Boks

Alexander Povetkin Ne Zaman Ringe Çıkacak?


povetkin-duhaupas-fight (5)

Rusların ünlü ağır sıklet Alexander Povetkin için son 1 yıl oldukça sorunlu geçti. Önce geçtiğimiz yıl bu aylarda Deontay Wilder’la çıkacağı WBC dünya ağır sıklet unvan maçı, doping testinin pozitif gelmesi nedeniyle iptal olan Povetkin o konuda adını temize çıkarmayı başarsa da, geçtiğimiz Aralık ayında Bermane Stiverne ile çıkacağı geçici şampiyonluk maçı da bir kez daha doping nedeniyle iptal olunca büyük bir hayal kırıklığı yaşamıştı. Stiverne yerine Johan Duhaupas ile ringe çıkan Povetkin, o maçta rakibini 6. rauntta nakavtla mağlup etmeyi başarmıştı.

Povetkin’in bir sonraki planı ise 1 Temmuz’da yine Rusya’da ringe çıkmak olacak. Rus boksörün promotörü Andrei Ryabinski, şu an için Povetkin’e rakip arayışlarına devam ettiklerini ve bir kaç aday üzerinde durduklarını, en kısa sürede uygun bir rakiple anlaşıp kamuoyuna açıklama yapacaklarını ifade etti.

Alexander Povetkin ise kiminle ringe çıktığının kendisi için bir şey fark etmediğini, antrenmanlarına en iyi şekilde devam ettiğini ve 1 Temmuz’da karşısına kim çıkarsa çıksın mağlup edeceğini iddia etti.


0 0 vote
Article Rating

Fight Club

For the thousands in attendance and the millions watching around the world.

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
91 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
conan
conan
4 yıl önce

Povetkinin ringlere dönmesi gerek. Ağır siklete heyecan gelir. Ama povetkin sen de içme artık şu hapları.

Roman
Roman
4 yıl önce

Ulan be 🙁 zamaninda azmi tartistik milletle wilder povetkin maci icin yazik oldu.

conan
conan
4 yıl önce

Tartışmaların bitmesi için poverkinin ringe dönmesi ve wilderla maça çıkması lazım.

Yavuz Mercan
Yavuz Mercan
4 yıl önce

ilk maçta keşke wilder kaçmasaydı kanında çıkan yasaklı madde performasını etkileyecek seviyede değildi.

conan
conan
4 yıl önce
Reply to  Yavuz Mercan

Onu bilemeyiz yawuz. Sildirici kullanıp miktarı azaltmıştır. Nasıl wilderda sıfır 0.00 çıkıyorsa povetkinde de çıksaydı. Kullanmayacaksın abicim. Wilder gibi allahın verdiği doğal güçle dövüşeceksin. Wilder bir de joshua gibi streoid ve doping kullansa rakipleri ringde ölür sağ çıkamaz. Allahtan adamda boks tekniği yok. Bu hali bile herkese yetiyor. Respect him.

Yavuz Mercan
Yavuz Mercan
4 yıl önce
Reply to  conan

haklısın tabi kullanmamak en güzeli. Benim anlamadığım yasaklı maddelerin açığa çıkmasını engelleyen bu maddeler olduğu müddetçe hepsi kullanabilir bu nasıl anlaşılacak sildirici maddelrin kullanıldığını tespit eden de bir yöntem yok herhalde.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
4 yıl önce
Reply to  conan

wilderci tüm gardaşlara ve objektif olmasından dolayı ahmet kurt gardaşıma selam olsun. wilder düşmanlarına da kapak olsun. wilder yine bomba gibi, zımba gibi, çakı gibi

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce

Iste gercek sampiyon.kimle mac yapicagim farketmez cikar yenerim diyor her zamanki gibi

Wladin sikleti domine ettigi donemlerde boksorler ne derseniz deyin hic rakip secmiyolardi kim parlarsa hemen wladla mac yapiyodu.povetkinde o donem hep iyi maclara cikti.
Ne zaman wilderlar,joshualar bu piyasaya musallat oldu hep bi rakip secimi soylemi basladi.yanlis anlasilmasin secilen rakiplerde
balon ha..rezillik.

