Kovalev’den Ward Maçıyla İlgili Resmi Başvuru. Sonucu Değiştirin!

ward-kovalev-bel-alti-kapak

Geçtiğimiz Haziran ayında Andre Ward’la 2016 Kasım’da puanla kaybettiği maçın rövanşına çıkan eski hafif ağır sıklet dünya şampiyonu Sergey Kovalev, rövanşı teknik nakavtla kaybederken rakibinin çok sayıda bel altı vuruş yaptığını ama hakemin bunlara müdahale etmediği iddia etmişti.

kovalev-komik

Kovalev’in avukatları aracılığıyla Nevada Atletik Komisyonuna (NSAC) başvurduğu ve video tekrarlarda görüldüğü üzere karşılaşmadaki bel altı vuruşların hakem tarafından değerlendirilmediği iddiasıyla maç sonucunun (No Contest) yani hiç oynanmamış gibi değiştirilmesini talep ettiği öğrenildi.

Kovalev cephesinin iddialarına kanıt olarak uzun bir bant hazırladığı ve bunu NSAC’a gönderdiği, ayrıca Ward’ın başının sıkıştığı her durumda bel altı vuruşa başvurduğu, böyle bir taktik kullanmanın da kurallara aykırı olduğu iddiasıyla komisyona geniş bir delil dosyası verdikleri öğrenildi.

Sonuç Değişir Mi?

Kovalev cephesinin yaptığı başvurunun NSAC tarafından kabul görmesi ve maçın sonucunun değiştirilmesi oldukça zayıf bir ihtimal olarak değerlendiriliyor.

Sonucun No-Contest olarak değişmesi halinde ise Kovalev-Ward rövanş maçının bir kez daha hayata geçmesi oldukça kuvvetli bir olasılık haline gelecek.

Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

  1. Harun

    ward’ı bokstan men etsinler. yetenekli fakat bu kadar kirli dövüşen biri ringe yakışmıyor. tamam bir maç dersin de ward her maçında kirli dövüşüyor. boksörler taktik çalışması yaparken ward bu kirli hareketlerin tekniğini çalışıyordur. karaktersiz herif. ilk maçta kovalev’i defalarca yere düşürmeye çalıştı. 2. maçtaki bel altı vuruşlar. yumruk yediği her anda sarılmalar. sen boksör müsün? rezalet. joshua’ya laf atıyorlardı. hayal gibi ama keşke o maç gerçekleşse de ward bir daha boks yapamayacak duruma gelse. nefret ettiğim bir boksör yok sadece ward var. sinirlerimi ciddi derecede bozuyor.

  2. GGG

    Ulan 100 tane maç yapsalar, hepsini Ward kazanır. Ama yine bir pislik bulup çirkeflik yaparlar. Bu nasıl bir terbiyesizlik ! Adam bokstan uzun süre uzak kaldı, geri döndü siklet yükseltti, hafif ağır sikletin kralını yendi. Kabullenemediler, aylarca Kovalev kazandı, Kovalev ikinci maçta ward’ı ezer parçalar gibi saçma sapan yorumlar yaptınız. Adam çıktı ikinci maçta bu kez nakavt etti. Ben Ward, Kovalev’in kariyerini bitirecek diye defalarca söylemiştim. Şimdi biten kariyerini, çizilen karizmasını kurtarmaya çalışırken daha da bitiriyor kendini. Bu kadar karaktersizlik olamaz. Yenilgiyi kabullenip kendi kariyerine bakması gerekirken hala böyle gereksiz, çirkin şeyler peşinde koşup, konuyu tekrar gündeme getiriyor. Sadece kendini daha fazla gözden düşürüyor. Bu maçın bel altı vuruşla bir ilgisi yok, maç önceden atılan muazzam bir krojeyle bitmişti zaten. Uzatmanın bir anlamı yok !

    • conan

      +1500 cimbomlu kardeşim 🙂

    • Claymaker

      Kimsenin kalbini kırmadan
      Bana şunun cevabını verin
      Kıvırmadan mertçe

      Bu maçta karaktersiz ve ahmak iki dövüşçü vardı.

      Rakibe gelir dağılımında şampiyon olmamasına eşit davranılmamış ki burda kovalevin ahmaklığıda var.

