Yarı Ağır Sıkletin Kralı Kim? Rusya’dan Tarihi Final İçin Sürpriz Hamle!

USYK-gassiev

Geçtiğimiz hafta sonu Rusya’da gerçekleşen WBSS yarı ağır sıklet yarı finalinde IBF dünya şampiyonu Murat Gassiev, Kübalı Yunier Dorticos’u 12. rauntta nakavt ederek WBA unvanının da sahibi olurken, Mayıs ayındaki finalde WBC ve WBO dünya şampiyonu Oleksandr Usyk’in de rakibi olmuştu.

11 Mayıs’taki finalin Suudi Arabistan’da gerçekleşeceği daha önce açıklanırken, Rusya’dan sürpriz bir hamle geldi. Rus ve Ukraynalı iki şampiyonu karşı karşıya getirecek tarihi finali Rusya’da gerçekleştirmek isteyen Rusya, bu karşılaşmanın organizasyon haklarını almak için WBSS yönetimi ile görüşeceklerini ve tüm kemerlerin ortada olacağı tarihi maçın Moskova’da gerçekleşmesi için tüm kapılarını zorlayacaklarını açıkladı.

Sıkletin en teknik ve en güçlü iki büyük şampiyonunu karşı karşıya getirecek tarihi mücadele 11 Mayıs’ta gerçekleşecek. Peki Ruslar bu dev maçı Suudi Arabistan’ın elinden alabilecek mi, bunu ilerleyen haftalarda öğreneceğiz.


Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

  1. Imparator 81

    Arabistan da olması daha iyi olur sonuçta tarafsız bir yer.rusya da olması gassiev e seyirci avantajı getirir.

  2. Yasin Yavuzyılmaz

    suudi’lerin ne işi var boks maçlarıyla, şiddetle, azgınlıkla. iyiki paranız var 🙂

  3. GennadyMustafa

    Araplar bunu en başından beri istiyodu, sırf gassiev finale çıktı diye vermeyebilirler.

  4. Kanguru Perkovic

    Rusya-Ukrayna ilişkileri iyi değil biliyorsunuz. Heralde usyke deplasman yaşatmak istiyorlar ama usyk etkilenmez tam tersi daha da motive olur

  5. conan

    Maç rusyada olursa, putin de izlemeye gider. Ama bütün bunlar usyki motive edebilir.
    Gassiev reyiz müslüman olduğu için maçın ciddede olması belki gassievi daha çok motive edecektir.

  6. Imparator 81

    O zaman maç turkiyede olsun sonuçta biz iki milletide seviyoruz tamamen tarafsız kaliriz

    • ONUR ERTEKİN

      Maç türkiye de mi olsun? Türkiye’de o maçın biletine para verecek kişi sayısı 1000’i geçmez, Türkiye’de boks kültürü mü var? ancak hırsızlık, cinsel taciz, yolsuzluk, din istismarcılığı…

      bu maçın Rusya’da olması ziyadesiyle daha keyifli olur, amk… arapları onlar ancak amerikanın uşaklığını yapar, 12-13 yaşında küçük kızlarla evlenirler,

      en iyi arap ölü arap…

      • Tek Kral Deontay Wilder

        yorumunu okumaya başlayınca tesbitlerine yazdıklarına hatta yüzde yüz katılıyorum diyecektim taki cümlenin son kısımlarını okuyunca hayal kırıklığı yaşadım … bütün araplar için bu genellemeyi yapmak çok ağır onur kardeşim sana yakıştıramadım şahsen … keşke bu kadar ağır yazmasaydın

        • VolkanK

          Helal tek kral

          • Hotter

            +100000000. günaydın kanka. günaydın site ahalisi 🙂 hayırlı haftalar dilerim.

            • Tek Kral Deontay Wilder

              sanada günaydın kankaların kralı .. herkese hayırlı haftalar hayırlı bereketli kazançlar

          • Tek Kral Deontay Wilder

            eyvallah volkanım …

        • ONUR ERTEKİN

          tek kral deontay wilder kardeşim, bundan sonra daha az ırkçılık yapacağım, çok özür dilerim..

