Beklenen Maç Geliyor! Kartal Khabib Çalışmalara Başladı!

Uzun süredir konuşulan Khabib Nurmagomedov vs Tony Ferguson maçı gerçekleşiyor gibi. UFC 209 için artık kesin gibi bakılan maça sayılı günler kaldı.

khabib nurmagomedov tony ferguson

Geçici hafifsiklet kemeri için yapılması beklenen maçın galibi yaşayan efsane Conor McGregor’ın rakibi olacak.

Conor

Bakalım kim galip gelecek müslüman yıldız Khabib Nurmagomedov’mu yoksa yükselen yıldız Tony Ferguson’mu ?


Haberle ilgili başlıklar: , , , ,

Benzer Haberler

  1. jackal

    Tony Ferguson da saglam Khabibde ikiside Dos Anjos gibi mükemmel birini yendi.Tony Ferguson en son macında karsılastı Dos Anjosla eze eze yendi siklet yükselmesine vesile oldu.Bakalım simdide 2 tane süper dövüscü var birbiryle zıt özelliklere stile sahip bakalım neler olacak.Tony Ferguson gibi birisiyle Khabib dava önce dövüsmedi. Ben 51 e 49 Ferguson diyorum

  2. Mustafa

    İnşallah khabib nurmagomedov kazanır onu çok seviyorum

  3. GGG

    McGregor büyük bir şampiyon ama bir efsane değil. Fazla büyütülüyor. Rousey-Nunes maçıyla birlikte de şunu görmemiz gerekir ki; boks yapabilen MMA dövüşçüleri, diğerlerine göre bariz bir üstünlük sağlıyorlar. McGregor da ayakta iyi dövüşüyor. Onun artısı da bu. Eğer gerçek bir dövüşten bahsediyorsanız, ayakta yapılır, yerde değil

  4. ahmet kurt

    Fergusonda yerde çok iyi beyler ama khabib bence favoridir.

  5. scarface

    Fergusonda iyi ama khabible karsilasincaya kadar khabib guresci gures bokstan daha etkili kafeste kim ne derse desin

  6. Jones

    conor kemerini kaç kere korudu da efsane oldu?

  7. uğur altun

    Khabib adamım benim inşallah yener ve çok büyük bi maç olur mcgregor la khabibin maçı. biliyosunuz khabib le mcgregor maçları olmamasına rağmen soyunma odasına giderken karşılaşmış zor ayırmışlardı ikisini onun için çok buyük bi maç olur ve dana white degerlendirir bunu seyir zevki icinde tadindan yenmez.

  8. Emirhaan

    Tony Ferguson aşırı sağlam bir çeneye sahip. Ayakta geçen bir dövüşte favorim olur. Khabib yerde çok iyi ama Ferguson’da hiç fena sayılmaz. İyi bir Jui Jitsu ustası. Yinede mücadele Khabib’in submission galibiyetiyle bitebilir. Decisiona kalırsa da Ferguson alır. Çok karışık bir yorum oldu,izleyip göreceğiZ

  9. cemil aslan

    Haydi habib inşallah fergisonu yenip mcgregorun balonunu söndürecek. Bu arada habib güreşçi değil sambo’cu arkadaşlar.

  10. ahmet

    evet cemil abi habib sambocu doğru söylüyorsun

  11. ahmet kurt

    bence mcgregor jon jones gibi muazzam bir dövüşçü değil. yani çok üst düzey tekniği olan komple bir dövüşçü olduğunu düşünmüyorum. kendine has seyir zevki yüksek bir stili veya çok sağlam bir kariyeri de yok. ama sırf tek başına ufc yi bu kadar popülerleştirdiği için efsane olmaya adaydır. joshua gibi reklamı da yapılmadı. adam tarzıyla, kişiliği, hal ve hareketleriyle meşhur oldu. o sebepten ötürü efsaneliğine bok atılmasının pek bir manası olmasa gerek.

