Bu Gece 04:00’te ABD’den Canlı Yayınla TV8,5’taki Tarihi Unvan Birleştirme Gecesi İçin Geri Sayım Başladı!


crawford-indongo-bu-gece

Bu gece 04:00’ten itibaren Amerika Birleşik Devletleri’nden canlı yayınla TV8,5 ekranlarında yayınlanacak olan olan boks gecesi 2017 yılının en önemli unvan maçlarından birine ev sahipliği yapacak.

Süper Hafif Sıklette Tarihi Maç

Gecenin ana maçında süper hafif sıklette WBC ve WBO unvanlarına sahip olan ABD’li şampiyon Terence Crawford ile WBA ve IBF unvanlarını elinde bulunduran Namibyalı şampiyon Julius Indongo 4 büyük kemeri tek elde birleştirmek için karşı karşıya gelecek.

01:00

Bir çok boks otoritesine göre dünyanın en iyi boksörlerinden biri olan ABD’li şampiyon Terence Crawford, profesyonel kariyerinde çıktığı 31 maçın tamamından galip ayrılmayı başardı. Rakiplerini 22 kez nakavt etme başarısını gösteren 29 yaşındaki boksör karşılaşmanın favorisi durumunda bulunuyor.

Crawford ve Indongo Dün Yapılan Tartıda Böyle Yüz Yüze Geldi

00:40

Crawford’un rakibi Julius Indongo ise 1 yıl öncesine kadar pek de tanınmayan bir isimken, önce Rusya’da IBF şampiyonu Eduard Troyanovsky’yi, sonra da İskoçya’da WBA şampiyonu Ricky Burns’ü mağlup ederek iki büyük kemeri eline geçirdi. Kariyerinde çıktığı 22 maçın tamamını kazanmayı başaran 34 yaşındaki Namibyalı boksör, bu karşılaşmalarda rakiplerini 11 kez nakavt etmeyi başardı.

Indongo İskoçya’da Burns’ü Böyle Mağlup Etmişti

Dört Büyük Kemer Ortada

Karşılaşmanın oldukça dikkat çekici bir özelliği bulunuyor. Şu an profesyonel boksta sıkletindeki tüm büyük kemerleri tek elde toplamış herhangi bir boksör bulunmuyor. Crawford-Indongo karşılaşmasından galip ayrılan boksör sıkletindeki tüm büyük kemerlere (WBC, WBA, IBF, WBO) sahip olan tek aktif boksör olarak oldukça önemli bir başarıya imza atacak.

Alt Maçlarda Kritik Mücadeleler

Gecenin alt maçları da önemli karşılaşmalara  sahne olacak. Hafif ağır sıkletin en önemli yükselen yıldızlarından Ukraynalı Oleksandr Gvozdyk, ABD’li Craig Baker ile, eski dünya şampiyonlarından Jamaikalı Nicholas Walters tüy sıklette Meksikalı Arturo Reyes ile karşı karşıya gelecek. Ünlü ağır sıklet boksörleri İngiliz Dillian Whyte ve ABD’li Bryant Jennings de gecede sahne alacak diğer önemli isimler.

TV8,5 Ekranlarında Yayınlanacak

Bu gece 04:00’ten itibaren ABD’nin Nebraska eyaletine bağlı Lincoln şehrindeki 15,500 kişilik Pinacle Bank Arena kapalı salonunda gerçekleştirilecek olan boks gecesi TV8,5 ekranlarından canlı olarak yayınlanacak.

Sakın kaçırmayın!


Haberle ilgili başlıklar: , ,

Benzer Haberler

Yorumlar

122 Yorum - "Bu Gece 04:00’te ABD’den Canlı Yayınla TV8,5’taki Tarihi Unvan Birleştirme Gecesi İçin Geri Sayım Başladı!"

  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
Marvin Hagler
Üye
Marvin Hagler

ibo kemeri bu maçta ortada olmayacakmış.
http://boxrec.com/en/event/753596

Marvin Hagler
Üye
Marvin Hagler

bir de indongo yenerse 😀 boks dünyasını sallar. ben şahsen %60 crawford %40 indongo kazanır diyorum.

