Avni vs Eubank Gecesinde Fırat Arslan Ringe Çıktı ve Fena Nakavt Etti – Hemen İzle


fırat arslan vs valero nakavt

Almanya’nın Stuttgart şehrinde yapılan boks gecesinde 47 yaşındaki Fırat Arslan da ringe çıktı. Alejandro Emilio Valori ile kozlarını paylaşan Zonguldaklı boksör Arjantinli rakibini 7. rauntta nakavt etti. Aynı gece Burak Şahin ve Emre Çukur da ringe çıkan isimler arasındaydı.

01:17

    Adeta durdurulamaz bir hale gelen ve halen WBO Avrupa Şampiyonu durumunda bulunan Fırat Arslan’ın bundan sonraki maçında aldığımız bilgiye göre eski WBO Dünya Şampiyonu Krzysztof Glowacki (28-1-0) ile karşılaşacak.

    Ağır sıklet Türk asıllı boksör Burak Şahin de Alman Andre Bunga’yı 6 raunt sonunda puanla yendi. Emre Çukur ise aynı gece galip gelen bir başka Türk asıllı boksördü. Emre, Gürcü Soso Abuladze’yi 6 raunt sonunda puanla yendi ve 8. maçında 8. galibiyetini elde etti…

    Gelişmeleri takip etmeye devam ediniz…

     


    Haberle ilgili başlıklar: , , , ,

    Benzer Haberler

    245
    Yorumlar

    181 Comment threads
    64 Thread replies
    0 Followers
     
    Most reacted comment
    Hottest comment thread
    36 Comment authors
    Tugay Özaybronze bomberAbdullah yılmazRomanVolkanK Recent comment authors
      Abone ol  
    En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
    Bildir
    Big George
    Üye
    ★★★★
    Big George

    Avni maçını bu konudan yorumlayalım…

    Glowacki Fırat’ın mezarına son toprağı atar. Fırat artık fosil oldun lütfen bırak. Böyle bir rakibe karşı kazanman bir şey ifade etmiyor.

    Kanguru Perkovic
    Ziyaretçi
    Kanguru Perkovic

    Bence de burdan yazalim

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    Evet avni maçını buraya yazıyoruz beyler.

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    glowacki fena nakavtlar fırat ı. ama olsun kendisi bilir. son bir kez iyi para kazanır valla 🙂

    Big George
    Üye
    ★★★★
    Big George

    Fırat’ın stili boksa bir ihanet bence. Ondan dolayı bıraksın istiyorum. Yumrukları kafaya bağlayıp rakibe yürüyor ancak. Yakalarsa bir kroşe fırsatı yakalıyor ve indiriyor. Puanla kazanma ihtimali sıfır. Bu son dövüştüğü eleman gibi elemanları bir kroşe ile yakalayabiliyor işte ama Huck gibi adamlara ancak kum torbası oluyor. Böyle bir boks stili seyirciyi yani benim içinde bulunduğum grubu heyecanlandırmıyor. Avni bunun tam… Devamını oku »

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    emre 7 maç 7 galibiyet 0 nakavt. bana göre bir boksör nakavtçı olmadığı sürece istediği kadar teknik ve etkileyici dövüşsün seyir zevki pek yüksek olamaz. boksör dediğin az biraz nakavtçı olmalıdır. en nihayetinde dövüş sporu bu.

    Big George
    Üye
    ★★★★
    Big George

    Haklılık payın var.

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    bu iki boksörü de yumruk gücü yüksek bir boksör nakavt eder. ikisi de ilerleyemez.

    Big George
    Üye
    ★★★★
    Big George

    50 milyon dolar veya euro para birimini tam hatırlamıyorum.

    Abdullah yılmaz
    Üye
    ★★★★
    Abdullah yılmaz

    kardeşimiz avni’ye yürekten başarılar diliyoruz. kalbimiz ve dualarımız onunla… ben avni’nin maçı alacağı inancını taşıyorum. haydi hayırlısı…

    Braddock
    Üye
    Braddock

    Ahmet kurt kardeşim mac esnasında öncesinde sürekli yorum bekliyoeuz senden

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    pek yazasım yok dostum 🙂 bana göre eubank favori ve mantıklı bakarsak puanla alır gibi görünüyor. dolayısıyla bunu pek dile getirmek istemiyorum. ama bir yandan da içimden bir his avni kazanacak diyor. bilmem çok istediğim için mi.

    Braddock
    Üye
    Braddock

    Eubank gelebilecek en kötü rakip oldu avniye. Şu 38 yaşındaki brehmer denen alman geleydi keşke. Eubank ile ancak final maçı yapılır. Mutlak favori eubank ama avnide farkli bir ışık var. Ins bizleri güldürür

    Kanguru Perkovic
    Ziyaretçi
    Kanguru Perkovic

    Insallah ahmet öner avninin sırtına gazi yazdirmaz çok kötü duruyor terliyor akıyor o boyalar

    Big George
    Üye
    ★★★★
    Big George

    +9999999999999999999999999999999999999999999

    Braddock
    Üye
    Braddock

    En son bu heyecanı gs arsenal maçında hissetmiştim. Eubankin favori olmasın dan daha çok maça iyi hazırlanması beni tedirgin ediyor. Haydi aslan avni. Milletimizin böyle zaferlere cidden ihtiyaci var

    Thedepartef
    Üye
    Thedepartef

    Kaçta başlıyor nerden izleyebilir arkadaşlar

    Abdullah yılmaz
    Üye
    ★★★★
    Abdullah yılmaz

    maç 00.00^da şifresiz

    http://kesintisiz.tv/tivibu-spor

    Claymaker
    Üye
    ★★★★
    Claymaker

    2 siklet var super middleweight (20 milyon) ve crusierweight (30 milyon) dolar
    ama dağıtımın nasıl olacağını bilmiyorum

    Claymaker
    Üye
    ★★★★
    Claymaker
    lenolewis
    Üye
    ★★★
    lenolewis

    Eubankı fazla abartmayın periban kalitesinde bir adamla bile karşılaşmadı avni çeneden yakalarsa sıkça çeneden yatırabilir hiç karamsar değilim abrahamla karıştırmayın avniyi abraham su tabancası avni kaleşnikoftur

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    bilgehan bey her yerden maçın linkini paylaşıyor

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    güzel hırsızlık. şu maçı haertel hıyarına verdiler.

