi rakiplerini . Rigo da öyle down olabiliyor ama saniyesinde kalkıyor . Japon bir adamla macı vardı rigo nun o macta down oldu sonra adamın suratını şişme kadın gibi şişirdi birde donaire macında down oldu heralde 10 .raundda ama hemen topluyor granados örnegi cuk diye oturmuş

  5. Kanguru Perkovic

    Floyd büyük boksör ama boksa ne kattigini dusunursek ali ve tyson gibi isimlerin yarısı kadar etki yapmamıştır. Nedeni agirsiklet olmamasi biraz da ve sıkıcı boksu ama o onun büyük boksör olduğunu değiştirmez

    • ahmet kurt

      +1 tyson neyse de ali nin boksa kattıklarını 60 larda dünyaya gelen hiçbir kimse yapamazdı. o dönemin iyi boksörlerinden clevelend williams ve zora folley gibi boksörleri izleyin. bunlar boksör mü dersiniz. boksun o derece yeni ve gelişmemiş olduğu bir dönemde ali günümüz seviyesinin üstünde boks yapıyordu.

  6. sa yo na ra

    nasıl yılan demi?

  7. Marvin Hagler

    canelo burada 23 yaşındaydı. şimdi maç yapsın canelo ile 🙂

    • Kanguru Perkovic

      Suan bence canelo yener prime zamani ve floyd artik yaşlandı eski performansını gösteremez. Floyd ama ringe çıkmaz canelo ile doğrusu da bu zaten.

      Ben floydun ısrarla pacman ile rövanşa çıkacağını düşünüyorum. Az risk çok para ama maçın kemer maçı olması lazım floyd rekoru kirsin diye

    • Kanguru Perkovic

      Floydu hiç sevmem ama asla rakip konusunda eleştirmem adam kimlerle ringe çıkmadı ki bu yaşta adamdan canelo crawford thurman gibi isimlerle çıkmayı beklememeliyiz

      • GGG

        Seni çözdüm. Senin sorunun yanlış sitede olman, boksu sevmiyorsun. Sen Bob Sapp’la Bobby lasley’in MMA maçını izle bence. Çünkü görmek istediğin şey bu. Kocaman kaslı adamların, birbirine kan revan içinde saldırması. Kaba kuvvet, sade güç. Teknik yok. Ama ne yazık ki dostum boks bu değil. O yüzden yanlış sitedesin diyorum. Boks tam olarak Mayweather’ın yaptığı şey, Andre Ward’ın yaptığı şey

        • GGG

          Tamam boks komple bir spor doğrudur. Ama kaba kuvvete dayalı bir spor değil. Eleştirirken kullandığın eskiv fent gibi terimler boks terimleri mesela. Zaten bu sporcular komple boksörler olmasalardı bu kadar başarı bu kadar şampiyonluk kazanamazlardı. Golovkin konusuna gelince, evet Golovkin benim sevmediğim tarzda boks yapan ama hayranı olduğum tek sporcu. Çünkü Golovkin’i diğer rus ekolübden gelen boksörlerden ayıran özellikleri var. Hem teknik kapasitesi oldukça yüksek. Hem de bitmek bilmeyen bir enerjisi ve insan üstü bir çenesi var. Yani yaptığı boks da daha çok Meksika stili denebilir. Kovalev beterbiev gibi boksörlerle ggg arasında çok fark var

  8. ahmet kurt

    canelo da nasıl bir lobi varsa artık floyd gibi t.şşaklı bir adamla yaptığı şu maçta bile berabere veren oldu. gerçekten şaşırtıcı.

  9. Deontay_Wilder

    öncelikle şu dünyanın en büyük adamı videosundan sıkıldık yani temcit pilavı gibi ısıtıp ısıtıp önümüze koymanın bi mantığı yok.

    Floyd’a gelirsek kariyerine diyecek bir şey yok ancak son derece itici bir tip ve stili gerçekten insanı bokstan soğutmaya yetiyor.
    tarihin en iyisi demek bence çok iddialı bir laf.neticede bu adamın başa baş olduğu ve tartışmalı kazandığı maçlar varken tüm zamanların en iyi sıfatlaması çok saçma.

    cidden Floyd’un maçlarını heyecanla sıkılmadan izleyeniniz var mı buna objektif yorum yapın yani bence son derece sıkıcı ve boksu katladen bir stili var.

    • GGG

      Bak arkadaşım, sen Floyd’un stiliyle bokstan soğuyorsun, ben ise boksa aşık oluyorum. Floyd’un tüm maçlarını hiç sıkılmadan izledim. Şimdi getir yine izlerim. Ben Floyd gibi bir eskiv yapabilmek için aylarca antrenman yapmışımdır. Boksa dair ne ararsan var Floyd’da. Boks Floyd Mayweather’ın yaptığı şey. Bu yüzden hiç yenilmedi. Bu adam gerçekten boksun kralı.

