Amatör Mücadele SporlarıBoks

Ağır Sıklet Tarihinde En Unutulmaz 5 Sürpriz Galibiyet ve Bahis Oranları

Konu Başlıkları

Joshua vs Ruiz Jr

Meksikalı Andy Ruiz Jr’ın Anthony Joshua’yı 7. rauntta nakavt etmesinin ardından elbette geçmişe döndük ve eski unutulmaz galibiyetleri sizler için arşivlerden çıkardık.

İşte Tarihe Damga vuran 5 Sürpriz Galibiyet!

5- Michael Spinks vs Holmes / 1’e 6 Oran – 1985

4- Leon Spinks vs Muhammed Ali / 1’e 10 Oran – 1978

3- Andy Ruiz jr vs Anthon Joshua / 1’e 11 Oran – 2019

2- Haşim Rahman vs Lennox Lewis / 1’e 20 Oran – 2001

1- Michael Dougles vs Mike Tyson / 1’e 42 Oran – 1990

0 0 votes
Article Rating

Fight Club

Fightclub, Türkiye'nin En büyük dövüş sporları sitesi

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
119 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
Mami
Mami
4 yıl önce

Aslanım lennox 2.macta bayılttı hasimi ve alide rovansta leonu yendi ve kemerini geri aldı bakalim joshuayi gorucez

cemil aslan
cemil aslan
4 yıl önce

Hahaha :)) patladı balonlardan biri nihayet. Helal sana Ruiz darısı wayıldır’ın başına. Haydi aslanım 🙂

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
4 yıl önce
Reply to  cemil aslan

Soner dayı bu yorumunu görmesin ! 🙂 Boks namına vilder de jashua da balon idi buna hep inandım. Ama vilder bir tık daha iyi. Hele öldürücü sağı yok mu namıssız vurduğunda adamın ruhunu bedeninden ayırıyor. Onun haricinde bir numarası yok. O da yenilmiyorsa sebebi iyi bir boksör olduğu için değil ; kliçko gibi dayak yemediği için. Bi Ortiz yakaladı o… Devamını oku »

cemil aslan
cemil aslan
4 yıl önce

Aynen Abdullah kardeşim, bu arada yorumum yönetici onayına takıldı. Soner reise Yakup kardeşime ve wayıldır sever kardeşlerime selam olsun ama gerçek bu böyle 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
4 yıl önce
Reply to  cemil aslan

Aleykum selam cemilim sağol varol … bu arada hoşgeldin kardeşim bayadır yoktun ortalıkta

cemil aslan
cemil aslan
4 yıl önce

Teşekkürler kardeşim 🙂 pek yazmıyorum ama sizleri arada takip ediyorum kardeşim, yorumlarınızı okumak keyifli oluyor 🙂

Conan
Conan
4 yıl önce

Bir numarası yok ha? Bunu ancak boks bilgisi kıt veya art niyetli biri söyleyebilir. Seni art niyetli kategorisine alıyorum.

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
4 yıl önce
Reply to  Conan

Evet abi. Art niyet değil durum tesbiti benim görüşüm bu. Dediğim gibi sadece bir sağı var başka hiç bir şeyi yok. Örneğin Spilka maçında 7 raund hiç bir şey yapamadı tek kroşe ile adamı götürdü. Fury maçında yine öyle, fury resmen onunla oynadı. vilder Maçı puan ile kaybetti. Allah sadece bir sağ kroşe vermiş. Savunma, teknik, ringi kullanma, boks zekası,… Devamını oku »

Conan
Conan
4 yıl önce

Senin de boks bilgin sınırlı o xaman kardeşim. Veya art niyetin gerçekleri görmeni engelliyor. Neyse Wilder undisputed olduğunda elini öpmek için sıraya dizileceksiniz.

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
4 yıl önce
Reply to  Conan

Abi boks bilgimi sınırlı görebilirsin bu normal bir durum. Kusursuz bir boks bileğisine sahip olduğumu iddia etmiyorum. Ama art niyetli olmamı gerektirecek bir durum yok. İkimizde vilder’in galibiyetinden pay almıyoruz. Sadece bu konudaki düşüncelerimi söylüyorum.

HAYEEE
HAYEEE
4 yıl önce
Reply to  cemil aslan

aynen öyle 🙂

Jesse Clark
Jesse Clark
4 yıl önce
Reply to  cemil aslan

Hangi boksörün holiganısın bilmiyorum ama çok boş konuşmuşsun.. wilder ve aj’ya balon dersek boksun boş bir spor olduğunu ifade etmiş oluruz.. Emin’im wilder da aj da rövanşları alacaktır (fury – ruiz ) gerçi ben hala wilderin furyi yendiğini düşünenlerdenim

cüneyt aydın
cüneyt aydın
4 yıl önce

bir eleştiride siteye , maç gelene kadar haber yapmıyorsunuz siteyi kitliyorsunuz . mactan sonra baslıyorsunuz haberleri paylasmaya . ayıp ayıp

cüneyt aydın
cüneyt aydın
4 yıl önce

birazdan bir joshua haberi daha gelir. mactan sonra jashuanın yüzü jashuanın suyu buyu haberleriniz bile ezber

