Joseph Parker İsyan Etti: Anthony Joshua Bu Teklifi Bile Beğenmedi!

joshua-parker_4

İngiliz WBA, IBF ve IBO ağır sıklet dünya şampiyonu Anthony Joshua ile Yeni Zelandalı WBO dünya şampiyonu Joseph Parker, 2018 yılının Mart ayında ringe çıkmak için görüşmelere devam ediyor.

Görüşmelerin tıkandığı nokta, iki boksörün hasılatı hangi oranlarda paylaşacağı konusu. Parker cephesi görüşmeleri %50-%50 bir bölüşme talebiyle başlatırken, daha sonra %60-%40’a razı olmuş, en son da %65-%35’lik bir paylaşımın inebilecekleri en son nokta olduğunu ifade etmişlerdi.

Son alınan bilgilere göre, Joshua cephesinin %65-%35 teklifini beğenmediği, Parker cephesinin daha aşağılara inmesi gerektiğini ifade ettiği öğrenildi. Parker’ın menajeri David Higgins ise 65-35’in altına inmeyi kabul etmediklerini, İngiliz şampiyona teklif ettikleri kontratta, Joshua’ya rövanş hakkını da verdiklerini, buna rağmen Joshua’dan olumlu yanıt alamadıklarını açıkladı.

joshua-parker

Higgins, “Lennox Lewis’ten beri tüm federasyonların şampiyon olarak tanıdığı (undisputed) bir boksör yok, bu tür maçlar 10 senede bir oluyor. Bütün çabamıza ve iyi niyetimize karşın Joshua cephesinden olumlu yanıt alamıyoruz” şeklinde konuştu.

Joshua cephesi ise; Parker’ın maçlarından 1-1,5 milyon dolar arası gelir elde ettiğini, Joshua’nın maç gelirlerinin ise 10 milyon doların üzerinde olduğunu, bu nedenle %80-%20 üstünde bir paylaşımın adaletsiz olacağını ifade ederken, Matchroom cephesine yakın kaynaklar Joshua’nın %75-%25’lik bir paylaşımı kabul edeceğini iddia ediyor.

Bakalım iki şampiyonun promosyon ekipleri ortak bir noktada buluşabilecek mi, yoksa Joshua 2018’deki ilk maçında rotayı (15 Aralık Cuma akşamı TV8,5 ekranlarında canlı yayınlanacak olan) Povetkin-Hammer maçının galibine mi çevirecek, bunu büyük ihtimalle yılbaşından önce öğrenebileceğiz.

Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

  1. Junkie

    boşver parker biraz balonda sen tokatla daha yaşın genç bu ingilizler zaten kazansanda vermezler maçı sana povetkin abiniz joshua nın defterini dürecek zaten

    • dcmstr

      dostum povetkin diyorsunda adam en formda zamanında klitchkoya yetişip yumruk atamadı bile arada ciddi size farkı var ciddi olarak yenebilcegini dusunuyosan bence bir daha dusun adam 2 senedir dogru düzgün maca cıkmadı

      • Junkie

        o klichko dostum fiziğini çok iyi kullanıyor joshua kırısmaya girmekten cekinmiyor girdigi anda povetkin yavaş yavaş indirecektir şu hammer maçını bir izleyelimde ne durumda oldugunu görelim

      • Remzi BAYSOYU

        kliçko ile joshuanın tarzı arasında dağlar dereler nehirler ülkeler var müdür yersiz bir karşılaştırma olmuş

      • ahmet kurt

        Wlad ın yumruk yemeden yenebileceği takam ın joshua ya neler yaptığını görmedin heralde dostum. Joshua 5. Raunddan sonra kesiliyor. İlk raundlarda povetkin i yatırdı yatırdı. Öbür türlü biraz zor yener.

        • Yusuf Can Furat

          Yumruk yemeden döveceği Takam ne yaptı Joshua’ya ben görmedim bir yazar mısın ?

          • ahmet kurt

            joshua raundlarca götünden soluyarak dövüştü. net yumruklar aldı. daha ne olsun. wlad için yumruk yemeden, yorulmadan tamamlayacağı bir maç olurdu. joshua takam ı g.t zoruyla yendi. hiç kem küm etmeyin.

            • Yusuf Can Furat

              Evet kibir argo kelimeleri beraberinde getirir. Götünden soluması burnunun kırılması ile eş değer. Rica ediyorum bir burun kırığını araştırır mısın neresinden nefes alır o tür insanlar ? Takam sanki müthiş bir baskı kurdu da Joshua götünden aldı nefesi. Arkadaşım izlediğini gerçek gerekçeleri ile yorumlamayacaksan konuşma mümkün olduğunca. Takam’ın TKO’suna bakalım. Takam sadece yüzünü savunuyor 30 saniye boyunca yüzündeki defarmasyondan dolayı önünü göremediği aşikar tek yaptığı guard almak. Bu durumda adamın dövüşmesine izin vermek sence sporcu sağlığını ne şekilde etkiler? Boks illa biri bayılana kadar mı devam edecek bunu kim üretti ? Siz ya bu işi bilmiyorsunuz ya da görsellik peşindesiniz. Hakem’in önceliği sporcu sağlığını korumaktır. Takam hiç iyi durmuyordu. Grogi olmadı ama bir şey yapmıyordu sadece guard alıyordu. Yani bu durumda oynatsa Takam düşmeyecekti diyorsun ya işin en komik yani burası. Bir de arkadaşım iyi olan kişi her maçını iyi oynayamaz bu onun iyi olmadığını göstermez. Michael Jordan tarihin en iyi basketbolcusu ama 7 sayıda kaldığı maçı var. Maradona tarihinen iyisi ama berbat oynadığı klüp maçları mevcut. Messi ve CR7 şu an en iyiler ama kötü oynadıkları oyunlar var. Bunlara bakıpta ” okey bak overratedlar” diyebilir miyiz? Hayır. Sen nasıl bir nefret ile bakıyorsan burun kırığını görmeden yorum yapıp götünden soludu diyorsun. Hayır cidden buradaki kişilerde senin yorumlarını önemsiyor. Örnek olacağına ergenliğini tavan yaptırıyorsun. Tebrikler.

          • ahmet kurt

            hakem olmasa nakavtta edemeyecekti zaten

            • özgür can

              aynen ahmet kardeşim aynı fikirdeyiz puan olarak joshua öndeydi bu lafımız yok ama gerçekten g.tden soluttu joshuayı hakeme dua etsinde nakavt serisi bozulmadı ulan hakem nekadar küfür varsa hepsini yağdırdım sana 🙂

        • ONUR ERTEKİN

          Ahmet kardeşim sen konu joshua olunca adamı direk karalıyorsun, Takam maçını da biraz abartıyorsun, o maçta Joshua, yani o kadar net yumruk aldı mı diye sorarsak, zannetmiyorum ama, Takam çok hareketliydi ve Joshua’nın beklemediği bir performans ortaya koydu ve Takam’a da saygı duyuyoruz…

          povetkin-joshua maçına gelirsek, Povetkin’i Joshua, nakavt edemez, belki DE POVETKİN’İN DAHİ KAZANABİLECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM %50-%50..