conan
conan
4 yıl önce
Reply to  Antijoshua

Povetkin reyizzz üşüyoruz

Tyson Fury
Tyson Fury
4 yıl önce
Reply to  Antijoshua

ANTİJOSHUA KARDEŞİM COK HAKlısın +1

cemil aslan
cemil aslan
4 yıl önce
Reply to  Antijoshua

Aynen katiliyorum kardeşim

jackal
jackal
4 yıl önce

Alemin kralı geliyoooorrrrr

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce

Beyler size joshua-wlad macindan sonra sulaiman-ryabinski gorusmesinin ve bu gorusmeden hemen sonra yapilan sulaiman-wilder gorusmesinin ayrintilarini yazmis ve wbc wilder-joshua macini istiyor diye belirtmistim

http://www.boxingnewsonline.net/exclusive-wbc-will-do-whatever-it-takes-to-make-anthony-joshua-deontay-wilder/

Diger yazdigim konuda wilder-joshua konusunda birazcik yol alindigi anda povetkinin bani hemen kaldirilcak..bunu ongormek artik zor degil..gelismeleri yazicam yine
Su an wlad-joshua maci en yakin ihtimal olmazsa wilder maci icin girisimler hizlanabilir

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce

Bu gece rusya ve amerikadaki baglantilarimla yapacagim gorusmelerden sonra povetkinin olasi rakipleri kim ve su an gorusulen isimler kimler bunu ogrenirsem yazarim

conan
conan
4 yıl önce

Joshuada o ..t yok wilderın karşısına çıkamaz. Çıkarsa da pert olacağını bilir. Wilder bu öyle kd olunca wlad gibi affetmez anasını fucker valla

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
4 yıl önce
Reply to  conan

wilderci tüm gardaşlara ve objektif olmasından dolayı ahmet kurt gardaşıma selam olsun. wilder düşmanlarına da kapak olsun. wilder yine bomba gibi, zımba gibi, çakı gibi

conan
conan
4 yıl önce

Beyler beğenmeyin ama saygı duyun wildee povetkinle maça çıkmak için rusyaya gitmedi mi? Gitti. E povetkin de dopingsiz olcaktı abicim. azı çoğu olmaz bu işin. Peki joshuanın o koca g.tü yer mi böyle sert bir rakiple onun mekanında maça çıkmaya?

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce
Reply to  conan

Rusyaya gitmedi londradan tornistan yapti 🙂

Junkie
Junkie
4 yıl önce
Reply to  conan

Yahu conan iyisin hossunda su wilder sevdan beni olduruyor . Rusyaya gitmismis 🙂 86 . Siradaki esrarkes dopingden uyusturucudan ceza almis areolayi 15 siraya alip wildere rakip yaptilar . 0007 meldonuim bulundu diye povetkine demedigi kalmadi yok dopingci su bu sonra gidip areola ile dovusmek nedir abi aciklarmisin bana ?

conan
conan
4 yıl önce
Reply to  Junkie

Hacı 0.01 bile olsa o bok vücudunda çıktı mı? Çıktı
Wilderda niye çıkmıyor bu meret?

Dopingin azı çoğu olmaz. O zaman zır serbest olsun bakalım wilder karşısında 2 raund dayanacak boksör kalıyor mu

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
4 yıl önce
Reply to  conan

adamsın barbar conan. kralsın wilder

Junkie
Junkie
4 yıl önce
Reply to  conan

Wilder de cikmiyor cunki arkasinda federasyon var tipki joshua da oldugu gibi

Tugay Özay
Tugay Özay
4 yıl önce
Reply to  conan

Aynen hacı iyisin hoşsun da senin şu Wilder, Ortiz’in meydan okumasını niye geri çevirdi bir anlat hele 😀

Junkie
Junkie
4 yıl önce
Reply to  Tugay Özay

Kardes dur hele ne ortizi . Ortiz ne arar bazarda wildercilere oyle takipler soyleme daha sirada bellew hammer tipi 2 3. Sinif bir suru boksor var emekli olmadan bi joshua la yapar o kadar