          • conan

            “daha az ırkçılık yapacağım”
            😀 😀 😀

            “daha az adam öldüreceğim” veya “daha az tecavüz edeceğim” onur senin dediğinin bunlardan farkı yok be aslanım 😀 😀

            • ONUR ERTEKİN

              CONAN, ADAMIN DİBİSİN (SONER REİS)

            • ONUR ERTEKİN

              SONER REİS, SEN SOLCUSUN SANIRIM… AZ ÇOK YAZDIKLARINDAN KAFAMIZDA BİRŞEYLER ŞEKİLLENİYOR…

          • Junkie

            yalnız onurda son 1 senedir bayağı bir gelişim var kendisini geliştiriyor ama hala fazla agresifsin kardeşim arapların içindede her millette olduğu için iyi ve kötü insanlar var

            • ONUR ERTEKİN

              JUNKİE KARDEŞİM MERHABALAR, HANİ BEN JOSHUA’NIN FANATİK FANIYDIM YA, SONRA BİR AN JOSHUA’YA AĞIR İTHAMLAR DA BULUNDUM VE POVETKİN’İN (KRAL ) RESMİNİ KOYDUM BİR TÜRLÜ BENİM, BEN OLDUĞUMU SİTE SAKİNLERİNE İNANDIRAMADIM AMA SAĞOLSUNLAR ÜSLUBUMUZU BİLENLER BİZİ TANIDILAR, HER DAİM KİBAR NAZİK VE NAİF YAZILARIMLA SİTE DE YORUMLARIMA AZAMİ HIZ DA DEVAM EDECEĞİM…

              SAYGILAR….

      • GGG

        @onur ertekin, sen solculuğun ne olduğunu bilmiyorsun. Savunduğun ideoloji, faşizme ırkçılığa karşı hümanizmi de temel alan bir yaşam biçimidir. Hiçbir sosyalist senin kullandığın bu cümleyi kullanmaz, kullanamaz. Arap hükümeti ve şuan Arabistan’da yaşayan halkın çoğunluğu barbar olabilir. Ama sen bu yüzden tüm Arapları yargılayamazsın. Dediğim gibi sosyalizmin temelinde hümanizm vardır. Her insan eşittir. Bir arapla bir rus arasında hiçbir fark yoktur. Kötü millet yoktur, kötü insan vardır. Sen kullandığın bu kötü söylemle karşı çıktığını o düşünce yapısının, ırkçılığın kralını yapıyorsun. Ve kendinle çelişiyorsun. Bunu başka yerde söylesen rezil olurdun. Daha fazla araştırıp savunduğun bir ideoloji varsa, tüm ilkelerine hakim olmanı tavsiye ederim. Saygılar

        • ONUR ERTEKİN

          haklısın…. sen çok biliyorsun…iyi ki tavsiye ettin.. dostum sen ironi’nin ne demek olduğunu araştır…

          saygılar..

          • GGG

            “en iyi arap, ölü arap” cümlesinde nasıl bir ironi yaptığını bana açıklaman mümkün müdür dostum?

        • Tugay Özay

          @ggg tebrik ederim dostum. Enternasyonalizmi tam olarak benimsemişsin. @onurertekin aynı onurlu davranışı senin de göstereceğine inanıyorum, kötü niyetli değilsin sonuçta…

  7. Destiny

    bir boksörün tekniği diğer boksörün gücü ötekini ezmiş durumda.bu maçın sonucunu bence zekâ belirleyecek.

  8. conan

    http://www.boxingnews24.com/2018/02/usyk-vs-gassiev-can-oleksandr-handle-murats-power-better-dorticos/#more-255752

    What makes Gassiev such a threat to Usyk is his ability to hurt him with punches to anywhere on his body. Wherever Gassiev lands on Usyk, he can hurt him. If Gassiev lands a left hook on the chin of Usyk like he did with Dorticos, he could go to sleep for a while. Gassiev’s body punching is out of this world.

  9. ONUR ERTEKİN

    conan reis, vatandaş türkçeyi zor konuşuyor, sen buraya ecdebi yazıyorsun…

    bari o kadar çok biliyorsun türkçe tercümesini de yapsan bir zahmet..

    • conan

      diyorki; gassievi usyka bu kadar tehdit eden şey, usykin vücudunun her hangi bir yerine atacağı yumruklarla onun canını acıtmasıdır. gassiev usykin neresine vurursa vursun canını yakacaktır. eğer gassiev dorticosa attığı sol kroşeyi usyka vurursa, usyk bir süre uykuya dalabilir. gassievin body shot vuruşları bu dünyanın dışında vuruşlardır.

