Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

  1. unstoppablewilderpunch

    lan josuadan bi cacik olmaz diyodum. bundan cacik bile olmaz. hele bide daniel dubois var tam zeplin mk

  2. Harun

    teşekkürler mehmet bey 🙂

  3. unstoppablewilderpunch

    bu yeni cikan cakma josualarla, eskisini mumla arariz kesin

  4. Harun

    bana göre wilder’dan bir cacık olmaz. joshua onun fişini zamanı gelince çekicek.

  5. Bedir Altın

    whyte, wilder in kendisiyle dövüşmeyi ret etmesinden sonra: “wilder ağırsiklet boksü için bir utanç vesilesidir.” ona buna laf yetiştiren wilder mutlaka cevabını verecektir.
    http://www.skysports.com/boxing/news/12040/10935379/dillian-whyte-says-wbc-champion-deontay-wilder-is-embarrassment-to-heavyweight-boxing

  6. unstoppablewilderpunch

    seytan horn boynuzlu deyyusunun akil vermesi bu. o idiot whyte okadar iq yok. horn bu macta wildera daha az para vermeye razi edebilmek icin boyle soyletiyo oksimoron whyte a. bir maksatida hormonlu pilici josuayi eilderdan kacirmak. wilder whyte aradan cikarsinda, sonra baska ara adami kalmicak bu horn boynuzlusunun ve wilder ozaman josuayi gumletecek

  7. Harun

    wilder kaç para istiyor 100 milyon mu? bugüne kadar ne yapmışki kendisine verilen parayı az buluyor? ne başarısı var? wbc kemerinin üzerine konmuş bir adam bu kadar. whyte ile maç yapsa gözümde yükselicek ama wilder düzgün maç yapmıyor. 37.maçını arreola gibi adamlarla yapsın son maçının üzerinden 4-5 ay geçti hala ses yok. düzgün maç yapmıyacaksan bırak o kemeri. parker,whyte gibi adamlara bırak senden daha iyi değiller ama en azından onlar doğru dürüst maç yapar. senin gibi boş maçlar yapmaz. tamam yeteneklisin, güçlüsün, hızlısın ama kendine gel sende. düzgün maçlar yap. haksız mıyım ben?

  8. unstoppablewilderpunch

    harun gardaşım guzel diyosunda. bu isler oyle donmuyo. distan gazel oluyo seninki. sen wbc sampiyonu olsan, whyte gibi bi rakip icin sartlarink sen koyatsin. whyte kim oluyo? ha wilder-wlad wilderjoshua maci olur ozaman iki tarafinda dediklerinin ortasi bulunurda, whyte wilderla pazarlik yapacak bi konumda değil. ben wbc kemerini belime takcam ve bu pazarligi kabul etcem he, once o kemere saygisizlik ur bu. bunlar hep boynuzlu horn gevvatının isleri ama wildera sokmez, haddini bilecek horn. zaten wilder whyte muhatabi olarak almiyo, dogrudan horna soyluyo (josuayi kevase yapcam, irzina geccem) diyo. simdi gelip (josuanin takvimi dolu. oyuzden bilerek diyo) demeyin. bu ucuncu teklif, eski tekliflerde takvimi bostu wbc-ibf kemer birlestirme maci yapsaydi wlad maci yerine? hem josua korkudan agzini acip bisey diyemiyo. ama wlad nacindan sonra furye rahat rahat salliyo. ya wilder sana 3 kez sallamis, srnde cikip 1 kez cevap versene amk pilici. yemiyomu macan? furye salliyon. josua wilderdan korkuyo, başına gelecegi biliyo. wilder kaciyosa, en degerli kemer wbc, josua gir wbc ye engec 3 nac donra zorunlu rakip olur wildera ve kemeri alir, tabi baska bisey alir. sopayi yer elindekileride birakir. bunu biliyo. bak bizim yigidimiz avni kac federasyonda birden mucadele ediyo. josua efsaneyse yapsin bunu gorelim. hetkes bilirki en prestijli kemet wbc dir. efsaneler wbc sampiyonu olur. josua asrin balonudur.

    • Harun

      joshua da ona meydan okudu. bu maç en büyük maç. şimdi olamaz yıllar sonra olucak. en büyük maç olucak joshua’nında takvimi dolu. son maçının üzerinden 4-5 ay geçmiş. whyte fena bir rakip değil. wilder daha fazla para almak şartıyla bu maç gerçekleşsin. çok fazla bir şey istemiyoruz düzgün maçlar yapsın istiyoruz. wilderi seviyorum ama gitgite gözümden düşüyor.

  9. unstoppablewilderpunch

    bunda hemfikirim gardaşım +1903

  10. Tek kral DEONTAY WİLDER

    Bu çocukta iş var…

  11. Tek kral DEONTAY WİLDER

    Geleceğin joshua sı dubois dır… yumrukları balyoz gibi geleceği çok parlak…

  12. AgnusDei

    ben de duboisi beğeniyorum ya iyi yerlere gelecek gibi.

