Joshua vs Pulev Gecesine Bomba Maç Eklendi

Dillian Whyte vs Robert Helenius

28 Ekim cumartesi akşamı TV8.5’dan da canlı olarak yayınlanacak olan Anthony Joshua vs Kubrat Pulev / IBF-WBA-IBO Ağır Sıklet Dünya Şampiyonluk Maçı için geri sayım sürüyor.

Joshua vs Pulev gecesinde alt maçlara mükemmel bir ağır sıklet maçı eklendi. Joshua’yı amatör yıllarında mağlup eden profesyonel arenada ise çok sert geçen maçın ardından Joshua’ya kaybeden Dillian Whyte (21-1-0) ile Robert Helenius  (25-1-0) karşılaşması Cardiff’te yapılacak Joshua vs Pulev gecesinin alt maçlarına eklendi. İkili WBC’nin Ağır Sıklet Gümüş Kemeri için karşı karşıya gelecek.

Gelişmeleri takip etmeye devam ediniz.

Benzer Haberler

  1. HAYEEE

    Gayet güzel maç ve güzel bir rakip whyt için jashua maçından zevkli olacağı kesin 🙂

  2. Bycharismatic

    Ağır sikletin de pek tadı kalmadı şuan ağır siklette maalesef joshua’ya rakip olabilecek bir boksör yok.

  3. Tugay Özay

    Bu whyte’ı görünce neden sinirleniyorum ya 😀

    • HAYEEE

      bende ilk başlarda öyleydimde sonradan bişey oldu cok sempatip gelmeye başladı aslanım whyt adamın dibidir 😀

  4. GENNADYMUSTAFA

    Dİllian whyte çok gıcık bir herif her teklife atlıyo daha 2 gün önce deontay diyodu şimdi maça atlıyo tam aç ya, sevimsiz geliyo bana

    • ahmet kurt

      Jarrel miller dan köşe bucak kaçıyor ne her teklife atlaması 🙂 adam yalvarıyor dövüşelim diye

  5. riddickbowe

    Dillian whyte nakavt ile alır bence. Robert helenius, johann duhaupass maçındaki gibi bir performans sergilerse 5 raunt dayanamaz. Dillian whyte bu maçı alırsa büyük ihtimalle wbc sıralamasında 1. Sıraya yerleşir.

  6. Deontay_Wilder

    helenius kliçkonun altın çağından bu yana hiç kendini geliştiremedi
    her ne kadar boks karnesi kağıt üstünde iyi görünse de asla şampiyonları tehdit edebilecek kalibrede bir boksör olamadı muhtemelen olamayacakta
    whyte’a zaten diyecek bir şey yok allaha emanet bir adam
    chisora maçını kaybetti ama hakemler sağolsun
    o savruk stili ve vasat tekniği ile nasıl böyle kırışmalara giriyor anlamak güç
    1 2 tane sağlam yumruk yediği zaman ayyaş gibi sallanıyor

    • social

      çok doğru tespit katılıyorum, hacıyatmaz gibi bir adam a.j ile bir maça daha çıkmayı hakediyor ama

  7. fix1

    pulev çıkabileceği son kemer maçına çıkıyor. o ağır sitiliyle, ben kendisine 6 raund veriyorum. yok 5 raund veriyorum. (pulev bana açıktan 1000 lik verirse raund sayısını 11 e çıkarabilirim 🙂 bu pulevi her gördüğümde wladın onu ağaç kütüğü gibi devirmesi aklıma geliyor. dilimdede istemsiz londra köprüsü yıkılıyor, yıkılıyor derken buluyorum. ne alakaysa 🙂

  8. GENNADYMUSTAFA

    Pulev kendini yormaz, zaten maça çıkmaya niyetli deyildi başta kaçmaya çalıştı, ben bu kadar kısa bir sürede hazırlanamam diye, fazla kasmıyıcaktır, joshuanın bir iki saldırışında kendini yere atıcaktır.

