Avni Yıldırım – Ryan Ford Maçı Hangi Kanalda, Saat Kaçta?


Süper Orta Sıkletteki gururumuz Avni Yıldırım, bu akşam Ryan Ford karşısında ringe çıkıyor. 

Muhammed Ali Kupası (WBSS) çeyrek finalinde Chris Eubank Jr’a mağlup olarak turnuvadan elenen Avni, daha sonra çıktığı 2 maçta Attila Korda ve Derek Edwards karşısında kazanarak tekrar çıkışa geçmişti. Avni bugün Ryan Ford karşısında kazanması halinde, uzun süredir çıkmayı hedeflediği WBC unvanı maçı için dev bir adım atmış olacak.

36 yaşındaki Kanadalı Ryan Ford’un ise 16 maçta 14 galibiyeti ve 2 mağlubiyeti bulunuyor. Son 2 maçında Andrey Sirotkin ve Fedor Chudinov’a karşı üst üste mağlup olsa da, bu iki önemli isme karşı kıran kırana maçlar çıkaran Ford, Avni için oldukça zorlu bir test olacak. Chudinov ve Sirotkin’in nakavt edemediği Ford’u nakavt etmesi halinde ise Avni’nin bu yılın ikinci yarısında bir unvan eleme maçına çıkmasına ve o maçı da kazanması halinde 2019’un ilk yarısında WBC unvanı için ringe çıkmasına kesin gözüyle bakılıyor.

Bu akşam yapılacak müsabakada Yıldırım, WBC uluslararası süper orta sıklet kemerini korumaya çalışacak.

Avni Yıldırım vs Ryan Ford boks gecesi, saat 22:00’den itibaren S Sport ekranlarında yayınlanacak.


Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

294
Yorumlar

146 Comment threads
148 Thread replies
5 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
39 Comment authors
Öğretmen Beyhalil bulutPoteLecwanramou900 Recent comment authors
  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
riddickbowe
Üye
★★★★
riddickbowe

Eğer ki avni son maçındakigibi sayıya oynarsa ryan ford sürpriz yapabilir ama bence avni nakavt ile alacak. Haydi avni kazanacağına yürekten inanıyorum.

Destiny
Üye
★★★★
Destiny

Herkese selamun aleykum öncelikle.Nasılsınız abiler kardeşler Hayat nasıl gidiyor? Yazmadığım şu süre içinde siteyi az da olsa takip ettim.Dönmem için mesaj atan abilerime,kardeşlerime teşekkürlerimi sunarım.Açıkçası siteye yazmak istemememin en büyük sebebi psikolojik rahatsızlıklarımdır.Sevdiğim şeylerden bir anda soğuyabiliyorum bazen .Azer bülbülle dalga geçilmesi de beni çok rahatsız etti.Çok sıkı bir azer bülbül fanıyımdır.Kendisi benim için azer baba dır. Sinan Şamil Sam… Devamını oku »

Yilmaztas
Üye
★★★
Yilmaztas

Avni Allah icin ceneni degil yumruklarini konustur bizide delirtme gonlumuz senden yana.

Serkan
Üye
★★
Serkan

ben avni’nin iyi hazırlandığını düşünüyorum. ford’un çenesi sağlam gibi nakavt beklemiyorum ama umarım avni iyi bir performansla domine ederek kazanır.

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

haydi be avni. fazla kırışmaya girmez umarım. adam bayağı güçlü.

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

haberi görmeden yorum atmışım hangi kanalda olduğuyla ilgili bir diğer habere 🙂

skofield
Üye
★★
skofield

Durum Ne Olur sizce Mckinley çok yardımcı olmuştur şuana kadar bence kazanır

BlackMamba
Üye
★★★★
BlackMamba

Bu maç Avninin kariyerinin dönüm noktası . Yeni antrenörüyle Eubank maçındaki gibi amatör hatalar yapacağını düşünmüyorum . Puanla alır . .

Tuaman
Üye
★★★★
Tuaman

haydi avni güzel bir galibiyet bekliyoruz senden.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Edwards maçındaki taktikle maç yapmaz inşallah bide o maçta sürekli acemiler gibi maç esnasında dışarı bakıp bakıp duruyordu çok tuhaf bi hali vardı avninin …

Serkan
Üye
★★
Serkan

valla o maçtaki antrenörün belki iyi antrenman metotları vardır ama maçta avni’ye pek faydalı olamadı bence. avni’nin dikkatini çok dağıttı.

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

katılıyorum avni ahmet önerle çalışıp girse o maça nakavt ederdi

master
Üye
★★
master

Avni antrenörüne bakıyordu. Bayağı bir korkmuştum oraya bakarken sert bir yumruk alacak diye 2 – 3 defa tekrarlandı bu durum

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

avni nakavt ile alırsa büyük sükse yapar ama içimde kötü bir his var

Hotter
Üye
★★★★★

puan ile avni kazanır. haydi avni

Lazoo53
Üye
Lazoo53

Allah yardımcın olsun avni inşallah nakavtla alır.haydi avni

Klitschko24
Üye
★★★
Klitschko24

Avni yıldırım ve ahmet öner gene aptal hareketlerine geri dönmüş tartıda. Bu elemanlar iyi bir ders alacak o günü beklesinler . Beni kendi ülkemin boksörünü tutmaktan sogutuyorlar .

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

boksörlerin %95 i tartıda böyle hareketler yapıyor. senin sevdiğin desteklediğin tipte boksör bulmak bir hayli zor 🙂 eubank maçındaki avni den bahsediyorsan kesinlikle haklısın. ama bu tartıda öyle abartılacak bir şey yapmadı bence. Diğer boksörlere bakılırsa gayette normaldi.

Klitschko24
Üye
★★★
Klitschko24

Avni Yıldırım , ahmet önerle oldugu surece nasıl bir ring dışı duruşu olması gerektiğini öğrenemeyecek ben boyle dusunuyorum . Ve öğrenemediği şey onu profesyonel olmaktan hep bir adım geri atacak . Benim düşüncem . Saygılar

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

conor mcgregor da profosyonel değil o zaman ? maçtan önce rakibine ana avrat sövüyor

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

haklılık payın var tabi. ama benim dediğim şey abartılacak bir şey yoktu. hemen her boksör tartıda böyle iddialı hareketler yapıyor.

Klitschko24
Üye
★★★
Klitschko24

Nerde doğru demişim kardeş bana benim üstümden örnek göster kendi şahsıma genelleme yapma . Herkese düşündüğüm yorumu yapıyorum .