TÜRK OĞLU TÜRK
TÜRK OĞLU TÜRK
4 yıl önce

ben zamanında demiştim bu joshua 2.ci frank bruno vakasıdır diye… fizik tipleri benziyor aşırı kaslı aynı kondisyon sorunları ve sürekli nakavtlı yenilgiler… tahminim joshua rövanşta ruiz i paketler sonra fury ile karşılaşır ve fury joshua yı nakavtlar… sonra fury-wilder 2 manchester da fury 12 roundun 15 ini alarak wilder ı paket eder 😀

Gennady Mustafa
Gennady Mustafa
4 yıl önce

:d :d

cüneyt aydın
cüneyt aydın
4 yıl önce

bu sefer kaçamaz jashua kestaneyi fena çizdirdi artık kendi peşinden koşacak fury nin 🙂

Conan
Conan
4 yıl önce
Reply to  cüneyt aydın

Yahu furyde kemer mi var ag? Kemer kazansın önce

TÜRK OĞLU TÜRK
TÜRK OĞLU TÜRK
4 yıl önce
Reply to  Conan

başkan joshua kaybettiği prestiji toplamak için fury e yönelecek… fury paket ettikten sonra sıra da wilder var 😀

Attack06
Attack06
4 yıl önce

Prestiji toparlamak için ruiz jr yı ko yada tko hatta açık ara puan la yenmesi yeterli

Gennady Mustafa
Gennady Mustafa
4 yıl önce

Öncelikle Hiçbir boksörün fanı değilim bunu belirteyim. Ağır sikletin joshuaya ihtiyacı var. Wilder, joshua, fury de olmasa kimi izleyeceğiz. Sitedeki bazı arkadaşlar çok nankör hem joshuanın rakip seçmemesini herkesle yapmasını istiyorlar, adam herkesle yapıyo ve üstelik sükseli galibiyetler alarak ekranda bizlere zevk veriyo hem de adam yenilince balon diyorlar. Arkadaşlar adam ruizi 3. Roundda ilk kombinesiyle yıktı bunu kim yapabilir.… Devamını oku »

mert kaya
mert kaya
4 yıl önce

doğru diyorsun öyle hadi 3 ay sonra şununla,6 ay sonra bununla hadi tamam anlaştık diye yürümüyor bu işler..lewis,wladimir,vitali bile aynı dönemde oldukları halde vitali ile lewis son dönemlerinde anca kapıştılar..halbuki ikisinde korktuğu kaçtığı yoktu.

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
4 yıl önce

helal gennady mustafa dostum.
güzel değerlendirme.

Kızılderelı
Kızılderelı
4 yıl önce

Beyler joşua maçında şike var diyorlar maçı joşuanın bilerek verdiği söyleniyor ?

VolkanK
VolkanK
4 yıl önce
Reply to  Kızılderelı

Peki o zaman kırışmada attığı yumruklar neydi

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
4 yıl önce
Reply to  VolkanK

napacakti ustune gelen ruize karsi hic yumruk atmayacakmiydi volkanim gulum

VolkanK
VolkanK
4 yıl önce

Unstop – maçın şike olmadığından bahsettim

BJKArmedForces
BJKArmedForces
4 yıl önce
Reply to  Kızılderelı

onu diyenler joshua fanı. dün de bahsettiğim gibi sen bir boksörsün en para yapan ün sahibi bir boksörsün ama , 20 win hiç kaybetmedin. sonra ekibinle birlikte hadi şu maçı bilerek verelim diye söylermidin? joshua zaten yürüyen reklam. şike parasına düşmez. kaybetmesinin sebebi ruiz daha iyiydi. baska acıklaması yok. eski joshuadan yerini korkak dövüsen bir adama bırakmıştı. yumrukları nakavt için… Devamını oku »

BJKArmedForces
BJKArmedForces
4 yıl önce
Reply to  BJKArmedForces

zaten diğer maçlar da da bunun etkilerini görmüstük, işte nasip ruiz maçına denk geldi.joshua eski agresif stiline dönmesi lazım. açın bi wheyte 2015 macına bakın zaten biliyorsunuzdur. da işte orda nasıl dövüsüyordu. yarın yok gibi burda ise daha dengeli mesafeli bu stil yaramıyor joshuaya. wilder tyson gibi çoşması lazım. biraz da kilo vermesi lazım. hem hızlı hem kilo aynı anda… Devamını oku »

BJKArmedForces
BJKArmedForces
4 yıl önce
Reply to  BJKArmedForces

++ ekliyorum. eskiden rakibini joshua kovalıyordu, simdi rakip joshuayı kovalıyor. en büyük savunma ataktır. joshua biraderime çok eksi yazdım çok :):D

Muhammet Ali OZBEK
Muhammet Ali OZBEK
4 yıl önce
Reply to  BJKArmedForces

Sana katılıyorum kardeşim Jashua Klitcko dan sonra oyun tarzını bozdu hem seyir zevki düşük bir hal aldı hem de o eski baskılı yırtıcı dövüşü bıraktı puan için çıkıp rakibin güçsüzlüğüne göre indiren bir yapı aldi. Ve ne zaman tüm gücüyle rakibe baskı kursa yarım dakika nefes nefes kalıyor bu da nasıl niçin böyle bir sorun yaşıyor cozum bulması gerekiyor.

