Boks

Boksta En Çok İzlenen 15 Boks Maçı Açıklandı! Bakın İlk Sırada Hangi Maç var?

Floyd Mayweather vs Pacman yüzyılın boks maçı olarak bilinen mücadeleden sonra en çok izlenen Öde İzle yayını listesi yayınladı. Şifreli ve paralı izlenebilen maçlar arasında McGregor vs Maywether karşılaşması gerçek boks maçı değeri taşımadığı için eklenmedi. İşte o liste!

1/ Canelo v Gennady Golovkin I (HBO – Eylül 16, 2017) 1.3m

2/ Canelo v Gennady Golovkin II (HBO – Eylül 15, 2018) 1.1m

3/ Canelo v Julio César Chávez Jr. (HBO – Mayıs 6, 2017) 1m

4/ Canelo v Miguel Cotto (HBO – Kasım 21, 2015) 900 Bin

5/ Canelo v Amir Khan (HBO – Mayıs 7, 2016) 600 Bin

6/ Floyd Mayweather v Andre Berto (Showtime – Eylül 12, 2015) 400 Bin

7/ Manny Pacquiao v Timothy Bradley III (HBO – Nisan 9, 2016) 400 Bin

8/ Manny Pacquiao v Adrien Broner (Showtime – Ocak 19, 2019) 400 Bin

9/ Errol Spence v Mikey Garcia (Fox – Mart 16, 2019) 360 Bin

10/ Deontay Wilder v Tyson Fury (Showtime – Aralık 1, 2018) 325 Bin

11/ Canelo Álvarez v Liam Smith (HBO – Eylül 17, 2016) 300 Bin

12/ Manny Pacquiao v Jessie Vargas (Top Rank – Kasım 5, 2016) 300 Bin

13/ Gennady Golovkin v Daniel Jacobs (HBO – Mart 18, 2017) 170 Bin

14/ Andre Ward v Sergey Kovalev (HBO – Kasım 19, 2016) 165 Bin

15/ Gennady Golovkin v David Lemieux (HBO – Ekim 17, 2015) 150 Bin

Listeye giremeyen şu iki maçı da notlarımız sonuna eklemekte yarar var.

Andre Ward v Sergey Kovalev II (HBO – Haziran 17, 2017) 130 Bin
Terence Crawford v Viktor Postol (HBO – Temmuz 23, 2016) 55 Bin

Bu arada McGregor vs Mayweather maçı listeye dahil edilmemiştir.

1 1 vote
Article Rating

Fight Club

Fightclub, Türkiye'nin En büyük dövüş sporları sitesi

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
75 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
4 yıl önce

Canelo başı çekiyor. Enteresan.

Conan
Conan
4 yıl önce

neden enteresan? Canelo taş gibi, izlenmesi zevkli bir boksör. Jacobs’u da nakavtla geçecektir.

Antiwilder
Antiwilder
4 yıl önce

vitali wlada iki uc mac icin 40/80
m $ teklifler vardi ama onun donus icin adi 100 m $ yapar
bu teklif gelirse dusunuruz demis

Conan
Conan
4 yıl önce
Reply to  Antiwilder

bu kliçko kardeşler de geri dönüş olayının b.kunu çıkardılar afedersin. bi s.ktirin gidin artık ya kliçkolar. götünüzdeki kıl ağardı. yok döneriz yok dönmeyiz. sıktınız artık.

King
King
4 yıl önce
Reply to  Antiwilder

Bunlarda bir ilginç.bir adamın geri dönüşü merak edilmesi için seyircilerin tadı damağında kalması gerekir ve bıraktığında yenilgisiz hadi bir yenilgi alıp bırakmış olması gerekir.yasi vs önemli değil.mesela ward hep bir merak konusu.lewis vitaliden sonra bırakınca oda acaba bıraktı yenilgisiz gidiyordu acaba ne kadar daha devam edebilirdi diye.ama klicko zaten 2 maçı kaybetti.ayrica klickonun son iki maçında fury ile 15 milyon… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  King

wlad bundan sonra rekor mekor kıramaz. 5 sene önceki kondisyonundan zerre eser yok. vitali de devam etse kaybederdi. chisora yı bile yenerken ciddi ciddi zorlanmıştı. normal şartlarda 187 lik bir boksörün vitali yi zorlaması pek mümkün değildi. hele de chisora gibi stili belli, düz bir boksörü vitali çocuk döver gibi döverdi. ama 40 yaşındayken zor yendi işte. performansı bayağı düşüşteydi.… Devamını oku »

