Bu Akşam 20:00’de TV8,5’taki İstanbul Boks Gecesi Öncesi Boksörler Tartım Verdi. İşte Sonuçlar!

arslan-tahiri-yumrukyumruga
18 Mart Cumartesi (bu akşamı) 20:00’den itibaren TV,5 ekranlarında canlı olarak yayınlanacak olan İstanbul boks gecesi öncesi boksörler tartıya çıktı.

camkiran-csala-tarti

Gecenin ana maçında ringe çıkacak olan eski dünya şampiyonu boksörümüz Fırat Arslan 90.4kg gelirken, Kosovalı rakibi Gezim Tahiri ise tartıda 89.3kg geldi.

keles-isgenderzada-faceoff

Gecenin diğer önemli mücadelelerinde ringe çıkacak olan boksörlerden, ağır sıkletteki yeni yükselen yıldızımız Umut Camkıran 124kg, Macar rakibi Zoltan Csala ise 113kg, 2011 Avrupa şampiyonu boksörümüz Fatih Keleş 66.6kg gelirken Azeri rakibi Bakhtiyar Isgandarzada ise 63.6kg geldi.

Tartım etkinliğinden kameralara yansıyan bazı görüntüler ise şöyle:

İstanbul boks gecesini bu akşam saat 20:00’den itibaren TV8,5 ekranlarında izleyebilirsiniz.

tv8-5-nasil-izlerim


Benzer Haberler

  1. Metehan Ateş

    Site yönetiminden bir açıklama isteniyor neden golovkinin haberi yok sanırım cevap vermeyerek bize muhtaçsınız adamına göre muamele demeyemi çalışılıyor?

  2. KaanTurk

    Umut ağabey naptın sen 🙂 110 kg çok daha iyi olurdu

  3. Murat Koc

    Fatih kelesin bu sene cok fazla mac yapacagini umuyorum.Biran önce siralamalarda tırmanıp ilk 15icine girmesi lazim.yarınki macida nakavtla geçerek çıkışını devam ettirecegini dusunuyorum.Allah yardimcisi olsun.basarilar

  4. sa yo na ra

    aboooo maçlara bak maçlara(!) 😀

  5. ahmet kurt

    Site yönetiminin eleştiriler karşısında ölü taklidi yapmasına uyuz olsamda bu maçları da heyecanla bekliyorum. Yalnız sizinde dikkatinizi çekti mi? sitede yazana göre fatih rakibinden 3 kg daha ağır.

  6. furkan ateş

    ya golovkın macını neden haber yapmıyorsunuz bumu haberlıcık anlayısınız genede haberını yapmanız lazımdı

  7. Ömer Yılmaz

    Umut abi sen en iyisi minder güreşine git boya bak kiloya bak arkadaş

  8. Roman

    Golovkin haberi yapmayacak kadar düştünüz mu? Golovkin bu golovkin. İllaha yayinlamaniz gerekmiyor ama haberini yapmaniz gerekir.

  9. Iron Mike

    Ben her ne kadar eleştirilse de bu maçları bekliyorum. Avni Yıldırım’dan sonra en önemli Türk bayrağı altında yarışan boksörlerden ikisi bu gecede ringe çıkacak. Ayrıca gece de İsveç’te bir diğer gelecek vaad eden boksörümüz Ali Eren Demirezen sahnede olacak. Henüz pro arenada kariyerlerinin başındaki bu boksörlerimizin gerek maçını yayınlamak gerek de ülkemizde düzenlenen geceye destek olmak adına bu maçların yayınlanması önemli.Umarım 3 boksörümüz de kazanarak yollarına devam ederler, biz de bunu ekranlarımızda izleriz.

    Fakat İsveç gecesinin banttan yayınlanacak olması üzdü beni, sırf Aspor’daki gece sebebi ile yayını ileri çekmek ve o yayın ile çakıştırmak hem de bunu son anda yapmak çok doğru bir davranış olmamış.

    • ahmet kurt

      yeni farkettim saat 1 den 3 e alınmış.

