Luis Ortiz: Anthony Joshua’yı O Rauntta Nakavt Ederim…

joshua-klitschko-fight-(29)

Geçtiğimiz hafta sonuna damga vuran maçta Anthony Joshua, 6. rauntta knockdown olduğu karşılaşmanın 11. raundunda Wladimir Klitschko’yu 11. rauntta teknik nakavtla mağlup etmişti.

WBA sıralamasında 1. durumda bulunan ve Joshua’nın zorunlu kemer koruma rakibi olan Kübalı eski geçici şampiyon Luis Ortiz, karşılaşmayı izlediğini ifade etti ve Joshua’nın performansını değerlendirdi.

Joshua’yı nakavt edebileceğini her zaman bildiğini ama bu maçı izledikten sonra artık emin olduğunu ifade eden Ortiz, 6. rauntta İngiliz şampiyonun işinin bittiğini ama Klitschko’nun fişi çekmeyi başaramadığını, eğer Klitschko’nun yerinde kendisi olsa orada işi mutlaka bitireceğini iddia etti.

“Joshua’yı 8 rauntta nakavt ederim” şeklinde konuşan Ortiz, İngiliz şampiyonun tek yumrukla yere serilen bir boksör olduğunu, kendisiyle asla ringe çıkmayacağını iddia ederken, Eddie Hearn’ün “altın yumurtlayan tavuğunun” kesilmesine asla izin vermeyeceğini, bu nedenle de asla kendisiyle maç yapmasına izin vermeyeceğini iddia etti.

Joshua’nın bir sonraki rakibinin kendisi olmasına rağmen maçtan sonra kendisi yerine Tyson Fury’ye meydan okuduğunu, bunun de İngiliz boksörün “korktuğunu” gösteren açık bir işaret olduğunu ifade eden Ortiz, “Eğer Joshua benimle ringe çıkacaksa Ekim-Kasım gibi bu işi bitirelim, yok eğer korkuyorsa kemeri bıraksın biz de işimize bakalım” şeklinde konuştu.


Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

  1. Abdullah yılmaz

    ortiz biraz hareketli dövüşsün cashuayı indirir. ama önünde sabit durursa jashua yakalar onu…

  2. Murat Koc

    Bu açıklamayı chris eubank yada canelo golovkin için yapsaydi abovv diyorum adamlara edilmeyecek hakaret kalmazdi ama şimdi joshuaya karşı soylenince joshua düşmanlarının nasıl sevinecegini tahmin edebiliyorum.bu arada ortiz maçın 8.raund biteceğini bilmiş fakat hangi tarafın kazanacağını bilememis.bu maç olursa joshuaya parami basarim.ortizin yipratici bir tarzı yok.sol direklerini iyi vuruyor ama joshuada çok sağlam sağ direk vuruyor.ortiz gibi sakin dovusen bir sporcu joshuaya ancak sparring partneri olur

    • MARCİANO

      yine sen ve yine çok bilmiş bir yorum daha….inan sana hiç şaşırmıyorum…
      joshua nın kondisyonu konusunda fena halde sıçmana rağmen hiç konusu açmıyorsun…
      joshua nın sağ direkleri çok iyiymişmiş bak hele adam direk atmayı bilmiyor be…
      teknik sıfır kondisyon sıfır dopingcinin alası esneklik sıfır kafa vücut ayak oyunları sıfır sadece dopingden kaynaklı gücü var başka bir numarası yok…
      bi yorum yapmışsın geçenlerde fury wlad a yenileceğini anlayınca kaçtı demişsin acaba aynı sözleri niye canelo golovkinden kaçtığında söylemedin merak ediyorum…

      • fix1

        defalarca yazdım yine yazacağım. ağır siklette, anabolik treroid kullanmayan yoktur. of sezonda hepsi kullanır. sorun, maça çıkarken steroidli olmamak gerekiyor. povetkin malı maça çıkarken de anabolizan almış, yada tuzağa düşürülmüş olmalı ki testlerde pozitif çıktı.

      • Murat Koc

        Yine sen ve yine aynı boş laflar.takip ediyorum iki farklı nikle giriyorsun ve ikisinde de boş yorum yapıyorsun. Zerre fikri düşüncesi olmayan bu yüzden sahte niklerle birseyler yapmaya çalışan yaşı 16 dan gün almamış cocuksun ve bu yazdiklarina okadar yansiyorki seninde bizim kadar oksijen tuketmen ne acı.buarada geçmişe ait mesajlarını da baktim klitskodan erken nakavt gelicek diyede atip tutmusun böyle şeylere zamanını harcama git ders çalış oku cahil kalma

        • MARCİANO

          tek bir hesabım var yaşım 27 ftr uzmanıyım….çalışma alanım sporcu sağlığı ve fizyolojisi…snn gibi pc başında elinde bira ile boks yorumlamıyorum ben…aksine ring veya saha kenarından takip ederim müsabakaları…
          joshua nın kondisyonu konusunda büyük sıçtığını kabul edemiyorsun…
          fury e wlad dan yenilmekten korktu kaçtı diyon ama canelo kemeri bırakıp kaçmasına rağmen neymişte parasal konularmışmış…
          de hayde murat k.o.ç. de hayde

          • Murat Koc

            Ne ypyim banane senin yaptığın işten.kondisyon bitti sonra geri çıktı öylemi kondisyon nedir nabız aralığı nedir bilmiyorsun bilmedigin şeyleri savunuyorsun çok gülünç oluyorsun.joshuanin kasılması laktık asit birikmesi olayı kondisyon olsaydı 2 raund sonra bayilirdi.adamlar kaç nabız bandında maç yapiyor biliyormusin sen.sürekli darbe alırken kondisyon bitikde nabız nasil geri geldi.senin gibi sahte hesaplar rezil olmaktan bikmadiniz eskiden telefonlar ilk çıktığında da vardı senin gibi arayıp kaptırdı numaram görünmüyor diye aynisisin işte kimlik gizli ya at tut.tipik ergen tavirlari büyük ihtimalle bir ihtimalleste falanda çalışmıyor sosyal medyada egosu tatmin ediyorsun.sporcu Fizyolojisine gelincede senin bildiğin kadar benim unutmuslugum var.senin okumuslugin kadarda benim devamsizligim var.hadi git kumda oyna.yada git okey sitelerinde gizli profilinle kendine hayal ettiğin bir hayat çizip oylemissn gibi davran.

        • MARCİANO

          asıl cahil sensin ulan anasınıfından terk öğrenim hayatın var kalkmışsın burada kral edasıyla takılıyon…
          sen egoist kendini beğenmiş boksun hiçbir haltından anlamayan sporcu sağlığı ve fizyoloji ile ilgili havadan atan anasınıfı terk bir insansın….

          • Murat Koc

            Bizim memlekette ulan diye kadınlar kocalarina hitap ederdi.sanırım bizim oralisin.bu siteye hiçbir faydası olamayan gereksiz birisin boşu boşuna internet paketini tüketme başka gruplarda polat alemdar gibi daha çok insan asip kesicen.
            https://youtu.be/k0oJRyrtXQs
            Senin için özel video klip hazırlamıştır hadi iyisin

            • ahmet kurt

              vay be! o kadar link atıyoruz görünmüyor adam istediği gibi link saçıp savuruyor 🙂

          • Murat Koc

            Elinden geleni ardına koyma hatta benle sorunun varsa kocaelinde yasiyorum sana ulasabulecegim bir sosyal medya hesabından telefon yada başka birşey ver istabula her hafta sonu geliyorum gel bunları yüzüme söyle ama ne gezer sen burda oyun oynarsin ancak sanal alemin kabadayisi seni.Hayır birde korkutuyorum falan mı sanıyorsun. Bak bu son birdahakine sakin cevap vermiycem.ekran görüntüsünu aldım basın agrir baban annende kurtaramaz seni

            • MARCİANO

              sosyal medya kullanmıyorum senin gibi ama baş ağrıma konusunda hodri meydan el mi yaman bey mi yaman…
              ateş olsan cürmün kadar yer yakarsın…
              klavye kabadayısı seni…bir b.ktan anladığın yok onu eleştiriyim bunu eleştiriyim….kimsin sen… hayatta neyi başardın da buradan insanları tehdit ediyorsun…
              eogist kendini beğenmiş fikri olan ama beyni olmayan boş beleş bir adamdan başka birşey değilsin sen…

          • Murat Koc

            Lam köpek 35 yaşında babamla yaşıtim ben 2cocuk sahibiyim 2004yilindan beri devlet memuruyum seni birdaha ikaz etmiyecegim bu son yemin ederim birdaha böyle bir mesaj yazarsan seni bulurum ekran görüntüsü her yazdığın şey için aldım. Bunlarla bilişim suçlarına göndericem zerre cesaretini varsa hadi birdaha yaz

            • MARCİANO

              köpek sensin 35 yaşında olabilirsin evli 2 çocuk sahibi olabilirsin
              bende evliyim 1 çocuk sahibiyim ne olacak şimdi…
              bende 22 yaşından berri çalışıyorum…
              hodri meydan bende aldım ekran görüntünü o ”köpek”kelimesini sana yalatmazsam benim adımda ömer değil…

            • MARCİANO

              mehmet ertem bey hani hakeret vs. şeyleri yapanları banlıyordunuz…
              bu murat koç un yaptığı ney_?
              köpek demeler tehdit etmeler…

        • fix1

          murat koçun seviyesiz iftiralarına bir cevap: 1) Ben sadece fix1’le giriyorum, aylardır. 2) wlad’dan erken nakavt gelecek diye yorum atmışım öylemi? hemde fix1 adıyla 🙂 arkadaşım yıllardır wladın sitilini eleştiren birisi olarak böyle bir şey yazmam mümkün değil, hele aj için… 3) yaşım de 16 öyle mi? beni görmeden iftira atıyorsun. ama hayırdır bir anda bi tarafına bir şey kaçmış gibi neden böyle iftira attığını anlayamadım. 4) bir üni bitirdim. şimdi açık öğretim tarih 3 sınıftayım, çalışıyorum. cahilliğime ver de acaba senin için yeterlimi. 5) boksla ilgili bir şey bilmiyorum ama 5 yıl lisanslı olarak amatör boks yaptım. ringin tozunu da almışlığım var. acaba sizin gibi üstadın yanında boksla ilgili bir şeyler yazmam için yeterli mi? Murat koç Allah’a inanır mısın bilmem ama şurada haklı çıkacağım diye asılsız ve mesnetsiz iftiralar atıp, öteki tarafta rezil olmana değecek mi? Gerçi burada da rezil oldun ama sanırım sende o yüz yok!

          • Murat Koc

            Dilimin ucuna gelenleri yanlis anladigina verip yazmıyorum o mesaj sanami bak bakalim nerde senin adın geçiyor.bilip bilmeden insanlara küfürlü konuşuyorsun  marciano denilen sahtekara yazdığım mesajı sen niye üzerine aldin sana giren cikan ne oldu.sana neden durduk yere hakaret edeyim 2.universiteyi okuduğunu söylüyorsun ama senle alakasi olmayan bir konu için bana küfür ediyorsun . Dediğim gibi aslında daha ağır şeyleri hak eden bir yazı yazmışsın ama yanlış anlamana verip susuyorum.

            • MARCİANO

              sahtekar senin babandır dingil….
              olm seninle kişisel problemim var bundan sonra her yaptıgın yoruma seni irite etmek için yorum yazacam…
              kendini beğenmiş aşağılık kompleksli embesil herif seni….
              seninle uğraşacam olm…

          • Murat Koc

            Allahtan dinden bahsediyorsun senle bağlantısı olmayan bir konu için insanlara kufür ediyorsun.asıl sana sormak lazım bu yaptığın hareketin öbür tarafta nasıl açıklamasını yapacaksın.bana mi yazdın diye sormadan bana hakaret etmissin.beni aşağılamak için yazdığın seylere gelirsekte emin ol senin kadsr okumuslugim senden fazla boks yapmisligim var ama senin gibi karşımdaki insanı aşağılamak için bunları kullanmıyorum.dediğim gibi sen beni suçsuz yere Allaha havale ediyorsun bende aynısını saba yapıyorum Allah büyük hakkımı helal etmiyorum sana

    • mehmet dalgaç

      murat koç
      bence ortiz aj yi yenemez.
      golovkin canelo yubenk olayına gelirsek eğer ortiz ben aj yi yenerim en kral boksör benim deyip kontrat önüne gelince benim kalemim yok imzalayamıyorum ya da ben zaten ağırsıklet boksörü değilim deyip birde belindeki kemeri bırakıp kaçsaydı o zaman millet ortize sövse yeridir derdim. ama burda şimdilik öyle bir durum yok. bekleyip görelim eğer aj ortizi er meydanına çağırır da ortiz bahane uydurup kaçarsa o zaman ortize beraber giydiririz.
      selamlar…

      • Luis Ortiz

        dostum ortiz herkes ile maç kovalayan ve anlaşmak isteyen, kemere ve maça aç bir boksör. Ama ne hikmetse kimse Ortiz ile maç yapmaya yanaşmıyor ve kaçıyorlar. En son Wilder kaçtı… Madem Ortiz bir balon niye kaçıyorlar?

        Ortiz’in tek dezavantajı profesyonel boksa geç başlamasıdır. Amatör boksta başarılı ve uzun yıllar geçirmiş olan her sporcu gibi de çok iyi bir sportmendir.

        Boksun kirli elleri ona değmemiştir. Küba bana göre boksun anavatanıdır, oradan çıkmış ağır siklete oyun tarzıyla lezzet katan başarıyı hak eden bir adamdır. Ben inanıyorum ki Küba tarzıyla, Joshua’yı yorup içinden geçecektir. Yumruk gücü veya çenesiyle alakalı bir kopuş olmaz Wlad maçındaki gibi.

        Tarzlar tamamen farklı. Ortiz oynak bir adam, sakin boks yapsa da karşısındaki adam yorulunca üzerine heyula gibi yüklenen biri. Joshua yorulduğu zaman gerçekten ayakta bırakmaz onu.