  9. fix1

    kaçtır yorumlarında benim kolum şöyle, benim vucudum böyle, diye yazıyorsun. sonrada kendini övmeye başlıyorsun. megolamanlık yaptığın belli olmasın diyede “onların vucutları benimkinden kötüyken bu kadar iyi boksörler nasıl olurlar” diyede bağlama yapıyorsun. kardeş, vucutla boksun ne alakası var? bu arada at bir resimde bide biz değerlendirelim 🙂

  10. GGG

    Bir de bakıyorsunuz ki pulev bir body shot’la Joshua’yı indiriyor 🙂 Aman Allah’ım Eddie Hearn kalp krizi geçirir 🙂

  11. GGG

    Bu sitenin top 10 boksör sıralaması çok iyi ama şu joshua’nın 4. sırada olması da nedir ya, listedekilerin arkasında wilder’la birlikte 9 yada 10. sırada olması lazım.
    Eeyyyy Mehmet Bey, nedir bu joshua hayranlığı

    • AERIALS

      Kusura bakma ama orda en sırıtan kişi wilder. Hangi kritere göre ilk 10 a almişlar onuda anlamış değilim. Sırf sitedeki wilder hayranları için bunu yapmadıysalar ben bişey bilmiyorum.

      • GGG

        Eğer Wilder ilk 10 olmayacaksa Joshua da ilk 10 da olamamalı. Bence Wilder Joshua’dan daha iyi bir boksör, ama iksi de p4p ilk 10’da olacak boksörler değiller

        • Eddie Hearn

          Wilder kimi yenmişte Jashua’dan üst sırada olacak. Daha iyi boksör desen anlarım, senin görüşündür. Ama sıralamada jashua ile karşılaştırırsan tarafsız bakamadığın anlamına gelir.

  12. GGG

    Kardeşim 15 yaşında fazla kas iyi değil. Hem vücut elvermez. Fazla yüklenme 🙂
    Ayrıca ben de bir süredir düşünüyorum. Senin vücudun Mayweather’dan daha iyiyse nasıl Mayweather bu kadar iyi boksör oluyor? Arkadaşlar bu konuda fikri olan var mı?

  13. ahmet kurt

    Hadi diğerleri diyelim ki neyse de nasıl vücudun flodyunkinden daha iyi oluyor? 🙂 bence bi fotoğrafını çek. Sonrada floydla yan yana koyup karşılaştır.

  14. ahmet kurt

    Yahu joshua nasıl istediği raundda işini bitiriyor. Dua edinde joshua kendine bu kadar güvenmesin. Pulev sandığınız kadar kötü bir boksör değil.

    • jackal

      ahmet malesef pulev joshuaya sıkıntı cıkaracak bi boksor degil. hasan sas demisti ya izlanda macı elle oynasa topu en fazla 3 defa getirir kaleye pulevde o hesap joshua gardsız dövüsse pulev gene ne yapabilir ki nakavtcı bi boksor degil güc eksikligi bariz belli. türkiye o macı 3-0 kaybetmistik bu arada :))

      • ahmet kurt

        pulev wladı jabıyla sallamıştı. hemde maç başlar başlamaz. dimitrenko yu jabıyla down etti. ayrıca sikletin en hızlı sağ direk vuran 3 boksöründen biridir. bende joshuayı bu maçta ağır favori olarak görüyorum. ama pulev gard alınmadan dövülecek bir boksör değil.

        • jackal

          kimse gard alınmadan dövüsülecek bi boksor degil. biraz totem yapyım dedim gerci joshua da totem tutturacak bi boksor degil :))

  15. ahmet kurt

    Ayrıca hatırlarsanız bende bu maçın olacağını yaklaşık bir ay kadar önce söylemiştim. Yeter be hep antijoshua mı ben şunu demiştim diyecek 🙂

  16. About Billions

    Helenius maça doğru, düzgün, herhangi bi amaç uğruna çıkarsa, whyteı yener bence. Para kazanmak falansa amacı, maçın ikinci kısmında nakavt olur, evine gider diye düşünüyorum.

  17. unstoppablewilderpunch

    +1903 ayaz kardeşim. mantikli bir yorum

  18. Big George

    Bomba maça bak beeee, hidrojen bombası mübarek.

    • GGG

      Dostum eski profil resmin sence de daha iyi değil miydi 🙂

      • Big George

        Avatarımdaki CEm Erman yeşilçam’ın en sevdiğim aktörlerinden biriydi. Tam bir karakter oyuncusuydu kendisi.