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
4 yıl önce
Reply to  Kızılderelı

Bizim millet, beklentisinin aksine gelişen durumları kabullenmeyip komplo teorilerine bağlamaya bayılır. Şike varsa Ruiz maçı satardı jashua değil. Jashıanın değil Ruiz’in paraya ihtiyacı vardı.

BJKArmedForces
BJKArmedForces
4 yıl önce

evet olay bu. para sen de iken beni döv mü dersiniz ben sahsen şike yapıcaksam para veririm de yenil derim. para verip dayak at bana demem.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Kızılderelı

bu maça şike diyen gerizekalının tekidir. kimse kusura bakmasın.

PACMAN
PACMAN
4 yıl önce
Reply to  Kızılderelı

güzel bahane bulmuşlar..o sattı diyenler..

Telephone4944
Telephone4944
4 yıl önce

Acaba wilder joshuaya yikildiktan sonra and ruiz gibi joshuanin attigi apartkatlar kroselerden kaçabilirmi sanmıyorum ama wilderin nakavt olacaginida sanmiyorum bir sekilde kendine gelir kondisyonu bitmis joshuayi yere sererdi ..soru isareti wilder and rui, maci ne olur kirismaya girseler hangi boksör kazançlı cikar hangi boksor kovalayan hangi boksör geri adım atan olur joseph parker bile and ruize karsi geri adım atan… Devamını oku »

GGGökhan
GGGökhan
4 yıl önce

Abdullah kardeşime katılıyorum. Joshua da Wilder da balondur. Joshua çenesinin zayıflığı ve kondisyon yüzünden balondu ve patladı. Wilder da teknik yoksunu olduğu için balondur. Wilder kötü boksör ama inanılmaz iyi bir sağı var. Wilderı sevenler sonuç odaklı düşündüğü için kendince haklı , biz daha çok teknik açıdan ve rakip seçiminden dolayı balon diyoruz. Ortiz ve Fury maçında rakip seçme imajını… Devamını oku »

King
King
4 yıl önce

Wilderda ilk deplasmanda aynı şeyi yasiycaktir.kendi evinde yüzde yüzünde olmayan furyi yenemeyen adam deplasmanda hayatta yenemez.fury klicko ve wildera deplasmanda kaybetmedi.jashua bir çıktı İngiltere’den hali ortada.suan furyi yenmeden kimse kralım diyemez.velev ki wilder deplasmanda furyi yencek olsun.ama o güne kadar kimsenin ağır sikletin kralı wilder deme gibi bir lüksü olamaz komik olur.once bir deplasmana çıksın sampiyonsa .fury şuan gerçekten agirsikletin… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
4 yıl önce
Reply to  King

gulum yalniz wilder daha once 4 mac deplasmanda yapti, ingiltere ve meksika deplasmanlari hemde

King
King
4 yıl önce

Abi şaka yapıyorsun dimi :)) deplasman öyle birşey değil belinde kemer ile usyk gibi furynin yaptığı gibi gerçek maça çıkmaktan bahsediyorum

Conan
Conan
4 yıl önce
Reply to  King

Joshua wilderın o beğenmediğin deplasman maçlarına bile çıkmadı.

King
King
4 yıl önce
Reply to  Conan

Yav Conan sana kim jashuayi övüyor.jashua patladı gitti bırak artık

Conan
Conan
4 yıl önce
Reply to  King

Daha düne kadar alayınız adama tanrı gibi tapıyordu ag. şimdi mi kötü oldu? benim için zaten hep Wilderdan kötüydü de.

King
King
4 yıl önce
Reply to  Conan

Hahahahha sakamisin sen yemin ederim ne güldüm.biz furcyiz.jashuacilar siteye dönmedi dalga geçemedin diye bizi jashuaci olarak mı hayal Edip delirtcen 🙂 iyisimi sana iyi bayramlar diyim ben

Conan
Conan
4 yıl önce
Reply to  King

Ag yarın fury de pas pas olunca waytı tutarsınız. Sizde desteklyecek boksör bitmez.

King
King
4 yıl önce
Reply to  Conan

Oğlum sen arsizmisin millete birseyleri yerli yersiz damgalamaya calisiyorsun amq.adamin canını sıkma ne zaman jashuaci olduk bir defol git yaşının adamı gibi davran trolluk yapma sitede

Conan
Conan
4 yıl önce
Reply to  King

Ne diyon lan sen yawşak? Oğlumlu konuşma s.kerim furyni de joshuanı da lale seni. Dünkü veled adam olmuş oğlum diyo göt lalesi seni.

King
King
4 yıl önce
Reply to  Conan

Ulen varya delirtcen beni ha. sana düz giderdim ama senin seviyene inerim o yüzden boş muhabbet yapma defol lan terbiyesiz herif.bak kendimi senin ayarina düşürmemek için birşey demiyorum sakin bir daha öyle kelimeler kullanma!

