Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Videolar

Benzer Haberler

  1. Samsunlu

    Floyd 1 tane gumruklamı yılışacak admin saçma sapan haber yapıyolarya soytarılık maçından başka bi şey değil amma büyütüldü bu

  2. Big George

    Bunu adamdan sayıp timeline işgal edilmeme bence. Şov dünyasının yarattığı balonlardan biri işte… Ronda Rousey’in patlamamış erkek versiyonu.

  3. ahmet kurt

    yalnız hakem ne yaptı öyle uçurdu mcgregor u 🙂

  4. TheRebel

    Big Georgeun dövüş sporlarından anlamadığını bir kez daha gördük ronda rousey grappling ağırlıklı dövüşen bir dövüşçüydü ve striking ustası iki dövüşçüye nakavt oldu mcgregor ise striking ağırlıklı dövüşen bir dövüşçü olup takedown defense’ıda çok iyidir mcgregorun rakipleri genelde güreşçi olur ve mcgregor hepsini nakavt etti mcgregor mcgregoru yenmek için onunla ayakta kırışabilicek kadar iyi boks bilip üstünede yerde mcgregordan iyi olmalısınız böyle bir sporcuda yok şuanda…

    • Big George

      Haklısın MMA’den anlamam, sevmediğim bir spor.

      Benim tepkim tamamen kişisel, McGregor iyi bir dövüşçü olabilir ama bu onun bir proje olduğu gerçeğini değiştirmez. UFC bana değersiz gelen bir organizasyon. Sevenlerine saygım var.

      Bu iki ismin yani UFC’nin var edip dünya piyasasına sunduğu iki ismin de haddinden fazla gündemde olması ve abartılması da herkesin kabul ettiği bir gerçek. Ronda hak ettiği gibi patladı gitti, McGregor yine akıllıymış, patlayacak en doğru adamı seçti.

      Sonuç olarak boks farklı, mma farklı şeydir. Bu adamların kendilerini nimetten sayıp, boks gibi köklü bir spor dalını işgal edecek gündemler yaratmasından memnuniyetsizliğim var…

      Ronda hadsizi zamanında Floyd’u yenerim diyordu, hatta erkek ağır siklet mmacilere bile kafa tutuyordu. Tartıları, ring girişleri de bir o kadar iticiydi. Bu balonun patlaması en hoşuma giden şey olmuştu, yarım yamalak ve eksik UFC izleyicilik kariyerimin en güzel anlarını Ronda patlarken yaşamıştım açıkçası.

    • SAUL “CANELO” ALVAREZ

      Yenerek khabib Yener bu maçtan sonra khabib le yapmalı bence mcgregor

  5. TheRebel

    Floyd bence bu maça çok iyi hazırlanıcak ve mcgregoru nakavt etmek için oynicak çünkü floydun bu dünyada en sevdiği şeyler para ve şöhret mcgregorun şöhreti floydu geçti artık o yüzden floyd mcgregorun kariyerini bitirmek için nakavta oynayabilir ama unuttuğu bir şey var mcgregor bir savaşçı ve irlandalı yani genetik olarak savaşçı o arada 1 kontra yerse ve zil seside bu sefer ona yardım edemesse grogiyken belki conor yatırabilir bu sefer tek şansı bu yüzde 70 e 30 şans veriyorum ben floyda

  6. Genco

    Ufc vlog serisinin ilk 2 videosunu izledim conor sürekli çalışırken gösterilirken floy sadece geziyormuş gibi gösteriliyor bir algı yapılıyor ama floydun sanmıyorum conoru hafife aldığını bu iş bir yumruğa bakar çeneyi bir yakaladımı kral olsan farketmez.Floydun maçı çook ciddiye aldığını düşünüyorum ama görüntüler ve floydun açıklamaları aksi yönde bilerek yapılıyor diye düşünüyorum.Umarımda conor kazanır floyda göre conor mccregor bin kat daha adamdır benim gözümde.Ama floyd tahmin ettiğim gibi ciddi ve iyi hazırlanmışsa kazanması zor conorun

  7. Kaptan

    Floyd un yenilmesi imkansız. Conor u, Pacqua yı bitirdiği gibi bitirir.