    ömer uzel
    Üye
    ★★
    ömer uzel

    Fırat Aslan’la alakalı çok acımasız yorumlar var..Bu adam 47 yaşında..Ne bekliyordunuz 25 yaşında ki Mike Tyson performansı mı? 10 yıl önce net bir performansla Dünya Şampiyonu olmuş bu adam, yine olmak için elinden geldiğince mücadele ediyor..Glowacki’ye yenilmesi çok yüksek ihtimal olabilir, ne yapsın yani Glowacki var diye ölsün mü? Huck’un Fırat’ı nasıl nakavt etti biliyoruz, boks eldiveninin içinde bazı maddeler… Devamını oku »

    lenolewis
    Üye
    ★★★
    lenolewis

    Ülkemizde box sporu neden gelişmiyor demesin kimse ilk defa bir sporcumuz prof. arenada dünya şampiyonluk maçına çıkacak ama tek bir yerde haber göremedim pes doğrusu . Futbolcuların çapkınlıkları bile haber oluyorken avni haber olmıyor daha ne olsun

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    avni yi dublörü seslendiriyor 🙂 ne güldüm ya

    Kanguru Perkovic
    Ziyaretçi
    Kanguru Perkovic

    Biri şunlara altyaziyi öğretsin ya 😀

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    eubank hakikatende çok ilginç bir insan.

    Thedepartef
    Üye
    Thedepartef

    Abdullah yılmaz teşekkürler kardeşim

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    ortalıkta terminatör gibi geziyormuş demek 🙂 yürüyüşünden belli

    Bankaci
    Üye
    ★★★
    Bankaci

    Maç öncesi bu yayınlar güzel oluyor.

    Aklım jr. Kalbim Avni diyor.kalp akıldan üstündür.

    Ahmet öneri görünce kanal turlayasim geliyor.neden acaba:))

    Kanguru Perkovic
    Ziyaretçi
    Kanguru Perkovic

    Vay be sevdigim boksorlerden sam eggington sd ile kaybetti zaten yetenekli degil di ama agresif stilini severdim

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    Şu avninin tanıtımını izleyip de duygulanmayan yoktur heralde. Bizden birisi. Nasıl olur da inşallah yenilir der bazı arkadaşlar?

    Kanguru Perkovic
    Ziyaretçi
    Kanguru Perkovic

    Harbi ya ailesi falan çok mülayim insanlar temiz kalpli guzel insanlar avni de onlar kadar temiz birisi sivasin köylerinden buralara geldi gurur duyuyorum avniyle

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    hakikaten tam bir anadolu ailesi

    AERIALS
    Üye
    ★★
    AERIALS

    Ulan bilgehan demir yillardır bizi kandirmissin eubank ler cok fakirdi. Ailesi fakirlikten amerikaya yolladı diye. Şimdiki belgeselde adam aksini iddia ediyor. Durumumuz cok iyi olmasina ragmen milyonlarimiz olmasina ragmen rahatı biraktim boks sporunu tercih ettim diyor.

    AERIALS
    Üye
    ★★
    AERIALS

    Dedigìn gibi garibanlik hikayeleri her zaman prim yapmistir. Babasi kemer sahibi bir boksordu. Yillardir kemerini lorumus ust duzey maclara cikmis biri nasil evladina bakamayacak kadar fakir olabilir.

    Bankaci
    Üye
    ★★★
    Bankaci

    Bİlgehan abinin anlattığı zamanla eubankin anlattığı zamanlar farklı diye biliyorum.

    Abdullah yılmaz
    Üye
    ★★★★
    Abdullah yılmaz

    cocukken öyleydi kardeşim 🙂

    GGGökhan
    Üye
    ★★★
    GGGökhan

    Avninin Vallah bi çay içerim deyişine bayıldım :))

    Bankaci
    Üye
    ★★★
    Bankaci

    Vay bee Avni tam bir Anadolu çocuğu…babası annesi tipik Anadolu insanı.ahh ahhh böyle annelerin sayısı gittikçe azalıyor.evlatlari için yaşayan bu fedakar Anadolu annelerinin ellerinden öpüyorum.

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    Avninin kardeşi de mi boksör?

    Gary O’Sullivan
    Üye
    ★★★★
    Gary O’Sullivan

    Hadi bakalım aslan parçası. Alacaksın bu maçı.

    Gary O’Sullivan
    Üye
    ★★★★
    Gary O’Sullivan

    Baba turtle kesinlikle sempatik adam be 🙂

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    aynen öyle 🙂

    Abdullah yılmaz
    Üye
    ★★★★
    Abdullah yılmaz

    ya hu bu nasıl bir giyimdir ya dar paçalı pantolonlar giyorlar nefret ediyorum ya 🙂 bebek pijeması gibi … 🙂

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    şu adamın babasıyla tokalaşmasına bakın. ”hey naber moruk” der gibi 🙂 kültürel farklılıklar

    Remzi BAYSOYU
    Üye
    ★★
    Remzi BAYSOYU

    avni hamurişi yemese iyiymiş

    lenolewis
    Üye
    ★★★
    lenolewis

    Eubanka bak sen şimdiden groves maçı hayalleri kuruyor dereyi görmeden paçayı sıvamış aq

    Abdullah yılmaz
    Üye
    ★★★★
    Abdullah yılmaz

    avni’nin ailesi şimdi nasıl heyecanlıdır ya….