Klitschko24
Üye
★★★
Klitschko24

Parmağı havaya kaldırıp oralarda dönmesini ve menajerin rakip boksöre kabadayı gibi künyeni çıkart demesini pek görmemişim kusura bakma ahmet hocam

Hotter
Üye
★★★★★

tartıda ne gördün de böyle konuşuyorsun dostum. team avni yıldırım dedi avni sadece.

muhammet acar
Üye
★★★★
muhammet acar

Bence Avni ortalama bi boksör yumrukları çok güçlü değil sağlam boksörleri nakavt edemez dayanıklılığıda çok yok en fazla sikletinde sıralama boksörü olur

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

avni eski dünya şampiyonu glen johsonu dünya şampiyonluk maçına çıkan peribanı eski dünya şampiyonu derek edwardsı yendi ayrıca dünya şampiyonluk maçına çıkan ilk türk oldu avni efsane oldu sıralama boksörü değil anca türk boksörleri kötülersiniz

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

conor mcgregor eddie alvarez maçında eddie konuşurken kapat o skik çeneni new yorku ben yönetiyorum vs gibi tüm rakiplerine sövüyor yani avni az bile yapıyor

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Hadi bakalım Avni, merak ediyorum neler yapacağını…şimdiden başarılar diliyorum sana…

skofield
Üye
★★
skofield

Avniler kazanır inşallah ki Türk boksu iyice gelişir biz gurur duyarız her zaman Hayırlı geceler Üstad

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

tipitip hoşgeldin can dostum … gözümüz yollarda kaldı

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Eyvallah dostum ) arada böyle küçük küçük ayrılıklar oluyor maalesef) gecen güzel olsun can dostum )

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

aman sağlığın sıhhatin yerinde olsunda gerisi önemli değil ..bu arada çok sağol kardeşim seninde gecen güzel olsun

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

tipitip hoşgeldin uzun zamandır yoktun bu arada yayın başladı

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Eyvallah rebel im, iş güç vakit ayıramadım yazmaya ama arada bakıyordum siteye..sorduğun için çok Sağol, öpüyorum seni,gecen güzel olsun..

Claymaker
Üye
★★★★
Claymaker

İçimden bir ses Ahmet önerin rakibi satın aldığını söylüyor

Adamın çenesi çok sağlam yere düşmemiş şimdiye kadar

Avniye ne kazandıracak bu maç ?
Nakavt ederse biraz sükse kazandırır ama bu riske değecek bir rakip değil bu
Saçma sapan bir pozisyonla rakibi nakavt ederse şaşırmam

Haydi hayırlısı

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

yeni stilini denemek için iyi bir rakip

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

adamın 27 mma maçı var orada bile nakavt olmamış. ama şuan 36 yaşında o da var tabi. nakavt olacağı varsa bu maçta olur gibi görünüyor.

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

43 maçta nakavt olmamış bir adamı nakavt etmek çok zor bu adam bellatorda bile dövüşmüş bu arada mma de bellatorda 2 maç yapıp 2 sinide kazanmış güçlü rakip harbiden

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

ağzını hayra aç öyle deme 🙂

cemil aslan
Üye
★★
cemil aslan

Haydi avni, inşallah güzel bir galibiyetle hem kendi hem de biz moral buluruz. Son maçındaki gelişimini beğenmiştim, üstüne koyarak devam eder ve güzel bir galibiyetle süsler umarım.

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

defansif yönden gelişimi fazlasıyla vardı. ama savunma odaklı, hareketli bir boks yaptığı için agresif yönünün 5 te 1 ini gösterememişti.

skofield
Üye
★★
skofield

Tam Olarak ne kadar kaldı avninin maçına bu maçtan sonramı başlıyor

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

instagram hesabında saat 11 de yazmış.

skofield
Üye
★★
skofield

Eyvallah Bilegine kuvvet inşallah avninin

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

haye maçından önce haye ya bellew in içinden geçecek yada her şeyin içine edecek demiştim. 2. seçenek gerçekleşmişti 🙂 maalesef bu maçta da benzer şeyler hissediyorum. stacey mckinley bakalım avni yi nasıl hazırlamış. ya stilinin içine s.çtı yada onu mükemmel bir avni ye dönüştürdü. nedense ben böyle hissediyorum.

riddickbowe
Üye
★★★★
riddickbowe

Ahmet, şükrü aksu artk avninin hocası değil mi merak ettim?

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

değil stace mckinley avninin hocası şükrü aksuyla hazırlandığı maçta performansı kötü olduğu için ayrıldılar galiba

riddickbowe
Üye
★★★★
riddickbowe

Avni için iyi olmuş. Stancey zaten kariyeri boyunca avni gibi baskıcı boksörlerin hocalığını yapmış bir isim. Umarım avni kazanır.

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

ileride tekrar çalışırlar mı bilmiyorum ama avni bu maça stacey mckinley ile çalıştı. ahmet öner bu ikilinin çok iyi uyum sağladığını ve maçtan sonra da beraber çalışmaya devam edebileceklerini söyledi. bu maçta da köşe adamı stacey olacakmış.

riddickbowe
Üye
★★★★
riddickbowe

Cevap için teşekkürler.

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

avni son 3 maçının 2 sinde berbattı attila korda maçını beğendim bakalım bu maç nasıl olcak

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

salon küçük, maç desen maç değil. bir tek avni nin maçı idare eder. fazla izleyici de yok. gayet normal 🙂

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Beyler avni nin rakibi boş bir değil gibi geldi bana ama avni den umutluyum, umarım bir süpriz olmaz..

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

valla ben avniden artık hiç umutlu değilim önüne büyük bi turnuvada dünyanın en iyilerinden biriyle maç yapma şansı geldi ama o bu şansın içine etti uebank maçında bütün umutlarımı sıfıra indirdi ne yalan söyleyeyim …inşallah ben çok yanılıyorumdur avni beni utandırır ama zor gibi

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

oradaki suç avni nin yenilmesi değil o maça çıkmasıdır. düşünsene adam 2015 te prof. maç yapmaya başlamış. 2.5 senede eubank ın karşısına çıkıyor. elle tutulur bir amatör kariyeri de yok. sen kim eubank kim. yaşı, maç sayısı ve rakiplerinin kalitesi bakımından da eubank ın gerisindeydi. avni yi daha 25 yaşında o turnuvaya sokmak profesyonellikten çok uzak bir karardı.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

ya her zmanki oyununu oynasa yine bişeyler yapardı ahmetim ya valla o gece psikolojim bozuldu benim …

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

kafa olarak bu maça hazır değildi. heyecanına hakim olamayıp kaldıramadı bu maçı.

