Mairis Briedis ve Mike Perez Riga’da Kapıştı. WBSS Yarı Final Biletini Kapan İsim..

briedis-perez-mac-sonu

Muhammed Ali Kupası WBSS çeyrek finalinde Letonyalı WBC dünya şampiyonu Mairis Briedis ile Kübalı Mike Perez 91 kiloda ringe çıktı.

Çok fazla sarılmanın yaşandığı mücadelede 12 raunt sonunda kazanan ve unvanını koruyan isim Letonyalı Mairis Briedis oldu. 3 masa hakemi de Briedis lehine puanlama yaparken (114-112, 115-111, 116-110), bu sonuçla Briedis WBSS yarı final biletini de kapmış oldu.


Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

  1. Samsunlu

    Briedis maçı sarıla sarıla ıkına ıkına puanla perezden aldı perez ise daha çok çalışmalı yumruk gücü yok sanki adamda hızlıda sayılmaz ve çene çok zayıf usky briedisi çiğ çiğ yer usky dortikos maçı için bişey diyemicem

  2. Samsunlu

    Wilder wbcye test ne olursa olsun ortizle dövüşmek istediğini bildirmiş wbcden gekecek cevap bekleniyor

  3. Ordinaryus H

    briedisi begenmedim. bu haliyle perez yerine glowacki ile karşılaşsaydı kazanamazdı. glowacki de patates rakibini tko etmiş. maçı izlenedim, gayet tahmin edilebilir bir sonuç olmuş.

  4. CrazyCobra

    Briedis balonunu usyk cokrahat patlatacak. Hatta gassiev çıksa oda patlatir. Benim tahminim şampiyonluk usyk sampiyon olurda final macinda körün taşı gassiev tek yumrukla bayiltmasa bari yoksa usyk 12 raunt döver gassievi

    • klıtschko

      brieidise balon dedin ya helal olsun sana

      • CrazyCobra

        Kardeşim bana gore balon tanimi farklidir sana gore balon tanimi farklidir. Bana göre briedis usyk seviyesinde değil ve ilk ciddi rakibinde yenilecek gibi geliyor

        • ahmet kurt

          huck, perez ve durodola ciddi rakip değil mi 🙂

          • CrazyCobra

            Ahmet hocam huck bana gore iyi boksor olabilir ama sampiyon olacak bir boksor degil veya perez i de nasil yendigi ortada yani benim demek istediğim bir şampiyon la karsilastiginda yenilecek gibi bir izlenim var bende

            • ahmet kurt

              Anladım dostum. Saygılar…

  5. keskin71

    Usky finaldeki rakibini bekler artık.

  6. Bankaci

    Maç başlarken uyumuşum yeni kalktım.tabii sabah kalktım o ayrı:)).

    Bazen kötü maçlar cikarabilir veya istediği oyunu oynayamayabilirler Boksör ler.kumasi dir onemli olan ve her macin havası ayrıdır.breidis iyi Boksör.uysk maçına farklı çıkacaktır.

  7. hacı

    şunu söyleyebilirim marco huck un canına okuyan mairis değildi akşamki mairis Oleksandr Usyk bu mairisi atomlarına parçalar