    • Tek kral DEONTAY WİLDER

      Harbiden duboisin karşısına geçecek adamın ALLAH yardımcısı olsun

  13. Big George

    Daniel Dubois’i niye küçümsüyorsunuz aq, adam şu anki seviyesiyle bile üst seviye çoğu ağır sikleti donunu çeke çeke döver.

    Boğa gibi bir adam, uyguladığı tekniği su gibi yutmuş ve aynı zamanda balyoz gibi vuruyor. Joshua falan dayanmaz buna, bu çocuk foreman gibi bir şey.

    • Tek kral DEONTAY WİLDER

      Duboisde Nasıl bir vücud yapısı var maşallah yani … dubois ismini yakında daha fazla duyacaz gibi… daha rakiplerinden 3.raundu gören olmadı…

  14. Don King

    Nasil başlamıştı..
    http://www.imgim.com/screenshot_2017-07-03-22-35-57.png
    Bak nasil bitti
    http://www.imgim.com/screenshot_2017-07-03-22-36-51.png
    En güzel duygular silindi gitti (: (:

    • conan

      sen de az çakal değilsin la üstad ali. ama sende zeka var, kültür var,entellektüel zeka var. halil denilen kıro ise bu terimleri rüyasında bile göremez.

      • Don King

        Eyvallah soner (: banada iyi makara oldu ama halili de çok küçümseme.adam öyle siveyle konussa da anal oral fallik dönemleri biliyor.freuddan haberdar herif.

        • conan

          yok be google dan bakıp yazmıştır. bir elinde sigara, diğer elinde tesbih, altında apaçi modifiyeli şahin olan bir tip bu.

          • Roman

            siz ayni kişisiniz niye kusuyonuz birbirinizle. 🙂

            • conan

              🙂 eyvallah 🙂

  15. Bedir Altın

    söz dubois ten açılmışken, 1,5 sene önce yani dubois 18 yaşındayken joshua yı sparringde indirmiş. joshua da bu çene varken daha düşeceğini çok göreceksiniz, yeter ki karşısında sağlam çeneli, biraz güçlü yumrukları olan ve satılık olmayan boksörler olsun.
    http://www.telegraph.co.uk/boxing/2017/06/03/meet-daniel-dubois-teenage-heavyweight-dropped-anthony-joshua/

  16. unstoppablewilderpunch

    la adam resmen kendi kotu fesat dusuncelerini ispat etmis. bidevgelmis millete lumpen diyo, cahil diyo. kendi cahilin ve ruh hastasının onde gideni. ulan hiyaragasi bunu demicektim ama ben elektronik muhendisiyim, senin gercek hayatta asla goremicegin, gorunce hazrola geçip saygi durusuna gecip onunu iliklicegin biriyim. senin ne cahil ve sorunlu mal oldugunu bugun tum forum ahalisi anlamistir artik

    • conan

      türkçe özürlü dingil. yalanını s.keyim senin. kırosun lümpensin cahilsin. tinercisin. suriyeli dilencilerden bir tık yukardasın. 🙂

    • Don King

      Tartışmayı tüm başlıklara yayalim beyler.elden edele (: (: benim adim don king.saka bi yana dostlar bana kalirsa ikinizde üniversite mezunu adamlarsiniz.yazdıklarınizdan az çok belli oluyor.soner sen çok alingan bi adamsin.sosyal haytatta tahammül edilmesi zor bi harif olduğunu düşünüyorum.diğer arkadasta sivenin bokunu çıkarıyor.ne yazdığını bazen anlamiyorum.tamam kültürel ögeler iyidir hoştur ama bi yerden sonra kafa zikmeye başlıyor.ikinizde bir seylerden feragat edip bu ilişkiyi surdurebilirsiniz.pakt yeniden kurulsun.müslüm baba, davids, wilder yeterince ortak payda var.cocukken top için hitlerle stalinle bile dost olurdum.bence ilişkiyi bozmayın barışın.

  17. unstoppablewilderpunch

    ustadali gardaşım, bu malla tassak geciyodum her gun ama bu malda anlicak zeka ne gezer 🙂 bildigin oksimoron bu. bunun beyninde en fazla 3 tane sinir hucresi vardir. bu ne anlar freud dan psikanalizden, herife anal-oral desen akli pornoya gider hemen. bilmiyoki karsisinda kendini kekliyen bi itu mezunu elektronik muhendisi var. su andada “semiconductor devre elemanlarinin uretiminde verimlilik optimizasyonu ve maliyet” uzerine yuksek lisans tezi yaziyorum. insan kendi neyse, herkesi oyle bilirmis, bu soner kekosu herkesi kendi gibi saniyo. reklami sevmem ama mevzu oldugu icin yazayim aracim jaguar xf, daha once bmw, audi ve saab araclarim oldu. istesem daha iyisinide alirdim. ulkenin onemli kurumsal markalarinda calistim. 5 yildir adını vermicegim yine ulusal olcekte bir firmadayim. ayni zamanda aof isletme lisansida bitirdim. at yarisi mevzusuna gelince o konudada senden cok daha fazlasini ezbere bilirim soner efendi. babam ve bi akrabamiz veliefendide çalışıyordu , ayrica yaris ati sahibi nurbiye gulerce uzaktan akrabamiz olur. kazandigim parayida kari kizla falan yemedim.zira o yillarda universitedeki sevgilimle ilk evliligimi yapmistim. baktim sen gibi oltaya atlicak bi sazan var, verdim zokayi 🙂 ha o yazdigim at isimleri falanda gercektir, dedim ya karşında super hafizali muhendis olmus, yuksek muhendis olacak biri var. neyse artik senle daha muhatap olup seviyemi dusurup seni komplekse sokmayim. maazallah depresyona falan girer hayata kusersin. git gez eglen, ama asla insanlari hafife alma. buda halil abinden sana bi ders, bi kiyak olsun