      İkinci maçta %30-70 gelir dağılımın var
      Küfür gibi

      Yine kendi ülkende yapıyorsun maçı

      Yine ring dışında olduğu gibi ring hakemlerinde yenmişsin

      Bunlar normal değil kesinlikle değil kovalev birçok handikapla karşı karşıya çıkıyor maça
      Ringde kol kilitlemeyle karışık kirli bir sarılma taktiği vardır rakibin sinirini bozar kondüsyonu bitirir mayweather mosley maçında bunun cıvkını çıkarmıştı. Maç boyunca sürekli bunu yaptı ward hakem ses çıkarmadı.

      Ring içindeki hakem bel altı vuruşlarada ses çıkarmıyor
      (bel hizasıydı altı değil diye tartışmayın https://www.youtube.com/watch?v=iLxlV5C4KHY
      https://www.youtube.com/watch?v=jTvwlGpkHvo Buda bonus olsun)

      Kötü bir kroşe yemiş kondüsyonu bitmeye başlamış yorulmuş bir kovalev var

      Ring içinde ve dışında maçı sayıyla alacağın belliyken nasıl yapabildin bunları ?

      Hala ayakta olan boksöre saymadan maçı bitiyorsun nasıl bir torpil bu aklınız alıyor mu size normal geliyormu bunlar ?

      Bütün bunlara sessiz kalıyorsanız karakter problemi sadece wardda değildir kusura bakmayın.

      • Claymaker

        yazdıklarımla alakası olmayan ortaya karışık bir cevap yazmayın lütfen
        o kovalevin salaklığı hem wardın kasları var olimpiyat teknik falan yazmayın

        Yukarıda yazdığım maddeleri ve buradan geldiğim sonucu çürütün hiçbiri babamın oğlu değil dürüst davranmaya çalışıyorum mantıklı biriyim fikrim değişebilir.

        Bu kadar adaletsiz başladığı bir maçta dahi her şey kendi lehine gelişiyorken
        Bel altı girişen bir adama sessiz kalamam

        Ne vicdanım ne de aklım almıyor bunu …

  3. Harun

    mehmet bey site sıralamasında ward 2. sırada yani canelo’dan daha önce geliyor. tamam siklet çıkıp kovalev’i yendi de maç sırasında kural dışı çok hareket yaptı. temiz galibiyetler değildi. canelo ondan daha kaliteli bir boksör. hem de kirli dövüşmüyor. bence canelo ward’dan önce gelmeli. rica etsem değiştirebilir misiniz? sizce de mantıklı değil mi?

    • Mehmet Ertem

      andre ward şu an profesyonel boksta “açık ara” en iyi kariyere sahip olan şampiyon. boksa ara vermiş olması ve popülaritesinin kariyeriyle orantılı seviyede (yüksek) olmaması nedeniyle bu tip p4p listelerinde biraz hak ettiğinin altında değerlendirilebiliyor. aslında 1. sırada ward’ın olması gerektiği de iddia edilebilir.

      ayrıca “canelo, ward’dan daha kaliteli bir boksör” ifadesi çok subjektif bir iddia.

      • Harun

        cevabınız için teşekkürler. ward ve canelo yetenekli ve özel boksörler. kariyerleri çok iyi. birbirleriyle kıyasladığımızda canelo daha iyi dememin sebebi ward’ın maçları sırasında yaptığı kural dışı hareketlerdi. böylesine kirli dövüştüğü için ward’ı çok eleştiriyorum.
        kovalev’le yaptığı ilk maçta kovalev’i bir çok kez yere düşürmeye çalıştı. o an gülsem mi bilemedim. boks ta olmaması gereken hareketler yapıyor. kirl dövüşmese 1. sırayı bile hakeder. fakat bu stili benim gözümde ward’ı çok düşürüyor.

      • GGG

        Bravo Mehmet bey, tebrik ediyorum. %100 haklısınız. Bence de listede 1 numara Andre Ward olmalıdır

        • mehmet dalgaç

          ya ggg gardaşım madem bukadar ward çısın foton niye hala ggg yada adın niye hala ggg? 🙂

  4. Harun

    ayrıca amir khan antrenmanlara başladi bu yıl bitmeden bir maça çıkmayı umut ediyor.