  8. GENNADYMUSTAFA

    Arkadaşlar kabul edelim ki bu conrun karşısında floyd deyil de canelo, golovkin,terrence crawford gibi adamlar olsa kesin ve kesin %100 nakavt eder deriz ama işin ucunda floyd olunca kaçak dövüşüp puanla alıcağını düşünmemek elde deyil, ör:floyd kafese girse conor onu açık söylüyorum öldürür gerçek öldürür floydunda boksta onu nakavt etmesi gerrkiyo çünkü floyd sadece kendini deyil boksuda temsil ediyo ve deliler gibi çalışıyo yeniceği kesin hatta %100 ama nakavt etmesi önemli hatta değişik bir şekilde canelonun amir khana yaptığı gibi bi nakavt böyle şeyler bekliyoruz tabi bu film de floyd ne yapıcak bilemiyorum

    • Big George

      Boksta puanla kazanmanın daha zor olduğunu düşünüyorum. Sıradan bir boksör, boksla alakası olmayan birini boşluğu bulduğunda bayıltır zaten. Ama 12 raunt evire çevire dövmek öyle kolay iş değildir kimseyi. Kondüsyon, güç kaybedersin, yorulursun, aldığın darbeler enerjini bitirir, seni zayıflatır.

      • Harun

        boksör olarak söylüyorum, nakavt etmek daha zor. 12 raunt vur kaç yaparsın bu kondüsyon meselesi teknik de gerekiyor tabi ama sonuçta zekanı kullanıyorsun ama nakavt etmek için güç harcaman gerekir, yani enerji bu seni yorar. üstelik çeneyi yakalamak bazen çok zor. bu kadar kolay mı sandınız 😀 karşında floyd varsa nasıl nakavt ediceksin 😀 birde rakip uzunsa daha zor. çenesi sağlamsa çok daha zor. nakavtçı boksörler nadir gelir ve çok ilgi çeker. doğuştan güç gerektirir ayrıca tekniğin yoksa sahip olduğun gücün hiç bir önemi yok. yumruğu isabet ettirmek için zeka ve teknik gerekiyor. konuyu şöyle kapatayım puancı boksörler ilerleyen yaşlarda çok yıpranmaz ve kariyerine devam edebilirler. ama nakavtçı boksörlerin yaşı 35 40’ı zor bulur. nakavt her koşulda daha zordur

        • Big George

          NAkavtçı boksör az gelir ama Fury, Floyd gibi adam da zor gelir. İkisi orantılı.

          Çok nakavtçı ve artık stilini bu özelliği üzerine kurgulamış bir adamın puanlamada sorun yaşaması, puancı bir boksörün nakavt etmesinden daha zor.

          Örnek için: Kovalev-Ward1 puanla kazanmak nasıl zordur. Nakavtçı o konuda nasıl sorun yaşar.

          Kovalev-Ward2 hayatında sayılı nakavtı bulunan boksör nasıl nakavt yapar. Cevap belli nakavt üzerine stilini kurgulamış adamın artık yorulmasıyla.

          Puancılar bu konuda ekstra bir avantaja sahiptir, o da kondüsyonları iyidir.

          • Harun

            kovalev’in kondüsyonu bitmişti nakavt olma sebebi oydu. doğuştan güç çok mühimdir. 10 ozluk eldivenle çeneyi yakalamak, yakaladığında yatırmak vur kaç yapmaktan çok daha zor. vur kaç yaparsın floyd gibi, sert vurmadığın için kondüsyonun bitmez yaşın ilerlesede yıpranmazsın . ama nakavt etmek istiyorsan tüm gücünle vurursun bu da seni yorar kırışmalara girdiğin için yaşın ilerlediğinde çabuk yıpranırsın. doğuştan gücü yoksa nakavtçı olmayı kolay kolay hiçbir boksör seçmez. her boksör puancı olabilir. ama her boksör nakavtçı olamaz. belkide benim stilim nakavt olduğu için böyle düşünüyorum 🙂

  9. TheRebel

    Big george normal karşılaşmalarda böyle ancak floyd nakavt edemezse boksa kara bir leke düşer

  10. önder

    Eldiven ölçüsü 8 olacakmis….floyda sormuslar conor sana vurabileceki diye..cevap: mac basladigi gibi saldirgan olacagim.saldiri d olacagim icin pekala yumruk alabilirim

  11. Kaptan

    arkadaşlar Kovalev den hiç haber yok. Ne yaptı acaba?

