Amerika’da Adeta Yıkım Gerçekleşti! UFC 196’da Şok Üzerine Şok! Holly Holm ve McGregor Yerle Bir Oldu!

Bu sabaha karşı Las Vegas, Nevada’da gerçekleştirilen UFC 196’da adeta yıkım yaşandı!

ufc 196 1

Gecenin ikinci ana karşılaşması olan Holly Holm vs. Miesha Tate karşılaşmasında UFC Kadınlar Horozsıkler unvanı ortadaydı. Karşılaşma 5 round üzerinden değerlendirildi.

183_Holly_Holm_vs_Miesha_Tate.0.05 roundluk bu karşılaşma hemen hemen ortada ilerliyordu. 5. roundun 3. dakikasında Miesha Tate, Holly Holm’e ağır bir şekilde Submission bağladı. Bu kilit hareketten kurtulamayan Holly Holm,  acı bir şekilde pes etmek durumunda kaldı.

Pes eden Holly Holm, Miesha Tate’ye unvanını kaybetti. Miesha Tate, UFC’nin yeni Kadınlar Horozsıklet şampiyonu olmayı başardı. Sıradaki rakibi ise büyük ihtimalle Ronda Rousey olacak.

27:29

ufc 196Gecenin ana maçında ise Conor McGregor, Nate Diaz ile karşılaştı. Karşılaşmada herhangi bir unvan ortada değildi. Bu karşılaşma 5 round üzerinden değerlendirildi.

5 roundluk bu karşılaşmanın ilk roundunda Nate Diaz’ın maça sıkı hazırlandığı her halinden belliydi. Karşılaşma çok uzun sürmedi…

USATSI_9161371_168380322_lowres-640x4422. roundda Conor McGregor’a Submission bağlayan Nate Diaz, karşılaşmayı 2. roundda Submission ile kazandı. Daha fazla dayanamayıp pes eden McGregor karşılaşmadan mağlup ayrıldı.

Ardı ardına şoklar  yaşanan bu gecede şampiyon Holm ve McGregor evine hüzünlü dönerken, Miesha Tate ve Nate Diaz mutlu bir şekilde salondan ayrıldı.

10:08

Benzer Haberler

  1. liston

    McGregor aşırı ego patlaması yaşıyordu Diaz dersini verdi.

  2. Theres only one Furyyy

    Mcgregor daha sıkı calısıp süphesiz ki daha iyi dönecektir

  3. Arda

    Holly Holm ile Conor McGregor aynı kaderi yaşadılar. Strike ile bir yere kadar.

  4. Roman

    Ronda tateyi yenip kemeri alır. Holm la bida karşılaşırsa duman eder. Conor siklet atlamisnin sıkıntısını yaşadı. Diaz iyi iş çıkardı. Conor fena hale getirdi diazin suratını. Ama submission da holm ve conorun elinden bisey gelmezdi. Bu dövüşte ne olacağı hiç belli olmaz.

  5. Anıl

    Resmen Conor dalga geçiyodu başta nate’in yüzü kanlar icinde kaldı. ben %1 ihtimal bile vermezdim conor’ın yenilecegine. Nate resmen bu göbekle ufc’nin gözdesini yıktı 😀

  6. Lara

    floyda kafa tutan kim varsa pert oldu.

  7. Metin

    McGregori oncelikle tebrik etmek gerekir. Fantezi aleminde yasamiyalim ama, bu adam tuysikleti alip hafifsiklette 1 mac bile yapmadan, welterweighte gecis yapti. Bu adam 2 haftada 20 pound aldi yani. Ilk roundta Diazi yerle bir etsede 2.roundta enerjisi tukendi ve vucudunun agirligininda vermis oldu etkiyle yerle bir oldu. Suratina aldigi sert darbeyle ayakta duramadi ve sasirtici bi sekilde Diazin cok iyi oldugu, Jiu jitsuya cevirdi isi McGregor ve cok kolay bi sekilde kaybetti. Ama sampiyon gibi kaybedip sampiyon gibi geri donucektir bundan suphe yok. Holm ise onde goturdugu macta cok surpriz bir sekilde rear naked choke ile karsilasti. Mac cok adrenalinli olmus gibi gozukmesede bi holma bi tateye kaydi mac. Ama zonuc olarak Tate aldi ve muhtemelen Ronda Rousey ile 3.maca cikacaktir. Super ve efsane bir geceydi paraya kiyip aldigim icin mutluyum. Not: ABD de yasiyorum.