      • Junkie

        GGG sen neden son bir aydır sürekli agresifsin fikirlerin uyuşmadığı herkese cevap verme yok sen bu siteye uğrama şöyle yapma böyle yapma herkese bir atar cekmeler dikkatimi cekti eskiden böyle biri degildin

        • GGG

          Yok dostum ben kimseye siteye uğrama gibisinden birşey demedim. Hepimiz insanız sonuçta, agresif olduğumuz zamanlar da olabilir. Kimseyi kırmak değil niyetim. Mayweather, ward ve ggg konularında biraz hassasım ayrıca. Sitede kırdığım bir arkadaşımız olduysa da buradan özür dilerim

          • Junkie

            sen hassassın diye insanlar floydu wardı ggg yi eleştirmesinmi aş bunları bence floyd ve klichko stilleri itibariyle hep eleştirilcekler özellikle floyd medya maymunu adamın boks lakabı bile para

            • GGG

              Adam hayatı kurallarına göre oynuyor kardeşim. Benim hassas olup olmamamla alakası yok. Ne yapsın yani Suriye’ye 5 milyon Filistin’e 10 milyon yardımda mı bulunsun. O zaman tüm zamanların en iyisi Floyd dersiniz. E hani bu adam iyi boksör değildi. Kaçak dövüşüyomuş, ne kaçağı arkadaş, o zaman ben de gideyim kaçak dövüşerek pacman’i DeLa hoya’yı, Canelo’yu, mosley’i yeneyim. Kaçarak olacak iş mi, Floyd’un yaptıklarını hangi boksör yaptı. Önemli olan kazanmaktır, nasıl kazandığın değil, bundan 100 yıl sonra da, tarih Mayweather’ı yazacak. Mayweather pacman’i yendi, Castillo’yu yendi diye yazacak. Nasıl yendiği yazmaz. Önemli Olan bu. Kazanmak böyle birşey. Ben tüm zamanların en iyisi olduğunu düşünüyorum. Başka biri öyle düşünmez. Floyd’u sevmeyebilirsinix, ama saygı duymak zorundasınız. FLOYD ward ggg gibi adamlar küçük düşürüldü mü, bana doğal olarak cevap hakkı doğuyor. Eleştirilerimi yaparken kimseye hakaret, küfür vs. Etmiyorum. Ama boksla ilgisi olmayıp da gelip burada bu sporun efsanelerine hakaret ederek ahkam kesenleri görünce tahammül Edemiyorum. Konu benim hassas olup olmamamla alakalı değil. Gerçekten bu sporla ilgilenen insanların saygı duyması gereken sporcular bunlar

  10. lenolewis

    Bu floyd tam kolpa adam 50.maça mcgregorla çıktı yiyosa crawford thurman spence nin karşısına çıksın bu 3 isimden hangisiyle karşılaşırsa karşılaşsın patates olurdu çok net. Bu arada +crawford tkdw yorum için

    • GGG

      Zamanında dela hoya için, cotto için, shane mosley için, maidana için, Pacquiao için de aynı şeyleri söylüyorlardı. Sen ne crawford’undan spence’inden bahsediyorsun

  11. ahmet kurt

    bence de roy jones, nasem hameed gibi adamlar varken floyd izlemek akıl karı değil 🙂 wlad tarihin en iyi ağır siklet boksörlerinden birisidir. ama stili belli. onu izleyeceğime ali-frazier, foreman-holyfield, lewis-tua maçlarını falan izlerim.

    • Junkie

      Floydun en az 10 tane macinda uyumusumdur manny gibi bu adamla olan maçında bile uyuyakaldim :):)

    • GGG

      İşte bu yüzden roy jones, nassem hamid gibi adamlar yenildiler, Floyd ise yenilmedi. Eğer boks izliyorsam Floyd’u izlemek isterim. Yoksa smackdown izlerdim, orda da güzel şovlar var. Mesela bu aralar, big boy’la demolişın’ın maçı var

  12. Garyosullivan

    Şu anda mayıs ayı için bir anlaşma yapsalar, 6-7 ay boyunca yapılacak reklamlarla öyle büyük bir maç olur ki amerika merkez bankası bugünden mesaiye başlasa bastıkları dolarlar maça yetmez.

  13. lenolewis

    Therebel nasıl bir trolsün lan mayweatherı tartışıyoruz gelmişsin sabriye 🙂

  14. lenolewis

    Ülkemizde box sporu gelişmez dostum barsa yoksa futbol onu da layıkiyle yapamıyoruz malesef kanayan bir yaradır ülkemizde spor

  15. GGG

    Ben kaçırdım senin videonu ne zaman attın, söyle bakalım 😀

  16. lenolewis

    Tamm therebel trol demiyorum sana konuları çorba etme sende o zaman hafi bakalım doğru tespitlerin de yok değil yani 🙂

  17. GENNADYMUSTAFA

    Canelo bu maçtan sonra inanılmaz bir yol katetti.