          BENCE EDDİE HEARN, JOAHUA’YI POVETKİN’İN ÖNÜNE ATMAZ, AYRICA POVETKİN SIRF JOSHUA İLE MAÇA ÇIKMAK İÇİN BİLE %90-%10 OLSA DAHİ YİNE KABUL EDER, ÇÜNKÜ POVETKİN GERÇEK BİR BOKSÖR…

  2. Remzi BAYSOYU

    hesaplara gel abi şaka gibiler yemin ediyorum sporun dışında herşey var

  3. dcmstr

    PARKER kendisine cok guveniyorsa bence kabul etmeli 30 a 70 ideal ki en asagı 5m euro para alır parker zaten yenerse rovansta o belirler herseyi

    • Remzi BAYSOYU

      joshua tarafı yanaşmıyor 25 de ısrar ediyorlarmış 35 dede parker tarafı ısrar ediyor.. arada buluşmaları lazım en ideali 30 olur bence

  4. Kızılderelı

    parker ağlama git maçlarına bak
    Benim anşamadığım wilder ve parker tutturmuşlar joşua da joşua
    O zaman yapın bir parker wilder maçı hasılatı da % 50 şer paylaşın niye joşua da joşua diye tutturuyorsunuz? Amacınız nedir?

    • the replicant

      dostum aslında yürüttüğün fikir çok mantıklı yani şu anlaşmazlık durumunda parker wilder maçı olması gerek ve kazananın joshua ile yapması gerek başka çaresi yok gibi şimdilik fakat prestij açısından çok saçma olur bu maç.

      wilder ın kemeri en büyük en prestijli kemer, parker ın kemeri en büyük 5. kemer. yani aradaki 3 kemer ortada duruyor önce parker ın ya da wilder ın joshua ile yapması zorunlu olan bir durum. çünkü haliyle 1. ya da 5. kemeri, 2. 3. 4. kemer ile birleştirmeleri lazım ki 4 kemerinde sahibi olan adam kalan 1 kemeri de kazansın ve 5 federasyonun kemerine sahip olsun.

      aksi takdirde 10 sene de beklesek yapılmaz bu maç. o yüzden şöyle bir düşünüldüğünde, ilk önce joshua parker maçı yapılması, sonrasında 4 kemere de sahip olanın wilder ile çıkması daha mantıklı olur diye düşünüyorum. tabi bu sırada wilder ın da kemer koruma maçlarına çıkması gerek. ortiz gibi mesela.

  5. Kızılderelı

    Tek derdiniz yoksa para mı? Çünkü büyük para sadece joşua da var

    • ahmet kurt

      Parker ın derdi para tamam. Peki ya joshua nın derdi ne? O da para için dövüşmüyor mu? %35 isteyen parker paragöz oluyor %80 isteyen joshua nın ise hiçbir suçu yok…

      • conan

        aynen ahmedim. boşua hayrına dövüşüyormuş. kazandığı tüm parayı nijeryadaki aç insanlara veriyormuş.

      • Kızılderelı

        İyi de maç yapalım diyw yapmadığı maskaralık kalmayan Parker
        Ağlayan da Parker

        • ahmet kurt

          Buna ağlamak değil sitem etmek denir. Joshua yı tahrik edip maçı ayarlamaya çalışıyor. Buna da laf bulmayın artık. Boks dünyasında tarz şeyler hep yapılır.

          • Kızılderelı

            Maç yapmak isteyen kendileri joşua ya oran haksızlık diyen kendileri
            Adama evini satacağını söylüyorsun adam da 200 bin veririm diyor bu sefer diyorsun ki niye 300 bin hakı niye vermiyorsun
            İyi de kardeşim adam bana evini ver demiyor ki zaten
            Adama sordun oda sana miktarı söyledi ister sat ister satma
            Adamı almak için zorluyor sun
            Tam bir komedi
            Joşua nın sözüne katılıyorum resmen kemerleri pazarlama derdindeler
            Çünkü korkudan ölüyorlar joşua dan önce kemer giderse diye
            Parker daha yaşın kaç ne acelen var amacın kemer se joşua olmadı git wilder la kemer birleştir
            Bu kadar basit

            • ahmet kurt

              Yalnız ilk teklif joshua tarafından %20 ile geldi. İnsanlar kemer birleştirme maçı istiyor ve joshua 36 lık kemersiz pulev e verdiği parayı parker a öneriyor. Kimin paragöz olduğu çok belli.

      • the replicant

        ya ahmet kardeşim söylediklerin kulağa mantıklı geliyor fakat şimdi şöyle bir düşününce, joshua 12 aralık 2015 de, dillian whyte ile yaptığı maçtan sonra para etmeye başladı. whyte dan sonra charles martin, martinden sonra breazeale, breazeale den sonra, molina, molinadan sonra klitschko. klitschko dan sonra yaptığı maçı saymıyorum benim için çok önemli bir maç değildi takam maçı nedense bilemedim. her neyse.

        şimdi sen para etmezken, son 2 senede yendiğin adamların hepsi ama hepsi günümüzün en tanınır, en iyi ilk 10 a 15 e girebilecek adamları yeniyorsun. (povetkin, ortizi saymadım malum sebeplerden dolayı bir süre piyasada yoklardı.), bunların hepsini de teker teker yıkıp, ününe ün, parana para katıyorsun.

        sonra elin balonlarını indiren ve kendini kanıtlamamış bir adamın, seninle maç yaparak, yense de yenilse de, sadece bir maçta bu kadar para kazanmasını ister misin? adamın (joshua) son 6 7 maçında, afedersin s.ça s.ça kazandığı değere ve paraya yazık değil mi? lütfen. biraz derin düşünün meseleleri. şimdi şey de demeyin bana ama, “parker nasıl kendisini kanıtlamamış ya” demeyin. geçenki klitschko maçına kadar, bu sitedeki hemen hemen çoğu insan joshua için kendini kanıtlamamış diyordu ama halbuki adam klitschko dan önce whyte gibi, martin gibi, molina gibi, breazeale gibi adamları yenmişti. yani bu adamlar o dönemin, hatta ne o dönemi şuan bile ağır siklette en tanınan ilk 10 12 boksör. yani bence zaten kendini kanıtlamıştı.

        fakat parker gerçekten şuan sağlam olarak bir takam, iki de andy ruiz i yendi. şöyle bir bakınca istatistiksel de şuan bu parayı haketmiyor adam. joshua neden kendi emeğine haksızlık etsin ki durduk yerde?

        ben olsam derim ki ulan ben kimleri yenerek buraya geldim bu parayı bu değeri gördüm, parker kimleri yendi de bu parayı bu değeri görsün. sen olsan sen de dersin. o olsa o da der. yani tamam parker wbo kemer sahibi tamam da, şuan için 35 – 65 teklif etmesini destekleyecek bir geçmişi yok açıkcası. ha yine de çıksınlar maça kesinlikle bir şey demem. gerekiyor da zaten.

        ama 40 – 60, 35 – 60 ne kardeşim. yapma gözünü seveyim. parker ın 35 – 65 çıkabilmesi için, povetkin ya da ortiz ya da whyte bu üçünden birisini yenmesi lazım ki bu değere ulaşsın. bence şuan için en ideal rakam 25 – 75. ama bu şekilde bu maç zor olacağı için ve parker a da sırf yenilgisiz bir boksör olduğu için, destekleyeni pek olmadığı için 30 – 70 diyebilirim. tabi bu rakamlar benim fikrim. sen 50 ye 50 de saygım sonsuz.

        umarım anlatabilmişimdir söylemek istediklerimi kardeşim.

