3 Şampiyona Aynı Soru Soruldu! Sadece Biri “Mike Tyson’ı Yenerdim” Dedi!


sport-preview-joshua-wilder-parker-and-fury

Günümüz ağır sıklet şampiyonlarına Mike Tyson’ın zirve döneminde maç yaptıkları takdirde maçın nasıl sonuçlanacağı soruldu. WBA, IBF ve IBO Şampiyonu Anthony Joshua, WBC Şampiyonu Deontay Wilder ve Eski Ring Magazine Lineal Şampiyonu Tyson Fury bu soruya yanıt veren isimlerdi.

Anthony Joshua “Mike Tyson beni dümdüz ederdi. Bu adama karşı koymamın imkanı yok” şeklinde konuşurken, Tyson Fury de “Mike Tyson mı? Hem de zirve döneminde mi? İlk rauntta beni nakavt ederdi” dedi.

Deontay Wilder ise iki İngiliz’den farklı bir cevap verdi.” Burada size gerçekleri söylemem gerekiyor. Eski stil yeni stil fark etmez beni yenebilecek kimse yok. Herkesi nakavt ederim.”


Haberle ilgili başlıklar: , , ,

Benzer Haberler

Yorumlar

177 Yorum - "3 Şampiyona Aynı Soru Soruldu! Sadece Biri “Mike Tyson’ı Yenerdim” Dedi!"

  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
VolkanK
Üye
VolkanK

Allahta seni güldürsün wilder

hapsuu
Üye
hapsuu

ortiz güldürecek İNŞAALLAH…

weta
Üye
★★

Sen dünyanın sekizinci harikasısın Hapsuu 🙂

Conan ☾✬
Üye
★★★
Conan ☾✬
cihat bey boxing scene sayfasında 10larca çok daha önemli boks haberi varken, onlardan bir tanesini bile yayınlamayıp sadece bunu yayınlamanız manidar olmuş. sanırım siz de bir anti-wildercısınız. istiyorsunuz ki bu konuda herkes wildera sallasın. wilder yapılan bir röportajda ayak üstü sorulan soruya düşünmeden cevap vermiş. şimdi de kendisi verdiği bu cevaptan pişmandır. her ne kadar cevabına katılmasam da, wilderın kendine… Devamını oku »
Kızılderelı
Üye
★★
Kızılderelı

Bunu joşua söylese heralde adamı idam ederdin elinde olsa artık lütfen fanatikliği bırak belli yaştaki insanlara yakışmaz bu kadar fanatiklik

riddickbowe
Üye
★★
riddickbowe

+1000

Roman
Üye
★★
Roman

+2000

Kızılderelı
Üye
★★
Kızılderelı

O zaman rebelin avninin wilderi yener sözüne niye kızıyorsun
rebel de avniye güveniyor

Mami
Üye
Mami

19 yasindaki mike ucunuzu beraber döver 🙂

Kızılderelı
Üye
★★
Kızılderelı

wilder terbiyesiz bir adam
önce sen 39 çöp ile maç yapmışsın bunu açıkla kepaze herif adam da saygı da yoktur
söylenecek söz bulamıyorum

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

tamamda güzel kardeşim ne yani dayak yerdimmi demesi lazımdı illa . beni döverdi demeside bence saçma olurdu en güzel cevap buna cevap vermek zor olur demesi lazımdı .. yanlış yapmış kabul ama insan kendine güveni olabilir .. ayrıca joshuanın beni dümdüz ederdi lafı tribüne oynamak içinde olabilir bence wilder birazda samimi davranmış

Kızılderelı
Üye
★★
Kızılderelı

Tebrikler tarafsız yorumlamışsın (Joşua ne cevap verse suçlu bu nasıl bir bakış anlamak mümkün değil wilder ile akrabalık vs mi var anlamıyorum bu nasıl gözlerin kapanması bunda bile haklı diyorsunuz ya söyleyecek bişey bulamıyorum)
Tyson en iyi zamanında herkesi dümdüz ederdi
Bunun aksini söylemek komedi dir
Tyson gibi adam 100 yılda bir gelir

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

kardeşim bu soruya beni döverdi diye cevap vermek samimiyetsizliktir kusura bakma .. ben wilderin yaptığının yanlış olduğunu söylüyorum zaten tysona saygısızlık yapmış ama joshua ile tyson fury tribünlere oynamışlar kusura bakma … bu soruya beni döverdi demekde saçmalık döverdim demekte

Junkie
Üye
★★
Junkie
niye samimiyetsizlik olsun ya ? Sana sorsalar kankacım tanıdıgın cok güclü birini beni döver demenin nesi samimiyetsizlik ? Tyson fury en samimi adamdır benim gözümde adam cıkıp israili bile eleştirebiliyor dilinin kemigi yok ama o bile eski boksörlere hakkını vermiş joshua ve fury samimiyetsiz wilder samimi öylemi bence tam tersi joshua ve fury de mütevazilik var wilder kendini şaşırmış şöhrete… Devamını oku »
Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

kanka ben wildera zaten kefil olmam ortiz bile wilderı yatırabilir keza szpilka molina bile zorladı ama adam illada beni döverdi demesi saçmalık olur bence mecbur değil .. wilderın savunması zaten yok tyson onu haşat ederdi orası muakkak ..bana sorsalar benden güçlü birisi beni dövebilirmiydi diye çamur yapardım amk döverim derdim 🙂

fix1
Üye
fix1

kızılderelı, wilder yarım aklıyla tüm zamanların en iyisiyim demeye getirmiş. ama o balon fikstürüyle olsa olsa tüm zamanların en büyük zeplini olur. wilderciler de başlamışlar bu s.dikliyi savunmaya… bende onlara bi tavsiye ortiz maçını beklesinler 🙂

riddickbowe
Üye
★★
riddickbowe
kanka bence mütevazi bir cevap verebilirdi. tyson’ın prime dönemi için muhammed ali bile zorlanır diyoruz. wilder diyor ki ben yenerim. şahsen ben çok güldüm. wilder’ı severim ama şu ana kadar ilk bermane stiverne maçı hariç düzgün bir maçta izlemedik bile. tamam doping olayları oldu hatta wilder haklı eğer ki rakipleri kullandı ise cezalarını aldılar. ama hiçbir zaman wbc sıralamasındaki 1.… Devamını oku »
Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder
kanka wilderdan bahsediyoruz mütevazilik kim wilder kim 🙂 şaka bi yana tabi benim şahsi fikrim bu soruya verdiği cevap zaten çok kaba yani bi insanı ben döverdim demek açıkça saçmalık sorulan soru dahada saçma neden bi insana böyle bi soru sorarsınki … bu soruya keşke daha makul bi cevap verseydide keşke döverdim demeseydi ..mütevazilikte bi erdemdir kaldıki tyson onu hastanelik… Devamını oku »
riddickbowe
Üye
★★
riddickbowe