      • TÜRK OĞLU TÜRK

        yazının tamamını okudum soner abi 🙂

        aynen gassiev in usyk i yenmesinin body shotlardan geçeceği ve gassiev in usyk in hangi yerine vurursa vursun acı çektireceğini söylüyorlar 😀

        inşallah kazanacak abi gassiev 😀

        • conan

          kazanır merak etme. aslan yürekli murat gassiev, o hınzır gülüşlü uyski ringe yatıracak.

        • Tek Kral Deontay Wilder

          türk oğlu türk gassiev aslen Gürcistanlıymış tahminimiz doğru çıktı … yani osetyalıymış

  10. Imparator 81

    Gerçekten çok sert vuruyor.gecen söylemiştim yine söyleyeyim gassiev in instagram hesabında torba dövdüğü videolar bir izlemenizi tavsiye ederim gerçekten çok sert.

  11. conan

    alper panpanın deyimiyle; usyk gassievden yumrumğu yediğinde semazen gibi dönecek. gassiev ise sert yumruklara alışık.

    usyk ne lebedevden ne de doritostan daha sert vuruyor. kız usyk. 😀 😀

    • Selmanilhan

      Soner abi semazen dedin beni benden aldım mwsneviden ders aldım döndüm mevlana gibi ilahisi çalar uskynin kafasında amsjahagagahagshsjsjsjdj

  12. ONUR ERTEKİN

    bilgehan, büyük maçların alayını tivibuspor alıyor tv 8,5’a da 3’ün 1’i kalıyor, bu işe adamakıllı bir el atın..

  13. VolkanK

    Tamam iyi hoş gasiev sert vuruyor ama round başına düşen yumruk sayısı çok az yumrukları çoğu zaman tekde kalıyo, maça geç başlıyo bunların hepsi sıkıntı inanın bu maçı çok ters bir vuruş olmazsa usyk alır.

    • conan

      usyk dayanıksız bir boksör. briedisten yediği yumruklarla ne hale geldiğini gördük. gassiev briedisten çok daha sert vuruyor. usyk ringe çıktığına pişman olacak. gassievi ilk kez isiah thomasla yaptığı maçta izlemiştim. maç ligtv’de yayınlanmıştı. zil bittikten sonra thomasa vurduğu için maç no contest sonuçlanmıştı. ama isiah thoması maça çıktığına pişman etmişti.

  14. Imparator 81

    Ama gassiev sol ya da sağ direk yemeye çok müsait.cok da esnek olmadığı için yumruklardan kaçamıyor sadece gardını kapatip korunuyor oldugu yerde.usyk direklerle ki usyk in direkleri gassiev i yıpratamaz ama maçı kazandırır hareketli ve hızlı olduğu içinde power punch yemesi zor. gassiev in gücünün panzehiri hız.

  15. riddickbowe

    muhammed ali’nin tek istediği şey suudi arabistan’da maça çıkmaktı. bu turnuva’nın adı muhammed ali kupası. eğer bir şeyi yapacaksanız adam gibi yapın amk. adamın son vasiyetini para karşılığı rusya’ya satarlarsa muhammed ali’ye büyük ayıp edilmiş olur.

    • lenolewis

      +9999

    • lenolewis

      ayrıca usyke deplasman yaşatmak haksızlık olur

      • Tek Kral Deontay Wilder

        rigada zaten deplasman yaşadı bence oradaki kötü performansının sebebide buydu …dediğinde haklısın reis adam iki kere deplasman yaşamak zorunda kalacak maç rusyada olursa

    • doctor1984

      Güzel bir noktaya değinmişsin değerli kardeşim. Suudi Arabistan bu nedenle seçildi. Usyk sürekli deplasmanda kazanıyor. Suudi arabistanda taraftar müslüman olmasından dolayı Gassiev’i destekler mi kesin değil. Muhtemelen Kral, Prensler vs önemli mevkideki insanlar en önlerde izleyecek. Usyk dindar bir insan. İnstagramında sürekli dini paylaşımları var, aynı zamanda Muhammed Ali hayranı. Suudi Arabistan Usyk’in ruhuna iyi gelecektir diye düşünüyorum.

    • GGGökhan

      Güzel yorum katılıyorum.

