Canelo vs Jacops Basın Toplantısı Az Önce Sona Erdi


 5 Mayıs sabahı ABD’de gerçekleştirilecek dünya şampiyonluk maçı için geri sayım sürerken Canelo vs Daniel Jacops basın toplantısında yüz yüze geldi.

İkili WBC-WBA-IBF Federasyonlarının orta sıklet dünya şampiyonluk maçı için ilk basın toplantısını düzenledi. Mücadele Las Vegas’ta bulunan T-Mobile Arena’da yapılacaktır. Canelo son maçında üst sıklete çıkıp süper orta sıklette de WBA dünya şampiyonluğu yaşayarak 3. farklı sıkletinde dünya şampiyonluğu yaşamış oldu.

Jacops, 2017 martında Golovkin ile karşılaşmış ancak 113-114 |112-115 | 112-115 gibi küçük puan farkıyla kaybetmişti. Canelo ise ilk maçta berabere kalırken rövanşta galibiyet elde etmişti.

IBF şampiyonu Jacops yaptığı açıklamada Canelo’nun Golovkin’i yenmiş olması beni yenebileceği anlamına gelmez dedi.


Haberle ilgili başlıklar: , ,

Benzer Haberler

50
Yorumlar

13 Comment threads
37 Thread replies
14 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
14 Comment authors
ClaymakerTuamansafkanGGGökhanGennady Mustafa Recent comment authors
  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

bu haberi böyle ver sonra da çık “avniye büyük haksızlık yapıldı” diye bas bas bağır. çok büyük bir samimiyetsizlik bu.
bir de sövseydiniz ggg ye tam olacaktı.

Conan
Üye
★★★★
Conan

golovkin bile bile lades dedi. adam hayatında göremeyeceği parayı kazandı. sen kızıp dur, golovkinimin hakkını yediler yaa diye sızlan. golovkin ise çok memnun bu durumdan. kafasına silah mı dayadılar? caneloyla ikinci maça çıkmasaydı. bjsle kemer maçına çıksaydı. golovkin ve ekibi vizyonsuz aptallardır. bunlardan medet ummayın gidin başka boksörleri destekleyin.

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

conan dayı maça çıkmasaydı mı? o iş kaçmak olurdu. çıktı adam gibi dövüştü. ve bence maçı da az farkla kazandı. beraberlik de kabul edilebilir bir skor olurdu. ancak öyle olmadı. göz göre göre ggg nin hakkını yediler. eyvallah yesinler çakal çakallığını yapacak. buna diyecek lafım yok. ancak hala bazıları nerdeyse jaco bile yendi ggg yi demeye getiriyorlar utanmadan sıkılmadan. sonra… Devamını oku »

Conan
Üye
★★★★
Conan

bazıları dediğin Edi Hörn. Edi Hörn de Jacobs yenmişti dedi.

3G’de vizyonun V’si bile yok. Aptal biri. Zeki olsa, 2.maça çıkmaz, BJS’ten kemeri alıp, 5 kemer sahibi olarak Canelo’ya istediği sözleşmeyi yaptırırdı. 3G’nin peşinden Canelo koşacakken, tam tersi oldu. 2.maçı da kaybetti iyi bir ders oldu. Canelo maç üstüne maç yaparken, 3G 166 gündür popo büyütüyor.

Claymaker
Üye
★★★★
Claymaker

Conan dayının haklı olduğun yerler var

ama şurada duralım

GGG jacobs’u temiz yendi eddie hearn tabiki kendi boksörünü destekleyecek jacobs yendi demesi doğal ki aynı hearn
canelo ilk maçını GGG nin aldığını da söyledi

ikincisi GGG isterse 10 kemer alsın yinede canelo ile istediği şartlarda maç yapamazdı bu işin kemer sayısıyla alakası yok.

Ekibinin ve kendisinin vizyonsuz olduğuna katılıyorum.

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

edi hornden bahsetmiyorum. o öyle diyecek tabi kendi boksörü sonuçta.
bjs sanki ggg ile maça yanaştı da ggg hayır mı dedi?
bir çakal da bu bjs. yıllar yılı gel gel deyip kaçmadımı ggg den ?