    • Don King

      Ahhhaaa (: (: bugünler de çok enteresan işler dönüyor anlamak mümkün degil (:

  18. Bedir Altın

    dubois için büyük beklentiler var. tyson fury sparring yaptığı dubois için, genç bir kralla sparring yaptım, geleceğin kralı geliyor demiş. hadi hayırlısı, umarım hayal kırıklığı olmaz da ağır siklete renk getirir.
    http://www.news.com.au/sport/boxing/teenager-daniel-dubois-is-boxings-future/news-story/f8e6dba8d3856fb8019d745a17bea979

  19. conan

    iyi senaryo yazıyorsun mal halil. itü’de çaycı olarak çalıştığın doğru olabilir ama malın önde gideni olduğun belli. şahinden başka araba bilmezsin sen. sigaran da mavi winstondur 🙂

  20. conan

    adamın eski iletilerine bakın bir tane akla yatkın, güzel türkçeyle yazılmış bir iletisini bulamazsınız. nikinde meymenet yok. yırtık dondan çıkar gibi bir anda forumda türedi. ama kıro yüzünü çabuk gösterdi. 🙂

    şimdi de üniversiteli takılıyor 😀

    • conan

      o suriyeden kaçıp gelmiş türkçeyi yeni öğrenmiş bir maldır. çok takılma sana da bulaşır. ne demişler boka taş atma üstüne sıçrar. ben taşı attım bu boka, üstümden temizlemeye çalışıyorum 1 saattir.

  21. Don King

    Siz bilirsiniz dostum.hayat kısa.yüz sene sonra adımızı hatirlayan bile kalmayacak bu dünyada.makara iyidi hostu ama ben barışın derim.gerisi size kalmış.

    • conan

      bu suriyeliyle ne işim olacak kardeşim? çıktığı lağım deliğine geri girsin. kolpacı şerefsizin birisi bu

  22. Antijoshua

    Ben bu arada bedire koptum bunca hengamede duboisi yazmis kardesim benim 🙂

    • Bedir Altın

      güldürdüysem ne mutlu bana 🙂 bi de mike tyson un sparring ko ları olan bu videoları vereyim. izlemeyen varsa izlesin böyle sert vuran birini bir daha görecek miyiz?
      https://youtu.be/f_tESKorptI

    • unstoppablewilderpunch

      aynen alper kardesim. ona bende koptum 🙂 🙂 obur baslikta bu sonere dum duz kayiyom, buda arada “roman kardes gordunmu bak ayni kisi degilmisiz” deyip ispat yapmaya calisiyo 🙂 hey allahim 🙂 işte bu adamin iq bu 🙂 kasma zaten soner, istesende ben olamazsin 🙂 🙂

      • conan

        soner sana kaymış bile haberin yok be salak. itü elektronik mühendisiymiş 😀 😀 😀

        üniversitenin tuvaletlerini temizlediğini hepimiz biliyoruz

  23. unstoppablewilderpunch

    @ustadali kardeşim. siveyi bilerek yapiyorum. istanbul turkcesine hakim biriyim. sen bile hemen anladin en azindan kullandigim terimlerden, jargondan falan da bu dingil asla anlamaz. ayrica bu sonerin karakter analizini cok isabetli yapmissin. tebrikler. absurd komedi dram tafinda bisey bu soner. benim kisilerin iq duzeylerini olcmek icin kullandigim bir method vardir, kisiye sarkastik mizah yaparak bir yaklasirim. anliyorsa temel iq duzeyine sahiptir. yok bu soner gibiyse iq ve eq su birden bağıl sekilde dusuktur. bu sonerin fiil ehliyeti bile sirgulanmali. o derece yani, hukuk buna fiil yapabilme hurriyeti ve buna mukabil yasalar karsisisinda sorumlu tutulma yetisini bile gormez bunda ve akli sagligi yerindedir raporu ister. adamin yeterli zekasi yok. hayal aleminde yasiyo kendince. kendi haline birakmak lazim. cocuk gibi adam. sorunlu bi cocukluk gecirmis cok belli. baba kro diyo, kendi muslum dinliyo 🙂 komedi gibi adam. muslum dinlemek kabahat degil yanlis anlasilmasin, muslum dinleyip, tanımadığın insana kro demek tam soner tipi tutarsizlik ornegi 🙂 adam sacmalama rekoru kirdi resmen. sebebi atadaki iq ve intellectually farki 🙂 tanımadığı insanlar hakkinda atmaktada bir beis gormuyo. hayatimda bu kadar sorunlu birini ilk kez gordum

  24. conan

    ya kolpa yapma halil sen bu değilsin. içindeki kıro tarafı dün çıkardın. sen asgari ücretle çalışan, altında şahin, elinde tesbih olan, kirli sakalı yağlı saçlarıyla kızları kesen ama tipsizliği yüzünden bir sevgili yapamayan bir maloşsun. yeme bizi.