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Umarım yanıltır bizi dostum )

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

@tipitip inşallah dostum 🙂

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Alt maçtaki rakip ne öyle ya 30 kusur mağlubiyet mi olur ne güldüm ya))

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

milos dovedan diye bir boksör var. adamın 36 yenilgisi var. bunların 33 ünde ko olmuş 😀 %91 ko olma oranı

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

ali erenle dimitrenko nakavt etmişti o elemanı

sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

uçan kuşa k.o olmuş adam 😀

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Bu adam burada ko olmaya doymaz dostum bak gör ileride kafese girer oradaki ko ları da tatmak için ))bu arada selamlar güzel dostum büyük insan

sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

selamlar abi. yoksun bir süredir. gözlerim seni arar oldu, saygılar. iyi seyirler dilerim 🙂

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Eyvallah dostlar..sayanoram canım kardeşim dört gözle bekliyorum yeni karikaturlerini )gecen güzel olsun dostum )

sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

teşekkür ederim abi 🙂 sizin de geceniz güzel olsun. saygılar 🙂

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

benimde 2-3 saat önce aklıma geldi niye tipitip ortalıklarda yok diye 🙂 şükür bi yere kaybolmamış

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

şuanda meksikada ıfma muay thai dünya şampiyonası var isteyen izlesin kadir dalkıranı nakavt eden yıldırım oğuzda katılcak şampiyonaya

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

geliyor avni reyiz

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

şu yürüyüşe bak mahallede kabadayı olacakken son anda boksör olmuş sanki 🙂

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

hadi bakalım avni reyis aklıma eubank maçı gelmişti o zaman baya gururlanmıştım tabi avni reyis nakavt olunca üzülmüştüm

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

ahmet kurt şimdi baktımda Ibo kemeri boşta sebebi ne biliyomusun groves almamış Ibo kemerini kemer boşa çıkmış

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

gördüğünüz gibi ay yıldızlı bayrağı o dalgalandırıyor. biz ise sadece izliyoruz. eleştirsek de avni ye saygısızlık yapmayalım.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

ya avni bu insan azmanı yaratığı nerden bulmuş allah aşkına insan yolda görse korkar bunu … avninin işi çok zor allah yardımcısı olsun

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

güçlü ama hantal bir adam. inşallah net yumruklar vuramaz.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

inşallah … eskivler felan iyi şu anda bakalım

axu067
Üye
axu067

kalbim avniden yana tabiki ama cok zor avni icin.,

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

ryan ford 36 galibiyet dedi yaşı diyeceğine ve sonrada 16 maç 14 galibiyet dedi 🙂 hadi mr. robot sivasın gururu kalbimiz seninle..

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

ryan ford 36 yaşında. bu kadar kırışmalı bir maçta %99 kesilir.

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

raund 1 avninin hadi sivaslı yiğido

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

bu maçta ko çıkar belli oldu ikiside yapabilir ama avni çok net yumruklar yiyiyor ya yine uebank maçı gibi olmasın inşallah

riddickbowe
Üye
★★★★
riddickbowe

Valla haklısın kanka. Hadi bu maçta alabilir sıkıntı yok ama ya callum smith veya david benavidez gibi isimlerden net tehlikeli yumruklar alırsa ne olacak acaba orası çok sıkıntılı konu.

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

ulan salladın gitsene üstüne be avni

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

aynen öyle. çok ara verdi.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

rakip çok iyi ahmet ya … zor maç olacak

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

son anlarda hırpalasa da bu raundda avni nin

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

güzel maç oluyor.

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

bu adamı golovkin bile zor nakavt eder granit çene çıktı adam avninin vücuda çalışması lazım nakavt için

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

ulan yüreğim ağzımda sanki avni her an yatacak gibi geliyor be ..

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

bu raund ryanın bence 2-1 avni önde

Oldi
Üye
★★★
Oldi

avninin boksu bana hiç güven vermiyor. Yanılıyor muyum. İnşallah yanılıyorumdur.

Oldi
Üye
★★★
Oldi

birde slovmotion gibi geliyor. Yanılıyor muyum

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

biraz dinlenmesi lazım. aşırı derece de yorucu bir maç oluyor her iki taraf için de

Claymaker
Üye
★★★★
Claymaker

maç hiç güzel değil teknik namına hiçbirşey yok arkadaş kapanıp birbirine bodoslama dalan iki adam avnide büyük bir gelişme görmedim hala geri adım atmayı başını kaldırmayı bilmiyor öyle aman aman eskivde yapamıyor biraz daha kapanmayı öğrenmiş birde içeri daha hızlı girip çıkıyor geri kalan aynı avni uzun boylu direkleriyle uzaktan dövüşen yada çok hızlı olan bir boksör bu avniyi kolay… Devamını oku »

TÜRK OĞLU TÜRK
Üye
★★★
TÜRK OĞLU TÜRK

her kırışmada yüreğim ağzıma geliyor… avni kontra yerse yatar

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

avni nin stilindeymiş bu adam avni her türlü kazanır rahat olun. keşke hareketli hızlı olan bir rakip seçseymiş.

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

bu maç berabere biter bence

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

ford biraz yoruldu mu yoksa akıllı mı birazdan anlarız.

sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

Avni aparkat çıkar artık ya

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

ikiside yoruldu

TÜRK OĞLU TÜRK
Üye
★★★
TÜRK OĞLU TÜRK

senseim kontra yiyip yatarım diye düşünüyor 🙂
haklı adam…her kırışmada yüreğim ağzıma geliyor 😀

sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

Valla öyle benim de içim gidiyor 😀

Claymaker
Üye
★★★★
Claymaker

ulan avni düşün bir golovkine bak
yaşayan en güçlü pres boksörü granit çenesine rağmen geri adım atmayı biliyor
yeri geliyor rakipten kaçıyor geri adım atarak
geri adım at biraz kontra ara eskiv yap
bodoslama giriyorsun rakibe

avininin stili kondüsyona ve çeneye bakar çenesi sağlam diyelim
30 undan sonra tıkanmazsa en iyi ihtimal arthur abraham olur
onada şükür …

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

kesinlikle haklısıın

Serkan
Üye
★★
Serkan

ahmet öner’in kenardan bağırması çok saçma zaten köşede stacey mckinley var avni’nin dikkatini dağıtıyor gereksiz yere.

