Boks Heyacanı ABD ve İngiltere’de Unvan Maçlarıyla Devam Ediyor!


DWXPA7GV4AAfigs

Superfly 2 ABD Kaliforniya’da gerçekleşecek. Sinek sıkletin önemli isimleri bu gecede kemer maçları için birbirleriyle mücadele edecekler. Gecenin ana maçında bir zamanların pound for pound boksörü Roman Gonzalez’i nakavt eden Taylandlı Srisaket Sor Rungvisai ya da resmi adıyla Wisaksil Wangek (44-4-1) WBC süper sinek sıklet kemerini Meksikalı Juan “El Gallo” Estrada (36-2-0) karşısında korumak için ringe çıkacak.

Gecenin call-main event (Ana maçtan bir önceki maçta) kariyerinde sadece bir defa (SP ile) mağlup olan Donnie Nietes Juan Carlos Reveco ile IBF sınek sıklet unvanı için karşılaşacak. Aynı gecede ringe çıkacak bir diğer ünü isim Carlos Cuadras’ın rakibi ise McWilliam Arroyo olacak. WBA’in 1 ve 2 numaralı isimleri Brian Viloria ve Artem Dalakian arasındaki WBA sinek sıklet dünya şampiyonluk maçı da gecenin ilgi çeken bir başka karşılaşması olarak göze çarpıyor.

Alt sıkletler boksta genellikle göz ardı edilen sıkletler olarak düşünülmektedir. Biyolog Matthew Swain’e göre alt sıkletlerdeki boksörler ağır sıkletlerin yapamayacağı birçok şeyi yapabilme kabiliyetine sahiptirler. Daha fazla yumruk atılan ve fiziksel alıcıların daha açık olduğu alt sıkletlerde çok heyecanlı maçlar gerçekleşebilmektedir.

Britanya Boks Gecesi

Yarde-Dubois-Barrett-Feb-24-York-Hall1

Londra’da Frank Warren’ın gecesinde Anthony Yarde, Daniel Dubois, Zelfa Barrett, Nathan Gorman, Archie Sharp gibi yükselen yıldızlar ringe çıkacak. Yarde Tony Averlant (26-9-2) ile WBO Avrupa Hafif Ağır Sıklet Kemeri için karşılaşacak. Dubois’nın rakibi ise DL Jones (8-0-1) Frank Warren yaptığı açıklamada henüz maç tecrübelerini yeterli bulmadığı Dubois ve Yarde’ın kazanabildikleri kadar tecrübe kazanmalarını istediğini söyledi. Yıl sonunda Yarde’ın unvan maçı için, Dubois’nın da Britanya unvanı için dövüşebileceğini belirtti. Birçok bokssever aynı gecede ringe çıkacak Nathan Gorman ve Daniel Dubois’nın karşılaşmasını istiyor.

 


Haberle ilgili başlıklar: , ,

Benzer Haberler

Yorumlar

48 Yorum - "Boks Heyacanı ABD ve İngiltere’de Unvan Maçlarıyla Devam Ediyor!"

  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
jackal
Üye
★★★
jackal

gorman-dubois güzel mac olur. ikisinin de promotoru frank warren.dubois olası bi macta az farkla favori olur. ama nathan gormanıda yabana atmamak gerek o kilosuna ragmen cok hızlı elleri var. kalitesini bize simdiden gösterdi.

jackal
Üye
★★★
jackal

bu arada bir diger britanyalı agır siklet david allen asırı fit olmus. gecmiste kilo sorunları yasıyordu hep suan 104 kiloymus kariyerimdeki en hafif kilo bu diyor. zaten 2-3 sene önce klitckonun kampında klitcko buna kamp sana neler kattı en sevdigin yanı nedir diye sordugunda allen yemekler cok güzel tarzında cevap verdigi icin kamptan kovulmus kendi klitcko emekli oldugunda anlatmıstı:)))