Abdullah yılmaz
Üye
Abdullah yılmaz

evet favori craford ama indongo alırsa olay olur. bence crowfod için kolay bir maç olmayacak. gecenin alt maçlar da güzelmiş. özellikle gvozdyk’i izlemek keyifli… yayın saat kaçta başlayacak? onu yazmamışlar…

VolkanK
Üye
VolkanK

@marvin hagler – iyi oran vermişsin %40

halil bulut
Üye
halil bulut

Arkadaşlar oleksandr gvozdyk hakkında bir aralar kovalevin korkulu rüyası diyolardı. Bu sene dünya sampiyonluk maçına çıkmasına kesin gözüyle bakıyolardı. Ne zaman çıkacak

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

Bir dahaki seneye kesin çıkarda bu seneyi bilemem. Bu arada kovalev in gvozdyk ı sparringlerde bir güzel öptüğünü duymuştum. Wardla ilk maçlarını yapacakken.

halil bulut
Üye
halil bulut

evet onu bende görmüştüm ama sparringin tamamını izlemedim gvozdyki baya hırpaladı ama wardı hırpalayamadı ☺

Tek kral DEONTAY WİLDER
Ziyaretçi
Tek kral DEONTAY WİLDER

indongo tersten saplar crawforda

Murat Koc
Üye
Murat Koc

Crawford rahat bir galibiyet alır.bütün kemerleri beline takar evine döner.

GGG
Üye
★★
GGG

Şu maç gelse de izlesek

qwerty
Üye
★★★
qwerty

s sport denilen kanal, saadettin sarana aitmiş.

Tolga
Üye
Tolga

İndongo bir sürpriz daha yaparsa çok güzel olur ama karşısında çok çok iyi boksör var. İndongo tronsky i bayıltmışti aslında nakavtci bir boksör değil ama demekki sert vuruyor. Crawford büyük ihtimal nakavt eder diyorum ama inşallah yanilirim indongo kazanır

EmreOzcelik
Üye
EmreOzcelik

Crawford en fazla 4 raund verir rahat bir galibiyet alir indongonun zamani geldi…

Şamil Yalcn
Ziyaretçi
Şamil Yalcn

Tyson Fury ekim ayında lisand sorunlarını çözüp dönecekmiş. Dönerken de Wilder veya Jashua’dan önce bir iki maç hazırlık maçı gibi yaptıktan sonra elit seviye de dövüşecekmiş. Billy Joe Saunders bunları söylemiş. Saygılar.

qwerty
Üye
★★★
qwerty

keşke dönse şu bitik ağır siklete bir heyecan katardı. ama fury güvenilir biri değil. dengesiz. maç için sözleşmeye imza atarsın, antremanlara başlarsın tam maç günü fury kıvırabilir.

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Alarmı gece 4e kurdum. Güzel maçlar olacak.

GGG
Üye
★★
GGG

Arkadaşlar ana maç tahmini kaç gibi başlar?

AERIALS
Üye
AERIALS

gecede 9 maç var ana maç bence 7 gibi falan olur.
ama dillian whyte malcolm tan ve gvozdyyk- beker maçlarıda izlemeye değer.

ilk amçlar çok tıraş kalkabilirsem saati 6 ya kurdum 4 te kalkmaya değmez.

GGG
Üye
★★
GGG

Tamamdır dostum. Sağolasın

Burak Yurtsever
Üye
Burak Yurtsever
uzun zamandır izleyeceğim en güzel gecelerden biri olacak. shakur stevenson’ı izlemek istiyorum. olimpiyatlarda izlemiştim, aykırı boks tarzı gerçekten hoşuma gitmişti. dillian whyte ve bryant jennings de an itibariyle maçlarını yapmış zaten. mike alvarado’yu da brandon rios ve özellikle manuel marquez maçlarında izlerken çok heyecan verici bulmuştum. çok saygı duyduğum bir isim. tek yıldızlı rakibiyle yapacağı maç ile beraber bir kemer… Devamını oku »
Burak Yurtsever
Üye
Burak Yurtsever

usyk,gvozdyk ve lomachenko demek istemiştim.

centro
Üye
centro
bryant jennings de dillian whyte da çok kolay kazandılar. karşılarındaki boksörler geçimini koruma olarak kazanıyordu herhalde. terence crawford neredeyse defosuz bir boksör sıklet özelinde, hele hele nebraska’da bence kesinlikle şans tanımayacak indongo’ya. vücut odaklı çalışarak maçın son kısmında indongo’nun nefesini kesip işi teknik nakavt ile bitirmesini bekliyorum. indongo uzak dövüşüp boy avantajını kullanmaya çalışır fakat terence crawford’un hız olarak içeride… Devamını oku »
qwerty
Üye
★★★
qwerty

Meraba televole

Burak Yurtsever
Üye
Burak Yurtsever

mike reed rakibini yok ediyor ama sikletinde çok yüksek seviyeye çıkabileceğini düşünmüyorum.