    • Joe Calzaghe

      Bu gece çıkan genç sayılabilecek boksörlerden olsa olsa çokta çok bir erkan teper olurlar. Yaşlar geçmiş, yaş/maç sayısı oranı az. Bu adamlardan bir şey olmaz yani kusura bakmayın.

  10. drfbb

    Yok umut şöyle iyi yok umut böyle iyi sisirdiler de sisirdiler bu nedir arkadaş bu nasıl bir göbek gobekin dışında bu ne dengesiz bir vücut proporsiyonu böyle profesyonel sporcu mu olur bu adamın beslenmesine kim bakıyor kim antrenman yaptırıyor ne kadar ko ederse etsin yaptığı sporun gerekliliklerini uygulamalı. Sabri dünyanın golünü atsa ne olur göbeğini tüm türkiye gördü bizim 10 turk futbolcudan 9 u barcelona madrid united city juve gibi takımlarda barınamaz çünkü ne yazikki profesyonellik yok

  11. Abdullah yılmaz

    UMUT ABİMİZ : “kim gelirse gelsin fark etmez ağzını burnunu kırarız aga” 🙂 🙂

  12. Abdullah yılmaz

    umut’un antrenörü: onu parçala evlat ağzını burnunu kır.
    umut çamkıran: onun ağzını yüzünü yamultacam. ilk raunndda soluğunu kesecem. mahfedecem onu 😀 😀

  13. Murat Koc

    Arkadaslar bu arada 22 yaş alti avrupa sampiyonasi devam ediyor youtube üzerinden
    https://youtu.be/Cpr9wLDT0ZI
    Canlı olarak yayın yapılıyor. Geleceğin sampiyonlarini izleme şansınız var.mesela serhat güler diye bir kardeşimiz var çok güzel pres boksu yapiyor.golovkin ve avni yildirim tarzı rakibe basan bir sporcu takip etmenizi öneririm.kendisi azonceki macinida alarak yarı finale yükseldi. Amatorde ne yapar bilmiyorum fakat profesyonel arenada çok başarılı olabilecek birisi.devamli yükleniyor ve asiri hirsli uzun raundlu müsabakalarda rakipleri çok yipratacak birtarzi var umarım bu şekilde devam eder. amatorde dereceler yaparsa ilerleyen dönemde kendisi de profesyonel olarak dovusme teklifi yakalayabilir

  14. YECUC&MECUC

    eski esnafları tanıyan bilir, eğer kendi dükkanında bir mal yoksa diğer esnafa yönlendirir, hem müşteriyi memnun etmiş olur hemde ihtiyacı neyse giderilmiş olur. bizler boks müşterileriyiz; bilgehan demir bey bizi boş gönderme. sende golovkin ve gonzales’in maçları yoksa elindekini zorla bize satmaya çalışma. yönlendir arkadaşlarımızı başka kanallara başka boks saatlerine bizde memnun dönelim ve de sana teşekkür edelim.
    hepinize hayırlı hafta sonları diliyorum ve de uykusuz boks geceleri…

  15. Dr. Steelhammer

    Bilgehan bey daha 16 yasindayim. 1.5 senedir siteyi takip ediyorum. Bunlari yazmak haddime degil ama ggg gecesinin isvec gecesiyle cakistirnak dogru degil. Sirf rakip kanal aldi diye uzun sure haber yapmadiniz. Hadi onuda gectim isvec gecesini banttan verip ggg maciyla ayni saate koydunuz. Bu yaptiginizi yakıştıramadım

    • Antijoshua

      Tebrik ederim kardesim yasindan beklenmeyecek olgunluktaki elestirin icin.keske ayni olgunlugu yayinci arkadaslarda gosterebilseydi
      Bu ggg macini asporun vermesi bayagi dengelerini bozmus arkadaslarin zoraki bir tarti haberi yaptilar isvec gecesini 3e filan almislar.tekel olmak iyi bisey degildir baska yayincilarda olsun ki kalite artsin rabbena hep bana olmaz.