    • Metin

      Buarada Diazida tebrik etmek gerekir onuda unutmiyim. 2 haftasi vardi maca hazirlanmak icin ve hicbisekilde kamp sureci yapmadan UFC’nin en cok promosyonunu getiren adami yendi. Ground game yani Jiu Jitsu yetenekleri cok underrated olan bi adamdi ve tekrardan nekadar etkili oldugunu yerde gosterdi.

  8. emregani yavuz

    Ronda tateyo 2 kere yendi.3 dede yener.rondanin holm karsisinda hatasi rakibini sikistirip judo tekniklerini kullanmasi gerekliydi. Tete rondadan bisey kapmis.nefessiz birakti holmu

  9. Mustafa Can Dinç

    Conor, Dennis Siver’ı devirip seyircilerin arasındaki José Aldo’ya meydan okuduğu günden beri psikopat misyonu üstleniyor. ki bu rakipler üstünde psikolojik olarak etki yaratıyordu. Hatta Aldo bile bu yemi yuttu. Hırslandı açık daldı ve 13. saniyede bummm. Ancak bu kez karşısında eski kulağı kesiklerden Nate Diaz vardı. Diaz kardeşlerde az arıza tip değiller bilirsiniz. Dövüş ayakta sürse en kötü doktor kararıyla bitecekken Conor işi fazla hafife aldı ve nefis bir sol direk sonunu hazırladı. Sonra gelen submission diaz için çocuk oyuncağıydı. Holm vs Tate maçına gelirsek Holm güreş bakımından çok zayıf Miesha bu avantajı kullandı. Zaten geçen maçta Holm’un Ronda’yı indirmeside yine Conor’un yaptığı gibi Ronda’nın nasıl olsa yenerim havasında işi gevşek tutmasından kaynaklı. Aynı hatayı Spider Silva’da yapmıştı. Peşpeşe gelen galibiyet serilerinden sonra bu aşırı özgüven ve rakibi küçümseme iyi değil gibi.. 2 ay sonra Conor vs Diaz2 yada Holm vs Ronda2 olsa bu kez işler aynı olmazdı. Conor McGregor tekrar siklet düşecek mi bakaım. Son olarak Miesha Tate, Ronda karşısında iki maçtada fena tırt kalmıştı Ronda’ya kemeri şimdiden hayırlı olsun diyelim. Sağlıcakla kalın arkadaşlar..

    • Metin

      Isi dalgaya aldigini sanmiyorum dedigin gibi diaz iyi yumruk atti suratina. Bukadar agir kiloya zaten alisik degildi Conor, ve herkesi yenerim havasi pahaliya patladi. Tuysiklette daha fazla yumruk atabilirsin ama Welterweightte bu zor. Yumrugunu daha iyi hedef alip daha yerli yerinde atanlar var bu siklette. ve Conor gibi enerjisini hemen tuketmiyen dovusculer var. Conor zaten panikledigi icin sirtini dondugunu soyledi. Ve UFC 200 de Aldo ile rovans yapmak isterim dedi. Dod Anjos maci iptal gibi. Tuysiklete donus yapar ve o siklette herkesi dagitmaya devam eder bence.

