(VIDEO) Tyson Fury vs Anthony Joshua Maçı Mı Geliyor? Eski Şampiyon Açıkladı! // ALT YAZILI

fury-joshua

Geçtiğimiz hafta sonu Cardiff’te ringe çıkan Anthony Joshua, Kamerunlu Carlos Takam’ı 10. rauntta teknik nakavtla mağlup ederek, mücadeleye “hakem maçı erken mi bitirdi?” tartışmaları damga vurmuştu.

Joshua bu sonuçla WBA, IBF ve IBO ağır sıklet şampiyonluk kemerlerini korurken, İngiliz şampiyona dikkat çekici bir meydan okuma geldi.

İstatistik şirketlerine göre Anthony Joshua’yı yenme ihtimali en yüksek rakip olarak görülen eski şampiyonlardan Tyson Fury, sosyal medya hesabından bir mesaj yayınlayarak Joshua ile Britanya boks tarihinin en büyük maçında karşı karşıya gelmek istediğini açıkladı.

00:56

*Lineal şampiyon nedir? Kamuoyu ve otoriteler tarafından bir sıkletin tartışmasız en büyüğü olarak görülen boksöre verilen, federasyon şampiyonluk kemerlerinin üzerinde bir unvan. Bu unvan, bir sıkleti çok uzun yıllar domine ederek veya bu unvana sahip olan boksörü mağlup ederek kazanılabilir. Tyson Fury unvanı 2015 yılında Wladimir Klitschko’yu yenerek eline geçirdi. Federasyon kemerleri boşa çıkmasına karşın Fury’nin “lineal şampiyon” titri geçerliliğini koruyor. Geleneksel olarak “lineal şampiyon”, federasyon şampiyonlarından üstün kabul ediliyor.

Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Videolar

Benzer Haberler

  1. conan

    formda bir fury, donunu çeke çeke boşuayı döver. ud ile maçı kazanır.

    • TÜRK OĞLU TÜRK

      roundları uzatırsa 10-12 arası ko bile edebilir bu steroid koktaylini 😀
      120 kiloluk bir adamdan bahsediyoruz fazla ko cu olmasada eli ağırdır kral ın 😀

  2. Eddie Hearn
  3. Samsunlu

    Bi kaç maç yapmadan joshua karşısına çıkarsa tarrağı yer joshua puleve karşı hazırlanım daha doğrusu hazırlanmayıp sonra takama karşı ters köşw oldu bir disiplin kaybı yaşadı böyle bir hata bir daha yapmayacaktır ayrıca burnunun kırıldığınıda unutmayalım ama fury 2 seneyi geçti maç yapmıyo ağır yumruk almak bence furyyi etkiler en az 2 maç yapması lazım tabi paraya ihtiyac duyup meydan okuma ihtimalini unutmayalım aynı şeyi vitalide yaptı çünkü haksızmıyım arkadaşlar ahmet kurt hocam conan başkanım

    • conan

      haklısın yiğidim. zaten fury zart diye boşua önüne çıkmaz. 2 maç yapar ringe ısınır, 3.maşta da boşuanın defterini dürer. ama sıkı çalışıp eski günlerine dönmesi lazım. gevşek gevşek çalışırsa nanay olur.

  4. TÜRK OĞLU TÜRK

    çingene kral yine ortalığı karıştırdı 😀
    lakin söyledikleri doğru lineal kemeri tartışmasız şampiyonlara veriliyor…bugün bir haber daha okudum britanya boks federasyonu tyson fury nin akıbetinin sonucu açıklamak için gün mü vermiş ne bulamadım tekrardan haberi ama umarım en kısa sürede sağlıklı ve formda bir şekilde döner

  5. tipitip

    caşuayı ancak wilder yıkabilir diyordum ama son maçından sonra furry, rövanş isteyen wlad, parker, ortiz caşuayı yıkabilir diyorum…Çok gözümden düştü hantal caşua çok…Bilgehan bey, rica etsem M. Aliyle Tyson la adını anmayın caşuanın bir daha… olmaz derseniz, şu sol da ki caşua resminin win skorunu 20 değil de 19,5 yapın bari…

    • mertkln

      Katılıyorum hocam eskiden joshua fanı olan biri olarak söylüyorum efsanelerle adının anılmasından ben joshua fanı olarka bile rahatsız oluyorum.

      • tipitip

        Aslan ve kaplandan daha iri ve daha güçlü olmasına rağmen ligerler neden tek başlarına doğada hayatta kalamazlar…? Neden mi ? caşua ile ortak problemleri yüzünden…Aşırı kas, iri cüsse, hantal bir duruş…

      • Samsunlu

        Ama joshua kırık burunls ve pulevin zayıflığındsn ötürü az çalışmayla ringe çıktı

    • Cemal

      Karşılaşmada Joshua burnu kırılmasına rağmen takamın yüzünü ne hale getirdi. Doktor bitti dese daha erken bitecek bir maç varken ne hikmetse takam savunuluyor anlamak mümkün değil.

      Takam çok dayanıklı bir boksör buna katılıyorum. Joshua karşısında çokta hızlıydı. Buna rağmen Joshua her rauntta takam dan üstündü. Takamın yüzünün ne hale geldiğini görmeyen yoktur herhalde.

      Maçın TKO ile bitmesi doğru karar doktor kontrolüne giden 1 kez knockdown olan ve yüzü kan içinde olan bir boksörden bahsediyoruz TKO ya yanlış karar diye savunanlar joshua düşmanıyım diye haykırıyorlar resmen.

  6. mertkln

    Video yu izlerken böyle bir maçın olmasını hayal etmek(formda ve iyi hazırlanmış bir Fury için) bile beni heyecanlandırdı hadi bakalım hayırlısı beklemedeyiz 😀

  7. Bycharismatic

    Anladığım kadarıyla fury joshua maçıyla ringlere dönmek istiyor. Joshua eski formunda olsaydı şanslar eşitti ama maalesef eski formundan çok uzak bir görüntüsü var. Böyle bir rakipte fury’i pek zorlamaz. Bakalım fury’i eski formuyla ringlerde görebilecek miyiz? Umarım bu maç gerçekleşir.

  8. conan

    formda bir fury’i sadece wilder reyizz yenebilir. yavaş hantal ağır boşua gibi boksörler fury’i yenemez.

    • Cemal

      Wilder o tekniği ile fury e puanla da değil nakavt olur. Bu kadar fanatik olmayın bize fanatik diyenlere bak wilder savunma nedir onu bilmiyor daha.

      Klitschko karşısındaki fury wilderi yenmekle kalmaz rezil eder.

  9. TÜRK OĞLU TÜRK

    ordinaryus; bak bakayım lineal kemere 😀 ring magazine dergisi verir bu kemeri ve tartışmasız şampiyon olarak nitelendirir…
    demek ki neymiş the ring magazine dergisi boks un kutsal kitabıymış 😀

    • Big George

      O şimdi askerliği düşünüyordur. Şu an kafasındaki tek kemer asker palaskası. 😀

  10. Big George

    Fury bir geri dönüp, bir vazgeçiyor. Bu bazen belirsizlik karşısında benim de yaşadığım bir durum.

    Bazen bir şeyi yapacağım gaza geliyorum başlıyorum ulan diyorum, ama olayın düğümü başka yerde çözülüyor, bu sefer de diyorum bırak… Zorluk karşısında uğraşamama hissiyatıyla da karışık bu.

    Fury gerçekten dönmek ve şampiyon olmak istiyor ama bunu yapacak sebebi yok, çünkü önünde engeller var. Bazı insanlar karşısında engel olsun istemiyor, bazen engellere rağmen kalkışıyor yapmaya ama sonucunda yine vazgeçiyor.

