(CANLI YAYIN) Kovalev vs Mikhalkin, Bivol vs Barrera Canlı Yayında Tartıya Çıkıyor (19:30)



    Benzer Haberler

    19
    Yorumlar

    12 Comment threads
    7 Thread replies
    0 Followers
     
    Most reacted comment
    Hottest comment thread
    12 Comment authors
    sertouch54zeHorozkentliAbdullah yılmazGGGökhan Recent comment authors
      Abone ol  
    En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
    Bildir
    Kanguru
    Ziyaretçi
    Kanguru

    Müthiş haber

    Bilgehan bey açıkladı wilder vs ortiz maçı ntvsporda .

    Şimdi çıldırabiliriz

    Canki
    Üye
    ★★★★
    Canki

    Sonunda be yalan veya saka soylemiyosun dimi morfeus

    Canki
    Üye
    ★★★★
    Canki

    İyi iyi guzel haber hayirli olsun

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    Junkie şu kankanın iç gudulerine güvenmedin bi türlü 🙂 acaba bu Bivol maçı falanda yayinlanirmi aynı gecede ..

    Canki
    Üye
    ★★★★
    Canki

    aynen kankacım da az kaldıkça insan stres oluyor belirsizlikten ayrıca bivol maçını ben pek merak etmiyorum bivol alcaktır

    Canelo06
    Üye
    ★★★
    Canelo06

    Haber doğru yayın akışına eklenmiş

    Kanguru
    Ziyaretçi
    Kanguru

    Ayıp ediyorsun:))) bizzat bilgehan bey İnstagram da paylaştı

    Raze
    Üye
    ★★
    Raze

    evet haber dogru ntv spor da wilder ortiz bilgehan demir acikladi instagramdan sitede verir haberini birazdan helal olsun bilgehan demir

    wilderreis
    Üye
    ★★
    wilderreis

    Ntvspor

    Canelo06
    Üye
    ★★★
    Canelo06

    Wilderin ntvspordaki son maçı szpilka maçıydı yine epik bi ko izler miyiz acaba:))

    Tek Kral Deontay Wilder
    Üye
    ★★★★★
    Tek Kral Deontay Wilder

    Biraz şey bulduk şeylisini aramak gibi olacak ama acaba bu Bivol barrera maçıda aynı gecede izleme şansımız olacakmı… valla ben wilder ortiz maçı kadar merak ediyorum sonucunu bu maçın

    failen
    Üye
    ★★★
    failen

    bilgehan demir adamın dibisin. annatmaya gerek yok. konuşmaaacam. işte görüyorsunuz. annatmaya gerek yok. 🙂

    GGGökhan
    Üye
    ★★★★
    GGGökhan

    Bilgehan Demir sağlam bir güzellik yaptı bizlere. Helal olsun.

    Abdullah yılmaz
    Üye
    ★★★★
    Abdullah yılmaz

    bilgehan bey ve ekibine yurekten tesekkurler. bu maci onun anlatimiyla izleyememek biz boksseverler icin buyuk bir eksiklik olurdu. emeklerinize saglik…

    Horozkentli
    Üye
    Horozkentli

    Helal olsun bilgehan abi ve ekibine özellikle şifresiz kanalda olması harika oldu valla bu hafta şu maçları pas geçseydik çok üzülecektim

    Horozkentli
    Üye
    Horozkentli

    Bu arada kovalev maçıda olsa üstüne şöölee kaymağı olur hee 😀 çok şey mi istiyoz acep

    ze
    Üye
    ★★
    ze

    alt maçlar varmı yoksa aynı salonda tek maçmı arkadaşlar

    ze
    Üye
    ★★
    ze

    şunun için soruyorum alt maçlar varsa sabah 6 6.30 gibi başlar yoksa sabah4 civarı başlar

    sertouch54
    Üye
    sertouch54

    Alt maçlar var tabi ki. Sabah 6:00 gibi ana maç başlar..