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

Mehmet kardeşim bence sen abartıyorsun. Ne yapmışlar golovkin e? Resmi sonuçlardan bahsediyorlar. Maçların tartışmalı olduğundan zaten zamanında bahsedilmişti. Adamlar her defasında yazsın mı?

“Canelo golovkin ile yaptığı ilk maçta berabere kalmış(aslında kaybetmiş), rövanştaysa kazanmıştı(bu maçta berabere bitmeliydi).” gibi bir şey istiyorsun herhalde 🙂

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

ahmet kurt haberi bütün olarak okursan ggg yi gömdüklerini görebilirsin. haberin toplamının verdiği mesaj şu: canelo zaten ggg yi yendi, jaco da tartışmalı bir şekilde ggg ye yenildi. caneloya karşı resmi sonucu söylerken canelo net şekilde kazanmış edasıyla, jacoya karşı resmi sonuç söylenirken küçük bir farkla ifadeleriyle veriyorlar haberi. kaldı ki resmi sonuçların ne kadar tartışmalı olduğunu hepimiz biliyoruz. hasılı… Devamını oku »

Turkuaz92
Üye
★★
Turkuaz92

Canelo eğer GGG ile 3. maça çıksaydı gerçekten çok büyük saygım olurdu. Ama adam resmen hakem faciası ile kemerleri çalıp sonra kaçak dövüşmeye başladı. Bu maçta zor ama inşallah Jacops alır da GGG ile zorunlu olarak karşılaşır.

Murat Açar
Üye
★★★
Murat Açar

Canelo 3gden sonra 2.maci glovkin hala canelo peşinde. 3g karşı saygınlığım azaldı büyüklugune birsey dediğim yok ama canelo ile maç yapmak için bir dansöz kıyafeti giymedi. Tamam yaş 37 de bu zaman içinde 1 maç yapsaydin sırf para için 3. Büyük vurgun peşinde.

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

murat acar

kemerleri geri almak ve en büyük olduğunu herkese gösterebilmesi için tabiki canelo ile 3. maça çıkmak isteyecek. heleki 37 yaşına gelmiş olduğu halde. başka ne bekliyorsun. sanki lomanın karşısına çıkan rigo gibi yarıda maçımı bırakıp kaçtı? aslan gibi savaştı ve maçı da bana göre haketti ve bu adam 37 yaşında. bir de sırf para için olduğunu nereden anlıyorsun?

Murat Açar
Üye
★★★
Murat Açar

Canelo jacops maçı çok zevkli olucak canelo çok rahat yatiracak

riddickbowe
Üye
★★★★
riddickbowe

wilder 18 mayıs’ta ringe çıkıyor. rakip henüz belli değil ama büyük ihtimalle breazeale olacak. wilder rahat kazanır.

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Umarım Furry ile yapılan görüşmelerde ipler tam kopmamıştır.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

dostum fury tuhaf adam yani wilder rovanş için istekli ama fury sanki biraz isteksiz gibi … zaten mayıs 18 diye boxrece giriş yapılmış wilder için bakalım rakip kim olacak

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

TKDW dostum, bir maça sadece iki sporcu karar verse, şu zamana kadar ne maçlar görürdük inan…ancak aracılar, komisyoncular, şirket çıkarları engel oluyor maalesef…

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Mehmet Dalğaç selamlar dostum ) yorumlarını okumak çok güzel…yorumumda ironi yapmadım, gerçekten çok ciddiyim, boks piyasasında aracılar, yancılar çok fazla, daha öncede belirttim, bu kapitalistler yüzünden doğru düzgün maç izleyemiyoruz )

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

.
tipitip
dostum selamlar saygılar.
senin yorumlarını okumak ta gerçekten çok güzel.
çok haklısın. kesinlikle katılıyorum sana. bu boks promotörleri (boksör pezev…leri) birçok güzel maçın önündeki engellerdir. keşke bu adamlar piyasada olmasa ama malesef varlar ve hep olacaklar.
selam ve saygılar entellektüel dost 🙂