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

avni de yoruldu. heyecanlı maç oluyor.

TÜRK OĞLU TÜRK
Üye
★★★
TÜRK OĞLU TÜRK

ortada geçiyor maç…
3-2 avni önde bana göre

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

ulan avni ne yumruklar yiyiyosun be kardeşim biraz daha dikkatli olması lazım ya …ilk yediği sağlam yumrukta yatacak gibi ne hale geldi

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

3-3 şuanda

heavyweight champion of the world
Üye
heavyweight champion of the world

ford önde bence ilk 6rounnda

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

sıkıntılı durum valla

Oldi
Üye
★★★
Oldi

kontollü değil avni zeki de değil

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

vücuduna yumruk almaması lazım Avni’nin.

TÜRK OĞLU TÜRK
Üye
★★★
TÜRK OĞLU TÜRK

3-3…

avni yine kafa önde oynamaya başladı

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

yavşak rakibi karaboğa gibi ya

Claymaker
Üye
★★★★
Claymaker

avni tıkanıyor beyler net vuruş yapıp sarılması lazım böyle giderse kondüsyondan nakavt olur tko a kalabilr

TÜRK OĞLU TÜRK
Üye
★★★
TÜRK OĞLU TÜRK

avni nin fizyolojik yapısı eskiv fent yapmaya müsait değil…

sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

İnstagramdan yazsam mı ki ahmet öner’e aparkat çıkartsın diye deli olacam ya…

lenoxlewis
Üye
★★★★
lenoxlewis

Avni eski stiline dönsün diyen boks yorumcuları alın size eski avni

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

bu adama karşı nasıl oynasa oynasın sorun teşkil ediyor 🙂

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

avni 4-3 önde çocukken jimnastik falan yapsa belki eskiv fent iyi yaparmışta bu satten sorna zor

sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

Hoca aparkat diyor. Adam çevirmiyor…

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

4-2 bence. 1 round berabere. belki 5-2 verebilirler avni adına

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

5-3 avni

Oldi
Üye
★★★
Oldi

avni kıçından soluyor resmen ya. su gibi delikanlısın lan. karşındaki adam 30 yaşında olsa şimdiye kadar biçmişti seni

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

şu vücuda yumruk alma deli etme adamı.

Oldi
Üye
★★★
Oldi

avni antrenörün suratına bakmıyor kma 😀

TÜRK OĞLU TÜRK
Üye
★★★
TÜRK OĞLU TÜRK

seri jab vurmuyor avni… sanki kıtalararası balistik füze atıyor… bak golovkine mantarosmanı ko ettiği pozisyonda kroşelerinin arasına 3 tane jab sıkıştırmış…

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

bu adam yüz bölgesinden yıkılmaz bence. gardını açmak için vücuda çalışması lazım.

sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

Avni artık smash vur aparkat vur vur koçum vur

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★★
unstoppablewilderpunch

hepinize mrb arkadaslar, wetama guzel kardesime selamlar, epeydir selam yollamamisim. ona simdi fark ettim, bir selamda rebele yollayim. fark ettim onada hic selam yollamamisim, lan harbiden ordiye de hic selam yollamamisim onuda simdi fark ettim ordiye de selam olsun, sonerim yeniden yazmaya baslamis, baskan neredesin ya ozlettin, aman boslama, sensiz dadı duzu olmuyo buralarin, cebom da yazmiyomu yoksa benmi göremiyorum,… Devamını oku »

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Selamlar unstop dostum,asıl sensiz site çok yalnız olur …
Saygılarımla…

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

aleykümselam alemin kralı hoşgeldin …

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

bu adamı yüz bölgesinden yıkçak yok bir tek golovkin belki

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

gelde deli olma. başını indirmiş tepeden indirsene iki tane.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

inşallah

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

bence artık uzak dövüşmeli. son iki roundu verse de maçı alır.

jackal
Üye
★★★★
jackal

avni cok gereksiz yumruk alıyor

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

avni maçı kazandı ama bu stille kemer alamaz kemer maçlarına çıkar sadece

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

ya avni adamla sevişmeye mi çalışıyorsun uzak dursana.

TÜRK OĞLU TÜRK
Üye
★★★
TÜRK OĞLU TÜRK

ulannn avni kalp krizi geçirtecek bize amk…

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

avni grogi oldu galiba

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

söveceğim ha. seri alıyor bir de.

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

avni knockdown olmassa kazancak

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

sarıl ula sarıl bu roundu da alırsın.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

yinede helal olsun avniye eline koluna sağlık o kadar yumruğa iyi bile dayandı

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

1000 yumruk atmıştır avni

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

ikisinede helal olsun süper maçtı ..nakavta oynanan her maç muhteşem oluyor

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

1000 tane de yemiştir 🙂

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

😀 1000 olmasa da bayağı bi yedi

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

.

heavyweight champion of the world
Üye
heavyweight champion of the world

7-5 avni bence ama bu şekilde kemer alamaz..

jackal
Üye
★★★★
jackal

avni elleri hızlı rakplere karsı cok zorlanır. hala kendini gelistirmesi gereken birsürü konu var

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

helal olsun beee ne mutlu türküm diyene

TÜRK OĞLU TÜRK
Üye
★★★
TÜRK OĞLU TÜRK

117-115 veya 116-114

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

valla iki boksörü de tebrik ederim. heyecanlı ve güzel maç oldu.

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Avni: ne mutlu türküm diyene bunu bütün dünyaya söyleticem qeweqswdwdhsjdh

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

hep beraber ” Ne Mutlu Türk’üm Diyene ” adamsın Avni.

jackal
Üye
★★★★
jackal

diger arkadaslara katılyıorum avni bu sekilde kemer alamaz.

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

yaşı 26. kendisini geliştirerek ilerliyor. önemli olan şuan değilde ileride alıp alamayacağı.

CM #obsessed
Üye
★★★
CM #obsessed

herkese selamlar site ahalisi.

avni’nin kondisyonuna laf söylemeyin bence tahmini 700+ yumruk sallamıştır bu tempoya kim dayanabilir?

Birazcık baş eskivi yapıp savunmayı düzeltse ve ellerini hızlandırsa kemer maçına çıkar neden olmasın gururumuzsun mr. robot.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

murat hoşgeldin klardeşim nerelere kayboldun yine özlettin kendini be

CM #obsessed
Üye
★★★
CM #obsessed

hoşbulduk yakup reyiz, pek vakit olmuyor şu sıralar ama yorumlarını takip ediyorum 😀

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

hakikaten de deli kondisyon var adamda. o yumrukların %80 i power punch tı bunu da unutmamak lazım. rakip daha az vuruyordu ama açıla açıla hayvan gibi vuruyordu.