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

bu david allen ne kadar gevşek bi adam ya 🙂 iyi yapmış klitschko

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt
britanya kemeri diyor. hughie fury muhtemelen o kemeri sam sexton dan alacak. yanı bu yılın sonlarında hughie fury-dubois maçı gelebilir. ama sanmıyorum. dubois i riske atmazlar. fury pis dövüşüp, 12 raund boyunca ringi turlar. dubois zaten hantal adam. kovalar kovalar durur. yakalayamayınca da yorulup puanla kaybeder. çene ve kondisyon sorunu yoksa ileride büyük boksör olur orası ayrı. adamda müthiş bir… Devamını oku »
jackal
Üye
★★★
jackal

1 sene önce felan önce dubois hughie ve tysonla sparring yapıyordu birbirlerini iyi tanıyolar. hatta tyson fury dubois icin gelecegin sampiyonu felan diyordu o zamanlar

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

20 yaşına yeni girmesine rağmen çok güçlü ve hayvani bir fiziğe sahip. çenesi de sağlamsa yeni foreman hayırlı olsun.

Canki
Üye
★★★
Canki

abi şöyle eskiv yapan ayakları hızlı brutal ko ların yanına ayakları hızlı bir agırsıklet istiyorum da yeni çıkan nesillerin hepsi yarma gibi teknik yoksunu herifler

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

ah şu david haye sağlam dönüp bizi bi şaşırtsa keşke.

Canki
Üye
★★★
Canki
Yaa varya ahmetim saka gibi haye kendini bitirdi povetkin ortizi doping meseleleriyle harcadilar tyson fury desen kokainman yarin ne yapcagini kestiremiyosun elde bir parker var insallah joshua yi yener cok acele etti bence isi zor ama ben yapabilecegini dusunuyorum demekki adam kendine cok guveniyor internettede takip edebildigim kadariyla saglam bit fan kitlesi edinebilmis fan kitlesi derken joshua nin fanboylarindan bahsetmiyorum… Devamını oku »
ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

kesinlikle doğru söylüyosun. bazı videoların altında joshua dan çok parker fanıyla karşılaşıyorum 🙂 o derece yani.

jackal
Üye
★★★
jackal

aynen bende öyle düsünüyorum klitcko macındaki fury GÜNÜMÜZDEKİ tüm agırsikletler karsısında favori olur .

jackal
Üye
★★★
jackal

tysonun tekrardan kokain cekecegine inanmıyorum. saglam kafayla saglam fit bi sekilde dönerse kemerlerini yeniden toplayacıgna inanıyorum.

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

klitschko maçındaki fury nin siklette yenemeyeceği adam yok bence

Doğan Deryahanoğlu
Üye
Doğan Deryahanoğlu

Bu maçları artık TV8.5 vermiyormu?

Abdullah yılmaz
Üye
★★★
Abdullah yılmaz

bilgehan demir’in tv8.5 ile olan anlasmasi bitti. baska bir kanal vermiyorsa internetten izleyebiliriz

Salazar
Üye
Salazar

dubois tembel hayvan gibi. Hem tembel( çok ağır kalıyor ), hem de hayvan( at çiftesi gibi vuruyor ).
Her attığını göstere göstere atıyor. Direk atacaksa atmadan tahmin edebiliyorsun. Bu şekilde kemer alması imkansiz. Hızlı olan bütün boksörler ringde çocuk gibi oynarlar kendisiyle. Hızzlı boksörlere usky de dahil ( ağırsiklete çıkarsa )

BoxingActiveKOs
Üye
BoxingActiveKOs

Dubois yarde her turlu ilerler ing de . puana kalsa bile kesinlikle kazanirlar . bakalim sonlari ne olacak yardenin unvan olarak sergey kovalevle cikmasini cok isterim . dubois joshua maci olursa harika otesi bir mac izeriz . tecrubeden joshua bir adim ondedir fakat duboisin yumruklari daha sert ve isabetli.

