(VIDEO) 2001 Yılına Damga Vuran Maç: Barrera vs Prince Naseem

barrera-hamed

7 Nisan 2001’de 35 maçta namağlup Yemen asıllı şampiyon Prens Naseem Hamed ile Meksika’nın efsane şampiyonlarından Marco Antonio Barrera Las Vegas’ta IBO tüy sıklet unvanı için karşı karşıya gelmişti.

Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Videolar

  1. Harun

    naseem hamed’de ne çene varmış beton beton. adam bir türlü yıkılmadı. boynu kırılacak hala ayakta 😀 dalga geçmeye devam ediyo 😀 barrera o kadar yumruk atıp yıkamadı, adam psikolojik tramva yaşamıştır. kafasını köşeye vurması hiç hoşuma gitmedi. ciddi saygısızlık. o kadar yumruk atıp adamı hala yıkamıyorsun. o zaman o adama saygı duyucaksın.

  2. Roman

    Prince de ki çene mermer. Barrera da cildirdi haliyle. Adam resmen grogide olan adami nakavt edemiyor. Hemde ayni durum tekrarlaniyor surekli.

  3. Ordinaryus H

    naseem hamedin tek kaybettiği maçtır. naseem featherweightin gelmiş geçmiş en iyi boksörlerinden biridir. özellikle rakipleriyle ringde dalga geçmesi seyirciler için risk alıp show yapması en çok hoşuma giden özelliğidir. ringe girişleri zaten efsane. günümüzde böyle izlemesi zevkli bir boksör olsa hiç üşenmem ingiltereye gidip maçını izlerdim. showuyla cidden verilen paranın hakkını veriyor.

  4. conan

    ntvspor 17 temmuzda kapanıyormuş.

  5. Tyson Fury
    • Ordinaryus H

      mükemmel ! bu maçı biliyorum adeta show yapmıştı. günümüzde bu kadar olmasa da seyirciler için risk alan sanırım bir eubank jr var.

      • Tyson Fury

        Bence mükemmel bir boksördü hala vaktim oldukça izlerim iyi bayramlar üstadım

  6. önder

    Bu macta naseem hic kendini zora sokacak bir yumruk yemedi ki xok esnek olsugundan yedigi yumruk larda darbegucu hep zayif kaliyordu…ben de cok severdim.ama barera hakli bir galibiyet aldi.ters gelmisti nedense hamede

  7. Hisoka

    bu arada bir şey soracağım. naseem, bu maça iyi hazırlanamadığı için mi yenildi, yoksa gücü, yeteneği bu kadar mıydı?

  8. Şamil Yalcn

    Naseem hamed vs marco antonio barrera documemtary yazarsanız youtube’a maça hazırlanışları ve yaşantıları hakkında daha çok bilgi sahibi olabilirsiniz. Herkese iyi akşamlar.

  9. Antijoshua

    Herkese hayirli bayramlar

    Breidis
    Usyk
    Gassiev
    Dorticos
    Glowacki
    Kudryashov
    Wlodarcyzk
    Wssb turnuvasinda kesinlesen isimler usykta katildi turnuva efsane olucak gibi.

    Son isim perez,makabu,kalenga veya belki lebedevden biri olucak buyuk ihtimal

    • ahmet kurt

      maçlar aynı gece de mi yapılacak? kaç raund üzerinden yapılacak? turnuvayla alakalı bildiğin bu tarz şeyler var mı?

    • Roman

      AYNEN KAC RAUND OLCAK ONU OGRENMEK LAZIM. CRUISER I BIRBIRINE KATTILAR OLURSA EFSANE OLUR BU TURNUVA. BELLEW VEYA TABITI KATILSA FENA OLURDU.

    • About Billions

      Gerçekten efsane olacak turnuva. Eleme usulü mü, puanlama usulü mü ? Bi Bilgin var mı ?

    • ahmet kurt

      bizi derhal aydınlat! 🙂

  10. About Billions

    Naseem hamedin en çok pacmanle maçı olsun isterdim. Ring içeride olabilecekleri hayal bile edemiyorum. Bi Marquez maçı mesela yine klasikler arasına girerdi sanırım. Hamed, kendi kendini bitirdi. Kimileri ona efsane dese de, kimileri için de hep hayal kırıklığı oldu. Bi olayını hatırlıyorum. Annesine, siyah bi torbanın içinde yüklü miktarda para bırakıyor, annesi De siyah torbayı, çöp poşeti sanıyor ve bi torba dolusu para çöp konteynerına gidiyor. Hamed, iyiydi, hoştu ama bence de tam anlamıyla yaşanamadı, ukte olarak kaldı.

  11. Antijoshua

    Turnuvayla ilgili ayrintilar,tanitim gecesinde aciklancak..8 temmuzda galiba..tabiiki tek gecede degil.ceyrek final,yari final,final gibi 3 gece olucak sanirim.tarihler ve eslesmelerle ilgili ayrintilar belli olunca duser zaten sitelere haberler.

  12. Oldi

    Ringe en çok yakıştırdığım 3 boksörden birisi bu adam. Diğerleri M.Ali ve Roy Jones 🙂

Yorumlarınız