      • Murat Koc

        Bende ortiz yenemez diyorum zaten.hemde nakavtla kaybedecektir.sadece büyük getirisi olan bir maça cikabilmek için kamuoyu yaratmaya çalışıyor.
        Profesyonel boksta hersey dediğin gibi olsaydı sikletler olmazdı. Bir boksorun kendi kilosu olmadığı halde sırf insanların egosunu okşamak adına golovkinle dovusmesi aptallik olurdu.ama bak planlı programlı ilerliyor önce chavez sonrasında eubank maçıyla tamamen hazır hale gelecektir.olaylara hem duygusal bakıyorsunuz bu büyük paraların döndüğü bir sektör ve işler kuralına göre yürütülüyor.canelo o zamanda ciksa belki kazanabilirdi ama neden riske girsin.enuygun zamanı beklemek herzaman endogrusu.ben yöntemini doğru buluyorum.maç olunca sende gerçekten akıllıca davranmislar duyeceksindir
        Aleykum selam

        • mehmet dalgaç

          @ murat koç
          ortiz konusunda aynı fikirdeyiz zaten. golovkin alvarez eubank hakkında yaptığın kıyaslama hatalı. neden hatalı olduğunu anlatmaya çalıştım yukarda.
          ne olursa olsun ortasıklet kemeri belinde iken ben herkesle karşılaşırım kimseden korkum yok dedikten sonra kemeri bırakıp gidiyorsan bunun tam anlamı korkup kaçmaktır. böyle adama da ben saygı duymam. çok yetenekli ve başarılı olsa bile.
          doğru zamanı beklemekten kastın ggg nin 40 yaşına gelmesi ise o yaştan sonra ggg yi yense kaç yazar. bu bile canelonun ggg den korktuğunun ve kaçtığının açık kanıtıdır.

          • Murat Koc

            Mehmet kardeşim wbcde interim weight diye orta siklette bir ara siklet vardı canelo onun sampiyonuydu 72.5kg middleweight sampiyonu değildi yani.sen ordan yaniliyorsun.daha yeni çıktı o siklete

            • mehmet dalgaç

              murat koç
              tamam öyle olsun ama benim yine de caneloyla ilgili görüşüm değişmedi. bence bu haliyle saygıyı haketmiyor.
              saygılar selamlar…

          • Murat Koc

            Saygı benden aleykum selam

  3. Samantha Fox

    Yiğidi öldür hakkını yeme , Bu maçtan sonra En az 3 maç nispeten kolay ama reytingi yüksek maça çıkar . Mantıken böyle . Kimsenin eleştirmeye hakkı yok. En güzel en çok para yapacak 3 adam var Tony bellew , Tayson ve Haye . Hayye sakat , Bellew İse deontay in peşinde . eger ringlere dönebilirse en iyi para Tyson dan gelir.

    • conan

      bellew’ın amacı kolpa yapmak. wilder’la maça falan çıkmaz. çıktığı anda hastanelik olacağını biliyor. görevi wilder’ı joshua’dan korumak. joshua ve wilder arasına girerek wilder’ın aklını karıştırıyor.

      • conan

        düzeltme: “görevi joshua’yı wilder’dan korumak” olacaktı..

        • Tugay Özay

          Bellew’in öyle bir misyonu var mı bilmiyorum da 😀 hastanelik olacağına eminim.

      • ONUR ERTEKİN

        SONER REİS Bİ KERE JOSHUA’NIN KORUNMASINA GEREK YOK, O GEREĞİNİ RİNGDE FAZLASIYLA YAPIYOR ANCAK ŞUNA EMİN OL, WİLDER’IN WASHİNGTON KARŞISINDAKİ STİLİ İLE BELLEW’İN KARŞISINA ÇIKSIN, EMİN OL BELLEW O SENİN BALONUNU HELYUM GAZI BASIP ATMOSFER BOŞLUĞUNA GÖNDERİR :))))

        • ahmet kurt

          Bitik haye karşısındaki bellewi bi b.k sanmayın bence. Wilderın vurduğu ilk sağlam yumruğa bakar.

          • ONUR ERTEKİN

            AHMET KURT

            KARDEŞİM BELLEW HAYE MAÇI ÖNCESİ BELLEW E HİÇ ŞANS VERMİYORDUNUZ, İSTERSEN BELLEW-HAYE MAÇI ÖNCESİ HABERLERDEKİ YORUMLARINA BAK, HAYE’NİN BELLEW İ ÖLDÜRECEĞİNİ FALAN YAZIYORDUNUZ DAHA SONRA NE OLDU BELLEW, HAYE’NİN SURATINI PERŞEMBE PAZARINA ÇEVİRDİ BÜTÜN HAYECİLER, HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRADINIZ, YİNE BAKIYORUM BELLEW’İ KÜÇÜMSEMELER BAŞLAMIŞ, TONY BELLEW, WİLDER’I DA İNDİRİR SONRA ONUR DEDİ DERSİN…

            • ahmet kurt

              o maçtan önce haye eski haye ise bellewi öldürecek dedim 🙂 olayları farklı algılamakta üstünüze yok. öte yandan o maçta haye sakatlanana kadar bellewden sadece 17 yumruk yemişti. 6 raund sakat dövüşmesine ve torba gibi durup bellewin yumruk bombardımanlarını yemesine rağmen istatistiklerde 28 yumruk daha az vurmuş. 80 yumruk haye 108 yumruk bellew vurmuş. kısacası sakatlanmasaydı bellew onu yenebilir miydi bir kez daha düşün. antrenmansız, bitmiş, tükenmiş, sakat david haye ile wilder ı bir tutma. asıl o maç olursa wilder bellew i bayıltır ahmet dedi dersin.

          • Tugay Özay

            6. Raund’da Haye’nin pili bitmişti, 11. raunda kadar maçı taşıdı hatta aradaki bir raund da Bellew’i az daha ko ediyordu, bel altı vurup fırsatı tepmişti. 11. raund da destek ayağı sakat olduğu kd oldu, ayağa kalktı ama havlu geldi.

            Özetle Bellew o hallere düşmüş Haye’yi ko edemedi. Acıdı falan hiç kimse demesin kendinizi kandırırsınız. Hayvan gibi saldırıyordu Bellew ama ko edemedi o haldeki Haye’yi.

            Benim gözümde Bellew boksör falan değil. Wilder’e ko olur net.

            • ahmet kurt

              bellew kesinlikle kötü bir boksör değil. gerçek bir dünya şampiyonu. ama ağırsiklette yapabilecekleri kısıtlı.

            • Tugay Özay

              İster ağır da ister yarı ağır da çıkacağı ilk sağlam maçda ko olacak adım gibi eminim.

      • fix1

        conan wilderin niye aklı karışıyormuş. maç sonrası atsın kensi ringe meydan okusun tutan mı var. ama wilder de o meydanı okuyacak g.t var mı asıl soru bu!

        • conan

          billaderr wilder’ı hiç maç anında ringe yakın yerde gördün mü? lennoxu gördük, holyfieldı gördük, arnold sivastanegezeri gördük ama bir tek wilder’ı göremedik. ringe uzak bir yerde takıldı demekki veya maçı canlı izlemedi. hem joshua maç biter bitmez neden fury de fury deyip durdu? wilder deseydi

          • ONUR ERTEKİN

            WİLDER, JOSHUA-KLİTSHKO MAÇINDA YORUMCUYDU, TAM DA RİNGİN ÖNÜNDE OTURUYORDU, ADAM SÜT DÖKMÜŞ KEDİ GİBİYDİ, NEDEN ÇÜNKÜ ADAMIN 38 MAÇINI TOPLRSAN ANCAK 90000 SEYİRCİ GELMİŞ OLUR, AMA JOSHUA’NIN BİR TEK MAÇI DÜNYANIN EN BÜYÜK STADLARINI DOLDURMAYA YETİYOR, WİLDER BÖYLE BİR ŞÖLEN DE KENDİNE RİNGE ÇIKACAK NE O CESARETİ GÖSTERMİŞ NE DE TIPASI YEMİŞTİR…

          • fix1

            conan, her halde maçı izlemedin… wilder maçta yorumcuydu. kabul edin! wilder, ajle büzüğü yemediği için maça bu kadar erken çıkamaz. he buna rağmen diyorum ki wilder bile ortizin haşatını çıkarır. ben hiç bir boksörü desteklemiyorum. lakin gerçeklerde fanatiklikle kaybolmaz. eğer ağır sikletin bir tacı varsa o tac şu an aj’dedir. kabul etseniz de etmeseniz de…

        • ONUR ERTEKİN

          EWET WİLDER, JOSHUA – KLİTSCHKO MAÇI SONRASI RİNGE ÇIKSAYDI DESEYDİ SEN İSTİYORUM DİYE…
          TYSON FURY, NE YAPTI WİLDER’IN MAÇI SONUNDA ATTI KENDİNİ RİNGE G*TÜN YİYORSA ÇIK KARŞIMA DEDİ, SESİNİ ÇIKARAMADI, O ANCAK ALABAMA’DAN GETİRDİĞİ BAR FEDAİLERİNİ DÖVER, FAZLA TRAŞA GEREK YOK…

  4. dogannn

    Bence parker ın hocası çok doğru söylemiş. Ortizde parker da joshua için tehlike yaratabilecek kapasitede boksörler. Joshua bence biraz zayıflayıp daha hareketlenmesi lazım. İndiremediğinde nefes alacak hali kalmıyot kaslarından dolayı. Ama sağıyla yakalarsa ortizide parkerıda ringe gömer o ayrı.

    • ahmet kurt

      Joshuanın gerçektende çok güçlü yumrukları var. Wach dahil olmak üzere çeneden yakaladığı hemen her boksörü yıkabilir. Ama bende teknik ve still anlamında joshuanın öyle aman aman bir boksör olduğunu düşünmüyorum. Ortizin yumrukları joshuaya göre biraz zayıf kalsada güzel yumruklar vuracaktır. Son olarak bence ortizde aman aman bir boksör değil. Fakat yinede Joshua ile yaptığı maç çekişmeli geçer. Kesinlikle küçümsenmeyecek bir boksör.

  5. Fatihhh

    8.raund mu ben 3. raundu göstermezsin sanıyordum!sendede iş yok oritiz bırak bu işleri daha maç olmadan hayal kırıklığına uğratın 🙂

  6. sa yo na ra

    ortiz şu anda karşılaşabileceği en diri ve en güçlü boksörlerden birisi, söyledikleri doğru altın yumurtlayan tavuğu niye önüne atsınlar? ortizden herkes korkuyor adam bu gidişle maç yapmadan kemerleri çatır çatır toplayacak. tyson fury reisin hazır olmadığını bildiği için meydan okuduğu da ortada, fury reis kliçkoyu yendiği formuna ulaşırsa zaten joshua dan yumruk bile yemeden maçı bitirir o kadar net söylüyorum. o boya ve kilolara rağmen tanrı vergisi bir yetenek var adamda.. umarım tyson ya da ortizle maç yaparda şöyle ağız tadıyla güzel bir maç izleriz, ve umarım ki bu sefer bilgehan demir anlatır…

  7. unstoppablewilderpunch

    bellew de komaya girmek istiyenler arasina katilmis demekki. ya bu sansli lobi veledi josia niye wbc ye girip, wilderin kemerini almiyo? oladi bi wilder josia macinda, wilder bunu ilk roundda komaya sokar. bir balyoz sagi yeterde artar bile. sonerim yine kilit noktayi bulmus ve sormus? bu josia ve edi horn niye wilder dan kaciyo arkadas? birak fury-parker-ortiz, fogrudan eceline gel veled josia. yerse tabi, cunku bunu en iyi horn ve kendi biliyo tabi. birde bu onur ertekin denen klavye delikanlisi ergen veledi banlamiyan site yonetimini protesto ediyorum arkadas. bu veledin saygisiz yorumlarini bir cok saygin arkadas(soner-metehan-ben ve daha var) defaatle dile getirdik. kimsenin kimseye kufretmeye hakki yoktur, daha bunu bilmeyecek yastaki ve karaktersizlikteki veledlerin burada millete rahatca hakaret kufur etmesine musade etmekte bu suca ortak olmaktir. sitenin yillardir yazan ve sevilen uyeleri conan-metehan ve elestiri yapan diger uyeler, aninda ban yerken. bu liseli veledin bunca sacma yorumlarina ve acik kufurlerine-terbiyesizligine ramen banlanmamasi bu siteye yakismiyor arkadas

  8. ONUR ERTEKİN

    BU ORTİZ DENEN ZAVALLI DA NE ANLATIYOR, DİYOR Kİ; JOSHUA’NIN 6. RAUNTTA Kİ PZİSYONUNDA BEN OLSAYDIM FİŞİ ÇEKERDİM DEMİŞ, ULAN SEN DAHA 45 YAŞINDA TONY THOMPSON’U SAYI İLE ZOR YENDİN JOSHUA’YI 8. RAUNTTA NAKAVT EDECEĞİM DİYORSUN BU LAFLARA EMİN OLDUN KENDİSİ DE İNANMIYORDUR,

    BU ORTİZ DENEN GORİLİ ÇOK ABARTIYORLAR ADAMIN ADAM AKILLI BİR MAÇI YOK SADECE ŞİŞİRLMİŞ BALON…

    BU ADAM ANCAK ELEME MAÇI OYNAR, BAKIN BU LAFLARI ORTİZ DEĞİL DE POVETKİN SÖYLERSE İNANAIRIM, POVETKİN APAYRI BİR KARAKTER, JOSHUA’DAN SONRA BOKS CAMİASINDA OLMASINDAN ZEVK ALDIĞIM DİĞER BİR İSİM DE POVETKİN…

    LUİZ ORTİZ Bİ KERE JOSHUA’NIN 6. RAUNTTAKŞ POZİSYONUNA SENİN GİBİ BOKSU SIĞ YAPANLAR BAŞARAMAZ ONU BİR KŞİ BAŞARIRDI ODA KLİTSCHKOYDU AMA O DA O ŞANSI KULLANAMADI VE 11. RAUNTTA JOSHUA, KLİTSCHKO NUN FİŞİNİ ÇEKTİ

    BURADA PİYASASI NEREDEYSE YOK OLAN BOKSÖRLER JOSHUA ÜZERİNDEN RAYTİNG YAPMAYA ÇALIŞIYORLAR AMA BU İŞLER BOŞ İŞLER, SAYGILAR..

    • Remzi BAYSOYU

      kardeş adam tony thompsonu ko edemedi diye joshuayı ko edmezmi bu nasıl bir yorumdur engin boks bilgin ile rezil etme kendini her boksör farklıdır o an gününde olmaz kimi kimine ters gelir. Ortizide balon yaptın ya helal olsun

      • conan

        onura dokunma. mehmet beyin kuzeni olur kendisi. ona dokunan banlanır 😀

        • Remzi BAYSOYU

          bu nedir alper abi adamın yaptıgı yoruma bak.

          • Remzi BAYSOYU

            pardon soner abi 😀

          • ahmet kurt

            Olm sizin kafanız mı iyi? Tony thompson ı 6. Raundda ko etti ortiz. Neyi konuşuyosunuz:)

            • Remzi BAYSOYU

              ben izlemediğim için bilmiyorum onur kardeşin kafası güzel bence aj şarabından çok içmiş

            • ONUR ERTEKİN

              Arkadaşlar pardon malik scott diyecektim,tony thompson demişim özür dilerim…

  9. Remzi BAYSOYU

    tyson fury geliyor merak etmeyin kemerleri toplayacak. ortize filan bırakmaz işi

    • ONUR ERTEKİN

      BEYLER SİZİN BU JOSHUA FOBİNİZ NE OLACAK, ADAM ÖNÜNE GELENİ PATAKLIYOR AMA SİZİ MEMNUN EDEMEDİK NE OLACAK SİZİN BU HALİN

      REMZİ BAYSOYU DEMİŞ Kİ ADAM O GÜN BELKİ GÜNÜNDE OLMAYABİLİR DEMİŞ, EE ARKADAŞIM JOSHUA NIN GÜNÜNDE OLMAMA HAKKI YOK MU, EN UFAK BİR (BANA GÖRE YOK AMA) OLUMSUZ BİR DURUMDA HEMEN JOSHUA YA SALLAMALAR, ÇAMURLAR….

