Suriyeli Manuel Charr WBA Kemeri’ni Korumaya Hazırlanıyor!

CHARR-oquendo

Suriye asıllı Alman ağır sıklet Manuel Charr WBA normal mertebeli kemerini Fres Oquendo karşısında korumaya hazırlanıyor.

33 yaşındaki şampiyon Kasım ayında Alexander Ustinov’u ortak kararla mağlup ettikten sonra WBA federasyonu tarafından zorunlu rakibi ile karşılaşması gerektiği açıklandı. İki boksör de maçla ilgili detayları 9 Şubat’ta (Bugün)Kanada’da yapılacak maç teklifi sonunda öğrenecek. İki ismin 22 Aralık’a kadar anlaşması öngörülmüş fakat bu anlaşma gerçekleşmemişti. Maç teklifinin iki tarafa da %50 şeklinde olacağı öngörülüyor.

Bilindiği üzere Oquendo boştaki kemer için Haziran ayında Shannon Briggs ile karşılacaktı. Bu maç Briggs’in doping testini geçememesi (testesteron oranı yüksek çıkmıştı) nedeniyle yapılamamıştı. 44 yaşındaki Oquendo 2014 yılında Chagaev’e kaybettiği maçtan beri ringe çıkmadı.


Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

  1. riddickbowe

    Artık şu oquendo maça çıksa da boks dünyası bi rahatlasa amk.

  2. Tyson Fury

    suriyeli üstün ırktan manuel çarr’a rakip dayanmıyor kemerlerin hepsini kapıp bizlere getirecek büyük adam saygıyla anıyoruz çaar’ı

    • conan

      bi vatandaşlık vermek yakışır bize değil mi? 😀 😀

      • Tyson Fury

        çaar kabul etse dünden razı bizimkiler zaten 🙂

        • ahmet kurt

          yalnız beyler ali eren ve umut ilerlemeyi, ilk 30 a girmeyi başarırsa manuel charr a rakip olabilir. bu tarz küçük şampiyonlar hep kendileri gibi pek popüler olmayan, farklı ülkelerden gelmiş rakipler seçer. ali eren ve umut un mevcut şampiyonlar içinde yenebileceği tek kişi manuel charr gibi görünüyor. charr inşallah kemer birleştirmeden kaçınır ve 2-3 yıldızlık boksörlerle unvan maçına çıkmaya devam eder. zaten türklere bir sempatisi de vardır. ağır siklette ilk kez kemer maçı şansını yakalayabiliriz.

          • Tyson Fury

            bu çaardan gelecek Allahtan gelsin Ahmet’im
            zaten en kısa sürede verecek kemeri ilk adam gibi rakipte

  3. Mami

    Manuel charri gorunce hep aklima vitali karsisinda verdigi yarim litre kan geliyo 🙁

  4. Hotter

    Hiç sevmiyorum bu manuel charı. Rakiplerine hiç saygısı yok. Vitalinin ellerine sağlık tek yumrukta patlattı yüzünü charın.

    • Abdullah yılmaz

      arapçada çoğul ek yapan belirli bir ek yoktur.isim ve fiillere göre değişiyor. mesela arapça mesela: kitabun bir kitap, kutubun kitaplar., reculun bir adam, ricalun adamlar, verekun kağıt, evrakun kağıtlar….

      • conan

        mal, malafat gibi desene 😀 😀

      • ahmet kurt

        vitali den girip malafattan çıkmışsınız 🙂 seviyorum bu siteyi :))

      • conan

        bu site de seni seviyir 🙂

      • ahmet kurt

        eyv 🙂

      • munzevi

        Arkadaşlar Arapça’da çoğul eklerinde ikinizin de dediği doğru. Arapça’da çoğullar düzenli ve düzensiz olarak ikiye ayrılır. -at eki düzenli isimlerde kullanılır. Düzensizler ise verilen kitap-kütüp, racül-rical gibi farklı şekiller alır.