Conan
Conan
4 yıl önce
Reply to  King

Sus lan sidikli veled. Baban yaşında adamım lan senin. Haddini bil densiz.

King
King
4 yıl önce
Reply to  Conan

Bak Allah için kendimi zor tutuyorum madem yaşın var yaşın gibi davran bir daha yazma üzerine basarak diyorum yazma.

Conan
Conan
4 yıl önce
Reply to  King

Bak king denen hadsiz oğlan, ben senin şahsına bir şey demeyip sadece ortaya “ag siz waytı da desteklersiniz” dediğimde, bana cevap olarak neden “oğlum, arsız mısın, defol git” şeklinde ahlaksızca yazıp beni dellendiriyorsun? bi yazdıklarını oku sonra la bu adam niye küfür ediyo diye kendine bir sor?

King
King
4 yıl önce
Reply to  Conan

Ben sana insan gibi şakayla karışık cevap verdim ama sen kalkıp hala jashuacisin diyirusn.jashuaci olmak mesele değil ama olmamama rağmen insan gibi tebessümle karıştırdın herhalde diyorum sen kalkıp hala “aq”lü cevaplar verip yarında whyte desteklersiniz diyip doneksine getiriyirusn.bana birde jashuaci oldugumu gösteren mesajımı göster.burda kendinde neden hata aramiyorsun? Ayrıca jashuaci olsam adam kaybetse banane derim kaybetmiştir babamın oğlu mu.neyine döneklik… Devamını oku »

Conan
Conan
4 yıl önce
Reply to  King

tabi canım şakayla cevap verdin. kıvır bakalım. dışarıda sakın kendinden büyüklere oğlum diye seslenme. o yazdığın 3 kelimeyi söylemesen kızmazdım sana.

King
King
4 yıl önce
Reply to  Conan

Sana ilk seferinde dedim ki jashuacilar gelmedi siteye diye bizi onlar yerine mı hayal ediyorsun diyip gülücük koydum daha ne diyim sen onun üzerine hala aynı şeyi diyorsun.ama herşeye rağmen oğlum kelimesini kullandığım için özür dilerim neye takıldığını anladım.neyse

Conan
Conan
4 yıl önce
Reply to  King

Eyvallah ben de kötü sözlerimi geri alıyorum.

Tuaman
Tuaman
4 yıl önce
Reply to  Conan

Oh beee dayı king abi tartışma çok şükür tatlıya bağlandı. Abi ne gerek var böyle işlere s.kerim joshua wilderi furyi size bişey olmasın.

Tiger Uppercut
Tiger Uppercut
4 yıl önce
Reply to  Conan

Tek kral dillian white

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
4 yıl önce
Reply to  King

Geçen konuyada bu tarz bir yazı yazmışsın ona cevap yazmıştım ama arada kaynayacak o yüzden buraya kopyalıyorum. Povetkin maçına çıksaydı joshuadan daha kötü durumlara düşeceğini falan söylemişsin çok absürt geldi bu bana. Fury’nin kazanacağını toplasan 2-3 kişi ya demiştir ya dememiştir ki onların da çoğunluğu fury bu delinin teki ne yapacağı belli olmaz gibisinden. Yani kesin fury kazanır diyen doğru… Devamını oku »

Conan
Conan
4 yıl önce

Doğruya doğru aynı joshuanın ruizi küçümseyip maçı hafife aldığı gibi, wilder da furyi küçümseyip maçı hafife aldı nasılsa yıkarım dedi yıktı gerçi ama Allah yardım etti adam kalktı. Rövanş maçlarını joshua da wilder da nakavtla kazanacaktır. Sonunda ise one man one name Deontay Wilder olarak emekli olacaktır. Murat Koç ne patladın sen be.

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
4 yıl önce
Reply to  Conan

ben rövanş maçında da fury yi favori görüyorum artık forma tamamen girmiş ve momentumunu eline almış olacak darılmaca gücenmece yok reis 🙂 Ama sitedekilerin anlamadığı birşey var wilder şu s.ktiğimin sikletinde fury’i yakalayıp bayıltacak tek adam. Fury gibi bir adamın karşısında sonuç elde etmek istiyorsan patlayıcı güç kesinlikle şarttır. Bir anda sert yumruk çıkarabilmeli ve hız olarak da ondan geri… Devamını oku »

Conan
Conan
4 yıl önce

Fury isterse süperman hızına yaklaşsın. Wilder onu bu sefer ağır şekilde yıkacaktır. The only king Wilder. Fury kolpacıdır güvenilmez. Kliçko gibi adamın rövanştan kaçarak boks hayatını bitirdi. Rövanşta kliçko nakavtla kazanırdı.