      BEYLER KLİTSCHKO’YU TARİHİN TOZLU RAFLARINA KALDIRDIK ŞU AN ÜMİDİNİZİ FURY, ORTİZ,WİLDER, POVETKİN VE YENİ BEBE PARKER TAZE TUTUYOR, SİTE DE MEHMET ERTEM İN YERİNDE OLSAM ŞÖYLE BİR ANKET YAPARIM, JOSHUA’NIN YENİ KURBANI HANGİSİ OLUR DİYE, BAKALIM KİM BİRİNCİ OLUR :))))))

      • Remzi BAYSOYU

        biz joshuaya bişey dedikmi şimdi ? kardeş ne ayaksın sen anlamadım lisedeyken ergenliğini yaşayamadınmı dışlandınmı. Sen şimdi istemezmisin fury dönsün ağırsıklet biraz rekabete girsin

  10. Fatihhh

    Sa yo na ra aynısını ben yazacaktım senden duymak güzel oldu formda bir fury karşısına çıkmak ölümle halay çekmeye benzer ama zor be ben dönebileceğine inanmıyorum eskisi gibi olamaz kullandığı maddelerden ötürü:)benim en büyük korkum benden geçti deyip hazır olmadan para için maça çıkmayı kabul etmesi umarım bu yanlışı haye yaptı fury yapmaz:)

    • Remzi BAYSOYU

      kardeşim ben takip ediyorum heryerden adam deli gibi antrenman yapıyor sen rahat ol 🙂

    • sa yo na ra

      teşekkür ederim fatihhh 🙂 inşallah kendi formunu yakalarda dediğiniz gibi tokatlar hepsini 😀

  11. Ustad ali

    Boks dünyasında kendini kanıtlamış dort agirsiklet var.aj wlad fury ve pove.digerlerinin hiç birine güvenmeyin.misal 50 yasindaki wladdan boyu kısa birine hayatta güvenmeyin wlad karsisinda.tamam iki iki dört eder gibi bakmayacaksin bu boks sonuçta ama ben güvenmeyin derim.5te oldü bitti dediğimiz aj bile 11.raundda uc dk boyunca wladi dovdu.ajida çok küçümsemeyin.fury hariç kimsenin aj karşısında sansi yok bence.

    • mehmet dalgaç

      üstad ali katılıyorum… furynin biraz şansı var ama o da aj yi yenemez. aj fury yi de tokatlayacak bence…

    • MARCİANO

      evet dikkatimizi çeken noktada o zaten ustad ali…
      adam 5. roundda 30 saniyelik patlayıcı kuvvetten sonra kolunu kaldıracak dermanı kalmadı g.tünden soludu sonra ne hikmetse 11 roundda 2 dakika boyunca aralıksız kombineye girişti…
      bu işin dinlenmeyle şuyla buyla ilgisi yok bariz 6. round köşeye oturduktan sonra elinde mavi bir şişeyle sol taraftan bir adam joshua ya birşeyler içirdi…
      kesinlikle bu dopingci steroid oğlanı joshua maçta doping kullandı…

      • Ustad ali

        Yok baba.yaşlı boksorle genç boksor arasındaki en belirgin olay bu zaten.wladin nefes bitti mi bi daha düzelmesi zor.adam 41 yaşında.eksi model akuler gibj.genç olunca ise boksörler antremanli olduğu vakit kondusyonu tekrar toplayabiliyorlar.adam bitti diyorsun ama kana oksijen ulaştığı vakit canlaniyor.yeni nesil akuler gibi.belli domlerde kendi kendilerini sarj ediyorlar.yani dogal bir olay.aciklanabilir o raundda dirilmesi.bide adrenalin olayi var tabi beşinci raundda.anrenalin dogal olarak asiri salgilandigi vakit kandaki oksijeni tüketiyor.sokakta çok güzel bi kiz gör bir iki adim sonra nefesin hizlanir dizlerinin bagi hafiten çözülür akşam iki hali saha yapmış kadar yorulursun bi anda.wlad yere düştüğü an aj eşşek gibi gülmeye basladi.o anin sebebi buda olabilir.aşırı adrenalin salgilanmasi.sak diye dizlerinin bagi çözülür basin doner salak salak gülmeye baslarsin.wladi yerde gören ajin başına buda gelmis olabilir.çünkü duygusal bi adam her ne kadar belli etmsede. Gerci ediyorda.her neyse acikcasi doping olayi çok zor.mactan once sonra sürekli kontrol altında bu sporcular.macta verseler yarin ortaya cikar çünkü kan değerlerini klickonun ekibide aliyor.yani aj klickoyada kan idrar örneği veriyor.bunuda bi tek klickolar yapıyordu eskiden simdi yayginlasti mi bilemiyorum.

        Beni dusunduren ajin kaslari.şöyle bir gerçek var ki hic bir büyük sampiyon asiri kaslı falan değildi.hadi bi miktar tyson.onunda vücudu ufak olduğundan kasi kaldiriyordu.ne lewis ali ne foremon.yanı sampiyon olmak, kalıcı olmak isteyen kas yapmayacak.bu kadar kas kütlesi cok fazla.düşürmesi lazim o orani.belide donmez koluda kalkmaz uc bes sene sonra.gerçi adamlarin ekibi bizden iyi biliyor ne yapacaklarını.bakıp gorecez.artik ajin yenilmesi de uzak ihtimal bence.gelen giden yok.aj dönemi domine eder ama efsane olmak dersen…zor gibi o vücutla

      • Murat Koc

        Az at arkadaş ya doping icirmis o bikere enerji içeceği bukadar mi bokstan uzaksin milyonların gözü önünde doping verecek.ayrıca doping dediğin maddeler öyle iç iki dakikada temel reisin ispanagi gibi etki yap olmaz.hepsini geç maç bitiminde iki boksorden de direk numune alinir.bu örneklerde yasaklı madde çıktığı an o maç iptal edilir.

        • MARCİANO

          sen mümkünse yorum yapma egosit kendini beğenmiş anasınıfı terk beyinli

          • Tugay Özay

            ahahhahahahah Kızma hocam adam haklı 🙂

          • Murat Koc

            Bos yapma ergen kafa s.kme yolda görse yolunu degistircek bebeler burda şov yapiyor.

            • MARCİANO

              ergen kafa kim belli oluyor steroid ci dopingci kas yığınına hayran olan ben değilim….
              boş beleş ipsiz sapsız adamın tekisin…

  12. mehmet dalgaç

    furry yi de aj patlatacak beyler.. demedi demeyin. çingene krala yazık olacak…

  13. burak şimşek

    joshua klicko maçında 15 er milyon dolar almış ikiside ama floydun maçlarında neden çok para dönüyor arkadaşlar birde faceye bakın floydu 13 milyon kişi beğenmiş pacmanı 11 milyona yakın joshua 2 milyona yakın klickoda iki milyona yakın neden böyle

  14. fix1

    ben aj’ci değilim. lakin ortiz’e güvenenlere açık seçik meydan okuyorum. siz bokstan anlamıyorsunuz diyorum. ortiz, aj’yi indirsin. dahada burada yorum yazmam. “bokstan anlamıyorum” diyede yazı düşerim. ortiz samuel peter’in günümüzdeki versiyonudur. yapacağı en iyi şey ünvan maçlarına çıkmaktır. Ne wladı ne, wilderi, ne povetkini, ne ajyi, ne defuryi yenebilir. zamanla sizde öğreneceksiniz lakin bende sitede ismi ortiz olanlarla dalga geçeceğim.

    • Tugay Özay

      Yav tamam yenemesin kardeş. Ama bir maça da çıksın yav adamı niye maça çıkarmıyorlar? Wbc de 2 Wba de 1 numara adam…

  15. Şamil Yalcn

    Fury dışında rahat rahat yenemeyeceği biri yok Fury ayrı bi dünya disiplinli biri olup boksu bırakmasa şimdi Joshua-Klitchko’yu değil tüm kemerler Fury’nin elinde olurdu onu konuşurduk.

  16. conan

    ben sitedeki fanatikler sayesinde önce wilder’cı değil, önce anti-joshuacıyım. joshuayı kim önce patlatırsasa bundan sonra o boksörü destekleyeceğim. 😀

  17. Marvin Hagler

    joshua bu maçtan ders çıkarıp kendine çeki düzen verirse, ortiz’i yenebileceğini düşünüyorum. maçta bir anda rakibine varını yoğunu koyup saldırınca çok hızlı yoruldu. kas kütlesi çok fazla. bu kadar kasa gerek yok bence.

  18. Antijoshua

    Ortizdede soyle bi sorun var maclarini dikkatle izlerseniz gorursunuz 6.7.raunddan sonra yumruklarinin gucu ve etkisi cok dusuyor ve oda yorulmaya basliyor.yani joshuayla mac yaparlarsa ilk 6 raundda birbirlerini nakavt edemezlerse ikiside yerlerde surunmeye baslar

    Ayrica ortiz kesinlikle 40 yasin ustunde ve gecen her gun aleyhine.jennigs macindan sonra hep geriye gidiyor fizik olarak yastan dolayi

    Ayrica calismayi seven bir boksor degil.yinede joshuayi ilk 6 raundda indirebilir herkes gibi yakalarsa

  19. Ustad ali

    Malik Scott, Tony Thompson, Bryant Jennings…ya adamın maca çıktığı en önemli uc rakip bunlar arkadaşlar.ortiz ne yapmış ki rakip olsun aja.diğer taraftan eğer gerçekten sağlam olsa edie horn birakmazdi ortizi.adamla kontrat imzaladi sonra da bıraktı bundan bi yol olmaz dedi.cok abartmayin ortizi.

  20. About Billions

    ortiz, o roundda ya da şu roundda nakavt edemez bence. puanla yenebilir. kontraları çok iyi bi boksör, ayakları iyi, yumruk çeşitliliği iyi, bodyshotları çok iyi fakat ölümcül yumrukları yok. eli ağır ama çok yırtıcı değil. rakibi atağa kalktığında, kapalı gard, hareketsiz oyun hakim genelde. iyi kontralar da vuruyor savunma halindeyken. jennings maçında yediği kombineleri joshuadan yerse kurtulması zor. tek yumrukta bırakması lazım joshuayı. oyun kurdurmaması lazım. bunları yapacak kabiliyet ve zeka var ortizde fakat fiziki dezavantajları da olduğu için joshua bi adım önde bana göre. güzel maç olur ama. bellew vs wilder, wilder vs whyte sohbetleri var bi kaç gündür. bu isimlerin wilderı yenebileceği söylenen yorumlar okudum 😀 . umarım böyle maçlar olmaz. güzel maçlar olmaz bence bunlar. gereksiz eşleşmeler olacağını düşünüyorum. povetkin ve furynin dönmesini de sabırsızlıkla bekliyorum.

  21. Bankaci

    Ortiz de boksa ait herseymevcut.teknik taktik savunma hücum yumruk çeşitliliği ne ararsan var.

    Rakipleriyle kedinin fareyle oynadığı gibi oynuyor.jennigs onun istediği gibi oynadı pert etti 2m.arjantinli bir adam vardı adama o kadar uzaktan vurdu ki adam iplere yapıştı thompson sürekli savunma yaşıyordu iplere yaslanıp ,kafasınıni n arkasından yakaladı.

    Normal bir insanın kolları nin uzanma si boyundan 10cm fazla olur tekrar baktım unutmuşum boy:1.93cm uzanma mes. 2.13cm yani boyunu 2.03-4e çıkarıyor.

    Tek sıkıntısı yaş gibi ama performans i çok iyi.

    O joshuayi gözü kara herkes yatirirdi wlad hariç ,hep garantiye oynadı sonunda patladı.uzuldum mu hayır.

    Ortiz ,wilderada joshuaya da kafa tutuyor tık yok.

    Daha önce joshuayi en çok ortiz oda plase diyordum amaartik öyle değil.keske önce wilder sonra joshuayla maç yapsa.super olur.

    • ahmet kurt

      ortizde de güç eksik. joshuada ki kuvvet ve parkerda ki gençlik bu adamda olsa 🙂

  22. safkan

    O değilde eddie hearn ne yaptı ne etti önce hayeyi yuttu 1 buçuk ay sonra wladı. Bize sorsanız piyasanın en iyi 2 boksörü derdik. Ortiz,parker,fury,wilder,pulev harici bir rakip wlad maçindan sonra ilgi duyup gelmez. Ortiz neden kasım ayı demiş onu anlamadım daha nisan mayısın başı.

  23. safkan

    Wlad maçından sonra vasat bir rakip seçerseniz seyircinin gözünden düşersiniz demek istedim. Bu yüzdünden artik bu seviyeye çıkmışken eddie hearn iyi bir rakip bulacağını umuyorum.

    • Ustad ali

      Akin olur artik maçlarına.ajin karşısına uc mac fare ciksin yine gider millet.yeterki kemer ingilterede olsun.adamlar yillar sonra bi sampiyon bulmuş birakirlar mi.bence iki üç mac oyalayabilir edi milleti.

  24. Bankaci

    Ortiz solak.joshua illa ki her macta yaka liyor ortizin çenesi sağlam.

    Ortizi Petere benzeten arkadaşlar var.ortiz hem teknik hem de kaba güç var.fury gibi değişik bir adam standartı yok.boksun her çeşidini ve her vuruşunu yapabilir.wlad gibi sadece a planı yok.fury nin bitirici vuruşu yok joshua illa ki yakalıyor yakalarsa affetmez.ortiz zeki ve bu işin hamurundan gelen bir adam.kubali …boksta ve voleybolda çok iyiler.

    Ortizin wilderi ve wladi yenecegine inanıyorum.joshua karşısında da bu yıl maça cikarlarsa ne olacağı belli olmaz

    • Luis Ortiz

      Ortiz profesyonel boksa geç başladı diye ve herkes ondan kaçıyor diye Ortiz’i kötü boksör sanıyorlar… Adam gerçek boks yaptı senelerce gerçek boks… Amatör boks gerçek bokstur, profesyonel boks bahis şikeleriyle, menajer oyunlarıyla yarısı kirletilmiş, şaibeli boks organizasyonlarıdır.