    UKAD’ın artık Fury’nin yakasını bırakması lazım, bir iş bu kadar uzamaz. UKAD’ın samimi davranmadığını düşünüyorum, Joshua’yı korumak için bir karara varamadılar Fury’i çürütüyorlar resmen şu an.

    Fury’nin bu dengesizliğini sallayın adam zaten dengesizin kralı ama Ukad bu işin esas suçlusudur. Mafya olmuş şerefsizler artık.

  11. Abdullah yılmaz

    bu psikolojik deli kliçko maçındaki formuyla çıkarsa jashuayı puan ile rahat yener. bilemiyorum maçtan ko da çıkabilir ama, bu maçın olma ihtimali çok düşük gibi… horn jashuayı fury’e yem yapmaz. federasyona başkı yaparak fury’in lisansını iptal ettirir 🙂 🙂

    • Big George

      Bu kadar süredir geciktiren zaten hearn… Sonucunda ne olacağını bilmiyorum. Başka ülkede boks yapsın Fury zaten sallasın ingiltere’yi.

  12. GENNADYMUSTAFA

    Tyson fury de shannon brigse bağladı, ona buna musallat oluyo, shannan brigs sosyal medyadan david haye, wilder,furyle çok dalga geçiyo. Tyson fury önce gidip bi parkerin ensesine vurup verdiği kemerini geri almalı. Sonrada kaptırdığı 2 kemerini joshuadan almaya gitmeli bu da, çok zor bir ihtimal. Joshuayla öyle ringde trol geçmeye kalkarsa biraz balyozların tadına bakar. Ya nakavt olur ya da fury joshuayı puanla geçer ki puanla joshuada alabilir. Çünkü joshua durağan bi boksör deyil hep atak.

    • ahmet kurt

      fury, parker için o daha genç ve iyi bir boksörle dövüşmedi. benim radarımda değil demiş. yani dişine göre olanları gözüne kestiriyor(wilder ve joshua).

      • Claymaker

        Ben mealini söyleyeyim onu Ahmet
        Parker 1 yıllık kokain 50 fıçı alkol demek
        wilder 5 yıllık kokain 1000 fıçı alkol

        Joshua 8-10 yıllık kokain (ölmezse) sınırsız alkol demek (sponsor falan bulur)

        Radarmış kalibreymiş umrunda değil bu lalenin kafayı çekmek çocuklarına biraz para bırakmak istiyor

  13. GENNADYMUSTAFA

    Joshuayı lennox lewise benzetiyorum biraz, tabi lennoxsun çeyreği edemiyicek yönleri var ancak yinede benziyen tarafı hiç geride kalmıyo hep atak hep nakavt. Joshua gibi, lennox gibi, mike tyson gibi adamları ud ile yenmek çok zor bir ihtimal. Böyle adamları nakavt ediceksin yoksa durmuyolar. Vitali bunun en güzel örneği lennoxu puanla yenmek vardı kafasında ancak lennox hep saldırdı vitali karşılık verdi sonra vitali duman oldu, puan işini en iyi yapanlar kliçkolar. Ne vitali lennoxu puanla geçebildi, ne de wlad joshuayı puanla geçebildi. Povetkin wilder haye dışında joshuayı nakavt edip geçebilecek olan boksör yok bunlar da şaibeli isimler.

  14. Deontay_Wilder

    fury eski forumunda olsaydı joshuayı suya sabuna koymadan s***di
    ama uzun bir ara boksa ara vermesi ondan neler götürmüştür bilinmez.

  15. Amatorofosyonel

    kliçko gibi bi profosyonellik abidesini fury puanla yendi, joshua ise puana kalsa yenilecekken nakavt etti. bu denklemden yola çıkarsak her ikisininde formda olduğu olası bi maçta eğer joshua nakavt etmez ve 12 raund tamamlanırsa maçı fury alacaktır.

    • ahmet kurt

      bu denklemin neredeyse hiçbir geçerliliği yok. her boksörün diğerine karşı avantaj ve dezavantajları vardır. fakat bu maçlardan neler öğrendiğimize bir bakalım. mesela wlad fury i uzaktan boks yaparak doğru düzgün yakalayamamıştı. joshua da wlad ile aynı boyda. direklerini ise onun kadar iyi kullanamıyor. bu da demek oluyor ki joshua uzaktan boks yaparak formda bir fury i asla yakalayamaz. wlad uzaktan boks yapan bir boksör olduğu için o maçta fury nin çok fazla yakınına girmedi. uzaktan power punchlarını pek kullanamadığı gibi yakına girmeyi denediği anda da fury nin sarılmaları ile karşılaştı(fury klitschko yu kısmen onun taktiğini kullanarak yendi). joshua nın wlad a göre avantajı ise bu konuda daha agresif ve girişken olması. yani wlad gibi ”aman dur yakına girmeyeyim yumruk alırım, ay burnum acır” falan düşünmez. takam maçında kırışma esnasında zaman zaman geri vites yapabileceğini de gördük ama genel anlamda agresif ve cesur bir stile sahip. fakat fury i yakalayabilir mi? bence çok zor. eğer gerçekten yakalamak istiyorsa wlad a saldırdığı gibi saldırmalı. o şekilde sokak dövüşü yapar gibi ”girişirse” bile fury i yakalayabileceği meçhul. kaldı ki diyelim yakaladı ve yatırdı. fury kalkarsa ne b.k yiyecek? joshua ne zaman girişse nefesi kesiliyor(wlad ve whyte maçı örnektir). raundlar ilerledikçe de kondisyon sorunu yaşıyor(takam maçında 5. raunddan sonra yorulmaya başladı). yani joshua nın fury i yatırması da yeterli değil. çünkü down olsa bile maçın devamında joshuayı yenecek. peki o halde bu joshua ne b.k yemeli? fury i brutal nakavt etmeli. etmeli ki maçın devamında kaybetme riskiyle boğuşmasın.

      özetle joshua nın puanla veya son raundlarda fury yenme şansı yok denecek kadar az(bence). şansı ilk raundlarda nakavt. fury eğer wlad maçındaki formuna kavuşursa joshua ya yakalanmaz. eski formundan uzak olursa da sonucunu kestiremeyeceğimiz bir maç olacak demektir. bence her şey fury e bağlı. eğer o forma kavuşursa, joshua istediği kadar kendini geliştirsin fury i yenemez(bence şansı gerçekten çok az). ama fury nin bahsettiğimiz eski formuna kavuşabileceğini hiç sanmıyorum. o kiloları vermesi, antrenman ve maç eksiğini kapatması, tekrar boksör vücuduna bürünmesi, orta düzey birkaç rakip pataklayıp büyük maçlara hazır hale gelmesi falan. bence iyi bir dönüşü en az 1.5 yılı bulur. daha geç bile olabilir. öyle 1 senelik, 8-9 aylık antrenmanlarla joshuayı kolay kolay yenemez. fury e azim ve hırs gerekiyor. ama onda da bu yok.

      • Amatorofosyonel

        Dostum tespitlerin çok güzel ama sonuç olarak aynı yere varmışız, joshua nakavt etmediği sürece formda bi fury maçı alır. Söylediklerinden bu sonuç çıkıyor bende farklı bişey söylemedim, sadece işi matematiğe döktüm ama biliyorum ki matematik her zaman kağıt üstünde kazanır ringte değil.

  16. ONUR ERTEKİN

    WİLDERCI MÜPTEZELLER SANIRIM BALONLARINDAN UMUDUNU KESMİŞ OLACAKLAR Kİ, BOKSTAN NEREDEYSE 2,5 YILDIR İLİŞKİSİNİ KESMİŞ, KİLOSU 140’A DAYANMIŞ ADAMA BEL BAĞLIYORLAR, ULAN KISKANÇLIKTAN KUDURUYORSUNUZ….

