Tyson Fury, Joshua’ya Böyle Meydan Okudu. “Kimseden Korkum Yok, Özellikle de…”

tyson-fury (3)_3

2015 yılında Wladimir Klitschko’yu puanla mağlup ederek WBA, IBF, WBO ve IBO kemerlerini eline geçiren eski İngiliz şampiyon Tyson Fury, daha sonra rövanş maçına çıkmaması nedeniyle kemerlerini kaybetmiş ve daha sonra karıştığı bir doping skandalı nedeniyle de boks lisansı elinden alınmıştı.

Hala Birleşik Krallık Anti Doping Ajansına (UKAD) savunma yapmak için beklediğini ve lisansını geri alır almaz çalışmalara başlayacağını ifade eden Fury, 30 kilo fazlası olduğunu ve bu kiloları verip fit duruma geldiğinde karşısında kimsenin duramayacağını iddia etti.

Ağır sıklette kendisine rakip olarak gösterilen boksörlerin tamamının “balon” olduğunu iddia eden Fury, “Kimseden korkum yok, özellikle de kaslarını şişirmiş bir vücutçudan” şeklinde konuşarak Anthony Joshua’ya gönderme yaptı.

Joshua-Fury

Geçtiğimiz yıl yayınlanan verilere göre Tyson Fury, istatistik şirketleri tarafından Anthony Joshua’yı yenme ihtimali en yüksek olan boksör olarak görülüyor.

Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

  1. Samsunlu

    Çok havlıyo çok bu saatten sonra hiç bişey olmaz fury den

  2. Uğur Altun

    10 sene ara verdikten sonra o yaşlı haliyle bile, g. foreman en yaşlı agır siklet şampiyonu olmayı başarmıstı, artık fury den bişey olmaz onun pili bitti demek için herhalde 200 kilo olması ve 5 6 sene ara vermesi lazım boksa, bu adamlar profesyonel 6 7 aylık sıkı bi antremanla eski halini alır ve bi kaç maç yaparakta form tutarsa ben AJ yi yenecek tek boksörün tyson fury olduğuna inanıyorum.
    Boksa eski günlerde ki gibi rekabet, antipati sempati ve izlenilirlik katan bi boksor, rüzgar kayadan bişe alamaz ancak kumunu süpürür, bekleyin görün fury i,
    dönüp hepsini balin gibi patlatacak.

    • Abdullah yılmaz

      ugur jardesim; foreman ile bu psikolojik deliyi bir mi tutuyorsun? bu adam sadece konusuyor. geri donmesi zor gibi..

  3. irfan çakmakçı

    Adamda karakter sıfır.yan tarafan işkembeyi kubrada salliyor.ulan mupotezel sen adam olsan s9zünde durup wladla rovanşa çikardin.şimdide bir şey yapacağindan değil kenardan yangincilik yaliyor.döt oğlani

  4. mehmet dalgaç

    atalarımızın güzel bir sözü aklıma geldi:
    ölmüş eşek itten korkmaz!
    kaybedecek birşeyi olmayanın korkusu da olmaz.
    fury de dip yapmış. 0 noktasında. korkmaması normal 🙂

  5. lenolewis

    Hadi len şişgo önce altına imza attığın maça çık ondan sonra atar yap. Jashua seni patates çuvalına çevirir

  6. Kanguru Perkovic

    Fury fiziksel olarak dönebilir yaşı da tam verimli yaşlarında birkaç aya o kiloları verir ama mental olarak kafa olarak dönebilecek mi onu kimse bilmiyor eğer mental olarak iyi dönerse joshua veya wilder maçı öncesi 3-4 tane orta duzeyle yapip form tutarsa ikisine de karşı favori görüyorum. Iki isimden de çok daha yetenekli. Hızı olsun kafa hareketleri savunmasi mesafe korumasi begendigim bir boksör klitschko maçında çok net bir sekilde üstün olarak kazandi.