        • Kızılderelı

          Replicant bunların tek amacı patlamadan joşua maçıyla emekli olmak
          Zaten Parker da büyük efsane görüntüsü yok
          Wilder da var ama daha büyük maçı yok
          Joşua da utanmaları gerwkir adam 18.maçında kliçko karşısına çıktı
          Ve nakavt la yendi
          Risk aldı
          Ama bunlar daha 4 yıldızlı boksör lerin adını duyunca kaçıyorlar örnek wilder in whiyte dan köşe bucak kaçması

        • Uğur mehmet birdoğan

          Anthony Joshua öyle bir anlatmışın ki 4 büyük federasyonu birleştirmiş 5 yıldır ağır sikletin tek şampiyonu o gibi bir algı çıkmış.

          1-Martin, Breazeale vs . Bunlar gerçekten kariyer kasma boksörleri yani vasatlar bu işin acı gerçeği. Klitschko Joshua nın kendini kanıtlama maçı. Takam maçı kocaman soru işareti bıraktı Joshua için..(Parker da mükemmel bir şekilde yenemedi Takamı)

          2- Joshua nın iyi para getirmesinin sebebi sadece yaptığı boksla alakalı değil. Sevilebilecek güleç bir karaktere sahip artı altın madalyası var ve şuanda ingiliz boksu inanılmaz bir yükselişte. İngilizler ağır siklete aç bu adam alt sikletlere olsaydı bu kadar şöhret kazanamazdı.

          Şuan Joshua nın karşına kimi koyarsak koyalım %40 veya %45 başlar yani bu adam Ağır sikletin “A” tarafı. Ama kraldan fazla kralcılıkta yapmak fazla sağlıklı değil.Parker kemer sahibi bir adam kendini Takam ile test etmiş ve Andy Ruiz Jr kemer almış(Charles Martin kıyasla…) 35% altına inmek sen kemer sahibi değil sıralama boksörün demek oluyor.

          A tarafı olmak %50 üzerinde olmak demek boks da ama bu %60 da olur %90 da bu rakibe göre ve A tarafının başarılarına göre değişir. Parkera veya Wilder a kemik atacak durumda değil hala Joshua iki maçtan sonra lennox lewis olmadı :D.

          • the replicant

            martin ve breazeale benim gözümde zaten iyi bir boksör değil. demek istediğim şey sonuçta ne kadar kötü olsalar da boksör fakirliği çeken günümüzün en önde gelen 10 15 boksörlerinde biri ikisi de. o yüzden onları kattım.

            joshua tabikide lennox lewis kadar iyi değil şuan için bunu örnek vermek biraz saçma oldu diye düşünüyorum. ben sadece joshua nın yendiği adamları, bir de parker ın yendiği adamları karşılaştırdım. tamamen objektif bir şekilde yorumladım. en baba parker fanboy u da gelsin söylediklerime hak verir. vermek zorundadır da zaten çünkü eleştirim yok. belgelerle konuşuyorum konuşulması gerektiği gibi. joshua açık ara önde.

            parker ın önce martin, whyte, breazeale, molina gibi bu adamlardan en az 2 tanesini devirmesi lazım kendisine biçtiği değeri hak etmesi için. ya da daha kısa ama riskli yol ise ortiz ya da povetkin den birisi ile karşılaşması lazım. şu anda parker a değer katacak pek bir zaferi yok. kim ne derse desin. hatta işin içine wilder ı da koyayım, o da sadece stiverne ve molinayı devirmiş bir isim ki bunlar da zaten 200.000 ila 500.000 dolara dövüşen adamlar. yani bu konuda bu kadar eleştiri yapmak biraz komik oluyor. nesnel bir mesele çünkü. öznel olan maçı hangisini kazanacağı tahminidir.

            bu arada insanların çoğu sevmediği boksörlerin maçını izlemez. maçtan sonra maçın özetini izleyip, ya da full videosunu sonradan bulup birkaç raunt takip edip en son maçın bittiği yere sarıp kimin kazandığına bakar.

            bunu söylememin sebebi şu, takam maçında joshua gayet iyi başlamıştı maça. ilk raunt yine her zamanki gibi rakibi poglayıp, tartıyordu. 2. raunt ataklara başladı falan filan derken, yanlış hatırlamıyorsam 2 yada 3. raunt da hatta belki de ilk raunt da takam yanlışlıkla joshua nın burnuna kafa atmıştı. hatta burnu kırılmıştı sanırım. kanadığını söylememe bile gerek yok. (fury – kiltschko maçında klitschko sakattı diyenlere, bellew – haye maçında haye sakattı diyenlere ve bu sakat abileri savunanlara benim de joshua yı burnu kırık diye savunmakta boynumun borcudur. kaldı ki joshua klitschko maçında da güya klitschko kaşı açıldığı için yenilmiş. öyle diyorlar.) 😀 zaten ondan sonra 2 3 raunt boyunca sürekli yüzünü ekşitiyordu acısından dolayı. ondan sonra oldu ne olduysa. kendisini veremedi. aksi takdirde öyle bir şey olmasaydı joshua takamı net 6 dan 7 den önce hatta belkide 3 ya da 4. rauntda nakavt ederdi diye düşünüyorum.

            parker her ne kadar kemer sahibi olsa da bu sitedeki hiç kimseyi tatmin edecek düzeyde bir boksör değil şuan için. tamam çok iyi bir boksör ama kimleri yendiğine bir bakın abi. bir tarafta en büyük 5 kemerin 5. sine sadece 2 tane “hafiften” sağlam adamı devirerek ulaşan bir adam var, diğer tarafta en büyük 5 kemerin ilk 2. 3. 4. kemerine klitschko yu, whyte ı, molinayı, breazeale ı, ve 2 3 tane yenilgisiz adama ilk mağlubiyetini tattıran adam var.

            kimse beni yanlış anlamasın joshua nın fanboy u falan değilim ancak bunlar gerçekler. kimse kusura bakmasın. yani bu sitede savunulan adamların hiçbiri şuan joshua kadar prestijli değil. az ama öz bir kariyeri var şuanda. sırf ingiliz diye neden bu kadar torpilli olduğunu düşünüyorsunuz anlamış değilim.

            • ahmet kurt

              Öncelikle güzel bir tartışma olmuş. Uğur mehmet hocam da düşündüğüm şeyleri yazmış. Lakin bende birkaç şey yzayım. Takam ve ruiz joshua nın yendiği klitschko dışındaki tüm boksörlerden daha iyi. Molina yı martin i dimitrenko bile yener 🙂 ayrıca joshua nın klitschko dışında dövüştüğü ilk 10 içinde bir boksör yok. Hatta ilk 15 ten bile yok. Martin ve molina var ama onları saymıyorum(biri glazkov maçıyla ilk 10 a girdi diğeri ölü tomasz adamekten raund alamamışken sürpriz bir nakavtla). Whyte o zamanlar hiçbir orta düze maçı bile olmayan çömezin tekiydi. Breazeale da aynı şekilde fred kassi yi hakemler sayesinde yenen bir kalastı. Son zamanlarda biraz gelişti. Takam parker a kaybettikten sonra sıralamadan düşmüştü. Bana joshua nın bence yendiği 4 yıldız ve üstü 2 rakibi var. Klitschko, takam. Diğer yendiklerini parker da yener. Zaten Parker ında 4 yıldızlık 2 rakibi var. Takam ve ruiz. Bir klitschko değiller tabi. İkisini toplasan bir klitschko etmez. Bu yüzdendir ki bende joshua nın %65 almasını adil buluyorum. Fakat o gidiyor %20 öneriyor. Neden pulev ile %20 ye anlaştın peki? Pulev in parker gibi kemeri mi var? Pulev parker dan daha mı genç? Pulev yenilgisiz mi? Pulev maçı parker maçından daha mı çok ilgi çeker? Bunları sormazlar mı adama?