      Floyd Mayweather’da bunu zaten açıkça görebiliyoruz. Hakeza Wilder’da… Adam kaç maçtır zorunlu kemer rakibiyle dövüşmüyor. En son çaresizlikten Povetkin’i ihraç ettiler.

  25. Ustad ali

    Ikiside wilderi yenebilir.wilder bi eşik boksorunun karşısına bile daha cikmadi.stiverne kim ya?adamin çenesi az buçuk tutuyor başka numarası yok.charles martinden bu adamin ne farki var?kim biliyor bu farki?wilder sag sol hurra daliyor ama hem bellew hemde whyte kontra cikaracak kapasitede boksörler.wilder dedigin adam molinanin kontrasinda sallandi o kontrayi bellew gibi hırçın, inatci maçı birakmayan, cesaretli bir boksör cikarsaydi ne olacakti peki?ya wilder çok kötü yenilecek birine.bakın bi sampiyona kalmayacak bu.bellew bunun peşine düştüyse ne yapacağı vallaha belli olmaz.hayenin son yendiği adamlarla wilderinkiler arasında uçurum yok.haye onlari devirieken ne kadarda güzel duruyordu ringde sonra tek kapismada bellew tarumar etti adami.millet sakatlik falan diyorda gaye ilk üç raund bisa salladigi her yumrugun ardından gitti.aynı hayeyi bide ilk iki maçta izle.wilderi amerika lobisi korusun tamam ona eyvallah ama adamda onur yok ya.bi kere ya bi kere heyecanlandiracak maca çıkmadı herif.öyle abartmayin wilderi.bir sagi var oda tutmadi mi o denge diye bir sey kalmiyor adamda.boksör duruşu denen bir sey vardir.misal ali rocky filmini izlerken bi sahnede arkada ip atlayan adamları görüp bunlar harbiden boksör belli diyor.wilderde öyle bir olay yok.adamda boksör duruşu yok.bala gote gidiyor o rakipler.her mac milletin yüreğini ağzına getiriyor amarikada.70lerde her sene agir siklet altini alan o efsane jenerasyonu mumla ariyor adamlar.bunu da tutmuşlar birakmak istemiyorlar.wilderden bi yol olmaz kısacası.bu adam pis gidecek bakin görün.

  26. Antijoshua

    Beyler joshua artik “kanamaya” basladi.tum kopekbaliklari kan kokusunu aldi ve pesine dustu.acin boks sitelerini parker, ortiz wilder,fury,povetkin herkes joshuaya sallamaya basladi.
    O artik bir zeus degil..o artik zayif noktasi herkesce bilinen aşil.
    Patlamasi yakin ya bu adamlarla mac yapip patliyacak yada zayif rakiplere yonelcek

  27. conan

    sakallı keş yazmış uzun uzun artık bize yazmak düşmez.

    • Antijoshua

      Adam agir joshuaci cikti riza baba 🙂

      • Ustad ali

        Ajin adi efsanelerin arasina zor girer ama bence bes alti sene için yenilmesi mümkün degil.ajci değil furyicim bu arada.terelelli akasya duragi sinan espirilerini bi koseye yaz hazırda bulunsun beynin yanmasin düşünürken alper.herkese balon diye diye siteyi baloncu baba turbesine cevirdin.wladi yatiran balon degildir kardeşim zorlama iste.parca kirarsin.asil balon wlada paspas olan povedir.adam ringde osurusunca kokudan düşüyordu pove.huck maçında hayeyin bellew macindaki hallere düştü herif.povede bundan sonra askılı kotunu giyip tarla sürsün ancak.bi yol olmaz o dingilden.hatta kaskette taksin

  28. Uğur mehmet birdoğan

    Bu maçın puanla bitebileceğini düşünmüyorum . Joshua büyük bir test geçti ,Wladimir maçından sonra eksiklerinin ve fazlalıklarının(kas kütlesi) farkına varıp bunlardan ders çıkarırsa evet KO ile yener ortiz i , ders çıkarmazsa KO ile yenebilir ama sağlam bir kontraya da yürüyebilir .

    Ortiz fazla küçümsenen ve görmezden gelinen bir boksör . Tekniği güçlü ve kontra atabilen bir Southpaw ile (adam kübalı 🙂 ) daha hiç tecrübesi (southpaw lar hakkında ) olmayan bir orthodox boksörün dövüşmesi her zaman sıkıntıdır .Orthodox jabını iyi kuramayacaktır , açıları iyi ayarlayamayacaktır . Bunu tahmin etmek çok zor değil dürüst olmak gerekirse . Southpawlar boks kariyerleri boyunca orthodox boksörler ile dövüşürler ama orthodox lar ara sıra (iyi) southpaw boksörler ile dövüşürler . Aralarında ki tecrübe farkı ister istemez büyük oluyor .

    Ortiz ile kimsenin ringe çıkmamasının sebebi ekonomik değeri az ve tehlikeli bir maç . Joshua için zor bir maç , olursa eğer izlemesi keyifli olur .

  29. Murat Koc

    Bakın arkadaşlar bellew ve wilder arasindaki gerginliğin sebebini açıklıyorum.dünyadan önce ilkkez benden duyacaksınız.haye ve wilder çok samimi iki arkadasti ve beraber kamplar yapiyordular.bellew ve joshua ise yine aynı samimiyette iki arkadaş ve bu iki grup arasında soğuk savaş var.bellew hayeyi yenince wilder cephesinden bir takım aciklamalar gelmişti bunun üzerine bellewde joshua wilder rekabet hakkında açıklama yapınca ortam gerildi.bu bilgilerin hepsini edie hearnle yaptığım maç Kritiği esnasında bizzat taraflardan duydum.olay bundan ibaret yani

    • conan

      alperi kıskandın ama seninki olmuyor be hacım. 😀

    • ahmet kurt

      nicki murat koç değilde antijoshua olarak görünse ruhumuz duymayacak. aylardır alperin yorumlarını taklit etme provaları yapıyor heralde 🙂

  30. conan

    joshuada biraz zeka varsa; artık bir sonraki maçlarında ilk raundlarda rakibine hurra dalıp nakavta yürümelidir. yoksa ilerleyen raundlarda yine g.tünden soluyunca başkaları wlad gibi merhametli davranmaz.

    • Antijoshua

      Kesinlikle oyle joshua erken nakavt etmedigi her macta siradan rakiplerle bile sorun yasar yeterki rakibin cenesi saglam olsun

  31. Bankaci

    2.dunya savaşı başlayınca Almanya bütün Avrupayı 2yilda bütün Avrupayı işgal ediyor.butun düşmanların gözünde o bir kaplandir ve affetmem ektedir.
    İş Rusya’ya gelince onuda ham yapacak sanır tüm dünya Moskova’ya kadar yürürler.ha indi ha inecek derken Ruslardan bir kontra gelir ve Almanlar artık o korkulan kaplan değildir.psikolojik üstünlük bitince yani karşı taraf kendine inanmaya başlar.joshuanin su halini rakipleri görünce aklıma geldi.

    Bu hayatın her alanında böyledir.psikolojik üstünlük joshuadaydi ama rakipleri artık eskisi kadar korkmaz ondan.dogruya doğru.

    Joshua maçlarına en fazla 110kg çıkmalı ve bacak gövde uyumunu sağlamalı.su anda zirveye çıktı ama rakiplerin de gözü açıldı.gunler neler getirecek göreceğiz.

    • Ustad ali

      Wladin ceneyi de gördü o rakipler on üç sene boyunca içeri giremeyip o solla hep dayak yediler.tutmuz senin psikoloji.hiç biri üstünlük saglayamaz.ortiz solak ve en büyük avantaji sag gardli bir sürü insanla dovustu. Ama aj hic sol gardla karsilasmadi.tek noksanı bu olur.ne teknim ne guc ne hiz ne de kondüsyon.hepsinde aman aman bir üstünlük soz konusu degil.

      • ahmet kurt

        yalnız joshuanın çenesinden biraz şüphelenmeye başladım. beklediğimden iyi demiştim ama knockdown pozisyonunu tekrar izle çenesine değil şakağına aldığı yumrukla down oluyor. vuran kişi wlad tabi ama şakaklara vurulan yumruklarla down olan boksörlere genelde pek rastlamıyoruz. hele de vurulan yumruk direkse. joshuacılar yine kızıp bana ateş püskürecek ama söylemek istedim 🙂

      • Adem Aktaş

        Yalnız unuttuğun bir şey var. Söylemeden geçmek istemedim. Wlad ilk kez yenilmiyor çenesinin zayıf olduğu bilmeyen hiç bi boksör yoktu zaten.

  32. Tolga

    Ortiz hakli olarak polemik yapmaya çalışıyor kemer maçına çıkmak istiyor ve sonuna kadar hakkı . Joshua yi nakavt yerine uzun reach mesafesi ile direkleriyle hareketli bir şekilde yenebilir.. Tony Thompson maçında pek beğenmedim ama Joshua direkleri bir güzel içine almasını biliyor ortiz de teknik boksör ama favorim Joshua olur bu maçta büyük ihtimal ortiz i nakavtlar

  33. Antijoshua

    Artik joshua tum zayif yonleri kabak gibi ortada olan ve daha onemlisi elit tum boksorlerin ben bunu adami yenerim psikolojisiyle baktiklari ve ona gore macina hazirlancaklari “kanayan”bir boksordur
    Gemi su aldi bi kere artik batmasi yakindir

  34. conan

    sakallı keş alkolü fazla kaçırmış eli dolanıyo yazamıyo 😀 😛

  35. doctor1984

    Wlad bitti artık. Jennings maçından beridir bitti. Obsesif bir adam. Yumruk yersem yerden kalkamam obsesyonu yaşla beraber artış gösterdi. Obsesif kompulsif bozukluk genelde erken erişkinlikte başlar ve yaşla beraber artmaya başlar. Luis Ortiz çok sert bir boksör, çok nakavtçı. Çok iyi aparkatlar vuruyor. Jennings’e 3 aparkat üst üste vurdu. Joshua’yı yakalarsa affetmez. Çenesi pek test edilmedi. Ama sağlam olduğunu düşünüyorum. Olası bir Joshua maçında Ortiz’i favori görüyorum. Joshua çok kalınlaşmış böyle giderse Bob Sapp’a dönebilir. Aerobik egzersizler yapması lazım. Güçten ziyade nefes açıcı, koşu ağırlıklı çalışmalar. Steroid varmı bilmiyorum. Varsa sıkıntı. Hipertansiyon, obezite, diyabet boks ömrü çok kısa olur.

  36. lennox

    Aj fanları galibiyetini kutlasın tartışma ortamı olmasın diye maç linklerine tebrik yorumumdan başka birşey atmadım burada dönen muhabbet üzerine bende bir kaç şey söyleyim

    Yorumlardan gördügüm üzere fury fanları artmış Buna sevindim umarım oda bu maçı izledikten sonra hırs yapar geri döner yetenegi var bunları uygulamaya dökecek fiziği Yok sadece

    Her ne kadar karşılıklı atışmaları olsada maçtan sonra joshuanın furyi istiyorum tarzı açıklamalarını yadırgadım ne yani ilk maçını 150 kilo ile kendisine karşı yapmasınımı bekliyor tartışmasız şekilde yenmeyi hedeflenmesini beklerdim kendisinden

    Furynin dönmesinden umudum pek Yok açıkçası ama formda bir fury joshuadan kroşe yemez joshuanın yakalayabileceği tek şey kapılı gard olur bu kondisyonla 6 rounddan sonrada kum torbası olur en fazla o yüzden en zayıf haliyle yakalamak istiyorlar sanırım adamı

    Bu Maçtan öncede böyle düşünüyordum maçtan sonra düşüncem iyice sabitleşti artık furye daha çok kızıyorum bıraktıgı
    İçin ama kimse 4/4 değil kimi aj gibi hırslı Çalışkan oluyor kimi fury gibi yetenekli ama sorunlu Maradona’da öyleydi tarihin en yetenekli futbolcusuydu ama Oda sorunluydu Onuda kokain bitirdi

    Joshuanın Muhammet Ali ile aynı cümlede geçemeyecek bir isim olduğunu sanırım herkes anlamıştır zaten ben bu benzetmeyi her zaman garip buldum stil olarak birbiriyle 180 derece ters iki boksör bunlar beyaz eldiven ayakkabı giymeyle Ali olunmuyor malesef

  37. Bankaci

    Wlad,Uzanma mesafesini ayarlayip kendinden kısa adamları dovuyordu bir b planı yoktu kendinden uzun ilk iyi boksör de patladı.sirf bu yüzden 2,13cm lik golyatla karşılaşma ktan kaçtı.

    joshuayi bile demir döver gibi dövdü sonrada kıvama getirip indirdi.bu taktiği kusursuz isliyor wladin hayran olmamak elde değil.

    Hiç bir zaman kendi döneminin üst düzey boksörlerin in bir tik altindaydi-abisi,lenox vs.-

  38. Abdullah yılmaz

    POVETKİN’i vilder ve jashua karşısında görmeyi çok isterdim…

  39. Antijoshua

    Beyler dun sulaiman ,wbc,ryabinski cephesini yazmistim.wilderla ilgili kismida ozetleyim gorusmenin birebir dokumunu veremiycem su an

    Sulaiman ryabinski gorusmesinden sonra bizzat wilderi aradi.povetkini affediceklerini ama su an icin wilderla karsilastirmiyacaklarinin garantisini verdi..
    Asil onemli nokta sulaiman wildera joshua maci icin yogun telkinde bulundu.ya simdi ya hic dedi.eger joshuayla simdi karsilasmazsan ilerde isin daha zor olur hazir joshua yaraliyken onun isini bitir dedi.wilderda joshua maci icin istekli
    Sulaiman icin her turlu win win..eger wilder joshuayi yenerse tum ipler wbc ve kendisinde olucak tum boks dunyasna hukmetcek.sulaiman wilderin joshuayi yenebilecegine inaniyor
    Eger yenemezse povetkin vasitasiyla tekrar sansini deniyicek arti komisyonunu alicak
    Ufukta wilder joshua maci gozuktu beyler.yazin bunu..wbc ve wilder istekli bakalim joshua cephesi ne yapacak onemli olan o

  40. Antijoshua

    Bugun yapilan bir aciklama henuz buraya dusmedi..hearn furynin durumu iyi degil joshua maci icin cok uzak su an.bir sonraki mac fury olmuyacak dedi..galiba joshua cepheside oltaya gelmek uzere..ama hearn seytandir.wbc ve wilderi gozune kestirdiyse mac olur..oda biliyor wbcyi almadan joshuanin gercek sampiyon olamiyacagini..eger inanirsa joshuaya wilder maci olucak..su an top hearnde.,bakalim seytan ne diyecek bu ise..bu mac olmazsa bilin ki conan hakli joshua ve hearn wilderdan korkmus..yoksa niye wbcyi ellerini tersiyle itsinler sorarim size ???