    • GENNADYMUSTAFA

      Bu joshua türkiyeye bi ara geldiğinde imza almaya gidersin, sana istanbulda bi tur attırır cebine para koyar. Kafanı filan okşar sen kaslarını sık abi dersin oda sıkar gülersiniz birlikte sonra seni arabadan s.tir eder. Çok güldün diye 😀 😀 😀

    • Tek kral DEONTAY WİLDER

      Onur yorumununda yine hakaret etmişsin muptezel kismina katılmıyorum ama joshua yı herkesin nakavt olmuş olarak görme hayali var haklısın… hele fury e bel bağlamak çok mantıksız bi olay…

  17. IRON TYSON

    Koşarken bi tarafından soluyo Allahın kokocusu 🙂

  18. WildervsJoshuaa

    Fruy sen dur wilder vs joshua olsun onun kazananiyla yap .

  19. lenolewis

    Furynin box stili aj çok ters gelen bir stil .aj maç boyu yakalamaya çalışırken furyi nefesi yine başka yerlerden alır . Formda bir fury aj maçının galibini tahmin etmeye bile gerek yok tabili fury ud ile güle oynaya alır maçı

  20. lenolewis

    Wlad gibi bir boksörü elleri arkada yenen bir fury aj yi tek elle bile yener

  21. Junkie

    yüzde 70 fury puanla yüzde 30 Joshua Ko

  22. YOKSUL

    Haydi furry iyi bi hazırlıkla joshua yı rahat yenersin 1.2 küçük maç ile hazırlanıp disiplin ve azimle de fazlaliklarından kurtulup en iyisi sen olursun Yeter ki istesin furry

  23. Tek kral DEONTAY WİLDER

    Beyler yapmayın etmeyin joshuayi bu kadarda küçük görmeyin… tamam son 2 maçında performansı kötüydü ama herkes bi gaza gelmiş yok parker döver yok o döver bu döver… ben halen daha onu indirecek bi boksör tam göremiyorum fury ninde şov peşinde olduğu kanısındayım işkembeden atıp tutuyor onu Kaale alan varmış gibi…. adam 150 kilo olmuş bi boksu bıraktım diyor bi geri dönücem diyor şaka gibi… gitsin sumo güreşi yapsın bu saatten sonra

    • Deontay_Wilder

      reis sen nickini tek kral boşhua diye diye değiştir 🙂

      • Tek kral DEONTAY WİLDER

        Abi ne alaka ya ben objektif bakıyorum tamam wilderi severim ama fanatiği değilim bana göre wilder joshuayi indirebilir sorun orada değil joshuayi hamam oğlanına çevirdiler önüne geleni joshuayi döver diye yaygara koparmak olacak iş değil… adam Takam maçında tutuktu belki ama olabilir lewiste mesela olmayacak adama gidip nakavt olmuş bi boksör bunlar boksta olağan işler.. bence joshuanin üzerine çok gidiliyor haksız yere ve şu anda en gözde ağır siklet boksörü

  24. Deontay_Wilder

    https://hizliresim.com/jQ654W
    yok böyle bi olay 😀

  25. Tek kral DEONTAY WİLDER

    Bence fury önce tlc tvdeki ağır yaşamlar programına kayıt yaptırıp bi zayiflasin sonra boks yapmayı düşünsün…

  26. Murat Koc

    Bence bu maç kesinlikle olsun joshua kazanır hemde kariyeri açısından çok iyi bir artı sağlar belkide edie hearn göz kirpmistir fury bu yuzden bu kadar heyecanlı konuşuyordur.maç olursa ne fury nede joshua beklemez zaten sende 3kemer bende lineal kemer var birlestirelim dedigine göre cokta uzatmak istemiyorlar.fury joshua maçı birçok sorununda çözüm bulmasını sağlayacak.tabi herzamanki gibi yine bizleri trolluyorde olabilir ara ara boyle simarikliklari yapıyor

  27. Raze

    furynin kilo vermesi eski formuna donmesi 1-2 mac yapip tam hazir olmasi uzun süreç bu mac 2019 da olur olursa bence birde joshua bu maca 115 kg cikarsa fury i yakalamakta cok zorlanir.fury cok farkli bir rakip 108 109 kilo cikmali fury macina hizini konusturup furyi yakalamali. bence yuzde 70 joshua navavtlar. yuzde 30 fury puanla yener.

  28. AnthonyJoshua K.O

    Fury gelsinde Joshua nin yenemeyecegini dusunmuyorum zorda olsa Fury ye göre hazırlanır nasıl olsa fizikleri yakin

  29. Khan W.

    2 yıldır ringe çıkmak bir yana spordan dahi uzak olan,bir mucize olmazsa fiziksel olarak 6 aydan önce ringe çıkması mümkün görünmeyen Tyson Fury.Boks yaptığı dönemde ringe uyuşturucu takviyesi ile çıkıp çıkmadığı tartışmalı olan bir Tyson Fury.
    Belki uzak gelecekte herhangi bir şampiyon boksöre karşı reyting ve para getirisi yüksek olacağı için bir maça çıkartılır.O zamana kadar sosyal medyada,gitgide azalan taraftarlarını oyalamak ve kendini eğlendirmek için bol bol gevezelik eder.

  30. Murat Koc

    Şimdi internette açıklamalarını gördüm wildere de sallamis joshua ve wilder sizin için geliyorum demiş.gerçek şampiyon geri dönüyor demiş parker için ise o genç bir cocuk onu ciddiye almiyorum hedefimde joshua ve wilder var demiş

  31. conan

    Onur ertekin murat abini örnek al. Adam gibi yaz veya s ol git. Yeter artık.

    • Tek kral DEONTAY WİLDER

      Bi kaç kere neden böyle yazıyorsun diye sordum bana valla şaka olsun diye yapıyorum sırf sizi kızdırmak için dedi.. bende artık tepki vermiyorum yoksa sürekli muptezeller felan diyor.. laftanda anlamıyor adam anca hakkından sen geliyosun Reis 🙂

    • Samsunlu

      Onurun topu joshuanın çatı tamiri yaptığı inşaata kaçmıştı bende peşimden gitmiştim ama joshua işe koyulmuştu bile yoksa bana hayran olacaktı beyler

  32. Deontay_Wilder

    onuru böyle kabul edin beyler doktor kendi haline bırakın dedi bir kaç tahtası eksik arkadaşın 😀

  33. Yasin Yavuzyılmaz

    Fury şu haliyle bitik bir boksör, federasyonların 10. sırasından itibaren herhangi bir boksör fury’i indirebilir. joshua’nın veya wilder’ın tek elini bağlasak fury nin bu halini patatese çevirir. Boksa uzun ara verdikten sonra dönmek zor oluyor ve sakatlık oranı çok yükseliyor. Buna david haye’i örnek verebiliriz. fury nin tekniği ezelden beri zayıftı, sadece vücut ve kol avantajını çok iyi kullanıyor, o vücut da şu anda patates çuvalı. 2 maç yapıp forma girdikten sonra bile ilk ciddi maçında sakatlanması işten bile değil. Bana şu anda bu konuşmaları boş geliyor, her şeyin kendisi de farkında.