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
4 yıl önce
Reply to  Conan

Abi yapma etme gözünü seveyim joshua yenildi diye fury i düşman edinmeyin lütfen. Kolpa adam o kadar formsuz ve ara vermişken wilder maçında o performansı sergiliyorsa kolpa falan değildir. Adam maçtan kazandığı tüm parayı evsizlere başladı adamın yüreğide temiz. Biraz fazla renkli bir kişilik ama AJ gibi içten pazarlıklı bir insan değil paragöz değil. Adam o halde bile wilder maçını… Devamını oku »

Conan
Conan
4 yıl önce

Kolpa adam yalan söyler sözünde durmaz kıvırır. Fury de kliçkoyla rövanş için anlaşıp sonra kıvırıp kaçmış adamdır. Furynin wilderla bir daha maç yapacağını sanmıyorum. Kendisi de rövanşta Wilderın nakavtla kazanacağını eşşek gibi biliyor. Gelmiş geçmiş en sert yumruk bu hacı. Yiyen bilir.

Left Hook nd Ko
Left Hook nd Ko
4 yıl önce
Reply to  Conan

Katılmıyorum. Ama bir yere varamayacağımız bir konuda da tartışmanın gereği yok. Yoksa uzar gider. Ben sadece 3 gün öncesine kadar joshuaya yaptığınız muammeleyi fury’e yapmanızdan rahatsızlık duydum bir wilder ve fury sever olarak. Hele ki ilk maçı izleyen insanlar olarak. Neyse selametle kal dayı.

Conan
Conan
4 yıl önce

Kardeşm bildiğim bir şey var ki söylüyorum. Wilder bu sefer furyi ringe çıktığına pişman edecektir. Ama belli olmaz bir sürpriz de tom schwarz yapar furyi yener. Wilder boksa erken başlasa m.aliden daha büyük boksör olurdu. Ali bu kadar kuvvetli değildi. Wilderda harbiden Allah vergisi bir kuvvet ve atletiklik var.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
4 yıl önce
Reply to  Conan

baskan kesinlikle guc olarak aliyi katlar, alide cok hizli cevikti, yakalamsi cok zor bi boksordu, genelde istisnalar haric(mike tyson ve wilder istisna) guclu ve tek yumrukta patlayici boksorler yavas olur ama wilder hizlida, guclude ali icin en zor mac olurdu eminim, wilderin 211 lik devasa reach ini koyunca cidden ali icin zor mac olurdu

Conan
Conan
4 yıl önce

Halil başkan bakalım gençlerden kim gelecek, kim Wilderın tahtını alacak?

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
4 yıl önce
Reply to  Conan

ajagba. dan cok umitliyim ustad, sen ne dersin ajagba icin, sen kumas konusunda uzmansin

Conan
Conan
4 yıl önce

Ajagbayı pek izleyemedim reyis. Bir iki maçını görmem lazım. Ama gerek boy gerek reach ölçüleriyle gelecek vaadediyor. Joe joyce balonundan iyi olduğu kesin. Bence ilerde aynı wildermı joshua mı gibi ajagba mı dubua mı diye tartışılacak.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
4 yıl önce
Reply to  Conan

baskan firsatin olursa bi izle derim, sen kumasi ilk izlenimde yakalayabilen tecrubeli bi boks izleyicisisin, hatta bu sitede eskiden herkes wildera sallardi, sen o zamanlar bile wilder buyuk kumas, su andakiler rakip olamaz, tarihin en sert sahmgi var, cok ilerler undisputted olup enekli olur diyordun, aynende oyle oldu ve o istikamette gidiyor, ben wilderin ortizi bu kez daha erken nakavt… Devamını oku »

Tuaman
Tuaman
4 yıl önce
Reply to  Conan

Dayı bence hrgovic. Çok karizma aynı zamanda çok da sağlam bir boksör.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
4 yıl önce

lefthook um gulum fury 50 tane joshua eder, joshua maci fury icin kolay gecer ama wilder obur maca guvunun bityigi 12. roundda degilde erken yakalarsa bu kez fury kalkamaz, ki bunu yapacaktir, o bakimdan riskli mac fury icin,ha o balyoz sagdan dolayi wildeein karsisina cikmak zaten her zaman risk, fury iyi yakalanmadi yani ilk mac, koca 12 round havayi dovdurdu,… Devamını oku »

ömer uzel
ömer uzel
4 yıl önce
Reply to  Conan

Wladimir Kliçko’da Jashua’ya verdiği rövanş sözünden caydı..O da mı kolpa? Tyson Fury neredeyse raund vermeden dövdü Kliçko’yu.. Rövanşta yine aynısı olacaktı..

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
4 yıl önce
Reply to  Conan

fight club tarihinin en efsane patlagi oldu ya murat

King
King
4 yıl önce

Ben maç öncesi furynin kazanacağını söylemiştim tarzı bir söylemde bulunmadım.hatta o maç ile alakalı Fury önde götürür 8-9 da yakalanır nakavt olur diyordum.buda furynin uzak kalmasından dolayı.yani millet gibi kazanınca ben demiştim demedim.ayrica ben povenin wilderi avlayacağını jashuayi yakalamasindan yola çıkarak da söylemedim.ayrica wilder yakalanacak kadar basit değil demişsin ama wilder kimlere yakalandı povetkine mi yakalanmicak ?herseyi gecelim sen o… Devamını oku »

Del Patrone
Del Patrone
4 yıl önce

Bu Bilgehan’a da fırsat geçti ya, bir ay boyunca gözümüze gözümüze sokar şimdi Joshua’nın yenilgisini. 😀 Herif Joshua’nın yayın haklarını alamayınca bir anda fanlığını bıraktı Joshua’nın. Çocuk gibisin be Bilgehan.