  25. Metehan Ateş

    Gardaşlar selamın aleyküm hayırdır ne bu hal eski iletileri de okudum olur olmaz yazılar gördüm sitede ki bütün arkadaşları severim ben 1 kişi hariç neden kavga ediyorsunu conan wilderpunch yakıştıramadım sizlere sohbetiniz vardı o kadar aklı başında insanlarsınız hiç yakıştıramadım birbirinizi çok kırmışsınız gece gece üzüldüm hemde çok

    • conan

      metehan kardeşim bu niki ve kendi bozuk kolpacı biri çıktı. kendisini üniversite mezunu diye tanıtan bir yalancı. içindeki lümpenliği günlerce açığa çıkardı. şimdi sütten çıkmış ak kaşık modunda takılıyor 🙂

      kyakalının beraber tiner çektiği arkadaşıymış meğer 🙂

    • unstoppablewilderpunch

      eyvallah kardeşim sagolasin. senin iyi kalbin. insan tarafin ama bu sonerde insanlik ne gezer. insanliktan nasipsizin teki. sen guzel kalbin fikrin icin sagolasin. iyi gecelerin olsun

    • Don King

      O bir kişi kimmiş merak ettim?

      • Metehan Ateş

        Merak iyi bir şey değildir ama bana yanlış yaptı insan oğlu ama zoruma gitti sağlık olsun konu ben değil olay var burada el atta tatlıya bağlayalım

        • unstoppablewilderpunch

          yalan soylemeyim, deist biriyim. kimseyide inanci, dini, dili, irki gibi kavramlarla yargilamam. tasvip etmeyebilirim kisini tercihini ama nihayetinde kisinin tercihidir, karisamam, zaten yaptirim yapma hakkimizda yoktur, kisinin tetcih yapma hakkina saygi duyarim, tercihini tasvip etmesem bile. bu biraz temel ve elzem bir kavram olan saygiyi ne kadar icsellestirebildiginizle alakali, bunun kisinin durusundaki yansimasi “kisinin demokratligi” olarak karsimiza cikar. eskiden beri metehan gardasimi severim sebebi belki wilderci olmasi, birde polis olmasi. eskiden profil fotoğrafı ccubbeli ahmet hoca” idi. o donemde sirf bu sebeple tartismalar yasandi. benim deist olmam, seni bu konuda zorlama hakkini bana vermez. kendi fikrim vardir icimde bunu ya icimde tutarim, ya da saygi cercevesinde dile getiririm.ben bu din adamlarınin alayindan nefret ederim. bir tek yasar nuri hocayi her ne kadar din digmatik bi ogreti olsada akilla bagdastirmaya calisip makul olabi bulmaya calistigi icin takdir eder dinlerdim ki kendide zaten felsefeci ve hukucudur aslen. cubbeli hocaninda mizahi dilini ve eyyam yapmayan tavrini cok seviyorum. keske siyasete hic girmese, maşa olmasa, daha cok saygi duyarim. demem o ki herkese, her goruse esit mesafede dururum, iddia ettigim demokrat olmak ve adil olabilmek olgulari bunu gerektirir. neyse hepinize iyi geceler arkadaşlar

          • Metehan Ateş

            eyvallah dediğin gibi kişinin haklarına inançlarına karışamayız isteyen istediği gibi yaşar burası site her gün yüz yüzeyiz sohbet ediyoruz kalp kırmasak çok iyi olur insanoğlu hata yapar ama özür dilemek erdemliktir iyiliğe iyilik her kişinin kötülüğe iyilik er kişinin yapacağı iştir bu arada yanlışlık olmasın fotoğrafdaki polis ben değil abim cizrede görev yapıyor

            • Metehan Ateş

              bende pomemden polis olmaya çalışıyorum nasip çok çalıştım olacak gibi olursa sizinle kutlamak isterim 🙂

            • Harun

              hayırlısı olsun 🙂

      • unstoppablewilderpunch

        eminim sen değilsindir ustadali kardesim. seni hep takip ederim. hem entellektuel, hem at gozluguyle bakmayan ve asla eyyam yapmayan(getektiginde ozur dileyebilmek bunun kanitidir) samimi, hemde tadinda mustehzi kalabilen rasyonalist birisin ki bu dengeyi kurmak kurabilmek cok zordur, bunu basarmis cok insan goremedim. senin kibrin tuzagina dustugunude pek gormedim. bu “olmuş insan” a erismis olmanin temel gostergelerindendir