    • Murat Koc

      Fury zaten yenecegini kendu bile düşünmüyordur fakat olası bir joshua ve fury maçı güzel para kazandırır kendisine.tam şampiyon olup para kazanmaya baslayacaktiki rövanş maçından yenilme korkusuyla çekildi.şimdi elinde olan yenilmezlik unvanını ve lineal kemerini nakite çevirme derdinde olası bir maçta 10milyona yakın para alacaktır bu parada onun donmemek üzere gitmesine Yeter de artar diye düşünüyorum

      • Yasin Yavuzyılmaz

        +1, iyi para götürür, emekli olur. kaybeder ama puana yönelik oynar, o stili ile 12. rounda değişik şaklabanlıklarla kalmayı da başarabilir. Bir de rövanş ister, o da kaymağı olur.

    • TÜRK OĞLU TÜRK

      fury e tekniği ezelden zayıftı demek nasıl aymazlıktır akıl karı değil….
      gelmiş geçmiş ağırsıkletleri göz önüne alırsak fury teknik bakımından ali den sonra gördüğüm en iyi tekniğe sahip ağırsıklettir…
      kafa-vücut-ayak-el oyunları eskivler ve fentler…o boyla ve o kiloyla bunları yapan bir adama ezelden beri tekniği zayıf demek tamamen körlükle alakalı bir durum

      • Yasin Yavuzyılmaz

        akşam akşam güldürdün bizi sağol. hangi ayak oyunları 🙂 kalas oyunları olmasın o 🙂 amatörden beri takip ettiğimiz boksörler için kimse karşımıza geçip bıdı bıdı yapmasın. ali den sonra birde diyor 🙂 vallahi kalbin temiz senin.

    • Tek kral DEONTAY WİLDER

      Zaten bi numarası yokki fury nin insanı uyuz eden bi stili var yani onun maçını izlemek insanı sıkıyor .. anca sol direk vursun başka bi halt yok … joshua ile maç yapsa da joshua şunu bi temiz dövse ne güzel olur… sırf ekranlarda görünüp gündem yaratmak için bi joshua ya sallıyor bi wildera…

      • Yasin Yavuzyılmaz

        +1 “uyuz eden stil” bizim dilimizde cuk oturuyor. kuzeni de bir şeyler kapmaya çalışmış uyuz stilden ama daha kötü olmuş 🙂

        • Tek kral DEONTAY WİLDER

          Parker maçında resmen tyson fury ı izledik hareketler aynıydı 🙂

  34. Yusuf Can Furat

    Şöyle olsaydı böyle olsaydı falan bırakın bunları realist olun. Joshua bir ağırlık denedi ve Takam karşısında bu tutmadı. Oradan inince kazanacağı hızı kendisi bizden iyi biliyordur. Güç ise zaten yerinde. Gelecekte olan hiçbir dövüşte T. Fury, Anthony Joshua’yı yenemez. Geçmiş beni çok ilgilendirmiyor. Sporcu ahlakından yoksul para için kendini peşkeş çeken bir adamı örnek almam. Kimse de almaz. Alan kişi kendini sorgulasın. Bir de yukarıda Joshua için bir çok küfür dolu yorum var. Joshua fanı küfür edince tepki vereceğinize küfür edenleri engelleyin. Birde şunu belirteyim: Deontey Wilder prime döneminde (bana göre) Bermane Stiverne’ı yıkamadı. Takam bana göre çok daha komple ve eski usul bir boksör. Bu ters geldi ama çözümü çok zor değil. Zaten hake araya girmese iş tek yumruğa bakıyordu. Burnu kırık bir halde 5 saniye konuşamayacak insanlar 8-9 raund o halde dövüşen adama en azından saygı duymaları gerekirken hakemin suçunu onun üstüne atıyor. Grogi olmadı fakat sendelemedi diyen cidden fanboydan başka bir şey değildir. Tek yumrukta zaten önünü göremeyen Takam büyük ihtimal düşecekti. Bir de sporcu sağlığı her şeyden önce gelir. Kazanmak uğruna kimseyi feda edemezsiniz. Göz önü kan olmuş tahminen elmacık kemiği hasar görmüş bir sporcuyu o halde dövüşe devam et diyemezsiniz. Takam elini bile kaldırmıyordu Gard alması onun o anda çok iyi bir fiziksel işlevde olduğunu göstermez. O mantıkla bakarsak Wlad aparkart yedi yine gardını aldı. Gardını aldı ooooo çok iyi durumdaydı diyenler sanırım ilk kez maç izliyor. Yorumlarınızı yaparken maç içi faktörleri katarak yapın. Bu maç Joshua için bir kilit değil. Wlad’ı yenerek kalitesini gösterdi. Knockdown oldu kazandı. KIRIK BURUN ile 8-9 raund oynadı kazandı. Takam en az 4 kez kafa attı. Bilerek yaptı biri çıkıpta bunu söylemiyor neymiş hakem araya girmese Joshua yenilebilirmiş. Pardon ama önünü göremeyen Takam zor yenerdi.

  35. dogannn

    Joshua nın eksilerini hep söylüyoruz fakat joshua nın çok büyük artılarını unutuyoruz aynı zamanda. Tyson fury bence joshua ya ko ile kaybeder. Tyson fury nin wlad zaferi bence birçok kişiyi kandırıyor. Fury öyle aman aman muhteşem bir boksör değil benc ayrıca cüssesine göre hiç yıkıcıda değil. Bu işler lafla olmuyor. Çok istiyosa hazırlansın gelsin.Her hafta fikrini değiştiren birisinin bunu başarması bence mucize. Ayrıca şöle olsa böle olsa ile de olmuyor. Tyson hapse girmese. Joshua çok kaslı olmasa. Wilder savunma yapmayı bilse vs vs

    • Murat Koc

      Se sa çok oluyor bu sitede haklısın ne olsa söyle olsaydi boyle olsaydı diye hayallerindeki senaryoları anlatıyorlar

    • Yasin Yavuzyılmaz

      aynen budur.

  36. drfbb

    Sen çok kotu bir klickoyu puanla yendin o gün sende klickoda boks namına ortaya pek bişey koyamadi klicko daha kötü olduğu için kazandım yani ikinizde kötüydünüz. Rövanşı kaybedeceğini bildiğin için klicko gibi boksörü 1 kere yenebileceğini bildiğin için rovanstan kaçtın zaten can çekişmekte olan ağır sıkleti 1 sene kitledin en sonunda da kemerlerini aldilar. Unvanını 1 kere korumamış klickonun bomba gibi hazırlandığını görüp korkudan altına sıçan kokain çekmesine rağmen 1 rövanş yapicam 1 içimde heves kalmadı emekli olacam diyip 1 sene kaçan adamın 2 yildir da bir dönecem bir geri donmeyecem diye habire ağız değiştiren bir adam kağıt üzerinde lineal şampiyon olsa da bence sporcu ahlakından en ufak taşıyan biri değildir değil şampiyon sporcu dahi değildir gözümde. Arti lineal şampiyon unvanları tartışmasız (tüm ya da tüme yakın kemerleri toplayan) şampiyonlara verilir dikkat edin federasyon şampiyonlarına. Ha zamanla federasyon kemerlerini kaybedip lineal kemeri elinde bir süre daha tutan boksörler olmuştur bir süre bu kemer sıkleti domine eden şampiyonlara geçmiştir. Wbc hariç 4 kemeri aldın lineal unvanini da aldin ama 1 kere korumadin sporcuya yakışmayacak şekilde kokain kullandın belki hala alıyorsun resmi bir teste tabi tutulmadin salonda ya da dışarda koşarken video çekince gerçekten çalışmış ya da geri dönmüş olmuyorsun. 150 kilo dolaşmaya da devam nasıl olacak bu dönüş işi. Evet boksta kemer sahibi olmak önemlidir sıralama önemlidir haklar vardır joshua seni yenmediği için tam anlamıyla gerçek şampiyon sayılmaz kabul çünkü kemerleri senden almadı boştaki kemerleri sırayla topladı. Ama bu tez sen aktif boks yaptıkça gecerlidir sen dönmezsen adamin şampiyonluğunu niye kucumseyelim. Adam son 11 yılın en iyi klickosunu epik nakavtla yendi. O klicko seni ringe sümük gibi yapıştırdı. Ondan kaçtın zaten başına geleceği gördün. Joshua yatırınca oh çektin zaten. Günde 5 antrenman yapan herkesle dövüşen işine saygı duyan adama burada bi ton laf ediliyor bu rezile övgüler düzülüyor. takam maçında ibre takama donmustu ama joshua nin aynı klicko maçındaki gibi 10. round da ritmini bulduğu fırtınayı başlattığı da bir gerçekti. Belki takam o kombinasyonlar sonucu ko olacaktı bilemeyiz. Amina kodugumun hakemi fırsat vermedi ki yere düşmesine. Ben takamin o fırtınadan çıkıp 11 12 de joshua yi ko edeceğine inanıyordum joshua nefes alamıyordu. Ama kimse yüzde yüz bilemez o yüzden kimse çok emin konuşmasın. Belki o kombinasyondan çıkamazdı. Abd li ingilizsen korunuyorsun me yazık ki. Ama joshua gibi eşek gibi çalışan 16. Maçında şampiyon olan 19. Maçında 11 yıldır yenilmeyen ve en formda klickoyu yenen kimseyle dovusmekten cekinmeyen joshuayi bu şişko kokainman her gün farklı konuşan (türkçesi kaypak) yaptığı ise en ufak saygı duymayan adama da ezdirmeyin o kadar da degil