Sitedeki en kaliteli wilder fanı sensin yemin ediyorum. Övüyorsun ama yeri geldiği zaman eleştiriyorsun. Valla helal olsun 😀

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Allah razı olsun Kardeşim beni onore ettin cok sağol … Yeminle bende senin icin aynı düşüncedeyim … Kralsın riddick kankam

GGGökhan
Üye
GGGökhan

Balontaya yakışır bir açıklama.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

wilder nefsine yenilip böyle bi cevap vermiş olabilir beyler herkes hata yapabilir sonuçta adamda özgüvende yüksek demekki ..keşke bu soruyu pas geçseydi ama eleştirilerde haklı

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

yani wilderi eleştirenler haklı bişey diyemeyiz

sircainsaat
Üye
sircainsaat

Wilder seni severim de kimsin lan sen mıke tysonu yeneceksin teneke seniii….adam ol biraz 39 maç yaptın elle tutulur kim var…wilder karikatür gibi adamsın nasıl bir ego lan bu 3.5 seneki önceki sparring te David Haye seninle kedinin fareyle oynadığı gibi oynuyordu..

Seni beğeniyoruz diye abartma maymunluga gerek yok

Fatihhh
Üye
Fatihhh

BU CEVABA SADCE 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

Garyosullivan
Üye
★★
Garyosullivan

Hadi be mike reyiz. Çık ta şu ahaliye ” evet, prime zamanımda karşılaşsaydık wilder beni yenerdi. Kendisini ilgiyle takip ediyorum. Bence dünyanın en iyi boksörü wilder’dır ” de, yıkılsın ortalık 🙂

Hotter
Üye
★★★

wilder verdiği bu cevaba kendisi bile inanmamıştır. genç tyson durdurulamaz bir boksördü. en güzel cevabıda tyson fury vermiş 🙂

TÜRK
Üye
TÜRK

Mütevazi olmak zorunda değil . Mike tysonda iyi biri değildi saygı duymakta zorunda değil . Sanki büyük suç işlemiş gibi gözümüze gözümüze sokmanıza gerek yoktu bence.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

helal kardeşim ağzına sağlık .. sanki adam mecburdu beni döverdi demeye .. joshua ile tyson fury tribünlere oynamışlar millet takdir etsin diye en azından wilder samimi davranmış

TÜRK
Üye
TÜRK

Tyson furyde nakavt değil kanavt ederdi demiş zaten 😀 😀 😀

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

tamam beyler wilderin verdiği cevap tysona karşı yapılmış bi saygısızlık en azından soruyu keşke pas geçseydi felan ama beni döverdi demekte samimi bir cevap değil insanın kendisine hakarettir …

Bankaci
Üye
Bankaci
şimdi normalde 1,80cm lik bir adamın 1,98-2,01 ve 2,06cm lik kemer sahibi olmuş 3 adamı dövmesi fizik kurallarına aykırı bir şey ama m.tyson böyle bir adam.biz çocukken atom karınca diye bir çizgi film vardı.yumruğun nerden geldiğini anlamazdın düşmanlarını pert ederdi.tysonda öyleydi.öyle maçları var ki, neredeyse beline geldiği adamları dağıtırdı. cevaplara gelince:bu cevaplar aslında bir kültür meselesi gibi duruyor.avrupalı her zaman… Devamını oku »
wilderreis
Üye
wilderreis

Wilderin sonu Carl Williams frank bruno
Tony tucker gibi olur. Sen 2013 jab atmayı bilmezken lenoxtan ders aldın. barmane yag fıcısını 1 rountta ko ederek kendine ozguvenle bu açıklamayı yaptın. Unutmaki szpılka duhapassta nekadar zorlandıgını biliyoruz. Mike senin icinden geçerdi kusura bakma.

lenolewis
Üye
★★
lenolewis

aynen jab vurmasını bilmiyorken tysonu yenerim demek hezeyandır

Junkie
Üye
★★
Junkie
Kızılderelı
Üye
★★
Kızılderelı

Hayır cevap dikkat edilirse
Eski yeni farketmez herkesi nakavt ederim diyor yani sadece mike tyson değil
Lenox
Muhammed Ali dahil kim olursa olsun
Gülüp geçeceğiz

VolkanK
Üye
VolkanK

+1

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

evet sadece tyson dese neyse. boyu kısa belki yener diye insanın aklından geçebilir 🙂 ama lennox, ali, vitali, david tua, riddick bowe peeehh…

Deontay_Wilder
Üye
★★
Deontay_Wilder
soru cevaplardan daha saçma. 100 kere dedik her boksörü kendi döneminde değerlendirmek gerekir diye. tyson günümüzün boksörü olsaydı boyu 1.78 olmayacaktı belki de. yıllar ilerledikçe beslenme düzeni ve kullanılan ilaçlar değiştikçe antrenman sistemi değiştikçe boksörlerin fizik yapıları da farklılaşıyor. şimdi mike tyson döneminde kullanılan ilaçlar günümüzle aynı mı ? yada beslenme? yada antenman sistemi? internetin olmadığı insanların bilgisiz olduğu ve… Devamını oku »
Kızılderelı
Üye
★★
Kızılderelı

Aynen helal olsun
Mike tyson bambaşka birşey kısa boyuyla efsane ötesindedir hele ki en iyi zamanında
Aslında soru saçma soruyu soran da da kabahat var

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

mıke tyson prime zamanında buster Douglası ve hiç bi güçlü rakibi yenemedi ne holyfield ı ne lewisi … wilderi net yenerdi ona lafım yok ama bırakın bu duygusal konuşmaları

Hotter
Üye
★★★

mike tyson douglası yenmiştir benim gözümde. mike reise haksızlık yapıldı. zaten douglas maçından sonra prime dönemi yavaş yavaş çöküyor mike tysonun.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

valla kankam ben o maçı izledim douglas ko ladı tysonu … maçın komplesini izlemedim şahsen ama haksızlık nasıl yapıldı görmedim

Junkie
Üye
★★
Junkie

aslında tyson douglası nakavt etti 13 saniyede kalktı douglas bitirmedi hakem maçı

Hotter
Üye
★★★

kanka mike tyson aparkat atıp down etti douglası ve rahat 12 saniye yerde kaldı douglas. hakem o kadar yavaş saydi ki anca kalktı yerden. normal bir sayma şekli ile saysaydı 10 saniyede kalkamadığı için mike tyson galib ilan edilecekti. down pozisyonunu tekrardan izle birde sen say. 12 saniye yerde bekliyor.

