Boksör Pauli Malignaggi Çıplak Eldiven Dövüşünde Maça Çıktı! Hemen İzle


Eski dünya şampiyonu boksör şimdinin boks yorumcusu ABD’li Pauli Malignaggi Artem Lobobv ile çıplak el boksunda karşı karşıya geldi. Büük bir heyecan içinde geçen maçı kazanan isim Lobov olurken nefesler kesildi. Maç sonunda Malignaggi rakibine büyük saygı duymak zorunda kaldı. Maç öncesi büyük gerilimler yaşanan maçı kazanan puanla Lobov oldu.

ABD’nin Florida kentinde yapılan BKFC sonrası Malignaggi’nin McGregor ile maça çıkma potansiyelinin olma ihtimali görülmedi. 2017’de boksu bırakan 38 yaşındaki Malinaggi tam emeklilik sinyalleri verdi.

27
Yorumlar

13 Comment threads
14 Thread replies
13 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
11 Comment authors
яσмαηGary O’SullivantipitipGGGThe Greatest of All Time Recent comment authors
  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
Conan
Üye
★★★★★
Conan

Çıplak elle yapılan boks maçlarında boksörlerin yüzü eldivenli müsabakalara göre daha az mı hasar alıyor?

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

mumkun degil reis, ciplak elle hem daha tehlikeli, hem daha keskin ve agir hasarlar olur, ha daha az aysaniyor, kafesin karma olmasindan kaynakli, boks sadece yumruk odakli ve bel ustu ve kafa agirlikli oldugu icin oyle algilaniyor.

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

mümkün değil. ilk ufc maçlarından biliyorum. çıplak elle dövüşürken çok cılız yumruklarla kaşları açılır, kafaları falan şişer. bu maçta az deformas olmasının sebebi(pek az da sayılmaz gerçi) korkarak dövüşmeleri. birbirlerine adam akıllı yumruk bile vuramadan, çekinerek dövüştüler. bokstaki gibi girişseler suratları da elleri de perişan olurdu.

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

arkadaslar nacizane dunku secim sonuclari ustune herkes birseyler yazmis, ben ise fikirlerimi yazmadim, bu vesileyle burada yazayim. akpkk kaybetti, millet iradesi kazandi, halk kazandi, akpkk dan aldigi ihalelerle semirip ihya edilen ve milletin a… koycam diyen ve onu semirten beton yiginlarina sozde hizmet ve gelismislik denilen donem bitti, artik ogrencinin akbiline indirim, halkin su faturasina indirim olacak yansiyacak o milyonlar,… Devamını oku »

Conan
Üye
★★★★★
Conan

sedyecim artık seçim oldu bitti. artık kapatalım şu siyaseti de önümüzdeki maçlara bakalım. bakarsın Oscar Rivas da waytı paketler?

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

reis rivas bence whyte yi buzsuz viski gibi icer

SAMSUNLU
Üye
★★★★
SAMSUNLU

Discorta gaydı beyler çalışmıyo adam hibi

Hotter
Üye
★★★★★

zaten paul malignaggi hiçbir zaman iyi boksör olamadı. yumruk gücüde çok zayıf. tek iyi yanı yorumculuğunun güzel olması.

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Halil Reis sana bir kez daha rica ediyorum. Şu siyasi yazıları artık bırak. Vallahi seçim seçim içimiz bulandı. Artık normalleşelim. Boks maçlarına bakalım. 🙂

Rustin
Üye
★★★
Rustin

Andy Ruiz, Anthony Joshua’ya “iyi bir boksör değil” demiş. Ben inanıyorum, güzel bir dönüş yapıcaksın Joshua.

The Greatest of All Time
Üye
★★★★
The Greatest of All Time

Bence de Joshua güzel bir dönüş yapabilir hocam. Nakavtlı bir galibiyet alabilir. 4 kemeri de, birden bire, favori olmayan bir boksöre kaptırmak çok ağır bir şey. Buradan geri dönerse tebrik ederim Joshua’yı. Joshua bu kadar kolay kurtulamaz. Daha Deontay Wilder’ın sağ balyozunu tadacak. 🙂

Rustin
Üye
★★★
Rustin

Geri dönecektir, dönmesi lazım. Ağırsiklet’in ihtiyacı var çünkü buna.