    • conan

      edi hörn wlad ile rövanş yapmaya daha istekli. ardından fury düzelirse fury, düzelmezse ya parker ya da pulev. wilderla maç yapacaklarını sanmıyorum. inşallah yaparlar da görürüz akla karayı

  41. Antijoshua

    Adim adim wilder-joshua maci geliyor beyler

  42. Ustad ali

    Aj wilderi rezil eder.wilder bana kalirsa bellew yahut whyte ile bi dövusşün seviyesini görsün.

  43. fix1

    aj, akıllı bir boksör, sizin gördüğünüz bu eksiklikleri kendisi ve ekibi görmüyor mu? Aj’nin acilen kilo vereceğine ve kondisyonunu arttıracağına inanıyorum. aj’açık verdi… zayıf yönleri ortaya çıktı… diyen arkadaşlar kiminle yaptı da ortaya çıktı? duyanda malik scott’la maç yaptı da o açıkları verdi sanacak. Asıl ortiz, bu kadar övgülerinizi kazanacak hatta size “aj’yi ko yapacak” dedirtecek performansı kime karşı verdi? Burada yazan bütün arkadaşların az veya çok boks bilgisi olduğuna inanıyorum. ama ortize umut bağladığınızda, gerçekten şaşırıyorum. Aj’yi yenecek adam olarak, povetkin, wilder, fury, hatta vitali bile tamamda… ORTİZ? neyse, ne yazsam da ortiz diyen diyecek. Ben ilk kemer maçında, ortiziniz ringi öptüğü zaman onunda açıklarını yazışırsınız.

  44. Antijoshua

    Evet beyler su an klicko rovans ve wilder secenekleri var masada..eger wilder olmazsa bilin ki hearn wilderdan cekiniyor.baska izahi yok bu durumun..yoksa niye wbc gibi en degerli kemer icin girisimde bulunmasin ??

    • Klitschko

      Ben Klitschko’nun rövanş maçı yapmasının iyi fikir olduğunu düşünmüyorum. Nedeni 41 yaşında olması antremanlarda çalışması onu geliştirmekden çok yaşının getirdiği olumsuzlukları örtüyor olucak. Muhammed Ali’de son maçlarında yenildi Mike Tyson’da yenildi bunları anlatmaya gerek yok ama yaş gerçekten çok büyük sıkıntı.

  45. Ustad ali

    Sitede başını conanin çektiği wilderin dinazorlari kanadı yakin zamanda dagilacaktir.nesilleri neredeyse tükenecek.başlarına düşen göktaşı umarim ya bellew yada white olur.aj düşerse bu dinozorların başına iki nesil sonraya fosilleri bile kalmaz.buradan suleymaniye sesleniyorum.wbcdeee hirsiz vaaaarrr!yesil kemerin üstüne kanisin üstüne çökmüş pitbull gibi çöken, ömrü hayatinda doğru dürüst direkt vuran rakiple karsilasmamis katran karsi hirsiz seytan wilder milletin gözünü boyayıp paralari cukka ediyor.yetti artik.adam gibi bir sampiyon gelmedi wbcye vitaliden sonra.nedir bu kollari korkuluk gibi sallanan, aldığı her yumrukta kafasi lolipop gibi sallanan garip sey.sampiyondan başka her seye benziyor ulan.ayip ya.bıktık.tukendik.yildik bu adamin elinden.wilderin dinazorlari soz sizde.

  46. Ustad ali

    Bu arada 21.45 te trt de real atletico maçı var.haberiniz olsun beyler.

  47. Deontay_Wilder

    joshua’da biraz yürek olsaydı 200 kiloluk fury’e değil wilder’a meydan okurdu.
    kendi de biliyor çünkü 6.roundaki gibi duruma düşerse wilderın affetmeyeceğini
    fury 2 yıldır boks yapmıyor 200 kilo olmuş gitmiş fury’e meydan okuyor komedi ya
    joshua ve muhammed aliyi kıyaslayanlara sadece ayak başparmağımla gülüyorum
    ve bu balonun er yada geç patlayacağını biliyorum

    • Ustad ali

      Wilder molina 2 geliyor.wilderci dinazorlara gün dogdu (: (: aj alinin foremona vurduğu alti yumrugun rüzgarı olamaz bu arada.ama wilder da foremonun o dayaktan sonra akşam tuvalete bıraktığı doğal atik olamaz.

  48. conan

    sakallı keçi keşke ölsen la 😀

    • Ustad ali

      Bu hafta is güç yok abi napalim takiliyoruz işte (:

      • conan

        la ölsen dünyaya bir faydan olur. cesedinden börtü böcek faydalanır. toprağa gübre olursun. ama şimdi paso dünyaya gaz salınımı yaparak ozon tabakasına zarar veriyorsun 🙂

        • Ustad ali

          Ahhgaaa (: olmaz ya daha vakti var abi.icilicek cok votka var, yaz geceleri elinin tutup olmayacağımız, orasını burasını çaktırmadan yoklayip tepkisini olcecegimiz çok kiz var(: ne olmesi sen ol abi amk (: (:

          • conan

            omen diye bir korku filmi vardı bildin mi? işte omen filmindeki çocuktaki şeytani güç bende olsa; önce edi hörnü, sonra joshuayı, ardından da seni öldürtürdüm la 😀 😀

            • Ustad ali

              Ahhhaaa (: (:

  49. Luis Ortiz

    Joshua’ya saygımdan ve aldığı galibiyete saygımdan ötürü yazmıyorum da artık bu futbol fanı edasıyla yazan yeni nesil boks izleyicisi Joshua fan kitlesi beni çıldırtıyor… Boks futbol izlenir gibi fanatikçe izlenmez kardeşim.

    Wlad eğer ilk kd olduğunda sarılmaya çalışmasa, Joshua’yı kd ettiğinde yaşı nedeniyle gücü tükenmese ve birazda korkmasa, 11 rauntta bile yumruklarla saldıran fiziki olarak güçlü Joshua’ya inatla sarılmaya çalışır gibi saçma sapan, mantığa aykırı hareketler yapmasa şu an Joshua patlamış bir balondu…

    Bu maçı Wlad saçma sapan, mantıksız ve anlam verilemez hareketleri ile Joshua’ya verdi. Normal ve diri bir boksör bu hataları yapmaz ve Joshua’yı oracıkta bitiriverir. Bu maç Joshua’nın aslında ne kadar şişirilmiş bir balon olduğunu gösterdi.

    Eğer Povetkin ile karşılaşırsa sağlam çenesi ve bitmek bilmeyen gücüyle Joshua’yı yıkacaktır. Povetkin’in bütün KO’larını izleyin, adam neredeyse tüm raunt boyunca yorulmadan yumruk sallayabiliyor, sonrasında bana mısın demiyor.

    Fury, ringde öyle kıvrak ki zaten Joshua onu yakalamaya çalışırken yorulup kendi kendini KO eder.

    Ortiz bir solak ve küba stili ile dövüşen, ringde durumlara karşı aniden tarz değiştirebilen, sağı solu belli olmayan bir adam. Joshua’nın kalas tekniğine karşı maça çıkmadan kafadan kazanır o maçı. Yumruğunda patlayıcı bir güç yok ama bir yumruk kombinasyonu yapacağım derken Joshua gibi ayakta kalamayacak kadar hiç değil. Aksine karşısındakini yorup, belki çok da güçlü olmayan ama sert ve devamlılığı olan yumruklarla rakibini yatırabilen teknik bir boksör.

    Bu adam 2010’dan beri boks yapmıyor. Yukarıda bir arkadaşın dediği gibi para getirmediği ve tehlikeli olduğu için kimse tercih etmiyor. Ancak artık zorunlu rakip, eninde sonunda görebileceğiz.

    Üstelik Joshua ve Hearn hakkında yaptığı gerçekçi ve doğru yorumları hangi boksör yapabiliyor? Kim inkar edebilir dediklerini?

    Joshua fanları Wlad zaferine fazla aldanmasın… Pirus zaferidir ve Joshua’nın ne mal olduğunu ortaya çıkarmıştır. Joshua buna rağmen iyi bir boksör ama sizler o kadar fanatik ve boks fanlığını bilmez insanlarsınız ki bu adamdan soğutuyorsunuz bizi. Sırf sizin hegamonyanıza girmesin boks diye Joshua’yı sevmiyorum ve başarısız olmasını istiyorum.

    • Luis Ortiz

      2010’dan beri boks yapmıyor derken, Profesyonel kariyerinden ibaret değil demek istedim Ortiz için.

    • conan

      helal be dostum. bu joshuacı ergenler ve orta yaşlı prostatlılar yüzünden joshuayı hiç sevmiyorum. ha bir de edi hörne uyuz oluyorum.

  50. ONUR ERTEKİN

    JOSHUA EFSANE OLAMAZ DİYENLER ADAM YOKSA
    JOSHUA NIN SUÇU NE? ADAMIN DÖNEMİNDE İYİ BOKSÖRLER YOKSA JOSHUA’NIN YAPACAĞI BİŞEY YOK…
    KLİTSCHKO’NUN 2007 YILINDAN İTİBAREN DÖVÜŞTÜĞÜ VE GÖZE BATAN İSİMLERE BAKTIM:
    2008 YILINDA TONY THOMPSON 1,96
    2008 YILINDA SULTAN İBRAGİMOV 1,88
    2008 YILINDA HASİM RAHMAN 1,89
    2009 YILINDA RUSLAN CHAGAEV 1,85
    2010 YILINDA EDDİE CHAMBERS 1,85
    2010 YILINDA SAMUEL PETER 1,88
    2011 YILINDA DAVİD HAYE 1,91
    2013 YILINDA ALEX POVETKİN 1,88
    2014 YILINDA KUBRAT PULEV 1,94
    2015 YILINDA FURY 2,06
    2017 YILINDA JOSHUA 1,98

    KLİTSCHKO SON İKİ MAÇI KAYBETMİŞ HEM YAŞI GEREĞİ HEM DE RAKİPLERİNİN FİZKSEL YAPILARI GEREĞİ UYGULADIĞI GREKOROMEN TAKTİĞİ BURADA SÖKMEMİŞ,

    KLİTSCHKO İÇİN EFSANE DİYORUZ AMA BENCE ABRTILIYOR, DÖVÜŞTÜĞÜ ADAMLAR GÖZE ÇARPANLAR DAVİD HAYE, POVETKİN, HAŞİM RAHMAN, RUSLAN CHAGAEV, PULEV, BUNLAR İÇERİSİNDE PULEV HARİÇ HEPSİNİN BOYU KLİTSCHKO DA 8-10 CM DAHA KISA.

    KLİTSCHKO YA BAKTIĞIMIZ DA EVANDER HOLYFİELD İLE DÖVÜŞMEMİŞ, LENOX LEWİS İLE DÖVÜŞMEMİŞ MİKE TYSON İLE DÖVÜŞMEMİŞ, BENCE KLİTSCHKO WLADİMİR İÇİN EFSANE DİYEMEYİ AMA ABİSİ VİTALİ KLİTSCHKO OLSA O ZAMAN İŞLER DEĞİŞİR…

    JOSHUA BENCE EFSANE OLMAYA ADIM ADIM İLERLİYOR, Bİ KERE EN AZ 10 SENE BU SİKLETİN KRALI OLACAĞI KESİN…

    • Klitschko

      ya kardeşim bir sitede normal bir yorumcusun mike tyson’ınsın sanki saçma sapan değerlendirme yapıyorsun bu ağırsiklet’de 11 sene yenilmeyen KLİTSCHKO vardı. senin kendini ne sandığını bilmiyorum ama hadi yemilmesin joshua 10 senede görelim.

    • Klitschko

      bu arada sultan Ibragimov , Evander Holyfield’ı haşat etti ondan hemen sonra klitschko ile maç yaptı patladı haberin olsun.

      • ONUR ERTEKİN

        SULTAN İBRAGİMOV 1,88 BOYUNDA BOKSÖR KLİTSCHKO 1,98 SOL DİREK VUR KOLTUĞUN ALTINA AL TAKTİĞİ İLE WLADİMİR DÖVÜŞTÜYSE YENER AMA BU FURY VE JOSHUA DA SÖKMEDİ

        • Klitschko

          fury maçında 2 raund alsa maçı kazanmışdı. Fury’e karşı sarılmasını gerektiricek durum yoktu klitschko adına ama joshua’ya gücü yetmedi doğru ama adam 41 yaşında normalde maçlara 112-113 kilo çıkardı ama 1,5 sene aradan sonra kas kaybı filanda yaşamış. Joshua’yı alabilirdi ama joshua 6,7,8,9,10’uncu raundlarda pres yapamadan dayak yedi 11’de işi bitirdi.

      • Ustad ali

        Hollyfieldin olusunu yendi abartma.wlad tmm efsane ama bi witali yahut lewisle wladi kiyaslanmaz bile.bunuda herkes biliyor dostum.

        • Klitschko

          ben teknik açıdan wladimir’in daha iyi olduğunu düşünüyorum ama dayanıklılık açısından bakarsak vitali ve lewis ,Wladimir’i alır doğrudur.

          • Ustad ali

            Teknik dedigin herkese karşı tutuyorsa kabul, yok kendi boyunda eli ayağı düzgün rakiplerde patliyorsa wlad teknik olarakda geride.teknik dedigin alidir lomadir rigondeoxtur tysonun gencligidir.herkesi surumcede birakir.wladi teknigi uzun adamlarda sekteye uğruyor dostum.bak vitali öyle degildi.adam muhtesemdi.kondüsyon güç hersey vardı.basit dovusurdu ama adami bezdirirdi.teknikde neye göre teknik?buda soru isareti

            • Klitschko

              sol direği ile rakiplerini yanına yaklaştırmaması sayesinde pek dayanıklı olmadığı halde 11 sene boks maçı kaybetmedi.11 sene sonunda ise 40 yaşındaydı.

            • Klitschko

              bide corrie sanders vs vitali ve vladimir maçlarını seyredermisin? Wladimir, vitali kadar dayanıklı olsa joshua maçını ko ile kaybedermiydi ?

            • Ustad ali

              Ikinci raundda vitaliyi bezdirmisti diye hatirliyorum.galiba sekizdede düştü.wlad büyük sampiyon ama bu sondaki iki uzun boylu iyi boksore yenilgisi yastan mi bilemem.wladin teknigi yasla torpolenecek mike gibi inanilmaz agresif bir teknik degil.illaki fark yaratır ama son yillarin en formda wladini gördük isin açığı.bence severim wladi ama vitali ile sona eren o kuşağın bi tik altinda bana kalirsa

            • Ustad ali

              Bide olsaydi olmasaydi mevzusu konusulmaz bence boksta.olan konuşulur.surda vurmadı surda geri kacti.sana sunu diyim ernie shaversin konfusyonu olsa belki gelmis geçmiş en büyük olurdu.olani konusmamiz daha mantikli.
              çünkü o teknik stilde sporcunun ozelliklerine göre sekilleniyor sonuçta.vitalinin cene wlada göre daha zayif olsa o kadar acik veren bi stili olmazdi belki de derim bende bi matigi olmaz.o yüzden olani konusmak mactan sonra esastir.olursa ancak maçtan once denir bana göre.