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

tanzim olayını prof boksa da taşımak lazım bence. 🙂

Conan
Üye
★★★★
Conan

fury, rövanş maçında ağır bir nakavtla maçı kaybedeceğini anladı. o yüzden daha iyi hale gelebilmek için zaman kazanmak istiyor. Wilder’ı şu an yense yense Wilderın kendisi yener. Yani morali bozulur, boksa hevesi kalmaz, antreman yapmazsa, bir sonraki maçını kaybedebilir. Wilder’ın psikolojik desteğe ihtiyacı var. Wilder şu anda; Rocky 3 filminde, ilk maçı kaybetmiş Rocky psikolojisinde. Bu halden kurtulması lazım.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

aralarında husumet var bunların tartısı face to fece i felan süper olur

Conan
Üye
★★★★
Conan

brezilya çok ağır ve yavaş. Wilder karşısında brütal nakavt olur. Suratı perşembe pazarına döner. Fury bile kaçamadı o sağdan.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

maçtan şüphem yokta abi bunların karşı karşıya geldikleri anı daha çok merak ediyorum fena mevzu çıkar 🙂

Conan
Üye
★★★★
Conan

WBO yakın zamanda Anthony Yarde – Kovalev maçının yapılması talimatını verebilirmiş. Sonuç ne olur sizce?

Dünkü canelo-jacobs basın toplantısında Canelo 3g ile 3.maça çıkmayı çok istediğini ve ilerleyen zamanda Kovalev ile de maç yapmak istediğini söylemiş. Canelo yürek yemiş aslanım benim. 3G nin yıllarca yapamadığını Canelo yapacak. Bu gazla Joshuaya bile kaldırır 😀

Tuaman
Üye
★★★★
Tuaman

Aslanım tarçınım beee 😀

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

canelo yürek yemiş ama bayat yürek yemiş. hep garanti adamlara yürüyor. yediği yürek tazeyse bivol gel gel diyor. hatta canelo için süper ortaya inerim diyor.
zamanında ggg de floyd un peşinden az koşmamıştı.

Conan
Üye
★★★★
Conan

kovalev diyor yaw adam. kendisinden kaç siklet yukarıda en sert boksörlerden biri. 3Gde böyle yürek yok. 40 yaşına geldi, yaptığı en önemli maç Canelo maçı. diğerleri manav, kasap, berber tarzı adamlar. 🙂

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

ben de diyorum ki kovalev artık gazı kaçmış bir kola gibi. teknik ve zeki bir boksörün yenebileceği bir adam. eğer gerçekten söylediği gibi en iyilerle kapışmak istiyorsa canelo bivole yönelmeli.

Conan
Üye
★★★★
Conan

3G neden yönelmiyor siklet yükseltmiyor?

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

bi de canelo daki hakem, lobi ve para desteği ggg de yok tabi.

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

o caneloyu tokatlıyor. onu yenince onun yendiği herkesi aradan çıkarmış oluyor 🙂

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Herkese selamlar…umarım iyisinizdir, umarın hayatınızda, yolunda gitmeyen şeyler yoktur…ara ara bakıyorum siteye…selamlar, sevgiler…

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Soner abi şimdi daha iyi fark ettim seni özlemişim bayağı) umarım iyisindir, umarım keyfin yerindedir abi)
TKDW kardeşim, herşeyin çıkara, menfaate benzediği bir dönemde, senin gibi insanlığı, iyi niyeti hatırlatan bir dostla sohbet etmek gerçekten iyi geliyor insana) umarım sen de iyisindir dostum benim 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

çok teşekkür ederim kardeşim senden bunları duymak çok güzel … inan bende senin gibi adam gibi adam birini tanıdığım için kendimi çok şanslı hissediyorum sağol varol iyiki varsın

Conan
Üye
★★★★
Conan

eyvallah cebo kardeşim. iyiyim sağ ol. site eski tadında değil. Bilgehan verdiği sözleri tutmuyor. sözde eski canlılığına dönecekti. ama nerdeee?

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

hoşgeldin sefa verdin kardeşim … herşey yolunda sen nasılsın görüşmeyeli özletiyosun kendini daha fazla uğra yorumlarından mahrum bırakma bizi

Conan
Üye
★★★★
Conan

merhaba Cebo kardeş. eski havamız kalmadı değil mi?

