Boks

Anthony Dirrell’in Sitesi Türk Hacker Tarafından Hacklendi


Avni Yıldırım ile yaptığı maçın 10. raundunda doktor kararı ile kazanıp takla atıp sevinen Anthony Dirrell’in resmi internet sitesi Türk Hackerlar tarafından hacklendi. Hakkında Tavuk Capsleri yapılmaya başlandı.

Siteye Avni Yıldırım’ın vurduğu bir kare koyulurken üzerine de “Maçı Avni Kazandı. Şampiyon Avni Yıldırım. Sen Sahte Şampiyonsun” yazıldı. Furkan Us adlı Hacker’in eline sağlık diyoruz.

https://anthonythedogdirrell.com/


0 0 vote
Article Rating

Fight Club

Fightclub, Türkiye'nin En büyük dövüş sporları sitesi

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
12 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
2 yıl önce

Valla ellerine kollarına sağlık kardeşim az bile yapmışsın

Mami
Mami
2 yıl önce

Keske baska bi resim koysaymis ya neyse guzel begendim 🙂

яσмαη
яσмαη
2 yıl önce

Pote nin sitesine ne oldu? Kapanmamıştır umarım.

Conan
Conan
2 yıl önce
Reply to  яσмαη

bakım varmış. şimdi normal her şey

яσмαη
яσмαη
2 yıl önce

Yönetici onayı hala burda duruyor. Ulan kaldır su yönetici onayını artık yeter be.

Conan
Conan
2 yıl önce

çocukça bir hareket. bu hackleme direlin umrunda bile olmaz. atı alan üsküdarı geçti bile. böyle boş işler yerine, ahmet öner wbc’nin kapısını aşındırmalı, rövanş maçı için söz almalıdır.

bir de denmiyor mu “şimdi herkes çok korkar hakkımızı yemez” diye. siz öyle zannetmeye devam edin. 😀

Conan
Conan
2 yıl önce
Reply to  Conan

ergence bir hareket tabi. bunlarla mı avunacaz yani? Ahmet Öner rövanş maçını kapmak için uğraşmalı. Edi Hörn olsa böyle yapabilirler miydi? sen kendini böyle boş zaferle kandır sevin övün. elin oğlu da haketmediği kemerle hava atsın.

Conan
Conan
2 yıl önce
Reply to  Conan

direl sitesi heklendikten sonra hüngür hüngür oturup ağlamış

BJKArmedForces
BJKArmedForces
2 yıl önce
Reply to  Conan

helal be gene yazmıssın. haklılık payın %100 sana herkes dayı diyor ama ben dayı demek istemiyorum abi diyorum.:D

BJKArmedForces
BJKArmedForces
2 yıl önce
Reply to  Conan

bu arada dünkü maç neydi öyle.triplere girdim, senolundan tut alayına sövdüm. hazine düstük dün gece çok fena. Besiktaslı beyler,suç kim de biliyor musunuz? hepsin de.

Conan
Conan
2 yıl önce

parker kekosu, tyson fury ile maç yapmak istiyormuş.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
2 yıl önce

https://www.youtube.com/watch?v=3t7oODmRsB0
dirrel in kesiği göründüğünden daha derinmiş. sitesinin hacklenmesini pek s.kledi mi bilmiyorum ama bu kesiği uzun yıllar unutamaz 🙂

Başa dön tuşu