          • Klitschko

            valla olan sahip olduğu çeneyle 11 sene kaybetmedi işte 41 yaşında da iyi mücadele verdiği maç sonucu kaybetti. Bence klitschko gibi Lamon Brewster maçı sonrası beyin kanaması geçiren bir boksör için teknik ve gücüyle yapabileceğinin en iyisini yaptı. mike tyson, muhammed ali , lennox lewis hepsi 38-39 yaşında kaybettikleri için boksu bıraktılar belli bir yerden sonra yaş faktörü devreye giriyor işte. Lennox’da kaybediceğini bildiği için bıraktı.

            • Ustad ali

              Oyle dostum.kariyerinin ilk yillarinda üç kolu mağlubiyeti olmasa onu vitali ve lewisle anardim zaten.o yüzden o efsanelerin bi tik altidir ha bu yaşındaki bu vücudu bile efsane

  51. Hayrettin Saygın

    ortiz joshua yı yenebilir mi, yenemez mi bilmem ama kesinlikle ona karşı favoridir, yok iyi maç yapmadı, yok ortiz in sert indirici yumrukları yok açıklamaları bence yanlış. joshua bu maçta kendisini olumlu yönde ıspatladı ama efsane olamayacağını da herkese gösterdi. aldığı birkaç yumruk ve sahip olduğu olağanüstü kas kütlesi ile ringde o kadar kötü duruma düştü ki, ben şok oldum. bunları göremeyip hala şunun bunun ağzını kırar, şuna şöyle yapar kesinlikle nasıl diyebiliyorsunuz. joshua maçı kazandı, kalitesini gösterdi, hırsını gösterdi ama o kadar, yenilemez açıklamalarına karşı zayıf yönleri vardır henüz test edilmedi diyenlere bir ton laf verdi.
    wlad her zaman sol direkleri ile sonuca giden bir boksördü. sol direğini kaldırarak rakiplerine boy avantajını da kullanarak maçlarını kazanırdı. kesinlikle çok büyük bir boksördü ama asla efsane değildi, bence. belki olabilirdi ama çenesi çok zayıftı ve döneminde büyük boksörler yoktu. joshua stil olarak farklı olsa da bence yaşayabileceği en güzel son wlad ın bu hali gibi olur. kemer maçlarını kazanır, çenesi çok iyi olmadığından, sahip olduğu o inanılmaz sağıyla saldırarak milleti yatırır, kemerleri kazanır, ama arada saldırıp indiremediği her rakip joshua yı wlad ın yaptığı gibi toparlanmasına izin vermez. bence tam bir toparlanma da değildi, attığı apakart tutunca seyirci sesleri, hearn havaya sıçradı falan son atımlık barutunu da orada attı, ve çok iyi denk getirdi, daha da gaza geldi ve bitirdi, o yumruklar tutmasa idi, eminim ki kendini yere bırakırdı, hiç yumruk yemeden. bir şampiyon kendini bilmeli, ona göre boks yapmalı, floyd savunmasını yapar, ggg atağını ama hepsi 12.raundda da ayaktadır. joshua da 20 saniyede 30 yumruk sallayacağına daha kontröllü gitmeli ama işte o zaman elindeki tek kozu da kaybetmiş olur. yavaş oyunda fury ortiz gibiler joshua yı döver döver durur.
    Bir efsane dişliğini zaman kazanmak adına yere atmaz, ya da atmamalı, hakem i ko ediyordu az daha ya, bu hale gelmişti. bence bu joshua fanları için yeterli iki görüntü idi. joshua yı bu sitede takip ettiğim kadarı ile o kadar fazla kimileri abartıyr ki, ki henüz doğru düzgün kimse ile maç yapmamıştı o zaman. ben şahsen bunlara karşı joshua yı sevemeyecek hale geldim, en azından abartıldığı gibi olmadığını düşündüğüm için, bu maçta kendini beklediğim gibi ıspatladı, ama johua fanlarının çoğusunun (bankacı hariç) görmek istemediği gibi galibiyetten daha kötü bir açığı ortaya çıktı, diğer maçlarında hiç görmediğimiz (whyte maçındaki 2.raund hariç) bir yönünü gördü tüm dünya. o kas kütlesi kolunu kaldıramıyor.
    Olası maçlarla ilgili, tekrar bir rövanş olursa ben yine joshua yı favori görüyorum. gerçekten pek çok boksörün yapamayacağı şeyi yaptı, bunu herkes söylüyor zaten. joshua ağırsiklette gerçek bir şampiyondur. net. povetkin ile maç yaparsa povetkini rahat yener diye düşünüyorum. ortiz ilk başta söylediğim gibi olası joshua maçının favorisidir. fury giden fury gibi gelirse her maçın favorisidir, hele joshua ya tam ilaçtır, önce bir yorar, sonra yıprata yıprata suratını modifiye eder diye düşünüyorum. parker şu an da (çok sevsem ve gelişminin merakla beklesem de) joshua ya ko olur. birkaç yıl sonra belki ama neler olacağını bilemeyiz.
    Ama, joshua kondisyonunu toparlar diye beklentiye giriyorsak, parker da balyoz gibi vuracak diye bekleyebiliriz, bunun üstüne senaryo yazılamaz. wilder a sıra gelirse önce vuran götürür bence, uzun sürerse wilder favori olur, wilder daha çok uzun raundlar çıkardı ve hiç böyle komik bir hali olmadı, joshuanın bu halinin rakibi ile alakası yok. çeneleri arasında çok fark yok, güçde joshua önde, kondisyonda wilder net önde. wilder vurusa joshua mevlanaya bağlar, joshua vurursa wilder, ama olur da wlad karşısındaki gibi kalırsa 6.raundda, olay var olay 😀 diğer ağırsikletleri konuşmaya gerek yok zaten. en azından rakip olacak biri yok gibi. herkese saygılar…

    • Alan Jamiryoo

      Hayrettin Saygın Kesinlikle harika bir analiz. A dan Z ye katılıyorum.

  52. serhat king

    Joshua nın 6 ve 7.roundlardaki çaresiz halini görenlerin iştahı açılmış.fury hemen olmaz öncesinde ya wlad rövanșı yada wilder maçı gözüküyor

  53. unstoppablewilderpunch

    ortiz yenermi bilemem. mac uzarsa josia baska biyerinden nefes alacagi icin yenme ihtimali var tabi. ama şu kesin, wilder bu josiayi ilk roundda duman eder, wilderin en buyuk ozelligi rakipsiz powerpunch gucu. cene olarak bence wilder da cok iyi degil(bu tahmin sadece) ama bu josia wladdan korktu, wilderin balyozunu yedigi an anlar ve korkudan altina yapar. zaten o balyizu yedigi anda szpilka gibi ringden sedyeyle alirlar lesini. wilder gibi set vuran bi adamin maci, o tek wildet balyizunu yememeye bakar, yani wilder gibi bi adam karsisinda 12. round bile rahat gecmez rakip icin, zira wilder da bo jisia veledi gibi kondusyon nefes sikintisida yok. o yumrugu vurdugu an karsisinda kim olsa duramaz, birak durmayi, hayati tehlike atlatir, bunu bugune dek fazlasiyla gosterdi bize wilder, bicak gibi masallah. kim ne derse desin boksun en buyuk yildizidir wilder. bu josia fury kelimesini zikredecegine, wilder desin de gorelim. tabi tipasi yermi? bu soru gereksiz, yemez tabi. bunu en cok kendi biliyo(bide edi horn), oyuzden zikretmez, daha dogrusu yemez. wilder bu adamin aklini alir, contasini degistirip montaji yapar, ringden hastaneye paket servis.

  54. ONUR ERTEKİN

    ONLARIN İŞTAHINI JOSHUA DELER GEÇER, JOSHUA BUNLARIN İÇİNDEN GEÇER, İŞTAHMIŞ NE İŞTAHI YA VALLA SİZLE HAYAL ALEMİNDE YAŞIYORSUNUZ, JOSHUA, WİLDERI DA FURY İ DE ORTİZ İ S**ER GEÇER RAHAT OLUN…

  55. ONUR ERTEKİN

    SİZN YAPTIĞINIZ SALAK SAÇAMA YORUMLARI DİKİYİM, LA HEPİNİZ HURAFELERLE KONUŞMAYIN, JOSHUA YI GÜNÜMÜZ AĞIR SİKLETİN DE YENECEK KİMSE YOK BU BEYİNLERİNİZE SOKUN..

  56. Hayrettin Saygın

    sitenin en salak saçma yorumlarını yazanın kurduğu cümleye bak, onu yener, bunu yener, şuna bilmem ne yapar der, sonra da millete hurafelerle konuşmayın der. az saygı duy. çok u beklemiyoruz zaten.

  57. Deontay_Wilder

    haltercinin hayranları çıkmış ortaya
    adam kliçko efsane değil diyor 😀
    2004’den 2015’e kadar ringi domine eden kliçko efsane değil
    ama 19 maç yapmış yeni yetme halterci efsane öyle mi he gardaşım he

  58. serhat king

    Joshua streoid yemekten bob zapp a benzemiş.bu şekil giderse ringde veya antrenmanda kalp yetmezliğinden ölür veya boksu kısa sürede bırakır.
    Wlad maçında görüldüki asla bir efsane değil ama 30 saniyelik patlayıcı bir gücü var.açık veriyor ve çok savunmasız kalıyor.
    Bunu gören fury ortiz wilder ağızları sulanmış ve sabırsızlanmışlardır.
    Joshua kolay yem olmaz bunlara ama özellikle fury ye yenilme ihtimali çok yüksek

  59. Ustad ali

    Ya beyler emin olun wilder korkuluk.daha ilerisi degil.ortizin aj karşısında tek sansi ajin sol gardla cok karsilamamis olmasi.hem boyu kisa.ayrica bu mac dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ama aj vucuda da calismaya başladı.her maç bi tik artiyor adam.wladin direklerine çözüm bulamadi belki ama bunun sebebide ajin kirismayi sevmesinden ötürü oldu.disardan dönüşebilecek bir adam degil aj.cenesi saglam degil diyenler bence abartiyor.cok yedi bi kere düştü.bi tutarsa çingene kralin taktigi tutar o zor.hepsini ezer geçer.wilderin dinazorlari ötede oynasin umutlanmasin.wilderi adam yerine koymuyor artik kimse.adi bile geçmiyor.havlu atmis fener gibi.son cirpinislari artik.uc senedir bi mac yapmadi katran karasi hirsiz.wbcdeee hirsiizzz vaaaarrr.

  60. Tugay Özay

    Joshua ve Wilder fanlarına şöyle ayrı bir bölüm açılsa da sitede orta kapışsalar. Soğutuyorlar bokstan mk.

  61. Antijoshua

    Joshua fani arkadaslarimiza gelsin o halde.
    Joshuayi en iyi anlatan klip

    https://youtu.be/H63GhaYDPrk?t=3

  62. Antijoshua

    Ve joshuanin sonu boyle olucak..

    http://i.hizliresim.com/yEaQd0.jpg

    • Cemal Atalay

      Sen boş paylaşımlara devam et adam Klitschkoyu nakavt etti 3 kez knockdown ederek. 10 yıla ambargo koyan Klitschkoyu.

      Hala balon diyenler var kafa basmaması böyle birşey olsa gerek.

  63. serhat king

    Joshua nın kafa sağlamda çene zayıf wladın sağları kafasına patladı çeneye almadı.
    Joshua fanları tatsız çünkü 6.ve 7.roundlardaki joshua bir bebek kadar savunmasızdı.bu da bankacı gibi joshuaya fanatik gözle bakmayan gerçekleri görebilen joshuacıların gözünden kaçmadı.
    Balıklar kan kokusunu aldı joshuanın büyük açıklıkları görüldü iştahlar kabardı.
    Wilder areoladaki gibi laubali dövüşürse bayılır gider ama gerçek kendisi gibi dövüşürse o maç ortada olur tadından yenmez.
    Fury ise zayıflayıp dönerse aj yi yener çünkü fury nakavt edilmesi çok zor biri.ancak wlad gibi nefesi tükenmeyen sayıya oynayan biri yenebilir furyeyi.
    Aj Ortizle maç yapmazlar.
    Artık zevkli maçlar olacak.

  64. Antijoshua

    Birazda gulelim her seyrediste koparim buna 🙂

    https://youtu.be/uLUxAP79l-0?t=1

    • ahmet kurt

      pove maç bahanesiyle ayaküstü tecavüz etmiş 🙂 yalnız ben link atamıyorum siz nasıl beceriyosunuz?

      • Antijoshua

        Rutbeye gore kardesim.askerligin cok daha 🙂

      • Antijoshua

        Yok ya burda adam sagi yiyo,uyaniklik yapip inise gecerken poveye sarilip beraber iniyolar,hakem yerse yapiyo 🙂

  65. Avni Yildirim

    Joshua yeni kemerlerle pozunu vermiş darısı bizim sporcularimizin başına.Bende sporcumuz avni yıldırıma destek olmak adına belirli süreliğine rumuzumu avni yaptım.koca sayfada hepimizde yabancı bir sporcu ismi var ya 🙂 🙂

  66. Bankaci

    Eyv.:))

  67. Kaptan

    Ancak yazabildim. Joshua maçı bizi hayata bağladı. Boks bence böyle olmalı, kıran kırana geçti.

  68. Deontay_Wilder

    Çingene Fury Joshua’yı tek elim bağlı döverim demiş
    wladın joshuayı knouckdown yapması anlaşılan bazılarının iştahını kabartmış 😀

    • Cemal Atalay

      Joshua Klitschkoyu toplamda 3 kez knockdown edip nakavt etti o ne olacak 🙂

  69. Antijoshua

    Bugun biraz arsiv takildim,balon boksorlerden sonra ilac gibi geldi

    Iste golovkin amator kariyerinden efsane bir mac,izleyip boksa doyalim..rakipte zimba gibi ama 3g cok farkli o zaman belliymis cok buyuk boksor olucagi

    https://youtu.be/nxdR4W10eOo?t=2

    https://youtu.be/7DT-8E_znao?t=2

  70. emregani yavuz

    Simdi beyler tahmin alalim Kim kiminle nezaman dovusmeli. aj nin ilk rakibi Kim olmali. Wilder rakip olarak ilk kimi secmeli.aj kim yenebilir

  71. Oldi

    Argüman 1- Josua Wilder’den korkuyor.
    Gerekçe: maç Sonu 200 kg’lik Fury’e meydan okudu Wilder’e okumadı.
    Argüman 2- Wilder josuadan korkuyor.
    Gerekçe: korkmasaydı maç Sonu ringe atlardı.