Hotter
Üye
★★★

13 de olabilir aynen junkie 🙂 aynı anda yazmışız saniyeleri tutturamamışız.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

kanka inan görmedim o pozisyonu ALLAH için … şimdi bi daha full izlicem ben sadece hıghlıghts seyrettim adamın günahını almayayım

Hotter
Üye
★★★

Birde şöyle birşey var douglas çok şanslıydı. Down oldu kalktı ve raund bitti. Kendinde değildi douglas. Köşede başına soğuk su falan döktülerde kendine geldi. Raund bitmese bir 20 yada 30 saniye daha olsa tyson ko ederdi bilinci yerinde olmayan douglası.

VolkanK
Üye
VolkanK

Tyson nakavt etmiştir douglası maalesef hakem 9 diyor ve bekliyor yavaş yavaş saymasıda cabası

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt
yalnız tyson düşünce de hakem 10 saniyeyi 13 saniye de saymıştı diye hatırlıyorum. o hakem tane tane sayıyordu demek 🙂 hakemin doğru sayması halinde ilk knockdown olan kişi rakip olduğundan tyson maçı kazanmış olurdu. bir haksızlık var. ayrıca douglas-tyson maçında tyson ın prime haliymiş gibi gösterilmesini anlayamıyorum. antrenörü ölmüş, kötü yollara sapmış, antrenman bile yapmayan bir tyson dan bahsediyoruz. tyson… Devamını oku »
Hotter
Üye
★★★

aç izle kanka tekrardan hak vereceksin bana. tyson douglası yenmiştir kesin ve net.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

evet kanka 8.raundda down etmiş hakem biraz ağır saymış doğru ..

Deontay_Wilder
Üye
★★
Deontay_Wilder

evander tyson maçının tamamını izledin mi bilmiyorum ama evander’in hiç temiz dövüşmediğini söylemeliyim.

lennox tyson maçına bir şey diyemem ancak evander tyson maçları temiz olmadı.

bunlar yinede tyson’un tysonlığından bir şey kaybettirmez.yıllar sonra joshua wilder fury unutulsa da tyson’ın ismi hala akıllarda kalmaya devam edecek.

lenolewis
Üye
★★
lenolewis

tyson şu haliyle antremansızken bile wilderı yener sadece imza hareketini yapsın yeter body shot çeneye aparkat

Ali Gürğan
Üye
Ali Gürğan

Bence kendine çok güveniyor tamam çok güçlü kilosu boyu orantili yağsız uzun boylu felan ama teknik olarak hiçbirşey yok adamda.Bence Tyson eskivle çok rahat olmasada içeri girer kroselerle onu oraya gömerdi.

Imparator 81
Üye
Imparator 81
Muhammed ali ve tyson en sevdiğim 2 boksördür. 3.sevdiğim ile aralarinda uçurum vardır.ama bu gerçekleri görmeme engel değil ister prime dönemindeki tyson oldun ister havada ister karada lennox lewis i dövemezdi.tyson in çok da iyi bir karneside yoktu devrinin bence en iyi boksörleri ile 3 kez karşılaştı holyfield ve lewis ile hepsinde kaybetti.zaten riddick bowe ile yakın arkadaşlardı maça çıkmazlardı.stili… Devamını oku »
lenolewis
Üye
★★
lenolewis

+1

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

+ 1907 kardeşim

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt
lennox lewis i cus d’amoto ile çalışan tysonla dövüşürken göremeden bu kanıya varamayız bence. çünkü tyson ın tyson olduğu zamanlar bokstan 3 yıl uzak kalıp geri dönmüş, 30 undan sonraki hali değildi. douglas maçındaki hali de değildi. cus d’amoto ile çalıştığı dönemler bu adamın prime dönemidir. lennox daha komple bir boksördü. belki tyson dan daha iyiydi. ama benzersiz, aykırı stiliyle… Devamını oku »
Hotter
Üye
★★★

+10000

cellat hopkins
Üye
cellat hopkins

Profesyonel boks ta şov önemli bir yer tutuyor basın toplantıları yüz yüzeler farklı mekanlarda karsılaşmalar atışmalar boksörlerin abartı yorumları vs bu bağlamda bakmak gerek diye düşünüyorum acıklamayı yoksa günümüz ağırsikletlerin tayson lenonx evender vb efsaneleri yenmeyi bırakın ilk 15 deki birçok boksörü bile yenemezler di saygılar

IRON TYSON
Üye
IRON TYSON

Wilder espiri yapmış herhalde hepsinden daha samimi bir cevap olmuş 🙂

GennadyMustafa
Üye
★★★
GennadyMustafa

Tyson deontayı ringde öldürürdü hem de ilk rountta, joshuayı ise 2.3 rountlarda yatırırdı,

Fury için ayrı bir parantez açıyorum, o stille tysonu yenebilecek biriyken yinede beni yener demesi büyüt adamlık fury 2.06 yaklaştırmazdı. Belkide sayıyla yenebilecek biridir fury, bu stil meselesidir fury çok iyidir demiyorum yanlış anlaşılmasın

Metehan Ateş
Üye
★★
Metehan Ateş

Gereksiz bir haber

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

aynen reis ya … neden böyle bi soru sorarsınki ve wilder neden böyle bi cevap veriyosunki kardeşim

Metehan Ateş
Üye
★★
Metehan Ateş
Öyle abi sorun zaten yanlış mike tyson ununu elemiş eleğini duvara asmış adam gelip gidip neden eski adamları kıyaslıyorsunuz ki wilder bir an gaflete düşmüş öyle bir cevap vermiş arkadaşlar da vuralım öldürelim idam edelim moduna girmiş bizde biliyoruz zaten tyson karşısında bir varlık gösteremeyeceğini veyahut bu cevabı aj fury verse neden ciddiye alayım dalgınlığına gelmiş vermiş deriz arkadaşlar büyütmüş… Devamını oku »
ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt
seni bilmem ama joshua ve fury böyle birşey dese ben ağzıma geleni söylerdim. nasrettin hocanın evine hırsız girmiş. ertesi gün köyde bu olay duyulunca gelen geçen nasrettin hocaya ”yav hoca sen nasıl bir adamsın? hiç mi kapıları kapatmadın. o hırsız nasıl içeri girdi” diye türlü türlü serzenişte bulunurken hoca dan bomba bir cevap gelmiş. ”yahu tamam bende aptallık ettim ama… Devamını oku »
Metehan Ateş
Üye
★★
Metehan Ateş

sende haklısın

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

sen varya sen ahmet reis nedir bu wilderciların senden çektiği 🙂

Junkie
Üye
★★
Junkie

helal ahmetim bu wildercilere kalsa suçlu tyson olcak nerdeyse :D:D

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

tysondada ufak bi kaşarlık var tabi 🙂

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt
herşeyden önce wilder ın demesi gereken şey ”tyson çok büyük bir efsaneydi. onu yeneceğimi düşünsem bile bunu söyleyemem” gibi bir cümleydi. wilder ise sadece tyson a değil alayına gider yaptı. yahu adamlar senden yıllar önce boks yapıp senden çok daha teknik dövüşmüşler insan bi saygı duyar değil mi? ayrıca wilder bu tekniğiyle kendisini en iyisi olarak mı görüyor? şahsi fikrim… Devamını oku »
Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

ahmet reis dediklerinde kesinlikle haklısın ama beni döverdi demeside normal bi cevap olmazdı insanın kendine saygısızlık olurdu … döverim demesi ne kadar saçmalıksa dayak yerdim demeside saçmalık olurdu