  7. lennox

    doğruları söylemiş fury ile kıyaslanırsa agırsiklet balonlara kalmış ama suçlu yine kendisi kemer birleştirme maçları yada kemer sahiplerinin ortizle maç yapma seçenekleri dışında heyecan uyandıracak maç çıkmaz

    kemer sahipleride yetersiz şahsen ben furyden ümitliydim bırakmasının ardından siklet dibi gördü dönermi dönerse ne durumda döner muamma ama dönüşüyle ortalık karışır en azından konuşulacak birşeyler çıkar sağlam dönersede hepsini patlatır gibi geliyor bana

    • ONUR ERTEKİN

      Sana öyle gelmeye devam etsin koçum, Wladimir emekli oldu, Wilder’dan da bi cacık olmayacağını anladınız sanırım sen de Fury’den medet umup, Joshua’ya rakip yaratmaya çalışıyorsun zanlımca, Joshua’yı tek zorlayacak rakip diğerlerine göre bir kaç tık üstü Povetkin, bunun dışında Wilder,Ortiz,Parker; Joshua bunların içinden geçer Fury’nin döneceği muamma, Dubois’in de en az bir 3-4 yılı var yani önümüzdeki 5-6 yıl Joshua’yı yenecek adam yok gibi..

      • lennox

        Terbiyesisizlige lüzum yok hitap şeklin dolayısıyla bende sana çok güzel kinayeli bir üslup ile cevap yazardım ama sadece olgunlaşmamış basit insanlar söyleyecek sözü yoksa bu yöntemi kullanır ve ben kendime bunu yakıştırmıyorum yorumumu beğenmiyorsan okuyup yada okumadan geçebilirsin geçmiyorsanda gerekli argümanlarını düzgün bir dille yorumumun altına gönderebilirsin bu tür uslupla ne bana nede bir başkasına fikirlerini empoze edemezsin sosyal bir platformda olduğunu unutup bazen ipin ucunu kaçırıyorsun arkadaşlar seni bu yüzden çok uyardı ama sen hala bu huyundan vazgeçmiyorsun benden sana tavsiye şapkanı önüne koy ve biraz davranışların konusunda düşün bu tür üsluba devam edeceksende beni kendine muhattap etme

        • ONUR ERTEKİN

          Tamam kardeşim, altı üstü “koçum” dedim amacım terbiyesizlik falan değildi, bir ana içimden o şekilde hitap etmek istedim…

      • Big George

        Bir akıllanamadın Onur… Lennox hocam bu sitede bu üslup ile hitap edilecek son insandır.

  8. Uğur Altun

    George foreman la kıyaslamıyorum kimsenin haddine değil o adamların tırnakları olamaz simdiki boksörler. Ben sadece ara verdikten sonra dönüp başarilı olabilire en uç noktayi örnek verdim. big george foreman bir efsane onunla kimseyi kıyaslayamam simdiki boksörlerden evander holyfiel tysondan daha agır yumrukları vardı diyor onun için ve yıkamadı drogi bile edemedi en agır yumruklara rağmen o derece. Tyson fury bu spora bi eğlence ve izlenilirlik katıyor karekter yok derseniz valla bu sporu yapıp kafası kırık olmayan yok gibi fury biraz daha fazlası biraz da megaloman birazda kendini beğenmiş biraz bi çok şey var iste ama beb izlemehi seviyorum onu.

  9. AERIALS

    ukad bu adamı çok bekletti o da kendini ekimde çıkacak karara kadar nadasa bıraktı. bu baya uzun bir nadas oldu

    ukad sırf bu adam çingen diye işi yokuşa sürdü. fury yerine başka bir ingiliz asıllı boksör olsaydı veya super starları joshua olsaydı kararı hemen verirlerdi.

    • ONUR ERTEKİN

      kardeşim fury ektiğini biçiyor hatırlarsan Fury, wladimir’i 1,5 yıl rövanş yapmak için bekletti şimdi etme bulma dünyası..

  10. Sebastian heiland

    Fury daha cok bekler savunma için.. Ne zaman jashua yenilir o zaman ukad kararını verir..birleşik krallık doping ajansı biliyor balonu patlatacagını verdirmez sana savunma falan..