      • Don King

        Eyvallah @wilder.charlie chaplinin dedigi gibi ne gelir elimizden insan olmaktan başka.bu isimde edip canseverin cokta güzel bi siiri vardir.eser gokayda güzel seslendirmis hakkatten.
        @metehan dostum ben seceresini tutuyorum kavgali arkadaşların.nedense öyle bi meragim var.senin ne söz dalaşına girdigin arkadaşı hatirlamadim öylesine sordum.conenla wildere gelirse onların barışması zor.koca adamlar ne yapalim artik.sitede bir avuç adamiz zaten.

  26. unstoppablewilderpunch

    hey allahim. bilmedigi kisi hakkinda sallamasyona devam. adamda anlama kitligi var. itu kurek takimindaydim. okul yillarimda modellikte yaptim. mayadrom, joker, izmir hakan k ajansla bile calistim. fotografimi atsam kompleksten derin depresyona girersin, sumuklu kolpaci soner. senin ruyanda goremicegin hatunlarla ben cote de azure da, amalfi sahillerinde, como golunde tatil yapiyodum ulan. neyse daha anlatmayim kendimi yoksa icinden cikamicagin bir depresyona gircen, sonra psikiloglar için yeni bir arastirma konusu olacan. aman deyim sahip cik beynindeki default yuklu gelen 3 tane sinir hucrene. maazallah

    • conan

      lan o kürekler g.tüne girsin senin 🙂

      uydur bakalım uydur. meydan boş salla. suriyeden geldim tiner bağımlısıyım desene

  27. conan

    neyse ben yatıyorum işim gücüm var erken kalkacağım. bu i.ti de suriyeli eşeklere havale ediyorum 🙂

  28. unstoppablewilderpunch

    bu arada ekşi sozlugun en eski yazarlarindan biriyim. eksi yazari saint Joseph mezunu agamemnon da cok yakin arkadasimdir. gerci ucurdular bizim aga yi ama olsun. onunla bir cok aracin turkiye lansman ve incelemelerine katilmisligimda vardir, senin ruyanda görüp salya akitacagin araclari biz test ediyoduk soner efendi. herkesi kendin gibi saniyosun. sen insan olamamissinki adam olasin. bu kafayla daha cooook madata olursun sen, cok geyik malzemesi olursun. ne demis orhan baba “degis bu kafayi degis, ayni yerde kalma geliş” sana insanlik namina son tavsiyem bu olur, zira sana cok bile vakit ayirdim. daha da yazmam. yok hukmundesin. sen yasalarda kadük luge yol acabilecek kadar fecaatsin bir bug’sın insanlik acisindan. tum insanlik tarihinde bir ornegin daha varmi arastirilmali

  29. unstoppablewilderpunch

    su dialoglara distan bakan saglikli her bireyin gorecegi bir tek gercek var. soner agir hasta. allah tez zamanda sifasini versin, ne diyelim

  30. unstoppablewilderpunch

    hey allahim ya. entellektuel biri olduğunu iddia eden bu soner arkadaşımız . yukarda ustadali arkadasa cevaben “sende entellektuel zeka var” demis 🙂 be hey sigir. entellektuel zeka diye birsey olmaz. terminolojiye sen kattin galiba bunu. entellektualite ile zeka ayri kavramlar. entellektualite bilgi birikimi demektir, zeka ise neyse girmeyim ona simdi, cunku sende olmayan bir kavram zaten 🙂 hey allahim iyi guldum ya su sigira 🙂 analitik zeka, yapay zeka falan deyip sacmalasa yine hoş gorcem de. entellektuel zeka ne abi 🙂 inanmayin buna bu univetsite mezunu falan olamaz. lise bile saibelu. hadi itiraf et soner. sen universite diplomanin gorselini at, ben de itu ve aof isletme lisans diplomlarimin gorselini atmazsam adam degilim. varmisin soner efendi???

  31. Bedir Altın

    Bir insanı kaybetmek istiyorsanız çok sevin, kendiliğinden gider zaten.!…
    Küçük İskender.
    buradaki en büyük kavgalar da birbirlerine en çok methiye düzenler arasında oldu.