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Haberle ilgisi yok ama görülme şansı yükse olduğu için Avni maçı hakkında da bir şeyler söylemek istiyorum…Maçın bitirildiği Raund da bence Driell burun farkıyla öndeydi…Direll’in kaşının açılması durumunu, kendi lehine çevirmek istemesini teknik olarak eleştirmek anlamsız, zira ilerleyen anların Avni’den yana gitme ihtimali yükselmeye başlamıştı… Direll’in kendi çıkarını ve galibiyetini koruma arzusunu alçaklık olarak, spora ihanet olarak görmüyorum…Sonuçta, maç büyük… Devamını oku »

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

1-avni ilk olarak yumruğuyla dirrell in kaşını açmıştı. bu açılmadan 3-4 raund sonra avni nin kafası dirrell in kaşına çarptı. bu yüzdende kesik biraz büyüdü. yani kesiğin oluşmasını sağlayan şey aslında avni nin kafası değil yumruğuydu. kafa bu kesiğin genişlemesine neden oldu. ama sıkıntı şu ki hakem o anda araya girip maçı bitirmedi. boksörleri 3-4 raund daha dövüştürüp 10. raunda… Devamını oku »

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Selamlar Ahmet Kurt hocam, senin uzun yorumlarını yeniden okumak çok güzel,eline sağlık )

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

teşekkür ediyorum abi 🙂 seni sitede görünce çok mutlu oldum. bu aralar hiç kimse eski havasında değil ama inşallah ileride tekrardan canlanır diyelim.

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

Ahmet hocam, büyük bir maç gelsin, heyecan körüklenir, yine organize oluruz eskisi gibi ) belki de bu aralar biraz nazar vardır üzerimizde)

Conan
Üye
★★★★
Conan

bir maç bu kadar güzel anlatılamazdı. koskoca site bile böyle anlatmayı bırak komik yorumlar yazarak olayı hamasete çevirdi. bence seni editör olarak çalıştırmalılar.

tipitip
Üye
★★★★★
tipitip

tşk. ediyorum abi, eyvallah 🙂

GGG
Üye
★★★★
GGG

Nasıl sonuçlanırsa sonuçlansın boks adına mükemmel bir gece olacak. Jacobs Golovkin maçındaki performansını gösterebilirse kazanma şansı var. Canelo’nun başını ağrıtacağı kesin. 12 raund boyunca Golovkin’den kaçtığı gibi Canelo’nun da yıkıcı yumrularından kaçarsa puanla kazanma şansı var. Ama puanla Canelo’yu yenmek nakavt etmekten daha zordur. 10 Raund alsanız size 5 raund verirler. Öyle bir lobisi var ki Canelo’nun Floyd gibi bir… Devamını oku »

mehmet dalgaç
Üye
★★★★
mehmet dalgaç

aynen öyle GGG dostum.

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

canelo jacobs maçı bana canelo amir khan maçınının izlenimlerini veriyo.
jacobs 7-8 round caneloyu arı gibi sokucak bu sırada canelo da en az 3 round almış olur. daha sonra canelonun muazzam bi kroşesiyle jacobsu uğurlarız gibime geliyo.

GGGökhan
Üye
★★★★
GGGökhan

Bu maçın konuşulacak fazla bir tarafı yok. Canelo ilk yakaladığında nakavt eder. Jacobs kaçarak dövüşecek ama Canelo mutlaka yakalar ve yatırır. Jacobs, GGGnin güçlü olmayan yumruğunda bile yere düştü. Canelo onu hayata küstürür.

safkan
Üye
★★★
safkan

Aralarında daha fazla boy farkı olması lazım, canelo topuklu olabilir. Jakobs caneloyu bence zorlayacak çünkü, eskivleri iyi, gücü yerinde, golovkini feci yormuştu. Canelonun diğer rakipleri gibi kazma gibi karşısında beklemez. Golovkinle en çok kırışan boksör jakobstur özellikle son raundlarda ggg’nin gücü azalınca. Canelo eşsiz bir boksör değil mesela bir ward, bir floyd değil, zaafları olduğunu düşünüyorum, en büyük zaafı çok… Devamını oku »

Ahmet Kurt
Üye
★★★★★
Ahmet Kurt

golovkin rövanşına kadar bu dediğin geçerli olabilirdi. ama artık değil. 622 yumruk savurdu o maçta. orta siklet için hallice bir sayı.