Bankaci
Bankaci
4 yıl önce

Ağır siklette​ güzel maçlar olmuyor olmayacak gibi sebep kemerlerin ve federasyon ların artık para ya yenik düşmeleri.herkes rakip seçiyor.para getiren ve yenilmeye hazır rakipler arıyorlar. Ortiz in karşısına bir tane kemer sahibi rakip cikartmiyorlar. Geçen 90larin agirsiklet belgesini izledim yıl yıl .o begenmedigim 90lar bugunlerle kiyas edince efsane duruyor. Bu arada film sitelerine Roberto duran in hayatını anlatan film düşmüş… Devamını oku »

Bankaci
Bankaci
4 yıl önce

90 lara ait belgesel ek te güzel olmuş yıl yıl.
https://youtu.be/Pp36lbFO1Pc

Junkie
Junkie
4 yıl önce

Suan ki agir sikletin durumuna bakarsak povetkin donerse 40 yasina merdiven dayamis olmasina ragmen silip supurur tum kemerleri toplar ama ibf ve wbc asla altin yumurtlayan tavuklarini povetkinin karsisina cikarmazlar o yurek yok hic birinde

lennox
lennox
4 yıl önce

bu saatten sonra povetkin en fazla okeye dördüncü olur dönse bile Rusya’da çadırlarda panayırlarda komyon şöförleriyle trübün holiganından bozma bar fedaileriyle maç yapar yetenegine güvenen bir adam bunlara güvenip anlaşma yapmaz Bu povetkine kuduz virüsü doping etkisi yapıyor deseler kendisini ısırtacak köpek arar kemik geliştirici iğne yapan Adamdan hayır gelmez benden söylemesi Dopingsiz antrenman dahi yapamayan bir adam heleki bu… Devamını oku »

conan
conan
4 yıl önce

bu arada wilderın dopingli olduğunu iddia edecek varsa da; o kişi bokstan değil de boksun “s” harfi olmayanından anlıyor derim.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
4 yıl önce
Reply to  conan

wilderci tüm gardaşlara ve objektif olmasından dolayı ahmet kurt gardaşıma selam olsun. wilder düşmanlarına da kapak olsun. wilder yine bomba gibi, zımba gibi, çakı gibi

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce

Povetkin bir sampiyonluk daha kazanmadan birakmaz ama wbc olur ama baska kemer.oyle bisey olursa agir amerikanci arkadaslar hangi yuzle yazacak buraya bilmiyorum.o gun gelince konusuruz yine

emregani yavuz
emregani yavuz
4 yıl önce
Reply to  Antijoshua

Kasap Boris nediyor bu işe

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce
Reply to  emregani yavuz

Kasap boris su an kendi steakhousenda bulasikcilik yapiyo kardesim.ara sira oligarklar gelince yukari mutfaga cikartip et pisirtiyolar onun haricinde kurek mahkumu gibi oldu.kasap borisin isi bitti povetkine ostarinli et yedirince

doctor1984
doctor1984
4 yıl önce

Böyle spormu olur kardeşim herşey para olmuş. Yakında millet oturup MMA izleyecek. Arreola gibi sıfır teknik bir adam 3 kere ünvan maçina çıkıyor ama Povetkin gibi şu anda açık ara en teknik boksör sadece 1 kere ünvan maçina çıkabilmiş. Dopingmiş bilmem neymiş o rezil ötesi hakem sonuçlarına, federasyonların saçmaliklarina kimsenin birşey dediği yok. Povetkin hep kaliteli rakipleri yendi, olimpiyatlarda da… Devamını oku »

GENNADYMUSTAFA
GENNADYMUSTAFA
4 yıl önce

Ya rabbi şükür…

dogannn
dogannn
4 yıl önce

Povetkin i izleyince gerçekten boks izlediğimi hissediyorum. Bir boksör komple nasıl olur derseniz sorunun cevabı povetkin dir. Dayanıklılık çene kondisyon teknik yumruk çeşitliliği herşey bu adamda mevcut. Amatör profesyonel tüm karne a+. Wilder ın joshua nın parker ın kemer sahibi olduğu siklette povetkin in bu durumlarda olması boks dünyası adına utanç verici bir durum. Povetkin iddia ediyorum şu anda tüm… Devamını oku »