    • ahmet kurt

      riddick bowe ile aynı fikirdeyim

  16. Ziyaretçi

    groves golovkinden çok daha güçlü vuruyormuş martin murray demiş bunu.ikisiylede maç yapmıştı.golovkin acaba gercekten gücsüzmü ciddi rakiplerine hiçbişe yapamadı.brutal nakavtıda hiç yok
    http://www.boxingnewsonline.net/george-groves-has-more-power-than-gennady-golovkin/

    • GennadyMustafa

      Güçsüz değil, çok teknik vuruyo, mesela groves maçta 10 vuruşu bir kerede yapıp sert yapıp can yakıyo, golovkin ise 30 vuruşu roundun her anında böle böle yapıyo bi anda girmiyo, sürekli vuruyo yıpratıyo, groves saldırıyo nakavt etmeye ölümüne giriyo, golovkin ise disiplinli bir şeklilde bezdirip nakavt etmekten beter ediyo, herkes sert girip dalabilir ama herkes disiplinli dövüşemez, o yüzden golovkin hafif vuruyo diye bir şey yok, ör: groves uzak distans dışında dövüşemiyo, yakına sokmamaya çalışıyo, golovkin ise hem uzak hem de yakın distans dövüşüyo. Arada ciddi bir kalite farkı var. Ggg martin murayı nakavt etti, groves ise edemedi. Golovkin gibi canelo gibi bir boksör bu devirde kimse bulamaz. İkiside stillerinin en gelişmiş versiyonu, golovkini başka antrönör çalıştırsaydı Golovkin belki savunma boksörü olucaktı. Belkide brutal nakavtçı bir boksör, bu stil meselesidir, tyson herkesten sert vurur çünk stili o şekil kullanmasını biliyo sadece, ör: kollarımızı çekiç gibi düşünürsek, bütün gücünle vurup çiviyi içeri 2 kerede içine sokabilirsin, az öz vurup 10 kerede içine sokabilirsin. Mantık bundan ibaret.

      • Ziyaretçi

        Dostum murray maçında hakem araya girdi murray sallanmadı ama suratı dagıldı çünkü çok sabit boksor.bence yeni caneloda golovkinde abartiliyor grovesun powershotı cok daha gucluymus bence dogru murraynın yalan soyleyecek hali yok.bence superortadaki biçok kisi caneloyu yenebilir ramirez callum eubank vs. Hatta belki direklerini iyi kullanırsa groves. Canelo cok iyi bi boksor ama fiziği cok ufak.golovkininde zaten defansı iyi degil canelo rovansında bi görmek lazım hatta bjs charlo eubank maçındada bi golovkini gormek lazım.şimdiden golovkinle caneloyu en iyi ilan etmek sacma.belkide dediğin gibi en iyileridir ama bu maçlar olmadan kimseyi en iyi ilan edemeyiz bi bakalım kozlarını herkes paylaşsın hodri meydan.ben en iyisinin eubank oldugunu düşünüyorum.bakalım zaman ne gosterecek

        • lenolewis

          maç içinde 1 tane powerpunch sert vurmuş da ne olmuş yani gennadynin dediği gibi groves tko edemedi ama golovkin etmişti murrayı

          • Ziyaretçi

            Bir tane yumrugu değil genel olarak powerpunchlari daha güçlü.haberde öyle yaziyo

        • Bronze_Bomber

          Groves tabiki gggden güçlü olabilir hacı sonucta groves iri bir superortasiklet.siklet ve fizik farkı var ama bütün olarak ggg grovestan cok daha iyi bi boksor

      • VolkanK

        +1 genady

      • lenolewis

        +9999999999

    • Claymaker

      brutal nakavt ne demek ?

      • doctor1984

        Brutal İngilizce Vahşi, gaddar, acımasız demek. Boksta rakibin ağır şekilde nakavt olduğu durumlar için kullanılır. Bayılma, ring dışına düşme , uzun süre kalkamama gibi ağır nakavt durumlarında kullanılan bir terim kısacası

  17. TÜRK

    Murat teknik bi boksör çok güçlü olması onu gücüyle ön plana çıkarıyor teknik sadece hızlı olmak değildir gayette güzel ayak oyunları eskivleri var savunması iyi yalnız çok direk alıyor . Usky içeri girmeye çalışırsa net nakavt olur maç bitene kadar kaçak dövüşmesi gerekecek nereye kadar kaçar bilmiyorum bi extra dçvüşmesi lazım ama şöylede bi gerçek var bu lomayla usky psikoloji oyununu iyi yapıyorlar net bi sonuca varamıyorum . Biride murata o kıllarını kesmesini rica eder inşallah 😀