    • unstoppablewilderpunch

      mazikalbimdeyaradir kardesim beni sahsen taniyormusun?
      benim hakkimda fikir yurutme kistasin wilder i oven yorumlarimmi? bu bir sucmudur? nesi kotudur? oyle ise bende seni chagaevi seviyorsun diyemi suclayim yaftalayim? kaldi ki su an savundugun sonerde wilderi destekliyor. neyse konu zaten bu degil, yani ben sana tek kelime hakaret etmemisken senin bana bunca hakaret etmen ve kendince kulp bulup “wilderi ovuyo” gibi sacma sebepler bulman garibime gitti dogrusu. bak ben bu sitede soner ve onur ertekin kardes haric kimseyle tartisma yasamadim. aslinda onurlada yasamazdim, cunku orda hatali bendim ve onur kardese kirici konustum. hatami anlayincada acik acik ozur dilefim. yasca buyugum diye gocunmadim. cunku hatali bendim. neyse hakkimda oyle dusunuyosan, yorum yapma hakkimda ve yorumlarimi okuma. bu senin hakkindir. ama tanimadigin halde ve benden hic bir hakaret görmediğin halde hakaret etmen hem hakkin degildir, hem terbiyesizliktir. saglicakla kal

    • Don King

      Küçük iskenderin yedi sekiz sene evvel istiklalde lemande şiir dinletileri olurdu.kendisi hakkatten enteresan bi adam.tanışmak istiyen arkadaslar için diyim kendisi hafif şarap kokuyorsa sarkıntılık yapabilir (:ciddi söylüyorum bunu.ama genelde iyi adamdir.sohbeti kafa açar.

  32. Metehan Ateş

    karşıyakalı site de yanlış yapan biri 8 kere banlanıp 9 kere geri gelen biri 🙂

  33. GGG

    @unstoppablewilderpunch, Joshua için ‘hormonlu piliç’ deyimin tam da nokta atışı olmuş, tebrik ediyorum 🙂 🙂 🙂
    Hormonlu piliç Caşuaaa

    • unstoppablewilderpunch

      ggg gardaşım sagolasin. seviyom bu gardasim hitabini. guzel hitab

  34. unstoppablewilderpunch

    mazikalbimdeyaradir kardeşim. niye trolleme amaçlı olsun. yani oyle dusunyo olamazmiyim? bi insan evladı wilderi efsane goruyi olamazmi? lennox lewis le ilgilide efsanemi degilmi tartismalari yapildi. bazi arkadaslar efsane goruyo, bazilari hayir degil diyo. ne var yani bunda hepimiz aynimi dusunmeliyiz. bak sunu dersen anlik atmisferlerden ve tartisma hararetinden balki mubalagali yorum yapmisimdir. ama wilder konusunda niye trolleyim? elime ne gecer? wilderdan parami aliyom? yada wilder konusunda trollesem bana madalyami takarlar? ben burda kimseyi tuttugu boksor icin yargilamam yaftalamam. hakaret falan elbet hos değil. yani dolayisiyla bugun benim yaptigimda hoş degil. hakaret hakarettir elbet ama bazen mecbur kalıyoruz. bak hayatimda oyle bedeller ödedim ki cogunu burda anlatamam yani ve odefigim her bedelin sorumlusu ben degildim. baskalari yapti bedelleri ben odedim. niye odedin diye sorarsan, işte mecburiyetler derim ve bunu sadece yaşayanlar bilir. simdi bende senin neler yasadigini bilmediğim icin ayni ahkam keser pozisyona düşmemek adina bu ithamda bulunmayim sana. ancak sunu bilmeliyiz her insan yasadiklariyla cizilen kirilan sekil alan bir aynadır ve yansittigi aslinda sadece yasadiklaridir. neyse daha uzatmayim yeterince kirlilige sebep verdim, artik sitede yazmayacagim. gitmeden once her ne olursa olsun iki tarlinolsa da ben kendi namina ozur diletim hetkesten ve soner de nihayetinde bir insan duygulari var ve elbet incinmistir, her ne kadar o da beni incitsede, ben kendi bamima, yani barismak icin falan değil, sadece insanlik bu yaptigimiz cirkinligi kaldirmayacagi namina ondanda ozur dilerim. hepiniz saglicakla kalin

  35. Uğur mehmet birdoğan

    2. boks dehası vakası .. zevkler ve renklere göre espri anlayışı değişebilir anlarım ama neredeyse chat log u gibi siteyi kirletmenin fantazisi ne ? Bir insanın İQ sunu ölçmek istiyorsan

    https://www.google.com.tr/search?q=fantazisi&oq=fantazisi&aqs=chrome..69i57.2353j0j9&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=w%C4%B1sc-r+zeka+testi+

    daha kolay yolları var … Ayrıca sırf kişisel keyfin için insanların samimiyetini geri zekalılık olarak algılamak nasıl bir mantıktır . Hayatında ne yaptığını bilmiyorum ama …

    1- etik değilsin . Sağlıklı bir insan böyle salakça bir oyun oynamaya zaman harcamaz (en azından öyle olmasını umuyorum) ve karşında ki insanlara saygı çerçevesinde yaklaşır .

    2- site yi kendi müsvedde defterin olarak kullanıyorsun .