  8. ahmet kurt

    usyk ta michael hunter maçında kötü bir performans göstermişti(halbuki hunter ne glowacki den ne de huck tan daha iyi bir boksör. ama usyk ı bayağı zorlamıştı). bazı boksörler ilginç şekilde karşılarındakine ters gelebiliyor. briedis normalde bu stilde dövüşen bir boksörde değildi. huck maçından sonra ”pis dövüş” tekniğini benimsemiş sanki. doğru düzgün kontra vurduğu bile yoktu. halbuki eski maçlarında mükemmel kontralar vuran çok kurnaz bir boksördü. bu maçı 12 raund boyunca vur sarıl yaparak tamamladı. perez de pasif kaldı. briedis in sarılmaları sonucu maçın ortalarında yorulmaya başladı. maçı istediği çok belliydi ama birçok şeyi başaramadı. briedis etrafındaki binlerce kişilik vatandaşına rağmen bir an olsun gaza gelmeden, doğru düzgün kırışmadan maç tamamladı. bu kadar pis ve bu kadar zevksiz dövüşen bir şampiyon uzun zamandır izlememiştim. parker-fury maçı bile daha zevkliydi diyebilirim 🙂 anladığım kadarıyla briedis her maçına ayrı bir taktikle hazırlanıyor. huck maçında mükemmel bir taktikle dövüştü. bu maçta huck maçından daha farklı bir stille dövüştü. çok sarılmasını ve sürekli aparkat ağırlıklı dövüşmesini buna bağlıyorum. ama yine de bu maçta hazırlandığı teknikleri perez e tam olarak uygulayamadığını düşünüyorum. bu kadar çok sarılacağını kendisi bile maçtan önce tahmin etmemiştir. bir kez daha izleyemeyenler için söylemek istiyorum öyle böyle değil her 15 saniyede bir kesinlikle sarılıyordu yani 🙂 gerçekten ortaya rezil bir boks çıkardı. salondaki seyirciler veya dünya çapındaki hayranlarım umrumda değil ben maçı nasıl kazanacağıma bakarım der gibiydi. iyi bir taktikle, güzel bir performansla ringe çıkarsa usyk ı bayağı zorlar. ama dün ki gibi isteksiz, tutuk bir briedis olarak dövüşürse usyk karşısında hemen hemen hiç şansı olmaz. pis dövüşte kurtaramaz onu 🙂

  9. EmreOzcelik

    Cok kotu bir macti surekli sarildilar net vuruslar cok azdi bridis usyke net maglup olur usyk ezer.

    • klıtschko

      o maça ayrı bir taktikle çıkacaktır usyk benimde favorim fakat brieidis yabana atılacak bir boksör değil usyki geçebilirse finalde gassievide dorticosuda yener

  10. VolkanK

    Bu kadar itici bi boksör Yok pasif herif. Biri şundan kemeri alsın. Gerçek boks varmış gibi bekleyip duruyoruz

  11. About Billions

    Beklediğimden daha sıkıcı bi maçtı. Biraz daha sert bi maç bekliyordum. Briedis akıllı bi oyun oynadı ama sebebini çözemedim. Perezin hızlı elleri, briedise sorun çıkarabilirdi ya da bi üst sikletten gelmiş olması, perezin yumruklarının tehlikeli olabilme ihtimalini ortadan kaldırmak için böyle bi dövüşe mecbur bırakmış olabilir briedisi. Perez vücuda iyi çalıştı ama genel anlamda çok pasifti. Biraz daha yırtıcı bi oyun, maçı farklı boyutlara taşıyabilirdi ama briedis ne derse, o oldu. Çok temiz, rakibi bitirecek yumruklar yoktu. Bence briedisin böyle bi taktik izlemesine de gerek yoktu. Kazanmayı bildi Sonuç olarak. Usyk maçı çok daha farklı olabilir. Böyle bi oyunu usykin üzerine kurmaya çalışırsa, bence ciddi manada şansı artar. Oyun kuramayan, istediğini yapamayan bi usyk, briedise karşı zorlanabilir. Tabi fiziki avantajı olmayacak o maçta ve Perez gibi çoğu zaman bekleyen bi rakibi de olmayacak. Enteresan bi maç olacağını düşünüyorum. Bu stilde gassieve karşı dövüşmesi bence büyük hata olur. Gassievin sadece rakibe vurması lazım. Bu şekilde dövüşen briedise de çok kez vurur ve nakavt kaçınılmaz olur. Umarım daha güzel maçlar izleriz.

    • ahmet kurt

      bence usyk maçında böyle dövüşmesi doğru olmaz. perez i bile birkaç yumruk dışında doğru düzgün yakalayamadı. her yumruk girişiminden sonra sarılmaya çalıştı. usyk ı yenmek istiyorsa en azından huck maçındaki gibi aktif bir şekilde dövüşmeli. bol bol yumruk girişiminde bulunmakla beraber yeri geldiğinde de sarılmalı. o maçta da çok sarıldı ama boksu da gayet keyifliydi. 1 kişinin o maçı izlerken sıkıldığını hatırlamıyorum. en azından huck maçındaki gibi dövüşmeli bence. dün ki maçta çok az yumruk girişiminde bulundu. kombinasyonları yok denecek kadar azdı. usyk gibi çalışkan bir boksör karşısında bu kadar pasif dövüşemez.