CM #obsessed
Üye
★★★
CM #obsessed

kesinlikle katılıyorum,

peki biraz etkili baş eskivi yapıp savunmayı düzeltir elleri hızlandırırsa kemer maçına çıkar mı ahmet hocam?

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

kesinlikle çıkabilir dostum. şuan ki haliyle bile birkaç şampiyona fazlasıyla sorun olabilir.

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

116-112 yada 115-113 şeklinde puanlanacak bir maçtı.

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

adamsın avni

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

tebrikler avni.

Claymaker
Üye
★★★★
Claymaker

düğün bitiminde damat tarafı fotoğraf çektirmeye gelir ya aynı ona benziyor ring
mafya tipli takım elbiseli göbekli adam dolu etraf

sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

kesinlikle yerinde bir yorum son derece katılıyorum 😀

sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

iyiyim dostum sen nasılsın iyisindir umarım 🙂 gelecek inşallah bomba gibi hazırlanıyor.

sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

umarım dileğin gerçekleşir dostum. iyi geceler dilerim kendine iyi bak 🙂

CM #obsessed
Üye
★★★
CM #obsessed

kral be… “ne mutlu türküm diyene”

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

avni nin kırışarak dövüşmesinden korkuyordum. adam 12 raund kırıştı. afedersiniz ama altıma s.ça s.ça 12 raund izledim 😀

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

avni sanki kondüsyonunu arttırmış gibi. ben beğendim. maçı da beğendim. nasıl bitti 12 round anlamadım 🙂

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

acayip maçtı ya

Serkan
Üye
★★
Serkan

galiba avni’nin çenesi patlayıcı hızlı yumruklara karşı sıkıntılı ford gibi boksörlere yatmaz bence.

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

patlayıcı yumruk atanların olayı rakibin yumruğu görememesidir. görmeden yumruk yersen brutal ko oluyorsun. duhaupas ı povetkin bir anda çene ucundan yakalayıp ko etmişti. adam yediği yumruğu doğru düzgün göremedi bile. ama göstere göstere duhaupas a trenle vur adama işlemez. ne wilder nede miller duhaupas ı yıkamadı(wilder patlayıcıdır ama çeneden yakalayamadı). avni duhaupas gibi çok dayanıklı ama çenesi o kadarda sağlam… Devamını oku »

Serkan
Üye
★★
Serkan

aynen öyle. sen çok daha iyi açıklamışsın durumu 🙂

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

eyvallah 🙂

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

he yaaa.

Claymaker
Üye
★★★★
Claymaker

böyle dövüşerek elit boksörleri yenemez
en azından çenesi sağlam elit boksörü yenemez ahmet
dalga geçe geçe yenerler avniyi

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

valla james degale ile dövüşsün canını fazlasıyla yakar bence. caleb truax tan neyi eksik avni nin?

Claymaker
Üye
★★★★
Claymaker

caleb i bilmiyorum degale i biliyorum ama haklısın degale i zorlayabilir belki yener bile ilk 8 e bakıyorum hepsinin az da olsa maçını izledim benavidez ramirez ve jesse hart uzaktan rahat rahat yerler avniyi uzcategui uzaktan dövüşür bunaltır nakavt eder callum smith isterlerse hem uzaktan dövüşüp yener istersede kırışır nakavt eder groves ve eubank karşısında şans vermiyorum belki groves un… Devamını oku »

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

ben o kadar karamsar değilim 🙂 kendisini geliştirirse ki bence şuan bile şansı var james degale i yenebilir. tyrone zeuge de var bu arada.

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

avni kesinlikle ondan daha iyi bence.

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

wba güncel sıralam: süper şampiyon groves dünya şampiyonu tyron zeuge 1 FEDOR CHUDINOV INT RUS
2 VINCENT FEIGENBUTZ GER
3 JOHN RYDER GBR
4 ROCKY FIELDING GBR
5 CALEB PLANT USA
6 CHRIS EUBANK JR GBR
7 AVNI YILDIRIM TUR
8 ISAAC EKPO NIG
9 ANDREY SIROTKIN I/C RUS
10 DAVID BROPHY GBR
11 MIKE GRAVRONSKI NABA USA
12 BILAL AKKAWY OCEANIA AUS
13 MICKAEL DIALLO FRA
14 PAUL SMITH GBR
15 JAYDE MITCHELL

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

Avni bence böyle rakiplerle devam etmeli. dayanıklılık ve kondüsyon anlamında çok şey katacaktır.

GGGökhan
Üye
★★★★
GGGökhan

Tebrikler Avni. Ben 7-5 veya 6-5-1 puanladım. Avnide gelişme var ama jab ları kullanamıyor. Çenesi sağlam değil ve kırışmalarda bütün kombineleri yiyor. Rakip de iyiydi. Avninin hocası işe yaramış bi kaç maça daha iyi Avni görürüz umarım.

Oldi
Üye
★★★
Oldi

avni ahmet önere sakso mu çekti :S
Avni sarhoş gibi. Umarım rakibi bugece çok çok iyi bir performans göstermiştir. tek umudum bu

Kangroo
Üye
★★★
Kangroo

Bİr insan kendini hiç mi geliştiremez be 🙁 iki maçtır ev sahibi olduğu için net kazanıyor avni iki performansıda beğenmedim

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

sanki biraz insafsız yorum olmuş 🙂 yine de saygı duyuyorum tabii ki

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

bu geliştirememiş hali mi sence?

Kangroo
Üye
★★★
Kangroo

Ben hiçbir değişiklik göremedim yine bildiğimiz avni dayanıklı kondisyonu iyi (bu maç onu arttırmış) klasik kırışmaktan çekinmeyen yumruklardan da kaçamayan avni vardı.

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

valla eski avni olsa bence 9. raundda ringin bir köşesine yığılır kalırdı 🙂 kombinasyonları da fena değildi avni nin. ayrıca ilk raundlardaki yumruklarına bakarsak patlayıcılığını da az-biraz arttırdığını görebilirsin. izlediğimiz en hızlı yumruk atan avni buydu bence.

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

avni bu maçı 1 sene önce yapsa kolay kolay kazanamazdı. demek ki kendisini geliştirerek ilerliyor. daha da gelişecek inşallah. kondisyonu ve dayanıklılığı çok iyiydi. savunma olarak da gardını eskisine göre daha iyi kapatıyor. ama şu sabit ayaklardan kurtulması lazım. son maçındaki stiliyle şuan ki pres boksunu harmanlaması lazım.