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    yav bırak ailesini ben heyecandan altıma işeyecem 🙂

    GGGökhan
    Üye
    ★★★
    GGGökhan

    Biraz önce benim de aklımdan geçti aynı şey.

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    Çok zor spor bu boks. Klavyeden balon yazmak ise çok kolay.

    Bankaci
    Üye
    ★★★
    Bankaci

    Su avninin tanıtımında Ahmet öner yok ya ohh diyorum.

    Yalnız bu eubanklar sempatik temiz insanlara benziyorlar.

    AERIALS
    Üye
    ★★
    AERIALS

    Cikti yine tipini …..

    Gary O’Sullivan
    Üye
    ★★★★
    Gary O’Sullivan

    Taşaklı bir çocuk 🙂

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    karnım ağrıdı gülmekten 😀

    Uğur mehmet birdoğan
    Üye
    ★★
    Uğur mehmet birdoğan

    Kaçırmadın 😀

    Big George
    Üye
    ★★★★
    Big George

    Ahahaha sansürü unutmuşlar. 😀

    Gary O’Sullivan
    Üye
    ★★★★
    Gary O’Sullivan

    Ahmet Öner yine küfür etti 🙂

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    taşaklı bir çocuk 😀 hahhaha ulan ahmet öner ya

    Kanguru Perkovic
    Ziyaretçi
    Kanguru Perkovic

    Bende yanlış duydum heralde dedim megersen harbi demis

    Bankaci
    Üye
    ★★★
    Bankaci

    Dedim Ahmet öner şova başladı.

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    Bilgehan da şimdi tivibusporu izliyordur. Yüzde binbeşyüz

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    öff maç başlayacak

    Bankaci
    Üye
    ★★★
    Bankaci

    Hadi bakalım bismillah…

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    Haydi avni.

    Gary O’Sullivan
    Üye
    ★★★★
    Gary O’Sullivan

    Yalnız yazılı ve görsel medya hiç haber yapmayarak çok ayıp etti. İnşallah kazanırız da bu hatalarını telafi ederler.

    AERIALS
    Üye
    ★★
    AERIALS

    Onlarin ben amk. 330 bin nufuslu yenildigimiz izlanda macini daha cok haber yaparlar

    Don King
    Üye
    ★★
    Don King

    Başlıyor beyler.ahmet öner kosede küfür edecek bence (: bu arada ortam yine mukellel.

    Gary O’Sullivan
    Üye
    ★★★★
    Gary O’Sullivan

    Fuck your bad şarkısıyla ringe çıkacakmış bizimkiler 🙂

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    hazırlanın millet ahmet öner şarkı bestelemiş olabilir 🙂

    Abdullah yılmaz
    Üye
    ★★★★
    Abdullah yılmaz

    en son jashua-kliçko ,canelo-golovkin golovkin-brook maçlarında heyecanlanmıştım bir de şimdi 🙂

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    Onlardan daha heyecanlı bir maç. Ringde içimizden biri olacak

    Abdullah yılmaz
    Üye
    ★★★★
    Abdullah yılmaz

    kesinlikle…. haydi avni bitir şunun işini…

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    haydi avni!

    Remzi BAYSOYU
    Üye
    ★★
    Remzi BAYSOYU

    böyle organizasyonlarda manowar çalması lazım boksörler acayip gaza gelir

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    boksu izlemesi ne kadarda basit. boksun iç dünyasına girince olay bambaşka bir hal alıyor. maça avni çıkacak ama girdiğimiz şu strese bakın. boks gerçekten çok zor bir spor.

    Abdullah yılmaz
    Üye
    ★★★★
    Abdullah yılmaz

    evet. gerek psikolojik gerekse fizyoljik olarak gerçekten ağır bir spor… bilmiyorum spor denir mi 🙂

    AERIALS
    Üye
    ★★
    AERIALS

    Dostum onlar belli bir medya grubuna yakın isimler. Anladiniz siz onu. Mac tivibuspor da olunca avniyi nekadar onemsedikleri belli oldu

    Big George
    Üye
    ★★★★
    Big George

    Ali

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    şuan bu soruya kimsenin cevap vereceğini düşünmüyorum. gözüm avni den başkasını görmüyor.

    Big George
    Üye
    ★★★★
    Big George

    Tek kelime yazıp gittim maçın heyecanındayım ben de. 😀

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    big george vermiş hadi bende vereyim 🙂 ali

    lenolewis
    Üye
    ★★★
    lenolewis

    Haydi avni jdegale dişini kırdın eubankınde burnunu kır aq

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    Vay be bayrağımız ringde arkadaşlar.

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    asın bayrakları

    Abdullah yılmaz
    Üye
    ★★★★
    Abdullah yılmaz

    adam mehterle geliyor be…. haydi aslanım

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    titremeye başladım. kalpten gitmezsem iyi.

    TÜRK OĞLU TÜRK
    Üye
    ★★★
    TÜRK OĞLU TÜRK

    evet arkadaşlar puanlamayı buradan yapacam takipte kalın…zira bazı arkadaşlarımız ne kadar objektif yorumladığımı bilirler 😀

    TÜRK OĞLU TÜRK
    Üye
    ★★★
    TÜRK OĞLU TÜRK

    wbc başkanını mı gördüm orada ben 😀

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    Eubankin çenesi bu gece test edilecek

    Hotter
    Üye
    ★★★★★

    Çok heyecanlıyım haydi avni göster şuan gününü haydiiiiii

    cemil aslan
    Üye
    ★★
    cemil aslan

    heyecan dorukta arkadaş:)

    GGGökhan
    Üye
    ★★★
    GGGökhan

    Hadi lan Avni ilk defa seni bu kadar destekliyorum Hadi Aslan.