Kızılderelı
Kızılderelı
4 yıl önce

Bende onu diyorum nasıl kliçko joşua karşısında bilerek yenilmediyse joşua da bal gibi ruize yenildi – işte bu seviyedeki boksörlere bilerek yenildi şike yaptı demenin ne kadar saçma olduğu anlaşılmıştır umarım

Conan
Conan
4 yıl önce
Reply to  Kızılderelı

Kliçko farklı kardeşim. O maçta bahis şikesi olmadı. Hatır gönül şikesi oldu. Ruiz ve kliçkonun durumları farklı. Kliçko ununu elemiş eleğini asmış. İspatlayacağı bir şey yok. Maçı da kazandığının farkında, joshuayı yenip eline ne geçecekti ki?

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
4 yıl önce
Reply to  Kızılderelı

kizildereli gulum wlad in isi zatwn bitikti ona ramen joshuayi pert etti, wlad o maci satti, ama ruiz genc gelecek ihtimali var, wlad maci gercek bir sike ama ruiz maci degil, ruiz joshuayi evire cevire dovdu, essek sudan gelinceye kadar

Conan
Conan
4 yıl önce

Aynen öyle reyiz. Kliçko, joshua maçına çıkmadan tam 2 yıl önce bryant jennings gibi vasat bir boksörü sayıyla zor yenmiş, o maçtan 7 ay sonra da Fury’e madara olacak şekilde yenilmiş, artık okeye dönmüş bir boksördü. Fury kolpacısı rövanşı kliçkoya vermeyerek adamı mental olarak bitirdi. Kliçko o bitik haliyle joshua karşısına çıkmıştı.

Blade
Blade
4 yıl önce

Joshuacılar gitti Furyciler geldi. Wilder reis, sağ yumruğun dosta güven düşmana korku salıyor 🙂

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
4 yıl önce
Reply to  Blade

aynen gulum gecenlerde foreman wikder icin benden sert vuruyor dedi, fury de soyledi ayni seyi, en son brezale ilk roundda yedigi sagla bu gercegi idrak etti, tarihin en buyuk puncherini izliyoruz aslinda wilderi izlerken, tabi mike tyson haric, ama su an wilderin verdigi heyecanin ceyregini verebilen baska bi agirsiklet yok, superfeatherde gerwonta muthis, mike tyson un kopyasi adeta essek sipasi,… Devamını oku »

Kızılderelı
Kızılderelı
4 yıl önce

Beyler wilder daki bu hız ve balyoz gibi yumruklar olduğu sürece ters bir yumruk dışında kimse yenemez (Ayrıca wilder korkmadan saldırgan dövüşmek şartıyla) Göreceğiz ortiz çok çabuk nakavt olacak sonra furry Dediğim gibi bu ağır siklet ters bir yumrukla yenilebilir Ancak joşua nın durumu ters bir yumruk değil resmen ezile ezile yenildi sorun burda yoksa bir yumrukla dağılıp yenilseydi sorun… Devamını oku »

Conan
Conan
4 yıl önce
Reply to  Kızılderelı

Wilderı nihayet farkeden kızıldereli kardeş doğruları yazmış. Wilder için artık en tehlikeli ve ciddi rakip wayttır. Gerisi joshua ve fury de dahil fasa fisodur.

GGGökhan
GGGökhan
4 yıl önce
Reply to  Conan

Whyte ciddi rakip, Fury ve Joshua fasa fiso mu yok artık :)))))))))))

Conan
Conan
4 yıl önce
Reply to  GGGökhan

Öyle kardeş. Başka kim var?

Tuaman
Tuaman
4 yıl önce
Reply to  Conan

Dayı wilderı bizde seviyoruz da biraz abartmıyon mu 🙂 whyte ibişi kim ki furyden iyi olsun. Şu an fury wilder maçı ağır sikletteki dominasyonu belirler.

Conan
Conan
4 yıl önce
Reply to  GGGökhan

Gökhan ruiz maçından sonra wayt joshuayla maç yapsın artık favorim wayttır. Joshua kötü şekilde ifşa oldu. Defoları ortaya çıktı.