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

o zaman eski boksörlerle kıyaslanmak istemiyorum falan desin 🙂 adam basbayağı tüm zamanların en iyi ağır sikleti benim demeye getirmiş. neyse seni de daha fazla üzmeyelim ve bu konuyu kapatalım 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

hahaha 🙂 yeminle amacım wilderi savunmak değil ama sadece döverdim yerine soruyu senin dediğin şekilde savuştursaydı daha iyi olurdu zaten tüm zamanların en iyisiyim demesi komedi filmlerine konu olur bu berbat savunmasıyla nasıl en iyi olucaksa …

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

adam hem tarihte hem gelecekte dövüşeceğim herkesi nakavt ederdim diyor. ona sor 🙂

VolkanK
Üye
VolkanK

Tyson douglas maçı öncesi artık antrenmanlarını bile tam olarak yapmıyormustu pek gerek kalmıyor gibilerinden ifadeleri vardı. Ayrıca maçları kısa sürdüğü için 9. roundtan sonra yoruluyordu mike reiz- lewis maçı adil şartlarda olan bi maç deildi

mdeniz
Üye
mdeniz

bu cevabı ağzından çıkanı kulağı duymayan, kimseye saygısı olmayan fury den beklerdim ama o bu sefer politik cevap vermeyi tercih etmiş.

birde ringe çıkmadan kimin yeneceği belli olmaz.

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

nedense sadece wildercı arkadaşlar bu haberi gereksiz buluyor 🙂

sa yo na ra
Üye
★★★
sa yo na ra

Ustam katılır mısın bilmiyorum lakin, aralarında bir tek tyson Fury’nin şansı olduğunu düşünüyorum. Günümüzdeki ağır sıklet boksörleri içerisinde ali’ye yaklaşabilecek tek boksör bence tyson Fury’dir. Keşke Kilolarından kurtulsa da en kısa zamanda ringlere geri dönse..

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

bende kesinlikle öyle düşünüyorum. son yıllarda efsane ışığı gördüğüm tek ağır sikletti. yeteneğine yazık etti adam.

Conan ☾✬
Üye
★★★
Conan ☾✬

@ahmet@ ben haberi gereksiz değil, art niyetli buluyorum. onlarca önemli boks haberini yayınlamıyorlar. bula bula bunu yayınlıyorlar.

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

ama tamda bu sitede konuşulacak, tartışılacak cinsten bir haber 🙂 ortada maç yok bişey yok haber çıkalı 2-3 saat olmuş 80 tane yorum yapılmış. art niyet değilde ilgi çekeceği düşünüldüğünden dolayı paylaşılmıştır bence.

sa yo na ra
Üye
★★★
sa yo na ra

conan sensei ”müslüm” diye film çıkacak müslüm baba için fragmanını gördün mü?

Conan ☾✬
Üye
★★★
Conan ☾✬

fragmanı 3-4 kez izledim. güzel bir film olacak. kesinlikle sinemada izlerim.

sa yo na ra
Üye
★★★
sa yo na ra

erkan can bile var filmde sensei daha ne olsun.

Conan ☾✬
Üye
★★★
Conan ☾✬

bakalım sinemada kaç seyirci izleyecek.

Conan ☾✬
Üye
★★★
Conan ☾✬

muhterem nurun anlattıklarıyla yazılan müslümden bahseden kitabı okudum. müslüm baba çok acı bir hayat yaşamış. daha küçük yaşta babası annesini gözünün önünde bıçaklayarak öldürmüş. askere gitme dönemindeki kardeşini jandarmaya ispiyon etmiş, o çıkan arbedede kardeşi ölmüş sanırım. geçirdiği kamyon kazasını da bilirsin. valla bunlar bizim başımıza gelse neler olurdu düşünemiyorum. allah rahmet etsin. büyük yorumcuydu, efendi bir adamdı.

sa yo na ra
Üye
★★★
sa yo na ra

bana yazacak bir şey bırakmamışsın abi saygılar.

Abdullah yılmaz
Üye
★★
Abdullah yılmaz

değil vilder, tayson günümüzdeki tüm ağır sıkletleri ringe gömerdi. vilder tayson’a 1 raund değil, 30 saniye bile dayanamazdı. tayson içeri girip vildere aparkatı çaktığı gibi vilder samanyolu galaksisinindeki tüm yıldızları sayar gelirdi 🙂

sa yo na ra
Üye
★★★
sa yo na ra

+1

sircainsaat
Üye
sircainsaat

Bu haber nedne yapıldı ağzının ayarı yok Deontayın….

İşin kötüsü eddy horn sıkıştırdı bunu iyice ,whyte wbc 1 numara miller 3 4 sırada,joshua kemerleri topladı öyle ya da böyle eddy horn seni sıkıştırdı 2018 2019 2020 o kemer gidecek

Seni severim ama bayagı saçmaladın akli dengen gitti aslanım senin

Remzi BAYSOYU
Üye
Remzi BAYSOYU

bu eski yeni tartışmalarını sevmem lakin tyson wilderı komaya sokardı birde alayına gider yapmış foreman lennox ali sen daha fırsatın varken wladimir ile karşılaşmamışsın alayına gider yapıyorsun

Silver
Üye
Silver

birak tyson i onun turevi olan david tua bile 3 unu brutal yapardi…ki zaten sitede adi gecmis ve kendisine layik oldugu deger verilmisti…ne diyelim o ve onun gibiler 90 larda piyasada olmakla sanssiz bizlerde bu zamanda agir sikleti takip etmekle sanssiziz…

Silver
Üye
Silver

yaniliyorumdur belki ama wilder- tyson maci buna benzer birsey olurdu herhalde…https://www.youtube.com/watch?v=O2cIFAbOU4Q&ab_channel=TysonProductions

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

helal oslun onur mükemmel yorum kardeşim …

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

hahahaah :)kahkaha attım valla allah razı olsun senden .. kanka sen tkdw yaz o zaman 🙂

Silver
Üye
Silver

kimse sugar ray leonard i thomas hearn u marvin hagleri gunumuzle kiyaslamiyor cunku orta siklet suan ha bire efsaneler cikariyor…senin bahsettigin durum yine kendin soyledigin gibi agir sikletin seviyesizliginden oluyor…herkes birsekilde bu spordan zevk almaya calisiyor…

Thereem
Ziyaretçi
Thereem
Tyson’un stand up komedisini izlemeyen varsa tavsiye ederim.İsmi ”tartışmasız gerçek”… Adam cus damato yaşarken askeri kamptan beter halde çalışmış yıllarca.Kadın yok,seks yok,eylence yok…inanılmaz bir disiplin…Cus damato ölünce adam zıvanadan çıktı zaten.Birde kevin rooney’la yollar ayrılınca tamemen bitti… Motivasyon çok önemli birşey…o prime dönemindeki açlık kalmıyor.Para,şan,şöhret…ayrıca tysonun stili inanılmaz bir kondüsyon isteyen bir stil…o eskiv fent kombinasyonlarını şöyle bir 5-6 dakika… Devamını oku »
Hotter
Üye
★★★

thereem mükemmel bir yazı olmuş. eline sağlık.