    • Deontay_Wilder

      Yaniliyorsun yanildigin nokta ise şu klickoyu uzun bir aradan sonra yenen boksör furydi yani büyüyüp bozan ve bir ilk gerçekleştiren kişi furydi
      Uzun yıllar boyunca yenilmeyen bir şampiyonu ilk kez yenmek daha değerlidir yani fury klicko nun tahtına son veren ilk isim olduğu için saygıyı joshua dan daha fazla hak ediyor

      Sayıyla veya değil öyle yada böyle adam donunu çeke çeke wladi yendi öyle rezil olmadı yani
      Ama joshua dişlik attı nefes nefese kaldı ve knockdown oldu ve 1.5 yıldır maç yapmayan wladi zorlanarak yendi kaldı ki o macta bütün defolari da ortaya çıktı

    • Murat Koc

      +100 Drfbb

  37. conan

    Kliçko joshuaya maçı bilerek verdi. Fury ise kliçko 2 yaş daha gençken bu adamı donunu çeke çeke yendi. Joshuanın kliçko zaferi şaibelidir. 6.raundda itibaren g.tünden soluyan bir adamı bilerek ko etmemek şaibelidir.

    • GENNADYMUSTAFA

      çenesinden korkmasa zten orda fişini çekicektide, gerçi kliçkonun iplerdeki joshuayı bitirmesi çok zor çünkü adamda uzun vadeli kombinasyon atağı yok, sabit düz stil az öz yumruk. wilder olacaktı orda ahhhhhh…

  38. drfbb

    Arti ring magazin çok köklü bir dergi olabilir ama sonuçta dergidir federasyon kemerinden üstün olduğunu bek pek kabul etmiyorum. Zaten dergi federasyon kemerlerini çoğunu toplayan ya da iyi kariyer yapan unvanını iyi rakiplere karşı koruyan kişilere veriyor yani bu resmi bir unvan değil daha çok prestij sağlayıcı bir odul bir plaket gibi bişey. Yani wba+wbo+ibf şampiyonu joshua>lineal unvan sahibi fury.

  39. ahmet kurt

    bence bu sitede fury bazı kişilerce çok küçümseniyor. bende 1-1.5 yıl içerisinde joshuayı yenebileceğini düşünmüyorum. ama hiçbir numarası yok, o kadarda iyi boksör değil falan bunlar mantıklı cümleler değil. wlad maçındaki fury size ne kadar sıkıcı gelse de bana göre efsanevi bir performans göstermişti. daha önce üst düzey bir boksörle dövüşmemiş genç sayılabilecek, devasa bir boksörün hem o kadar hızlı hareket etmesi hemde o boks zekası ve stiliyle wlad ın elini kolunu bağlaması gerçekten sıradan bir olay değildi. joshua-wlad ve fury-wlad maçlarını izlediğimde fury maçındaki çaresizliğimi hatırlıyorum da hayatımda wlad ı böyle aciz görmemiştim(ilginçtir her iki maçta da deli gibi wlad ı destekledim. stilini sevmesem de kişiliğini severim. bu yüzden yenilmesini de istemiyordum). joshua ya nakavt oldu ama en azından güçlü yumruklar vurdu, joshuayı down etti. 5-6 raund onun kontrolü altında geçmişti. ama fury maçında gerçekten de eli kolu bağlanmış neredeyse hiçbir şey yapamamıştı. tarihte wladı böyle çaresiz ve aciz bırakabilecek kaç boksör vardır ki?(puanla). fury itiraf edin etmeyin çok kaliteli bir boksördür. tek korkum disiplin eksikliği olduğu için sağlam bir dönüş yapabileceğine pek ihtimal vermemem. daha önce de yazdığım gibi wlad maçındaki bir fury ”rakipsiz” bir fury demektir. mesele o sağlam dönüşü yapabilecek mi yapamayacak mı?

  40. sa yo na ra

    adamın tyson fury bi adam akıllı antrenmanla başlasan da geri dönsen be ne olur be reis. balondan geçilmiyor ortalık. hadi reis dön be 😀

  41. Charles Real champ Martin

    ulan geldi yine aklıma bir bakayim dedim 😀 https://www.youtube.com/watch?v=JL7h72NigqE

  42. AgnusDei

    Arkadaşlar formda olan bir fury’e karşı joshua’nın şansı %10 , deontay’ın %35’dir. Neden deontayın şansı daha yüksek diyorsanız çok basit kondisyon , boks stilinde çözülememezlik(vahşilik,yabanilik) barındırdığı ve fiziksel olarak joshua’dan daha hızlı daha patlayıcı ve daha uzun kollara sahip olduğundandır. Siz fury gibi bir adamı yakaladığınızda tek yumrukta indiremezseniz , o adam yine sizinle dalga geçer gibi boks yapar ve maçı kaybedersiniz. O yüzden deontayın fury karşısında %35 şansı vardır. Ama joshua’nın %10’dan fazla şansı yoktur. (Fury formdaysa)

    • AgnusDei

      şimdi gelip bana laf yapacak arkadaşlar için biraz daha açayım. Joshua düzgün bir taktik ve oyun planı ile dövüşecek donanıma sahip değil. o denli teknik , hız , kondisyon ve fizik taşımıyor. yani istese bile bir planı maç esnasında zor uygular ayrıca çözümlenebilmesi ve önlem alınabilmesi çok kolay bir stili var. hızı tekniği ve kondisyonu iyi olan birisi için joshuaya sadece yakalanmadan jablerle maçı kazanabilir. joshuaya baktığınızda dövüşü bellidir. tahmin edilebilirdir. tyson fury gibi adamlar için joshua kolay lokmadır. sizlerin inkarı bu gerçeği değiştirmez. ancak deontay denilen adamın hiçbir boks stili yok resmen içgüdüleri ile dövüşüyor. dövüşü okunabilecek bir adam değil. tyson fury muhteşem güçlü yumruklara sahip değil. yumruk gücü olarak siklet ortalamasında bir adam yani deontay açık verdiğinde tek yumruk ile indirip indiremeyeceği muamma. ancak deontay fury’i sağlam bir şekilde yakalayabilirse tek yumrukta indirebilir. ayrıca deontay’ın vücudu joshuadan çok daha atletik. üst vücudu hareketli bacakları hareketli savunması ne kadar kötü de olsa kırışma esnasında fury’e sıkıntı çıkarabilecek durumda. joshua ise fiziğinden dolayı kalas gibi. joshua fury’nin jablarini siz ne kadar kabul etmeseniz de daha çok alabilecek bir boksör. fury gibi adamlar tyson gibi fraizer gibi eskiv ve fent yapabilen adamlar nakavtlayabilir. joshua gibi adamların yakalamasını geç yıpranmayıp ayakta kalması bile mucize bence. fury formda ise iki boksöre karşı da favoridir. ancak deontay daha yüksek ihtimallere sahiptir. aksini düşünen biraz daha düşünmeli ve maçı kafasında canlandırmalıdır.