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

ıbf te avni ilk 15 te yok o yüzden yazma gereği duymadım ıbo ya geçelim : şampiyon yok kemer boşta Nat Age Current Or Past Titles Active Record Ko’s Stp
1 1 Chris Eubank Jr UK 28 IBO 2018-02-17 26-2 20 0
2 2 Callum Smith UK 27 2018-02-24 24-0 17 0
3 19 Jose Uzcategui VE 27 2018-03-03 27-2 23 0
4 3 Jesse Hart US 28 USBA 2018-02-03 23-1 19 0
5 5 Arthur Abraham DE 38 2017-07-15 46-6 30 1
6 8 Caleb Truax US 34 IBF 2017-12-09 29-3-2 18 2
7 6 Tyron Zeuge DE 25 WBA World 2018-03-24 22-0-1 12 0
8 17 Nadjib Mohammedi FR 33 2018-03-30 40-5 23 4
9 7 Juergen Braehmer DE 39 2017-10-27 49-3 35 1
10 9 Fedor Chudinov RU 30 WBA International 2018-02-03 17-2 12 1
11 10 Anthony Dirrell US 33 2017-11-17 31-1-1 24 0
12 11 Avni Yildirim TR 26 WBC International 2018-03-03 18-1 11 1
13 12 Julio Cesar Chavez Jr MX 32 2017-05-06 50-3-1 32 1
14 14 Vincent Feigenbutz DE 22 IBF Inter-Continental 2018-02-17 28-2 25 2
15 15

Hotter
Üye
★★★★★

tebrikler avni.bide doğru zamanda doğru geri adımlama yapabilsen varya bu kadar yumruk yemeyeceksin. maçı yüreğim ağzımda izledim. gerçekten keyifli bir maçtı.

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Selamlar hotter,al benden de o kadar, yüreğim ağzıma geldi maç boyunca..

Hotter
Üye
★★★★★

selamlar tipitip dostum. epeydir yoktun. hoşgeldin bu arada.

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Eyvallah hotter dostum,arada böyle kaçamaklar oluyor ama özlüyorum hepinizi )bu geceyi iple çekiyorum …gecen güzel olsun sevgili dostum )

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

böyle maç olmaz olsun 🙂

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

bence her maç en az böyle olsun 🙂

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Avniyi tebrik ederim. Bariz bir şekilde vücudu şişmiş. Bence dahada yanlış oldu böyle erise daha iyi iri oluyor daha ince olmasi lazim. en azından yumruktan kaçabilir.

David benavidezin de o adını hatırlayamadığım james degale in de maç yaptığı adama kısa mesafeden attığı seri yumruklar hala aklımda kesinlikle kolay lokma değil.. Bence tyron zeuge ve degale en mantıklı seçenekler.

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

bu sikletten chris eubankın gitmesi gerekiyo yoksa avni kemer alsa bile yakasını bırakmaz. avnide ahmet öner stiline dönmüş bu arada.(eubank hariç) çoğu boksöre sorun yaşatır bu stil.

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

james degale yi yenen caleb truax bu avni den iyi mi?

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

değil. hemen hemen aynı diyebilirim. avni truax la yapsın şimdiki maçın aynısını izleriz ve avni ud ile alır.

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

birde avni inşallah kendisini geliştirecek o da var. 26 yaşında adam.

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

wbc: şampiyon benavidez elmas kemer: callum smith silver champion:azizbaek abdugaforuv ınt champion:avni yıldırım rankings:1 .- Callum Smith (GB) 2 .- Anthony Dirrell (US) 3 .- Jessie Hart (US) NABF 4 .- Chris Eubank Jr. (GB) 5 .- Avni Yildirim (Turkey) INTL 6 .- Rocky Fielding (GB) 7 .- Nadjib Mohammedi (France) *CBP/P 8 .- Caleb Truax (US) 9 .- Fedor… Devamını oku »

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

bence Avni biraz hız kazanırsa çok daha iyi yerlere gelir. yumrukları güçlü ve vücudu da sağlam. en önemli eksikliği şu an için hız.

sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

avni’yi az da olsa beğendim. ama ford daha diri duruyordu ringde. avni inşallah daha da iyi olur. maç çok yakın geçti. ahmet öner köşeden bağırmayı biraz azaltmış gibi gözüküyor. bi zahmet de öyle olsun. hocasının söylediklerini de tam çevirmiyor buna da dikkat etmeleri lazım.

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

köşe adamı stacey mckinley olduğu için fazla karışamadı 🙂 rakip avni den diriydi ama daha az yumruk attı. daha az ama güçlü vurmaya çalışıyordu ayı.

Klitschko24
Üye
★★★
Klitschko24

lomachenko – linares maçı kaçta başlar ahali

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

maç gece 03:00 da yazıyor ama sabaha doğru 05:30 gibi başlar tahmini olarak

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

yakup reis sen pek beğenmedin avni yi galiba 🙂 bu ayıyı chudinov da zar zor yenmişti. hatta ağzı burnu dağılmıştı. avni 12 raund kırışarak bu insan azmanını iyi yendi bence.

Klitschko24
Üye
★★★
Klitschko24

sagol paşa

skofield
Üye
★★
skofield

Helal olsun aldık mutlu olduk ama bence bu hocayı düşünmüyor fazla böyle hocayı güzel hocayı dinleniyor adam ona söylüyor taktik fazla umursamıyor bile çok yumruk aldı ne olucak ilerde bakalım inşallah güzel son olur

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

şimdi şöyle anlatıyım size avni wbc de 5. sırada wba de 7 ıboda 11 ıbf ve wboda ilk 15 te yok yani o federasyonlarda kemer maçına çıkamaz benim tavsiyem avninin ıbo da ilk 10 a girmeye yoğunlaşmalı ve ıbf ve wboda ilk 15 e girmeye çalışsın

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

o dediğin yerlere rahat gelecektir. tabii çalışırsa. daha 26 yaşında ve bence potansiyeli de var.

cellat hopkins
Üye
★★
cellat hopkins

Avni yendi tebrikler ilk 2 raund eskifler yapiyordu sevindim fakat daha sonra yine eski durumuna donus yapti savunmasini gelistirmeleri sampiyonluk macinda bu kadar yumruk alirsa nakavt olmasada puanla.kaybeder ama ben.savunmasini gelistirecegine inaniyorum

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

beyler siz hocayı beğendiniz mi? bence şükrü aksu ve ahmet öner den iyi olduğu kesin. inşallah birbirlerini daha iyi tanıyıp daha uyumlu bir ikili olurlar.

jackal
Üye
★★★★
jackal

ahmet önerden kat kat iyi oldugu kesin.

sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

hoca’yı beğenmemek elde değil de çeviri çok sıkıntı adam ne derse desin ahmet öner bildiğini okuyor 😀

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

mike tysonun eski hocası. ahmet öner hakikaten avniye harcıyo. inşallah emekleri boşa gitmez ve benavidezle yaparlar.