Ayaz
Üye
Ayaz

wilder ı severim ama son zamanlarda çok gaf yapıyor.
prime döneminde ki haye bile sparring de wilder a boks dersi vermişken,hiç kimse kusura bakmasın prime tyson, wilder in içinden geçerdi.ayrıca insanların atladığı konu dovustukleri dönem farkı.tyson yeni jenerasyon boksör olmuş olsaydı haliyle daha gelismis anabolizanlar kullanıp daha da güçlü bir boksör olacaktı.

Hotter
Üye
★★★

kolovkin sen sakaryalımısın ? hafız kelimesini çok kullanıyorsun

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

bide Malatyalı çıkarsa o zaman çok gülerim kanka şey pardon hafız 🙂

Kızılderelı
Üye
★★
Kızılderelı

Kolovkin sen Ortiz e çok güveniyorsun ancak 1 martta Ortiz yenilecek görüşündeyim sanırım kötü bir nakavt olacak

Dr. Hannibal
Üye
Dr. Hannibal

Wilderın bu küstah cevabına şaşırdık mi tabiki hayır,gard almayı bilmeyen teknikle yakından uzaktan alakası olmayan basketçi tyson’ı prime döneminde yencekmiş..

fix1
Üye
fix1

doğruyu söylemek gerekirse fury den bekliyordum bu cevabı. Ama s.dikli wilder söylemiş. şimdi dahada gıcık oldum balonsavara.

fix1
Üye
fix1

sürekli bizim boksörlerimizin cahilliklerinden dem vuruyor ve eleştiriyordum. şimdi hem selçuktan hemde avniden özürdiliyorum. wilderin bu cahilce ve öküzane hareketinden sonra, wilder bizim boksörlerin ayaklarını yıkayıp suyunu içse yeridir. bizimkiler en azından had’lerini biliyorlar.

WildervsJoshuaa
Üye
WildervsJoshuaa
3 boksorunde elleri ince nakavt ozellikleri yok . hepsi yipratarak veya iyi bir kombinelerle nakavt arar . ve yukaridan yymruk vururlar . teknik boksorlerdir . widlerin tarzi biraz daginik mike tysonun uzun versiyonu gibi . wilder pek kombine vurmaz oda durek ceneye yapistirir veya ikili jabla duz yumruklarla indirir . bunlarin 3 u boks maci yapsa mike tysonla hepsi hafif… Devamını oku »
tipitip
Üye
★★★
tipitip

Bu yorumla wilder bizi biraz güç durumda bırakmış, dolayısıyla ateşli taraftarları olarak onun hakkında güzel şeyler söylememizi biraz zorlaştırmış…Fakat yine de, anlamsız bir sorunun anlamsız bir cevabından ötürü wilder ı da çok fazla sorumlu tutmuyorum…Nihayetinde Fantastik bir sorunun cevabi biraz hayali olabilir, elbette…
selamlar…

wilderreis
Üye
wilderreis

Mike kokoya para yiyen karılaralara soner’in tabiriyle pompaya fazla düşkün olmasaydı
Karısı tarafından brat pittle aldatılmasaydı, Don king vampirinin eline düşüp antronerine yol vernmeseydi akabinde Tecavuz olayları hapse girmesi olmasaydı.ne lenox kalırdı ne holyfield
Nede digerleri.cok sıkıntı yaşamış mike reis

Conan ☾✬
Üye
★★★
Conan ☾✬

mike reyiz de bir insandı. hatasız kul olmaz. kavun tatlıydı mike reyiz napsın?

Junkie
Üye
★★
Junkie

:):)

wilderreis
Üye
wilderreis

+1

Destiny
Üye
Destiny

kendinizi wilder in yerine koyun wbc şampiyonluk kemeri gibi bir kemer var elinizde şampiyonsunuz ve birinin üstünlüğünü kabul etmenizi bekliyorlar sizden.dövüşmeden o kişinin sizden üstün olduğunu kabul eder miydiniz?? evet mike tyson ın üstünlüğünü kabul etmemiş olabilir fakat hepimiz mike tyson ın onu yeneceğini biliyoruz.özgüveni,egosu wbc kemerinden geliyordur.her insan hata yapabilir…

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

ADAMSIN ASLAN KARDEŞİM BENİM … neden o beni döverdi diyerek kendini ezdirsinki ..

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Kendini ezdirmekle hiçbir alakası yok. Tysonda Ali benden çok daha iyi beni yenerdi diyor ama insanlar bazıları tyson bazıları ali diyor . Gayet normal birşey bu tartışmalar. Ama bu tysonu ezdirmedi Aliye olan saygısını göstermiş oldu. Wilder da deseydi beni nakavt ederdi kendine ezdirmenin aksisine saygısını göstermiş olurdu. Ama o küstah ca herkesi yenerim demek istedi .

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

kanguru ben herkesi yenerim dediğini duymadım benim tek takıldığım mevzu adam beni döverdi niye desin ya bu yüzden adama kızma hakkınız yok kusura bakma … herkes sizin gibi düşünmeye mecbur değil … kibarca soruyu geçiştirseydiiyiydi döverdim diyerek eşşeklik yapmış haklısınız