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt
cevap verirken yanlışlıkla şikayet ettim. bu 2. şikayet kazası oldu. neyse mehmet bey yorumları okumadan birini banlamaz heralde. yazmak istediğim cevaba gelirsek dubois in joshua dan daha isabetli vurduğunu hiçbir maça bakarak söyleyemeyiz. çünkü dubois in bütün rakipleri çöptü. joshua çok daha iyi rakiplere büyük bir isabet oranıyla vuruyor. dubois in joshua seviyesine çıkmasına daha çok var. ama onu geçebilecek… Devamını oku »
BoxingActiveKOs
Üye
BoxingActiveKOs

Kardesim sıkinti yokda sen kendini yorumunu yazman yeterli benim yorumumun altina yazmana gerek yok .senin gorusun farkli benimki farkli . bende duboisin daha coplerle mac yapmasina ragmen joshuadan daha sert vurdugu kaanatina vardim . yanlis analama ama yazmassan iyi olur benim yorumumun altina .

Semih Öztürk
Üye
Semih Öztürk

@boxingactiveKo sadece ukalalık yapıyorsun başka bir şey değil

BoxingActiveKOs
Üye
BoxingActiveKOs

Hadi canim .

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

yanlış anlayacak olsam zaten sormazdım. sıkıntı yok. fakat söylediğin o şey kanaate varmak değilde tahmin yürütmek gibi oluyor. çünkü ortada elle tutulur bir şey yok. bu da son cevabım olsun. herkese hayırlı geceler…

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

bu arada birkaç seferdir sana cevap yazıyorum. eğer rahatsız oluyorsan yazmam. söylemen yeter.

Garyosullivan
Üye
★★
Garyosullivan

Bırak abi ya. Aldın yönetimi arkana sonra, rahatsız oluyorsan söyle. Nereye söylüyoruz ? Söyleyelim de banlanmanın dayanılmaz hafifliğini mi yaşayalım ? Sen bunların cevabını ver ahmetim kurtum 🙂

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

ooo bi arkam var ki sorma. bir emrimle alayınızın icabına bakarım 🙂 yok agacım öyle birşey. 2 senedir tartışmadığım adam kalmadı. kimsenin ban falan yediği yok 🙂

Klitschko24
Üye
★★
Klitschko24

Dubois çok yavaş . Yarde çok açık veriyor . Yarde K.O olacaktır önündeki şampiyonluk maçlarında

VolkanK
Üye
VolkanK

Yarde’nin kovalevle başa baş maç çıkarabilmesi için en az 3 sene bu tempoda +(kırk fırın ) devam etmesi gerek yinede kovalev alır.

ChernobylMutant
Üye
★★
ChernobylMutant

+99878878565887

40 değil 4440 fırın ekmek yese bile kovalev’in karşısında 5. roundu göremez.

jackal
Üye
★★★
jackal

katılıyorum 40 yasındaki adamdan aldıgı o yumrukları kovalevden alsaydı ringin dısına fırlardı. o degil ben saadettin diye türk birini yabancı forumda yardeyi p4p listesine aldıgını görmüstüm 😀 hepinizin yerine utanmıstım beyler merak etmeyin 😀

ChernobylMutant
Üye
★★
ChernobylMutant

😀 😀 😀

bizi düşündüğün içi sağol jackal 🙂

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

iskeletor nabıyon lan 🙂

Kızılderelı
Üye
★★
Kızılderelı

Bu nedir böyle canları istiyor haftada iki maç sonra birden vazgeçtim rezalet
Raytingi belli boksun ne bekleniyor ki birden bırakılıyor
Yok boksa yatırım yapacak ve sabırla maçları yayınlayacak adam gibi bir adam çıkmazsa bu ülkede boks gelişmez
Bu konuda sadece yaparsa sadettin saran yani s sport yapar diyorum
inşallah boksa girer

jackal
Üye
★★★
jackal
boks yayınlarından cok boks sporuna, boks yapan genclere yatırım yapılmalı.yoksa bu ülkeden diger sporlarda oldugu gibi adam akıllı boksor yetismez.3 milyonluk kübaya aclıktan kırılıyo dedigimiz özbekistana kazakistana bak ne boksorler yetisiyor.80 milyondan sadece 4 yıldızlı avni cıkıyorsa sorun nerde? sorun önce bu ülkede spora verilen yatırımda sonraysa spora bakıs acısında (sadece boks olarak bahsetmiyorum). ayrıca yayınla ilgili acunn denen adam… Devamını oku »
leGGGend
Ziyaretçi
leGGGend