      • About Billions

        Katılıyorum. Dediklerini kastetmiştim. Böyle bi oyunu usykin üzerine kurmaya çalışırsa, derken aynı bu maçtaki gibi değil ama usykin oyununu bozmaya yönelik, onu oyuna sokmamaya yönelik oyun kurmasından bahsetmeye çalışmıştım. Bunu yapacak beceri de yok değil briediste. Fiziken dezavantajlıysan çok zor ama o kollar, buna imkan sağlayabilir. Ritme girilemeyen, sürekli soğumuş şekilde devam eden bi maçta, usyk, istenileni veremeyebilir bence. Ya tek yumrukla bitirmelisin bence ya da oyununu bozmalısın. Bu şekilde oyununu bozabilir bence usykin.

        • ahmet kurt

          huck başaramadı ama briedis bu konuda ondan çok daha iyi 🙂 katılıyorum

  12. ahmet kurt

    https://www.youtube.com/watch?v=etiV62PyOvQ
    maçın özeti. izlemek isteyenler olabilir.

  13. Tek kral DEONTAY WİLDER

    Ben hayatımda bu kadar berbat bi maç izlemedim..breidis 12 raund pereze sarılarak maçı kazandı güreş maçı izledik sanki… eski maçlarını izliyorumda bu rakibe sarılma olayları neredeyse yok denecek kadar azmış…

  14. GGG

    Maçı izleyemedim, yorumlardan anlaşılıyor ki sıkıcı bir maç olmuş. Perez’den sürpriz bekliyordum olmadı, usyk turnuvanın ağır favorisi

  15. RoyJonesJr

    Breidisin bu maçtan dq ile atılması gerekiyordu hakem çene yapmaktan sarılma sayamadı herhalde. İzlemeyenler için şöyle özetleyeyim iki jab 15 sn. sarılma bir aparkat 10 sn. sarılma iki direk 15 sn. sarılma sonrasında 10 sn. hakem uyarısı ve round sonu. İstisnasız 12 roundun hepsi böyle geçti rezillikti açıkcası. Breidis bu kemeri hak etmiyor onu geçtim kendi yeteneklerinede ihanet ediyor. Eğer breidis hukic’e özeniyorsa stil konusunda son maçını bir kez daha izlesin. Artık rakibin oyununu bozma devri geride kaldı eğer maç içinde dominasyonu yakalayamazsan biraz yetenekli bir adam yıldızları saydırabilir sana. Sün son kullanma tarihi geçmiş bir boks stilini uyguladı breidis umarım böyle devam etmez sevenlerine haksızlık çünkü bu yaptığı.

  16. ahmet kurt

    18 kasımda tomasz adamek-fred kassi, kasım ayında jeff horn-gary corcoran, 28 ekim de ise dillian whyte-dominic breazeale maçları olabilirmiş. sanırım breazeale-stiverne maçının iptal olma ihtimali bulunduğu için ekim ayının sonlarında whyte-breazeale maçı konuşuluyor. stiverne maçından daha merak uyandırıcı olduğunu söyleyebilirim. keyifli maç olur.

  17. cemil aslan

    breidis kötüydü. huckla yaptığı maçın bir benzeriydi. ama bundan sonra karşısına çıkabilecek gassiev, usyk veya dorticos gibi boksörler huck’a yada pereze benzemezler. böyle kötü bir performans sürekli sarılma ne usyke ne gassieve ne de dorticosa sökmez. eski maçlarını bilmiyorum izlemedim ama duradolaya karşı böyle dövüşmedi neden huck ve perez maçlarında böyle yaptı bilmiyorum? neyse usyk maçında nasıl bir performans olacak göreceğiz ama böyle bir taktik yaparsa usyke karşı hiç şansı yok. gassiev zaten böyle bir breidisi nakavt eder.