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    Marşımızı notasına uygun çalmıyor gavatlar

    Remzi BAYSOYU
    Üye
    ★★
    Remzi BAYSOYU

    abi adam armoniye uygun çaldı 5 ve 7 seslerini bastı dediğin yeri biliyorum emin ol çok güzel çaldılar

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    Bir tık ağır çaldılar. Böyle yavaş değil marşımız

    Remzi BAYSOYU
    Üye
    ★★
    Remzi BAYSOYU

    güzel yorumladılar bence

    Hotter
    Üye
    ★★★★★

    Bune cok yavaş ıstiklal marşı

    Bankaci
    Üye
    ★★★
    Bankaci

    Avni periban maçında level atladı.faydasini görecek bu kesin.

    İstiklal marsimiz çalınıyor.

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    adamsın lan the rebel 🙂 adamsın adam

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    Pkk lı veya fetöcüdür o şerefsiz

    lenolewis
    Üye
    ★★★
    lenolewis

    Türk boksunun en önemli gecesi başarılar avni seninleyiz

    TÜRK OĞLU TÜRK
    Üye
    ★★★
    TÜRK OĞLU TÜRK

    abd li hakemler….ahmet öner in abd de sağlam kontakları vardır kesin…

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    çok gerildim ya

    Gary O’Sullivan
    Üye
    ★★★★
    Gary O’Sullivan

    Aynen dotum, katılıyorum.

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    hayatımda böyle heyecanlanmadım

    Don King
    Üye
    ★★
    Don King

    Euvank korkuyor sanki.

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    babası çok rahat

    Don King
    Üye
    ★★
    Don King

    Pardon ortaya yazicaktim

    Don King
    Üye
    ★★
    Don King

    Ha siktir amk

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    nakavt olursa sıralaması düşecekmiş

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    olamaz

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    Aq..

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    ah be avni

    TÜRK OĞLU TÜRK
    Üye
    ★★★
    TÜRK OĞLU TÜRK

    round 1 eubank
    avni çok yavaş kalıyor…

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    Avni çok yumruk alıyorsun kardeşim yapma böyle. Boş anına denk geldi aq

    AERIALS
    Üye
    ★★
    AERIALS

    Chris cok daha seri ve hareketli. Avni cok agir kaliyor

    Don King
    Üye
    ★★
    Don King

    Avi acilir beyler merak etmeyin.

    Novartis
    Üye
    Novartis

    Açıldı ruhunu vererek …

    Bankaci
    Üye
    ★★★
    Bankaci

    İlk raund 2-0 jr

    Hotter
    Üye
    ★★★★★

    Kötü aparkat yedi of yA

    TÜRK OĞLU TÜRK
    Üye
    ★★★
    TÜRK OĞLU TÜRK

    salladı walla eubankı

    TÜRK OĞLU TÜRK
    Üye
    ★★★
    TÜRK OĞLU TÜRK

    wallaha sallıyor eubankı

    TÜRK OĞLU TÜRK
    Üye
    ★★★
    TÜRK OĞLU TÜRK

    round 2 avni

    cemil aslan
    Üye
    ★★
    cemil aslan

    seyircinin daha çok tezahurat lazım

    Kanguru Perkovic
    Ziyaretçi
    Kanguru Perkovic

    Avni beklediğimden daha iyi kontralara dikkat etsin

    Tek kral DEONTAY WİLDER
    Ziyaretçi
    Tek kral DEONTAY WİLDER

    Avni alicak bu maçı inşallah.. ben eminim

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    Avninin sollarından çok kolay kaçıyor ya.

    Bankaci
    Üye
    ★★★
    Bankaci

    Avni yorarim sanıyor ama jr kolay kolay yorulmaz gibi geliyor.

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    2. raund ortada beyler

    AERIALS
    Üye
    ★★
    AERIALS

    Puana giderse isimiz zor. Tek sansimiz supriz bir nakavt

    cemil aslan
    Üye
    ★★
    cemil aslan

    avni haydi be inşallah açılmaya başladı

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    eubank alsa da yakındı raund

    Big George
    Üye
    ★★★★
    Big George

    Maalesef maç dün yorumladığım şekilde gidiyor. Avni kırışmak sana yaramıyor, sana kontra ile bozup kırışmak lazım.

    Bankaci
    Üye
    ★★★
    Bankaci

    3-0 eubank raund iki

    cemil aslan
    Üye
    ★★
    cemil aslan

    bir kontra çıkarıp sallasa şunu

    sEnsEi
    Üye
    sEnsEi

    eubank dersine fazla çalışmış kitap gibi okuyor avniyi inşallah toparlar

    TÜRK OĞLU TÜRK
    Üye
    ★★★
    TÜRK OĞLU TÜRK

    yazık oldu

    Don King
    Üye
    ★★
    Don King

    Ha siktir amk

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    off

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    Vay oç ya. Yazık oldu.

    Tek kral DEONTAY WİLDER
    Ziyaretçi
    Tek kral DEONTAY WİLDER

    Yuh a.q ya …

    Bankaci
    Üye
    ★★★
    Bankaci

    Jr. Şov yapıyor tek şansımız nakavt

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    içim gitti

    TÜRK OĞLU TÜRK
    Üye
    ★★★
    TÜRK OĞLU TÜRK

    aklıma takılan şu avni nin çenesini mi zayıf yoksa eubank ın yumrukları mı güçlü

    sEnsEi
    Üye
    sEnsEi

    şom ağızlığım ama belliydi perişan etti herif

    Don King
    Üye
    ★★
    Don King

    Helal olsun adama.ne diyelim

    Abdullah yılmaz
    Üye
    ★★★★
    Abdullah yılmaz

    hassiktir ya nasıl bir şey yaaa

    Bankaci
    Üye
    ★★★
    Bankaci

    Derken nakavt geldi.