            • Uğur mehmet birdoğan

              Yeterince tarafsız baktığımı düşünüyorum bu konuda ağır siklet de fanı olduğum bir boksör yok.

              Lenox u tartışmaya getime sebebim farkettimeden onunla aynı koşullara koyuyorsun çünkü bu kadar basit.

              Joshua ağır sikletin şuanda en ilgi çeken boksörü bu su götürmez bir gerçek. Ko karakteri altın madalyası onu altın çocuk yaptı.

              Ama ister kabul et ister etme ingiliz olmasının büyük bir avantajını (Bu onun suçu değil şansı ayrıca günümüzde geldiği konuma gelmek için fiziksel olarak büyük bir fedekarlik yaptığı gerçek) yaşıyor. Bunu sadece o değil bütün İngiliz boksörler yaşıyor ağır siklet dışında boksu takip ediyorsan İngiliz boksörlerin kemer maçlarına kolay çıktığı ve hakemler tarafından kayrıldıgı da bir gerçek çünkü para ve talep İngiltere de. Tabi bunun konuyla alakası yok.

              Olaylarda iki veya üç taraf var federasyonlarıda katarsan. Kağıt üzerinde konuşursak Joshua iki adım önde parker dan ama daha fazla değil. Bunun sebebi de benim gözümde basit klitschko yu yendi %35 yeterince adil şu koşullarda. Daha fazlasını talep etmek için basit bir neden sürdüm niye bu kadar alındığını çözemedim Lennox gibi sikleti domine ederse ozaman istediği oranı rakibinin önüne sürebilir.

              Sırf karakteri ve beğenilirligi üzerinden dayatmalar atacak konuma gelmedi demek istrdigim ne zaman parker, wilder , ortiz ve povetkin gibi isimlerı kariyerine katarsa ozaman ağır sikletin karar vericisi olur. Daha bunları başarmadan Joshua ya bütün kartları verdiğin için kraldan çok kralcılık yaptığını düşünüyorum.

          • the replicant

            sen de haklısın yazdıklarımı tekrar okuyunca şöyle, genelde insanların ne anlamak istediğini anlarcasına bir okuyayım dedim, ben de senin söylediklerini anladım.

            yazdığın yorumların hiçbiri benim karşıt görüşüm değil bunu öncelikle bir söyleyeyim. kimse daha ağır sikletin karar vericisi falan da değil henüz. joshua da olamaz zaten. kralcılık yaptığım da yok sadece istatistiksel olarak baz alıyorum olayı. yani bunda kralcılık gibi gözüken bir şey yok bence.

            konumuza dönelim, eğer joshua, başta ortiz, parker, povetkin, wilder ı kariyerine katarsa zaten karşısına çıkacak, daha doğrusu çıkabilecek değere sahip olabilen başka bir boksör kalmayacak ki.yani bu adamları yendikten sonra joshua ağır sikletin karar vericisi olsa ne oluuur, olmasa ne olur? kime karşı karar vericilik yapacak gerald washington a karşı mı? peh.. washingtona karşı 2 sene önce whyte ı devirdikten sonra da karar vericilik yapardı nitekim.

            zaten konumuz henüz maç yapmadığı parker ile arasındaki prestij farkını konuşmak değil mi? joshua zaten parker, wilder, ortiz, povetkin gibi isimlerden prestijli görünüyor şuanda. yani bu adamlarla maç yaparken tabiki de para meselesine joshua cephesi karar verecek.

            ha biraz acımasızlar orası bir gerçek o konuda yukarıda da söylemiştim sonsuz saygı duyuyorum pay kısmı için senin görüşüne. maçın bir an önce yapılması için joshua nın 65 – 35 i kabul etmesi gerekirdi. ama burada devreye hearn giriyor işte. her neyse çok fazla uzatmanın anlamı yok.

            ayrıca klitschko yu yendi demişsin de, klitschko nun yanında kaç tane daha adam yendi onları kaç kez saydım bugün burada sen de biliyorsun kim olduklarını. sadece klitschko yu yendi diyerek 65 – 35 diyemezsin kardeşim. söylesene parker kimi yendi allah aşkına yapmayın lütfen ya. bakın alınmıyorum hiçbir şeye sadece anlam veremiyorum nasıl bu kadar görmezlikten gelebiliyorsunuz sırf sevmiyorsunuz diye. göz var izan var. parker kimi yendi söyler misin. ruiz ve takam dışında? kaldı ki takamı joshua da yendiği için, arada ruiz kalıyor. e orayı da whyte, molina, breazeale, martin, fazlasıyla kapatmıyor mu? üstüne katlıyor hem de. e sonra klitschko yu da yendi. gücüne güç kattı. e 3 kemerin de sahibi oldu. yani sence şu söylediklerin şuan mantıklı mı dostum?

            hani bu arada 90 lı ve 2000 li yılların başında boksta amerikanın borusu öterken kimse de mike tyson’a, lennox lewis’e çıkıp amerikalı olmasının avantajını yaşıyor, amerikalı hakemler de onları kayırıyor vs vs demiyorlardı ya. hani bilmem anlatabildim mi 🙂

            • the replicant

              ha şunu eklemeyi unuttum, ahmet kardeşim yukarıda şey demiş, parker klitschko hariç joshua nın yendiği tüm boksörleri yener demiş. 😀 bence de yener kardeşim katılıyorum sana bu konuda. ama sadece potansiyel olarak ele aldığında parker yener demekle parker ın değerini, kariyerini yükseltemeyiz. önce bir yensin bakalım. ondan sonra zaten otomatikmen 60 – 40 olur. çok samimi söylüyorum bunu.

            • Uğur mehmet birdoğan

              Genel itibari ile aynı fikirlerdeyiz :). Tek anlaşamadığımız yer joshua nın pozisyonu hakkında ama sorun yok fikir ayrılıkları iyidir :). Joshua sikleti temizlediginde yeni isimler gelecek dostum zaman durmuyor sonuç olarak. Alt sikletden genç kuşaktan adamlar ilaki gelir özellikle Joshua gibi bir Cash cow olduğu siklet tekrar dolar.

  6. WildervsJoshuaa

    Parker sen kimi yendinde ne kadar populersinde joshuanin teklifini begenmiyorsun . adam.ne teklif ediyorsa kabul ediceksin . kendine guveniyosanda cikicaksin macina yenicekesin… Zaten kazandigin zaman joshianin aldigi paralari sende alicaksin .

  7. conan

    edi hörn haklı. parker maça bedavaya çıkmalıydı. hatta üstüne bir de öpücük vermeliydi.

  8. GENNADYMUSTAFA

    Yuh ulan %65 neyinize yetmiyo, parkerın yolu uzun daha zamanı çok illa bi gün karşılaşırlar. Parker kendini geliştirsin zaten joshuanın karşısına çıkacak seviyede deyil şu an. Povetkin i seçerse joshua ya helal olsun. Povetkin joshuanın kondisyonu azaldığında bi anda kütük gibi devirecektir. Tabi eski formundamı hala. Orası soru işareti??