    • ONUR ERTEKİN

      balonu patlatacak derken balon olarak jshua’dan bahssediyorsan, bence bu yorum senin için büyük talihsizlik olmuş, Joshua, yaklaşık 10 yıl boyunca ağır sikleti domine eden klitschko’yu nakavt etti, nakavt etmesi bir yana klitschko ile maça çıkması da büyük bir cesaret….

      • Sebastian heiland

        Onur ertekin agır siklete 10 yıl damga vurmuş adamı fury tek koluyla alay eder gibi yendi ve sonra jashua yı yatırdı sende gelmiş talihsizlik diyorsun yorumuma ne diyeyim sana sende haklısın

      • Big George

        Wlad’ı KO ile ortalama her boksörün yenme şansı var. Çeneye sağlam bir tane aldığında Wlad dağılan, cam çeneli bir adam zaten. Kaldı ki yenildiği tüm maçlar KO ile ve böyle yumruklarla geldi. Rakipleri de sıradan adamlardı.

        Fury ise puanla kazanmak konusunda usta olan bu adamı donunu çeke çeke dövdü -mecaz değil gerçekten donunu çeke çeke- Wlad’ı puanla yenebilmek çok çok çok zordur. Bunu yapabilmek için Fury’nin ki gibi bir zeka lazım.

        Fury’i küçümseme.

  11. Deontay_Wilder

    çok kilo almış sumocu gibi olmuş harbi
    dönse dahi 1 yıl gibi bir süre gerekli toparlanması için
    yaşı fazla değil 29 yaşında 1 2 yıla toplar mı toplayabilir
    düşük de olsa var öyle bir ihtimal
    ama bu kadar da salınmaz ki arkadaş
    30 kilo nedir ya
    federasyonlarda kendi penceresinden bakınca haklı aslında çocuk oyuncağı mı bu boksu bırakıp geri gelmeler
    çok gelgitleri olan bir adam çocuk gibi
    hiç profesyonele yakışan davranışlar değil
    ağır siklette boksör sıkıntısı var gelse renk olur mu olur
    ama eskisi gibi döner mi bilmiyorum zor gibi

  12. Yusuf Can Furat

    Ciddi anlamda boks izleyip bunu hayat anlamı haline getiren bir insanın şu an Joshua’nın bu maçtan kazanan olarak çıkacak kişi olmasını anlaması gerek. Fury, Joshua’yı yenme ihtimali olan tek boksördü günümüz boksörlerinden fakat şu anki hali ile ya da gelecekte yenemez. Spor ahlakı bile yenemeyeceğini anıra anıra söylüyor. Steroid konusunu da artık sıktı. Almayan tek sporcu yok özellikle de boksta. Sadece kişilerin aldıkları miktar değişiyor hepsi bu. Artık buna sığınmayı bırakmalılar.

  13. Bankaci

    fury kesin geri dönecek ama 2 yıl boksa ara vermiş bir boksörün nasıl reaksiyon vereceği biraz meçhul…form tutması için en 1 yıl ve 2-3 kademe kademe kondüsyonunu artıracak maçlara çıkmalı ve de zorlu rakiplerle karşılaşarak…

    sitede herkes çoğunluk fury den nefret boyutunda kelam ediyor ama fury seviyorum.bir kere doğal bir adam.örnek:maçta kendini yumruklayacak kadar samimi:))ağırsiklet bitik durumda gelirse biraz şenlendirir…

  14. Bankaci

    money change people diye bir atasözü vardır para insanları değiştirir. bu söz en çok wildera yakışıyor.parayı bulunca sporuda eşinide çalışmayıda bıraktı…

    ortizle maça dahi çıkamıyor…benden onay bekliyor herhalde yazacaktım ama neyi bekliyor dedim…dediler senden onay bekliyor.binlerce kez kredi eft döviz transferi onayı verdim ama wilder onaylasamda kabul etmez onayımı:))
    şaka bir yana en fit olduğu kemer aldığı maçta bile -bana göre- karşılaştığı tek gerçek ağırsiklet boksörü 1,88 cmlik 3,5 yıldızlık adamı bile nakavt edemeyen, aradan geçen bunca zamandan sonra hele de son paylaşımlarıyla ve şu haliyle-en çokta kızından utanması lazım bir baba olarak, zamanında ne kadar tebrik ettiysek bir baba olarak yaptıklarını şimdide eleştirmek hakkımız- ortiz sakatlıktan yeni çıkmasına rağmen karşısına çıkarsa ki ortiz ,bermane stiverne benzemez.