    “”rica ediyorum”” biraz vites düşür . Konu dan sapılsa da arada her haberin altında bu kadar gereksiz ve uzun bir tartışma ilk kez gördüm ve ilk kez siteden soğudum …

    • Uğur mehmet birdoğan

      senin aklın fesatsa ben ne yapıyım dostum ? konusuz filmi tarayacının gizli modun da ve yabancı dilde aratırsın bu basit bir bilgi 🙂 hadi onu geçtim fantazi üzerinden hayal gücünü zorladığın nokta da “mangal fantazisi , balık fantazisi ” gibi masum düşüncelerde olabilir 🙂 . tabi sen olaya gece 3 de farklı bakmak istemiş olabilirsin o senin kararın saygı duyarım . ben sadece kelime doğrulamada kullanıyorum google ara sıra .

      bu konu da daha da derinleşmeye gerek var mı ?? 🙂 ben utangaç bir adam değilimdir açıkçası . Ama konudan sapıyorsun yüzeysel bir nedenle …

  36. GGG

    Konuyla ilgili bilgim yoktu. Sonradan okuyunca fark ettim. Bana kıyasla yaşı hayli büyük olan iki kişinin, bence gereksiz olan tartışmasına tanık olmuşuz. Konuyla ilgili bir iki cümle de ben söylemek istedim. Öncelikle kimse kimseyi eğitim düzeyiyle yargılayamaz. Bir insan, belki imkanları olmayıp okul okuyamasa da, kendini kişisel olarak geliştirebilir. Ve o güzel üniversitelerdeki havalı bölümlerden mezun olup da, kendine hiçbirşey katamamış sayısız insan var. İkincisi, Suriyeli olmak ayıp birşey değildir. Birine hakaret ederken Suriyeli kelimesini kullanmak ayıptır. Yine birine hakaret ederken kullandığınız ‘keko’ kelimesi, benim ana dilim olan zazaca’da ‘abi’ anlamına gelir. Bir kelimenin anlamını bilmeden o kelimeye hakaret içeren bir anlam yüklemeniz doğru değil. Conan nickli kişiyle daha önce sadece gs-fb konusunda bir tartışmam olmuştu. Kendisi karşısındakini küçük düşürmek ve aşağılamakta fena değildir. Ve yaşının 444 olmasıyla süreli övünür. 444 yaşında olduğu için herşeyi bildiğini sanıp, karşısındakinin düşüncelerine saygı duymaz. Aslında iyi biri olduğunu düşünüyorum. Tekrardan bu konuyu açmama gerek yoktu biliyorum, ama içimdekileri döktüm. Yine söylüyorum, @conan’ın iyi biri olduğunu düşünüyorum ama saygı çerçevesinde tartışılacak biri değil.. burada kesinlikle birini savunmuyorum. Sadece fikrimi belirttim. Bana kalırsa, yaşlı başlı insanlarsınız, barışın derim. Küsmek yanlış barışmak doğrusudur

  37. Hayrettin Yeğin

    Burda sadece boks paylaşımları olsa ve boks üzerine konuşulsa bu sorunlar ve tartışmalar olmayacak.seviyeyi kaybetmeden yorumlar yapıp birbirimizin fikrine saygı göstersek burda hem iletişim hem de boks adına güzel yazılar çıkar.sitede bu durumu aylar öncesinde çok belirttik.@murat koç kardeşim olsun bende bu durumu dile getirdik.sitede insanlar doğaçlama takıldığı müddetçe bu gibi sorunlar hep devam eder.burda hem site yönetimine hemde bizlere düşen bazı sorumluluklar var ama burda site yönetimi en azından kişilere veya genel olarak bir uyarı yazısı yayınlayabilir.maluk siteden atılsa bile arkadaslar başka bir adres ve üyelikle korku filmi gibi geri dönüş yapıyor.bu haberde yapılan yorumlara bakıyorum 110 ama Avni kardeşimizin haberine bakıyorum sadece 24 yorum var.kimse kafa yorup yorum veya teknik analiz yapmayıp bu haberin başlığında affedersiniz laf dalaşını tercih etmiş.sonuç olarak bu durumdan kaynaklı sitede devamlı yorum yapan arkadaşlar malesef yavaş yavaş burdan çekilmekte yada çok nadiren girip eskisi gibi sık bir şekilde yorum veya paylaşım yapmamaktadır.acıkcası bu durumdan ben senenin başından beri rahatsızım ve o yüzden çok fazla yorum veya paylaşım yapmıyorum.buda bir tercih meselesi tabi ama bence kendimize çeki düzen verirsek bu sorunlar düzelebilir.Aksi halde şahsen ben gibi insanlar gidip yabancı sitelerden haberleri takip ederler.

  38. Deontay_Wilder

    onlar pis türkler diyorsa senin orada yaşayan gurbetçilerinin orada yaptığı davranışlardır.
    adamların ülkesinde yaşayıp orayı karıştırmaya çalışırsan,medeniyet nedir bilmezsen,toplum içinde aptalca hareketler yaparsan Avrupalının seni sevmesini sana bayılmasını bekleme.
    Almanya’da müziğin sesini sonuna kadar açıp apaçilik yapan kıroların nasıl sevilmesini beklersin ki?
    kaldı ki osmanlıyı da sevmek zorunda değiller sen adamların ülkesini istila edersen topraklarını işgal edersen adamların seni sevmesini bekleyemezsin.

    itü mezunu olan birisi takdir edilir.çünkü itü,odtü ve Boğaziçi gibi üniversitelerde okumak için belli bir potansiyelinin olması lazım belli bir disiplininde o yüzden lütfen ulaşamayacağınız ciğere mundar demeyin.
    Suriyelileri bende ülkede görmek istemiyorum.Ülkeyi Araplaştırmak için gece gündüz çalışıyorlar.Benim vergilerimle yan gelip yatıp maaş almalarını vergi ödememelerini üniversitelere sınavsız girmeleri hastanelerde ücretsiz tedavi olmalarını hazmedemiyorum.Çünkü ben bile bu haklara sahip değilim.