  16. Manny Pacquiao

    Umuttan güzel nakavt boyuna göre kilosu fazla ama hareketli bir boksör ilk izleyisim di fatihi begenmedim avrupa şampiyonluğun dan öte göremez bu performansiyla

  17. Uğur Altun

    Beyler umut camkıran da ki yürek öyle kimsede yok adam 15 kişi ellerinde sopalarla daldı yine hepsiyle dövüstü yine yatıramadılar bu olayı bilenler bilir adamda yürek mangal gibi. Helal olsun.

  18. Uğur Altun

    Bu olay 5 sene falan önce oluyor hiç profesyonel maç yapmamıstı o zaman. Gerçekten korkusuz birisi Allah yolunu açık etsin.

  19. Uğur Altun

    Saçma gelebilir ve duyunca inanmayabilirsin bunu alanya da bi mekanda disko da ki bodyguard larla umutun arasın da oldu 15 kişilik bodyguard grubu ve sana çalışan elemanları demiyorum bile ellerinde sopalarla yıkamadılar. Kafasında ki yarıklara bi bak o dövüsten kalma. Çok ağır darbeler aldı ama kaçmadı komik kardeş.

  20. Uğur Altun

    Öyle bayılacak yıkılacak bi adam değil inanın bana daha çok yolu var umut camkıranın.

  21. Antijoshua

    🙂 bende biliyorum 80 bin dortmund taraftari ustleri ciplak,ellerinde deri eldivenler hepsi sarhos vaziyette saldirmislardi.

  22. Manny Pacquiao

    Seyir zevki yuksek maçlar vardı o kadar kötü değildi bence . fatih keleş performansından memnun oluyorsa hic şampiyon hayalleri falan kurmasın yumruk gucu zayıf ve welterde isi çok zor super light yada lightweight e inmeli. Umut maçı şikeli falan bilmem ama ilk izlediğim maçıydı hareketli ve aklında ilk raund da nakavt etme isteği vardı başardı. Fırat klasik sıkıcı boksunu yapacaktı kötü başlamıştı şans yanında oldu

  23. KaanTurk

    Umut çamkıran maşallah helal olsun. Adamın yürüyüşü korkutuyo

  24. jackal

    beyler granat macını izleyebilecegimiz site felan var mı bildiginiz?

  25. Gökhan Kubat

    Umut iyi güzel de ko ettiği pozisyon şike kokusu verdi bana… ben bile ko olmazdım o pozisyonda..belki de rakip çekilmek yerine yere yatmayı tercih etti ama pozisyon ofsayttı..

    • Gökhan Kubat

      Valla kardeş rakip ilk düştüğünde hiç garipsemedim ama ikincide hiç senin gördüğün gibi görmedim. Umarım yanılıyorumdur ama sanmıyorum :))

      • Gökhan Kubat

        Gerçi sen ironi yapmışsın zaten kardeşim şimdi gördüm yorumunu :))

  26. Joe Calzaghe

    Düğün salonundan bozma bir yerde yapılan düşük profilli bir geceden de bu beklenir.

  27. Gökhan Kubat

    Arkadaşlar bu maçları boşverin de Golovkin maçı için kaçta kalkalım ? Bi yardımcı olun da kaçırmayalım.

    • Antijoshua

      Aynen.ama bazen c.tesi sabahi maclarini pazar sabahi,pazar sabahi maclarina c.tesi sabahi demislerdir ama saat olarak yanilmazlar genelde.o kadar kusurda olsun artik 🙂

  28. Hayrettin Yeğin

    Şimdi new york Madison’un saatine baktım 16:10.yani arada 7 saatlik zaman farkı var.golovkin maçı Amerika saatiyle 23:40 ta.oda Türkiye saati olarak 06:40 a denk geliyor.işin Garibi aspor’un yayın akışında sayfanın birinde 03:00-06:00 arası,bir diğerinde ise 03:00-07:00 arası yazıyor.ben saat 6 da kalkacam.

