20 Yaşındaki Bedavidez WBC Süper Orta Sıklet Dünya Şampiyonu Oldu İşte Görüntüler!


benavidez_gavril

Avni Yıldırım’ın 3 numarada yer aldığı WBC Süper Orta Sıklette taşlar yerinden fena halde oynadı. Şampiyon Badou Jack’in üst sıklete çıkıp şampiyonluk unvanını boşa çıkarmasının ardından 1 numarada yer alan Callum Smith’e ve 2 numaralı Anthony Dirrel şans doğmuştu. Callum Smith’in ve Avni Yıldırım’ın Muhammed Ali Trophy’e katılması unvan maçın açıkacak isimleri değiştirdi.

2 numaradaki Anthony Dirrel ise parada anlaşamadı. Bu durumda 4 numaradaki David Benavidez (18-0-0 -17 KO) ile 6 numaradaki tek yenilgili Ronald Gavril (18-1-0 -13KO ) kemer için anlaştı. Dün gece ringe çıkan ikilinin karşılaşması olağanüstü bir heyecanla geçerken rauntlar 12’yi gösterdiğinde Benavidez’in nakavtın eşiğine geldiğini görsekte Rumen boksör Ronald Gavril karşılaşmayı 2-1 kaybetti. Jay Nady’nin ring hakemi olduğu unvan maçı sonunda açıklanan puanlamada  Adalaide Byrd 111-116 | Dave Moretti 111-117 | Glenn Trowbridge 116-111 (Gavril’e) şeklinde bir skor kart oluştu. 2 hakem Benavidez’e 1 hakem ise Gavril’e verdi.

david-benavidez-gavril-wbc

Sonuç itibariyle WBC’nin yeni Süper Orta Sıklet Dünya Şampiyonluk kemeri 20 yaşındaki Arjantinli genç yıldız Benavidez’in olurken an itibariyle dünyadaki faal en genç dünya şampiyonu unvanını da yenilgisiz olarak elde etti. Bir önceki en genç şampiyon durumunda 22 yaşındaki Gervonta Davis bulunuyordu.

David Benavidez vs Ronald Gavril Full Fight  :


Benzer Haberler

Yorumlar

34 Yorum - "20 Yaşındaki Bedavidez WBC Süper Orta Sıklet Dünya Şampiyonu Oldu İşte Görüntüler!"

  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
Ordinaryus H
Ziyaretçi
Ordinaryus H

maç gayet zevkliydi, ortada savunma yapmayı bilmeyen 2 boksör olunca karşılıklı çok net yumruklar oluyor.benavidezin kondüsyonu berbattı.ama 11 roundda toparladı iyi saldırdı. 11 rounda kadar bence 104-105 benavidez öndeydi 12. roundda benavidez knock down oldu benim skor kartımda 114-113 gavril kazandı. yakın ve kanlı bir maçtı. gavrili daha önce izlememiştim, floyd’un boksörüymüş. sağlam çenesi varmış.

HAYEEE
Üye
HAYEEE

ah avni ah… turvunaya katılmasaydı kemer maçına benavidezle çıkıcaktı avni benavidezi tek raun vermeden çiğ çiğ yerdi…neyse artık olan oldu avni chris’e yenilse dahi sonraki maçı benavidezle kemer maçı olur (sükseli bi nakavt olmaz ise avni)

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Benadivezin buralara gelmesi şansa oldu ama sonuçta 20 yaşında şampiyon oldu büyük bir başarı bence . Ama o kemeri çok tutacagini zannetmiyorum callum avni gibi isimlere karşı kaybeder bence

GGG
Üye
★★★
GGG

Benavidez için erken gelen bir şampiyonluk olmuş. Şampiyon olur diye düşünüyordum ama bu kadar erken olacağını tahmin etmemiştim. Kemeri kolay bırakmaz benavidez