Conan
Üye
★★★★★
Conan

andy ruiz böyle havalı havalı konuşursa, sonu kötü olur. ilk maçtan önce de Joshua Ruizi küçümsemişti. Şimdi aynısını Ruiz yapıyor. Yanlış yapıyor. Rakibini asla küçümsemeyeceksin.

The Greatest of All Time
Üye
★★★★
The Greatest of All Time

Kesinlikle küçümsememeli. Büyük hata yapar. Joshua yıpratıcı gücü, iri cüssesi, boy ve reach avantajı ile her zaman tehlikeli bir boksör olacak. Andy Ruiz’in stiline uygun bir taktikle dövüşürse, temkinli olursa, olur bu iş. Deontay Wilder-Anthony Joshua maçını görmeyi istiyorum hala ben.

Rustin
Üye
★★★
Rustin

hay yönetici onayınıza ya. umarım wilder sağı yersiniz ne diyim. conan dayı yorum yönetici onayına takıldı.

SAMSUNLU
Üye
★★★★
SAMSUNLU

Hocam ilk önce girbyorum kısmına
Hay sizin onayınıza yaz 10 saniye sonra yorumu düzenleye bas ne istersen onu yaz takılmazsın

Conan
Üye
★★★★★
Conan

bak yazdıklarım takılmıyor.

link link link

sen link yaz bir dene 😀

Conan
Üye
★★★★★
Conan

hala şu yönetici olayını çözemediysen ne deyim ben sana? 🙂

Rustin
Üye
★★★
Rustin

nokta koymayı unutup, direkt yorum yazdım o an. ona sinirlendim 🙂

GGG
Üye
★★★★
GGG

Hiç utanmamış mı Malignaggi! Maçtan önceki saçma sapan hareketlerinden dolayı Artem’in kazanmasını zaten istiyordum ama bir MMA dövüşçüsünün eski dünya şampiyonu bir boksörü çıplak elle yapılan boks maçında yenebileceğini hiç tahmin etmezdim. Yenildin yenildin, bari ters bir yumruk al nakavt falan ol. Puanla yenilmek tam rezillik. Boksörlerin yüz karası. Artem bu adamı yendiyse Conor yerden yere vurur, bir de Conor’a… Devamını oku »

GGG
Üye
★★★★
GGG

Yönetici onayınıza ayağım girsin

SAMSUNLU
Üye
★★★★
SAMSUNLU

Discorda gel ben kurtulmanın yolunu buldum

Conan
Üye
★★★★★
Conan

Telefon sıktın artık. siyasi yorumlar yazıp durma. yazdıkların doğru veya yanlış diye bunu söylemiyorum. harbiden sıkıldım artık siyasi yorumlardan.

Gary O’Sullivan
Üye
★★★★
Gary O’Sullivan

Yorumlara tek bir beğeni hakkı tanınmış olması çok üzücü…

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Soner reis, öyle bıkmak olmaz siyasetten, müsaade edersen ben de biraz siyaset konuşmak istiyorum. …Siyaset güncel sözlükte: Devlet işlerini düzenleme ve yürütme sanatıyla ilgili özel görüş veya anlayış olarak geçer, ayrıca Arapça kökenli olan bu kavramın anlamı da devlet, yönetme ve yönetim anlamlarına geliyor…oh içimi döktüm ben de, tamam hepsi bu kadar abi, benim de siyaset hakkında diyeceğim kalmadı artık,… Devamını oku »

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Çıplak elle boks fikri bana pek sempatik gelmiyor…boksör dediğin adamın elinde eldiven olmalı çünkü eldiven bu sporun güçlü bir simgesi…şahsen Wilder’ı belediye otobüsünde bile eldivenle görmek isterim…

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Artem in karşısına koyun khabib i tokatlasin gene artemi 🙂