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    Hakem saymadan niye bitirdi

    TÜRK OĞLU TÜRK
    Üye
    ★★★
    TÜRK OĞLU TÜRK

    brutal oldu soner reis…

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    Zoruma gitti aq. Böyle olmamalıydı. Tahminciler bile nakavt olacağını düşünmediler

    Klitschko
    Üye
    Klitschko

    avni 10 saniye’de kalkamazdı zaten yardımla kaldırdılar hemen. 🙁

    AERIALS
    Üye
    ★★
    AERIALS

    Artur abrahan buyuk adammissin 40 inda bu adama nakavt olmadin

    AERIALS
    Üye
    ★★
    AERIALS

    Pardon 40 ina merdiven dayamis desek daha uygun olur

    Big George
    Üye
    ★★★★
    Big George

    Abraham gördüğüm en sağlam çenelerden biri. Avni’nin maalesef o kadar da sağlam bir çenesi yokmuş. Kötü bir gece…

    Kanguru Perkovic
    Ziyaretçi
    Kanguru Perkovic

    Canın sağolsun avni sen yeter ki icindeki heyecanı kaybetme

    Don King
    Üye
    ★★
    Don King

    Avninin cenesi zayifmis amk

    TÜRK OĞLU TÜRK
    Üye
    ★★★
    TÜRK OĞLU TÜRK

    avninin mi çenesi zayıf yoksa eubankın yumrukları mı güçlü

    Don King
    Üye
    ★★
    Don King

    Yok baba avninin cene yumusakmis.ilk yakalandigi an elektirigi kesti zaten

    TÜRK OĞLU TÜRK
    Üye
    ★★★
    TÜRK OĞLU TÜRK

    üzüldüm amk

    Don King
    Üye
    ★★
    Don King

    Bende cok üzüldüm

    sEnsEi
    Üye
    sEnsEi

    hakem ne saycak ağır çekim bir baksana avnide şalterler attı resmen

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    Antrenör değişikliği şart aq.

    Big George
    Üye
    ★★★★
    Big George

    Avni gibi bir potansiyel yok oldu gitti. Neden çünkü doğru yönlendirilmedi. Yahu dün de dedim taktiksizlik nasıl bir taktik olabilir. Daha dün dedim kırışarak Eubank’ı yenemezsin diye yorumda. Aynısı çıktı. Bunu koca Ahmet Öner göremiyor mu aq…

    Avni’nin kemer maçı şansı da gitti, Avni bitti kısacası artık.

    VolkanK
    Üye
    ★★
    VolkanK

    Yeteneğin olmadığı yerde ne potansiyelinden bahsediyorsun

    mostwanted
    Ziyaretçi
    mostwanted

    ahmet öner sayesinde sokak kavgası yapıyor.taktik teknik yok.saldır ve yık tek taktiği bu.yazık oluyor gücüne.doğru ellerde dünya şampiyonu olacak yetenek heba oluyor

    cemil aslan
    Üye
    ★★
    cemil aslan

    herif otomatiğe takmış gibi, çok hızlı diyecek bişey yok

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    avni nin morali çok kötü oldu yav

    Tek kral DEONTAY WİLDER
    Ziyaretçi
    Tek kral DEONTAY WİLDER

    Valla sanki dünyam yıkıldı… yinede helal olsun Avni rakibi bi şampiyon sonunda

    conan
    Ziyaretçi
    conan

    Ordinaryusun dediği çıktı yine

    Bankaci
    Üye
    ★★★
    Bankaci

    Eubank aşırı hızlı geldi avniye…arada iki gömlek fark var.olsun bee canın sağolsun kardeşim.zaten favori eubankti belki bir sürpriz olur dedik.kismet değilmiş.

    Abdullah yılmaz
    Üye
    ★★★★
    Abdullah yılmaz

    anlamadığım ilk raundda o aparkatla dizlerinin bağı çözüldü. eubankın ilk raundlarda avniyi ko edeceğine asla inanmazdım………… offffffffffffffffff yaaa

    Novartis
    Üye
    Novartis

    İnandın artık … hadi uykuya

    AERIALS
    Üye
    ★★
    AERIALS

    Chris eubank- artur abraham macinda biri yorum yazmisti bu chris avniyi edirneden alir karsa kadar döve döve goturur diye. O burdami yaziyomu acaba

    jackal
    Üye
    ★★★★
    jackal

    avninin nakavt olacagına hayatta inanmazdım hele 3. raundda

    jackal
    Üye
    ★★★★
    jackal

    avninin nakavt olacagına hayatta inanmazdım hele 3. raundda

    jackal
    Üye
    ★★★★
    jackal

    callum smith finalde indirecek eubanki insallah

    Don King
    Üye
    ★★
    Don King

    Bari eubak ezeeze sampiyon olsun da avni sampiyona yenilmis olsun.ben böyle isterim

    GGGökhan
    Üye
    ★★★
    GGGökhan

    Yazık oldu. Çok hızlı adama kırışmaya girersen böyle olur. Antrenörü mal olunca böyle oluyor işte..Aslında 2.roundda baya sağlam yumruk da vurmuştu Eubanki etkiledi ama hep söyledik Avni Eubank kalitesinde biri değil diye..Adam Süperstar yani keşke sayıyla yenilseydik üzücü oldu.

    Hotter
    Üye
    ★★★★★

    Cok aparkat yedi avni ve tam kendine gelememişti yüzünden belliydi çok üzüldüm çok bu kadar erken beklemiyordum ko. Içim parçalandi

    Kanguru Perkovic
    Ziyaretçi
    Kanguru Perkovic

    bu eubankin yumruk gücünu fazla kucumseyip avniyide golovkin kadar saglam zannediyorduk

    Claymaker
    Üye
    ★★★★
    Claymaker

    doğruya doğru …

    Chorniy
    Üye
    Chorniy

    Burada Avni üzerine gelen boksörlere yenilmez Golovkin’i de yener diyen Murat Koç diye bir cahil vardı nerede o? Güçsüz Eubank bile yıktı adamı

    Bankaci
    Üye
    ★★★
    Bankaci

    Eubank avninin elini havaya kaldırdı.helal olsun.