    • ilko

      Gene joshua 🙂 joshuayı ağzına aldığın kadar besmeleyi ağzına alsaydın şimdi cennetliktin ahmatt

      • ahmet kurt

        çünkü en fazla reklamı yapılan boksör joshua. değilse değil de kardeş boş yapma.

        • ilko

          Kardeş o da babamın oğlu değil sonuçta reklamı tabiki yapılıyor reklam gelirleride bana gelmiyor sana nacizane takılıyorum amacım kalp kırmak değil aj iyi bir boksörkü reklamı yapılıyor yani bizim neden yapılmıyor ahmet 🙂

          • ahmet kurt

            iyi boksör olduğundan ziyade amerikalı veya ingiliz oldukları için reklamları yapılıyor. Amerika yıllardır ağır siklette dünya şampiyonu çıkaramıyordu. shannon briggsten sonra(o da kaybettiği maçı hakem kararıyla kazanıp şampiyon oldu) wilder geldi 2015 te şampiyon oldu. bak adamların 1 tane boksörleri var ama nasılda koruyorlar. zorunlu kemer koruma rakibi povetkinle bir türlü dövüşmedi. tam dövüşecekti komployla kurtardılar. sonuncu doping mevzusunda povetkin haklı mıdır bilemem ama çıkan miktar limitin kat ve kat daha altında. wilder gidip arreolayı andrej wawzyrk mıdır ne boktur işte o herifle dövüşüyor kimsenin çıtı çıkmıyor. neden? 1.5 yıldır maç kazanmayan keş arreolayı sıralamada yükseltiyorlar wilderla dövüşebilmesi için. wilder iyi bir boksör olduğu için mi ona böyle müsamaha gösteriliyor? hayır amerikalı olduğu için. zaten 1 boksörleri var ona da sahip çıkıp koruyup kolluyorlar. tabiki iyi bir boksör olmasının katksı var ama joshua ingiliz olduğu için reklamı yapılıyor. eddie hearne onun sayesinde paranın yedi sülalesini belliyor. hele bide wladı yenerse dünya ali, tyson, joshua demeye başlar. izle de gör…

          • ahmet kurt

            chris eubank ı bilirsin. herifin götü boklu britanya şampiyonluğu dışında hiçbir elle tutulur başarısı yoktur. dövüştüğü ilk iyi düzey rakibe yenilen bir boksör. ama bunlara rağmen öyle bir reklamı yapılıyor ki şuanda sayısız dünya şampiyonundan daha popüler bir durumda. bilgehan demir billy joe saunders-akavov maçının reklamında ”chris eubank ı yenen tek isim bjs, ünvan maçına çıkıyor” dedi yani ona göre hesap et. eubank ne yapmış? kimi yenmiş? ama böyle abartılıp şişiriliyor. neden? ingiliz diye. stilini tarzını çok severim eubankın orası ayrı mesele ama bu popülariteyi yeteneğiyle değil britanyalı olmasından dolayı kazandı.

    • ahmet kurt

      khabib submissionla alır gibi

    • jackal

      Ciddimisinz conora balon derken ? Adam 3 farklı siklet in şampiyonu 12 yıldır yenilmeyen Aldo yu yendi üstüne üstlük 2 siklet yukarı çıkıp Diazı yendi .chad Mendes, Jose Aldo , Diaz Ve şampiyon Eddie alvarez ı indirdi Conor çoğunu nakavt la . KHabib çok saygı duyduğum bir isim ama RDA dışında güçlü bir rakiple karşılaşmadı henüz

      • ahmet kurt

        Ben balon demedim alper dedi

        • jackal

          Burda ahmet ve alper biliyo da konuşuyo doğru veya yanlış cemil aslan nikli arkadaş sana cevap veriyim 1 conor irlandalı ingiliz veya amerikan değil 2 khabibin 24 maçlık yenilmezlik serisi herhalde wikipediden bakıp gelmişsin khabibin galibiyetlerinin cogu rusyada boş adamlar cemil niklinin dediğine göre wilder en iyi boksor 36 galibiyeti var mağlubiyeti yok. Ne yani 1 maçı yenince yaşayan efsane olacak kaybedince olmayacak mı bilgin olmayan şeylere yorum yazma kardes sen