    • Gökhan Kubat

      Verdiğin bilgilerle buraya değer katıyorsun kardeşim teşekkür ederim.

  29. Uğur Altun

    Fesatlık hasetlik kanınıza işlemiş 26 yaşında bi vatandaşımız çıkmış bizi temsil ediyo biri güreşçi olsun diyo birisi yok şike li diyor adam çıkmış yüreğiyle bileğiyle bi yere gelmiş hemen goygoy.
    Ne bekliyosunuz hemen aj ile maç mı yapsın ?. Adam biraz daha form tutsun 124 kiloyla hızını görmüşsünüzdür biraz daha elinden tutan olsun bakın görün ne oluyo. Biraz objektif olun Türkiye de yaşıyoruz elimizde ki bu ve yetinmeyi bilin ingiliz dükümüsünüz anlamadım gitti ata sporumuz boks, boksörümüz çok ve doğuştan yetenekli mi ?. Biraz daha destek olmayı bilin.
    15 kişiyi dövmedi battal gazi değil ama ölümüne korkusuz dalar öyle bi delikanlı.

  30. Uğur Altun

    beğenmediğiniz white kim kardeş kim beğenmiyormuş beğenmediğimiz chisora kim beğenmiyormuş kardeşim bu adamlar süper star top

  31. Uğur Altun

    siz beğenmemeye devam edin ama bi maç yapsada elestirsek diye beklersiniz. Umut çıkabilse zaten oraya kadar demekki bu adam da top 10 e girmiş demektir, ama siz yine beğenmezsiniz.

  32. Manny Pacquiao

    Bu kadar da küçük gormeyin boksorlorumuzu tabiki de elestiricez ama guvenmezsek arkalarında olmazsak bir yerlere gelemezle ayni şeyler Avni için dendi ama simdi görüyoruz Degale nin dişini kırdı emin adımlarla ilerliyor . Fatih Umut Ali Eren hepsi bizim boksörlerimiz arkalarında durmaliyiz her zaman

  33. Antijoshua

    Ali eren nakavtla kazandi bu arada isvec gecesinde

    • jackal

      link atabilirmisin kardesim?

      • Antijoshua

        Pardon kardes yeni gordum seyretmiyorum maci sonucuna baktim sadece.
        Androidde kodi diye bi uygulama var kuruluysa bulabilirsin geceyi orda

  34. emregani yavuz

    Sikeli berbat bir gece

  35. Uğur Altun

    bu arada süper star, top (üst düzey) anlamında hakaret etmedim arkadaşa yanlış anlamasın. Seviyeli bir sekilde tartısıyoruz sorun yok.

  36. amir khan

    vasat eşleşmeler vasat boks gecesi için rayting kasmaları enteresan.

    erkan teper olduğu boks gecesi Arena Leipzig, Leipzig, Sachsen, Germany daha güzel.birazdan başlarlar yayına.

  37. amir khan

    yorum yapmaya değmez arkadaşlar.nedeni zaten ayarlanmış karşılaşmalar.alt seviyeden bir boks gecesi

    not: izlemiyorum zaten

  38. amir khan

    yuh bide 350 lira mı bu karşılaşmalar.hangi akılla gidilir buna ilginç tabi.üstüne para verseler gene gitmem aga

  39. unstoppablewilderpunch

    uğuraltın gardaşım ne anlatıyon bu box cahillerine ya. umutun hiçbişeye ihtiyacı yok. kilo vermesinede gerek yok, alnasınada, çok iyi tosun gibi maşallah. boyle devam etsin 3 yıla şanpiyon olur. umutu basit gormeyin, onunda patlayıcı gücü yüksek wilder gibi. yani uzun maç için kondisyona gerek bile yok. böyle boksorun maçı bir yumruga bakar ve erkenece biter. bak bizim umut bu josua şişiğini ilk roundda yatırır. white kim la. boksorumuzu kuçuk gormeyin. bu dediklerimi unutmayın. umut büyük boksor

  40. TÜRK

    arkadaşlar facebookta dövüşkulübü adı altında kapalı grup açında orda ölümüne boks tartışalım

    • amir khan

      facebook değilde blogspot tarzı amatör boks siteleri açılabilir ama kim zaman harcayıp haber girecek o da var tabi.