    Süleyman da orda:))

    TÜRK OĞLU TÜRK
    Üye
    ★★★
    TÜRK OĞLU TÜRK

    acilen boksu mafyaların değil bu işin erbabı insanlar yönetmeli…
    ahmet öner le felan olacak değil bu iş…

    serhat king
    Üye
    serhat king

    avni kendi kendini nakavt ettirmeye gitti adamın üzerine.
    yanlış taktiklerle,Ahmet önerle bu işin olmayacağı belliydi.

    Kanguru Perkovic
    Ziyaretçi
    Kanguru Perkovic

    O degil de avni çok uzgun bir vaziyetteyken ahmet öner eubanke bakarak güldü

    Tek kral DEONTAY WİLDER
    Ziyaretçi
    Tek kral DEONTAY WİLDER

    Heyecanda var işin içinde böyle bi atmosferde maç yapmak kolay değil .. Olsun sağlık olsun canın sağolsun Avni sen her zaman gururumuzsun

    AERIALS
    Üye
    ★★
    AERIALS

    Daha öncede yazdım avni’nin bu bar fedaisi ahmet önerden tez zamanda kurtulması lazım

    Bankaci
    Üye
    ★★★
    Bankaci

    Yenilmek önemli değildir bence yenilgiden sonra vereceğin tepki önemlidir avninin yapacağı tek şey Ahmet öner denilen şahıstan kurtulmasidir.

    Bu eubankler müslüman olabilir mi?

    TÜRK OĞLU TÜRK
    Üye
    ★★★
    TÜRK OĞLU TÜRK

    babası müslüman…
    bak eubanke direk avni nin reçetesini hazırladı…diyorki dolaylı yollardan ahmet öner deden mafya kılıklı insan kaçakçısından kurtar kendini

    cemil aslan
    Üye
    ★★
    cemil aslan

    bu eubankın ilk defa maçını izledim. çok hızlı seri bir boksörmüş gerçekten ve avni dayanıklı ve güçlü ama zaten normalde yavaş bir stildeydi. eubank karşısında ise bu iyice dezavantaja dönüştü. dolayısıyla eubanke karşı nerdeyse şansa avniden bir kontra yumruk bekler duruma düştük.

    sEnsEi
    Üye
    sEnsEi

    bu eubank’i çok küçümsüyorsunuz ama bu adam birinci sınıf

    yenilmez47
    Üye
    yenilmez47

    Teknik yok odun gibi dikildi karşısında antrönürü bomboş soytarının teki ve gaza geldi avni hepsi sizin yüzünüzden saldır avni eubank ın çenesi zayıf senin yumrukların sert vs vs al adamın halini gördünüz

    Gary O’Sullivan
    Üye
    ★★★★
    Gary O’Sullivan

    Kına göndereyim, yakarsın bir taraflarına.

    Tek kral DEONTAY WİLDER
    Ziyaretçi
    Tek kral DEONTAY WİLDER

    Groves ile uebank maçı harika olacak tabi Groves Fox u geçerse

    Don King
    Üye
    ★★
    Don King

    Bende beklemiyordum koyu.hakem araya girer diye düşünüyordum ama olmadi.kötü kaybetti.dedik olmaz ahmet onerle diye falan ama is ahmet onerlik is degil.arada çok bariz kumaş farki vardi.mehteranla, sloganla olmuyor bu isler ne yazik ki.profesyonel spor bu.dün futbol bugün boks.bu millet bunlari hak etmiyor.hani futbolda olur maci ayarlayan yarak gibi ortada gezen macta bi bok yapamaz ya.iste boyle adamlar sporun başında bu… Devamını oku »

    Bankaci
    Üye
    ★★★
    Bankaci

    Yalnız uykum kaçti…eubank ne kadar doğru analiz ediyor avniyi…Ahmet öner dinle dinle…

    Ggg su eubank bir dovse anca öyle rahatlarim.

    Klitschko
    Üye
    Klitschko

    https://twitter.com/UFC_Turkiye/status/916780620835106816 2 tane çenesine darbe yedi gitti 🙁

    Gary O’Sullivan
    Üye
    ★★★★
    Gary O’Sullivan

    Keyif meyif kalmadı aq

    Güneş
    Üye
    Güneş

    Kimse 3. Raundda nakavtı tahmin edemezdi. Yalnız avni mental olarakta maçı kaldıramadı. Çok heyecanlıydı.Crawford macındaki indongo gibiydi

    mostwanted
    Ziyaretçi
    mostwanted

    avni bildiğin brutal ko oldu

    mostwanted
    Ziyaretçi
    mostwanted

    inşallah bazıları yayıncılık nasıl yapılır görmüştür.yayıncılık maç biter bitmez reklama girmek değildir

    Kanguru Perkovic
    Ziyaretçi
    Kanguru Perkovic

    Ne erkeni amk ya avni nin gozler kaydi zaten bu maç dönmezdi 2.blackwell vakasi olurdu Allah korusun

    Guray
    Üye
    Guray

    dostum bu nasıl bir benzetmedir ya 😀 bu halde güldürdün beni

    lenolewis
    Üye
    ★★★
    lenolewis

    Avninin köşede bi ekip yok kaldı ki bu maça hazırlanmamış zaten eubank üstüne koyarak gidiyorken malesef avni halen rakibin kontralarına nasıl cvp vereceğini bile bilmiyor çalıştırılmamış bu maçta yetenek kazanmadı profesyonellikle amötörlük karşılaştı tabilide profsynlk kazandı kazanacaktı

    Ahmet Kurt
    Üye
    ★★★★★
    Ahmet Kurt

    bu eubank a son 2 maçtır birşeyler oluyor. önceki maçlarından eser yok. adam tam bir canavara dönüşmüş. avni nin çenesi beklediğimizden zayıfmış. bu maçta avni nin brutal ko olma şansı neredeyse imkansız demiştim. pek çoğumuz gibi bende böyle bir nakavt beklemiyordum. çok çok üzüldüm ama avni ninde dediği gibi vardır bunda da bir hayır. inşallah azmini yitirmeyip sağlam bir şekilde… Devamını oku »