    İki tarafta mantıklı argümanlar sunuyor. Ama bence eğer birisi korkuyorsa bu %70 Wilder. Çünkü adam klickoyla 18. Maçında ve daha genç yaşta karşılaşıyor. Wilder 30 maçı devirmiş en ciddi rakibi klicko’nun yakınından geçemez.
    Wildercilere ve site müdavimlerine göre aj kondisyon olarak kötüydü. Wilder göremedi mi? Aj’ın yorulması wilderi yanıltmadı bnce 🙂 aj klickoyu açmak için harcaması gereken eforu Wilder için harcamayacak. Çünkü Wilderin ne wlad gibi bir tekniği, ne savunması ne de hareketliliği var. Aj ı yoramaz Wilder. Klicko çok hareketliydi
    Wilder muhammed alinin muh’undaki aj’a bile meydan okuyamadı. Ama severim kendini.
    Ayrıca olası bir maçta. Joshua’yı ders almış göreceğim. Yani aj ın 3 yumruğundan 1 i klickoyu bulduysa, 3 yumruğundan 2 si wilderi bulur.
    Bu yüzden Wilder karşısında 5. Raundda daha enerjik bir Joshua Görcez, klickoya göre 2 kat daha fazla yumruk yiyeceği için daha çok yıpranmış bir Wilder göreceğiz.
    Aj klicko karşısında 5 raunda tükendiyse Wilder karşısında 8. Raunda kadar tükenmez.
    İkili arasındaki maçta wilderin tek şansı kroşesi olur bnce. Onu kime vursa maçı alır zaten 🙂
    Ama aj alırsa bu maçı maks 8 raund sürer.
    Wilder sağı solu belli olmayan bir adam olduğu için. Her boksörün çekinebileceği bir boksör.
    Bnce bu maç olmalı. Güzel olur. Hele Wilder yenilirse çok daha güzel olur. Çünkü o zaman atın ölümü arpadan olsun hesabı Rakip seçmez 🙂

  72. Bankaci

    Konu açıldı bende birşeyler paylaşalım :

    Amatör boks hakkaten gerçek boks.rakipler değişiyor kendi yeteneklerinle maçları alıyorsun.

    2004atina olimpiyatları nda ward i izlemistim.hafif ağırdı yanlış olmasin.demistim ki bu adam tek kelimeyle mükemmel.bayilmistim.zaten altını aldı.sov yapmıştı.

    Boks en iyilerinin amatör kariyerleri mükemmel dir.ali frazier ward povetkin joshua vs. İyilerin hepsi yada olimpiyat yada dünya şampiyonu dur profesyonelden önce…

    Birde olimpiyatta bronz madalya alıp dünyanın enyisi olduğunu iddia eden Floyd vardır.bu adamı 1996olimpiyatlarinda yenen Bulgar vatandaşı bir türktur.500dolara çalışmaktadır bulgaristanda…adama profesyonel.lik teklif ediliyor mactan sonra beni bırakın diyor floyda gidiyorlar.

    Birde wilder vardır.oda bronz madalyalidir. Bunun la övünür lakabı da budur.en iyi kemer bende der-en iyi benim demek ister-

    Şaka gibi geliyor bana…

    • conan

      wilder en azından joshua gibi şikeyle altın almadı. adam hakkıyla bronz madalya aldı. joshua ise haketmediği madalyayı aldı. ama hakettiği nakavtı en yakın zamanda yaşayacak.

      • Cemal Atalay

        Klitschkoyu nakavt etti 10 yıl ağırsiklete damga vurmuş bir boksörü.

        Yiyorsa wilder klitschkonun karşısına çıksın 🙂

      • Bankaci

        Floyd zannediyor ki yenilgisizim o yüzden sahiplenmiyor. Wilder büyük başarı zannedip
        Sahipleniyor. Bence kara mizah ikiside…

        Joshua nin olimpiyat madalyası aldığı maçları izlemedim.dogru
        Olabilir lobi meselesi.

        • Don King

          Doğru dostum.macarelli maçını kaybetmis bana göre.ama dünya amatör boks turnuvasında da sampiyon olmuş.orada sıkıntı yok.yalnız şöyle bir durumda varki bazi boksorleri amatör kısıtlıyor ozellikle güçlü sporculari.misal kovalev.

  73. conan

    joshua eğer pulev ile karşılaşmazsa ibf kemeri elinden alınabilirmiş.

    • Antijoshua

      Ona korku geldi simdi pulevle aktif dinlenme yapabilir.boylece mecburi rakibim ondan wilder veya parkerla ,mac yapmadimn bahaneside hazir olur..bakalim wilderi tercih edicek mi etmiycek mi gorucez

  74. Cemal Atalay

    Ortizin şansı yok Joshua karşısında çünkü ağır bir boksör. Joshuayı yenecek boksör puan ile kazanabilir başka şansı yok.

    Joshua karşısında ya nakavt olursun yada puanla kazanabilirsin başka bir ihtimal yok.

    • Antijoshua

      Kardesim simdiye kadar yorumlarini ergenligine verdim ama bu yorum gercekten komik oldu.
      joshua nakavt olarak yenilir..
      wlad macinda bile 11.raundda indirmese o rezil haliyle maci vereceklerdi.puanlamada onde acikladilar

      • Deontay_Wilder

        o maç puanlaması neydi öyle ya
        zaten demiştik bu maç sayıya giderse wlad önde bile olsa halterciye verirler diye nitekim de puanlama o cinstendi
        joshuanın 5. ve 11. round dışında üstünlüğü yoktu
        wladın üstünlüğü olan roundları bile halterciye vermişler

        • Antijoshua

          Aynen joshua puanla mac kaybetmez uzayda olursa belki lobisi,medya gucu cok.hearn hakemleri her turlu baglar.
          Bu rezil haliyle bile puanla maci joshuaya veriyolarmis dusun yani.

      • Cemal Atalay

        Ben ergenliği geçeli çok oldu. Sen yorumları okurken ne kadar olgun davranıyorsun onu düşün bence 🙂

        Tekrar yazıyorum Joshuayı hızlı bir boksör yenebilir puan ile.

        Joshua karşısında ağır bir boksörün şansı yok. Klitschkodaki teknik diğer boksörlerde var mı ?

        10 yıl ağırsiklete damga vurmuş Klitschkoyu 3 kez knockdown ederek nakavt etti Joshua.

        Adam Klitschkoyu yeniyor hala Ortiz yener diyenler var.

        • Antijoshua

          Joshua nakavt olarak kaybeder.sizde o pembe ruyadan uyanir odanizdaki joshua posterini sokersiniz 🙂

  75. Murat Koc

    Mehmet bey sabahtan beri marciano denen birisi sırf ona küfür edip siteden atilmam için beni tahrik edip duruyor.ya şu şahsi atın yada ben bu kisinin yazdıklarını alıp şimdi bilisim suçlarına göndericem.35yasinda adamız burda 15 16 yaşındaki çocukların oyuncağı oluyoruz ya.biz en ufak kötü söz soyledigimizde hemen siteye girisimizi engelliyorsunuz adam alanen sahsimi tahrik ediyor
    Sizden ricam bu arkadaşın email adresini sizde kayıtlı olan kullandığım eposta adresine yollayin.kendisiyle görüşmek ustiyorum sorunu neyse çözelim böyle coluk cocuklami ugrascaz ya

  76. Bankaci

    Hakikaten puanlamada joshuada önde olması kara mizahtir.ilk 4raund hariç 5.raundda dahil düşmesine rağmen tüm raundlar wladindi ama iyi oldu wlada Almanya’da yapıp maçlarıni rakiplerine yapmadığını bırakmazdı.hakemler bütün kirli dövüşün u seyrederdi masa ondan yanaydı.sap doner keser döner gün olur hesap döner.

  77. Murat Koc

    İnsanlar sahte isimlerle girip bizlere hakaret ediyor site yönetimi cevap bile vermiyor.coluk çocuk sahibi insanlarız burda milletin kufurlerinimi cekicez herkesin namusu şerefi varya ya bu şahsi engelleyin yada bizler girmiyelim gerçek hayatta insanların gözünü kırpmadan adam bile öldürecek kufurleri bana yada sitenin daimi mudavimlerime sürekli ediyolar.siz takip edemiyorsaniz zaman ayıran birini admin yapın.iyice çocuk parkın döndü ya yaptığı en büyük icraat bakkaldan sıcak ekmek almak olan insanlar burda millete küfür ediyor.birde iyi birsey yapıyorum saniyolar

    • Don King

      Öyle kufur durumu yok ama k.o.c diye hitap etmesi yanlış olmuş.kinaye yapmis.belirtmek istedim

    • conan

      Murat benden şüpheleniyorsan eğer ben farklı niklerle hirme huyum yoktur. Zaten tarzımdan yazışımdan ve ip nodan mehmet bey bu soner diye bilir.

  78. Yıldıray Çelik

    Joshua düşmanları yine başka rakipler aramaya başlamışlar arkadaşlar boşuna kederlenmeyin ortiz joshua yı kesinlikle yenemez. Ortiz avalı 6. Round joshua yı öyle yakalarsam nakavt ederim diyor kimse de ulan hırt sen joshua karşısın da 6 raund durabilecekmisin demiyor. Ortiz 37 yaşında resmiyette görünen lakin adımdan daha çok eminim en az 42 yaşında olan bir boksör. Durağan dövüşüyor sabit duruyor. Joshua kum torbası niyetine döver 6 round içinde ko eder. Joshua düşmanlarının abartısından Başka bir özelliği olmayan ortiz popüler olma peşinde gündeme gelme peşinde.

  79. Ustad ali

    Olay var olay!murat kocla rocky marciano birbirne girmiş (: (: (: ulan varya edie horn yada don king diye nick alip milleti birbirine sokup izleyesim geliyor bu durumlarda.

    • ahmet kurt

      Anarşizm ruhunda var 🙂

      • conan

        Ona anarşizm değil de baş harfi i veya p ile başlayan bir sıfat denir.

    • cemil aslan

      böyle bir makyavelist tavrı yakıştıramadım ustad ali kardeşim

      • Don King

        Arada olur dostum.herkesin içinde biraz anarsi olmalı.saka yapiyoruz tabi dostum ciddi ciddi insanlari galeyana getirmek gece uykusuz bırakmak degil amacimiz ama hafiften sinirlendirmek güzeldir.

  80. Don King

    Real maçı basliyor beyler

  81. misafir

    Arkadaşlar uzun süredir jashuaya 6, roundda ne oldu.Klitschko neden indirmedi, jashuada kondisyon yok ve maçta şike var gibi meselelerden tartışıyorsunuz.

    Öncelikle Klitschko maç satacak en son adam o konuyu bi geçelim.Maç satma falan yok.
    Peki 6. raundda niye indirmedi o zaman?
    1-)Klitschko kombineye stili gereği girmez.Hep tek yumruktu indirir.Fazla pres de yapmaz.Nakavtlı maçlarını izlerseniz anlarsınız.
    2-)Nasılsa maç bende indiririm havasına girdri Jashua da 6. ve 7. raundda eskivlerle kurtardı ve toparlandı.
    3-)5. raundda aldığı bir ton yumruğun üstüne Jashua kadar olmasa da Klitschko da yorgundu.Yumruk yemek yorar mı demeyin hem de nasıl yorar yiyen bilir.
    Evet Wilder olsa indirirdi ama ondan önce beşte kendi inerdi.

    Jashuaya gelince kondisyonu kötü falan değil.Adam deli gibi idman yapıyor.
    O zaman altıda niye bitti diyeceksiniz şimdi ben olsam ben de derdim.
    1-)Kas kütlesi çok fazla.Ciğer kapasitesini ve ejeksiyon fraksiyonunu maksimuma çıkarsa bile o kadar kas kütlesini beslemek kolay değil.
    2-)6. raundda Jashua patlayıcı güç dediğimiz kütle deşarjının kurbanı oldu.
    Kütle deşarjı sempatik sinir sisteminin devreye girerek vücudun bütün sistemlerini devreye sokması ve normal üstü performans göstermesidir.Tabi bu olay sonrası kaslarda yetersiz oksijen dolayısıyla yetersiz ATP Jashuayı kolunu kaldıramaz hale soktu.Laktik asidi karıştırmayın o olayda etkisi çok az.Adrenalin de sempatik sistemi tetikledi kaslarını kitlemedi.
    Adam kondisyonu ve gençliği sayesinde 7 8 de nefesini düzene soktu ve toparladı.

    Bütün olayın özeti bu.Ben bir Klitschko hayranı olarak söylüyorum ne kadar teknik ve tecrübe eksiği olsa da adam bileğinin hakkıyla Klitschkoyu indirdi.Iftira atmayalım.

    Son olarak ben bunları nereden biliyorum derseniz insan anatomisi ve fizyolojisinin dersini almış bir tıp fakültesi öğrencisiyim.Aynı zamanda uzun bir boks ve kickboks geçmişim var.Halen de boks yapıyorum.

    Tabiki bunlar benim görüşlerim katılmayabilirsiniz ama lütfen saygı ve mantık çerçevesinde yorum yapalım.

  82. TÜRK MÜSLÜMAN

    ortizin çene sağlamsa joshuayı nakavt eder.

  83. R C

    Arkadaslar sitede cok ilginc yorumlar var. Joshua icin millet birbirini dovecek neredeyse. Futbol tartismasina dondu olay. Bir bboksoru takim tutar gibi neden savunurlar anlamak guc. Oyle savunmalar varki adam ilahi guc gibi boksun ilahi felan yazanlar va fitne cikarmrmayin diyenler var. Neypcak burda yorum yapanlar fitne cikarip macimi iptal ettirecekler yada ingiltereyemi yuruyecekler. Kimse sevmek zorunda degil elestirmekte serbes. Mac oldumu kurulun koltugunuza izleyin burda herkes boks sever tartismalar yorumlarin kalitesini dusuruyor. Bazilarinin asiri savunmasida karsidakileri daha fazla antipatiye sevk ediyor. Bu arada siz birbirinizi yerken khlicko paralari ezmeye baslamis. Boks severler olarak gecende biri guzel yorum yapmisti burdaki herkesi seviyorum farkli gorusler buranin guzelligi demisti. Gercektem ck degerli arkadaslar var. Joshuayi sevsenizde sevmesenizde birbirinizi sevin herkese selamlr

  84. cemil aslan

    ortizin çene joshuadan sağlam arkadaşlar. ortiz maçı izledikten sonra joshuanın halini görerek haklı şekilde iddialı açıklama yapıyor. ortizin gördüğüm kadarıyla kimseden korkusu yok, wilderede meydan okumuştu. bence joshuayı ko eder.