King
King
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Her maçın performansı konsantrasyonu ayrıdır.her alanda.mesela FB alttaki takımlara kötü diye GS rahat yener diyebilirmiyiz.veya parker jashua maçında kendince zirveydi hareketliydi whyte maçında bitikti.bu sadece performans olarak iyi çalışmadığından yorgun olduğundan değil bazen kafayı verebilmek mental açıdan hazır olmak çok daha mühimdir.aslinda vitali için boks 41 yaşında emekli olduğunda değil 2003 de Lewis onu hiç gibi oyalayinca boksu kafada bitirdi.zaten… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  King

ben vitali nin performansını küçümsemedim ki dostum 🙂 eski haline göre kıyaslama yapıyorum. yoksa tabi ki helal olsun. siyasete atılmasaydı kaç yaşına kadar giderdi bilemem. ama foreman gibi 46 sına 2 ay kala şampiyon olabileceğini sanmıyorum. nereden baksan rekor kıramazdı herhalde. vitali genç haliyle şuan gelse piyasanın .mına koyardı. joshua ve wilder zaten rakip olamazda puanlamaya kalan bi maçta fury… Devamını oku »

King
King
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Kral bak bende 46 için birşey diyemem ama wladimir gibi sadece kendini boksa adiyan ve sakatlık yaşamayan bir adam olsaydı 43-44 e kadar rahat giderdi diyorum çünkü bunlar kendine bakan özel hayatı düzgün adamlar.ve vitalide hiç vücudunun taşıyamayacağı bir kas kütlesi olmadı hep kivamindaydi.simdi foremanindan ne artısı eksisi var dersek.ikisininde çene sağlamdi ama bir foreman değildir bence.ama su var defansı… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  King

vitali ile foreman dövüşse vitali alırdı aslında. foreman bildiğimiz gibi hantal ve vitali ye göre kısa bir boksördü. vitali etrafında mesafe ayarı yaparak yenerdi. bunda bişey yok. istersen sende fikrini söyle gitsin 🙂 her boksörün belli bir yaş sınırı var bence. o yaşa geldiklerinde bir anda performansları düşüyor. vitali 2014 ün son aylarında yapılan pulev maçına kadar yaşlılığın tek bir… Devamını oku »

King
King
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Aslinda foremanin 45 yaşında şampiyon olması kendinden daha çok Ali ye yaramış.o gün foremandan çok Ali’nin efsaneligi pekismis.foreman 45 yaşında şampiyon oldu ama foreman için çoğu insan onu belkide ilk 4 e 5 e almaz.iste en yaşlı ağır siklet şampiyonu,Ali dönemi en büyük boksör rakiplerinden vs. ama foremanin şampiyonluğu Ali’nin prime döneminde kendinden 7 yaş genç olan favori foremani nakavt… Devamını oku »

Yilmaztas
Yilmaztas
4 yıl önce
Reply to  King

Ne alakası var şimdi kendisinden çok Aliye yaramış diyorsun?saçma sapan bi yorum,Alinin efsaneliği zaten o maça kadar pekişmemişmiydide bu saçma yorumu yaptın,belkide foremanın 45 yasında hatta 46 yaşındaki şampiyonluğunuda Aliye borçludur,ki öyledir,ondan ilham almış olmasın sakın, king ko kardeş,evet foreman bana gore gelmiş geçmiş en iyi ikinci ağır siklettir ama yorumun çok alakasız kendi kendine teori üretmişsin kusura bakma.

