Çok İstedik, Olmadı. Avni Çeyrek Finalde Nakavtla Elendi.. Son Anları İzlemek İçin Tıklayın


avni-eubank-mac-sonu

Gururumuz Avni Yıldırım Almanya’da Muhammed Ali Kupası çeyrek finalinde IBO süper orta sıklet dünya şampiyonu Chris Eubank Jr’ın karşısına çıktı.

Mücadelenin ilk raundu ortada geçerken, İngiliz şampiyon raundun sonlarında aparkatla Avni’yi indirmeyi başardı. Avni daha sonra toparlasa da Eubank Jr acımasız kombine vuruşlarıyla boksörümüzü oldukça zorlarken, 3. rauntta tekrar kombine vuruşla yere indirdi ve karşılaşmanın hakemi mücadeleyi sonlandırarak galibi Eubank Jr olarak ilan etti.

Karşılaşmanın son anları:

Avni Yıldırım’a bize yaşattığı heyecan için teşekkür ediyor, bu mağlubiyeti bir nazar olarak kabul ederek her zamankinden daha kararlı ve güçlü bir şekilde kariyerine devam edeceğine inanıyoruz.

#HaydiAvni


Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

186
Yorumlar

90 Comment threads
96 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
64 Comment authors
BIG_CANELObronze bomberdrfbbVolkanKcellat hopkins Recent comment authors
  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
mostwanted
Ziyaretçi
mostwanted

profesyonel olmadıkları maç öncesi açıklamalardan anlaşılıyordu.ahmet öner gibi bir kazmayla çalışmasına rağmen brutal ko olmayı haketmedi

mostwanted
Ziyaretçi
mostwanted

bu maçla ilgili akılda kalacak 2 şey var.1.si avninin şalterinin kapanması 2.si ahmet önerin ingilizceye armağan ettiği küfrü

Big George
Üye
★★★★
Big George

Eubank: İki alt ve bir üst sikletteki herkese karşı şansı var. Bu enerji, bu teknik normal değil. Callum’dan yenilgi alır diyorsunuz ama Callum Eubank gibi bir adamın dövüşebileceği en kolay rakiplerden biri. Uzun kolunun ekmeğini yiyor bu siklette. Aynı zamanda ağır bir boksör yine. Eubank içeri bir girdimi Callum’un içinden geçer. Canelo’yu mahveder, Golovkin için de riskli bir stile sahip.… Devamını oku »

GGG
Üye
★★★★
GGG

Yapma dostum. Avni yıldırım belirleyici değil. Eubank birçok açıdan Canelo’dan düşük bir seviyede. Canelo eubank’ı nakavt eder. Eubank’ten daha hızlı olan Amir Khan’la maç yaptı Canelo. Eubank’ın yumruklarının güçlü olduğunu dq düşünmeyin, Avni’nin çenesi çok zayıf

Big George
Üye
★★★★
Big George

Bence khan’ın sadece elleri daha hızlı. Eubank bugün öyle eskivler yaptı ki resmen görünmedi.

GGG
Üye
★★★★
GGG

Mayweather boxing club’de çalıştı. Bu kadar iyi eskiv yapması normal

Hi Tech
Üye
Hi Tech

canelo durduğu yerde vuran bir boksör eubank ise ayaklarını kullanıyor. Eubank içeri girer çıkar canelo o kadar hızlı değil ve eubankin bitmeyen bir kondisyonu var.

Big George
Üye
★★★★
Big George

Avni: Çenesi maalesef ki zayıf olduğu ortaya çıktı. Kendisi bugüne kadar hep taktiksizlik üzerine, tamamen hücum etmek üzerine kurgulandı. Şansı var ki hiçbir zaman düşmedi. Yumruğunun ağırlığı rakiplerini korkuttu. Ama bu çene ile bu stil tutmaz. Bu yaştan sonra da başka bir teknik geliştiremezsin. Maçtan önce de dedik, Eubank ile kırışma KO olmasan bile puanla kaybedersin. Avni bizi KO olarak… Devamını oku »

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Canelo olamaz. canelo ya efsanevi yatirim yapilmistir. canelo gibi zekice dovusemez ringde. Gecti artik. Gecmis olsun.