  9. Sebastian heiland

    Anlamadım arkadaş şu anlaşamadıkları arada kalan %5 lik oran edecegi en fazla 1.5 milyon dolar kemerden dahamı önemli..zaten o kemeri alsan diger maçta 4 kemer sahibi olarak en az 5 katını kazanacaksın senin derdin paramı jashua ne biçim şampiyonsun şampiyon adam parayımı düşünür..zaten kazanıyorsun…

    • conan

      boşua tarafından bakan bir gencin yorumu bu olur.

      • Kızılderelı

        Conan o zaman joşua nın peşini bıraksınlar kendi işlerine baksınlar
        Wilder – Parker maç yapsınlar % 50 şerden
        Ama bunlar yatıyorlar joşua kalkıyorlar joşua

        • conan

          bence bırakmaları lazım. adamın g.tünde gezersen burnu havaya kalkar. bırakın boşua ayağınıza gelsin.

          • Kızılderelı

            Aynen joşua bu kadar üstüne gitmenin alemi yok siz kendi yolunuza bakın
            Zaten kemer birleştirme için yakında insanlar joşua ya baskı yaparlar ama bunun için parker ve wilder iyi maçlar çıkarmalı

      • Junkie

        adam joshua yıda eleştirmiş conan bırak şu viskiyi doğa yürüyüşlerine katıl 😀

        • conan

          viski mi? 🙂
          hiç sevmem… ama bir chivasi jack vs bulursam benzinli arabamın deposuna koyarım, benzinin oktanını arttırır.

          • Junkie

            ot iç o zaman ne diyim 😀

            • conan

              bira olur, fotka olur, ırakı olur. ama fiski olmaz.

          • Junkie

            içemiyom bozuyo de anlarız viski sevilmezmi 😀

  10. Fatihhh

    Kemer sahibi adama 25 şaka gibi.Dediğim gibi a.j son maçlarından sonra fazla riske etmezler ortalama bi boksör yada emeklisi dolmuş adamları seçer milyonları cebe atarlar.Parker sende maç yapma git wilder abinle takıl zaten ilerde koşa koşa gelecek bu edi ama wilder ne yazık ki yaşlanacak 🙂

    • GENNADYMUSTAFA

      Wilder joshua maçı olması için wilderin ya luiz ortizi ya da povetkini geçmesi lazım ya da
      Sırayla tek tek;
      -Whyte
      -Brezell
      -Martin Ya da Bu üçünü nakavt etmesi gerekir.

      Ya uzun yol=az risk çok zaman (whyte,martin,brezella)
      Ya kısa yol= çok risk az zaman(ortiz ya da povetkin)

      • Raging Bull

        Çok güzel özetlemişsin. +1

      • Fatihhh

        aynen vala hak vermemek elde değil aklı varsa uzunu seçer 🙂

        • Destiny

          Selamun Aleykum Kardeşim.senin görüşüne saygı duyuyorum fakat önce jashua ile kemer birleştirme maçına çıksa,diyelim ki aldı kemerleri,sonra da luis ortiz ve povetkin ile kemer koruma maçına çıksa daha izlenesi,zevkli maçlar olmaz mı

    • Kızılderelı

      Sadece kemer sahibi diye oran mı verilir
      O zaman joşua Charles Martin E veya Steverne ye de % 50 versin
      Veya
      4 kemeri olan ggg kemer siz Canelo ya % 50 maç yaptı
      Bu mantıkla ggg tam bir salak
      Demem o ki sadece kemer var diye para veya oran verilmez
      Floyd ile McGregor maçı gazozuna ama ne hasılat yaptı
      Oran istemek için önce popüleriteni artıracaksın
      Boşta ki kemeri alır almaz çıkıp benim kemerim var bana bu oran diyemezsin
      Maça katkına bakılır

  11. Sebastian heiland

    Yanlışın var conan ben jashuacı degilim hatta hiç sevmem

    • conan

      boşuacı değilim diyorsun, ama eleştirileri hep boşua cephesinden bakarak yazıyorsun.

      • Sebastian heiland

        Senin bakış açın farklı..şu yazıda nasıl anladın jashuacı oldugumu inan bende anlamadım…jashua hakkında iyi birşey yazarsan jashuacı,kötü birşey yazarsan vildercisin..hayret valla hayret…

        • conan

          güzel kardeşim şunu demiyorsun; “yaw bu boşua da amma parayı seviyor, parkerın 65-35 lik teklifi gayet mantıklı. kemeri düşünen parayı düşünmez.”

          tam tersi parayı seven parker diyorsun. şlimdi böyle diyen birisi istediği kadar boşuacı değilim desin.

          • Sebastian heiland

            Haaa tam kavrayamıyorum diyorsun yani:)))conan kardeş alem adamsın..jashua hakkında yazdıgım yazılara bak jashuacımıyım degişmiyim anlarsın..sen anlamak istedigin gibi anlamışsın..

            • conan

              kardeşim tek tek yazılarını buldurtma bana 🙂

              nerde boşua ve wilder (veya parker) maçı geçse, sen sürekli boşua cephesinden bakarak yorumlar yazıyorsun

            • conan

              veya o yazılrı sen değil, kuzenin yazıyor 😀 😀 😀

            • Sebastian heiland

              Bul kardeş bir tane jashua yı övdüğüm yazı Bul özür diliyecegim senden

            • Sebastian heiland

              Hatta jashua takam haberine bak

            • Sebastian heiland

              conan kardeşim bekliyorum

            • conan

              bekleme boşuna kardeşim. sürekli wilder ve parkerı çok istediği için eleştiriyorsun.

              bir kez “boşua sen de çok istiyorsun düş biraz” demedin.

            • Sebastian heiland

              bulamadın degilmi bulamazsın zaten.. bırak bu işleri conan yakışmadı sana gerçekten yakışmadı..

            • Sebastian heiland

              yani jashuacı olmadıgımı tespit etmeniz için..boşua sende cok istiyorsun düş biraz..dememmi lazım..

            • Sebastian heiland

              Tıpa işi

  12. Sebastian heiland

    Benim niyetim bir agır siklet ünvan birleştirme maçı izlemek

  13. conan

    ne wilder ne de parker, bu boşua denen steroid reaktörüne bir daha maç teklif etmesinler. boşua elindeki kemerlerin ilk 15’inden seçip seçip onunla dövüşsün.

    ayıptır be. sanki yenilgisiz kemer sahibi bir boksöre değil de ilk 15teki sıradan bir boksöre teklif ediyor. allah bilir bunlar takama %5 ancak para vermişlerdir. bu edi hörn denen zibidi yahudi midir nedir? cin gibi uyanık şerefsiz

  14. Sebastian heiland

    +1967

  15. Kızılderelı

    parker joşua ile alay etmeyi biliyordu yaptıkları toplantıda
    O kadar rezil boksörse çık yen kap kemerleri ama yok senin tek amacın oranını artırmak
    Wilder parker maç yapsın

    • conan

      en mantıklısı bu. wilder-parker 50-50 ye anlaşsınlar bir maç yapsınlar. yalnız parkerın wilder karşısına çıkmaya cesaret edeceğini pek sanmıyorum.