King
King
4 yıl önce
Reply to  Yilmaztas

Yaşını başını bilmem vasfinida bilmiyorum profil fotondan anladığım kadarı ile boks ile alakan var ama sana dicegim şey şu ki biz Ahmet ile dakikalarca farklı şeyleri savunduk doğru veya yanlış üslubu edebi bozmadan keşke sende eğer boks ile alakan varsa güzel şekilde anlaticak kabiliyet olsaymis.dedigin şeyin aksini kendimce doğru veya yanlış savunabilcek bilgi birikimim veya en azından öznel düşüncelerim var… Devamını oku »

Yilmaztas
Yilmaztas
4 yıl önce
Reply to  King

Yaşıda, başıda belli kardeş vasfı senin gibi insan olmak,ben senin yorumunu okuyunca samimi bir cevap yazdım küfür yok edepsizlik falan demişsin, yapan kendi edepsizdir kabiliyet demişsin,empati yaptım ve kabiliyetsiz yorumuna kabiliyetsiz cevap verdim,kusura bakma

King
King
4 yıl önce
Reply to  Yilmaztas

Yazmadan duramadim.sanki ben Ali’nin efsane olduğunun düşünülmesi foremanin 45 yaşında şampiyon olmasi ile tescillendigini söylemişim gibi lanse etmişsin.gercekten hayret verici.diyorsunki foreman o şampiyonluğu Ali’ye borçlu onun sayesinde hırs yaptı döndü başardı.bende dedim ki foreman o yaşta dönüp şampiyon olarak Ali’nin ne buyuk boksör olduğunu bir kez daha gösterdi şöyleki genç foremani bir şekilde kendi tuzağına taktiğine çekerek nakavt etmiş bir… Devamını oku »

Yilmaztas
Yilmaztas
4 yıl önce
Reply to  King

Canım kardeşim yorumlarınızı keyifle okudum,birbirimize hiddetlenecek birşey yok ortada,yorum yazarken birbirimizin mimik ve jestlerini görmediğimiz için bazen yanlış alaşılmalar olabilir kusura bakma bilmeden kalp kırdıysam ben senden ve böyle düşünen arkadaşlardan özür dilerim,sende takma kafana,önce ben yanlış anladım sonra sen.

King
King
4 yıl önce
Reply to  Yilmaztas

Olan olmuş hocam insanlı halı bazen oluyor.bende bilmeden kırdıysam hakkını helal et sende

King
King
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Telephone dostum bana mi yazdın yorumu Ahmet kurta mı anlayamadım da kusura bakma

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

günümüzde foreman kadar teknik boksör yok öyle mi? biraz daha boks izlemeni tavsiye ederim. foreman ın maçlarını izle. rakibi evirip çevirmek, tekniğini bozmak dışında düz bir boksördür foreman. yakalar ve indirir demişsin. foreman uzun rakibi kovalayacak ve yakalayacak tipte bir boksör değildi. ali prime haliyle dövüşse doğru düzgün tek yumruk almadan yenerdi foreman ı. vitali de foreman ı uzağında tutup… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

yazmadan edemeyeceğim asıl yorumları şaka gibi olan sensin güzel kardeşim 🙂 uzun boylu, mesafe ayarını bilen, bol yumruk atan bir boksörü nasıl yenersin? yakın dövüşe girmekte ustaysan. kaldı ki vitali nin çenesi de sağlam. yakına girsen bile yapacakların kısıtlı. foreman da ringi turlayan bir rakibi yakalama özelliği yok. çünkü bacakları ve elleri yavaş. muhammed ali nin tabiriyle foreman rakiplerine zombi… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

foreman ın gençken kondisyonunun nasıl olduğunu biliyor musun? ben sana söyliyeyim 4. raunddan sonra kesiliyordu. zaten çoğu rakibini ilk 3 raundda ko ettiği için berbat bi kondisyonu vardı. yani vitali yi genç haliyle yenmesi için ilk 4-5 raundda ko etmek dışında bir şansı yok. onu da bu hantal haliyle, vitali den kısa boyuyla yapamaz. reach mesafesinden bahsetmişsin ama ikisi aynı… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

vitali nin boyu 201. foreman ın 191. vitali nin yumrukları nasıl olur da foreman ın kafasının üstüne gelebilir? bunun için vitali nin omuz hizası 190 falan olmalı. bu adamın omzundan yukarı kısmı 10 santim mi sence? 🙂 bu arada vitali 40 yaşındaki haliyle 28 yaşındaki prime chisora yı yendi. verdiğin örnek mantıklı değil. birde kondisyon konusunda en son laf atılacak… Devamını oku »

Tuaman
Tuaman
4 yıl önce

Tarçınım klasını belli etmiş yine 🙂 şu an da izlemesi en keyifli boksör.