Destiny
Üye
Destiny
kanguru kardeşim sen hüç gaza gelip yapamayacağın şeylere yapabilirim demedin mi adamın bir anlık dalgınlığına geldi belki,belki o an gaza geldi.yapmayın gözünüzü seveyim.koskoca ülkeler,kavimler,devletler hata yaparken bir adamın hata yapmaması mümkün mü?? orhan baba bile şarkısında söylüyor hatasız kul olmaz diye.wilder de mike reyizi bir anlık stiverne nin yerine koymuştur.boyu kısa boyuna göre fazla kilolu bunu knock out ederim demiştir.wilder… Devamını oku »
Destiny
Üye
Destiny
*hiç* Wilder mütevazi bir adam değil ve diğer insanların üstünlüğünü kabul edemiyor fakat wilder in ortiz maçından sonra daha alçak gönüllü olacağını ve rakiplerini ciddiye alan biri olacağını düşünüyorum.çünkü ortiz yetenekli bir boksör.ortizle yaptığı iyi bir maç wilder i kendine getirecektir.maç sonucu tahminim olarak ta wilder in 9.raundda tko ile yeneceğini düşünüyorum.ayrıca neden 9 dersen ortiz in reach i ve… Devamını oku »
Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Gidip wilderi öldürelim lanetleyelim demiyorum beyler. Hata olduğunu söylüyorum kendi açımdan. Tkdw ye katılmıyorum wilder tyson beni yenerdi deseydi ezik bir durumda olmazdo eminim birkaç haterin saygısını bile kazanırdı. Benim gözümde wilder hanesine 1 eksi yapmıştır. Kim yaparsa yapsın aynı tutumu gösteririm. Sizde hata olduğunu düşünüyorsunuz zaten tabikide sevmeye devam edebilirsiniz sıkıntı yok

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Kanguru goruslerine saygı duyuyorum kardeşim …tabikide wilderi sevmeye devam edicem sonucta benim onu sevme sebebim sahne şovları ringde yaydığı enerji … Nakavtcı olması kemer sahibi olması felan değil … Hayırlı geceler

Thereem
Ziyaretçi
Thereem
Aslında tyson’a bile gerek…bu üçünü vitali kliçko 3 gün sırayla yenerdi.Tarzları çok farklı olsada tyson ve vitali benim aynı derecede sevdiğim ve hayran olduğum boksörler… Vitali daha kültürlü,aklı başında ve stilide müsait olduğu için geç yaşlara kadar muhteşem bir şekilde boks yaptı.Hiç KD bile olmadan kariyerini bitirdi. Tyson prime dönemi çok eskide ama Vitali daha yakın.Sizde Form’da bir vitali bu… Devamını oku »
tipitip
Üye
★★★
tipitip
Yorumları genel olarak gezdim de eleştiriler biraz fazla “ciddi” ve “gerçekçi” olmuş…Wilder i hayali bir sorunun karşısında gerçekçi bir tutum takınmamakla eleştirmek biraz ölçüsüz olur gibi geliyor bana…Zira Ütopik bir soru karşısında belli ki hayali varsayımlara tutunmuş wilder…Hayallerinde tyson u yendiğini kurguluyorsa bunu bir “senaryo” seviyesinde görüp kabul etmek biraz daha yerli yerinde bir yaklaşım olabilir…Hayali bir soruya gerçekçi bir… Devamını oku »
elpatron
Üye
elpatron
tipik wilder açıklaması.dorticos wilder aynı tip benzer boksörler.sadece sol sag arada sert yumruk savuran ring iqsu düşük tip.gassiev gibi ortalama üstü bir teknik karşısında bile haşat oldu bu teknik.tyson wilderı 1. raundda ko eder içinden geçer.heralde tysonı yenebilecek en son boksör vitaliydi.wladimirde o sertlige dayanamazdı.prime tyson ı ne ali ne foreman ne lenox yenebilirdi(bence) sadece sadece kendisi yenebilirdi ve öyle… Devamını oku »
VolkanK
Üye
VolkanK

Nerden buluyorsun bu cesareti diye sormazlarmı adama— kolofkin

jackal
Üye
jackal

hayller prime mike tyson hayatlar bermane stinerve jason gavern 😀

fix1
Üye
fix1

son dönemlerde okuduğum en güzel kapak olmuş… Adam tysonu yenerim diyor. maç yaptığı adamların en prestijlisi stiverne 🙂

GGG
Üye
★★
GGG

Mike Tyson robot değil ki. Tyson yenilmezdi diye birşey yok. prime Tyson’u Douglas yendi mesela. Tabiki günümüz ağır sikletlerinin hiçbiri Tyson’u yenemezdi. Hatta tarihte mike Tyson’u yenebilecek boksör sayısı bir elin parmaklarını geçmez. Ama Tyson bir Mayweather değil

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt
kusura bakmada tyson kim mayweather kim? mayweather o şartlarda boksör olsaydı tyson ın yarısı kadar bile ünlü olamazdı. güç, teknik ve hız. bu üç özelliğinde fazlasıyla bulunduğu tarihteki pek az boksörden biridir. tyson ın prime dönemi cus d’amoto ile çalıştığı zamanlardır. douglas maçına kötü yollara düşmüş, hocasız kalmış, antrenman bile yapmayan haliyle çıktı. bu adam boks tarihinin görmüş olduğu en… Devamını oku »
VolkanK
Üye
VolkanK

Floyd bu dönemde 300 m. hasılat yapıyorsa Tyson 1000. Yapardı abartmıyorum

Chorniy
Üye
Chorniy

Mayweathwer ile Tyson’ı karşılaştıran Ahmet Kurt cahilliği… Rezalet…. Sırf gerçek hayatta loser siniz diye bu Floyd düşmanlığı.

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

kaybol

tipitip
Üye
★★★
tipitip

Ciddiye alma Ahmet hocam biz seni de biliyoruz tolleri de..

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

https://www.youtube.com/watch?v=70rrGZwvAYE
şu videoyu lütfen izle. orta siklet düzeyindeki boyuyla ağır sikleti darmaduman etmiş bu efsaneyi izleyebildiğin için tanrıya şükret. tyson dediğimiz adam dünyaya 100 yılda 1 kez anca gelir.

the replicant
Üye
the replicant

hocam mike tyson prime döneminde iken wilder anca ona sinek vızıltısı gibi gelirdi. az daha eric molinaya knock down olacak adam aptal aptal konuşmalar yapıyor. şaka mısınız ya siz 😀 luis ortiz wilder ı knock down edince surat ifadenizi görmek isterdim gerçekten. 3 mart’ta göreceğiz bakalım neymiş wilder.

sircainsaat
Üye
sircainsaat

Arkadaşlar sizden ricam yorum yazıyorum gitmiyor galiba geliyor mu yorumlarım ben sayfada göremiyorum beyler

Prorsum
Üye
★★
Prorsum
Deli’nin biri kuyuya taş atmış 40 kişi çıkaramamış herkes “ne alaka neden bu kadar haber varken böyle bir sey haber oluyor ki” diye serzenişte bulunadursun yorum sayısına bakarsak nedenini anlarız. Wilder’a hiç bir şey demiyorum istediği cevabi verir bu o’nu saygısız yapmaz, fury ve joshuayı da samimiyetsiz yapmaz ennihayetinde tipitip’in dediği gibi cevabı asla verilemeyecek bir soru bu beni asıl… Devamını oku »
tipitip
Üye
★★★
tipitip

+100

darkdante69
Ziyaretçi
darkdante69

deontay wilder fanları valla ağır yokluk çekio boks dünyasında başka açıklaması yok adam 10 sene sora hatırlancak mı buradakıler dsında cok şüpheliyim ne sosyal medyada kuvvetli ne bi global sporcu ne de para kazanabiliyor cidden ilk yenilgisinde silinecek tarih sayfasından boşuna adamı ünlü yaptık burada…

ömer uzel
Üye
ömer uzel

Fury sayıyla, Ortiz nakavtla yenerdi, Haye’de teknik nakavtla yenerdi Tyson’u. Tyson’da ilk 5 rauntta nakavtla yenerdi Wilder ve Jashua’yı.