  5. ömer uzel

    Kovalev bu hareketlerle saygınlığını yitiriyor. Yenildiği zaman bu kadar gözden düşmemişti..8. Rauntta Maç zaten bitecekti, yumruk atmayı bırak gard alacak takati bile kalmamıştı..

    • GGG

      +9999 o müthiş sağ krojeyle sarhoş olmuştu zaten

      • ömer uzel

        Bu arada kardeşim Ustinov’la alakalı habere bir yorum yapmıştım ve sen neden bu kadar eskilere bağlısın demiştin..Belki o habere bakmazsın diye düşündüm buraya da aynı yorumu yapmak istiyorum…eskilerde bir çok hatta aşırı çok efsane maçların oynanması beni eskiye daha ilgili kılıyor..80’lerin ikinci yarısı ile 2000’lerin ilk yarısı arasında ki maçlar ve o dönemde ki boksörlerin uzun yıllar performanslarını korumaları beni o döneme daha çok bağlı kılıyor..bugün mercer ile holmes’in maçını ful izledim ve skorkard tuttum kendimce ve 116-113 Holmes lehine oyladım, masa hakemleri de 117-112, 117-111 ve 115-113 Holmes’e oyladılar..dünde mercer ile witherspoon maçını izlemiştim..nasipse sırada holmes’in kardeş michael sprinks ile oynadığı iki maç ve yine holmes’in abi leon sprinks ile oynadığı maçlar var..dahası da var, eski maçları çok izlediğimden maçları izlerken kendimi 80’ler de ve 90’larda yaşıyor gibi hissediyorum, taa ki dışarı çıkana dek 🙂

  6. Ziyaretci

    Çok sevdiğim Kovalev den nefret etmeye başladım

  7. Harun

    maçın sonucunun no contest olarak değişmesi çok düşük bir ihtimal. bir maç daha olursa kovalev’in kondüsyonunun 12. raundu tamamlaması zor. ilk 6 raundda nakavt etme şansı hala var. sonuçta kovalev kovalevdir. ward yükselişte bu maçı da nakavtla kazanması muhtemel.

  8. Bankaci

    Mehmet bey,merhaba…

    Roberto duran haberine yaptığım son yorum silinmiş neden acaba?!yaptığım tüm yorumlarda saygı kriterini öne alarak yorum yapıyorum kaldı ki o yorumumda analiz yaptım.floydun olimpiyat larda yenildiğini belirttim aliyle kıyaslanması nin mantık silsilesi içinde anlatmaya çalıştım.merak ediyorum.

  9. Bankaci

    Yorum geri gelmiş ilgili haberin altına !!! Allah Allah neyse

  10. Bankaci

    Kovalev artık önüne bak.bel altı vuruş belki o da 3.rauntta var.digerleri temiz vurus.yenilgiyi kabul etmekte bir erdemdir.iki kere fırsat geldi başaramadın işte.yani.

  11. EmreOzcelik

    Ward surekli kacarak sarilarak dovusmese bu kariyerinin hakkini insanlar verirde cidden kirli dovusuyor adam . bel alti vurus nedir abi sokakta kavga eder gibi bide bunu 10 defa yapti . benim gozumde asla efsanevi boksorler arasinda olamaz bu hareketleriyle . tamam teknigi cok iyi ama vurup sarilmalar kirismadan kacmalar bel alti vuruslar cidden insanlarin nefret etmesi icin sebebler … Adam gibi dovus karı olma Ward !!!