Bankaci
Bankaci
4 yıl önce

Canelo resmen para basmış.gercekten bu kadar önemli bir boksör mü Amerikalılar için!? tabii ki de değil.Amerika da yaşayan Meksika’lilarin yoğun talebi oluyor maçlarına… Burda asıl beni üzen wilder-fury maçının 325 binde kalması…burda da büyük ihtimal İngiliz-irlandali faktörü öne cikiyor gibi… E.hearn dediği gibi wilder hakikaten kendi ülkesinde tanınmıyor ve de itibar görmüyor. Şimdi bir agirsiklet maçında Ali’nin, Mike Tyson’in yada… Devamını oku »

Bankaci
Bankaci
4 yıl önce

.

Bankaci
Bankaci
4 yıl önce

İddia ediyorum agir siklette tanınmış büyük boksörlerin maçı olsun, 2 milyon rakamı çok rahat geçilir.(tabii bu boksör lerin ABD li yada ABD de tanınan boksörler olması ve maçın ABD de olması sartiyla)

Gary O’Sullivan
Gary O’Sullivan
4 yıl önce

Canelo’nun maç yapmasına gerek yok. Osurması 300,000, sıçması 500,000 ppv satar. Adam listeyi kapatmış. Helal olsun.

King
King
4 yıl önce

Bakalım loma gervonta maçı ne hasılat getiricek.ben lomanin teknik ve amatör tecrübesi sayesinde lomayi daha ön planda görsem de gervontanin da inanılmaz bir indiriciligi var.wilder fury maçında fury çok teknikti boksu biliyordu ama wilder da çok güçlü ve yakaladimi indiricidi.gervonta furynin yaptığı gibi lomaya karşı pasif kalsa dahi yakalarsa affetmez ki zaten gervonta indiriciligi harici boks yeteneği wilder fazlasıyla iyi… Devamını oku »

Conan
Conan
4 yıl önce
Reply to  King

Gervontanın yumrukları sikletinin çok üzerinde. Loma linaresin zayıf yumruğuyla bile down olmuş biri. Mazallah gervontadan yiyeceği sert bir yumrukta ayağa kalkamaz. Ben o maçı gervonta maçı nakavtla kazanır diyorum.

King
King
4 yıl önce
Reply to  Conan

Dediklerine katılıyorum abi söyle ki bende lomanin çok net darbe alması dahilinde gervontaya nakavt olcagina eminim bu gerçek ama linares loma olayı şöyleki bir anda çoğu boksör beklemediği anda ağzıyla burnunun tam ortasına yakın mesafeden aldığı yumruklarda yıkılıyor.fury iki kez o şekil yumruk aldı kariyerinde daha önce ve düştü ama onun çenesi zayif.o yüzden mikey Garcia roman Martinez örneğini vereyim.oda… Devamını oku »

Conan
Conan
4 yıl önce
Reply to  King

gervonta hem çok hızlı hem çok sert hem de lomadan daha genç. loma gervontaya kaybedip boksu bırakır. tabi bu maça kadar baya bi maç yapmış olur.

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
4 yıl önce
Reply to  Conan

10 sene sonrası için söylüyorsun bunları di’mi? conan dayı 🙂

Conan
Conan
4 yıl önce
Reply to  mehmet dalgaç

@dalgaç
yo 1-2 seneye Gervonta lomaya kan işetecektir. sen merak etme. Loma ringe çıktığına pişman olacak. Karşısında sanki hafif ağır siklet boksör var gibi hissedecek.

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
4 yıl önce
Reply to  Conan

🙂 güldürdün beni dayı. allah ta seni güldürsün. gerro 2021 den önce loma nın karşısına çıkarsa ben gerro yu kazanmış sayacağım. sonuç ne olursa olsun. ama iddia ediyorum gerro 2021 den önce loma nın karşısına çıkAMAyacak. anca loma nın prime dönemi bittikten sonra.

Conan
Conan
4 yıl önce
Reply to  mehmet dalgaç

@dalgaç
bob arum açıkladı: loma gervonta ile maç yapmayacak.

altın yumurtlayan tavuğunun erken kesilmesini istemiyor.