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Rakip ordinaryusun deyimiyle manavlık yapan bir adam. Shakurun maçı da zevksiz geçiyor. Geriye sadece Gvozdik maçı ve ana maç kaldı.

Burak Yurtsever
Üye
Burak Yurtsever

ben shakuru çok beğendim hocam. sen ne düşünüyorsun? nefis bir yetenek bence.

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Daha çok ekmek yemesi lazım. Bilgehanın da dediği gibi gervonta çok daha iyi. Shakurun yumrukları çok güçlü değil.

Burak Yurtsever
Üye
Burak Yurtsever

bu arada ring arasında çıkan hanımfendiyi çok beğenmiş olmalısınız. 😀

qwerty
Üye
★★★
qwerty

😀

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Haftaya floydun maçı polsat sportta da yayınlanacak.

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Orjinal afrikalıyla, göçmen afrikalının maçı birazdan

Burak Yurtsever
Üye
Burak Yurtsever

olexandr gvozdyk-craig baker maçı başlıyor. gvozdyk izlerken mest olduğum bir boksör. son chilemba ve gonzalez maçlarında çok temiz bir boks çıkarmıştı. ama bu rakibi çok çok zayıf.

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Gvozdik 3.raundda ko eder.

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Benim bu sikletteki favorim artur beterbiev. Çok sert bir boksör. Çelik gibi.

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Gvozdiki bu maçta beğenmedim.

halil bulut
Üye
halil bulut

evet bende beğenmedim sizce gvozdyk beterbiev maçı olursa kim kazanır.

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Beterbiev kazanır.

Burak Yurtsever
Üye
Burak Yurtsever

gvozdyk bugün biraz pasif dövüşüyor nedense. ama ben ringdeki hareketliliğini seviyorum,aynı zamanda direklerini de otomatik kullanıyor resmen. ama evet estetkik bulunmamasını anlayabiliyorum. olası bir beterbiev maçını ise ortada görüyorum.

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Burak hocam beterbiev bu gvozdiki dağıtır perişan eder.

Burak Yurtsever
Üye
Burak Yurtsever

yanılıyor olabilirim. 🙂 her maçını izledim bu performansını bu maçlık bir sıkıntı olarak görüyorum. ama haklılık payınız olabilir.

halil bulut
Üye
halil bulut

bu arada beterbievle konuşma fırsatım oldu türk hayranlarına selamı var.

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Benden selam söyle. Onu bol bol izlemek istiyoruz. Çok az maç yapıyor.

qwerty
Üye
★★★
qwerty

B.demir chilemba maçını kovalev ve gvozdik üzerinden kıyaslayarak hata ediyor. Turbo sakız üzerinden araba yarıştırmak gibi.
Chilemba kovalev maçına kemer için çıkmıştı. O maçın konsantrasyonu ile gvozdik maçı bir mi?
Al işte gvozdik. Ward bunu güle oynaya yener.

GGGökhan
Üye
GGGökhan

Gvozdyk bu muydu ? Özel bi yetenek göremedim iyi boksör sadece.

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Gvozdik ne wardı ne de adonisi yenemez. Bugün kapasitesini gördüm.

GGGökhan
Üye
GGGökhan

Hele şükür bitti

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Çok yavaş yumruk atıyor gvozdik. Bu galibiyete bakmayın. Gvozdik ward karşısında, crawford karşısındaki postol gibi olur.

halil bulut
Üye
halil bulut

gvozdyk nakavt etti

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Beterbiev darma duman eder bunu hocam. Vasat bir boksör bence.

halil bulut
Üye
halil bulut

bencede gvozdykin pişmesi lazım. ward ile stevensonu bence beterbiev yenebilir.