  12. About Billions

    Kovalev, bu maça çok büyük beklentilerle çıktı. Kazansa, her şey çok daha farklı olacaktı. İlk maç öncesi tedirgin, rakibine saygılı, efendi bi boksör modeliyken, maçtan sonra ve ikinci maçtan sonra nasıl bi tavır sergilediğini tüm dünya gördü. maçtan önce mi oynuyordu ? Maçtan sonra mı oynuyordu ? Bence, maçtan önce oynuyordu. Stevenson gibi şampiyon bi boksör için neler söylediğini herkes biliyor. Yine yanlış toplara giriyor bence. Olan oldu. Ward, kovalevi bitirdi. Sonuna kadar galibiyeti haketti ward. Ward, kovalevden daha büyük bi isim, daha iyi bi boksör olduğunu ispatladı. Kovalevin bu tavırları, beni ondan soğutmaz. Ward hayranı, aynı zamanda kovalevi seven bi boksseverim. Kovalev, hala wardun olmadığı bu siklette söz sahibidir. Yaşı geçiyor. Bu yaşlardan sonra motivasyon düştüğü zaman, yükseltmek genç boksörlere oranlara çok daha zordur. Kovalev de psikolojik olarak çok zor zamanlar yaşıyor sanırım. Bu maçla alakalı bi tutar dal, bi çıkış noktası arıyor komisyonlara başvurarak. İşi çok zor bence. İşine odaklanması gerektiğini düşünüyorum. Umarım kariyerine sorunsuz bi şekilde devam eder.

  13. AgnusDei

    Bir sporcu ne kadar çirkinleşebilir? sorusuna cevam resmen bu kovaley severdim sayardım artık ne seviyorum ne sayıyorum. yenilgiyi kabullenemiyor. 20 kez maç yapsalar 20 kez ward döver ama bu yirmisinde de bir bahane bulur. yapacak bir şey yok takılsın kendi halinde. nc falan olmaz bu maç.

  14. doctor1984

    Adaleti tesis etseler no contest vermeleri lazım. 10 kere de maç yapsalar Ward alır ama o bel altı vuruşları yapmayacaktı. Avukat iyi bir dosya hazırlamıştır. Aynı gece Rigondeaux maçına da no contest verildi. O maçta hak yerini buldu.Kovalev vs Ward maçında hakemin araya girdiği vuruş bel altına yapılan sert bir vuruştu. Raundun bitmesine 31 saniye varken maçı bitirdi. Zayıf ihtimal ama belki Kovalev ilerleyen raundlarda toparlayacaktı. Doğruya doğru

  15. conan

    hala şu sitede wardın boksörlüğünü sorgulayan acemiler var. olm öğrenin lan artık şu boksu. boks pata küte adama dalmak değildir. atari salonunda street fighter oynarken bile sağlam bir rakibinize pata küte dalmazsınız.

  16. lenolewis

    Sn yorumcular box mevcut kurallara göre oynanmayacaksa o zaman her boksör ringte kural tanımadan kafasına göre dövüşsün böyle bir mantık varmı .hakem kural hatası yaptı demek niye zor geliyor size hakem hatalımı hatalı bitti gitti. Yok efendim eardün kondisyonu şöyleymil böyleymiş ya yemişim wardün tekniğinide kondisyonunuda kural dışı vurdumu vurdu bitti gitti ne uzatıyorsunuz çıkıp mertçe vurdu diyin ward sevginiz box kurallarının önündeyde lafım yok dewam edin . Bu maçta kovalevde iyi olabilir ward de bu ayrı nir konu bir bokksörün kural dışı vurup maçı alması apayrı bir tartışma konusu bir anlayamadınız gitti şu meseleyi

    • doctor1984

      Katılıyorum kardeşim sonuna kadar. Rövanş olsa yine Ward alir bence bu maçın hakkı no contest. Çok bariz kural dışı vuruş sonrasi hakem araya girdi. Hemde baya saglam bir darbeydi. Hakem araya girene kadarda birçok belaltı vuruşlar geldi

  17. conan

    bu acemilere göre golovkin warddan da floydan da üstün boksördür. çömez bunlar ya. bunlara boks öğretilmez. kafa sorunlu.

    • leGGGend

      Asıl acemi olan sensin, golovkin ne alaka bu habere? Her habere golovkin diyorsunuz. Ward iyi boksör bunu herkes biliyorda, kural dışı hareketlerinide görmezdenmi gelelim kovalevden iyi golovkinden iyi diye. Adamlar zaten kovalevi ward 20 kez maç yapsada yener ama kural dışı hareket olmamalı diyor. Doğru olanıda bu değilmi? Biraz objektif olalım lütfen.