Prorsum
Prorsum
4 yıl önce

Boks melekelerine zaten diyecek bişey yokta şu povetkinde ki karizma hiç kimsede yok yemin ederim genelde böyle sarışın boksörler çok sırıtır ringe yakışmaz ama bu öyle değil ya adamın bakışlar falan çok coll herif kim kazanır bilemem ama wilderla gecikmelide olsa şu maçı yapsın çok isterim

dogannn
dogannn
4 yıl önce

Şunuda rahatlıkla söyleyebilirim. Wlad hariç povetkin son yılların en iyi ağırsiklet boksörüdür. Wlad ınde povetkin e tarzı ters geldi ve povetkin o dönemkinden daha iyi durumda idi. Gerçekten joshua yı wilder ı povetkin karşısında izlemek isterim

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce

https://youtu.be/H3cQfduv8Ts?t=1259

Adam olacak cocuk o zamandan belliymis.yalniz hareketler ve ring oncesi rutini filan hep ayni..povetkin secmelerde burda galiba.ruslar bu isi biliyo

cemil aslan
cemil aslan
4 yıl önce
Reply to  Antijoshua

maşallah o zamandan belli nasıl yetenek olduğu

doctor1984
doctor1984
4 yıl önce

Sağlam çene, eskiv, aparkat vuruş, kombinasyon, kondüsyon, yumruk çeşitliliği, pres, distance ayarlama herşey on numara adamda. Yaşı da 38 oldu. Tebrik ediyorum federasyonları. Belki de adamı bitirdiler

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
4 yıl önce

wilderci tüm gardaşlara ve objektif olmasından dolayı ahmet kurt gardaşıma selam olsun. wilder düşmanlarına da kapak olsun. wilder yine bomba gibi, zımba gibi, çakı gibi

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce

Tamam kardesim gecti her sey duzelcek..

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce

Bu model iyi mi kardes yoksa farkli bi sey mi cikartayim abime ??

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce
Reply to  Antijoshua

comment image

conan
conan
4 yıl önce
Reply to  Antijoshua

Onu onur ertekine giydir

Vova
Vova
4 yıl önce

Hadi be Sasha dön bir şekilde şu balonları patlatıp gerçek boksörün kim olduğunu göster şu lobicilere

cemil aslan
cemil aslan
4 yıl önce
Reply to  Vova

+1 kardeşim

Don King
Don King
4 yıl önce

Yabanci sitelerde okuduğum kadarıyla povenin olimpiyatlarda bile doping yaptığı söyleniyor, hatta bokstan süresiz men alabilirmis diyorlar.boşuna ringe çıkacak öyle olursa.

Bedir Altın
Bedir Altın
4 yıl önce

bir boksörün bu kadar acımasızca eleştirilmemesi lazım 🙂 çünkü fanları kafayı sıyırabilir.
https://www.boxingnewsresults.com/2017/04/anthony-joshua-looked-terrible/

ömer uzel
ömer uzel
4 yıl önce

Povetkin her zaman kalite demektir..”Beyaz Tyson” bu adam..Korkarım Deonty Wilder kariyerini Ortiz, Fury, Povetkin, Haye ve Jashua ile maç yapmadan bitirecek..Sonra Torunlarına anlatacak 45’te 45 nakavtla galibiyet aldım diye, korkarım anlatacak..

fatih genel
fatih genel
4 yıl önce

üst üste iki maç dopingli çık sonra rakip ara.povetkinle kim niye anlaşma yapsın.Anlaşmayı yaptın maça çıkıcaksın adam dopingli çıktı topla bavulu dön geri.Povetkin ünvan için değil ancak reklam ve sponsor gelirleri için çaptan düşümüş boksörlerle rusyada dövüşebilir.Kendisini çok severdim ama gözümde değeri yok artık

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce

Helal onur bokstan anliyosun kardesim.

conan
conan
4 yıl önce
Reply to  Antijoshua

Ahahahaa povetkine methiye düzünce bokstan anlıyorsun ha? Bozacını şahidi şıracı aq. Keşke joshuayla povetkin dövüşse de o zaman sizi bi görsem. Bir atasözü yazacam ama kesinlikle sizi köpeğe benzetmek için yazmıyorum. Kızmayın yani.