  15. tipitip

    Bence aj pulev maçından biraz daha heyecanli Olur.

  16. Bankaci

    boksta sikletleri 2 ye ayırıyorum bir ağırsiklet iki diğer sikletler…ağır sikletteki en dandik maç bile bana heyecan veriyor.orası artık boksun ve bir boksörün çıkabileceği en üst seviye…çocukken tysonun maçlarına beni uyandırmazlardı ama sesten kendim kalkar izlemeye çalışırdım.şimdi bakıyorumda herkeste bir yenilmezlik davası almış başını gidiyor.gerçek şampiyonlar buna bakmaz onlar rakip kim olursa olsun zirveye çıkmak isterler.bunun son örneği warddır-beğenin beğenmeyin adam geldi 4-5 maçta bir üst sikletin kemerlerini aldı- hakeza packmandır.foremandır alidir fraziedır…

  17. mostwanted

    fury haberi görmek bile güzel ama insan artık inanmıyor.yarın çıkıp boksa geri dönmeyi düşünmüyorum da der

  18. HeadshooTR

    joshua fanlığı yapın siz ağır siklette şuanın zamanında fury kadar teknik birisi varmı?

  19. conan

    Flaş flaş flaş…
    Instagramda az önce wilder eski king filminden alıntı yaptı. Sanırım ortiz maçı olacak.

    • conan

      Edit gelsin. King kong olacaktı

    • Deontay_Wilder

      pove maçı için de ormanda pove ile yüzleşmesinin videosunu atmıştı ama o maç olmamıştı resmi duyuru açıklanana kadar inanmam hatta ringe çıkana kadar diyelim 🙂

      • conan

        Twitter bu haberle kaynıyor. Wilder da ortize instagramdan laf attığına göre artık bu maç.kesinleşti.

        Mehmet bey yakında haberi yayınlar

        • conan

          Hem pove maçı doping yüzünden iptal oldu. Ortizde de doping bulunursa tabiki ortizle de maça çıkmaz

        • Deontay_Wilder

          yine de resmi bir açıklama gelmeden maça kesin gözüyle bakmak doğru olmaz boxrec ve vikipedia da kesinleşen maçlar yazar
          bu aralar instagramda wilder cok topa tutuluyor bence biraz da onun etkisi var özellikle rakip seçimi konusu her paylaşımının altında eleştiri olarak yazılıyor

  20. Severinus

    adam tam bi çılgın irlandalı,
    dediğinden fazlasını yapar bence

  21. conan

    Evet beyler nihayet beklenen haber geldi. Wilder-ortiz 4 kasımda.
    Alt kart maçı stiverne-breazeale.

    Ama şöyle kötü bir durum var. iki maçın galibi kemer maçına çıkacak. Yani yine wilder stiverne veya wilder breazeale maçı olacak. Joshua maçı artık daha sonra.

  22. conan

    Wilder ortizi geçer. Breazeale de stiverne yi geçer.

    Nisan mayıs gibi wilder breazeale maçı olur. Joshua wilder maçı 2018 sonuna doğru ancak olur. Joshua da pulev sonrası keşke parkerla maç yapsa.

  23. lenolewis

    Kemer birleştirme maçına federasyonlar mani olmaz conan. Umarım ortiz maçı masa başında oynanmaz çünkü tüm dünyayı jashua-wilder maçına odaklamak istiyorlar gelsin paralar be bunun önünde de kimse dıramaz