        • GGG

          Kötü adam kötü 🙂 rollerini o kadar iyi üstlenmiş ki, hala gördüğümde sinirlerim bozuluyor

  19. OsmanAqa

    Ağır siklette suan joshua kadar klas, düzgün , yumruk mesafesini iyi bilen , yumruğu yumruk gibi atan baska bir isim yok . Wilder maçlarını izleyn sokak kavgasından farksız … Aralarında ki kalite farkı cok yüksek ..

    Bu kalite farkına dayanarak wilder 10. Joshua 4. Wlad emekli olduktan sonra tartısmasız ağır sikletin eniyisi … Wilder ilerde unutulup gidecek bir boksör fakat Joshua öyle değil. İlerde Dubiosta unutulmaz ağır sıkletlerin arasına girecek isimlerdendir ..

    • GGG

      Dubois öküzün teki, bir cacık olmaz. Joshua gibi düzgün vuran boksör yok diyorsun. Tony yoka’yı izle. Henüz ikinci maçı, ama sanat yapıyor. Ağır siklet hormonlu piliçlere kalmayacak merak etme. Önce Wilder kemerleri toplayacak, sonra muhtemelen Tony yoka uzun yıllar sürecek saltanatını ilan edecek

      • ahmet kurt

        Yav sende ne abarttın tony yokayı 🙂 adam direk mi atıyor avuç içiyle rakibinin suratını mı ovalıyor belli değil. Ayrıca yoka nın o abarttığın rakibi istediği kadar çalışsın ne wilder nede joshua karşısında 2. Raundu göremez.

        • GGG

          Hız var, teknik var, zeka var. Sadece tecrübesi eksik, zamana ihtiyacı var. Andre Ward gibi dövüşüyor

  20. OsmanAqa

    roy dogru söylüyorsun , Tyson gibi vücud ile yumruk atan adam daha gelmedi.

    Ben suan ki agır sikletlerden bahsediorm , tysonun kroşeleri kesinlikle , boks tarihinin eniyileri..

  21. OsmanAqa

    helenius bu maça para için çıkmadıysa güzel bir maç olur , ama para için çıktıysa 7,8 rounda yatar .

  22. conan

    wilder’a çamur atan acemiler: ortiz wba’den de dopingli çıkmış. hadi wbc komplo kurdu diyelim, wba de mi aynı komplonun içinde? bu arada wba’den şutlanırsa joshua’yla maça çıkamayacak.

    wilder’a sallamak kolay tabi. hadi şimdi maçası yiyenler joshua’ya da sallayın. bekliyorum.

  23. conan

    siz bokstan anlamayan acemiler; siz wilder’la toschack geçiyorsunuz ama rakipleri adamın gücünün farkında ve korkudan dolayı dopinge başvuruyorlar.

  24. conan

    wba federasyonunun wilder’la ilgisi yok. wba joshuanın şampiyon olduğu federasyon. bu ortiz ne korkulan adammış hem wilder’dan hem de joshua’dan bir komployla kurtardılar.

    he canım öyledir. doping yapmamıştır. tertemizdir. tapeler gibi montajdır. montaj.

    • ahmet kurt

      İşler şimdi sarpa sarmaya başladı. Joshua ve wilder, ortiz e komplo mu kurdu Yoksa ortiz şanssız bir şekilde testlerden dopingsiz çıkmayı beceremiyor mu. Büyük maça çıkacam diye dopingi fazla mı kaçırdı ne yaptı acaba.

  25. Bycharismatic

    Wilderin joshua’yı yenebileceğini sanmıyorum. karşılaştıkları zaman wilder için hazin bir son olacak. En fazla 8 raund dayanır. Ama yine de bu sporun adı box herşey bir yumruğa bakar.

  26. GGG

    Hahaha 😀 😀

  27. GENNADYMUSTAFA

    joshua lennox lewisle karşılaşsın çok isterdim. Lewis joshuayı boylu boyunca yere sererdi.

  28. GENNADYMUSTAFA

    Ağır sikletin bana göre en iyi boksörü m.ali den sonra l.lewistir

    • jackal

      başarı olarak alırsak eger aliden sonra joe louis kabul ediliyor .egerprime dönemlerini ele alırsak bence tyson yenilmez gibi duruyor ..

  29. Big George

    Kaslı bir vücut eşittir doğal ve sağlıklı vücut propagandasının bir kurbanı daha… Kardeşim sağlıklı vücut kas ve yağ dengesinin yerinde olduğu bir vücuttur. Kasların belirgin olduğu, ekstra kütlelenmek için büyütüldüğü vücutlar sağlıksız olmasa da kendince problemler yaratabilir. En başta kemik yapına fazla gelir.