  43. AnthonyJoshua K.O

    Arkadaslar Joshua takam macindan 50.407.000 TL Yani 50 milyon klitscko maçında ise 39.051.000 tl yani 39 milyon Joshua bu sikletde Floyd gibi renk ve para kazandiriyor ister istemez daha küçük maça çıkıyor ama ismi duyulduğu için daha büyük paralar alıyor olası bir wilder Fury maçından en kötü 20 milyon
    Pound kazanması gerekiyor buda 150.068.000 TL yani 150 milyon bu yüzden şimdiden reklam yapılıyor ve Joshua Fury wilder gibi güçlü boksorlerin het zaman reklamı yapiliyorki iyi yada kötü bir para kazandırsin

  44. AnthonyJoshua K.O

    Bu işler böyledir kimsenin efsane olmayı düşündüğünü sanmıyorum boksorlerin arkasındakilerden antrenör ve kendileri hariç

  45. riddickbowe

    Wilder fanı olmama rağmen Tyson fury’nin dönmesini çok istiyorum. Bence Tyson fury ağırsiklet’e kan getirmişti. (Hele ki klitschko kardeşlerin tüm kemerlere ambargo koyduğu o bunaltıcı dönemden sonra.) özellikle szpilka-wilder maç bitimi ringe çıkıp meydan okuması falan üzerinde ölü toprağı olan kimsenin ilgilenmediği ağırsiklet’e tekrar bir canlılık getirmişti. Ayrıca formda bir Tyson fury hem joshua’yi hem de wilder’ı yener bence. Umarım döner.

  46. mostwanted

    boşuna heveslenmeyin.bu adamda iş ahlakı disiplin falan yok.115 kiloya da inemez form tutup ringlere de dönemez.arada çıkar açıklama yapıp 1 2 gün gündemde kalır o kadar.keşke dönebilse ama umutsuz vaka kendisi

  47. TÜRK OĞLU TÜRK

    neymiş fury bitik wlad ı yenmiş hadi len oradan 38 yaşındaydı wlad o maçta…tabi zenci yağlı kaslı vücut hastası arkadaşlar joshua dan önce fury indirdi diye wladı çekemiyorlar fury i olay bu….
    wlad; fury maçını müsabaka öncesi basın toplantılarında zaten kaybetmişti..
    ilk 3-4 round geçtiğinde wlad ın kendisi bile anladı fury i yenemeyeceğini.
    kabul edin işte bildiğin t.şş.k geçe geçe ezdi wladı topu topu 2 veya 3 round vermiştir wlad’a….
    joshua ise az kalsın ruhunu teslim ediyordu wlad’a…
    fury wlad maçındaki form durumunda dönsün wilder ortiz parker pove joshua dahil kimse yenemez bu kadar basit…
    bir arkadaş yukarıda demiş fury de teknik yok kalas diye arkadaş sanırım joshua ile karıştırmış fury i….
    ben yine diyorum ali den sonra gördüğüm en iyi ağır sıklet tekniğine sahip…o cüsseyle cruiser-light heavyweight hızında ve seriliğinde bir adamdan bahsediyoruz burada…
    kafa vücut ayak oyunları el çabukluğu esnekliği daha ne sayayım ben…bazı insanlar doğuştan yetenekli olurlar fury gibi…bazı insanlarda yeteneksizdir steroidlerle türlü türlü doping kokteyleriyle bir yerlere gelirler joshua gibi…

    • safkan

      Muhtemelen ikinci bir hesap bilin bakalım kim?

      • TÜRK OĞLU TÜRK

        ben mi safkan_?
        yok ula önceden türk yazılı bayrak vardı karıştırıyon herhalde…
        soner reis için profil fotosunu değiştim sadece 🙂

  48. Bycharismatic

    Ahmet bey wilademir fury’e yenildiği zaman sakat olduğunu ve doğru dürüst antreman yapmadığını ve fury’i çok küçümsediğini söylemişti. Sizce wlad gerçekten sakat olarak mı maça çıktı. Yoksa yenildiği için mazeret mı bulmaya çalıştı ?

  49. safkan

    Fury yürüyüş yapıyor ama 2 yıldır bokstan uzak şampanyaların hamburgerlerin içinde boğulmuş bir obez üzerine bipolar tedavisi gören antidepresanların psikolojisiyle sayıklıyor sadece. Bizi ilgilendiren şuan ki faal boksörler fury bor daha dönmez dönerse de formda dönmez. Joshua,wilder,pove,ortiz,parker aralarında ki maçları bekleyeceğiz furynin lisansı bile yok.

  50. Don King

    Soyle bir gerçek varki; üçüncü raunddan sonra jashuanin gotunde ayi bağırmaya başlıyor, agzi ayran görmemiş budalalar gibi açılıyor.gerçi daha evvel agzini o kadar açtığını görmedim.büyük ihtimalle burnu kırıldığı için ağzından nefes almak zorunda kaldi ve agzini su aygiri gibi acmaya başladı.ayrıca ajin takam karşısında bu kadar zorlanmasinin sebebi keskin jablarinin olmamasindan kaynaklaniyor.karşında kisa boylu, sağlam ceneli bir rakip varsa direk yumruklar çok önemlidir.ayağını rakibin içine sokup, solunu agzinin içine vurucaksin tabiri caizse.misal wlad.sol sol binde bir sag ile poveyi pas pas etti.çünkü adamin solu inanilmaz keskin.ajda ise böyle bir avanaj yoktu.takami yatirsa yatirsa ya kontrayla yada kisa boyuna istinaden net bir aparkartla yatirirdi.o sansi da bulamadi.peki fury gibi eskiv ve fent ustasi bir adami nasil yakalar jasua?bence yakalayamaz.wlad maçına bakarak bu maçı kiyaslamiyorum çünkü wladin savunmasi sarılmaya ve geri adimlamaya dayaniyor.son maçında aja karsi bir kac eskiv yaptı ama eskiv wladin işi değil.zaten ayi gibi bir kaliba sahip jasua.sarılmaya calisirken de ceneden yakalanip yatti ama aj bunu furye karsi yapamaz.formda furyi gec, furynin olusune karşı bile yapamaz bence.ezilerek kaybeder ama knokdown çıkmaz bu maçta bence.

  51. Gökmen BAHADIR

    Eksilerin: parasiz kaldin, gundemde kalmaya calisiyosun, hala asiri kilolusun ve mac eksigin cok
    Artilarin: ringi iyi kullanman ve reach mesafen bunlarda aj yenmen icin yeterli ama kondusyonunu duzeltmen lazim ve elini cabik tutmalisin bu dususe gecen aj yi wilder patlatmadan once elini cabuk tut.yoksa bu halinle wildere seninle show yapar.

  52. cemil aslan

    adam papatya falı bakar gibi. dönüyom dönmüyom dönüyom dönmüyom.. bu ne tyson kardaş dalgamı geçiyon bi karar ver artık.