GGGökhan
GGGökhan
4 yıl önce
Reply to  Conan

Conan dayı Joshua eğer özgüveni kaybederse dağılır gider zaten toparlanamaz ama üstündeki baskı kalktığı için ben daha iyi geri dönüş yapacağını düşünüyorum. Kemerleri geri alacaktır. 2.maça en fazla 107 kilo çıkıp Ruizi yanına sokmadan maçı alacaktır. Sonra da Wilder maçını hemen pazarlayacaklar araya daha fazla sürpriz girmeden. Ha benim gönlümden geçen rövanşı Ruizin alması yönünde. Ben her zaman boksta kesin… Devamını oku »

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
4 yıl önce
Reply to  GGGökhan

joshuanin bekaret gitti gokhanim, artik dikis tutmaz, joshuayi bizikladilar, toplayamaz artik

Kızılderelı
Kızılderelı
4 yıl önce
Reply to  Conan

Conan ben taraflı bakmam o zaman gördüğüm joşua iyiydi ancak wilder kendini aştı ve benim en sevdiğim dövüşçü korkusuz olan bu özellikler wilder da ayrıca wilder kendini çok geliştiriyor hakkını teslim etmemek hatadır

Conan
Conan
4 yıl önce

Wilder gün geçtikçe gelişiyor üzerine koyuyor, joshua ise eski günlerini aratıyor. Ben ağır siklet boksör olsam Wilderla maç yapmak istemezdim. Çünkü er ya da geç o kurşunu kafana yiyeceksin. Kaçarı yok.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
4 yıl önce
Reply to  Conan

baskan bu yoruma sapka cikartilir +++++++++++

TÜRK OĞLU TÜRK
TÜRK OĞLU TÜRK
4 yıl önce

yaw soner abi iyisin hoşsunda bazen çok uçuyorsun ya abi 😀 yok wilder için en tehlikeli rakip whyte dır falan… joshua fury fasa fisodur 😀 2.5 yıllık aranın ardından gelen fury köpek gibi dövdü wilder ı boks nedir nasıl yapılır ı öğretti resmen… hele hele formunun zirvesindeki fury bırak ko olmayı round bile vermez wilder a neymiş wilder çözmüş fury… Devamını oku »

Conan
Conan
4 yıl önce

var mısın iddiaya? Rövanşta Wilder nakavt etmesin bir daha yazmayacağım. Fury nakavt olursa da sen Wildera saygı duracaksın. Elini öpeceksin.

Conan
Conan
4 yıl önce

daha dünün kolpacısı fury’e kliçko maçında hiç biriniz şans vermiyordu, sadece ben yener diyordum. aha şimdi de Wilder bu kolpacıyı ağır şekilde nakavt edecek diyorum. Joshua da Ruizi nakavtla yenecek. Siz kağıttaki teorik bilgilere göre yorum yapıyorsunuz.

TÜRK OĞLU TÜRK
TÜRK OĞLU TÜRK
4 yıl önce
Reply to  Conan

soner abi ben de fury alacak diyordum o maçı 😀 hatırlarsan bayağı dalgasını geçmiştik beraber 😀 donu donu çeke çeke dövdü diye 😀

fury kazansa da sen niye yazmayı bırakıyon ki 😀 wilder kazansa ı dont kiss his fucking hand 😀 senin elini öperim dayım 😀

Conan
Conan
4 yıl önce

Wilder fury’i hafife aldığı için, nasılsa maçın bir anında yıkarım diye düşündü. Ama rövanş olursa (sanmıyorum olacağını, Fury kaçacaktır) Wilder bu sefer işini sağlama alıp erken raundlarda fişi çekecektir. Yastık yumruklu furynin ise yapacakları bellidir.

GGG
GGG
4 yıl önce

Buster Douglas – Mike Tyson maçı da büyük bir sürpriz ama o maç da dahil olmak üzere bence hiçbiri bu maç kadar sürpriz değildi. Bence ağır siklet tarihinin en büyük sürprizine tanık olduk

Conan
Conan
4 yıl önce
Reply to  GGG

O maçta Tyson hakemin gazabına uğradı. Yoksa maçı nakavtla kazanmıştı. Tüm enerjisini douglası nakavt etmek için harcayan Tyson reyizin gücü aynı joshua gibi bitmişti. Ama o yıllarda internet ve sosyal medya olmadığı için yapılanlar, yapanın yanına kaldı.

Tuaman
Tuaman
4 yıl önce
Reply to  Conan

Abi mike reyiz o maçta resmen ezildi. Douglas çok iyi bir maç çıkardı. Hakem yavaş saydı evet ama tyson reyiz zaten yenilmeyi haketmişti. Çalkantılı özel hayatı onu bu durumlara sürükledi. O dönemler 2 senelik ağır siklet holyfieldın bir sparring edasıyla 3 raundda nakavt ettiği douglası mike reyizin prime dediğimiz dönemlerinde yenememesi hakemin yavaş saymasıyla açıklanamaz.

ömer uzel
ömer uzel
4 yıl önce
Reply to  Tuaman

1000 kere yazdım bunu Hakem 10 saniye de sayacak olsaydı Douglas yine kalkacaktı..çünkü o raundun bitmesine 2 saniye vardı.. Douglas ne kadar çok dinlensem o kadar kâr diye düşündü.. Ayrıca madem hakemler salisesi salisesine sayacaklar o zaman bir saat verilsin kollarına öyle saysınlar ama o zaman masa hakemleri de kaldırılsın yumrukları bir makina saysın galip öyle belirlensin.. Douglas o maçta… Devamını oku »