VolkanK
Üye
VolkanK

Haye demeseydin bari ya ulan nedir bu sendeki Tyson düşmanlığı _ by holyfield

ömer uzel
Üye
ömer uzel
Kardeşim ben Tyson düşmanı değilim..Tyson sever bazı arkadaşlar onun prime timesini 1987-89 arasında ki Berbick- Carl Williams maçları olarak sınırlarken ben 2001’de ki Brian Nielsen maçına kadar Prime time’sini kaybetmedi diyorum. Tyson, Douglas ve Holyfield’e yenilmeseydi hiç kimse Tyson bitik demeyecekti. Douglas maçında hakem Douglas’a 13 saniye saymış gibi yorumlar okudum. Çok komik. Hakemin kolunda saat yok ikincisi Douglas hakemin… Devamını oku »
VolkanK
Üye
VolkanK

Sen Tyson’u sevmiyorsun buda bi eksiklik

ömer uzel
Üye
ömer uzel

Neyse dostum ne anlatsak boş. Bu sayfada neye inanıyorsam onu yazdım bir yıldır. Sevmesem çıkıp sevmem derim. Kimseden korkum yok kimsenin kınamasından da çekincem yok. Dedim ya ne anlatsak boş

jackal
Üye
jackal

haye mi yeniyo tysonu 😀 allahtan chisora dillian whyte yener dememissin 😀

Bedir Altın
Üye
Bedir Altın

Joshua nın bazı hayranları şimdiden onu ağırsikletin goat ı ilan ederken, joshua hele bi durun diyor.

wilder in çoğu hayranı wilder iyi ama eksikleri var efsane de değil derken, wilder kendini goat ilan ediyor.

acaba kim doğru söylüyor?????

galiba wilder in kendisi ve joshua fanları uçmuşlar…

ama hiç kimsenin ağzına “ben en iyiyim, herkesi yenerim” lafı Ali nin ağzına yakıştığı gibi yakışmıyor. örnek: wilder…

GGG44
Üye
★★
GGG44

prime tysonı yenebilecek bir boksör oldugunu düşünmüyorum.

not :m.aliyi hiç düşünmek bile istemedim tysonla aynı ringde o yüzden ikisi farklı yerde benim için…

irfan çakmakçı
Üye
irfan çakmakçı
döt kalesi wilder 33 yaşına gelmiş 39 maçın var bir tane iki yıldızlı boksör yenmisligin yok verdiğin cevaba bak herhalde taysonu stivern zannediyor yavşak herif.önce bir gerçek boksör ortizle bir mac yap bir görelim marifetini ondan sonra konuş.bu wbc çok düzenbaz bir federasyon türlü hilelerle bu adamı buraya kadar getirdiler.marangoz kasap kebapçı bar fedais şoför yenerek 39 mac iyi numara… Devamını oku »
Antiwilder
Üye
★★
Antiwilder

Biz sana siteye donme demedik hobi olarak yine don ama bu yorumlarla degil.yinede guldum sagol..
Karsiyakaliyi gecma potansiyeli goruyorum sende 🙂

jackal
Üye
jackal

beyler kim bu karsıyakalı ben sitede 2-3 ay yoktum işlerim vardı o ara gelmis galiba 🙂 bu site boks üstadından ordinaryusundan tut joshuayı yenecek genclere kadar nelerini gördü 😀

Selmanilhan
Üye
★★
Selmanilhan

Conan başkanım ve mehmet ertem beye ana avrat sövmüş saymış saygısız küfürbaz birisiymiş bende tanımıyom ama öylr duydum hatta ben ilk üye olduğumda samsunlu niki ile beni karşıyakalı sanmışlardı

Selmanilhan
Üye
★★
Selmanilhan

Küfürlü yorum yapması lazım @antiwilder kanka

Antiwilder
Üye
★★
Antiwilder

Uysk-gassiev bahis oranlari.
Usyk 1.35
Gassiev 3.25
Erken oranlar olsada degismez cok.
Usyk oldukca favori.

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Bu kadar fark beklemiyordum oranlarda . 1.80e 2.00 falan daha mantıklı olurdu ama usyk favori olması normal

jackal
Üye
jackal

yorum gitmemis yeniden yazıyım. gardasım bu avrupalı bahisciler bokstan felan anlamıyor sinek ısırıgı gibi vuran usyk anca amir khanı devirir usyk kimmis gassievin yanında (!)

gokayketeci
Üye
gokayketeci

39 çöp adamı yen, nakavt oranın %95’in üzerinde olsun sonra gel Muhammed Ali gibi bir efsaneye rakip olabilecek bir adamı yenerim diye böbürlen medya kopsun 😀

Selmanilhan
Üye
★★
Selmanilhan
Fark ettinizmi parker’e sormamışlar parkeri kimse iplemiyo şanslı bi şampiyon çünki parker hem ıbf’de hem wbo’da 1 numaradaydı wba wbo ıbo boştaydı oralarda kliçko 1 numaraydı fury ile rövanş yapması gerekiyodu yapamadılar parkerin seçeneği sıradsn bi boksöre karşı wbo kemerini seçti ıbf’de joshua ile dövüşebilirdi ama yapmadı şimdi bi kaç kişi parker joshuayı yenecek diyip onu avatar yapanlar var bu… Devamını oku »
Chorniy
Üye
Chorniy

Mike tysona sadece internetten en iyi nakavtlar yazıp izleyenler çok iyi der. Tyson’ı öyle bir anlatıyorsunuz ki gören de sanacak 24 yaşında iken Douglas’a nakavt olan, antrenmanda C klas Japon bir boksöre kd olan, Lennox ve Holyfield maçlarında çaresiz duruma düşen adam değil bu. Kısacası, abartılmış bir balondur ve boks kaynaklarının çoğunda ilk 30-40’a giremediği de bunu gösteriyor.

elpatron
Üye
elpatron

Git fifa

elpatron
Üye
elpatron

Oyna sacmaliyorsun sadece

Bronze_bomber
Üye
Bronze_bomber

Helal olsun wilder reise samimi adam işte bence tysonı yenme olasılıgı vardı.sonuçta douglasa nakavt oldu.30 yaşlarda zaten rezaletti hollyfield olsun lewis olsun dalga geçe geçe dövdüler tysonı

Yasin Yavuzyılmaz
Üye
★★

anlamsız bir soru ve gereksiz. cevap bile vermemeleri lazım, ama genelde eski boksörlerden konuşulurken onlar onure edilir. joshua ve fury öyle yapmış. wilder ciddi ciddi cevap vermiş. sebebi ise bence “eğitimsizlik”, bütün dünyayı kendinden ibaret sanmamak lazım. bu cevabına siz güldünüz ama benim açıkçası canım sıkıldı. en kötü ortalama veya politik bir cevap ver “bilmiyorum”de bari.