Burak Yurtsever
Üye
★★
Burak Yurtsever
maç boks kalitesi olarak uluslarası şampiyonluk kemer maçı gibi olmuş. iki tarafa da gidebilecek bir maçtı izlediğim kadarıyla. ama gavril daha çok vücuda isabetli vuruşlar yapan, direklerini de benavidez’in kötü savunmasına iyi vuran ve knockdown ile de bence maçı kazanması gereken taraftı. iki boksör de kroşeden bihaber gözüküyorlardı zaten. benavidez kesinlikle abartıldığından çok daha kötü bir boksör. avni bu iki… Devamını oku »
Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Kardeş ne saçmalıyorsun burasi bahis yeri değil öncelikle bunu bil. Burak avni eubanki yener dememiş avni benadivezi yener demişti dogru da demiş . Benadivezi eubanktan daha iyi diyorsan zaten boks falan izleme sen

Burak Yurtsever
Üye
★★
Burak Yurtsever
sen ne saçma bir adamsın lan? mehmet bey bu adamı alın burdan. görüşümü belirtiyorum ve avni’nin kazanacağına yürekten inanıyorum ve sen bilgisayarınının başında otururken benim avniyi desteklemememin sana giren çıkan tarafını merak ediyorum. biz türkler inanmayacaksak kim inanacak? bir türk’ün avninin yenileceğine bahis teklifi etmesi de ayrı bir saçmalık. bir daha benim yorumumun altına bir şey yazarsan sana başka türlü… Devamını oku »
Burak Yurtsever
Üye
★★
Burak Yurtsever

ayrıca almanya’dan göndereceğim demişsin de kimse yemez bunları. sen olsa olsa izmir’in karşıyaka ilçesinden gönderirsin o parayı. nasıl bir akıl hastasısın anlamadım gitti, ben bir siteden 20 kere banlansam bir şeyleri yanlış yaptığımı fark ederim ve iyi bir yazar olmaya çalışırım.
bu vesileyle de 9 eylül izmir’in kurtluşunu anmak istiyorum bu arada. atatürk,silah arkadaşları ve tüm şehitlerimizin ruhu şad olsun.

conan
Ziyaretçi
conan

Bu dallama kesin kyakalı. Çünkü kyakalı da avniyi sevmezdi. Lan prekazi fotonla neden üye olmuyorsun ha pis kyakalı?

Bedir Altın
Üye
Bedir Altın

karşıyakalı…

Bedir Altın
Üye
Bedir Altın

Niye üzerine alindin ki? Sana alıntı yaparak yazmadım. Sen o gerzeği tanıyor musun? Yorumundan tanıdığın anlaşılıyor.

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

conanla ordinaryus un aynı kişi olma ihtimali seninle benim aynı kişi olma ihtimalinden daha fazla değil 🙂

Bedir Altın
Üye
Bedir Altın

yine şişirilmiş bir boksör. umarım turnuvayı avni kazanır ve bunu brutal ko eder. avni nin işi zor ama şansı var… turnuvayı kazanırsa 2 kemeri, bu adamı da yenerse 3. sünü alır…

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Bu karsiyakali kim ya habire birisi karşıyakalı oluyor kayzer söze gibi birşey oldu bu sitede.

GennadyMustafa
Üye
★★★
GennadyMustafa

çok saçma ya bu ne 20 yaşındaki adam wbc dünya şampiyonu oluyo ulan dirrel olsa hadi neyse diyicektim bu na arkadaş ya.

About Billions
Üye
★★★
About Billions
benavidezi ilk kez konsantre bi şekilde izledim. abartıldığını düşünüyordum ve başka bi başlık altında, benim için gelecek vaadetmiyor demiştim. bu maçtan sonra emin oldum, hiç bi numarası yok bence. avniyi nakavt eder, çok rahat yener diyenler olmuştu başka ortamlarda, ihtimal vermiyorum ben avniyi yenmesine. avni, kafatasını, beynine doğru meyillendirir bu çocuğun. çok döver, ringin dışına fırlatır. bizim boksörümüz aslan gibi.… Devamını oku »
GennadyMustafa
Üye
★★★
GennadyMustafa

avninin eline şans gelmişti hazır callum yoktu direli ya da bunu paketlerdi
turnuvada büyük şans var tabide ilkinden eubank geldi yani nediyeyim

