Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

  1. Mihriban joshua

    Turkce dublajli roportajlarini da bekliyiruz yaparsaniz sevinirim…

  2. Bozoğlu

    Jashua dikkatli olursa martinin hiç şansı yok

  3. Ottoman Slap

    Ne olursa olsun jashua ya meydan okuyan bu Charles Martin balonların en yüreklisi, o balonların efendisi beyler 😀

  4. David tua

    Hak eden kazansin ibf kemerini iyi mac olsun yeter

  5. Ottoman Slap

    Bence 6. raund gibi biter çok uzun sürmez. Ama %100 jashuanın kazanıcağını düşünmüyorum jashua nın çenesi ne kadar sağlam bilmiyoruz belki martin sürpriz bir şekilde sol kroşeyle indirebilir pek belli olmaz. Martin yumruk attığında bakıyorum yavaş görünüyo ama rakibi baya sarsıyo onunda kuvvetli bir dövüşçü olduğu belli.

  6. irfan

    joshua göbek mi yapmış ne

  7. Ahmet Arslan

    Martin kendinden çok emin, bakalaım ringte böyle rahat olabilecek misin.Joshuadan iyi bir boks dersi vermesini bekliyorum. Bu senin en çok konuşalacak ve güzel 3 maçından birisine aday olacak bir maç bekliyorum. Sonrasında da fury vilder veya ortize ayar çekmesini bekliyorum.

    • Ottoman Slap

      Yahu kardeşim fury tamamda wilderla ortize neden ayar çeksin herifler yaşlandı. Gelipte ortize balon muamelesi falan yapma adamın genç halindeki maçlarını izle.

  8. SamantaFox

    Tabi kelimesinin nin sonuna ki, kide , ikide eklenmez Tabi demek yeterli .

    • The Magnificient Wilder

      bu cahile türkçe öğretmek, deveye hendek atlatmaktan daha zordur 🙂

  9. Mustafa ÜLGER

    martin en fazla 5. raunda kadar dayanabilecek joshua onu böcek gibi ezecek

  10. liston

    Joshua kağıt üzerinde favori lakin boks tek bir yumruğa bakar Martin cesur dövüşürse Joshua bocalayıp açık verebilir.

  11. Povetkin

    Joshua nakavtlar ve tüm kemerleri toplamaya başlar

  12. Bedir Altın

    jashua amatörde 43 maçın 40’ını kazanmış aşağıda linkini vereceğim maçta ise kötü tko olmuş.
    https://www.youtube.com/watch?v=eUx9sDcl2Cw

  13. Bedir Altın

    joshua nın tko ile yenildiği amatör maçını youtube’da: “Mihai Nistor vs Anthony Joshua 2011 European Championships” yazarak bilgehan demir in anlatımıyla izleyeyebilirsiniz. 4 saat önce linkini de vermiştim ama henüz yoruma onay gelmemiş.

  14. samet

    siz nasıl boxs izliyonuz kardeşim bu anthony joshuaya boxsu yenilgizsiz bitirir ve emekli olur

  15. Hayemaker

    Neden bilmiyorum ama arkasinda tum dunya olan sisirme bi joshuayi deilde arkasinda kimsr olmayan bu yayvan suratli keşlere benzeyen charles martini tutmayi seciyorum ezilenden yanayiz ki martin guclu hizli bi adam supriz diilde ben maci kazanicagini dusunuyorum ve ters gard bu adamda bi corrie sanders havasi seziyorum goruntu vasat ama guc mukemmel ve geri yok..yuru b prince charles gom su denyoyu ringe !!!!

    • Ottoman Slap

      Bende martini tutuyorum 😀 Kardeş nedendir bilmem jashua da ilginç bir kendini beğenmişlik gibi bir şey seziyorum. Anlayamadım ama whyte a yumruk attığında sanki bana vuruyodu içim acımıştı 😀 İnşallah martin döver lan.