          • cemil aslan

            Jakal nikli arkadaş, ben 24 maç yenilmez habib efsane demedimki, mcgregor a efsane diyenlere latife yapiyorum. Böyle kolay yaşayan efsane olunmaz. Ufc tarafindan kollanan bir balondur mcgregor, habibi daha çok seviyorum. Mcchiken in nasıl bir balon olduğunu ferguson yada habible yapacağı maçlarda göreceğiz inşallah. Sonu Ronda rosy gibi olacak diye düşünüyorum. Senle beraber izleyeceğiz. Habib de bunu diyor; bu kadar şişirmeyin adamı diyor, onu parçalayınca ne yapacaksınız? 🙂 İngiliz amerikan reklamına gelince; britanya içinde geçerli ingiliz irlandali farketmez. Wilder iyi boksor olabilir ama efsane değildir. Mcgregora Yaşayan efsane demek bence çok iddialı olur. ben habibi sevsemde habibe de efsane diyemem sadece sevdiğim ve sikletinde bence en iyi mma sporcusudur onu diyebilirim. mesela bir nick diaz mcgregor dan daha iyi mma sporcusu bence. Bilgin olmadan yorum yazma bence jacksl nickli kardeş

          • cemil aslan

            He birde habibin dövüştüğü rusyada boş adamları ufc ye getirsnlerde ufc yi hallac pamuğu gibi dağıtırlar:)

        • jackal

          Khabib e saygım çok wilder ornegine bakmayın sadece cemil aslan nikli adamın sözlerine ithafen yazdım. KHabib de conor da super dovusculer dir bu maçın kazananı bu siklet in kralıdır kaybedeni gene süper dovuscudur.

      • cemil aslan

        Mcgregor, yukarda ahmet kardeşimin boks için belirttiği amerikan-ingiliz reklamı durumundan dolayı ufc de şişiriliyor. Yaşayan efsane falan değildir. Yaşayan efsane olması için 24 maçlık yenilmezlik serisi olan habib i yenmesi gerekir. Ayrıca önünü açmak için her fırsatı tanıyorlar. Ufc danası bu adamı nerdeyse ilah yaptı, sonu ronda rosy gibi olacak. Ama önce birkaç film çevirip para kazanması lazım:)

    • cemil aslan

      katılıyorum kardeşim

  12. Fazla

    Bence puanla biter ve khabib yener khabib napip edip yere indirir ve yerde tam (bear) yani ayi ya donusuyor birde herkez diyor khabib in boksu zayif bence zayif degil rafael dos anjos anthony pettis gibi isimlerden daha iyi hizli yumruklara sahib bence suan 70 kilonun en iyisi khabib nurgemedov

  13. Dexter

    Bence puanla biter ve khabib yener khabib napip edip yere indirir ve yerde tam (bear) yani ayi ya donusuyor birde herkez diyor khabib in boksu zayif bence zayif degil rafael dos anjos anthony pettis gibi isimlerden daha iyi hizli yumruklara sahib bence suan 70 kilonun en iyisi khabib nurgemedov

  14. Manny packman

    Allahim sen musluman kardesimiz khabib nurgamedova guc ver kafes te insallah ufc 209 da fergusonu parcalayacak

  15. uğur altun

    Beyler soulja boy ve chris brown 3 round boks maçı yapacaklar chris brown u mike tyson çalıştırıyor bu muhabbet nedir tam bilen varmı ?. Mike tyson bugün çikti chris brown a bütün herşeyi ögretiyorum seni bitirecek falan dedi 🙂
    ilk stithces, the game e kafayı takmıştı baya bi dayak yedi sokakta falan menejerinden en son the game tamam dedi senle boks maçı yapıcam bıktım senden. Birisi 50 cent e meydan okudu nedir bu amerikada ki ünlülerin boks muhabbeti bilen var mı ?.

  16. Serkan

    Ferguson ,khabib icin cerez asil mac mcregorla khabib ikisinide delecek musluman kardesimize basarilar dilerim

Yorumlarınız