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
4 yıl önce
Reply to  Conan

🙂 LOMA defalarca ben hazırım hadi yapalım şu maçı dedi. gerro geri vites yaptı herdefasında. hal böyle olunca bob arrum da bu maçın olmayacağını söylemiş.

FullSend
FullSend
4 yıl önce
Reply to  Conan

Dün Lomachenko röportajında Gervonta Davis için sıklet düşüp bedavaya bile dövüşebileceğini söyledi, bu yönü cidden takdir edilesi

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  King

çeneye karşıdan gelse hakikaten pistir. ama burnunun ucuna yediği cılız yumrukla down olan adam zayıf çenelidir kardeşim 🙂 başka açıklaması olamaz. https://youtu.be/A2AHunLq9xQ?t=275 şu down olmalık bi yumruk değil yani. yumruğun etkisiyle geriye düşse anlarım. ama düşerken bildiğin bacakları tökezliyor bu yumrukta. mikey garcia down olduğunda çok gençti. üstelik hala çenesinin sağlam olduğunu düşünmüyorum. spence maçında gardını 36 dakika boyunca açmadığı… Devamını oku »

King
King
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Mikeynin genclik ile olayini anlamadım Dostum.cene sağlamsa sağlamdır değilse değildir.ha sadece biraz oturur bir ihtimal.ayrica mikey düştüğünde lomadan daha fazla sıkıntı yaşıyor aynı şekilde furyde.mikey kicinin üstünde biraz vakit geçiriyor.fury zaten 2.80.loma hemen kalkıp köşeye gidip devamında oyuna dönüp uretkenligine devam ediyor.neticede 3-5 saniye baygın kalmamış.hep dediğin birşey vardır senin.wilderin yumruğu inanılmaz tonaj basmasada hızı ve nerden geldiği belli olmayisi… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  King

gözlemlediğim kadarıyla boksörlerin yumruklara karşı direnci yaşları ilerledikçe artıyor(yaşlanmaya başladıklarında tekrar düşmeye başlıyor tabi). kesinlikle yaşa göre direnç ciddi anlamda değişiyor. https://youtu.be/g1cWLrA-xM4?t=56 20 yaşındaki ali yi down eden bu yumruk 30 yaşındaki ali yi gıdıklardı sadece 🙂 lomachenko nun down olduktan sonra hemen kalkması normal. burnuna yediği yumrukla grogi olsa bildiğin cam çene derdik zaten 🙂 aslında çok zayıf çeneli… Devamını oku »

King
King
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Bak dediğine katılıyorum buna verebilecek örneklerden biri canelo 19 yaşındaki dusmesede zor anlar yaşamıştı.yine çenesi taş ki yere dusmedi ama şimdi olsa o kadar kötü görüntüde vermezdi.shannonun lewise kondusyonununda bitmesiyle erken nakavt oluşu fakat vitaliden epey net yumruk alsada ayaklarının bağının çözülmemesi.ama suda var savunmadayken mesela Kevin Johnson o kadar yumruk yiyor yatmıyor(onun çenesi de taş tabi ama ) çünkü… Devamını oku »

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  King

valla ikisini de hiç izlemedim kardeşim. kadınların boks maçlarını seyretmiyorum. yinede sırf sitedeki hammercılar yüzünden bu maçı izleyebilirim 🙂 ama hiçbir fikrim yok. stillerini bile bilmiyorum.

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

ben de kadınların boks ve diğer dövüş sporlarını yapmasına karşıyım. ancak bu maç için hammeri desteklesem de gara çıyan! kazanacak diye düşünüyorum.

NoMasOzan
NoMasOzan
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Merhaba Ahmet ustam.tam da bu konu üzerine birşey sormak istiyorum.Loma,linares maçından sonra röportajda bana çok büyük ders oldu.birsey daha öğrenmiş oldum deyip linares teşekkür etti ve kendisine çok kızgındı. Öğrendim dediği şey neydi sence?

VolkanK
VolkanK
4 yıl önce

Tyson – lewis. Tyson – holyfield 1-2 maçları şimdi olsun eminim ilk 3’ü rahat alır

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
4 yıl önce

Thomas Hearns – Marvin Hagler
Marvin Hagler – Ray Leonard

Maçları efsane maçlardı. Hey gidi günler.