  18. Silver

    mayistaki maci usyk puanla alir ama asil maclari agir siklete ciktiklarinda olacak o maci gassiev ko ile alacak…

  19. TÜRK

    Silver profil çok iyiymiş 😀

  20. Khan W.

    Muhammed Ali Trophy şimdiden,gerçek boksörler ringe çıktığında boks keyfi ve heyecanının ne seviyelere çıkabileceğini gösteren mükemmel bir turnuva oldu.Organizasyonu ve katılan tüm boksörleri tebrik etmek gerekiyor.
    Her iki siklette şampiyon karakterli boksörler turnuvaya katılarak yüreklerini ortaya koydular.Bu turnuvayı görmezden gelen Amerika’da ise boksun seviyesinin ne kadar düştüğünü bu vesileyle bir daha gözlemleme şansımız oldu.

    • Khan W.

      Yarı ağırsiklette turnuva başlamadan önce O.Usyk ağır favori gösteriliyordu ama M.Gassiev’in ardarda K.Wlodarczyk ve Y.Dorticos karşısındaki performansından sonra o iddialı görüşler ortadan kalkmış olmalı.

  21. Metehan Ateş

    Suudi arabistandan belki siyasi güç vs gibi etkenlerle alabilir sadece paraya dayalı imkanı yok

  22. ahmet kurt

    gassiev şampiyon değilken kemer sahibi lebedevle bile rusya da dövüştü. dorticosla da öyle. usyk ise amerikalı michael hunter ile amerika da, alman marco huck ile almanya da, litvanyalı briedis ile litvanya da dövüştü. kusura bakmayın da bu usyk o. çocuğumu el alemin memleketinde deplasman maçına çıkıp duruyor? bide final maçı rusya da olacak öyle mi? muhammed ali nin vasiyeti de cabası…

    maç kesinlikle arabistan da olmalı

  23. WildervsJoshuaa

    O kadar para saydilar sozlesme imzaladilar rusyada olmaz.

  24. VolkanK

    Rusya çok gereksiz bir tercih olur. Hiç mantığa uygun deil

    • Tek Kral Deontay Wilder

      zaten adil olmaz usyk önceki maçını rigada breidisin taraftarlarının önünde yaptı bide rusyada gassiev taraftarlarının önünde yapacak olacak iş değil …

  25. Silver

    olimpiyatlarda oldugu gibi keske final aksaminda birde breidis ile dorticos arasinda 3. luk 4. luk maci olsaydi…

  26. klıtschko

    burdakiler sanıyorki gassievin yumruğu usyki sıyırsa bayıltacak.garip

    • conan

      siz de sanıyorsunuz ki usyk floyd gibi ringde gassievden kaçacak 🙂

      • klıtschko

        conan için muteşem boksör özellikleri
        *hayvani güç
        *teknik yoksunluğu
        🙂

        • conan

          gassiev mi teknik yoksunu? 😀 😀

          • klıtschko

            o laf gassieve değil 🙂 gassiev her geçen gün güncelleme gelen bir makina 🙂 ama usyk için şu an yeterli teknolojiye sahip değil

            • conan

              o abarttığınız usyk ve loma ikisi de nakavtla yenilgiyi tadacak. bekleyin görün.

            • GGG

              Mayweather’dan sonra dünya boksunun yeni kralı Lomachenko’dur. Tıpkı Mayweather’ı yenemedikleri gibi Lomachenko’yu da hiç kimse yenemeyecek. Sen kendi kendine atıp tutmaya devam et conan

            • GGG

              Ayrıca usyk gassiev’e boks dersi verdiğinde senin yüz ifadeni de görmek isterdim

            • conan

              usyk ringi öpüp maç sonu ağladığında ben de seni görmek isterim. sivastan selamlar 😀

            • GGG

              Gassiev Usyk’e isabetli yumruk vurmakta bile zorlanacaktır. Maç günü burada olmanı ümit ediyorum. Diyarbakır’dan selamlar 🙂

            • Selmanilhan

              Ggg sen therebelin yedek hesabımısın

            • GGG

              Sen yenisin galiba 🙂

            • GGG44

              kilickonun ve ggg nin favorisi dorticostu bayıldı gitti 🙂
              conan reis acıları taze daha…
              ayrıca ggg salido denen meksikalı kalas lomayı ne hale getirdi izle her köşeye giderken altına işeyecek gibi gidiyordu acıdan 🙂 loma biraz güçlü adamın karşısında dayanamaz bak gör linares ko edecek eger maç yaparlarsa.