  16. Wilder Fan

    var bişeyler. bozuk plak gibi her konuda aynı yorumu yapıyor. tamam kardeşim wilder balon anladık sus artık motorun soğusun biraz. 🙂

  17. Wilder Fan

    Yazık yorumlarımız silinmiş baloncu arkadaş okuyamadı 🙂

  18. Wilder Fan

    hakaret yazmadık senin küçüklüğünde ne yaşadığını çözmeye çalıştık. wilder’a olan bu nefretinin altında küçükken yaşadığın bir olay sebep olmuş olabilir 🙂

  19. Wilder Fan

    yaw tamam cacık da olmaz, balon da biri. e yeter kabak tadı verdi artık. her yorumda “wilder balon” diye belirtmeden yapamıyorsun. bir soda iç rahatla.

  20. rahim özgür

    charles martin maçı kabul ederken herhalde kendinde deildi:D

  21. Murat Koc

    Arkadaş amatorde olimpiyat sampiyonu olmuş joshua için sisirme balon diyenler var ya. Herkese bu sözü söyleyip duruyorsunuz. Olimpiyat sampiyonu demek 4yil içinde kendi sikletindeki binlerce boksorun en iyisi demek. Amatör kotasini almak öyle kolay birsey degil ve her sporcunun en büyük hayali. Hepsi oraya kazanmak için deliler gibi çalışarak gidiyor. Geleceğin şampiyonları ordan cikiyor. O yüzden olimpiyat sampiyonu olmayı beceren hiçbir sporcu balon degildir

  22. hayemaker

    arkadaslar ben sısırme derken şu manada soyledım hanı yazı net olmamış açayım onu..yanı dogru duzgun rakıp gormemıs joshua ıkıncı olarak gucu potansıyelı veya teknıgı her acıdan suan mılyonlarca kısı joshua joshua dıo eyw tamamda bunu daha ıspatlayamamıs bugune kadar dogru duzgun bı rakıp gormemıs hanı olımpıyat sampıyonu ya bu joshua. o sampıyonada net erıslandy savon a yenılmıstır ama mac londrada oldugu ıcın macı joshuaya vermıslerdır bana gore net savon kazandı..ve bu arkadas amatorde dıllıan whtya yenılmıstır bı ıkı kısıyede ko olmustur demem o kı cenesıde o kadar ıyıye benzemıo dıger ozellıklerı zamanla cok ıyı olmus olabılır ama bunu cenede yapamazsın ayrıca daha dogru duzgun bı rakıp gormeden sadece medyanın basının ve yorumların ortada oldugu onlarla var olan bı sısırme arkadas var..yanlıs anlamayın belkıde bu ovgulerın hakkını verıcek ama hele bı durun hele bı mac yapsın ve ben bu macta charles martının kazanmasını ıstıyorum nedense arkasında hıckımse yok ve cokda ıyı ızlenım verdı bana neden olmasın yanı ? ve adamı dogru duzgun tanıyan tutan destekleyen yok o yuzden bende onu secıorum 🙂

    • Mike tyson

      Stili ve sert yumrugu cok iyi oldugu icin aj cogu insan destekliyor.mike tyson gibi saydiriyor. Amatorde ko olmis olabilir hatta 2012 de londrada olimpiyatlarda italyana maci almis olmasina ragmen maci beraberlikten jashuaya verdiler. Bu italyani povetkin amatorde 2 kere saglam yenmistir +91 kiloda. Sonic olaral amator amatirde kaldi bi bakima staj gibi kendilerini gelistirdiler. Aj biraz daha hizlanmasiyla kemerlere ambargo koyabilir. Povetkini kimi zaman wildere destek adinacok elestiri getirsekte. Amator kariyerinden. Bayagi mac izledikten bugunlere nasil geldigini iyi anladim. Bu adamin boyu 195 olsa tum rakiplerini yuzde 100 yener diyorum. Cok teknik ve her vurus stili var. Ama wilderin uzun kollari karsinda savunmayi asabilecekmi. Heyecanla bekliyoruz.charles aj macindan dha ilgi cekecgi kesin

Yorumlarınız