    Bu yüzden ninja warrior ve benzeri yarışmalarda ve maraton koşularında kas oranı vücudu ile dengeli olan atletler daima kazanıyor. Çok kütleli elemanlar nal topluyor.

    Kısacası, eğer vücutçu değilsen amiyane tabiriyle çok fazla kas iyi değildir, yağ kas dengeli olmalıdır en büyük örneği de joshua’dır. Fazla kas adamı kötü yapar.

    Floyd gördüğüm en zeki dövüşçülerden biri bence vücudu da çok iyi.

  30. Bankaci

    ilk joshua-whyte maçından ertesi günü şöyle bir yorum yapmıştım ikinci maça hazır olun hala iddamın arkasındayım araya wlad maçı girdi bu maçı bir erteledi.eğer ki whyte yenilmezse joshua-whyte 2 ye hazır olun.

    not:3 yılın emeği olan tezimi verdim ve kuş gibi kendimi özgür hissediyorum.uzatma aldığım şu 3 aylık dönem beni psikolojik olarak ne kadar sıkıntıya sokmuş şimdi daha iyi anlıyorum.kafam ne kadar dinç.

    antijoshua ve mehmet dalgaç kardeşlerime de iyi niyet temennilerinden ve desteklerinden dolayı teşekkür ederim.allah razı olsun.

  31. Bankaci

    ruhçuluk akımına gönül vermiş biri olarak bu akım sezgiciliğede bakar:c.tesi bir rüya gördüm trabzonspor 12-1 yeniliyor üzüntümden kahroluyorum dün bir düzine değilde yarım düzine gol yedik 6-1 :)) sevinsemmi üzülsem mi bilemiyorum…

    • conan

      trabzon bu fener düşmanlığından vazgeçmedikçe gün yüzü göremez. fb düşmanlığını bırakıp işine bakmalı. eğer illa bir düşman isteniyorsa bu fb değil gs olmalı.

  32. Bankaci

    ortizi dört koldan bitirmeye çalışıyorlar…

  33. Bankaci

    cevabım:

    spiritüalist(ruhçuluk) akımına gönül vermiş biri olarak şunu diyebilirm ki:bütün sıkıntıların kaynağı ruhi ve ahlakidir.kapitalist ve komünistler bütün sıkıntıların kaynağının maddi yani ekonomik olduğunu yazıp durmuşlardır.şuna inanırım ki iş bulursun kariyerde yaparsın para da kazanırsın…ama ahlak ve ruhu bozdun mu bir daha düzelmesi çok zordur.bugün hangi fikirde olursa olsun bir insanın ahlakı bozuksa veya onu kaybetmişse ondan ne müslüman olur ne de insan olur ,ahlak ayrıyeten bütün dinlerinde özüdür.”güzel ahlakı tamamlamak için gönderildim demiş”efendiler efendisi(sav)…iyi bir insan olmanın ilk şartı ahlaklı olmaktır sonra gerisi çorap söküğü gibi gelir…

  34. Bankaci

    şahsi fikrimi sorarsan ortizin durumu biraz farklı dostum… adam gariban, mazlum,ingilizcesi yok, birde kübalı üstelik…şimdi o adama wbc-amerikan- wba-avrupa- menşeli kemerleri verirler mi!? ancak ıbf wbo kimi kemelere yönelmesi lazım ki bir şansı olsun…trump savaş açar kübaya bundan dolayı:))

  35. Bankaci

    eş kaza wbc kemerini alsa…

    • Ordinaryus H

      bankacı önceki konuda bana mesajına karşılık mesaj yazdım ama nedense gözükmedi. buradan yazıyım teşekkürler dostum.
      ayrıca doğucak çocuğun için sağlık ve sıhhat diliyorum. tez savunmanda da bol şans, iyi haberlerini bekliyoruz.

    • Ordinaryus H

      yakında doğucak çocuğun için sağlık ve sıhhat diliyorum dostum ayrıca tez savunmanda da bol şans. iyi haberlerini bekliyoruz.

      • Bankaci

        eyv. dostum saolasın. tezi verdik çok şükür…çocukta inş. hayırlısıyla yuvamızı şenlendirir.