Big George
Üye
★★★★
Big George

Bence de geçti 26 yaşından sonra bir insan boksuna ne katabilir ki? Üstelik teknik sıfırken. Otuz yaşında dört işlem bilen bir insanın integral, türev vb. öğrenmeye çalışması gibi…

Hi Tech
Üye
Hi Tech

+99999

EmreOzcelik
Üye
EmreOzcelik

Sıkma canini kardesim sen wbcye layiksin bu eubank insan ustu bisey bak goruceksin herkes yenilicek buna sen dimdik yoluna devam et insallah .

Chorniy
Üye
Chorniy

Burada avni üzerine gelen adama yenilmez, golovkini de yener diyen Murat Koç diye bir cahil vardı , Eubank gibi güçsüz bir adam Avninin ruhunu aldı resmen…

Braddock
Üye
Braddock

Avni kardeşim hiç çalışmadın. Eubank bile yarın çalışmalara başlıcam groves bekle beni diyor. Avniye spiker soruyor ne zaman seni ringlerde görücez diyor ,avni önce uzun bir süre dinlendikten sonra karar vericez diyor. Yani dun akşamki macta da gördük ki türk sporcusu disiplinli olmuyor ne yazikki

AERIALS
Üye
★★
AERIALS

Chris eubank in mac sonu aciklamalari herseyi ozetliyor. “Rakibin teknigi cok zayifti sadece ustume yaslanip sert yumruk ararsan bende seni böyle yakalarim” dedi

Ve bundan sorumlu kim. Tabikide boks cahili ahmet oner.

Avni’nin ahmet önerle maddi nanevi tüm ilişkisini kesmesi gerek.

TÜRK OĞLU TÜRK
Üye
★★★
TÜRK OĞLU TÜRK

adam resmen aşşağıladı bizi içimizden geçti resmen…avniyle beraber 70 milyon da yıkıldı amk…hepsi de ahmet öner gibi insanların boksun içinde olmasından dolayı…ve bir de bu adamlara destek çıkanlar…onlar kendilerini iyi biliyorlar…

Ordinaryus H
Ziyaretçi
Ordinaryus H

tekrar yazıyorum, avni kardeşim yılma. acil antrenör değiştir. stilini de değiştir. iyi yerlere geleceğini biliyorum. bugün seni yenen eubank 2 yıl önce sol direkt vurmayı bilmiyordu. ben sana inanıyorum. profesyonellerle çalış ve vizyonunu geliştir. üzerinden ahmet öner kekoluğunu at. bu maçta en çok üzüldüğüm olay ise avninin annesiydi. oğlunu o şekilde görmek çok kötü bir durum olmalı. turnuvaya gelince sikletin… Devamını oku »

Thedepartef
Üye
Thedepartef

Bu adam 3g ye tecavüz mü eder?? Tam bir malsın golovkin bunu edirneden alır karsa kadar döver net yani canelo karşısında hele hiç şansı yok canelo bunun ruhunu alır ..

cihantyson33
Üye
★★
cihantyson33

100 defa her haber de yazdım eubank a karşı yakın dövüşürsen indirir ben sadece izleyiciyim eğer ben bunu yazyorsam ahmet öner gibi bi adam düşünemyiso bıraksın gitsin uzaktan dövüş puanla kaybet ubank zaten şampiyon olacak en azında bi prestijin olsun şampiyona kaybetsin avni çıkıp demiyomu abi savunmam zayıf adam dünyanın en hızlı teknik boksöründen biri inanılmaz kombinasyonlar yapıyor kaçım bundan… Devamını oku »

leGGGend
Ziyaretçi
leGGGend

Avninin çeneside yumruk gücüde Golovkinden çok iyi, Avni golovkini bitkisel hayata sokacak diyen birisi bu, takmayın.

Novartis
Üye
Novartis

2 yıl once direk mi bilmiyordu :)))))))))) ulan iyi güldürüyorsun beni :))))))))))₺

Ordinaryus H
Ziyaretçi
Ordinaryus H

arkadaşlar bu arada siz fightclub üyelerine özel yaptıgım kupon tutuyor.
https://fightclub.com.tr/boks/video-liverpool-kapismasi-oncesi-boksorler-boyle-tartim-verdi-yarin-aksam-2200-tv85-canli/
şu anda param 3000’den 4800 tl ye yükseldi. kuponuma hala katılabilirsiniz.
haziran ayı gibi buraya iddaadan kazandığım mercedes c 180’imle fotograf atıcam. siz de oynayın, siz de ordinaryus’a güvenin, siz de kazanın.