GGG
Üye
★★
GGG

Herkese günaydın. Gvodzik iyi bir galibiyet aldı, ama Ward’a rakip olmaz bence. Ana maçı bekliyoruz. İnşallah zevkli bir maç olur

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Günaydın cimbomlu kardeşim. Bu sezon sanırım siz şampiyon olursunuz. 🙂

GGG
Üye
★★
GGG

Aynen abi öyle görünüyor 🙂

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Fb düzelirse sonuç değişir ama düzelmemiz zor görünüyor.

GGG
Üye
★★
GGG

Bir düzelseniz de eski rekabetimizi yine yaşasak. Bu tinercilerle rakip bile olunmuyor.
Ama fenerin düzeleceğini pek sanmıyorum. Kadroda eksiklikler var, teknik ekip bence iyi değil. Biz böyle devam edebilirsek 21. şampiyonluk gelecek inşallah

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

adamlarda yorulma diye birşey yok at gibi koşturup duruyorlar. bu kadar yeni bir kadronun nasıl bu kadar uyumlu olduğunu anlayamadığım gibi son zamanlarda böyle bir galatasaray da görmedim. beşiktaşla kafa kafaya gidersiniz.

qwerty
Üye
★★★
qwerty

ahmet beşiktaşta tiner stokları tükendi. bu sezon onlardan bir cacık olmaz.

GGG
Üye
★★
GGG

Tiner satışlarının zorunlu haller dışında yasaklanmasını talep ediyoruz. Tiner kullanma, kullandırtma ! Tinere hayır

Burak Yurtsever
Üye
Burak Yurtsever

indongo için üzgünüm bu arada. hakemin elini sallayarak araya girdiği bir senaryo kafamda oynuyor şu anda.

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Evet gerçek afrikalı mazlum bir halkın üyesi indongonun kaybetmesine ben de üzüleceğim.

Don King
Üye
Don King

Gvozdyak harika bi boksör.sizin fark etmediginiz adam dort raund boyunca siyahı boksörün sol direğine çözüm bulmaya çalıştı.bes ve altinci raundda neredeyse o sol direği almadi.baktı rakibi cozdu sağlam gitti üzerine.beşinci raundda bir kere denedi altida daha sert gitti indirdi.istese ilk raundda da indirirdi.maçı bastan izleyin.sol direğe çözüm bulmadan önce bilerek sert gitmediğini goreceksiniz.

Burak Yurtsever
Üye
Burak Yurtsever

nihayet benim gibi düşünen birisini bulabildim hocam 🙂

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Harika mı? Rakibi kimdi ki? Warda karşı önlem alacağım diye düşünene kadar maç biter be. Warddan bir raund bile alamaz. Beterbieve 4-5.raundlar gibi nakavt olur.

Burak Yurtsever
Üye
Burak Yurtsever

bence öncelikle beterbiev’in gvozdyk’e nasıl yaklaşırımı düşünmesi gerekiyor. çenesi henüz test edilmedi ve uzaktan boksu da iyi yaptığını düşünmüyorum.

Don King
Üye
Don King

Conan gvozyakin sert rakibine sert gidipte indiremedigini bi chilemba maçında gördüm.oda sakatlandi zaten.ne zaman vites arttirsa yikti benim izledigim maçlarında.kovaleve benzemez gvozdyak.sag sol direkten ibaret bi adam değil.beterbievi bende begenirim ama teknik bi boksör karşısında ne yapacagi muamma.amatorde usyk iki maçta da eze eze yendi beterbievi.profta da görmek lazım.ben şahsen cok beğeniyorum gvozdyagi

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Valla bugünkü performansı kötüydü. Yumrukları kağnı hızındaydı. Rakip zaten vasat bir rakipti. Bu haliyle wardla maça çıkmasın.

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Garibim indongo deplasmanda maça çıkıyor. Yenersen helal olsun sana.

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Bu kırmızı tshirtli şapkalı amerikalı herif kim ya?

Don King
Üye
Don King

Bence bu maç öyle kolay olmayacak.crawford iyi boksör ama indongo öyle kolay kolay teslim olmayacak.solak üstelik rakibinin üzerine gitmeyen uzaktan dövüşen bi stili var.crawfordun en etkili olduğu anlar kirismalar sırasında geri adimladigi anlar.o anlarda mükemmel kontralar çıkarıyor.indongo sarilmalarla, uzaktan direklerle ritim düşürürse, kirismalardan olabildiğince kacarsa şansı olacaktır.o kadar zeki mi değil mi göreceğiz.crawfordun en zor maçı olacak bence.