  53. Kara Papak

    Köpekbalığı balina ile karşılaşınca ne olursa Joshua reyiz ile çingenenin durumuda öyle olur. joshua şu anda tartışmasız sikletin en iyisi ve en popüleri. Wilder gibi kamyoncu artıkları, bodygourdlarla dövüşmüyor. Wilderi tek zorlayacak kişi ortizdir. Gerisi boş tırı vırı..

  54. Kara Papak

    Joshuayı diyecktim layn.. Wilder bozuntusu nereden çıktı. Joshuayı zorlayacak tek kişi ortiz king kong..

  55. sa yo na ra

    doğru tespit. david haye de antrenmansızlıktan yenildi bellew’e ama o bayağı uzun bir süre ringlerden uzak kalmıştı; yaptığı maçlar da zaten göstermelikti. ama olur da fury formunu yakarlarsa günümüzde karşısında durabilecek seviyede bir boksör yok gibi.

  56. Claymaker

    35. saniyede sorduğu sorunun cevabı
    Oldu tabi 1971 yüzyılın maçı lineal şampiyon Muhammad Aliyle Kemer sahibi Joe Frazier’ın maçı oldu
    Cahil kokainman emek hırsızı tembel teneke

  57. Genco

    Bak dalgana emekliler gibi yürüyüşe çıkmış meydan okuyor yağ fıcısı sosyal medya trolu olur bundan sonra bu fıçıdan dövüş tarzınıda sevmem zaten aj maçına gerek yok çekmeye devam et sen boşver..

  58. Cemal

    Fury e umut bağlayanlar Fury nin son hali.

    Bu adam boksu kafada bitirmiş. Dönse de Klitschko maçındaki Fury olamaz.

    https://www.instagram.com/p/BW5vFJRjCsT/?taken-by=gypsyking101

    https://www.instagram.com/p/BW3P2LfDRV7/?taken-by=gypsyking101

    https://www.instagram.com/p/BVhu-MRjaCW/?taken-by=gypsyking101

    https://www.instagram.com/p/BTtqTt-DkS_/?taken-by=gypsyking101 (Eski hızından eser yok. Patates çuvalı gibi yıkılır ringte)

  59. dogannn

    Arkadaşlar ben joshua hayranı değilim povetkin hayranı birisiyim ama joshua ya haksızlık yapılıyor bence. Wlad joshua yı kd etti ama fury dalga geçerek yendi deniyor. O zaman bende çıkar derimki steve cunningham gibi çakma ağırsiklet boksör fury i 2.80 uzattı. Joshua o adamı tek kolu bağlı bir iki raundta indirir. Bu kıyaslamalar yanlış. Evet fury çok iyi performans sergiledi maçı haketti ama joshua gibi adamlarla aynı taktikte maç yapamaz puana oynayamaz. Wlad saldıran değil kontrollü boksör joshua ise Allah ne verdiyse saldıran boksör. Fury de sağlam bir çene yok ayrıca çok yıkıcı yumrukta yok. Joshua gibi boksörü sayıyla yenebilcek boksör bence yok. Ya ko edeceksin yada ko olacaksın

    • Cemal

      +1000 Aynen katılıyorum arkadaşım. Joshuaya haksızlık yapılıyor dediğimizde bize fanatik diyorlar.

      Bize fanatik diyenler Joshua düşmanı bunu görmek istemiyor kimse.

      Joshuanın yere düşmesini nakavt olmasını bekliyor sitedeki yorumcuların en az yarısı. Bu kişiler birde objektif olmaktan bahsediyorlar.

    • TÜRK OĞLU TÜRK

      steve nin sonunu hatırlıyorsun değil mi doğan_?
      2.80 hastaneye zor yetiştirmişlerdi yanlış hatırlamıyorsam…ayrıca fury orada ters bir yumruk aldı ve düştü sonra kalktı o düşmenin bedelini fazlasıyla ödetti steve e…

  60. Cemal

    Lineal şampiyonmuş sahte şampiyon. Klitschko rövanşına çıkmaya yüreği olmayan boş adamın tekidir Fury.

    Bu haliyle hiçbir ağırsiklet boksörün karşısına çıkmasın rezil olur.

    https://www.instagram.com/p/BTtqTt-DkS_/?taken-by=gypsyking101

    • Remzi BAYSOYU

      175 kilo orda o kilosuna rağmen joshuadan hızlı yumruk sallıyor cemal 🙂 kendi hızına göre yavaş ama hz çaşuamızdan hızlı ama çaşuamız onu yener çünkü çok güçlü

      • Cemal

        Joshua güce dayalı bir boksör ayaklarını atak yaptığında çok iyi kullanıyor.

        Tyson Fury güce dayalı bir boksör değil. Hızlı ve direkleri iyi olmak zorunda bu tarzda.

        175 kg olan bir boksör bu hızını ve direklerini maç içinde kullanamaz. Videoda görülüyor zaten.

        Beni Joshua efsanedir diyen boks cahilleri ile karıştırma. Ben kimin efsane olduğunu çok iyi biliyorum.

        Joshua efsanedir diyende Joshuayı Takam maçına bakarak gömende antipatiktir yada fanatiktir. boksu takibi bırakıp tennis izlemeli bu arkadaşlar.

  61. Cemal

    Konunun başındaki ilk yorumları yapan 2 arkadaş ne kadar Joshua düşmanı olduğunu gösteriyor. Hemen konuya girip fury bu joshuayı yener diyerek kendilerini belli ediyorlar.

  62. Cemal

    Tabi tabi aynen öyledir zaten devam edin joshua düşmanlığına.

  63. Roman

    WLAD, FURY MACINDA SAKATDI. BIROL TOPUZUN JOSHUA VS WLAD MACINDA ANLATTIKLARIDA BUNU DESTEKLEDI ZATEN. ADAMIN SAG KOLUNDA SAKATLIGI VARMIS FURY MACINDA. 12 ROUND VURMADI SAĞINI. HEPIMIZDE VURMASINI BEKLEDIK BOŞUNA. AMA JOSHUA MACINDA HER YUMRUGUNU DENEDI VE UYGULADI.

  64. serhat king

    wlad joshua maçı conanın dediği gibi şaibeli olabilir.o maçı birçok kez izledim 5.roundun ikinci yarısı ve 6.roundda joshua ayakta zor duruyordu.o durumdaki joshuayı wlad nasıl indiremedi nasıl herşeyiyle yüklenmeyipte nakavt etmedi sayıya oynadı.hemde yılların boks tecrübesi olan adam iki tane boşa sol sallayıp geri çekildi.wlad korkabilir garantici olabilir ama karşısındaki adam grogi olmuş kalkmış nefes alamayan kollarını yukarda tutamayacak bir durumdayken neyin sayısı neyin garantisi bu.
    wlad gibi bir sporcunun maç satması içime sinmiyor inanmak istemiyorum ama joshua o durumdayken çok mantıklı değil abisi vitalinin sayıya oyna taktiği.zaten emekli oluyorum çocuğa yol vereyimmi oldu bilinmez.
    gerçek şu ki takam maçıyla şu görüldüki joshua abartıldığı gibi bir boksör değil.90 larda 2000 lerde olsaydı ezilir yokolur giderdi devlerin arasında.
    ayrıca takam maçı şunu gösterdiki geçen akşam takamın yerinde powetkin olsaydı joshua rüyası sona ermişti.edi hörn yıkılıp kahrolmuştu.ama bu asla olmayacak.joshua asla powetkinin karşısına çıkmaz.powetkinde yaşlanıp çöp olunca birisi emekli ikramiyesini verip emekli eder onu.
    furyeye gelince kimse güvenmesin ona.fury bitmiş artık dönsede eski fury olarak dönemez.
    ileride joshua wilder maçı olacak.bu kaçınılmaz.sağlıklı yapısıyla wilder favorim olur ama savunma tekniğini geliştirmezse olmaz.joshua da wlad maçında şakağına ağır sağlar aldı iyi dayandı boynunu çok güçlendirmiş.
    joshua kilo versede kas şişikliği nefes darlığı çabuk tıkanması devam edecek bu ömür boyu sürer hormanlarla kas yapmanın sonucudur bu.