Türkiye boks federasyonu, Kazakistan Özbekistan boks federasyonları ile birlikte çalışmalar yapmali bence. ve WSb world series boxinge katılacak Turkiye conquerors takımına yatırım yapılmalı gerekirse dışardan transferler yapılmalı. astana arlans gibi. bu takımlardan keşfediliyor birçok iyi boksörler. Şuan Rusya boksörleri ile Kazakistan boksörleri birlikte çalışıyor. bunun gibi Turkiye boks federasyonuda birşeyler yapmalı.

145372
Üye
★★
145372

Kell brook kardeşim işi bişirmiş yakışır 😀 😀

https://www.instagram.com/p/Bfbp8iaBnIK/?hl=tr&taken-by=michellejoyphelps

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

vay vay hatuna bak evli adama sarkıyor. aman brook bu karıdan uzak dur 🙂

jackal
Üye
★★★
jackal

bu karıya yürümeyen kalmadı . Kid galahad bu karıyı dudaktan öpmeye kalkmıstı 😀

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

ne tesadüftür şimdi o videoyla karşılaştım 🙂

jackal
Üye
★★★
jackal

:))

145372
Üye
★★
145372
riddickbowe
Üye
★★★
riddickbowe

Ali eren demirezen-michael wallisch 24 mart 2018

Wbo Avrupa şampiyonluk maçı

Ali eren adına çok iyi bir maç olacak. Maç 2 yıldızlı olduğu için olası nakavtlı bir galibiyette ali eren ilk 60 arasına girebilir. Ali eren gelecek vaadediyor ve kemer maçına çıkacağına inancım tam.

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

çok acele etti ya. 2 tane tek yıldızlı adamla dövüşüp zırt diye wallich karşısına çıkılır mı. o adam ruiz, takam, whyte gibi adamların maç yaptığı ayarda bir rakip. ali kazanacak olsa bile gereksiz riske girmiş oldu.

riddickbowe
Üye
★★★
riddickbowe

Wallisch’in bi maçını izledim.(ivica bacurin maçı) açıkçası pek zorlayacağını düşünüyorum. Ama herşey ali Eren’e bağlı. Eğer ki sprott maçına benzer bir performans sergilerse wallisch maçı alır. Wallisch’in en büyük avantajı fiziği yanlış hatırlamıyorsam ali’den 6-7 cm uzun. Benim görüşüm ali eren maçı tko ile alır.

About Billions
Üye
★★★
About Billions
Dubois ve yardenin şu an için yetersiz olduklarını düşünüyorum. Boksları hakkında bahsetmek için bile biraz erken bence. Şimdilik ilgimi çeken yanları yok. Rungvusai vs estrada maçının, çok güzel bi maç olacağını düşünüyorum. Geçen senenin en büyük sürprizlerinden bi tanesini Rungvusai yaşatmıştı, boks dünyasına. İlk maç sıkıntılıydı, o maç öyle olmasa, farklı sonuçlar olabilirdi falan çok şey konuşulur ama Gonzalezi perişan… Devamını oku »
sicilyamafyasi
Üye
★★★
sicilyamafyasi

joshua’yı yenebilecek iki kişi var biri tyson fury diğeri daniel dubois. gerçekçi olmak lazım dubois gorman’ı parçalar. abartı gelecek ama dubois geleceğin lineal şampiyonu olabilir

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

https://www.youtube.com/watch?v=1-NR6-kBJGQ
baştan sona izledim yok böyle sparring. tyson fury göbeğini yumruk yiyerek eritmiş beyler 🙂

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Şu ekibi çok seviyorum ya furry brook bjs galahad birbirleriyle sıkı dostlar yetenekliler ayni zamanda

VolkanK
Üye
VolkanK

Komik bir görüntü oluşturmuş fury