Bankaci
Üye
Bankaci

Herkese günaydın.oglumun sünnet düğünü var di dün o yüzden evde memleket ten gelen misafirler ler var maçı tabletten izleyeceğiz kısmetse.

Bakalım bu merak ediyordum crawford ağır favoridir ama indongoda sürpriz yapabilir diye kafamı kurcalayan değil şansı var en azından.yuzde 75crawford diyorum.

bu maçı alıp thurman in karşısına çıkmalı ki ona karşıda favorimdir.

Burak Yurtsever
Üye
Burak Yurtsever

7.2 imdb puanlı bir drama filmi tadında bir maç izleyecek gibiyiz. umarım çok hırpalamaz crawford.

halil bulut
Üye
halil bulut

crawford indongoyu 2 .rauntta yatırdı.

qwerty
Üye
★★★
qwerty

indonho çok savruk wilder gibi dövüşüyor. Crawford tilki gibi kurnaz

Don King
Üye
Don King

Ulan on iki raund bekliyordun

Burak Yurtsever
Üye
Burak Yurtsever

çok üzüldüm.

halil bulut
Üye
halil bulut

crawford nakavt etti hemde baya erken

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Uzun kollarının dezavantajını gördü. Boşa savurduğu yumruklarla karnı hep boşa çıktı. Geçmiş olsun namibyalı kardeşim.

Don King
Üye
Don King

Dedik kirismaya girme diye herife.girdin mi eziyor ışte.üzüldüm indongoya

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

burns-indongo maçı sonrası söylediklerini hatırlıyor musun? ve benim söylediklerimi? sana gaza gelme dostum crawford bu adamın bademciklerini söker, içinden geçer demiştim 🙂 sakalımız yok ki sözümüz dinlensin 🙂

Burak Yurtsever
Üye
Burak Yurtsever

o yumruğu mideme ben yemiş gibi oldum. umarım ailenle güzel bir hayat yaşarsın indongo kardeşim.

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Michael buffer neden sunmadı bu geceyi?

Bankaci
Üye
Bankaci

Crawford kafamdaki bütün şüpheleri sildin.4-4bir Boksör sun.kesinlikle su anda sikletinde ki en iyisisin.kisa uzun farketmiyor helal olsun.

Thurman yenersin.

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Crawford wardla birlikte ilk sırada artık.

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Reklama girmeyin 🙂

GGGökhan
Üye
GGGökhan

Keith Thurman, Crawfordu yenebilir. Errol ve Brook da keşke karşılaşsa Crawfordla güzel maçlar olur.

Burak Yurtsever
Üye
Burak Yurtsever

bence de keith thurman crawford’u yenebilir. thurman crawford kadar sinsi, onun kadar sert ve seri ve en az onun kadar kırışmadan çekinmeyen bir boksör.

Don King
Üye
Don King

Crawford thurman maçı efsane olur.

Bankaci
Üye
Bankaci

Bu kadar kemeri taşımak maçtan zor gelir adama:)

Oldi
Ziyaretçi
Oldi

Çok kolay bir maç oldu. 🙂

qwerty
Üye
★★★
qwerty

indongo 2 maçlık güzel bir rüya yaşadı ve crawford maçıyla rüya bitti.

Bankaci
Üye
Bankaci

Bu crawford wardin eski hali gibi fark savunması biraz kötü ama hücumu daha iyi ama hızı tekniği oyun zekası ring aykisu anılmaz bir seviyede.hayran kalmamak elde değil.

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

crawford çok daha sert bence. puantör bir boksör değil. ko edebilecekse fazla uzatmıyor. savunmasının kötü olmasını da rakibinin açıklarını kollamasına bağlıyorum. adam her an kontra vurayım derdinde. bu adamı yenebilmek için saldırırken üst düzey savunma yapabilen bir adam lazım. şu işe bakın ki böyle bir boksörde günümüzde yok. lomachenko bunu biraz yapabiliyor ama crawfordu yenmek için yeterli performansının olduğunu düşünmüyorum.

the best all time Murat Gassiev
Üye
★★
the best all time Murat Gassiev

12 round olsaydı ne olurdu bende halen soru işaretleri var.keşke erken bitmeseydi.crawford un net üstünlüğü yoktu.ortada idi maç aslında.