  18. Severinus

    net olan bir şey var:
    maçın o an bitmesine neden olan şey bel altı vuruştu,
    mutlaka ihtar verilmeliydi,
    maçın hakemi de maç sonrası hatasını kabul etti (o kişi değildir dendi ancak haberi espn de de çıktığı için doğrudur herhalde)
    durumu daha kötü gösteren bu kadar iyiyken niye pislik yaparsın be adam,
    rigondeauxun son maçından ne farkı var?
    ikisinde de hakemin körlüğü,
    rigonun da wardın da kazanacağı neredeyse kesindi,
    kurallar rigoya hemen uygulanırken ward için kuralların uygulanması çok düşük bir ihtimal,
    ikiyüzlülük değilde nedir bu?

  19. conan

    bel altı vuruş olmasa kovalev zaten tükenmişti. bu sefer ringi öpecekti. kovalev severler ise bu duruma ağlayacaktı. arkadaşlar kabul edin ward kovalevden çok daha üstün bir boksör. kovalev bir puncher’dır, boksör değildir.

    • doctor1984

      Down olduktan saniyeler sonra bir kontra çıkarıp rakibini down eden boksörlerin mücadele ettiği çok maçlar izledik hepimiz. Milyonda birde olsa o şansının kullanılmasına izin verilmiyorsa bu maça no contest verilir. Esasinda 4,6,8 raundluk giriş maçlarında bu hakem hatalari çok olur. Bel altı bir darbe olur, down olduktan sonra bir darbe gelir, kafa ya da dirsek olur ama bu maçlarda itiraz eden olmaz favori boksör zaten öndedir, sonunda favorinin eli havaya kalkar öylece üstü kapanır gider. İtirazlar olsa çok daha fazla no contest maç olur. Ward zaten kazanacaktı muhtemelen maçı ama bu hatalari yapmamalıydı.

  20. lenolewis

    Conan hep aynı şeyleri tartışıyoruz. Hakem hatası var mı var tartışılması gereken konu budur kurallara göre box yapılmışmıdır yapılmamışmıdır yani boksörlerin iyi veya kötülüğünü tartışmıyoruz bilmem anlatabildimmi anladınızda işinize gelmiyor heralde

    • leGGGend

      Kardeşim boşver, ne demişler ben diyorum antartika, sen diyorsun gel g*tüme mantar tıka:) Adam hala ward kovalevden iyi diyor:)

  21. conan

    ya neyin hakem hatası beyler? boş işlerle uğraşmayın. wardın üstün boksörlüğünü kabul edin. kovalave emzik vermek lazım. ne arsız adammış ag?

  22. halil bulut

    arkadaşlar öncelikle ben tarafsızım ama sergey kovalev 2. maçta isteneni veremedi ilk maça göre daha kötüydü ama andre wardda ona bilerek bel altı vurmadı 3 defa body shot vurdu bir tanesi bel altı geldi tamam hakemin hatası ama hakem maçı bitirmeseydide maçı kazanamazdı bence son olarak o gece puanlamada 1.ci seçildi bunda bir şaibe yok.

  23. Marvin Hagler

    neredeyse kimse maça tarafsız bakmıyor. ward bu zamana kadar profesyonel kariyerinde toplamda 32 maç yapmış. amatörken 100’ün üzerinde maç yapmış ve 2004 olimpiyatlarında hafif ağır siklet boksta altın madalya kazanmış. bir de 14 yaşından beri yenilmiyor diye duymuştum. böyle bir boksör neden bu kadar şeyden sonra, böyle önemli bir maçta rakibine bel altı vuruş yapıyor? tamam insansın, herkes hata yapabilir ama birden fazla kez bunu yaptı. bu kadar tecrübeli bir isim daha nereye vurduğunu mu bilmiyor? neyse sonuç olarak bunu kimse düşünmüyor, göz ardı ediyor.