Köpeklerin dostluğu ortalarına kemik atıncaya kadar sürer. 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  conan

Aynen öyle

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce
Reply to  conan

Durun lan makara yapiyoz surda

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce

Dogru soyluyosun kardesim.senin gibi joshuaci adam bile objektif davranabiloyo.ama bu wildercilar wildera dunyanin en iyi boksoru diyebiliyo.inanilmaz .yaptigi maclara ve rakiplerine ragmen

Remzi BAYSOYU
Remzi BAYSOYU
4 yıl önce

bu haberi ben 1 ay önce yazmıstım sitede 😀

lennox
lennox
4 yıl önce

Niye indin lan mustafa işimi bırakıyorsun… sinirlenme niye kendini sulara atıyorsun… https://youtu.be/MOn3o3uchNc ehhehe birde huymu değiştirdin Hasan ağa sahnesi uzak ara en komik sahneler bence https://youtu.be/hqF_2IRBlj0 🙂

conan
conan
4 yıl önce
Reply to  lennox

Kibar feyzonun sahneleri daha güzel. Oyun kaç kaç? Bu suyun esansı eskik

cemil aslan
cemil aslan
4 yıl önce

ağır sikletin krali geliyor. 🙂 özledik seni povetkin dön artık, balyoz yumruklarınla dön

TÜRK MÜSLÜMAN
TÜRK MÜSLÜMAN
4 yıl önce

povetkinin nakavtla kazandığı maçın çoğu brutal nakavtla geçiyor.

TÜRK MÜSLÜMAN
TÜRK MÜSLÜMAN
4 yıl önce

povetkin çok sert vuran dayanıklı çenesi sağlam kondisyonu iyi bir boksör.

TÜRK MÜSLÜMAN
TÜRK MÜSLÜMAN
4 yıl önce

povetkin wladimirle maç yaptığı yıllarda wlad en iyi zamanlarındaydı ve wlad güreşerek dövüştü.povetkin ile wlad bir daha dövüşmek üzere anlaşsalar ve wlad sarılmaması için kontrat imzalasa yani maç esnasında güreşi iptal etse povetkin maçı brutal nakavtla kazanır wlad duhaupasa döner.

TÜRK MÜSLÜMAN
TÜRK MÜSLÜMAN
4 yıl önce

gassiev ağır siklete çıkarsa çok iyi olur.

TÜRK MÜSLÜMAN
TÜRK MÜSLÜMAN
4 yıl önce

gassievin bir daha ki maçı rakibi belli mi arkadaşlar

TÜRK MÜSLÜMAN
TÜRK MÜSLÜMAN
4 yıl önce

arkadaşlar sizce povetkinin bu maçında rakibi kim olsa iyi olur şampiyonlar hariç

TÜRK MÜSLÜMAN
TÜRK MÜSLÜMAN
4 yıl önce

povetkin wbc den ilerlemesse iyi olur.

TÜRK MÜSLÜMAN
TÜRK MÜSLÜMAN
4 yıl önce

povetkin ibf den ilerlerse çok iyi olur çünkü kemerin boşa çıkma ihtimali var kemer boşa çıkarsa puleve boştaki kemer için rakip atanabilir o rakipte povetkin olursa sene sonunda povetkin ibf şampiyonu olabilir.povetkin ibf kemerinin sahibi olduktan sonra diğer şampiyonlarla kemer birleştirme isteğinde bulunup diğer şampiyonlarla maç yapabilir.

TÜRK MÜSLÜMAN
TÜRK MÜSLÜMAN
4 yıl önce

ibf te pulevden sonra takam geliyor.

TÜRK MÜSLÜMAN
TÜRK MÜSLÜMAN
4 yıl önce

povetkin bu maçında wbc hariç bir federasyonda yüksek sıralarda bir boksörle maç yaparsa en kısa sürede povetkini şampiyonluk maçında görebiliriz.

TÜRK MÜSLÜMAN
TÜRK MÜSLÜMAN
4 yıl önce

povetkine suç atılıyor bu adam wilder maçına kadar hiç doping suçlaması yememiş wlad maçında takam maçında chagaev maçında hiç bir maçta doping suçlaması yememiş wilder ile maçında doping hiç kullanmaz stiverne maçında da hiç kullanmaz.