  36. conan

    aslında ortiz dopingliydi ama wbc ortizi kurtarmak istedi. listeden çıkmamasına uğraştı. fekat wba’in bu haberinden sonra wbc ne diyecek ben de merak ediyorum.

    wilderda gram suç yoktur. bunu kabullenmeyen art niyetlidir veya bokstan anlamayanlardır.

  37. jackal

    whyte joshuanın wach ile sparring yaptıgı dönemler wach ile maca cıkacaktı mac sonra iptal oldu suan joshua helenius ile sparring yapıyo umarım bu mac iptal olmaz. whyte ı sevmesemde heleniusu nakavt edecektir …

  38. ahmet kurt

    Bence yanılıyorsun. Helenius un kondisyonu berbat. Maçın uzaması whyte ın işine gelir. Helenius un tek şansı nakavt. Bence bu maç %99 nakavtla sonuçlanacak. Favorim whyte.

    • ahmet kurt

      helenius adam olsa o boyuyla whyte ı yener zaten 🙂 ama kondisyon yok, dayanıklılık yok. eski halinden de eser yok. bu maç çok büyük ihtimalle nakavtla bitecek. whyte ı sevmiyorsan dua ette nakavtı yapan kişi helenius olsun 🙂

  39. Bankaci

    zaten lobi anlamında söyledim maddi açıdan kastetmedim.

  40. GGG44

    wilder ucuz maçların şampiyonu bence o kemer yeter korusun dursun abuk subuk kişilere karşı yok eski kemer sahibi ile maç yapacakmış. ortiz benim favorimdi yapılsaydı maç alırdi bence

  41. Fatihhh

    bu hareketler rövanşın ayak sesleri bıktık ulan balonlarla kemer koruma rövanş maçlarından az yürekli olun erkek olun erkek ggg caneloyu örnek alın ne maç izlettiler be hala doyamadık!!

  42. GGG44

    pulev önce kaçmak istedi ama saglam para alınca gözü döndü tamam dedi zaten gerçek anlamda para kazanacagı son maç.dayagı yer sonra o paraları catır catır yer, karşılaştırmak bile saçma jashua ile suan bence agır siklette rakipsiz.

  43. conan

    ***** bomba haber ******

    pulev sakatlanmış. maç iptal olabilir.

  44. conan

    göğüs kaslarında kısmi yırtılma oluşmuş.

    • jackal

      conan siteye ben girdim haber verim diye 2 dakika önce yazmıssın benden önce 😀 yanlız gögüs degil omuz diye okudum ben mac iptal olabilir deniliyor

      • conan

        pectoral yazıyordu. sözlükten baktım göğüs diyor ama canın sağ olsun. göğüs veya omuz sonuçta maç iptal olacak.

        • conan

          jackal dostum tesadüfen twitterda gezinirken bir baktım haberi gördüm. o site haricinde hiç bir siteye haber düşmedi.

          • jackal

            bende ring ıq diye bi forumda gördüm . pulevin yerini whyte in alacagı söylentileri var .

            • ahmet kurt

              bence whyte olmaz. bu maçın reklamını aylar öncesinden yapıp müthiş bir para kaldırmak varken 1-2 hafta sonrası için ”whyte” potansiyelini heba etmezler 🙂 hem joshua severek izlenilen bir boksör. 28 ekimde ordinaryusla dövüşse bile izlenir 🙂

          • jackal

            worldboxingnew . net te de gördüm simdi ordada yazıyor . shoulder problem diyo

        • ahmet kurt

          beyler s.tir edin göğüsü omuzu yav ne olacak şimdi. muhtemelen maç iptal olacak. ertelenmese bari. joshua 28 ekimde dövüşmesi için bi balon bulsun kendine. aralık ayına kadar falan beklemeyelim.