      • Kızılderelı

        wilder parker maçının galibi ile maç yapmayan joşua işte o zaman korkak ilan edilir ve en az % 45 – 50 vermek zorunda kalır

  16. Sebastian heiland

    Bu maçın olması jashua nın elinde paydan düşerse Bu maç olur

  17. GENNADYMUSTAFA

    wilder joshua maçı olması için wilderin ya luiz ortizi ya da povetkini geçmesi lazım ya da
    sırayla tek tek;
    -whyte
    -brezell
    -martin ya da bu üçünü nakavt etmesi gerekir.

    ya uzun yol=az risk çok zaman (whyte,martin,brezella)
    ya kısa yol= çok risk az zaman(ortiz ya da povetkin)

    Bir daha paylaşıyorum yanlışlıkla alıntıya basmıştım

    • Destiny

      +1905
      Wilder bence o uzun yolu seçsin.joshua ile maç yapıp ta kemerleri aldıktan sonra (alabilirse) kemer koruma maçına çıkmalı ortiz ve povetkin ile. alabilirse dedim diye yanlış anlamayın ne wilderi ne joshua yı savunuyorum.alabilir de kemeri fakat sonuçtan bir türlü emin ola mıyorum.günümüz boksunda sadece yetenek ve çok çalışma yeterli değil.lobisi var,menajeri var,maç yapılan ülke var.

  18. conan

    dün bir yabancı sitede wilder’ın povetkini veya ortizi istediği çünkü artık seyirciyi çekecek düzgün bir rakibin kalmadığı yazılmıştı.

    http://www.boxingnews24.com/2017/12/deontay-wilder-wants-povetkin-luis-ortiz/

    • Junkie

      yalnız biz bu sitede ne konusuyorsak adamlarda yorumlarda aynılarını yazmış hep wilderi eleştirmişler 😀

    • Kızılderelı

      Zaten wilder 39 maçta en iyi rakibi Steverne ile kalır ve hala iyi maçlara çıkmazsa 250 bin dolarlara anca maç yapar

    • Fatihhh

      doğrudur aynısı A.j başınada gelecek o yüzden haye bellewi geçecek ileride bu maçın reklamı ile millet oyanalacak diye tahmin ediyorum.

  19. conan

    şunun şurasında kaç tane düzgün ağır siklet kaldı ki:
    1-wilder
    2-joshua
    3-parker
    4-povetkin
    5-ortiz
    6-fury (boksa dönerse)

  20. Garyosullivan

    Ortada 4 kemer var. 100/4=25 her kemer %25 olsa %75 joshua %25 parker paylaşımı idealdir. Hearn iblisinin kafa da benim mantıkla çalışıyor 🙂

    • Remzi BAYSOYU

      son noktayı koyacak yorum oldu gerçekten üzerine laf söylememek gerekir artık 🙂 🙂

    • GENNADYMUSTAFA

      %25 için değmez, sonuçta parker nakavt olabilir.

    • ahmet kurt

      Bu mantığın hiçbir geçerliliği yok ki. Martin kemer sahibiydi joshua da ise bi b.k yoktu. O halde tek kemer sahibi olan martin %100 almalıydı. Halbuki %50 %50 bölüştüler. Bu matematiksel hesaba göre kemer sahibi olmayan bir adam %0 almalı.

      • GENNADYMUSTAFA

        😀

      • Kızılderelı

        İşte kendin söylüyorsun joşua nereden nereye gelmiş
        Adam korkmadan risk almış ve artık söz hakkını almış
        İste Parker ile wilder da öyle yapmalı
        Zamanında Martin 50 vermeseydi

        • ahmet kurt

          Yahu joshua o maçta neden %50 aldı? Arası sağlam bir ingiliz olduğu için. Olimpiyat altını da çalıntı zaten. Kemersiz joshua şampiyon adamlarla dövüşürken %50 alsın, parker kemer birleştirme için %20. Ne ala memleket.

      • Garyosullivan

        Joshua matematik biliminin bile içine sıçmış. Hesaplar çorba olmuş.

  21. emregani yavuz

    Povetkin aj için en tehlikeli adamdır. Wlad gureş ve kirli boksla zar zor yenmiltir. Aj henuz güreşi bilmiyor. Duhapass 195 adamdı yere yapıştırdı. Tabi aj ile kıyas edilmesede, Aj boyuna kaslarına guvenmesin.
    agır sıklette bu aralar saglam 6 7 adam sayabiliyoruz. Adamda kalmadı birbirleriyle yapsalarda canlansın bıraz artık bu siklet. Bide alttan usyk gibi adamlar gelse

  22. conan

    acaba bu edi hörn yahudisi martine, molinaya ve takama yüzde olarak kaç verdi?

    • conan

      brezili eklemeyi unuttum. brezil de dahil bu 4 boksöre acaba ne kadar verdi?

    • ahmet kurt

      Yav adamlar pulev e %20 verecekti parker ada aynı parayı teklif ediyorlar düşünebiliyor musun? Bizim adamlarda hala joshua yı savunuyor. Parkerden 10 küsür yıl daha yaşlı olan kemersiz pulev parker ile aynı parayı hak ediyormuş.

    • Roman

      Yuzde olarak bilmiyorum ama martin in 5 milyon dolar kazandigi söyleniyor.

  23. fix1

    aj işin bokunu çıkardı. artık yenilme vakti geldi. parkerı destekliyorum.

  24. CeKo

    Povetkin elbette joshua için çok zorlu bir rakip ve her türlü sonuca açık bir Bir maç olacak. Bence joshua o kadar küçümsenecek bir boksör değil. Wlad maçında da kimse ona şans vermiyordu ama bir şekilde wlad maçını aldı. Sonuçta joshua profesyonel bir boksör elbette boks konusunda sizden daha bilgilidir. Eksik yönlerini kendisi de biliyor ve bunun üstesinden gelebilecek kapasitesiye sahip olduğuna inanıyorum.

    • ahmet kurt

      Wlad maçında mı joshua ya şans verilmiyordu? Ankette oy kullananların %70 i babamı mı seçti de benim haberim yok 🙂

      • Junkie

        sitenin hala yüzde 70 i gizli joshua cı bakmayın yorumlara önemli olan anketler rigo ya 30 verilmiş loma karşısında 😀 parker joshua macında 80 20 felan çıktı galiba 😀

        • ahmet kurt

          Valla benimde favorim lomachenko ama rigo yu seçiyorum gariban az oy alsın diye 🙂 inşallah rigo nakavtlar.

  25. CeKo

    Ben yorum yapanları kastettim

  26. CeKo

    Yorum yapanların çoğu wlad alır diyordu. Ankete bakarsan parker’i de fazlasıyla gömdüler. ama yorumların yarısı parker kazanır diyor. Seni bunun dışında tutuyorum sen daha temkinli yaklaşıyorsun.

    • ahmet kurt

      Eyvallah dostum. Wlad-joshua maçında bile %50 %50 demiştim. Hakikatende tam 50 50 lik maçtı 🙂

  27. Big George

    Wilder gelecek maçını Ortiz, Povetkin, Parker veya Joıshua ile yapmadığı müddetçe benim gözümde boksörlük sıfatını kaybeder.

    Joshua’nın biraz daha kredisi var.

    Wilder’in açıklamalarını ciddiye almayın, kendisi her şeyi diyebilir, son söz Al Haymon veya DiBella’dan çıkar. Aynısı Joshua için geçerli.