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

bence james degale, tyrone zeuge gibi adamlarda öyle kolay kolay avni yi yenemez. avni yenilse de sonuna kadar zorlar yani. 1 yıl daha böyle maçlar yaparsa benavidez, degale, zeuge üçlüsünün üstesinden gelebilecek bir boksöre dönüşebilir bence. tabi gelişmeye devam ederse.

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

bence avniye en uygun hoca değil ama ben beğendim yinede avnide r yok sıkıntı o bazen r ye alıp geri gitmek lazım yoksa eubank gibi biri çıkar fişini çeker

skofield
Üye
★★
skofield

Bence avni maçta hocayı pek dinlemedi

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

avni bu insan azmanı rakibini onun en sevdiği stili uygulayarak, kırışarak yendi. o adam chudinov ile kafa kafaya dövüşmüş ve chudinov un ağzını burnunu dağıtmış bir adam. boş biri değil yani. helal olsun avni. zor oldu ama kazasız belasız atlattık. gelişime devam…

BlackMamba
Üye
★★★★
BlackMamba

Avni canımız cigerimiz ama ben o kadar iyimser değilim . Objektif olursak Avninin bı şampiyona göre çok ciddi eksiklikleri var ve bunlar temel şeyler . Antrenmanla asla gelisemeyecek sorunları var . 1- gardını alıp hiç “head movement” yapmaması . Bu hem savunma hem hücum için geçerli 2- bütün ikili üçlü kombinasyonlari alıyor . Kirismalarda bu maç şanslıydı bence . O… Devamını oku »

jackal
Üye
★★★★
jackal

chudinov ford macını izlemedim ama mac puanlamasına bakarsak chudinov fordu avniye göre daha kolay yenmis

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

valla ağzı burnu dağılmış ona eminim 🙂

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

avni gorvesle yapsa. groves çudinov maçını izlemezmiyiz. yoksa avni daha iyi şeyler yapabilir mi? bence aynısını izleriz en azından şu an için. ilerleyen zamanlarda belli olucaktır.

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

bence daha kötüsünü de izleyebiliriz 🙂 ama olsun. groves a gerek yok. daha zayıf şampiyonlar var.

HeisenberG
Üye
★★★★
HeisenberG

maç sitesi varmı sizde yakupa mail attım tık yok 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

gonzocum@hotmail.com a mesaj at toprağım 🙂 yada sen yaz mailini

HeisenberG
Üye
★★★★
HeisenberG

atıyom atmıyon gelmiyor

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

geldimi mail kanka yolladım sanada

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

aramaya v.i.p.b.o.x yazarsanız ve boxingi seçerseniz hughie fury sextonbalığı maçı var. canlı mı bilmiyorum. yeni başlıyor.

HeisenberG
Üye
★★★★
HeisenberG

linares macı için sordum

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

aynı yerde verirler.

ramou900
Üye
ramou900

avni nakavtlik çok sert yumruk alio ama yikilmiyor biraz hiz olsa cok iyi boksor olur

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

td ile galibiyet ne oluyor bilen var mı

Hotter
Üye
★★★★★

maçta kazayla bir sakatlık çıkması sonucu td oluyor. mesela kafa kafaya çarpışma olur ve boksörlerden biri maça devam edemezse maç orada durdurulur. sonrasında puanlama yapılır. puanda üstün çıkan boksör maçı td ile kazanır. örneğin carlos cuadras ve wangek maçı. cuadrasın kaşı açılmıştı maçta ve doktor maçı durdurdu 8. raundda. 8 raund sonunda cuadras puan olarak önde olduğu için maçı td… Devamını oku »

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

mesela iki boksör çarpıştı kaş açılması oldu. ama bu açılma maça devam edilebilecek düzeyde değil. ciddi bir açılma. o anki puanlamaya bakılıp karar veriliyor. mesela hughie fury-fred kassi maçı.

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

benim bildiğim kadarıyla böyle

jackal
Üye
★★★★
jackal

beyler bu arada 21 yasındaki nathan gorman tyson fury alt gecesinde sean turnerla dövüsecekmis. 21 yasında gencecik gelecek vaadeden biri için cok iyi bir rakip. nathan gorman ud ile yenecektir bence

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

bakalım hrgovic kadar rahat yenebilecek mi

jackal
Üye
★★★★
jackal

bence hrgovic kadar kolay yenemez.hrgovic o macı hic zor anlar gecirmeden kazamadan yenmisti gormanın hic zor an yasamadan kazanacagını sanmıyorum

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

birde turner sert bir boksör. hrgovic pek yanına sokmamıştı. gorman kırışmalara falan girerse bayağı sert-çekişmeli bir maç izleyebiliriz.

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

büyük ihtimalle loma maçına uyanamıyacağım yarın sabah izlerim.

Hotter
Üye
★★★★★

valla bende çok yorgunum. uyku ağır bastığı için loma maçına kalkmayacağım. uyanınca izlerim artık

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

bende mi öyle yapsam 🙂

Hotter
Üye
★★★★★

pazartesi işe gideceksen yap bence. uyku daha önemli herşeyden. uyanınca izlersin 🙂

GGGökhan
Üye
★★★★
GGGökhan

Benavidez Avniyi yener. O Adamın elleri inanılmaz hızlı kombinelere dayanamaz. Bugün bile seri yumrukların hepsini aldı. Avni , Degale ve Truaxı yener ama Benavidez ters gelir diye düşünüyorum.

jackal
Üye
★★★★
jackal

aynen dedigim gibi avni elleri hızlı rakiplere karsı cok zorlanır

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

hıznı altunkaya dünya şampiyonluk maçına çıkıcak avni dünya şampiyonluk maçına çıktı türk boksu gelişiyor

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

avni benavidezi yensede callum smithi yenemez kemeri koruyamaz

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

fury-sexton maçı ilk round fena başlamadı.

jackal
Üye
★★★★
jackal

yayın nerden buluruz ?