Büyük üstad, güzel insan, efsane adam, dans ustası, kelebek gibi uçan arı gibi sokan Muhammad Ali’den bahsetmiyorum bile. İlk 15’i tek başına doldururdu. 🙂

King
King
4 yıl önce

P4p yi gordumde jashua nasıl canelonun üstünde ve wilder aynı şekilde golovkinin üstünde ilginç.spencede 2 sıklet alttan gelen adamı dovunce 6 ya koyulmuş.acayip bir sıralama.

Marvin
Marvin
4 yıl önce

yaw bu callum dan neden ses cıkmıyo george den sonra sustu birşeymi warmı bilgisi olan warmı

The Greatest of All Time
The Greatest of All Time
4 yıl önce
Reply to  Marvin

Siklet yükseltmedikçe Callum’u dikkate almayacağımı, kale almayacağımı söylemiştim. Adam Muhammad Ali boyunda ve onun reach’ine sahip. Acaba sözlerimi duydu da gücüne mi gitti yoksa. 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
4 yıl önce

Tarçına bak be helal olsun yine zirvede ..adam daha gencecik yaşta ne maçların üstesinden gelmiş

Tek Kral Deontay Wilder
Tek Kral Deontay Wilder
4 yıl önce

Adamın hakkını yiyiyolar kardeşim göz göre göre yazıklar olsun.. oysa istanbul için büyük şans ama …neyse yazılacak çok şey var siyasete girmeyelim 🙂

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

https://www.youtube.com/watch?v=cvNz9r-x2MU
amcam ellerinden öperim 🙂 adam efsane ya

Yilmaztas
Yilmaztas
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Sağ kroşe tokattan önceki fake efsanedir;)))

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Yilmaztas

77 yaşındaki hacı amca fake atıp vuruyor 🙂 eski toprak

mehmet dalgaç
mehmet dalgaç
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

allahına gurban dede 🙂

mostwanted
mostwanted
4 yıl önce
Reply to  King

ne demiş

King
King
4 yıl önce
Reply to  mostwanted

Vitali kardeşine gelen 40 milyon dolar teklifi duyunca aramış sormuş kardeşine. wladimir de demiş donmuyorum.sonra 80i duyunca yine aramış bu sefer demiş 80 ede dönmem dönmeyi düşünmüyorum belki 100 olursa dönerim demiş.vitalide diyor para önemli ama herşey değil kardeşimin maddi durumu iyi zaten ama dönerse her zaman olduğu gibi yine destek olucam vs.

safkan
safkan
4 yıl önce

Cennete gidersem, ilk isteyeceğim şeylerden birisi, rocky marciano vs joe luis maçını canlı en önden izlemek olacak ve hafızamdaki joe luis galibiyetini sildirtip. Çok şey mi istedim acaba…

Yilmaztas
Yilmaztas
4 yıl önce
Reply to  safkan

Cennete gitmene gerek yok biraz bilgi yeter,tarihte boksa iki kişi şekil vermiş,evrim geçirtmiştir biri joe luis ötekide Muhammet Alidir joe zaten yaşlanmış yorgun olarak çıkmıştır maça onu yenen hayranıda ayrı bir efsane rocy amca,bukadar.boks ta, rocy luisin eline su dökemez ki yeride öpmüştür o maçta ama o zamanlar zenci olmak zaten başlı bašına bir sıkıntıymış.velhasıl rocyde söyler bunu maçtan sonra… Devamını oku »

DAĞISTAN turan74
DAĞISTAN turan74
4 yıl önce

Dillian whyte her röportajı eğlenceli bu adamın 🙂

https://twitter.com/i/status/1113470133450747906

GGG
GGG
4 yıl önce

Bu liste neye göre hazırlanmış bilmiyorum ama yanlış, yine insanlara yanlış bilgi veriyorlar. Resmi maçlardaki ppv rekorları ilk 10 şu şekildedir; 1- Floyd Mayweather vs Manny Pacquiao = 4.6 Milyon ppv 2- Floyd Mayweather vs Conor McGregor = 4.3 Milyon ppv 3- Conor McGregor vs Khabib Nurmagomedov = 2.5 Milyon ppv 4- Floyd Mayweather vs Oscar DeLa Hoya = 2.4… Devamını oku »