lenolewis
Üye
★★
lenolewis
Arkadaşlar adama bahis sevmem deyin olsun bitsin bence haddinden fazla tepki vermenize gerek yok sakin olun birşey kaybetmezsiniz . Avniye gelincede bence turnuvaya katılmakla hata etti eğerki turnıvaya katılmasaydı benavidezi harcardı çok net. İlk defa bir Türk sporcu prof arenada kemer sahibi hemde wbc alacaktı . Ahmet öner umarım Avniyi böyle bir yola soktuğu için pişman olmaz . Röp. Dinlemiştim… Devamını oku »
EmreOzcelik
Üye
EmreOzcelik

Avni eubanka yenilse bile siralamadaki yeri degismicek yine cikabilir wbc unvan macina. Nakavtla kaybederse duşüş olucakmis.

VolkanK
Üye
VolkanK

Wbc iyice prestijini düşürüyor şampiyona bak

GGGökhan
Üye
★★
GGGökhan

Bu adamın seri yumrukları dışında bir esprisi yok..Yumrukları da çok zayıf..Savunması kötü..Hızlı ve seri yumrukla bi iki k.o yaptı diye abartılıyor..Umarım kendini geliştirir Çok genç boksör sonuçta

Kağan Zeyrek
Üye
Kağan Zeyrek

Gervanto Davis en genç şampiyon degildi.kosei Tanaka en gençti.

conan
Ziyaretçi
conan

Mehmet bey bu “muhafazakar” nikiyle yazan kişi, sitenin belalısı olan müptezel kyakalıdır. Lütfen bunu ait olduğu çöplüğe sallayın. Anonim ip kullanarak sözde almanyadan yazıyor ayağına yatıyor. Bunun yalanlarına inanmayın.

Burak Yurtsever
Üye
★★
Burak Yurtsever

Bu adam bunu hangi kafayla yapıyor anlamış değilim. Nasıl bir psikoloji ile böyle bir şey yapıyor çok merak ediyorum.

Harun
Üye
★★
Harun

20 yaşındaki birine göre hiç fena değil. sizinde söylediğiniz gibi eksikleri var. fakat hatırlamamız gereken daha 20 yaşında olması. eğer tempolu çalışmaya devam ederse çok büyük bir isim olabilir. yaşı çok genç bunu avantaj olarak kullanmak onun elinde. wbc kemerini bir süre sonra bırakması iyi olabilir. çünkü bu sikletin büyük isimlerinin seviyesinde değil.

Big George
Üye
Big George

Karşıyakalı alametleri:

-Bozuk Türkçe
-Karşıyakalı olduğu keşfedilince “KArşıyakalı kim, ben o değilim” tepkisi.
-Her üye oluşunda farklı bir boksöre hayran bir kimlik yaratması.
-Avni Yıldırım düşmanlığı
-Saygısızlık ve tartışma çıkarmaya meyillilik

conan
Ziyaretçi
conan

Lan manyak kyakalısın sen. Defol git buraya uğrama. Git bonzai iç, tiner çek ama buraya takılma.

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Hahaha

conan
Ziyaretçi
conan

Tivibusğor yayını başlamış arkadaşlar

sertouch54
Üye
sertouch54

şifre yok tivibusporda.. güzel..

Antiwilder
Üye
★★
Antiwilder

Seyredemeyen var mi usyk macini ??

Burak Yurtsever
Üye
★★
Burak Yurtsever

usyk ,ilk raundu aldı.

GGG
Üye
★★★
GGG

Arkadaşlar üzgünüm ama Avni benavidez’i yenemezdi. Yeni bir Selçuk Aydın vakası yaşardık. Benavidez’dense eubank’a yenilmek daha iyidir. Turnuvaya katılmak iyi bir seçimdi bence

lenolewis
Üye
★★
lenolewis

Ggg avni benavidezi güle oynaya yener eubankla şansları elit görüyorum avninin ama yeterki savunmayı elden bırakmasın yoksa tko ile kaybeder