Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Videolar

Benzer Haberler

  1. riddickbowe

    Bence bu maçı kıl payı farkla da olsa marquez kazandı. Zaten bradley’in her maçı tartışmalı oluyor.

    • Kanguru Perkovic

      Biraz kollanan bir boksor ama bence kesinlikle her zaman elit seviyede bir boksordu .

      • riddickbowe

        Ona lafım yok zaten. Tim bradley yetenekli boksördü. Hatta aktif olduğu zamanlarda her zaman ilk 5’e girer ama pacman 1 , marquez, provodnikov, kendall holt, junior witter maçları hep tartışmalı kararla bitti. Hatta en son vargas maçında grogi durumunda iken 10 saniye kala tokmak sesini zil sesi ile karıştıran mal hakem yüzünden kıl payı maçı aldı. Yoksa vargas o 10 saniyede bitirirdi işi.

  2. Hotter

    Istatistiklerde tim daha üstündü yanılmıyorsam. Canlı izlemedim maçı özetini izlemiştim daha önceden ama zevkli kırışmalı bir maçtı hele son raund son saniyeler 🙂

  3. ahmet kurt

    ikisini de sevmiyorum. yiyin birbirinizi 🙂

  4. Garyosullivan

    “Yıllarca unutulmayacak” haberinde 150 yorumu görünce ne geyikler, ne espiriler dönmüştür diye hevesle açıp okuyayım dedim ama açıp okumaz olaydım arkadaşlar. Yine aynı konular, yine aynı gereksiz tartışmalar.

    • ahmet kurt

      aynen öyle. açtığım gibi sayfayı kapatmam bir oldu.

      • ahmet kurt

        harf istemiştin baş harfi t 🙂

        • Tek Kral Deontay Wilder

          Yapma 🙂 son harfi r deme intihar ederim 🙂

          • Tek Kral Deontay Wilder

            Şimdi anladım baş harfi ‘t’ bide ‘l’ olan iki şahıs var .. kesinlikle doğru bide ismini bi ara baloon squad diye açmıştı.. bunlar aynı kişiler

    • riddickbowe

      Bence geyik muhabbeti başlangıçta iyiydi. Sonra manuel charr’ın Suriye, Cumhurbaşkanı ziyareti mevzuları ile konu koptu. Sonra agit Türk mü Alman mı konusu ile iş çığrından çıktı. 😀

  5. Hotter

    Garyosullivan gayet iyi geyikler muhabbetler ediyorduk o konu altında ama birisi gelip ortalığı karıştırdı bizim suçumuz yok masumuz biz 🙂

  6. GGG

    Deli lan bunlar 😀

  7. riddickbowe

    beyler duydunuz mu bilmiyorum ama dünyanın en büyük adamı big boy ringe çıkıyormuş.

    • Hotter

      oo süper bir haber bu riddick. Hiçbir yerde bulamadım bunun haberini sen nasıl buldun helal olsun kaçmaz o maç 🙂

  8. OhYeah

    Bradley hem teknik boksor
    Hem de mukemmel bir atlettir
    Tam bir profesyoneldi2

  9. Junkie

    Mehmet bey birazda eskilerden video paylaşırmısınız sugar ray leonard duran roy jones calzaghe julian jackson gerald mcclellan marvin hagler paylaştıklarınız hep günümüz boksörleri zaten izliyoruz eskileri unutmayalım 🙂

  10. About Billions

    Bu maç da çok güzeldi. Marquezin welterweightte şampiyon olamaması üzücü bi durum. Pacmani uyKuya gönderdikten sonra, bu maçı da kazanabilseydi, çok daha başka bi Marquez olabilirdi boks tarihinde. Bence jr. Welterweightte olsaydı bu maç ya da Marquez biraz daha genç olsaydı, Bradleyi yenerdi. Bradleyden çok daha büyük bi boksör zaten benim gözümde. Bu maçı da ezilmeden kaybetmişti. Kell brook maçı konuşuluyordu. Pacman tekrar şampiyon olduğunda, Marquezle maça çıkmak istiyordu. Son maçın rövanşını almak için ama Marquez hesabı kapattığını düşünüyordu. Son maçta pacmanden çok daha az gelir almıştı. Rövanşa daha çok garanti para şartıyla çıkarım demişti. Tabi olmadı. Marquezin maçları her zaman güzeldi bence. Boksun sıkı takipçileri çok iyi tanısa da, boksun magazin kısmında hakettiği değeri göremedi bence. Marquez, büyük bi boksördü.

    • Burak Yurtsever

      Dostum marquez-alvarado maçı kalite olarak olmasa da çok efsanevi classic nitelikte bir maçtı. Marquezin her maçını keyifle izledim. Keşke ruslan provodnikov-marquez maçı olsaydı,tam bir streetfight olurdu 🙂

      • About Billions

        🙂 katılıyorum dostum. Alvarado maçı gerçekten çok güzeldi. Provodnikov maçı da gerçekten çok güzel olurdu. Marquez vs naseem Hamed, Marquez vs morales, Marquez vs cotto maçları da içimde uktedir hep. İzlemek kısmet olmadı.

Yorumlarınız