  18. About Billions

    O ringde geçse bi ömür az, tüter gözümde, aklımdan çıkmaz. Floyd gerçekten çok başkaydı. En iyi muhabbeti beni pek sarmıyor. Ustalara saygı her zaman önemlidir ama Floydda bi ustadır. Döneminin feriştahıdır bana göre. Marqueze verdiği kontra dersleri, mosleyi evire çevire dövmesi ve daha nicesi, aklımda, daha dün gibi. Mcgregora prim verdiği için çok kızgındım kendisine ama şu an pacman de, de la hoya da o adamı istiyor 🙂 . De La hoyadan daha zengin olacağım demişti ve oldu. Karakter dışında, ring içerisinde sergiledikleri, oyun disiplini, istikrarı, hedeflerini en yukarı taşıma konusunda ki azmi, genç yetenekler için çok büyük bi örnek. Efsane kelimesinin tabiri, floyd mayweather.

  19. Big George

    Ali öncesi boksun incisidir Sugar Ray… Bence döneminin çok üstünde bir boks yapıyordu, çok teknikti.

    Ali öncesi bokstan bence öne çıkarılacak adam çok azdır. Çünkü Ali’den sonra değişen boks normlarında hiçbirinin yeri yok bence. Buna Rocky Marciano ve Joe Louis dahil.

    Ama Sugar Ray bunu aşan bir yapıya sahip. Biraz da Sonny Liston.

    • ahmet kurt

      kelimesi kelimesine katılıyorum. robinson, ali öncesinde dönemine kıyasla teknik boks yapan az sayıda boksörden biridir. rocky ve joe luis de dönemlerinin üstünde boks yapıyordu tabi. bu iki boksöründe gözümde değeri büyük. ama dediğin gibi bir ali, robinson değiller. sonny liston dışında fraizer ve floyd patterson da aykırı stilleriyle benim beğenimi kazanmış efsanelerdir.

      • Big George

        Patterson’u bilmiyorum pek izlemediğimden ama Fraizer’i Ali ile dönemdaş diye saymadım. Yoksa haklısın.

    • Junkie

      Robinson vs Ali nolurdu peki sizce böyle bir soru sorayım ben robinsondan yana kullanıyorum

      • Big George

        İlginç bir eşleşme bence kilo gibi sıkıntılardan dolayı sonucu tahmin edilemez bir şey. Ali daima üstündür.

    • GGG

      Sugar ray Robinson, tüm zamanların en iyi boksörlerinden biridir. Bu tartışılmaz. Ancak Mayweather ve ali farklı bir noktadalar

  20. Big George

    Canelo bu maçı kaybetti tamam ama tecrübe bakımından çok şey kazandı bu maçta. Bu maça çıkmış olmak bile bir seviyedir. Kariyerinde Floyd ile dövüşmüş olman bile diğer boksörlere karşı daha farklı bir özgüvenle ringe çıkmanı sağlar.

  21. Prorsum

    Yukarda floyd mevzusu dönmüş kendi fikrimi beyan etmeden geçemeyeceğim. Floyd mayweather’ın her maçı ayrı bir resital, bugüne kadar tek bir maçını dahi sıkıcı bulmadım. nazarımda boks dediğimiz şey tam da floyd’un yaptığı şey
    tabii ki birbirinden çok farklı stiller var ve bu stillerin en iyi uygulayıcıları ayrı birer sanat dalının ustası gibi adeta profesör gibiler floyd da 1 numaralı “counter puncher”. tarihin en iyisi mevzularına girmek istemiyorum. çünkü bu tarz tartışmaları hem çok göreceli hemde subjektif buluyorum diyeceğim odur ki floyd cristiano ronaldoyla maç yapıcak deseler “ohh be bir kez daha izleyeceğim” diye sevinirim hele ki pacman veya canelo rövanşi olursa maç günü gelene kadar dokuz doğururum 🙂 bu konu hakkın da söyleyeceklerim şimdilik bu kadar herkese bol şans

    • GGG

      +9999 seninle aynı görüşteyim. Floyd bir sanatçı, sporu sanat olarak yapan biri. Onu herkes izleyemez

  22. Shoryuken

    keşke rövanşı olsa şu maçın… floyd’un stilini ve kişiliğini sevmiyorum. dayak yemesini görmek ve üstüne güzel bir pazar kahvaltısı yapmak isterdim:)

  23. Hayta

    canelo bence bu maça çok erken yaşta hazırlıksız çıktı eğer bu halinde çıksaydı floyd un işi bu kadar kolay olmazdı.

  24. Tugay Özay

    Bence floyd, mermiye pardon yumruğa kafa atmadığı için sevilmiyor. Çok güçlü olmadığı için, rakiplerini evire çevire hastanelik edercesine dövmediği için…

    Boks = sokak kavgası olsaydı, floyd’a boksör değil diyenler haklı olurdu…

    Tüm zamanların en iyisi muhabbetine ise girmeyeceğim. Çünkü anlamsız. Farklı zaman dilimindeki en iyi sporcuları kıyaslayamazsınız…

Yorumlarınız