  18. lenolewis

    Breids bu performansı sanki önceki maçlarında dopingli olduğunu bu maça dopingsiz çıktığını düşündürüyor. Taktik amaçlı diyecem ama karşısında bir usyk yada gassievde yok 2 yıl boksa ara vermiş biri var. Bu performansla usyk breidsle raunt vermez zaten . Turnuvayı gassievin alcağını düşünüyorum usyk gassiev kadar dayanıklı değil ve yumruk gücü de gassiev kadar değil

  19. AgnusDei

    Briedis 2. favorimdi ama bu maç gözümden düştü sanki. bu şekilde usyk briedisi çok üzer. titreyip kendine gelmesi lazım.

  20. AgnusDei

    Ama arkadaşlar vur dedik öldürmüşsünüz. briedis gününde olmayabilir. rakibi ters gelmiş olabilir. onun dışında. usyk maçı usyk bir tık önde ama. gassiev ile maç yaparsa briedis gassievi ud ile alır.

  21. Yasin Yavuzyılmaz

    İki boksör infighter stilde dövüşünce sarılmalar yüzünden çok sıkıcı oluyor maç. Arada cap atarlar diye düşündüm, kolları uzun kaldı. İkisinin de turnuvada şansı yoktu zaten. Briedis’in daha fazla ilerleyebileceğini düşünmüyorum.

  22. GGGökhan

    Perez her içeri girdiğinde Aparkatı yedi..Breidis çok net yumruklar vurdu Perezin net yumruğu bile yok neredeyse..Perezin pasif oyunu maçı biraz sıkıcı hale getirdi. Breidis çok çok zeki boksör..Huckic maçında anlamıştım bu maçta daha da net gördüm.Rakibe göre ancak bu kadar iyi taktikle çıkılır helal olsun..Antrenörü kimse çok iyi.

  23. Dagestan boxing
  24. klıtschko

    usykda brieidisde usykı ud ile yener

  25. cemil aslan

    arkadaşlar bazı sikletlerle ilgili sınıflandırma yapmaya çalışsak şöyle birşey ortaya çıkarabilirmiyiz. teknik ve taktik dövüşe ağırlık verenler: ağır siklette, emekli ama klitscko öyleydi. yarı ağırda: usyk, breidis. hafif ağırda: ward. tüy siklette, lomachenko.
    güç ve dayanıklılık üzerine dövüşenler: ağır siklette, joshua. yarı ağırda, gassiev. hafif ağırda, kovalev ve beterbiev.
    komple boksörler: ağır siklette, povetkin. orta siklette golovkin
    bunlara ek olarak wilderi hiçbir snıflandırmaya alamadım ama onun için aklıma farklı bir klasman geldi:
    rakibini ringe çıkarmadan yenebilen boksör: wilder
    böyle bir sınıflandırma boks için doğru olabilirmi?

  26. selman şahin

    Arkadaşlar Wilder-Ortiz maçı ile ilgili son durum nedir ?

  27. selman şahin

    BRiedis’in iyi bir boksör olduğunu düşünmüyorum kaldı ki Usyk karşısında hiç şansı yok… Patlamaya hazır bir balon bence

  28. conan

    briedis, usyk karşısında işinin zor olacağının farkında olarak “usyka hazırlanmak için yapmak zorunda olduğum çok iş var” demiş.

    http://www.boxingscene.com/mairis-briedis-i-lot-work-prepare-usyk–121008

  29. Remzi BAYSOYU

    briedis e balon diyorlar vay arkadaş siz boks izlemeyin gidin futbol izleyin 2016 damı boks izlemeye başladınız balon nedir abi heleki briedis gibi bir boksöre balon diyorsunuz perez ters geldi adam gününde değildi usyk dan sonra briedis favori bu turnuvada şaka gibi yorumlar yapıyorsunuz

  30. heat

    bayık, sıkıcı, çirkin dövüşen bir boksör. bunun gibi herifler kazanamasın da kim kazanırsa kazansın böyle boksör görmeye ihtiyacımız yok

Yorumlarınız