qwerty
Üye
★★★
qwerty

Tam amir hana yakışır bir yorum. Karın seni iyi ki boşamış 🙂

Oldi
Ziyaretçi
Oldi

Kardeşim 2.raund sd 3.raumd ko orada olan tekşey hakemdi 🙂

GGG
Üye
★★
GGG

Hay aq. Tahmin etmiştim böyle olacağını. İndongo’yla Crawford arasında dünyalar kadar fark varmış. Kalkıp izlediğimize değmedi :/

Burak Yurtsever
Üye
Burak Yurtsever

indongo yerde kıvranırken kendimi sokak kavgasında 5 kişi tarafından yerde tekmelenmiş gibi hissettim. afrikalılar benim büyük zaafım. umarım bundan sonra kendisi için hayat güzel olur.

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

+1000

Bankaci
Üye
Bankaci

Şimdiden diye yım eğer olursa crawford thurman yener ama spence jr maçı çok ama çok geçer spence jr çok değişik özellikleri olan bir Boksör

Don King
Üye
Don King

Ggg ve crawfordun karışmasını görmek isterdim.crawford seytanini kirismada yenebilecek bir thurman bi ggg olabilir.başka kimse kurtaramaz bu adamdan kendini.herif geri adim attığı an rakip pert demek.hiç kaybetmez mi bir insan.kaybetmiyor ışte.

GGG
Üye
★★
GGG

Thurman – Crawford maçı süper olur. Thurman Crawford’u yenebilir. Zaten Crawford kendi sikletinde dövüşmüyordu bakalım kendi sikletine çıkınca neler yapacak

the best all time Murat Gassiev
Üye
★★
the best all time Murat Gassiev

crawford için bu galibiyet fazla sükse yaratmadı bence.kazanma şekli biraz basit oldu.badişat ile.vede çokta dominant olmadığı bir maçtı sayı olarak.

indonga nın down olduğu round da da net yumruk yoktu ortada.

bu karşılaşma bana biraz saçma geldi.ayarlanmış mı bilemiyorum.

the best all time Murat Gassiev
Üye
★★
the best all time Murat Gassiev

crawford için bu galibiyet fazla sükse yaratmadı bence.kazanma şekli biraz basit oldu.badişat ile.vede çokta dominant olmadığı bir maçtı sayı olarak.

indonga nın down olduğu round da da net yumruk yoktu ortada.

bu karşılaşma bana biraz saçma geldi.ayarlanmış mı bilemiyorum..

Burak Yurtsever
Üye
Burak Yurtsever
hocam merhabalar öncelikle, neden ayarlanmış olması fikri aklınıza geldi anlamış değilim. crawford’un bu siklette ispatlaması gereken hiçbir şey kalmamışken bile bu maça çıktığı bir durumda herhangi bir ring dışı odağın etki etmesi çok anlamsız. kaldı ki maçın momentumu da crawford lehine ilerliyordu. indongo bu atmosferlerin ve bu seviyenin boksörü olmadığını belli ediyordu. çok net bir kontra da almıştı ilk raundda.… Devamını oku »
the best all time Murat Gassiev
Üye
★★
the best all time Murat Gassiev

hocam galibiyetin alma şekli oldukça basit oldu.yani yüzüne sert bir yumruk alır anlarım.ortada bişey yokken maç bitti.saçma bir karşılaşma idi.down olduğunda da zaten yumruk olmamıştı 2. round da.vede enteresan olan ilk kez crawford sayı olarak teknik olarak dominant değildi.böyle bir karşılaşmanın 12 round olması durumunda herşey olabilirdi.onu demek istedim.

Oldi
Ziyaretçi
Oldi

Karnından 2 kez yatırdı dostum görmedin mi. indongo 12 raundu görecek kalitede değilmiş demekki erken bitti. Sen sivrisinek masalı anlatıyorsun. Bencede crawford bukadar zeki çevik ve teknik olmasaydı kolunun birini bağlasaydık yenilirdi. Çok saçma öyle şey olur mu diyeceksin haklısın. Ama sende saçmalıyorsun

GGG
Üye
★★
GGG

Bence amir Khan Crawford’u yenebilir. Eğer ters bir yumruk almazsa, puanla kolay bir şekilde maçı götürür.