  24. conan

    Joshua wilder maçı öncesi joshua-whyte rövanşı olabilir

  25. conan

    Ya şu uyuz stiverneden bi kurtulamayacak mıyız aq? inş dominic bu gavatı yener

    • sa yo na ra

      dominic yener reis sıkıntı yapma, çok inatçı bir boksör. ortizle wilder maçı gerçekten de olacak gibi gözüküyor. yehuu 😀

      povetkin hıyarı da gitsin doping alıp eften püften adamlarla dövüşsün. 😀

  26. lenolewis

    Kimseden korkmuyormuş madem korkmuyodunda klitckodan niye kaçtın lan kimi yiyon olm fury senden bu satten sonra olsa olsa çadıra kazık olur anca 🙂

  27. ONUR ERTEKİN

    Alper kardeşim piyasadan yok oldun, povetkin’in yakınlarda bir maçı olacak mı? Povetkin, şu Yeni Zelandalı dallama ile maç yapma şansı yok mu? en azından wbo kemerini beline taksın, belki wbc nin başkanı kemer birleştirmek için povetkin-wilder maçı olma olasılığı oluşur…. bence povetkin’in, parker’a iyi bir para ödeyip maça çıkması çok akıllıca olur, promotörü ryabinski ne iş yapıyor

    • Antijoshua

      Kardesim selam tukenmislik sendromundan dolayi artik eskisi kadar yorum atamiyom.
      Ama daha once yazmistim sen gormemissin povetkin yil sonuna dogru ringe cikacak rakip c.hammer veya a.ustinovdan biri olucak buyuk ihtimal..hammer olursa hedef zaten parker demektir.ustinov olursa wba kemeri

      • ONUR ERTEKİN

        biz hammeri alalım, oradan wbo kemerine yürür, joseph parker’ı takam’a yaptığının daha bir yaratıcı nakavtını da yaparsa inanılmaz bir sükse yapmış olur…

  28. Tugay Özay

    Kliçko maçından sonra Joshua bende hayal kırıklığı. Lakin Fury’i ko eder.
    Fury, Kliçko’yu yenmiş olsa da Kliçko’nun Joshua’ya yaptıklarını yapamaz. Hareketli olmak yetmez, yumruk gücü de lazım. Açıkçası Fury’nin, Kliçko’yu yenmiş olması hiçbir şeyi kanıtlamıyor ama rövanştan kaçması her şeyin göstergesi. Fury, sitede çoğu kişinin söylediklerinin tersine iyi bir boksör değil bence. Joshua’ya da Wilder’a da ko olur.

    • GGG

      Ben de Fury’nin iyi bir boksör olmadığını düşünüyorum. Klıtschko rövanşına çıkmamak için deli taklidi yapıp boksu bıraktı. Klıtschko Fury maçında, hayatımda izlediğim en kötü Klıtschko’ydu. Ama buna rağmen şöyle bir gerçek var ki, Klıtschko’yu puanla yenmek, nakavt etmekten çok daha zordur. O yüzden Fury için kesin bir yargıda bulunamıyorum. Joshua gibi şişirme bir boksörü yenebilir bence

  29. GGG

    Rus atletler yıllarca doping yapmışlar, hepsinin ispatı ve belgeleri var. Rusya’nın anti doping ajansı da bu yapılanlara yıllarca göz yummuş. Tabi bakanlıklar da. Rusada yetkillisi bir paylaşımında şöyle diyor; “her zaman milli çıkarları göz önünde bulundurmalıyız, bu nedenle testlerden bir süre önce sporculara haber veriyoruz”
    Açıklama tam bir facia, böyle bir ortamda atletler dışında diğer sporcuların da doping yapması kaçınılmaz olur tabi. Povetkin’in, ben o maddeyi yasaklanmadan önce kullanmıştım” demesi gayet normal. Yani demek istiyor ki, ben o maddeyi bana söylenen zaman diliminde kullandım. Zaten kamp süresince belirli aralıklarla ve sporculara haber verilmeden yapılması gereken testler Rusya’da farklılık gösteriyor. Sebebi ise milli çıkarlar. Rusya’da sporla ilgili birimlerde çalışan herkesin görevine son verilmesi gerek bence. Doping yapmak emek hırsızlığıdır. Siz hala kalkıp, Wilder Povetkin’den kaçtı, yok wbc oyun çevirdi falan diye saçma sapan yorumlar yapıyorsunuz. Eğer bir oyun varsa, bunu Wilder değil Ruslar çevirdi. Ama başarılı olamadılar. Aylarca beklenen bir maç Povetkin korkağı yüzünden iptal oldu. Anlamadığım nokta, Stiverni maçında neden yine aynı şeyi yaptığı. Alışkanlık heralde. Alışmış kudurmuştan beterdir

