BoksDiğer

Boks Yapmak Caiz mi Hatipoğlu Açıkladı


boks_caiz_mi

Nihat Hatipoğlu’nun iftar programına katılan Mustafa Ceceli, Hatipoğlu’na “Boks yapmamızda bir mahsur var mı” diye sordu.

Prof. Dr. Nihat Hatipoğlu’nun Sultanahmet Meydanı’ndan canlı olarak yayınlanan İftar Özel programına bu akşam sevilen sanatçı Mustafa Ceceli ve Lübnan kökenli İsveçli Müslüman bir R&B şarkıcısı olan Maher Zain konuk oldu.

CECELİ’DEN HATİPOĞLU’NA CAİZ Mİ SORUSU

Ceceli, Hatipoğlu’na “Hocam biz boks ve kafes dövüşü yapıyoruz, yani bizim bu sporu yapmamızla ilgili bir mahsur var mı yok mu?” diye sordu.

HATİPOĞLU: BEN DE BOKS YAPTIM

Hatipoğlu ise “Boks sporunun şöyle bir problemi var. Profesyonelce yapılmadığı zaman, insanlara zara vermekte kullanmamak lazım. Bir de kask takmak lazım. İmam hatip okulundayken ben de boks yaptım” diyerek yanıt verdi.


0 0 vote
Article Rating

Fight Club

Fightclub, Türkiye'nin En büyük dövüş sporları sitesi

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
12 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
öylesine
öylesine
4 yıl önce

Mustafa Ceceli boks mu yapıyormuş enteresan 🙂 Boks sporu son zamanlarda ntvspor ve Bilgehan Demir’in katkılarıyla bayağı popülerlik kazandı gerçekten…

Junkie
Junkie
4 yıl önce
Reply to  öylesine

ne kafaes dövüşü yapması allah askına miletin gözüne baka baka yalan söylüyor 😀 Kafes dövüşü yapsın agzıyla burnunun yerini degiştirirler bunun

Marvelous .
Marvelous .
4 yıl önce

Ya bu zihin yapısıyla boks neden gelişsin ki turkiyede? spor neden gelişsin?

safkan
safkan
4 yıl önce

geriye sekmeyin, ileriye bakın hem de çok ileriye gençler. beyninizin en orta yerinde, merkezinde aradığınız tüm cevaplar mevcut, orada mantığınıza açılan parlak renkli bir kapı var, o kapıyı aralarsanız her şeyi, yıldızları bile görebilirsiniz, doğru şıkları bulabilirsiniz zaten çoğunlukla 2 şık vardır.

Gökhan Sebilci
Gökhan Sebilci
4 yıl önce

1500 yıldır hala neyin caiz neyin caiz olmadığını çözemediniz mi? dini inançlara yakın değilim ancak böyle saçma sapan sorulara dindar arkadaşların tepki göstermesi lazım. resmen dalga geçiliyor inancınızla.

Guray
Guray
4 yıl önce

insanlar 3000 yıldır matematiği çözemedi de mi hâlâ okullarda ders olarak okutuluyor? Bende matematik hayranı bir İtü’lü olarak soruyorum yanlış anlaşılmasın. Haber saçma olmuş ona katılıyorum. Boksla dinin bir alakası yok sadece boksla ilgilenen dindar insanlar olabilir.

Mert
4 yıl önce

Adam öyle bir dayak yemişki imana gelmiş

haci
haci
4 yıl önce

ne kadar gereksiz soru ne kadar gereksiz bir hoca boozması hocam namaz kılmak caizmi sorusu ile eş değer bi soru mantığını çalıştırsa zaten cavabı bulacak ama bu kadar aptal olmasa bu hoca 1 ayda kamyonla parayı nasıl götürcek

Mike Tyson
Mike Tyson
4 yıl önce

Gote su kacsa oruc bozulurmu diyen soran zihniyetlerden her soruyu beklerim.ne insanlar var su turkiyede

Junkie
Junkie
4 yıl önce

şuraya bak adam sözde din adamı program basına 50 bin tl alıyor her yer din tüccarlarıyla dolmuş hırsızlıga yolsuzluga ses cıkaran cocuklara tecavüz edenlere tepki koyan yok uyu halkım uyu

Ayık Ol
Ayık Ol
4 yıl önce

Lan Junkie sen bir doçenti bedavaya getirebilirmisin adam sahurda bile oraya çıkıp 2 saat konuşuyor.sorulara gayet güzel cevaplar veriyor . senin o adamın aldığı maaşı hesaplamak için önce o izlediğin mason filmlerini içerisinde birsürü uliminati motifleri olan gizliden dine hakaret eden dizileri ve filmleri izlememen lazım koçum ayıktınmı,

joe louis
joe louis
4 yıl önce

Din,fakirlerin zenginlere karşı ayaklanmalarını engelleyen bi afyon değildir.İslam Dini zengin ile fakir arasına bi ölçü bir denge koyar zenginler islama göre hareket etse kimse ciddi bir fakirlik çekmez zenginler israf etmez fakirlere kol kanat gerer..islam dini asla afyon değil hukuk hak adalet dinidir. Günümüzde maalesef islam hukuk bakımından kullanılmadığı için insanlık bu halde.

Başa dön tuşu