    • Claymaker

      kesinlikle
      Ward ın kariyeri tartışılmaz en iyilerden maçıda kazanacaktı zaten
      kötü niyetli değilim dürüst davranmaya çalışıyorum tarihte hangi efsane böyle hareketler yaptı ?
      Foremana düşmek üzereyken son yumruğunu atmayan aliler gördü bu gözler

      Ward ın ardından kimse foreman gibi o yumruğu atmadığı için minnettarım demeyecek …

  24. Ziyaretci

    Kovalev o kadar eğildiki neredeyse yalvarma pozisyonuna geçti ward ın yumrukları o yüzden öyle göründü
    30 saniye daha sürse Kovalev kendi kendine düşecekti ayakta duracak dermanı yoktu
    Hala Kovalev denmesi komedi

  25. Tyson Fury

    WARD macına kadar ne kadar kaliteli ve mütevazi bir insan derdim kovalev icin eminim benim gibi düşünenleri sayısıda bir hayli fazla idi bu sporun kaderinde var biri yenecek ne kadar çamur ve çirkef bir adammıs

    • Big George

      Profesyonel boksun belki de çoğu şov olarak görülebilir ve ilk maçın neticesi her ne olursa olsun taraflardan birini hiçbir şekilde memnun etmeyecekti. Maç berabere olmalıydı.

      Bu nedenle sportmen düşünceyi aramanın yersiz olduğunu düşünüyorum. Çünkü PPV gelirlerinden elde edilecek bir para ve şovmen boksör kimliği oluşturma olanağı var. Edilen küfürlerin mantıklı açıklaması bu bence.

      Floyd Mayweather’ın kralı olduğu bir spor dalında ahlak aranmaz…

      • Tyson Fury

        ++ haklısın keyifli günler arkadaşım saygılar

      • Claymaker

        Sporun doğasında var konusuna katılmıyorum belki günümüzde bu hale gelmiş olabilir ama mütevazi efsanelerde var bu sporun mazisinde

        • Big George

          Bence profesyonel boks hiçbir zaman temiz olmadı. Bu işin hamurunda var para ve lobicilik. Elbette temiz şampiyonlar oldu Ali, Foreman, Evander, Lennox gibi ama bu işin iç yüzünü kendisi de eski bir boksör olan Jack London’un Şampiyon kitabından okumanın daha iyi olacağını söyleyebilirim.

          Amatör boks ile profesyonel boksu sportiflik manasında kıyaslayamam.

  26. Big George

    Ward her şartta Kovalev’i yener.

    Ward’ın kaybetmesi için iki ihtimal var, birincisi ilk maçtaki gibi rakibine karşı çok temkinli başlaması. Bunun aksine de Kovalev’in bomba başlaması.

    İkincisi de böyle bir rövanştan sonra çantada keklik görülen bir Kovalev’e karşı güle oynaya çıkılan bir maç.

    Bu iki senaryo haricinde Ward yenilmez. İlk maç da berabere bitmişti zaten. Ama ikinci maç net bir şekilde Ward üstünlüğü var.

    Evet bel altı bayağı oldu, maçın orada bitmesi de skandaldı. Bel altı bile olmasa o maç orada bitmezdi, adam resmen kalkmasına izin vermedi Kovalev’in. Tony Weeks papyonunu çıkarıp yaksın, bir daha maça falan çıkmasın bence. Bok gibi bir maç yönetti.

    Kovalev’in lobiciliğe rağmen Amerika’da maça çıkması da büyük bir aptallık tabi. Hakemden eşit davranmasını nasıl bekler o da muamma.

    Her neyse… Maç sonunda, “Elbette üçüncü maçı istiyorum, bu sefer onu nakavt edeceğim” gibi açıklamalar yapması kendisine yakışmadı. Evander Holyfield’da bu duruma düştü ama kendine ve rakiplerine olan saygısını hiçbir zaman kaybetmedi. Boks izleyicisi de ona olan saygısını ilk günkü gibi koruyabildi.

    Kovalev ikinci maça çıkarak, üstelik lobiciliğin döneceğini bile bile hırsına yenik düşerek orada çıkarak zaten büyük bir hata etti.

  27. lenolewis

    ziyaretçi kovalev yere düşerse hakem 10 a kadar sayacak kovalevin kondisyonu bitmişti ee hakem maçı bitirsin diye bir box kuralı yoktur yürürlükte sizin canınız öyle istemiştir o ayrı 🙂

    • Uğur mehmet birdoğan

      “no standing 8 count” las vegas sınırları içersinde ya dizin yere değer sayım başlar ya da dövüşebilecek bir pozisyon alır maça devam edersin , iplerin önünde iki büklüm durursan hakemin maçı bitirmekten başka çaresi kalmıyor .