    Boksörlerin laflarını gündeme getirmek yersiz.

    Olası bir Wilder-Joshua maçında Wilder %50 istediği müddetçe o maç hakkında samimi olduğu düşüncesine giremem ama kusura bakmasınlar. Fakat Hearn’ın da o kadar istekli olduğunu sanmıyorum.

    Onların da Parker’a yüzde 20 önermesi bir skandal.

    Wilder kendini ispatlamak için az parayı kabullenip Joshua ile dövüşmeli yoksa artık kendi fanları bile desteklemez.

    • Junkie

      povetkin ve ortizi istiyorum diye açıklama yapmış ama sana söyliyim abi sonraki 2 muhtemel rakibini ya dillian whyte ya da dominik brezilya belki 18 2. yarısında ortiz le karşılaşabilir wbc banı kaldırırsa

      • Big George

        Ya onun amk. İki senedir istemediği rakip yok zaten karşısına vaşington portakalı çıkıyor sonra. Şipilka çıkıyor…

        Ortiz’i istiyormuş. Senin yalanını ben. Geçtiğimiz Şubat’ta Wawzyrk isimli ne idüğü belirsiz adamlar maçı iptal olunca ortiz çıktı benimle dövüş yerse diye. Gitti Vaşington ile yaptı maçı.

        Wilder’in rakip konusundaki beyanatlarını sallayan ya saftır ya da bilerek yapıyordur.

        • Big George

          Ortiz’i bırak 180 kiloluk Fury dedi bana 15 gün ver yine de sana yeterim diye. Ortiz’e de Fury’e de verdiği cevap size de sıra gelecek.

          Listeyi WBC ilk yüzünden kura çekerek oluşturuyor herhalde. 😀

        • Junkie

          joshua ya meydan okuyup 50 den aşağısını kabul etmemesi gibi bir çok örnek var yüreksiz bir adam wilder ondaki imkanlar povetkin de ortiz de olsaydı şimdiye kadar 50 defa joshua ile dövüşmüşlerdi

          • Tek Kral Deontay Wilder

            Ah Junkie ah nedir benim bronze bomber imin senden çektiği… soylicem ona senin spor salonunu bassınlar alabamadaki repçi çetesiyle.. 🙂

            • Junkie

              Gelsinler ama bizim tayfa muslumcu ona göre gelsinler

  28. Kızılderelı

    Bırakın joşua yı kendi işinize bakın
    Steverne ve Andy Ruiz den aldığınız kemerleri önce değerini artırın yada işinize bakın

    • Tek Kral Deontay Wilder

      Emredersin şıh hazretleri … hadi beyler dağılın Emir geldi

      • conan

        kızıldereli kardeş;

        az önce wilder bana watsaptan mesaj attı. soner abi, kızıldereli abimize sorar mısın, kimle maça çıkayım? wilder senden alacağı cevaba göre rakibini seçecek ve maça seni de davet edecek. tüm masraflar wilder reyize ait olacak.

        😀

        • Tek Kral Deontay Wilder

          Conan bu Kızıldereli arkadaşa kalsa joshuayi mumyalayip british museuma koyacak.. biraz daha zorlasa boksu joshua yarattı diyecek az kaldı.. hadi kızıldereli kır zincirlerini itiraf et artık 🙂

    • Kızılderelı

      beyler tarafsız bakamıyorsunuz bir türlü yapacak bişey yok

  29. Fatihhh

    bu gidişle parker bi ekmek arası döner verecekler çıkıyorsan çık diyecekler tam bi komedi yaşanıyor 🙂

    • conan

      onu bile vermezler la. edi hörn gavatı bu, düzmeyeceği eşşeğe semer bağlamaz. çok uyanıktır o var ya.

    • Destiny

      Ekmek arası döner bile vermezler bu gidişle.hearn tam bir cani.joshua nın da popülaritesini azaltacak bu adam bu gidişle.aç gözlülük yaparak sadece para konuşarak.hadi o parayı kabul etsin.joshua 4 kemer sahibi olacak ve daha çok ünlenecek.daha fazla para kazanacak.ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı.koysun elini taşın altına,fedakârlık yapsın biraz.joshua kazandığının daha fazlasını kazanabilir.

  30. TÜRK OĞLU TÜRK

    parker için iyi olmuş bu durum en az 2-3 sene beklemesi lazım…gidip molina dövsün, real champ prince hazretleri charles martinle dövüşsün…biraz istatistik ve tecrübe kassın…zaten o steroid santralinin infilak etmesi yakındır…sanrtali kapatan son darbeyi sen vurabilirsin…

  31. irfan çakmakçı

    Aj bu kadar kiskanmanizin sebeni ne acab a adam agir siklette raconu ben keserim diyor.parayi getiren kendisi vniye parkeri zengin ete

    • ahmet kurt

      Pulev parker dan 11 yıl daha yaşlı. Onun gibi yenilgisiz değil. Onun gibi kemer sahibi değil. Şuanda onun kadar popüler değil. Peki neden joshua 36 lık pulev e verdiği parayı parker a teklif ediyor? Sebebi nedir sence saygıdeğer irfan reyiz?

  32. dogannn

    Bana en adaletli mantıklı paylaşım 65 e 35 geliyor ve bu konuda parker ı haklı buluyorum. Hadi olsun olsun 70 30 ama 20 ler gerçekten çok komik. Öncelikle parker çok küçümseniyor ve gerçekten şaşırıyorum. Parker ın joshua gibi ko çı olmaması bence kendisine önyargılı davranılmasına sebebiyet veriyor. Parker çok kaliteli bir boksör joshua dan tek eksiği yumruk gücü. Parker ruiz ve takamı geçerek rüştünü ispatladı ayrıca kondisyonunı ve dayanıklılığınıda gösterdi.maç uzadıkça parker ın kazanma şansı yükselir. Çok güzel bir maç olur parker kazanırsa süpriz olmaz. Bence tekrar ediyorum parker ın joshua yı geçme şansı povetkin i geçme şansından daha yüksek. Umarım joshua maçı olur

  33. dogannn

    Bir boksörün povetkini geçmesi için hayvani güce sahip olması lazım joshua da bu var ama povetkin de se inanılmaz bir çene ve dayanıklılık var. Bence povetkin joshua yı yener ama povetkin i de kim yenebilir diye sorsalar şu anda sadece joshua derim. Wilder a ve parker a şans vermem.

    • ahmet kurt

      Wlad maçındaki fury povetkin i yener. Ortiz de yenebilir. Kalan boksörlerden dediğin gibi şansı en yüksek olan joshua dır bence. Hayırlı akşamlar dostum..

  34. Sait

    Caşua ağır abi 25 versin
    Yeter yenen olursa roller
    Değişir caşuadan iyisi varsa
    Ne verirse kabul eder adam Alinin izinde

  35. Tugay Özay

    tilki hörn, povetkin’in önüne atmaz Joshua’yı. Anlaşacaklardır illaki parker ile…

  36. serhat king

    joshua elinden gelen herşeyi yaptığı halde tüm yumruklarını vurduğu halde takamı grogi bile edemedi.bumu hayvani güç.joshuanın yumruk gücü orta.
    parkerinde çenesi bu yumruklara dayanabilir ama parkerin tekniği iyi değil hemde indirici vurmuyor.joshuanında çenesi orta seviyede okadar zayıf çeneli biri değil.

    parker joshua ile maç sonuna kadar kafa kafaya dövüşür.

    joshua cephesi birdaha takam gibi indiremeyecekleri bir adam seçmezler yani powetkin i asla seçmezler.powe wladın en güçlü zamanının en güçlü yumruklarına dayandı.powetkin o yüzden bekletiliyor iyice yaşlanmadan kimse bakmaz yüzüne.