    Big George
    Üye
    ★★★★
    Big George

    Dün maçın nasıl geçeceğini özetledim. Benim gibi bir amatör bile bu kadar isabetli yorumluyorsa, bu Ahmet Öner denen adam nasıl hala bu adamı taktiksizlik üzerine kurup, kırışmaktan zararlı çıkmasına rağmen niye hala ileriye yolluyor? Yahu kırışmak sana yaramıyor işte niye hala ısrarla adamı Eubank’ın üzerine yolluyorsun? Kontra ara, beklenmedik yumruklar ile boz ve öyle kırış. Avni bile bile lades olmuştur… Devamını oku »

    Bankaci
    Üye
    ★★★
    Bankaci

    Artık önüne bakacak yapacak bir şey yok.su Ahmet öner deki rahatlığı gördükçe dahada üzülüyorum.kac sefer yazdık burdan kurtul su adamdan…ahhh bee… üzüldüm avniye…

    Eubankin analizlerini umarım dinler.

    Yinede bize böyle bir gece yaşattığı için avniye tşk.ler.marsimiz çalındı.bu işler basamak basamaktır.

    Eubank favorimdir zaten sürpriz olmadı.ama olsun.canin sağolsun.

    Avninin yerinde olsam yarın çalışmalara baslarim.

    Claymaker
    Üye
    ★★★★
    Claymaker

    Avni hakkında yorum yapmak istemiyorum sonra yapacağım geri gitmeyi bilmeyen sallanan tüm yumrukları alan biri avni umarı iyi para kazanmıştır eubank jr ın yumrukları hala güçsüz bence ama avni’nin çenesi daha güçsüz bu şu demek golovkin canelo kadar güçlü yumrukları yok eubank’in kell brook amir khan seviyesinde bu adamlar nakavt boksörü değil ayrıca eubank nakavt ettiği pozisyonda kontra vuruş alınca… Devamını oku »

    Novartis
    Üye
    Novartis

    Yine ruyanı yazmışsın :)))))))))) hep ruyalardamısın boyle

    яσмαη
    Üye
    ★★★★
    яσмαη

    EUBANK JR BAŞKA BIR SEVIYE. AVNI YI KD ETTI. ILK DEFA BOYLE DIZLERI COZULDU. YALNIZ OLMAZ DENILEN OLDU. AVNI NIN EUBANKI SALLADIGINI GORDUM. TECRUBESI YOK. EGER BASARI ISTIYORSA AHMET ONER VE AVNI DAHA IYI ANTRENORLE CALISMALI AHMET ONER DEN ANTRENOR FELAN OLMAZ. HAYDI IYI GECELER.

    Novartis
    Üye
    Novartis

    Dediğin gibi ruyadan uyanan olmuştur artık siz eşşekten at gibi koşmasını istiyorsunuz eubank resmen avninin ruhunu aldı amk:/ boyle ko zor görünür.. oda svnide görülebilirdi ancak çenesi çöpmüş..

    яσмαη
    Üye
    ★★★★
    яσмαη

    EUBANK, GROVES U DA COK COK RAHAT GECER MORUK. GROVES UN CENESI ZATEN COK ZAYIF. Sadece direkleri cok hizli. Ama genede sans vermem ben groves a. Callum gibi bir dev karsisinda ne yapcak eubank onu cok merak ediyorum. 🙂 final callum eubank olucaktir.

    GGGökhan
    Üye
    ★★★
    GGGökhan

    Eubankin rahat yeneceğini söylemek için boksu azıcık bilmek bile yeterli. İnsanlar duygusal bakıyor bizim boksörümüz diye..Avninin güçlü yumrukları var ama onun dışında hiç bir şeyi yok…Baskıcı dövüşüyor dediniz evet ama bak bilinçli baskı denen bir şey var..Dikkat ettiniz mi bilmiyorum GGG Canelodan kontra yememek için baskı kurduğu anlarda bile mesafeli durdu…Avni Hurra diye saldırıyor. Çeneden yakalanınca kötü nakavt oldu..Umarım bu… Devamını oku »

    яσмαη
    Üye
    ★★★★
    яσмαη

    AHMET ONER SESIMIZI DUY SU ADAMA BASKA BIR ANTRENOR BUL YETER. BAS BAS BAGIRDIK SENDEN OLMAZ DIYE..

    AERIALS
    Üye
    ★★
    AERIALS

    Sen daha bul diyosun. Avninin bu adamla butun baglarini koparmasi lazim

    serhat king
    Üye
    serhat king

    Ahmet öner avninin çenesini Abraham gibi sandı herhalde.
    hiçbirimizde çenesinin zayıf olduğunu bilmiyorduk.
    şimdi eubankın golovkinide yenebileceğini söyleyenler olacaktır.
    ama eubank ın golovkin karşısında hiçbir bir şansı yok.

    ömer uzel
    Üye
    ★★
    ömer uzel

    1993’te ki Evander Holyfield veya 1997’de ki İke İbeabuchi kazanır diyorum..ardından Lewis-Vitali-Bowe-Ali-Foreman ve Tyson gelir ihtimal sırasına göre..

    GGGökhan
    Üye
    ★★★
    GGGökhan

    Callum Smith Eubanki yenemez..Eubank o maçı sayıyla kazanır 116-112 ya da 117-111..Şampiyon Eubank olur.

    Big George
    Üye
    ★★★★
    Big George

    Yalnız yanlışım varsa düzeltin ben bugüne kadar çıkan Türk boksörlerden çenesi sağlam olan bir tane görmedim, özellikle mi seçiyorlar anlamıyorum ki…

    яσмαη
    Üye
    ★★★★
    яσмαη

    Sinan şamil sam. Legend chin.

    ömer uzel
    Üye
    ★★
    ömer uzel

    sinan şamil sam vardı kardeşim..Hiç nakavtla yenilmedi..