  65. Bycharismatic

    Roman kardeşim haklısın wlad sakattı kendiside sakat olduğunu itiraf etti ama yinede bazı arkadaşlar bıkmadan usanmadan fury wladin donunu çeke çeke yendi diyor. Fury keşke rövanştan kaçmasaydı. Sakat olan wladin donunu çeke çeke yendi ama sakat olmayan wladin donunu çekermiydi orası hiç belli olmazdı. Ama yanlız şu joshua’dan umutlu olanlarda hiç ona umut bağlamasn son iki maçta çok çaresizdi. Ve bence kondisyon sorununa bir çözüm bulamaz.

  66. Amatorofosyonel

    Ya arkadaşlar yazılanları okudukça hayretler içinde kalıyorum. Özel kondisyon ekibi diyetisyeni antrenörleri menejerleri olan milyoner ve pro sporculardan bahsediyoruz. Joshua vücut yapma sevdasından vazgecse, fury gıtlağına sahip olsa 3-4 ay forma girseler alın size heyecan verici müthiş bir maç. Bu kadar basit.

  67. Emre

    Yeminle şu ağır sikletin hiçbir tadı kalmadı artık. Bi tarafta kıçını kaldırmaktan aciz yaşlı ve paragöz Fury, öteki tarafta 5. Raundta balansı bozulan joshua. Yav kardeşim bırakın bu işleri joshuanın artık kendini kanıtlaması gerek ciddi bir maçla, yok efendim takammış tukammış bırakın artık. Joshua wilderden önce böyle bi maça çıkıp wilder maçı iptalse tekbir nedeni vardır buda korkudan ertelemektir. Eğer bu sikletin horozuyum diyorsan kardeşim yap bi dubois maçı adam laf atıp duruyor ve kendini kanıtla. Fury ile wilder balonu ile povetkin dopinkçisiyle olacak iş değil. Şu ağır siklet kimlerin eline düşmüş yazık.

  68. Klitsch-K.O

    Fury altyapısı olan bir boksör, çoğu kez bu şekilde ara verip geri dönen boksörler altyapıları sayesinde kilo vererek eski performanslarını yakalayabiliyorlar. Fury, klitschkolardan sonra fiziksel avantajlarını en iyi kullanmaya en iyi örnektir. Fiziksel gücü ve kas kitlesi ne eksik ne fazla bu da ciddi bir kondisyon ve serilik demek. Joshua ideal kilosunun üzerinde ve kötü olan şu ki bunlar yağ değil kas, eritsen bir dert eritmesen bir dert. Yağ eritsen faydası kesin ama kas eritmek tehlike ve şu açık ki joshuanın fiziksel gücü doğalının üzerinde, dolayısı ile metabolizmik dengesizlikler yaşıyor, yumruk atarken bedeni o kadar kasılıyor ki nefes nefese kalıyor, normalin üzerinde yoruluyor çünkü doğal gücünün çok üzerinde enerji üretiyor.Kombinasyonlardan sonra yoruluyor. Taktik değiltirmek de bir risk adamlar bakmış bu şekilde gidiyor bu saatten sonra stil değiltirmek de zor, tek silahı var joshuanıon o da kısa sürede karşı konulamaz bir güç üretmek. fury daha atletik daha ve maç içinde motivasyonu yüksek, neşeli ve özgüceni yüksek ve kesinlikle daha dayanıklıdır. Daha zekice dövüşür wladimiri bu şekilde yendi, joshua ise eski halinden çok kayıp vermiş yaşlı bir klitschkoyu yendi.

  69. Ali_lewis_tyson

    Ilk zamanlar furynin mac oncesi yaptigi dengesizlikleri cilginliklari seviyordum renk kattigini dusunuyordum ama sonrasinda fury cetesinin hakemleri baglamasi hakemler uzerinde baski kurmasi medya desteginin arkasina almasi ..hatirlarsiniz fury ne demisti: “kltischo yu nakavt etmezsem hakemler asla puanla maci bana vermezler”son derece haince zekice kurnazca bilincli bir sekilde yaptigi bu aciklama ile hakemler uzerinde algi olusturdu kuvvetle ihtimal oncesindede hakemleri bagladilar aslinda yaptigi aciklama boks camiasini izleyicileri de etki altina almakti onda da basarili oldu..sporcuya yakisan ahlak ve disiplinden yoksun kes furry cetesi nakavti gectim nackdown bile etmeden kroki duruma dahi dusurmeden iplere kaca kaca sarila sarila 11 yillik sampiyonu yendi?? kacarken donunu cekiyordu doverken degil.. Klitchonun tek kabahati kacak dovusen fury nakavt etmemesi oldu fury cetesinin algi operasyonu basarili oldu.sonrasi fury cetesi daha da rezillesti..ring disi cingozlukleri ile coktukleri kemerleri mertce savunmadilar..1.5 yil 40 yasina gelmis klitchoyu kasten oyaladilar..yuregi yetmiyordu ringde yenilecegini anlayan kurnaz fury her turlu uzatmayi oynadi..joshua ya haksizlik yapiliyor joshuanin nefes sorunu var ama fury en iyi oldugu en fit oldugu donemde bile joshuanin balyoz gibi yumruklarindan kacamaz kuvvetle ihtimal nakavt olur fury..zaten puana kalirsa hakem baglama konusunda mahir olan fury cetesi maci alir..ama bu mac olmaz fury yakinda sinema dunyasina giris yapar boks bence onun icin arac adam sovmen..bu mac olmaz..ama donem donem gundeme gelir

  70. Fatihhh

    vala çok güzel bir maç olurdu ama ben furry o kiloları verip eski formuna dönebileceğini hiç sanmıyorum çok sıkı çalışması lazım diyeceğim ama bu sıkı çalışmalarda sakatlıklara yol açar yani furry harika bir kariyeri elinin tersiyle itti wlad maçından sonra kendini salmasaydı o maddeleri almasydı şuan tüm dünya onu konuşuyordu.Artık çok geç furry formsuzda aj karşısına çıkma para için bunu yapma bırak seni 2015 halinle hatırlayalım delilerin delisi seni:):)

  71. boss

    ikisi de 115 kilo demiş ama 200 kilosun fury mk :D, yürürken bile nefes nefese kaldı adam.

  72. TheRebel

    hasta olduğum için 2 gündür falan girmiodum daha iyileşemedim ne yazık ki pek bir şey yazmicam böyle bir maç olursa joshua nakavt eder fury eski formunu yakalayamaz keşke yakalasa joshuaya layık bir rakip olur ancak ben eski formunu yakalayabileceğini düşünmüyorum 2030 da joshuayı ben indiricem yani joshuayla klitckho maçı gibi olacak herkese hayırlı akşamlar

  73. Ahmet Tamer

    Wilder balon patlatmakla meşgulken herkes neden Jashuayla uğraşıyor anlamış değilim. Adam bir dinlensin kendine gelsin. Takam maçından büyük dersler çıkaracağını umuyorum. Bence önce bir kemer birleştirme maçı olması lazım. Parker veya wilderla. Kemerler tek boksorde birleşirse fury&jashua maçı daha çok prim yapar.

Yorumlarınız