            • GGG

              Bir söz vardır, “herkes hayatında bir kez kaybedebilir”
              Mayweather’ın tüm zamanların en iyisi olması, bu sözün de ötesinde olduğu içindir. Loma, Floyd kadar büyük olmasa da, Floyd’dan sonra bu sporun dünyadaki en iyisi. Kaybetmiş olabilir. Profesyonelliğe yeni adım atmıştı, bunun acemiliğini yaşıyordu biraz da. Salido, loma için küçük bir kazaydı, ne kariyerini etkiler ne de büyüklüğünden birşey kaybettirir. Bugün kiminle karşılaşırsa karşılaşsın, loma favoridir. Linares’in loma karşısında şansının çok düşük olduğunu düşünüyorum. Bari mikey Garcia deseydin biraz daha mantıklı olurdu

  27. klıtschko

    usyk tamamda lomaya laf etme bari adam geleceğin boksunu yapıyor.zamanında alinin yaptığı gibi

  28. GGG

    Maç Rusya’da olursa izlemem, ya Arabistan’da olsun yada olmasın

  29. GGG

    Gassiev Usyk’e isabetli yumruk bile vuramayabilir

    • conan

      hatta hiç yumruk vuramayabilir 😀 :D,

      usyk için ormanda 10 kaplan gücünde diyorlar

      • GGG

        O onu gassiev için söylüyorlar. Usyk teknik kapasitesi üst düzey ringde boks adına herşeyi yapan çok kaliteli bir boksör sadece

    • GGG44

      ggg bu kaçıncı patlaman yeter artık 🙂
      aktif yanardağ gibisin sürekli patlıyorsun 🙂

      • GGG

        Hahaha yav sen ne kadar komik bir adamsın

      • GGG44

        biraz tahminde bulunma ben yuklü bastım para diye milleti gaza getirip iddaa oynatacan yazık günah senin cebin yanıyo milleti gazlama..

        • GGG

          Milleti gaza getirdiğimi de kim söyledi. Boks bahsi oynayacak insanlar, kendileri tahmin ve analiz yapabilecek insanlar zaten. Benim tahminlerim beni bağlar. Bets10’daki son paramı Dorticos’a yatırdım, kaybettim. Bu beni bağlar. Bazen duygularımla hareket ettiğim de doğrudur. Bu yüzden sizin gözünüzde tahminleri patlayan kişi oldum. Ama bu bana, “tahminde bulunma” deme hakkını sana vermez. Kimseyi bahis oynamaya teşvik falan etmiyorum

  30. fatih genel

    gassiev çok yavaş,maça çok geç giriyor.gassiev usyk’ı çözene kadar en az 4-5 round verir.Gasiev’in taktiği rakibinin önce kondisyonunu bitirip yormak.Usyk’a sert yumruklar denk getirecektir ama bu rakam çok çok az olacaktır. Ben usyk’In güle oynuya maçı kazanacağını düşünüyorum.Usyk çok teknik bir boksör eğer gassiev bredis gibi süpriz hazırlamazsa usyk en az 8-9 round alıcaktır

  31. Klitschko24

    usyk döver

  32. ismail cil

    Bakalim wilder vs ortiz,joshua parker,whyte browne maclarini kim sunucak merak ediyorum herkese selamlar

  33. conan

    iki üç saat önce bazı mesajlar vardı. şimdi yok olmuşlar.

