Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Videolar

Benzer Haberler

  1. tipitip

    Kroşe bu; aldatıldığını öğrenen bi kadın gibi, asla affetmez…Selamlar herkese…

    • Tek Kral Deontay Wilder

      vayy tipitip kardeşim nerelerdesin ya özlettin kendini ..

    • Tek Kral Deontay Wilder

      aleyküm selam

      • tipitip

        Eyvallah TKDW kardeşim çok tşk. ettim…İş yoğunluğu ağır bastı, kopmak zorunda kaldım bir süreliğine siteden…Kopan kolu yine de kaşınan adam misali, koptum ama ayrılamadım siteden…

        • Tek Kral Deontay Wilder

          🙂 kopan kolu kaşınan adan
          🙂 nereden buluyorsun bu lafları alem adamsın 🙂 hoş geldin tekrardan…

          • tipitip

            Banlandığın haberini biraz geç aldım, çok geçmiş olsun, TKDW dostum. )

            • Tek Kral Deontay Wilder

              eyvallah dostum sağol.. o üyeliğimi silmiş mehmet ertem bende yeni üyelik açtım …

            • tipitip

              Üyeliğin silinince kaliteli yorumlarının ve dostluğunun bizdeki güzel hatırası yok olmuyor, onun için hiç üzme kendini…

            • Tek Kral Deontay Wilder

              tipitip adamsın kardeşim .. bunu iltifat olarak söylemiyorum yazdıklarından yorumlarından ne kadar beyefendi biri olduğun anlaşılıyor yüzyüze nasip olmasada sanal alemde bile seni tanımak benim için bi zevk kardeşim … sağol varol güzel yorumlarını siteden eksik etme …

            • tipitip

              Eyvallah TKDW dostum, seni tanımak ta benim için büyük bir zevk…

    • Big George

      Selam dostum.

      • tipitip

        Big George dostum, foreman’ın meydan okumasına Steven Segal dan bi yanıt gelmedi mi hala

        • Big George

          O maç olmaz, Foreman’ın yaşlılığı ile Seagal’in yaşlılığı bir mi. Biri mangalcı adam her türlü yer karşısındakini.

          • tipitip

            Foreman’ın bir kaç maçını izledim geçen hafta… her izlediğimde gözümde bir kere daha büyüdü…Sandığımdan daha kaliteli bir geçmişi varmış…

            • ahmet kurt

              hem bu kadar güçlü hemde bu kadar dayanıklı pek az boksör dünyaya gelir. foreman ”kaba kuvvet boksörleri” kategorisinde benim favori boksörüm. adam 10 yıl boksu bırakıp 38 yaşında geri dönüyor ve 46 yaşına girmesine 2 ay kala dünya şampiyonu oluyor. yendiği adamda evander holyfield ı yenmiş bir boksör olan michael moorer. hemde 25 yaşında.

            • tipitip

              Kesinlikle katılıyorum Ahmet hocam, sıra dışı bir boksör foreman

  2. Prorsum

    Selam beyler 😉

  3. Big George

    Yunan asıllı Avusturalyalı sporcu brutal ko etmiş.

  4. riddickbowe

    Eğer izlemeyen varsa michael kastidis- czar amonsot maçını izlemenizi tavsiye ederim. Gerçekten süper bir maçtı.

  5. About Billions

    Çevir sayfayı, boks öyküsünün meksikalı efsanesi, juan manuel ‘dinamita’ Marquez ile başlayan bölümü oku. Boksu hisset, boksu yaşa, boksa doy.

Yorumlarınız