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

arama çubuğuna v.i.p.bo.x yazıp sporlardan boxingi seçmelisiniz.

jackal
Üye
★★★★
jackal

tesekkürler

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

rica ederim. umarım nakavta yetişmişsindir.

jackal
Üye
★★★★
jackal

internetim yavas oldugundan dolayı yetisemedim nakavta

jackal
Üye
★★★★
jackal

anca simdi actı :d

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

rezil neden etsin? çıkıp savaşıyosa bizim için bitmiştir. olur ya da olmaz onu allah bilir. şimdi ben degale-benazvidez gibi isimler varken olamaz diyemem.

IFBB PRO REBEL
Üye
★★★
IFBB PRO REBEL

avnini hedefi juergen braehmer olmalı bundan sonraki

jackal
Üye
★★★★
jackal

ne kadar veteran varsa dövüssün diyosun 😀

Lecwan
Üye
Lecwan

merhaba arkadaşlar avni 12 raunt boyun durgun dövüş yapıyor attığı yumruk fazla tabiki birşey demiyorum ama kafa önde sabit dövüş yapıyor karşıdakide bunu gördüğü için sürekli yumruk alıyor avni bence biraz daha hareketli eskif ve fentlere yatkın olmalı biraz mesafe ayarı yapmalı adam 12 raunt dövüştü o kadar sol attı üstüne 2 tane 3 tane sağ direk bastı oda o… Devamını oku »

Pote
Üye
★★★★
Pote

tam yazdığım an yüklemişler 😀 iyi oldu izleyeyim hemen. Loma maçının da etkinliği gece 3 te başlarsa ana maç 5 gibi anca başlar.

Yilmaztas
Üye
★★★
Yilmaztas

Avni cok sukur bir karisla aldin maci ula avni ne yumruklar yedin ole be adami tansiyon hastasi yaparsin sevgili avni maclara rahat cik dusmanca degil biraz gevse disarda degil rinkte biraz gevse bu ne heyecan rahat olki vucudun hareket etsin oksijen vucudunda daha fazla dursun abe iki gozum tebrikler

cellat hopkins
Üye
★★
cellat hopkins

Kondisyon olarak iyi durumda oksijen borclanmasinda sonr yeniden tam dinlenik seviyeye donmesi iyi boks vb spor dallarind sporcular.cok.fazla anaerobik ortama girerler raund aralarinda yahut raund icin de tekrar baslangica.donmeleri kolay degildir avnide bu durum gayet iyi aldigi. Okadar yumruga ragmen ki bazilari nakavt edebilir di avniyi cenesinin cok cok kotu olmadigini gosteriyor tamam.granit degil.ama.cam degil bence savunmusini gelistirir ve teknik… Devamını oku »

Klitschko24
Üye
★★★
Klitschko24

abi fury sexton maçını v.i.p boxing den açtım reklamlar kapanmıyor yayın gözükmüyo reklamlardan lan

edit : zor da olsa hallettim maç güzel geçiyor

edit : açtım ko oldu 😀

Yönetici Onayı Kalksın!
Üye
★★★★★
Yönetici Onayı Kalksın!

peter fury hughie fury nin artık güçlü vurduğunu söylemişti. harbiden güçlendi mi lan bu cünyır fury? 🙂

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

fena vurmuyordu. iki sefer yatırdı sextonu. ikinciden sonra hakem bitirdi. furyler çok uyuz boks yapıyorlar. adamı yanına yaklaştırmadı bile. sol direklerle uzak tut pat sağ kroşe. adam yaklaşmaya çalıştı kontrayı yedi düştü bu sefer 🙂 daha iyi bir rakip karşısında net fikrimiz olur yine de.

Klitschko24
Üye
★★★
Klitschko24

aga sam sexton kurbanda tam kesileceği anda kaçan ineği yakalamak için fırlayan dayılar gibi hughie furynin üstüne atladı ve ko oldu. bence kendi kendini ko etti 😀

jackal
Üye
★★★★
jackal

tyson furyle küsler bu arada hughie fury ve babası

Hotter
Üye
★★★★★

çakma fury güçlense ne yazar ya 🙂 beş para etmez birisi. hem sam sexton çenesi zayıf boksör. bırakta nakavt etsin çakma fury.

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

🙂 aynen. reklam belası var. bu arada sexton adının hakkını veremedi 🙂

halil bulut
Üye
★★
halil bulut

arkadaşlar lomachenko linares maçı hangi kanalda olucak ve hsngi saatte mail atarsanız sevinirim halilbulut592@gmail.com

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

halil yolladım kardeşim

halil bulut
Üye
★★
halil bulut

çok teşekkür ederim hocam

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

ben teşekkür ederim halil kardeşim …iyi seyirler

Hotter
Üye
★★★★★

tv yayını yok dostum maçın. internetten izleniyor. mail işine tkdw bakıyor ama oda ortalarda yok.

halil bulut
Üye
★★
halil bulut

anladım hocam ama benim maçın hangi sitede olduğunu öğrenmem lazım bir zahmet mail atarlarsa çok teşekkür ederim

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

v.i.p.b.o.x yazıp arama çubuğuna boxing i seçebilirsiniz. büyük ihtimal vereceklerdir. ayrıca golvar yazıp oradaki tümü yazan kısımdan kanallara geçip, fo.x s.p.o.r.t veya espn yi seçip izleyebilirsiniz. gol var daki yayınlar görüntü kalitesi olarak daha iyi çıkıyor.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

yavuz vipbox ta çok reklam var telefondan izlemek isteyenler virüs bulaştırabilirler uyarmak istedim…ama benim verdiğim l_ink çok temiz

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

ben mobili kullanmadığım için rahat rahat yazıyordum. uyarı için teşekkürler. mobile uygun değil diye belirteceğim artık bundan sonra 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

🙂 bende birazevvel deneyim yaşadım o yüzden uyarayım dedim 🙂

Yavuz01
Üye
★★
Yavuz01

valla iyi yaptın. boşu boşuna arkadaşların telefonu kilitlemeyelim 🙂

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

comment image

Vay be affet bizi gökhan abi bu ülkede genelde aşk dizisi oyuncularına genelde hayran olurlar…

Öğretmen Bey
Ziyaretçi
Öğretmen Bey

The Rebel 😀 😀 😀

Pote
Üye
★★★★
Pote

Roman, Gökhan saki postun nereye gitti anlamadım ama tam onu attığında ben de “Sen de yapabilirsin 25. bölüm Saki”yi izliyordum.