Conan
Conan
4 yıl önce
Reply to  GGG

GGG reyiz; bu korkak züppe floyd’u bubası bile senin kadar sevmiyordur eminim 🙂

GGG
GGG
4 yıl önce
Reply to  Conan

Sevemez kimse Floyd’u, benim sevdiğim kadar 🙂

King
King
4 yıl önce
Reply to  GGG

Gerçekten hakli bende şaşırdım görünce hatta şuan GGG nin paylaştığı liste aklıma geldi ama sonra tarihlere bakınca dedim belliki bunlar yakın zaman maçlarına binaen hazırlanmış ppv listesi diye düşündüm

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  GGG

floyd bir yerde şöyle demişti. ”insanların benden nefret etmesini, bana karşı kayıtsız olmalarına tercih ederim” diye. çünkü bu sayede kendisinden nefret edenlerinde maçlarını izlediğini, yenilmesini görmek için can attıklarını söylüyordu. yani stili, maçları sıkıcı olan floyd un bu kadar izlenmesinin 2 nedeni var. ilki tekniğiyle bayağı ün yapması ve sevilmesi, ikincisi de kendisinden nefret eden sayısız insanın olması. zaten gördüğüm… Devamını oku »

GGG
GGG
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

Benim anlamadığım nokta, senin gibi bokstan anlayan, teknik bilgisi yüksek olan bir arkadaşımızın nasıl Floyd’dan iğrendiği. Yani çoluk çocuk dese ki, Floyd kaçıyor yumruk atmıyor anlarım. Ama Floyd ringde sanat yapan, şiir yazan bir adam. Ppv sayıları da bence senin dediğin gibi değil. Amerika’da insanlar boks kültürüne sahip oldukları ve boks sporunu tanıdıkları için Floyd’u seviyorlar. Bu yüzden izliyorlar. Nefret… Devamını oku »

Abdullah yılmaz
Abdullah yılmaz
4 yıl önce

Beyler 4 mayıstaki canelo-jakops gecesinin alt maçlarına bakınız…

https://www.instagram.com/dazn_usa/p/BwFRndBgEoj/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1xdmcjpzwykff

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

lemieux-john ryder maçında kemik sesleri salonu inletir, sağlam maç olur. gizli favorim vergil ortiz jr da çok dayanıklı bir rakip seçmiş(hafiften bi maidana havası var bence. çok güçlü bi çocuk). provodnikov, mike alvarado, henry lundy, joe benavidez, danny garcia, sadam ali gibi boksörle dövüştü ve 1 kez bile nakavt olmadı. öyle boş bi adamda değil. vergil ortiz in şuana kadar… Devamını oku »

Marvin
Marvin
4 yıl önce

https://youtu.be/MEhTu_6lsJI?t=100
abi bu adam anthony’nun kabusu olacak lennox reisten lapa dersi

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Marvin

dubois bu çocuk yaşında joshua, fury, povetkin gibi adamlarla sparring yaptı. şimdi de miller ı joshua maçına hazırlayacak. birkaç ay önce lennox dan derste almış. oooh 🙂 bu bebe ilerlemesinde kim ilerlesin.

Claymaker
Claymaker
4 yıl önce
Reply to  Marvin

dubois lewisten kısa mı benmi yanlış görüyorum

the best all time naoya inoue
the best all time naoya inoue
4 yıl önce

liste yanlış arkadaşlar.gerçek ppv listesi için bakınız.google a ppv boxing king yazarsanız orada top 30 listesini veren siteyi bulursunuz.

the best all time naoya inoue
the best all time naoya inoue
4 yıl önce

bu onay olayını nasıl atlatıyorsunuz ? iki mesajdan biri onaya takılıyor.çoh enteresan

aviicinin veliahti
aviicinin veliahti
4 yıl önce

joshua balonu listede yok 😀 😀 iste bu yuzden bile en iyi olamaz. wilderdan furyden kacmasaydin belki listeye girebilirdin. yasli olmayan her superstardan kaca kaca ancak bu kadar olur.

Başa dön tuşu
75
0
Would love your thoughts, please comment.x

Reklam Engelleyici Algılandı

Lütfen reklam engelleyiciyi devre dışı bırakarak bizi desteklemeyi düşünün
Zetyazilim Zetyazılım Tarafından Hazırlanmıştır.