    Bugün bir savaş çıksa da bizi arkamızdan vuracak ilk millet bu Suriyelilerdir.Tıpkı I. Dünya savaşında Suriye Filistin cephesinde yaptıkları gibi.Besle yılanı oysun gözünü diye bir söz vardır ve ben bu sözün hiç sektiğini görmedim.

  39. conan

    tyson fury ben fakir dürüst temiz insanları hiç bir zaman aşağılamam. benim altında şahin araba, elde tesbihle hangi türden tipleri kastettiğimi anlamadıysan sende algı problemi vardır kardeşim.

    • Tyson Fury

      conan o lafım sana degil senin ile ilgili olan kısmı fanatik ve tartısmacı kısmı idi hic biri babamız annemiz degil seversin ayrı konu ama elestiriyolar tartısmaya gerek yok sen burada tyson furye küfür etsen benim ne kadar umrumda olur demek istedigim basit seyler yüzünden forum kirliligi oluyor

      • conan

        eyvallah. ben yanlış anlamışım. türk filmi gibi olacak ama küçükken ben de zor şartlarda yetiştim. fakir ama onurlu mütevazi maganda olmayan her insan başımın tacıdır.

        • conan

          fb işin bahanesi oldu. ben de farkındayım. fb için abarttığımın. demek ki böyle olması gerekiyormuş. onun samimiyetine inanmamıştım.

  40. Harun

    bu arada bilgehan demir şu an ameliyatta. geçmiş olsun abi. dualarımız seninle. her şey istediğin gibi olsun 🙂

  41. AgnusDei

    @unstopabble kardeşim boşver sen kal yorumunu yap burada herhangi bir lafa takılıp gitme lütfen iyi bir insansın sen daha edeceğimiz çok muhabbet var yapacağımız çok tartışma var salla yani 🙂

    • conan

      yazsın tabi ama kendi kişiliğiyle yazsın. başkası gibi görünmeye çalışmasın.

  42. Hayrettin Yeğin

    Benim yazmış olduğum yorum neden kaldırıldı acaba?.yazdığım şeylerde ve değindiğim noktalarda rahatsız edecek ne vardı anlamış değilim.

    • Murat Koc

      Ne yazdın bilmiyorumda benimde yorumlarım kaldırılmış kimseye hakaret falanda etmedim.avni yildirim haberine ve birkaç yere yazdığım yorumlar uçmuş

  43. GGG

    Yorumum kime girdi çıktı da kaldırıldı eeyy site yönetimi. Siz tam bir amatörsünüz

    • Deontay_Wilder

      bende anlamadım benim yorumum niye silindi kavga eden küfür eden başkası yorumu silinen biz.

  44. GGG

    Birbirinize hakaret ederken Suriyeli demeniz ayıptır dedim. Keko kelimesi benim ana dilim olan zazaca’da abi anlamına gelir. Anlamını bilmediğiniz bir kelimeye hakaret içeren bir anlam yüklemeniz doğru değil dedim. Kimse kimseyi eğitim düzeyiyle yargılayamaz dedim. @conan nick’li kişi 444 yaşında olduğu için herşeyi bildiğini sanıp karşısındakine saygı duymaz. Aslında iyi biri olduğunu düşünüyorum ama kendisiyle saygı çerçevesinde tartışamazsınız dedim. Genel olarak böyle bir yorum yazdım. Site yönetimine ne oluyor da kaldırıyor yorumum kardaşım. Bu da benim yorumum

    • conan

      eyyyy ggg senin yorumunu ben değil mehmet bey sildi. neden yine benim adımı anıyorsun? başınıza taş düşse sorumlusu beni tutacaksınız. varın işinize gücünüze

  45. Harun

    bu gönderideki son 100 yorum silindi. bizimkilerde arada kaynadı.

    • Murat Koc

      Kardeşim avni yildirim haberinde yazdığım yorumlarda gitmiş sanırım özellikle bazı kişilerin yorumları siliniyor.yani bu konuya has olmamis

  46. Hayrettin Yeğin

    Çareye ve çözüme davet edenler men edilip amaç burda yorum sayısını yükseltmekse bu nitelikten yoksun kuru kalabalık olur.Netice itibariyle yazacak ve açıklayacak birşey kalmamış ozaman.dogaçlama takılsınlar.boşa burda durupta kafa yormaya gerek yok anlaşılan.Evli evine köylü köyüne ozaman……

Yorumlarınız