    Braddock
    Üye
    Braddock

    Spiker eubank e soruyor: rakibin hakkinda ne demek istersin? Eubank: güçlü olduğunu biliyordum. Ama boksta geriye gitmeyi de bilmek lazım. Bana karşı sadece gücünüze güvenip ileriye giderseniz ben cezayi keserim. Spiker: avni yıldırım in geleceği hakkinda ne demek istersin? Eubank: kessinlikle teknik çalışması gerek.

    UMUTEJDER
    Üye
    UMUTEJDER

    Avni bizim gururumuz ama eubank ile arasinda kumas farki var.
    Ayrica Avni’nin ring zekasi da zayif.Rakibin senden daha hizli ve gucluyse,uzerine gidip kırış malara girmek,dogru bir strateji degildir.Antrenörün boyle soylese bile,senin kendi mantigin var.Antrenörün her dedigini uygulamak zorunda degilsin.Savunma yapip rakibini yorarak ve isabetli kontralar yaparak,belki maci kazanma sansini arttirabilirsin ama dedigim gibi eubank gercekten iyi boksor.Saglik olsun Avni.

    Novartis
    Üye
    Novartis

    Kardeşim bu kadar buyuk konuşmayacaksın ! Abrahama teneke dedin.. ben senin karşılaştıgın amatorlere benzemem dedin .. o kemeri bedava verseler almam dedin… feci sopa yiceksin dedin.. dedin.. dedin… dedinde dedin.. sen bu kadar kızdır adamı sonrada gelsin Eubank senin ruhunu alsın ? Yakıştımı sana avni şimdi bu ? Olmadı ee olmaz tabi sen tavuksun üste sadece horozlar cıkar… unutma çenen… Devamını oku »

    GGGökhan
    Üye
    ★★★
    GGGökhan

    Şu da bu maçla net bir şekilde görüldü. Golovkin Eubanki nakavt edemezse sayıyla yenilir ve yakın dövüşte de çok aparkat yer. Bu adamı sayıyla yenmek çok çok zor.

    Claymaker
    Üye
    ★★★★
    Claymaker

    avninin isabet eden her kontasında eubank geriye çekildi yada sarıldı

    golovkin milyonlarca yumruk atan adam asıl press boksörü golovkindir çenesinden bahsetmiyorum bile
    golovkin karşısında ayakta kalabileceğini sanmıyorum eubankin
    https://www.youtube.com/watch?v=H2N3lAzK9Uw 10.35 e bakın avninin kontrasında sallanan adam golovkine ne kadar dayanabilir ?

    Güneş
    Üye
    Güneş

    Sinan şamil samın çenesi sağlamdı

    VolkanK
    Üye
    ★★
    VolkanK

    Aynen

    lenolewis
    Üye
    ★★★
    lenolewis

    Avni tek kroşeyle yıkılmadı zaten izlerseniz görürsünüz yıkılmadan ki pozisyona bakın kırışmak isterken avni gardını düşürüyor son kroşeden önce sallanır durumda zaten . Taktik teknik hiçbişi yok avnide malesef çenesi sağlamdır dedik malesef değilmiş

    Novartis
    Üye
    Novartis

    KO anını tekrar tekrar izliyorum dikkat ettiniz mi ? Gözleri dışarı çıkıp içeri geri girmiş.. burda biri yazmış hakem hemen bitirdi ayağa kalkacaktı demiş :))) tekrar tekrar izleyin…

    яσмαη
    Üye
    ★★★★
    яσмαη

    Ulan amin evladi sunlari sen gulerek niye anlatiyosun allahsiz kopek. Ingiliz iti seni. Yirtik kondom cocugu seni.

    yenilmez47
    Üye
    yenilmez47

    Bide gazla çalıştığınız için utanmadan Golovkin gibi bir efsaneyle karşılaştırdınız avni yi

    Braddock
    Üye
    Braddock

    Mehmet bey bu adam millete.küfür ediyor nasil oluyor da banlanmıyor. Illa anasina avradina küfür mü edelim bizde bu picin

    VolkanK
    Üye
    ★★
    VolkanK

    Tüm sorun Öner’de değil avnide bi numara Yok antrenör işlemez

    ömer uzel
    Üye
    ★★
    ömer uzel

    Avni bu maçı en başta Ahmet Öner’e kaybetti sonra Eubank’a..Eubank dünya’da ki tüm antrenörleri tanısa ve Eubank’a sorsan Avni’yi kimin çalıştırmasını istersin diye o da Ahmet Öner derdi..Acilen Avni Antrenörü değiştirmeli..Maçla alakalı söyleyecek pek bişey yok..Bu yorum yazarken en zorlandığım yorum oldu bu sitede…

    Güneş
    Üye
    Güneş

    Beyler gecenin özeti, “”Avniyi YILDIRIM çarptı”

    Abdullah yılmaz
    Üye
    ★★★★
    Abdullah yılmaz

    Avni’nin yenilmesine çok üzüldüm. Nasıl uymuşum hatırlamıyorum. Düşünmekten avni rüyama girdi. Ona sarılmış teselli ediyordum. “üzülme aslanım, ali de foreman da tayson da yenildi toparla kendi” diyordum. ilginç olan şu ki: eubank Blackwell’a 70 küsür aparkat vurdu adam yıkılmadı. Avni çok sert olmayan tek aparkatla dizlerinin bağı çözüldü. Daha ilginç olan ise çenesinin sağlam olduğuna bu kadar inandığım avni’nin 3… Devamını oku »

    Tugay Özay
    Üye
    ★★★
    Tugay Özay

    dostum bence kaçırdığınız nokta şu; kimse eubank jr ile böyle kırışmalara girmedi. avni hep boşlukta tam çeneye yumruklar aldı. çenen betondan da olsa yıkılırsın.

    bronze bomber
    Ziyaretçi
    bronze bomber

    fırat arslan zonguldaklımıymış hemşehri çıktı la