  34. Kızılderelı

    Usyk farklı bir boksör çok teknik
    Gassiev maçı büyük ihtimal usyk alacaktır
    Usyk uzaktan dövüşecektir gassiev in nakavt olma ihtimali da var
    Benim favorim usyk

  35. Kızılderelı

    Wilder Ortiz gibi bir maç eğer yayınlanmazsa bırakalım en iyisi boksu takibi boşuna uğraşmayalım

  36. ahmet kurt

    https://www.youtube.com/watch?v=T3oMeOHKSnk
    şu videoda söylenenlerin özetini çıkarabilecek bir babayiğit var mı? 🙂

  37. TÜRK OĞLU TÜRK

    ağır sıklet için yapsınlar bir wbss 🙂
    1-reaktör
    2-bronz bomber
    3-pove
    4-king kong
    5-parker
    6-bellew hıyarı
    7-miller
    8-pulev

    harika olur yaa 😀

  38. conan

    eşleşmeleri de şöyle ayarlardım:

    a) grubu
    reaktör-miller povetkin-parker
    galip gelenler birbiriyle

    b) grubu
    wilder-bellew ortiz-dubois

    • TÜRK OĞLU TÜRK

      abi dubois in biraz daha pişmesi lazım 🙂
      pulev i öyle yabana atma derim 🙂 zira miller, bellew i haşat edebilecek tekniğe sahip 😀 wlad ın 1.96 lık versiyonu gibi 😀

  39. TÜRK

    Linares lomayı yener demek lomaya hakarettir ortak siklette buluşup crawforduda yenecektir loma. Linares-pacman-garcia-crawford =efsane. Adam gelmiş geçmiş en iyi amatör boksör proftada adını en büyüjklere yazdırabilir.

    • conan

      crawfordu mu yener? 😀 😀

      crawford nakavtla kazanır. loma crawford’a puanla bile kaybetse bu siteye bir daha yorum yazmam. loma crawfordun yanında kim ki yahu?

      • GGG44

        +sonsuz

      • Kanguru Perkovic

        Manny nasıl 166 lık boyuyla welterde kök söktürdüyse lomada 170 lik boyuyla yavaş yavaş weltere çıksın . (Diğer sikletlerde rahat şampiyon olur). Crawford lomayı her türlü yener kırışarak da yener uzaktanda . Arada ciddi fizik farkı var. Loma welterde fiziksel dev avantajına rağmen şampiyon olsun o zaman mannye nasıl efsane diyorsak lomayada deriz

        • GGG

          Ben loma’nın welterweight’te çıkacağını düşünüyorum zaten. Welterweight loma için final olacak. Orada da tüm kemerleri toplayınca büyük bir efsane olarak boksu bırakacak. Ama henüz çok erken. Yavaş yavaş tüm basamakları çıkacaktır.

          • conan

            yok be kolofkin kardeşim. lomanın fiziği ağır siklete bile müsaittir. öyle bir boksördür kendisi. süperdir hiperdir überdir.

  40. TÜRK

    Loma-canelo-eubank jr-wilder dokunmayın adamlarıma 😀

    • GGG44

      eubank a laf yok adam gelişiyor son hızla gerisine karışırım aga 🙂

  41. conan

    loma kangalı yener mi? 🙂

  42. Tek Kral Deontay Wilder

    klitcko senin hatırın için yeniden boksamı başlayacak

    • Tek Kral Deontay Wilder

      şu yorumları yazarkenki özgüvenine hayranım doğrusu …

  43. TÜRK OĞLU TÜRK

    bu arada canelo-golovkin 2 nin tarihinin 5 mayıs olması canelo açısından dezavantaj bakın söylüyorum…aynı yunanistan-türkiye milli maçındaki yunanistanın durumuna düşebilir…adamlar kendi zafer bayramında kendi evlerinde 4 tane yediler bizden 😀

    canelo da duygusal bir adam…sanki böyle bu önemli günde eli ayağına dolaşacakmış gibi bir his var içimde 😀

    • Kanguru Perkovic

      İnsandan insana değişir. Kimisi çok heyecanlanır kimisi çok motive olur. Canelo çok heyecanlanabilir ama eminim ki usyk rusya da ringe çıkarsa ekstra motive olur. Zaten deplasmanlara alışık bir boksör glowacki briedis gibi iyi böksörlerle deplasmanda ringe çıktı

  44. Silver

    benim favorim puanla Usyk… ama kim kazanirsa kazansin mac sonu roportajinda deprem maduru formatinda konusacaktir… oyle kimseye meydan okuyacak halide olmayacaktir….

  45. conan

    kolofkin o linki ben daha önce paylaştım. hiç mesajları okumuyorsun aq. bir daha okumadan paylaşım yapma. o makalede yazılanlara katılıyorum. usyk haşat olacak.