  41. ahmet kurt

    Ali eren rakibini yine 2. raundda ko etmiş. Erkan teper ud ile wach a kaybetmiş. Adrian granat ise dimitrenko ya ilk raundda ko olmuş. Çenesinin zayıf olduğunu(franz rill sallamıştı) ve hiçbir zaman üst düzey bir boksör olamayacağını, abartıldığını söylemiştim. Bana inanmayan ve cevap yazıp, bilmişlik taslayan arkadaşlara da buradan selamlar…

    • Antijoshua

      Yuru be ahmet.dogru soyluyonben net hatirliyom yazdigini cunku bende ayni sekilde dusunuyorum 🙂

    • ahmet kurt

      Yalnız granat ilk raundda ko olmayı nasıl becerdi acaba. Dimitrenko hiçte öyle patlayıcı bi boksör değil. Granat beklediğimdende balonmuş darısı joshua ve wilderın başına 🙂

  42. Burak Yurtsever

    cuadras carmona karşısında çok zorlanıyor,roman gonzalez rövanşı için yeterli bir performans değil gibi gözüküyor,kaşında açılma suratında deformasyonlar var.

  43. Imparator 81

    Gonzalez maci super .

  44. ahmet kurt

    +1

  45. Imparator 81

    Gonzalez macindan sonra golovkin jacobs maci şimdi daha cok heyecanlandim.insallah guzel bir maç olur.

  46. Imparator 81

    3 raund 3 yumruk

  47. Alp Eren TOKSOY

    Ggg nin sol omuzundaki kızarıklıkk umarım sakatlık değildir.

  48. Uğur Altun

    güzel maçtı ama ggg yapcak burşey yok.

  49. Imparator 81

    Guzel ve denk bir macti.jacobs biraz daha baskin olsaydi maci alabilirdi.sanki golovkin sonlara dogru biraz yorulmustu.jacobs macindan sonra bence saunders ve eubank jr maclari gereksiz olur,insallah bundan sonra alvarez maci ya da bir jacobs rovansi keser.

  50. Uğur Altun

    jacops maçı ben aldım diyor ve birçok kisi maç jacops un du diyor. Biz niye görmedik aynı şeyi bide knock down var zaten ny de maç öyle birşey olsa verirler mi maçı ?. Rövanştan önce c. alvarez maçı 2 si ni de alırsa çıksın bi floyd gayweather la maça. gönül neler istiyir ama alvarez maçı kesin olur diğerlerini bilmem.

  51. KaanTurk

    evet arkadaşlar, bu günkü big drama showun da sonuna geldik. izlediğiniz için teşekkürler, görüşmek üzere 🙂
    (not : ordinaryus, öpüyorum seni bebeğim. git selamımı söyle ingiliz forumlarına.)

    • KaanTurk

      birde kesinlikle tko ile jacobs kazancak demişti. *kesinlikle olacak dedi* yeniden söylüyorum -kesinlikle- hahahhaha ne oldu papatyam uf mu ettiler? birdaha yüzün olmaz bu siteye nasıl girecen merak ediyorum. Aksi takdirde golovkin tko ile alacak dedi o da tutmadı. Ha şimdi gelip jacobs da balondu diyecen biliyorum. bunu demeden dur dönek herif. jacobs golovkinin karşılaştığı ilk *ciddi rakip* dedin. tanrıya şükür yorumlar silinmiyo da her balon dediğinde ağzına sokacaz bu dediğini. tekrar ediyorum ilk -ciddi rakip- dedin. her taraftan tuş oldun be güzelim. hoş boks dehasını nicki ile yazmaya utandığından o adla giriyodun ama şimdi bu isimle patladın, hadi bakalım tıpış tıpış ingiliz boks forumlarına. patlatırlar adamı böyle soytarı.

Yorumlarınız