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce

Dogru soyluyosun kardesim hepsine katiliyorum

TÜRK MÜSLÜMAN
TÜRK MÜSLÜMAN
4 yıl önce

eyvallah

TÜRK MÜSLÜMAN
TÜRK MÜSLÜMAN
4 yıl önce

povetkin bu maçında christian hammerle dövüşebilir.

TÜRK MÜSLÜMAN
TÜRK MÜSLÜMAN
4 yıl önce

povetkin andy ruize teklif götürürse ruiz kabul eder.hughie fury ve millerda povetkini en kısa yoldan şampiyon yapabilecek boksörler.

TÜRK MÜSLÜMAN
TÜRK MÜSLÜMAN
4 yıl önce

povetkin bu maçında hughie furye teklif götürse hughie de kabul etse povetkin onu nakavt edip wbo zorunlu rakip olabilir yada hammerla maç yapar ve bir sonraki maç wbo kemerinin zorunlu rakibi olabilmek için hughie ile maç yapar ve seneye parker ile maç yapabilir.

TÜRK MÜSLÜMAN
TÜRK MÜSLÜMAN
4 yıl önce

povetkin önce wladimirin güreşi yüzünden maç kaybetti sonra doping suçlaması yedi.

TÜRK MÜSLÜMAN
TÜRK MÜSLÜMAN
4 yıl önce

povetkin kesin kemer kazanmayı kafaya koymuştur.wbc de wilder var wba de ortiz zorunlu rakip ibf te pulev var kemerin boşa çıkma sıkıntısı var en kısa yol wbo

TÜRK MÜSLÜMAN
TÜRK MÜSLÜMAN
4 yıl önce

povetkin ortizle anlaşsa da mükemmel bir maç seyretsek.

TÜRK MÜSLÜMAN
TÜRK MÜSLÜMAN
4 yıl önce

povetkin vs ortiz kazanan joshuayla süper bir maç olurdu.

TÜRK MÜSLÜMAN
TÜRK MÜSLÜMAN
4 yıl önce

povetkine bir daha doping suçu atmazlarsa povetkin şampiyon olur joshuayı devirir.

conan
conan
4 yıl önce

Yawaş gardaşım biraz soluklan agoyum 😀

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce

Hay agzin bal yesin kardesim ins

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

adam seriye bağladı 🙂

cemil aslan
cemil aslan
4 yıl önce

türk müslüman kardeşim döktürüyor yine, ağzından bal damlıyor 🙂

doctor1984
doctor1984
4 yıl önce

Pulev ya da Hammer ile dövüşse iyi olur. Hughie Fury den uzak durmalı. Adam maça 1 hafta kala çekilir maçtan. Zaten povetkinin çok zamani kalmadi. En fazla 2-3 sene.

cemil aslan
cemil aslan
4 yıl önce

101 benden gelsin povetkin abimize

Cemal Atalay
Cemal Atalay
4 yıl önce

Washingtonla maç yapan wilderden mi korkacak Joshua 🙂

Wilder önce savunma yapmayı öğrensin. O savruk yumrukların arasından bir uppercut yiyecek bunu da Joshua yapacak.

Pac-Man
Pac-Man
4 yıl önce

Povetkinin ringlere geri dönüp dünya şampiyonluğu maçına çıkmasını çok isterim ve şu an Joshuayı zorlayacak bir numaralı isimlerden biridir Pove stil itibariyle. Gerçekleşse soluksuz bir maç izleriz fakat çok zor. Ağır siklette sene ancak 1 tane güzel maç izleyebiliyoruz ve şampiyonlar 3-4 ayda bir maç yapıyor, eskisi gibi ayda 1 maç izlettiren şampiyon boksörler maalesef yok ya da promotörler cukkasını… Devamını oku »

TÜRK MÜSLÜMAN
TÜRK MÜSLÜMAN
4 yıl önce

povetkin açıklama yapmış wbc üzerinden yürümeyecekmiş büyük ihtimalle wba rotasından ilerleyecekmiş.rakip olarakta wba da 11.sırada bulunan bj flores olacakmış.kesin açıklama bir iki hafta sonra gelir.

Başa dön tuşu