Manuel Caicedo
Üye
Manuel Caicedo

Ha ha ha Şaşırdık mı ? hayır. Wildercilere sormal lazım hala bu adamı niye savunuyorsunuz ? diye. Adamın eski ünlü boksörlere saygısı bile yok.

Manuel Caicedo
Üye
Manuel Caicedo

Bu wilder de saygı ve kültür eksikliği var sanırım çok farklı açıklamalar yapmaya başladı.

darkdante69
Ziyaretçi
darkdante69
Abi adam amerikan apaçisi kültür saygınlk ne arar grrçek boksor bole şovlar yapmaz soğukkanlı olur bakma işte biraz istatistik kastı en üste çıkardılar ama buradaki herkes çok iyimser olsa da şunu unutuyor boks dünyada en çok şike ve bahisin yapıldığı spordur bu sporun da ağır baronları var ve kimse bu kadar promosyon yapılmışken joshua wilder maçının önüne geçemez geçirtmezler youtube… Devamını oku »
Manuel Caicedo
Üye
Manuel Caicedo

+1000 dostum sonuna kadar katılıyorum. 50 milyon dolarlık popüler joshua varken 1 milyon dolara maçlara çıkan wilder wbc kemerinden başka kemer göremez o da 39-0 lık balon koleksiyonu ve şikeli maçlar federasyonu ayarlama hakemleri ayarlama sonra wilder beyimiz açıklama yapıyor ben Tyson u nakavt ederim 🙂

Nakavt edersin wilder ama rüyanda 🙂 🙂

EA24
Üye
EA24

Cevapları okumadan kesin boş konuşan Wilder olabilir diye ön yargı geliştirmiştim. Haksız da çıkmadım… Gerçekten zerre savunma yapamayan bir boksör ve eksiklerinin farkında bile değil! Çok komik adam… AJ savunmasını her geçen gün geliştiriyor. Bence T.F. de kolay devrilecek bir adam değil. Kanaatim; Wilder, Mike T. dan aldığı ilk yumrukla kesin yere düşer, hele ki aparkat ise komalık olurdu!

EA24
Üye
EA24
Yorumları okuyunca “ağzı olan konuşuyor” sözü geldi aklıma. 🙂 Ne kadar boş adam dolu içerisi! Klasik sosyal medya sorunu burada da fazla fazla mevcut! Mike Tysonéa balon diyenler var 🙂 Ya hu aklın yok bari sus, akıllı bellesinler. 😉 Yazıyorsun neye dayanarak! Balon dedin bitti mi? Dayanak! İçerik! Sıfır! Tarihin en önemli “50 boksöründen” biri olarak düşünülen (ki izlediklerim içinde… Devamını oku »
weta
Üye
★★

Benim günahım neydi de bu şeyi okudum ya?

unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch
cemal sen kollamadan bahsedip, takam macindaki hajem. kararindan ve ingiltere disina cikamayan odkekten bahsetseydin ya guzel kardesim. inandirici olmamis, boşhua her macinda 50milyon dolarmis. meydanı boş bulup nasılda ucuyosunuz, boshuanin wlad macindan aldigi para bile 50 milyon degil. az yavas sallayin, saciniz basınız dagiliyo, ha prime tysonu bence wilderda yenemezdi, prime tysonu kimse yenemezdi, ona bi lafim yok. ama wilder… Devamını oku »
darkdante69
Ziyaretçi
darkdante69
Üstat konu joshuanın kazandığı para değil marka değeri senn gozun bomb squad dan kör olmuş ondan asıl olayı goremıosn ağır sıklet uzun zaman sonra bu kadar popüler olmuşken ve para getırıyorken bu para kaynagını wilderla beraber ortalama bi seviyede tutmak istemez bu işin titanları joshua üstünden yürümeyi tercih edecektir 2019 da joshua wilder 2 gorecegız belkı bokunu cıkarıp 3 leme… Devamını oku »
darkdante69
Ziyaretçi
darkdante69

Onur bi zamanlar bu tartışmanın bir tarafı da sendin maşallah joshua ile ytıp kalkıpdn bnce sen bu konuda bunu soleme yarın profıl resmen falan değişir mazallah…

Tugay Özay
Üye
Tugay Özay

Yanlış zeminde sorulan sorunun doğru cevabı olmazmış…

Tyson Fury
Üye
Tyson Fury
wilder’in verdigi cevabı cok fazla tasvip etmesemde büyütülecek bir şey olmadıgını düşünüyorum kendine olan özgüvenini gösteriyor şu an için bir marka degeri yok ve dikkat cekmeye calısıyor böyle demeclere gerek yok ortizi yenerse zaten bütün kapılar sonuna kadar acılacak kendisine işin garibi buradaki şahısların avukatı rolüne bürünmesi inanın arkadaslar sitedeki kardeşlerimin cogu zaten 30 yas üstü kimsenin fanı olmanın bir… Devamını oku »
Roman
Üye
★★
Roman

ULAN JOSHUA SEN ADAMSIN. WILDER TAM BIR PISLIK UA BU KADAR ITICI VE KARAKTERSIZ BIR KISILIK OLAMAZ. ARALARINDA FURY NIN SANSI VAR 2.06 BOYU VAR. BELKI YANINA YAKLASTIRMAZDI. AMA FURY DE BENI HASAT EDERDI DEMIS. DIYECEK BISEY YOK. INSANLAR NEDEN BU ADAMI PARDON ADAM DEDIM SEVİYOR. BALON GIBI PATLAYINCA UZULECEKSINIZ.

GGG KRAL
Üye
GGG KRAL

şu wilder eric molina gibi bir boksörün sol yumruğu ile sallanan wildermi 19 luk tyson u yenecek :)))))

Izzet Beterbiev
Üye
Izzet Beterbiev

Wilder’in cevabı hoşuma gitti.Onu bunu bilmem ama Tyson’nında dediği gibi bir boksörün ilk önce kendine güveni olmalı eğer bu güven varsa sonuç %50 %50 dir kendine güvenin yoksa o karşılaşmayı kaybetme ihtimalin %51 dir.