      • conan

        Uğur hocam bokstan ve boksörden anlamayan acemilere ağzını yormaya değmez. he de geç. he kovalevin hakkı yendi. mutlu olsunlar 😀

  28. Ziyaretci

    Ben Kovalev i kesinlikle ward dan daha çok severim çünkü çok güzel boksu var saldırgan
    Ancak işte olmayınca olmuyor ward ters geliyor
    1.maç bence de beraberlik ama ikinci maçta üzüldüm ama Kovalev resmen bitti tükendi
    İyiki hakem bitirmiş yoksa kesin nakavt olurdu
    Artık yenilgiyi kabullenmeli bu şekilde saygı ve sevgi kaybediyor

  29. Murat Koc

    Bütün büyük sampiyonlarin yaşadığı aslında kaybetti ama hakemler ona verdi eleştirilerine simdi de yeni kurban ward olmuş. Adam kazandı daha neden uzatiliyor yenilgisiz bir boksoru yenmek istiyorsan bariz üstün olman gerek ona göre kendine guveniyorsan maça cikicam yoksa bana niye vermiyorlar o faul yapti gibi sitemlerin sonu gelmez.artık iki boksorde yeni maçlarına baksinlar

    • mehmet dalgaç

      murat koç
      ilk maçta kovalev de yenilgisiz de ve 3 kemer ondaydı.
      wardın bariz bir üstünlüğü de yoktu ama maçı ward a verdiler…
      2. maçta ward çok daha iyiydi ve maçı da kazandı. ama yine de o belaltı vuruşları yapmamalıydı….

  30. Bankaci

    Bel altı vuruş sadece 3.rauntta oldu.digerleri nizamı vurus tam sınırda.maci defalarca izledim.

    Maç günü ilk rauntta demiştim.fazla sarılma var wardin istediği tarz oyun oynanıyor belliydi ilk raunddan.

  31. Severinus

    ward zaten yenecekti
    neyini tartışıyoruz deniliyor
    bence de ward kazanacaktı ama aleni haksızlığı bu şekilde kabul etmemeliyiz diye düşünüyorum
    yarın aynı şey avninin de başına gelebilir
    pek çok maçta puanlamadaki saçmalıklar sürekli canımızı sıkıyor zaten
    bunun da onlardan bir farkı yok
    bence
    bu noktada ward zaten kazanırdı demenin de anlamı yok çünkü maçların yapılması çok anlamsız hale geliyor
    zaten yenecekse niye yapılıyor?
    yapılıyor çünkü iyi para kaldırıyorlar ve biz de seyir zevkini yaşıyoruz ama boku çıkarılmamalı diye düşünüyorum

  32. mehmet dalgaç

    bende maçtan önce kovalevin kazanacağını düşünüyordum fakat ward kazandı. evet ward bel altı vurdu hemde birden çok defa ama onları vurmasa da bu maçı kazanacaktı. doğruya doğru.
    kovalev artık yenilgiyi kabullenmeli ve kendini daha fazla küçük düşürmemeli…

  33. Fatihhh

    bükemediğin bileği öpeceksin erkek olan bunu yapar o maç sana dönmezdi kovalew boşa kendini kadırma uyan artık o güzel uykundan:)

  34. Cemal Atalay

    Ward saygı duyulacak bir boksör kimleri yenmedi ki ? Kovalev saygınlığını ve kariyerini artık bitirmiştir bu davranışları ile. Sonucun değişeceğini zannetmiyorum.

    Ward çok teknik ve kaliteli bir boksör üstelik siklet değiştirerek şampiyon olmuştur.

    Ward ı yenecek boksör onun kadar hızlı olmalı. Nakavtçı güce dayalı boksörler çoğu zaman Ward gibi hızlı ve teknik boksörlere diş geçiremiyor bunu birçok kez gördük.

    Adonis Ward ı zorlayabilir. Ama Ward ın her rakibine göre farklı taktikleri var bunu da unutmamak gerek.

Yorumlarınız