    • Big George

      Daha önce dediğim gibi Kovalev böyle giderse ancak diğer boksörlere tükürük kovası olur.

      Kendine çeki düzen verip yeni bir yol çizmeli, bence Cruiser siklete çıkmalı.

  12. Ordinaryus H

    mükemmel bir fent ardından mükemmel bir kontra. çoğu boksör böyle bir fent ve kontra çıkaramaz. mesela golovkin kazmasında fent refleks ve kontra dediğimiz olay yok. mehmet bey asrın maçına sadece 4 gün kaldı. tüm zamanların izlenme rekoru kırılacak. floyd’un ve conor’ın birbirine söylediği iddaalı laflar var. özellikle laflar, atıflar ve bu maç hakkında sizden daha fazla haber bekliyoruz.

    • Big George

      Aynı şekilde hiçbir boksör de ivan gibi kör göze parmak, direkle kroşe karışımı ne idüğü belirsiz bir yumruk çıkarmaz bence.

      Conor konusuna katılıyorum.

    • Harun

      golovkin’i her zaman kötülemeye çalıştığını biliyorum. onun dışında çok güzel yorumlar yapıyorsun.

  13. TheRebel

    bahis rekoru kırıldı izlenme rekoruda kırılır p4p da floydla mcgregor kaça yerleşicek onu merak ediyorum

  14. Harun

    conor’u gerçekten tebrik ediyorum. kafes dövüşçüsü hayatında hiç boks maçı yapmamış fakat floyd’la maç yapma şansını yakaladı. conor çok ilgi çekiyor. agresif tavırları bazen de neşeli olması, bir de kim bilir kaç 100 milyon dolar para kazanıcaklar. zekasını tebrik ediyorum. dövüşçü olup ta zeki olmak böyle kim ne derse desin adamlar dünyanın parasını kazanıcak 🙂 bizde burda yorum yapalım 🙂

  15. Yasin Yavuzyılmaz

    Conor’un isabetli ve güçlü yumrukları meşhur. İrlanda’lılar dünyada boksa en yatkın halktır. Unutulmamalı Conor safkan bir İrlandalı. Ayrıca Muhammet Ali Afro-Amerikan ve Anthony Joshua Afrikalı olmasına rağmen ikisi de İrlanda kökenlidir. (irlanda nın huyundan mıdır suyundan mıdır bilinmez 🙂 Ayrıca Floyd dan 11 yaş genç, yani hafife alınmamalı. Yorumlarda uçmayın, maç sonucu sizi şaşırtabilir.

  16. TheRebel

    Bu sitedeki çoğu kişi muhammet alinin irlandalı olduğunu benden öğrendi benimle dalga geçenlerde vardı irlandalı diye ve jon jones yine steroidten yakalandı arkadaşlar

  17. Erenovic

    Mcgregor vs floyd maçında wbc kemeri ortada mı olucak

    • Yasin Yavuzyılmaz

      Bildiğimiz kadarıyla ortada herhangi bir kemer olmayacak. Bir nevi bu bir show maçı. Conor isterse sikletinde boksa devam edebilir ve kemer sahibi olabilir. Bu konuda herhangi bir yasal engel yok.

  18. TheRebel

    yasal engel var yasin yine bilgisizliğini konuşturmuşsun conorun ufc ile sözleşmesi var dana white izin vermedikce maça çıkamaz ufc sözleşmesi bitene kadar.

    • Yasin Yavuzyılmaz

      Sözleşmeyi fes edebilir çok bilgili kardeşim, bunun için herhangi bir yasal engel yok. Zaten edecek, çünkü conor da parayı seven bir dövüşçü. Boks karşılaşmalarında UFC den kat kat daha fazla para kazanacağını biliyor. Eğer maçı alırsa önümüzdeki günlerde hep birlikte göreceğiz. Alamazsa kuyruğunu kıstırıp UFC ye dönebilir.

  19. Sugar ray robinson

    Wbc yine kalitesizliğini konuşturmuş bu maç için özel kemer çıkarma kalitesizliğini göstermişler

    • Big George

      Adı üstünde money belt… WBC parayla satın alınabilir bir federasyon.

      Efes Kupasından farksız bir şey bu, geçerliliği yok yani. Zaten kemerin tek taraflı hazırlanmasından da anlaşılabilir.

Yorumlarınız