GGG
GGG
4 yıl önce
Reply to  Conan

Hakemin insiyatifi var diyorlar dayi, ben de öyle düşünüyorum. Buster Douglas gayet iyiydi bence, Tyson o maçta çok kötüydü, daha sonra Tyson’u konu alan film ve belgesellerde o maçı neden o şekilde kaybettiği anlatılıyor zaten. Yaşadığı sosyal sorunlar piskolojisini bozmuş, haliyle sonra yaşadığı süreç ve hapis hayatı da ortada, Tyson bir daha eski Tyson olmadı. Douglas öncesi Tyson’u hiç canlı… Devamını oku »

mert kaya
mert kaya
4 yıl önce
Reply to  GGG

aga hakem insiyatifi olur eyvallah..ama sıkıntı şu birine ağırdan alıyorsun arkana dönüyorsun falan adam kalkıyor devam ediyor ettir odana insiyatif diyelim..ama tyson düşünce ağırdan almak yerine bitirmek için sayıyorsun ona rağmen adam bi şekilde kalkıyor hemen bitiriyorsun..bitirmesen zaten tyson %80 kaybedecekti..futbolda olurya gri pozisyon hakem insiyatif kullanır penaldı der..aynı pozisyon rakibe olunca insiyatifini farklı kullanıp penaltı vermez..yani hakemin kıçı başı… Devamını oku »

Conan
Conan
4 yıl önce

İnşallah Ruizde doping falan çıkmaz. Çünkü nakdavn sonrası Joshuadan yediği o sağ direğe nasıl yıkılmadı inanılır gibi değil.

King
King
4 yıl önce

https://www.instagram.com/p/ByQI8j2FPzB/?igshid=bljy8sy85nii
Beyler buna bir bakın.bu iddialar geçende vardı.hatta jashua sağını çok nadir kullandı.

Del Patrone
Del Patrone
4 yıl önce
Reply to  King

Şöyle, ingilizcesi on numara olan birisi çevirse ne güzel olur 🙂

King
King
4 yıl önce
Reply to  Del Patrone

Kardeşim geçen gün ben görmedim ama jashua röportajda suratı şişmiş gözünün altı ellerindede yara bandı felan varmış okumuştum.kimisi jashuanin antremanda sakatlandigini kimi ise bir olaya karıştığını yazıyor.bu haberde bu iddiaları doğrular nitelikte olduğu söyleniyor.konusma duyulmuyor ama jashuanin babası ile eddie birşey tartışıyor jashuada araya giriyor.denilmek istenen aslında jashua babasi felan bu maça çıkmak istememiş fakat eddie çıkmamız gerekiyor diye ısrar… Devamını oku »

safkan
safkan
4 yıl önce

https://youtu.be/XNmFB2eJWvg Andy ruiz holyfield amcasıyla spar yaparken.

Emir Kaya
Emir Kaya
4 yıl önce

Michael Dougles yerine
“James Douglas” olmasın.!

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
4 yıl önce
Reply to  Emir Kaya

aynen emirgulum james buster douglas

TysonnFury
TysonnFury
4 yıl önce

Hala douglas nakavt oldu deniyor..

Ulan hakem insiyatifi diye bir şey var.. İlle de 10 saniye icinde kalkman gerekmiyor. Kendindeysen, tamamen grogi değilsen 12-13 sn’e kadar cikabilir.

Douglas turp gibiydi zaten ki yikti tysonu o macta.

Tyson da o macta les gibiydi zaten. İyi degildi.

King
King
4 yıl önce

https://www.instagram.com/p/ByQIoEGidUw/?igshid=1r7m0zun3esnb
Dün yazmıştım döner diye.inceden mesaj veriyor

TysonnFury
TysonnFury
4 yıl önce
Reply to  King

Dönmeyecek

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
4 yıl önce
Reply to  King

ruizin evire cevire dovup pert ettigi joshuayi gorunce wladin istahi kabarmistir eminim, lan ben maci bu hiyarami sattim diye

Kızılderelı
Kızılderelı
4 yıl önce

Ali Eren Demirezen v Efe Ajagba
20 Temmuz 2019
Las Vegas ABD
Ağır Sıklet

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
4 yıl önce
Reply to  Kızılderelı

bu mac kotu olmus, ajagba aliereni yer diri diri

TÜRK OĞLU TÜRK
TÜRK OĞLU TÜRK
4 yıl önce

https://discord.gg/MkWjbVy

beyler discord grubumuz herkesi bekleriz 🙂

Attack06
Attack06
4 yıl önce

Jashua ilk yenilme kaybetme korkusu ve stresiyle maçlara çıkıyordu bu stresi üzerinden attı granit çene değil ama wilderide fury de indirecek gücü var bana luizi bırakın knocdown grogi eden hatta sendeleyen bir maçını gösterin adam 3 raundda bunu başardı indirmek için yüklendi fena bir kontra aldı korku heyacan ve dizlerinin bağı çözüldü jashua göreceksiniz geri dönecek

Başa dön tuşu
119
0
Would love your thoughts, please comment.x

Reklam Engelleyici Algılandı

Lütfen reklam engelleyiciyi devre dışı bırakarak bizi desteklemeyi düşünün
Zetyazilim Zetyazılım Tarafından Hazırlanmıştır.