  46. GGG

    Wbss gibi bir turnuva welterweight’te yapılmalı;
    * Thurman
    * Crawford
    * Spence jr
    * Mikey Garcia
    # Shawn Porter
    # Danny Garcia
    # Manny Pacquiao
    # amir Khan
    Ne turnuva olur ama, rüya gibi

    • Tugay Özay

      hakikaten efsane olur

    • GGG44

      ggg panpa ha böyle şeylerle gel tahmin yapma bir gün tuttugun sporcu ölecek ringde 🙂 şaka yapıyorum alınıyorsan yapmayabilirim 🙂 nunes te kararlımısın hala onuda sorayım.
      böyle bir turnuvada favorim thurman olur kesin ve net…

      • GGG

        Alınmıyorum tabiki dostum, dozunu aşmadığımız sürece sıkıntı yok 🙂 Thurman’ın favori olduğu konusunda sana katılıyorum. Crawford kapalı kutu, pacman yaslandı, amir Khan’ı anlatmaya zaten gerek yok. Mikey Garcia welterweight’e adaptasyon sorunu yaşayabilir. Yani böyle bir turnuvada Thurman ve Spence jr en ağır basan isimler olarak göze çarpar ama tabikide hepsi kazanabilecek boksörler. Nunes konusunda ise fikrim aynı Shevchenko gibi bir canavarı iki kez yenen nunes, Cyborg’a tecavüz eder. Bu konuda seninle bahse girebilirim

        • GGG44

          shevchenko alt siklet dövüşçüsü zaten geri gitti geldiği yere zaten fizik olarak nunes ve cyborg aynı boydA Sorun olmaz.görelim senlede pekmezine girerim iddaaya 🙂

  47. irfan çakmakçı

    gasiev usyk maçında onunla aynı fikirdeyim..bozuk saatin günde iki defa doğruyu göstermesi gibi conan haklı üzerine gitmeyin.yukarıda bir boks cahili lona ile craffordu kiyaslamis.pes diyorum gözüne gözlük diyorum.welterde olabilecek en müthiş mac crafford erol spenc maçı olur .bu maçta tarafsız olurum.bide kolovkin diye biri çıktı ne ayaktir çözemedim.irdinaryusun yerine oynuyor galiba boks ile alakası nedir merak ettim.yorumları çok absürd komedi yapsa daha çok ilgi çeker.

  48. GGG

    Amir Khan herşeye rağmen mükemmel bir boksör

  49. VolkanK

    Danny garcia’ya haksızlık ediyorsun. Linaresi çık yer değiştir.

  50. Ali_lewis_tyson

    Murat Gassiev i bende cok seviyorum henyz 24 yasindayken saygi duyulan buyuk bir boksor olsu onu de acik..ama USYK bambaska bir seviye ve cogi bokssever gibi sayi ile zorlanmadan kondusyon cabukluk ve seriligi ile maci kazanacak gibi gozukuyor ama icimden bir ses USYK herkesi sasirtacak ve nakavktla kazanacak diyor..agirsiklete gecmeleri konusuna gelince 2-3 boksoru istisna tutuyorum bu ikili agirsiklettede cok is yapar kisa vadede usyk daha da basarili olur..gassiev uzun yillar boyunca basarili olur..3 istisna da joshua wilder jarrel millerdir.. povetkin ve ortiz yillarca hakki yenen ve artik yaslanan efsanelerdir ve zamana karsi kimse duramaz..onumuzdeki 2 yilda bu ikilinin dususe gecmesi dogal bir sonuctur..povetkin ve ortizin esit sartlarda kemer macina cikmasini da cok isterim..esit sartlardan kastim millet ilac ve benzeri kullaniyorsa bunlarda esitlik geregi kullanmali ..sadece siki denetime bu iki boksor sokulmamali.

  51. Luis Ortiz

    usyk son maçlarını hep rakibinin ülkesinde yapmış. Neden böyle bilmiyorum cesaret mi yoksa arkasızlıktan mı anlamadım

  52. Cemal

    Gassiev Dorticos maçını izledim Gassiev in patlayıcı gücü kontraları dışında bir numarası yok.

    Usyk Dorticos tan daha hızlı bir boksör Usyk in Gassiev i rahat yeneceğini düşünüyorum.

  53. Cemal

    Usyk hız ve hamle olarak Gassiev den çok üstün TKO bile olabilir maçta.
    Ama daha mantıklı görünen Usyk in puanla maçı almasıdır.

Yorumlarınız