TÜRK OĞLU TÜRK
Üye
★★★
TÜRK OĞLU TÜRK

maç avninin maçı ama sen sürekli ağzında bir golovkin var…ne oldu ağzına birşey mi yaptı golovkin…kimse lafını açmıyor sen hala golovkin diyorsun amk ya…

AERIALS
Üye
★★
AERIALS

Ooo sen naptin ordinaryusun özelligi o. Menemen tarifi yaparken bile golovkin ve kalasligondan bahsedebilir. Biz onu öyle kabul ettik

Big George
Üye
★★★★
Big George

Küçükken topu Golovkinlerin inşaatına kaçmış.

MrN0
Ziyaretçi
MrN0

şampiyon olmadan , şampiyon gibi ter akıtmadan , şampiyon olunmuyor maçı için ahmet öner kazmasına teşekkürler …

GGG44
Üye
★★★
GGG44

Ben yorumlarimda yazmistim avnin sansi %0.1 oda gerceklesmedi.eubankin karşısına geçmesi zaten intihar niteligindeydi.Bu turnuvaya katılmadan en az 23 yapmasi lazimdi ko sunu acemilik sadece cahil cesaretligi…

D Lemieux
Üye
D Lemieux

evet ahmet öner kendi çıkarları için resmen bi kediyi bağlayıp pittbul önüne atması gibi bişi oldu

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Avninin cenesi zayif degil ama kırışırken eubank cok hızlı olduğu için 2 tane sağlı sollu işini bitirdi istese quinlan abraham gibi gardini alip köşelerde beklerdi boylece ilerleyen roundlara kadar maçı taşırdı hatta puana götürebilirdi avni hemen işi bitirmek istedi. Abraham da avni gibi kirissaydi o bile nakavt olabilirdi. Avni elbet birgun kemeri takabilir yaşı daha genç yeter ki azmini kaybetmesin.… Devamını oku »

HAYEEE
Üye
★★★
HAYEEE

avni 2.yenilgisini almadan ahmet öner onu bırakmaz son bi vurgun yapıp öyle kapı dışı etcek selcuk aydında olduğu gibi…ah ah …

Burak Yurtsever
Üye
★★★
Burak Yurtsever

Ben avninin iyi bir boksör olduğuna inanıyorum. Böyle sükseli bir şekilde nakavt olması bunu değiştirmiyor. Sporun doğasında kaybetmek her zaman vardır. Sizi öldürmeyen şey güçlendirir. Ona bunu hatırlatacak insanlar olduğu sürece, bu sporun ve işin dinamiklerini iyi bilen profesyonellerle çalıştığı sürece şansı her zaman var. Otur ve bir düşün avni neleri yanlış yaptın neler eksikti diye. Bir etrafındaki insanlara bak.… Devamını oku »

Klitschko24
Ziyaretçi
Klitschko24

hala avninin çenesi güçlü diyen var iki tane ard arda yediği için düşmüşmüş . dalga mı gecıyorsun kardeşim? düşmediği zaman güçlü oluyor çenesi işte. ama için rahat edecekse söyliyim: avninin çenesi vitali klitschko’dan daha iyi. oldu mu?

sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

+1 daha ilk yumrukta düştü ne çenesi sağlamı.. golovkinle falan kıyaslıyorlar allah’ım aklıma mukayyet ol.

leGGGend
Ziyaretçi
leGGGend

Onu bir tek Ordynaryus dedi, Avninin çeneside yumruk gücüde Golovkinden güçlü, avni golovkini bitkisel hayata sokucak diye.

sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

o gitsin haklı çıkacağını düşündüğü yorumları ss alsın. tutmadığında da deve kuşu misali kafasını gömsün saklansın 😀

Klitschko24
Ziyaretçi
Klitschko24

yukarda biri daha söyledi legggend . ona yazdım ben

Tugay Özay
Üye
★★★
Tugay Özay

Eubank Jr’ın pek zorlanmadan bu maçı puanla kazanacağını düşünüyordum. Ama bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim. Avni’yi ve ekibini gram sevmiyorum. Kazansa ya da kaybetse sevinecek bir durum yoktu benim için. Lakin üzüldüm, ağır bir yenilgi aldı. Eubank Jr’a gelince bu adamı izlediğimiz için şanslıyız. Hızı, tekniği, kondisyonu, gücü -her ne kadar güçsüz dense de- muazzam bir boksör. Eksisi yok neredeyse.… Devamını oku »