  85. Bedir Altın

    ortiz in görüşlerine katılıyorum, ortiz in dediği gibi çakal hearn joshua yı ortiz in karşısına çıkarmaz, wilder da joshua ile bu senenin sonunda maç yapmak istediğini söylemiş:
    http://www.boxingnews24.com/2017/05/deontay-wilder-wants-joshua-end-2017/

  86. ismail cil

    Maclarindan zevk aldigim 3 boksörden (wilder,joshua,ortiz)biri olan en tehlikeli boksördür ortiz bu benim görüsüm sonucta hersey saglam bir yumruga bakiyor ,aralarinda olan maclarda hersey olabilir herkese selamlar

  87. Bedir Altın

    ben de lise çağlarında, arnold schwarzenenegger in dünyanın en güçlü insanı olduğuna inanırdım eğer yumruk vursa deveyi bayıltır ya da araba camını kırabildi ve film icabı değil gerçekte de bunu yapabileceğini düşünürdüm. tabi çocuk aklım ile çoğu şeyi sorgulamazdım ve neden herkes benim gibi arnold hayranı değil diye bu durumu garipserdim. şimdiki joshua hayranı çocuklar da o durumda. onların hayal dünyalarına göre joshua ringde tek başına wlad ve vitali nin en güçlü hallerini ko eder. ve burda herkesin de kendileri gibi düşünmelerini isterler. inandırıcı olmak için ise kendilerini daha büyük gösterecek yorumlar yapmaya çalışır, yaşlarının büyük olduğunu iddia eder hatta profil resimlerine olgun adamların resimlerini koyarlar. inanın ki bu çocukların yorumlarına kızan arkadaşlar eğer gerçekte onları görse ben bu ufaklığa mı kızdım? diye kendine kızacaklardır.

  88. Bedir Altın

    çocukluğumuzda bir de bruce lee furyası vardı, çocuklar ciddi ciddi bruce lee’nin vücudunun kurşun geçirmediğine inanırlardı, ama çocuk aklı işte ne yaparsın.

  89. Bedir Altın

    peki bu fury e meydan okuma nedir? wlad maçından sonra, şu an boksta aktif bile olmayan, madde kullandığı için lisansı elinden alınan, 150-200 kiloluk ayakta bile zor duran fury e meydan okuyorsun bu ne saçmalık. tamam diyorsun maçta dengesi bozuldu da dengesiz dengesiz konuşuyor ama daha hearn çakalı da aynı şeyi söylüyor. joshua yı seversin veya sevmezsin bunun savunulacak bir tarafı olabilir mi?

    • kaan

      hocam ingiltere ici bir rekabet o… tyson fury surekli beni cingene oldugum icin istemiyorlar millet joshua nın pesinde onu kayırıyorlar yoksa ben daha iyiyim diye kendini yırttı…e simdi fury nin ringte kaybetmedigi kemerleri joshua da olunca…akla tek ihtimal geliyor 2sinin maca cıkması… yine bir akıl alır tarafı var…fury nin bence boksla alakası yok su an…yani geri donupte hazırlanıpta eskisinden daha iyi maca fln cıkarsa mucizeyi gerceklestirmis olur…en iyi ihtimalle 150 kilo adam…son 1 yıldır yurudugu supheli…ayrıca madde bagımlısı…bu kadar kiloyu verip mac icin dayanıklılık kazanmasını bıraktım saglıgını kazanması zaten 2 yıl…bu sacmalık tamamen fury nin sacmalıgı…zirvedeyken wilder a ringte meydan okuyup gitti…kemerlerini savunmadan boksu bıraktı simdi arkadan herkese laf yapıyor

      • Bedir Altın

        kaan kardeşim rekabet için doğru diyorsun ama fury rekabet edecek durumda değil ki, eğer çalışmaya başlarsa eski formuna ulaşması belki yıl belki de yılları bulur. bu durumda where is my baby fury derse kusura bakmasın ama zırvalamaktan başka bir şey değildir söyledikleri. çıksın tüm kemerleri toplayacağım desin ya da ortiz, wilder veya parker a meydan okusun o zaman bi anlamı olur.

        • Cemal Atalay

          İngilterenin en büyüğü olma olayı. Joshua onun için Furye yöneldi.

          Herkes bu maçı bekliyor istiyor diyor maç sonu izlemedin mi ?

  90. kaan

    işte bekledigim acıklamalar 🙂 parkerın antrenoru haberine de yazdım… cıkıp indiririm diyiceksin bu kadar basit 🙂 agırsiklet bu , yok soyle yenicez boyle yenicez ben kimim beni tanıyormusun bunlar hep bos muhabbettir…boksor dedigin iddaalı olur aynen ortiz in yaptıgı gibi… 8 raund icinde indiririm demis yapar veya yapamaz orası ayrı konu da… yan cizmemis en azından ortize helal olsun…

  91. doctor1984

    Bu federasyonlar can sıkıyor. Zorunlu rakip olsanda ünvan maçına çıkarttırmıyorlar. Vahşi kapitalizm kendisini tüm şiddetiyle gösteriyor. Yok Ortiz maçı para getirmez. Yok Canelo’yu biraz daha parlatalım. İleride rakip olması muhtemel 2 boksörü aynı gece ringe çıkartmalar. Milletin keyfini bekliyoruz. Rekabet diye birşey yok. Varsa yoksa para. 4 tane federasyon. Yetmezmiş gibi Wba normal mertebeli ve süper şampiyonluk var. Oldu olacak birde ultra süper şampiyonluk çıkarsın. Povetkin sadece bir kez ünvan maçına çıkabilmişken Tony Thompson, Erik Molina,Arreola gibi adamlar 2 kere çıkabilmiş. Hakemler çok kirli saçma sapan sonuçlar çıkıyor. Birde batı da hak adalet bizim buralardan daha iyi gibi laflar ederler. Promotörler tam hırsız tipli. Don King, Eddie Hearn vs. Kalbur üstü boksörler hariç diğerleri yokluk için yaşıyorlar ve ölüyorlar. Biz pro boksa hakettiğinden fazla mı değer veriyoruz acaba.

    • Luis Ortiz

      Kübalılar gibi boksu hakkaniyetli yap, bir kültüre oturt, bir ekol oluştur. Senin o taraklarda bezin olmasa bile star yapmaya çalışırlar. Olmayan kültürünle, yatırımınla prof boks peşinden koşarsan senin en büyük starın rahmetli Sinan Şamil Sam olur.

      O bile dünya şampiyonluğu kazanamadı.

    • Tugay Özay

      Kesinlikle haklısın hocam. Para neredeyse pislik oradadır.

  92. Cemal Atalay

    Joshuanın Furye yönelmesi İngilterenin en büyüğü kim olduğunu ispatlamak.

    Herkes bu maçı bekliyor istiyor diyor maç sonunda. Joshua Fury maçı Aralık ayını bulur. Fury zayıflayabilirse tabi 🙂

  93. Cemal Atalay

    AntiJoshua kullanıcı adlı kişinin ortalığı karıştıranlardan biri olması nasılda belli ediyor kendini.

    Senin bu sitedeki amacın ne acaba ? merak ediyorum.

    Amacının boks olmadığı belli. Boks için değilde geyik ve ortalığı karıştırmak için gelmiş bazı arkadaşlar.

    • Antijoshua

      Seni joshuali islak ruyalarla basbasa birakiyorum.

      • Cemal Atalay

        Bende sana balonlarınla pembe rüyalar diliyorum. Patlatma balonlarını uslu uslu oyna 🙂

  94. Cemal Atalay

    Joshuayı nakavt edermiş 🙂 Sen kimi yendinde Klitschkonun sağını yediğinde bile yerden gülerek kalkan Joshuayı yeneceksin.

    Hepsi Joshuayı yener zaten şöyle yaparım böyle nakavt ederim tek elimle yenerim boş palavralar havada uçuşuyor. İcraata gelince Joshua ringte eziyor hepsini.

    Joshua Klitschko rövanşını istediğini söyledi. Hiçbir boksörden çekinmediğini söylüyor her seferinde.

    Bize de Joshuanın zevkli bol kırışmalı nakavtlı maçlarını izlemek düşer 🙂

    • Emre Demir

      ya hocam 41 yasındaki adama kd olan birini nasıl bukadar büyütebiliyorsunuz anlamıyorum. çok büyük bi esprisi yok bu adamın azmini tebrik edip geçemiyorsunuz mübalağa yapmayı seven milletiz nedense

  95. HataLı Rumuz

    Joshuanin en büyük özelliği çok güçlü olması fakat kondusyonunda sıkıntı var pekte teknik görünmüyor eskiv yapmıyor ama şuanda dünyanın en iyi ağır sikketi diyebiliriz ta ki fury maçına kadar

  96. unstoppablewilderpunch

    bir kiside cikip “kombine yapmasina ramen cam ceneli klitschko’yu bile bayiltamamis, bu josianin tek yumruk gucu zayif” diye dememis hic kimse. bu jisianin tum nakvtlari boyle. isteyen izlesin. ko larinda cam ceneli rakipleri bile bayiltamiyo, rakip hop ayaga kalkiyo. ki kombineye ramen. hakkini yemeyelim yumruklari zayif olsa bile iyi kombine yapiyo, timing be isabeti yuksek oluyo, ha buna ramen bayiltamiyo o ayri, birde tabi boyle kombine yapinca baska biyerinden solumaya basliyo. sonuc bu josiadan degil efsane kestane bile olmaz. wilder bunun ilk toundda kestanesini cizer. klitschko da tek yumruk gucunde iyidir, ama buna ramen josia kalkmayi bildi, cenesi sanilan kadar zayif degilmis. gerci klitschko ceneden yakalyamamis, kafadan yakalamis ama buna ramen yatirdi bunu. bunu wilder 1 yumrukla komaya sokar, onu bildigi icin wildera degil, fury e meydan okuyo, az cakal degil ha bu josia ve horn. ya sen bukadar buyuksen, ne buyuk kemer belli, wbc, sahibide belli wilder. gur wbc ye, en fazla 2 mac yapar sonra zorunlu cikarsin wilderin karsisina. niye wbc kemerini almak icin 2 mac zahmetine girmiyosun. tipa mi yemiyo josia? wilder bu korkaga 2 kez meydan okudu, iksindede kacti, horn’unda odu koptu. wilder balonumun irzina gececek diye. ya wilderdan kacirsalar, bunu parker veya pove irzina gecer, her halukarda cizecekler bunun kestaneyi. yazik oldu gencte oglanmis

    • serhat king

      Ben daha önce joshuanın yumruk gücü zayıf kimseyi bayıltmadı şimdiye kadar demiştim.
      Yinede orta karar bir yumruk gücu var.
      Wilderin kasları gerçek olduğu için yumruk gücü ve indiriciliği fazladır o kroşesi joshuaya gelirse yatırır ama wilderin savunması zayıf bana göre.olası bir maçta disiplinli olmalı

  97. ömer uzel

    Ortizden önce şu maçla alakalı fikrimi beyan etmeliyim..10 rauntta benim düşünceme göre 97-93 jashua öndeydi..Jashua maçı hakkıyla kazandı lakin artık 6-7 tane boksör onunda yenilebileceğine artık inanıyor..Bir boksör nakdavn olabilir, bu ayıp değil…Ama daha 7. raunt yeni başlamışken dişliğini yere atıyorsan bu ayıptır..Muhammed Ali bunu hiç yapmadı, Tyson da, Foremanda, Holyfield’de..Luiz Ortiz bana göre şuan bir numaradır, tek kaybı Kübalı olması ve arkasında medya desteği olmaması..Eğer Jashua, bu kondisyon ve 113,5 kilo ile ortizin karşısına çıkarsa bu sefer yediği soldan sonra dişliğini düşürür..Ortizin solu, Wlademir Kliçko’nun jablarına benzemez..Jashua’nın Ortiz’i yenebilmesinin iki yolu var, önce 107 kiloya düşecek ve kondisyonunu bir şekilde yükseltecek..Ortiz 1.93 boyunda ve çenesi çok sağlam, kaldı ki isabet oranı da çok yüksek, boşa giden yumruğu neredeyse yok..İbeabuchi’den sonra gördüğüm çok az sayıda ki komple boksörlerden birisidir..Vitali de öyleydi, Foreman da, Tua da, Mercer de, Holyfield de…Jashua 5 yıl içinde yapacağı ortiz maçında, kesinlikle onu hafife almamalı…bazı boksörlere yaşlanmak pek işlemez..Ortiz de, Foreman gibi..

  98. unstoppablewilderpunch

    lan arkadas sen cam ceneli klitschko ya(toplam 4 tane ko malubiyeti var, biride corrie sanderse) bu kadar yumruk vur, ama adam hala ayaga kalksin. bu caşıa dan bi cacık olmaz, yumruklar tirt ve gucsuz, sadece iyi kombine yapiyo. kombine yapinca isabet orani yuksek ve yumruklar rakibi buluyo ama etkisiz(gerci kombineden sonra basja yetinden soluyo, kondusyonda yok ayida) , onca yumruga ramen en fazla kd edebiliyo rakipleri, rakip hop ayakta. kim ne derse desin boksun savunma yonu olsada yumrugun guclu olacak aga wilder gibi, wladimir gibi, tyson gibi, fraizer gibi, foreman gibi. bakin bu tesaduf olamaz, efsaneler hep boyledir. bir yumrukla maci bitiriverir o anda, szpilka maci gibi, olasi bi wilder-josia(josia akibetini bilip tirstigi icin bu mac olasi degil) wilderin bir yumruguna bakar josianin ölümü. o yumrugu yedigi an ne oldugunu bile anlayamaz digru uykuya dalar, ringden sedyeyle alirlar lesini. ki szpilka gibi agresif boks yapan asiri hareketli bi seken tavsani bile yedinci roundda yakalayip komaya sokan sedyeyle aldirtan wilder. o balyozu bu hareketsiz kutuk yarmaya ilk ronudda indirir ve kalasi ikiye boler

  99. TÜRK MÜSLÜMAN

    ortizin çenesi sağlamsa tek bir yumrukta joshuayı yere yatırır joshua geri kalksa bile o raunt içinde bayıltır.wladimir çenesine güvenmediği için üstüne varamadı ama povetkin ve ortiz joshuayı nakavt eder.

  100. Pac-Man

    Artık Ortize unvan maçı hakkının tanınması lazım. Kariyerine geç başlamış olabilir ama artık ciddi bir rakipten teklif alıp maça çıkması lazım. Ağırsikletin şampiyonları artık 4 ayda bir maça çıkıyor, menejerlerin tek derdi para. Seyir zevki verecek boksör sayısı çok az. Bir an önce Ortizin yaşı geçmeden iyi rakiplerle ya da unvan maçına çıkması lazım, promotörler boksörlerini yangından mal kaçırır gibi olunca izleyicininde iştahı kaçıyor.

Yorumlarınız