GGG
Üye
★★
GGG

Ne demek istediğini anlamadım. Espiri mi yaptın?

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

bu yorumu ancak sarhoş bir adam yapabilir demeye getirdim. khan kim crawford kim yav.

GGG
Üye
★★
GGG

Khan’ın çenesi o kadar zayıf olmasa bence herkesi yenebilecek kadar yetenekli bir boksör. Ama çene çok zayıf, yumrular yine çok zayıf. Doğrudur, bu şekilde Crawford’u yenemez

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

https://www.youtube.com/watch?v=YpDsN8GqIVE
khan ın çenesini pek bilmiyorsun heralde

Marvin Hagler
Üye
Marvin Hagler

ben crawford’un kazanır diyordum zaten. ama indongo hiç değilse zorlar diye düşünüyordum. crawford bu maç için oldukça iyi hazırlanmış.

undisputed super lightweight champion of the world!

ahmet kurt
Üye
★★★
ahmet kurt

crawford iyi hazırlanmadı dostum. bu maçın bu kadar kısa ve kolay bitmesinin tek nedeni var. ricky burns ü raund vermeden yenen herif bile crawford un kalitesinin yanından geçemiyor. her maç aynı dava. diaz a %30 verildi, indongo sürpriz yapabilir dendi, postol maçında sitenin yarısı postol alır dedi. ama daha crawford u zorlayabilen olmadı. bu adam çok üst seviye bir boksör.

Don King
Üye
Don King

Gerçi erolda sıkıntı çıkarabilir crawforda.errolu unuttuk.adam kell broku deplesmanda yendi.crawford büyük boksör ama bence wardin kalibresinde değil daha.wardla crawfordu kiyaslamadan önce bi thurman bi errol karşısında görmek lazım.bence ward kariyer babında şu an için bir numara.

GGG
Üye
★★
GGG

Ward’ın bir numara olduğu kesinlikle tartışılmaz. Crawford’u da Ward’la kıyaslamak saçmalık. Adam kendi sikletinde maça çıkmadı. Vücut ölçüleri süper hafif siklete göre değil. Hele bir siklet yükseltsin thurman, Spence, brook, Garcia gibi isimlerle maça çıksın. Gerçek kapasitesini görelim, ona göre yorum yapalım
Bence şuan p4p listelerinde ilk 3’ün içinde yer almamalı

GGG
Üye
★★
GGG

Andre Ward öyle diyorsa öyledir 🙂

the best all time Murat Gassiev
Üye
★★
the best all time Murat Gassiev
bu arada garibim nabibyalıyı amerikada kazandırmazlardı zaten.bu saçmalık olacağını tahmin etmek zor değildi.bence iki yumurtadan birinin kırılacağı ve saha dışında iki boksöründe güçlü olduğu karşılaşmalar daha gerçekçi oluyor.misal törmın garcia karşılaşması. bu karşılaşma için benim tahminim şu: garibim nabibyalıya bir miktar para verip kemerleri vermesini istediler. o da kabul etti.çünkü adamın zaten kariyerinde 2 kemer maçı var onlardan da kazandığı… Devamını oku »
the best all time Murat Gassiev
Üye
★★
the best all time Murat Gassiev

bu arada p4p de 1 numara ward falan değil aga.golovkin şu anda açık ara 1 numara.ward benzeri çoğu boksör hakemleri yanına alarak ilerliyor.bunu ilk kovalev maçında gördük.yenildiği karşılaşmayı hakemler ile kazandı.

GGG
Üye
★★
GGG

Bir bitmediniz yav

Marvin Hagler
Üye
Marvin Hagler
lenolewis
Üye
lenolewis
Ward cüler bi bitmediniz . Şimdi de crawford la wardü kıyaslayıp ward daha iyi diyebiliyorsunuz . Bu gece crawford bir efsane nasıl dövüşür onu herkese gösterdi. Siz wardü izlerken ne görüyorsunuz merak ediyorum .maç boyu sarılma bel altı vuruş ve maç sonunda hakem desteği şimdi kalkıp rakibi resmen ringe gömen tertemiz dövüşen rakibine hiç sarılmayan kazandığı tüm maçlarda en küçük… Devamını oku »
GGG
Üye
★★
GGG

Nickini yanlış yazmışsın. Lennox lewis olacak