          • jackal

            whyte zaten aynı gece maca cıkacak whyte-joshua rövansı olabilir de deniyor

  45. lenolewis

    Abi biraz mantıklı olun madem ortiz dopingli o zaman wbc ortizi niçin listesinden çıkartmıyor hatta sıralamadaki yerini bile değiştirmiyor. Hadi wbc yapmadı o zaman wba ortizi çıkartsın listeden o da yapmıyor bunu. Peki mesele ne mesele şu ki 2018 de bir kaza olmadan jashua-wilder maçında tüm kemerlerin ortada olması ve federasyonlarla promötrlerin çuvalla parayı götürmek istemesi halen anlayamadıysanız pes doğrusu. Ortiz idrar söktürücü kullanmış bunuda wada ya bildirmemiş bütün mesele tansiyon ilacıyla beraber kullandığını bildirmemesi bu onun doping aldığı anlamına gelmez

    • conan

      bak pulev maçtan çekilecek. hadi delikanlı joshua bir erkeklik yapsın ortizle o dövüşsün. yoksa rakip bulamayacak.

  46. conan

    28 ekime 2 hafta kaldı. 2 hafta içinde whyte dışında kimse joshua gibi bir canavarın karşısına çıkmaz.

  47. conan

    edi hörnün bu sakatlıktan önce bir açıklaması var. helenius zaferi, whyte’ı wilder için daha önemli konuma sokacak diye.

    yani whyte’ı wilderın önüne sürmeyi düşünüyordu. bu sakatlık tüm planları alt üst etti.

  48. ahmet kurt

    dimitrenko rakip olabilir. demedi demeyin. listenin ilk sıralarında boş olan bir takam birde dimitrenko var. takam hazırlanmadan bu maça çıkmaz. joshuada ilk 15 ten otto wallin yada tom schwarz(bu adamda 2 hafta falan önce sakatlanmıştı) ile dövüşmez. ilk 15 ten seçenekler takam, dimitrenko, wallin. wallin zayıf rakip, takam hazırlıksız. dimitrenko ise tam patlatmalık bir rakip.

    fakat bu yazdıklarım ilk bakış için geçerli. dimitrenko da zayıf olarak görülebileceğinden önümüzdeki süreçte maçı olan boksörlerden bir kısmı joshua maçına yönelebilir. en nihayetinde bu işin ucunda para var. whyte-joshua maçı çok daha iyi bir reklamla çok daha ilgi çekici bir şekilde yapılabilir. bence bu maçı yapmazlar.

  49. lenolewis

    Whyt jashua maçı olsa olsa tiyatro olur ikiide hearnün boksörü jashuayı yedirirmi whyte mantıklı düşünün biraz. Jashua ortiz maçı olursa zaten wilder çöpe gitmiştir jashuayla ringe çıkmasına gerek bile kalmaz

  50. lenolewis

    Yahu halen wilderı kollayıp durmayın adam stevern gibi bir boksörle rövanşa çıkıyor jashua maçı olmazsa 2018 in başında ya molina yada brezela maç yapacak siz de bekleyinki wilder 4 yıldız biriyle maça çıksın daha çok beklersiniz rüya görmeye dewam edin ne diyim

  51. conan

    bak yine soldu güneş,
    yine akşam oluyor,
    ömrümün kadehine sensiz bir gün doluyor.
    sen yoksun diye inan dertliyim kederliyim
    gelmesen kahrolurum yıkılırım sevgilim…

  52. jackal

    kardes bende whatsap durumuna attım helal et hatta suan acık dinlyiroum babanın sarkısını
    https://www.youtube.com/watch?v=MhTGKqChfro

  53. dogannn

    Büyük ihtimalle maç ertelenecek. Hearn tüm geceyide iptal edebilir tabi bu durum sıkıntı. Opsiyon olarak tekrar whyte ve az olasılık takam düşünülüyor diye okudum. Maça çok az kalmaso sıkıntı sakatlık önce olsaydı rakip rahat bulunursu

  54. Furkan Yıldız

    Pulev 1.90 üzeri bir adam her türlü seni alır 🙂

    Tyson fury 2.06 senin iki katın dead lift yapabilecek bir adam.
    Pulev seviyesinde boksörümüz yok ağırsiklette şu an

  55. OsmanAqa

    Conan kardeşim , cok fazla wilder sevgisi var sanırım içinde , olabilir herkes bir boksörü daha çok sevebilir fakat dogruya dogru demek lazım .
    Joshua ve wildern molina maclarını izlersen , kimin daha kaliteli boks yaptıgını net bir şekilde anlarsın..
    Wilder molinadan sağlam bir kaç yumruk yedi ve 9. Rounda bitirdi işini .
    Joshua gayet sakin bir şekilde 3 round devam etti ve tek yumrukta boynunu kırıyordu molinanın ..

Yorumlarınız