    • ONUR ERTEKİN

      ggg

      kardeşim ruslar, doping yapıyor diyorsunda amerikalılar sütten çıkmış ak kaşıklar dimi, dostum povetkin’in kullandığı o dönem de zaten o madde yasaklı değildi bu oran da 0,0001 gibi neredeyse yok gibi bişey, burada suleımanı yani wbc federasyon başkanı wilder’ı resmen povetkin’in elinden aldılar…

      • GGG

        Dostum ben burada Ruslara karşı Bir eleştiride bulunmuyorum. yetkililere sporculara karşı eleştiri yapıyorum. Rus atletlerin ve birçok dalda sporcuların yıllarca doping yaptığı ve federasyonun buna göz yumduğu belgelerle birlikte ispatlanmıştır. Konu hakkında birçok itirafı yapan ise, Bizzat doping suçundan ceza almış Rus sporcular. Bir karı koca çift vardı ama isimlerini hatırlamıyorum. Görüntüler, belgeler kayıtlar vs. rus sporcuların doping yaptığını kanıtlıyor. Neredeyse kültür haline gelmiş durumda. Aynı şey Kenya için de geçerli mesela. Ama Amerika’da kurallar olması gerektiği gibi uygulanıyor. Ateş olmayan yerden duman çıkmaz. Amerika’nın bu konu hakkında üzerinde bir duman yok, ama Rusya alev alev ne yazık ki

      • GGG

        Geçen yıl euronews’te yayınlanan bir haberin linkini paylaşıyorum. Bahsettiğim çift, Rus orta mesafe koşucusu ve dopingden men cezası almış bir atlet olan yuliya stepanova ve rus anti doping ajansında çalışan eşi. 2014 yılında Alman bir gazeteciye verdikleri röportajda, Rusya’da dopingin devlet politikası olduğu ve sistematik bir şekilde yapıldığına dair bilgi veriyorlar. Bu yüzden vatan haini ilan edilip ülkeden kaçmak zorunda kalıyorlar. Sonrası zaten malûm
        https://www.google.com.tr/amp/tr.euronews.com/amp/2016/07/26/hajo-seppelt-doping-yapanlar-kazandi

    • Antijoshua

      Hic biseyden haberin yok senin.meldonyum ocaga kadar serbestti povetkin bende o zamana kadar kullandim sonra birakttim dedi kanda cikan degerde 0.00001 yani kalinti nerdeyse yok..zaten bu isin en ust mercii wada temiz raporu verdi ve aklandi.ama olan wilder macina oldu,wilder bir komployla bu mactan kacmis veya kacirilmis oldu wbc tarafindan.aklanmasina ragmen wbc gitti stiverne ile bir baraj maci daha siparis verdi oysa tekrar wilder macini ilan etmesi gerekirdi.yani 4 eleme ve 2 yil beklemesine ragmen wilder macina cikarilmadi
      Geri zekaliya anlatir gibi anlattim umarim anladin..ha bundan sonra stiverne maci oncesi birde ostarin olayi patladi nekadar inandiriciysa artik..ve wbc ve wilder yolu tamamen kapandi.

      • GGG

        Ne biçim konuşuyorsun ulan terbiyesiz. Saygılı ol, olamayacaksan bana hitaben yazma

    • unstoppablewilderpunch

      +999 ggg

  30. Antijoshua

    Wilder-Ortiz 4kasim muhtemel alt kart macida breazelae-stiverne diye 1 ay once yazmistim
    yinede imzalar atilip mac aciklanana kadar bekleyelim.