    • Fatihhh

      Aynen bende onu söylüyorum a.j parkerla maç yaparsa ko serisi bozulacak onu bildikleri için maça istemiyorlar parker belki güçlü yumruğu yok ama sonuna kadar dayanır savaşır düşer yine kalkar yine savaşır buda a.j büyük sorun demek.Powe maçı zaten imkansız bence ora ayar bi boksörle dövüşecek a.j bu pulev oolması yüksek ihtimal risk yok o maçta

  37. conan

    Povetkinle wilder maç yapmalıdır. Wilder yendiğinde artık kimse gık diyemez. Yenilirse evet kötü boksörmüş deriz.

    • Junkie

      Büyük ihtimal ortizle yapar bu kadar laftan sonra zaten mecbur yapması lazım yaşıda geçiyor povetkin aj maçı olur gibi

      • Hotter

        Povetkin aj olmaz yücel reis 🙂 wbc ortizi 1. Sıraya alırsa wilderle maç olur ama sanmıyorum brazzale ile yapacak galiba.

        • Junkie

          whyte da brezilya da vakit kaybı wilder için onun kalibresinde değiller aynı eleştiriler devam eder fury de meydan okumuştu yakın zamanda pove fury ortiz 3 lüsünden biriyle yapması şart parker da olur

          • Hotter

            vakit kaybı evet hele ki brazzale daha çok vakit kaybı. whyte gene iyi sayılır hem wilderin ilgilterede whyte maçı büyük yankı uyandırır. diğer üçleme içinden ortiz hak ediyor kemer maçını.

    • Fatihhh

      wildera rakipte kalmadı artık elini taşın altına sokacak wilder hep şüpheli eğer düştümü kalkabiliyorsa acıya dayanıp performansını koruyorsa işte ozaman çok can yakar yapamazsada dedikleri doğruymuşder rafa kaldırırz 🙂

  38. Hotter

    Iyi olmuş anlaşamadıkları. Parker biraz daha gelişsin dicem de povetkin gibi bir tehlike geliyor parkere doğru. Hem joshua parkerin’ de kemerini alirsa olacak 4 kemeri sonra iyice havalara girecek joshua. Artık 4 kemeri olursa rakiplerine bırakın % 20 vermeyi artık %10 ya da 5 anca verir.

  39. irfan çakmakçı

    Sayin kurt ticarette risk ve kazanc dogru orantilidir.adam ortaya uc kemer koyuyor riski buyuk kazancida o oranda olacak.kaldiki parkr o kemeri beleşten ve haksiz elde etti.şişman meksikali bunu yenmesine ragmen mac parkere verildi.ortada yuzdevyirmi ve uc kemer var kendine guvenen baliklama atlar.

    • Öğretmen Bey

      Joshua İbf kemerini kimden aldı ? Çakma boksör Charles Martin.

  40. Öğretmen Bey

    Matematik basit kardeşim kemeri olan yenilgisiz adama kemer birleştirme maçında yüzde 20 verilmez. Market her türlü maçı istiyor ki bana göre acele ediyor bir kaç basamak boksörü yen tecrübe kazan yine a.j ile yapıp paranı alırsın ama kendi bilir. Yüzde 20 ne abi ye tamam kitlen var fanın var ama netice de adam kemer sahibi . Parker eğer o kadar kolay lokmaysa 35te anlaşıp tokatlasın Joshua. Parker’dan çekinmiyor ama derdi para zaten her maçın 10 milyon üzeri ulan mezara mı götürecen. Biri çıkıp şu ırkçı Joshuayi yensin de çık cık etmesin artık. Hormonlu hıyar

  41. Roman

    ORAN OLARAK 80 E 20 COK ADIL GORUNMESE DE O 20 DEN PARKER EN AZ 10 MILYON $ KAZANACAK. ADAM GENE BEĞENMİYOR.

    WILDER DA JOSHUAYA O KADAR MEYDAN OKUDU. %50 %50 istiyor. Şaka gibi. HANI DEDIK WILDER CESARETLENMIS FELAN HERIF GENE SAPITTI.

  42. turko

    Joshua ne dedi bütün kemerleri almak al sana fırsat ver yüzde 65 . 35 çik bu maça ??? Wilder in hiç bi açıklamasını kaide almıyorum wilder için parker maçı bulunmaz bu nimet yap bu maçı prestij kazan al kemeri o da yok povetkin parker maçı kesindir joshua povetkin maçı olur bu maç çok ses getirir dünyada wilder ortiz maçı olmaz olursa tadından yenmez

  43. Öğretmen Bey

    Wilder adam gibi bir rakiple çıkana kadar benim için bitmiştir. Laf laf laf . Ya Joshua ile ya da balona devam diyor adam . Joshua olmazsa çık Ortiz ile Povetkin ile . Whyte için 4 milyon doları beğenmedi cidden bu adamın korkak olduğunu düşünmeye başladım. Joshua maçını da iyi bir para için istiyor.

    • Fatihhh

      valla onu bende anlamadım whyte maçına niye çıkmaz anlamak güç para desen iyi ün desen artacak bide kazanma olasılığı çok yüksek risk az neden böyle bir karar aldı maça çıkmadı hala anlamış değilim 🙂 bir şeyler dönüyor ama yakında kokusu çıkar

  44. girayturker16

    Bence parker ingiltere de popularitesini ve buna paralel piyasasını arttırması lazım. Kemerini riske atmadan kolayca yenebilecegi dilian white bellew david haye gibi isimlere yönelmeli ki bir sonraki jashua maci icin elinde pazarlik kozu bulunsun.

  45. özgür can

    parker senin yerinde olsam bu maça çıkmam 3 5 dandik adamla maç yaparım parayı toplarım hem biraz daha geliştirirsin kendini hem kemerin durur biraz daha zamanı var joshuayla maç yapman için en azından kemerin elinde durur anladık yiğitsin mertsin ama seni harcarlar oğlum joshuayı yedirmezler adamın arkası kuvvetli sağlam tanıdık hakemde ayarlar.olmadık bir yerde hakem maçı bitirir falan aman gözüm dikkat et kendine o zaten kemer için sana gelir 🙂

  46. Kızılderelı

    Beyler anlamak istemediğiniz olay şu; para eden kişi “joşua” parker para etmiyor
    % 20 den 10 milyon alsa bu parkerin hayatta göremeyeceği paradır hatta 5 kemer onda dahi olsa 10 milyona dövüşemez hele ki nakavtçı olmaması cabası
    Burada para eden joşua
    Ha sende biraz kaliteli boksör yen ve tanınırlığını artır ve maça para yönünden katkın olsun o zaman konuş
    % 20 ile 10 milyon bu bile joşua nın tanınırlığından kazanılacak paradır

  47. Fatihhh

    Ağırda maç yok yahu şaka gibi bi maç izleyemiyoruz çok bekliyoruz boşuna ağır siklet dememişler maçların ayarlanması bile ağır ağır oluyor bana bi ağırlık çöktü beyler yazasım gelmiyor 🙂

Yorumlarınız