  5. WildervsJoshuaa

    Ulan su manuel charr bile dunya sampiyonu olduysa ne diyelim . simdi 44 yasinda torunlari olan ismide yener daha da gotu kalkar.

  6. Prorsum

    Manuel charr’ın hatası yok ki adam gibi boksör yok piyasada dubois hariç güncel şampiyonlar için tehlike arz edicek adam akılli kimse yok ağırsiklet çöp

  7. Tek Kral Deontay Wilder

    ne demek hunharca saldırması kolovkin ne yapıcaktı yani bırakıpta adam ayağa kalksında tekrardan ikinci bi şansmı verecekti …bale yapmıyolar sonuçta bu işin içinde bu olay var .klitckoda joshua grogi olduktan sonra tam amansıyla saldırmayıp gevşek davrandı sonrası malum zaten … senin yorumların bazen güzel oluyorda sonrasında felaket taraflı yorum yapıyosun kardeşim kusura bakma

  8. jackal

    yan çarın boksoru briedis ve povetkin tarafından fena nakavt olmustu 🙂 sebebini bilmiyorum ama david haye ile dövüsecekti yüzlesmislerdi hatta sonra mac iptal olmustu

  9. mostwanted

    cahilliğimi hoş görün wba normal mertebeli kemer ne demek.ağır sıklet şampiyonları joshua parker ve wilder bu suriyeli ne şampiyonu

    • Tek Kral Deontay Wilder

      Kardeşim sadece wba ya özgü iki kemer var biri süper kemer biri normal kemer süper kemer joshau da normal kemerde Manuel charr da işte… Benim bildiğim bu bende hotter kankamdan öğrenmiştim hakkını yemeyeyim şimdi… Hayırlı geceler

      • ahmet kurt

        uyuz olduğum noktalardan biride bu. ulan tek kemerin 2 versiyonu olabilir mi yav. akıllarına geldikçe yeni bi b.k çıkarıyor gavatlar…

  10. doctor1984

    Aynı sıklette 2 kemer olması aşırı derecede saçma. Birde ultra süper kemer çıkarırlarsa şaşırmamak lazım. Pro Boks zaten menajer ağırlıklı bir spor, iyi bir menajer ile ikinci pro maçında ünvan maçına çıkabilirsin ki Lomachenko’da durum tam olarak böyleydi. ABD’de sıfır amatör kariyer ile profesyonel olan çok boksör var. Yine aynı şekilde Meksikalı boksörlerinde doğru düzgün amatör kariyeri yok. Bir belgesel izlemistim boks Meksikalılar için bir kurtuluş yolu. Amatör boks yapmadıklarından mıdır bilmiyorum ama Meksikalı boksörlerden 30’undan sonra keskin bir düşüş olur. Boksun mabedi Küba’da ise pro boks yasak olduğu için boksörler amatör boks odaklı ilerliyorlar. Pro boksu baz alan bir yapılanmaya gidilse kimbilir ne efsaneler çıkar. Son yıllarda Kazakistan, Azerbaycan, Kırgızistan, Özbekistan ön plana çıkmaya başladı. ABD son senelerde bu Asya’lı boksörleri devşirmeye başladı. Şu an yükselme maçları yapan Abd’de yaşayan çok boksör var. Uzun lafın kısası pro boksta geçerli olan tek şey paradır. Para gelecekse WBA kemerleri üçe de çıkarır

  11. Klitsch-K.O

    Klitschkolar boksu bıraktıktan sonra kemerler kimlere kaldı vay a.. ulan wba kemeri kim car kim ? Dilian white veya chisora bile bunu indirir

  12. Roman

    MANUEL CHAR GURUR BE YAN HESABIN ŞAMPIYONU.

  13. weta

    yan çara bi +9 abonozla +9 şahin bassak da vitali maçına dönmese ya. bu adamı zerre sevmiyorum ama insan acıyor.

Yorumlarınız