  31. conan

    Wilderın ortiz maçının hala açıklanmamasında suçu yok. Bankacı sen diyordun ya wilder neyi bekliyor diye, wilder ortizin imzalamasını bekliyor. Ortiz wba kemerinin joshuadan alınması kararını bekliyor. Halbuki wilderı yense ortada wbc kemeri var. Şimdi tarafsız bakın kim kimden korkuyor? Ortiz wilderla maç yapmaktansa wba kemerini tercih ediyor.

    • Big George

      Ortiz’i masa başında yerler sen de biliyorsun… Fres Oquendo’ya karşı yiyemezler ama.

      Al Haymon Wilder’ın promotörü, aynı zamanda Ortiz ile de çalışıyor, bu maçta benim burnuma kötü kokular geliyor.

  32. conan

    bu da ortiz maçının olacağına dair ydışı sitede yayınlanan haber. Alt maçlarda daniel jacobs da ringe çıkacak.
    http://www.boxingscene.com/wilder-ortiz-jacobs-lipinets-showtime-tripleheader-play–120421

    Mehmet bey artık wilder-ortiz konusu açar mısınız?

  33. conan

    Stiverneye mama verip kenarda durmasını sağlamışlar. inş dominic bu stiverne denen haşlamayı nakavtla yener de bir daha wbc sıralamasına giremez

  34. Tyson Fury

    Keşke aj ile çıksaydı wilder ortiz maçı bana göre aj maçından daha zor ortizin ringte neler yapacağı hiç belli olmuyor ters guard aynı zamanda çenesi sağlam wilder bu maçı alırsaki ben çok zor görüyorum almasını kemerlere ambargo koyar zaten yılda bir maç yapıo adam

    • conan

      ortiz wbc gibi daha prestijli kemer varken, wba kemerini düşünüyor. çünkü wba kemerinde rakibi sıradan biri olacak. tabi wba kemeri joshuadan alınırsa. bu durumda wilder mı ortizden çekiniyor, yoksa ortiz mi wilderdan çekiniyor?

  35. Kanguru Perkovic

    Boxrece yazılmış wilder ortiz alt maçlarda
    Stiverne vs Brezale
    Jacobs vs tba
    Lipinets vs tba
    Çok kaliteli bir gece bizi bekliyor

  36. IRON TYSON

    Wilder ortiz gerçektende boxrec e kaydedilmiş

    2017-11-04 Luis Ortiz*

  37. Tyson Fury

    ilk ciddi sınavı umarım wilder alır bunu dememim tek sebebi yaş faktörü
    kasımı iple cekiyorum wilderin maclarının seyir keyfi çok yüksek vakit buldukça JOHANN DUHAUPAS macını tekrar tekrar izlerim

  38. conan

    wilderın önümüzdeki maç planı tahminime göre şöyle olur:

    wilder-ortiz > wilder-breazeale > wilder-joshua > wilder-parker ve emeklilik.
    fekat joshua maçından önce belki parker maçını öne çekebilir. joshua’nın da pulev sonrası bir planlama yapması lazım. çünkü pulev sonrası wilder’la maça çıkması zor görünüyor. joshua-parker maçı güzel olur. arık zaman kaybetmeden tüm kemerlerin tek boksörde toplanması şart.

    • Big George

      Yahu brezeale gibi bir balonun ikinci kere kemer maçına çıkabilmesi ne kadar acı… Ortiz bu yaşında yeni çıkacak.

  39. IRON TYSON

    Aynen ilk 5 yıldızlı biri ile maçı olacak geçerse bir çok soru işaretlerini siler

  40. Kanguru Perkovic

    Ortiz favorim nakavt bekliyorum

  41. conan

    mehmet beyden yeni bir konu bekliyoruz

  42. EmreOzcelik

    Fruy o zaman adamasan ver kilonu cik maca fazla havlama suan bi bok degilsin .

  43. Bruiser

    Fury Aj’yi dinlene dinlene döver. AJ’nin steroid pompalanıp şişirilmiş bodybuildingçi kasları komplike bir boksöre sökmez. Aj’ye sürekli baskı kurun 4. round o kolları kalkamaz guard alabilmek için yorgunluktan.

    Herkes genç yıldız parlasın ben parama bakayım diyen Wladimir Klitchko değil 😉

Yorumlarınız