  10. Arda

    Conor bence gereğinden fazla abartılıyor. Cücelere karşı boy ve reach avantajını kullanıp rahat galibiyetler aldı. Diaz’a vurduğu yumruklar cüceleri devirmeye yetiyordu ancak Diaz’a pek işlemedi. Ek olarak Diaz kendi sıkletine oranla zayıf yumruklara sahip bir adam, buna rağmen Conor’ın aklını aldı. 65 kilo Conor’ın doğal kilosu değil. Tartıya çıkınca kemikleri sayılıyordu. 70 kiloda dövüşmeli. Orada da RDA denen canavar var, Diaz’a 2. raundda Sub olan Conor RDA karşısında ne duruma düşer tahmin bile edemiyorum. RDA dışında Wrestling uzmanı Khabib, Eddie Alvarez, Tony Ferguson gibi adamlar var. Featherweight Aldo ve Edgar hariç çöplük.

    • Metin

      Soylediklerinize katiliyorum ama Kafes dovusunde asla “sunu yenemedi bunu nasil yenicek” diye bi tabir yoktur. Ronda Mieshayi, Miesha Holmu, Holm da Rondayi yendi 🙂 Maclari stiller belirler. Ve hafifsiklette daha olgun bir McGregor olucagini dusunuyorum. Dos Anjos aman aman bir dovuscu degil bana gore. Ama khabib demissin, o adam fena iste. Hem gures yetenegi hemde TKO KO edebilme yetenegi genel olarak super bir dovuscu ve bu adama karsi simdilik Conorin sansi yok.

  11. Metin

    Mendes yenemedi?

  12. Mustafa Can Dinç

    Khabib konusunda sonsuz katılıyorum size. İnşallah sakatlıktan sonra genel gelen bir performans düşüklüğü olmaz. Bu adam Dos anjosu geçmiş bi adam Conor falan hikaye olur. Ha Conor eğer 65’e dönecekse Aldo’yu yine yenecektir. Bu sefer KO olmasa bile puanla yine geçer. Dikkat ettiyseniz Conor’un kariyerinde aldığı tüm dövüşler ayakta geçen. Aldo’da ayakta dövüşüyor. Conor’un Kaybettikleri bu son Diaz’la birlikte daha amatör seviyelerdeyken hep Sub. ile olumuş. Yani yerde tırt bu vatandaş. Edgar’ı çok seviyorum ama bi şampiyon kumaşı yok Mendes’i indirmesi bile çok şaşırttı beni. Conor’u alt sikletlerde şuan Khabib dışında yine yenerse Mendes yener. Ama tabi bu sporda ne olacağını dediğiniz gibi çok kestirmek mümkün değil.

  13. Mehmet

    Conor’ı seviyorum fakat bu adam tamamen UFC’nin piyasaya sürdüğü bi oyuncak. İyi para kazandırıyor şirkete. Yer dövüşünde bu kadar kötü dövüşen başka biri UFC’de yok. Mendes maçının herkes formalite olduğunu biliyor çünkü Aldo karşısına çıkaracaklardı tüm maç yerden yere vurdu Mendes ama ayakta tek yumrukta devrildi falan enteresan şeyler döndü o maçta. Kendi kilosunda olmayışı zorladı onu enerjisi hemen tükendi vs ama yeri kesinlike ne welter ve lightweight. Dönsün kendi sıkletine ama rövanşı Aldo kazanır. Bu adamı silip atmayın hemen…

  14. ata

    adam siklet atladı anladık saygı duyuyorum peki conor kaç haftadan beri çalışıyor bu maç için herhalde 2-3 ay çalışmıstır ama diaz a saygı gösterilmesi lazım adam maça 2 haftada hazırlandı anjos yerine bu adamı koydular aniden

  15. moien

    Dunyanin en iyisi Floyd mayweather baskasi hepsi Bos Adam

  16. Jon Jones

    McGregor çok kolay submission olabilen isim. Nate Diaz işi çözdü zaten bu adamı anca submission ile alırım diyerek. McGregor çok egoist başladı maça çenesine aldığı yumruk yuzunden zaten kaybetti. Diaz Jiu-Jitsu ustası biri kritik anda submission yapabilir yani. Eğer rövanş olursa McGregor yener diye düşünüyorum.

  17. yusuf öztürk

    yok hayır ronda nasıl yenildi bu hollma onu anlayamadım bu maçı izledikten sonra akıllara zarar bişey

Yorumlarınız