Canki
Üye
★★★★
Canki

Şaşırmayın çocuk söylediklerinde haklı efendilik ve mutevazilik en güzel zırh dir ama ne yazıkki avni de ve ahmet öner bu tavirda degiller

GGG
Üye
★★★★
GGG

Tugay sen çok yanlış yoldasın. 1-)Eubank’ın yumrukları çok güçlü değil, Avni’nin çenesi çok zayıf 2-) Eubank’ın teknik kapasitesi Canelo kadar iyi değil. Karşısındaki her boksöre böyle isabetli yumruk atamaz. Ama Canelo atar. Ve Canelo eubank’tan kat kat daha güçlü. Orta siklette bir Canelo – Eubank maçı olursa, Canelo eubank’a boks dersi verir. Zaten her boksöre karşı bu performansı sergileyen boksör… Devamını oku »

Tugay Özay
Üye
★★★
Tugay Özay

pavyona mı düştük mk o nasıl laf 😀 Seviliyorsun, iyisin hoşsun da bu golovkin fanlığın gözlerini kör etmiş. Sakin kafayla şu yorumunu bir kere daha oku. Her cümleyi tek tek. Hepsi hatalı yav k.b resmen saçmalamışsın…

GGG
Üye
★★★★
GGG

@tugay özay, okudum ve kendime tekrar hak verdim

Ordinaryus H
Ziyaretçi
Ordinaryus H

tugay bırak dostum. bence 3g fanboyları kendileri de inanmıyor 3g nin eubanki yeneceginden. bence zekası ortalama olan her insan buna inanmaz. eubanke gelmeden önce zaten canelo puanla sonra charlo nakavtla ağır vasıta 3g’yi tarihten silecektir.

Tugay Özay
Üye
★★★
Tugay Özay

öyle olacak ki golovkin’den ziyade Canelo’nun Eubank Jr’ı yeneceğini düşünmeye başlamışlar 😀 Ama bu da bir gelişmedir. sonuçta Canelo, Golovkin’den daha iyi bir boksör olduğunu kanıtlamıştı da arkadaşlar inanmak istememişti. Yavaş yavaş yola geliyorlar 😀

Claymaker
Üye
★★★★
Claymaker

eubank eğer granit çeneliyse canelonun kontralarına dayanabilirse canelo maçını sayıyla rahat alır
https://www.youtube.com/watch?v=H2N3lAzK9Uw 10.35 e bakınca hiç sanmıyorum amir khan nasıl 6. roundda yattıysa eubank kırışmaya girmez uzak dövüşürse 10-12 arasında yatar ama yatar avninin kontrasıyla sallanan adama canelo neler yapmaz ?

onun dışında tüm söylediklerine katılıyorum

GGG
Üye
★★★★
GGG

Eyvallah dostum.Golovkin karşısında 12 Raund atakta kalan Canelo eubank’ın yumrukları karşısında pek sıkıntı yaşamaz. Tekrar söylüyorum, Avni maçı belirleyici değil. Canelo’nun üzerine böyle seri yumruklarla giderse, kontrayı yer, yeri boylar. Eubank’ın Canelo karşısındaki şansı, ggg karşısındaki şansından bile daha düşük olur

TÜRK OĞLU TÜRK
Üye
★★★
TÜRK OĞLU TÜRK

sevinecek bir durum yoksa niye üzülüyon o zaman…kendinle çelişme ve git uyu

Tugay Özay
Üye
★★★
Tugay Özay

işte istemsiz.

TÜRK OĞLU TÜRK
Üye
★★★
TÜRK OĞLU TÜRK

aynı duygu bende de var biliyor musun…avninin kazanmasını istedim ama eubankın kazanacağını biliyordum üzülmek istemiyordum avni ye ama kendime de soruyorum ulan sonucunu bildiğin şeye niye üzülüyorum diye…

Braddock
Üye
Braddock

Ahmet öneri bıraksa kim elinden tutucak ki.gelip don king mi menajeri olucak. Ya da dela hoya gelip avniye sahip mi çıkıcak. Türkiye de kim var da pro. Boksta avniye destek olucak. Eubank kendisini her gecen gün geliştiriyor. Helal olsun çok sağlam çalışmış.avniyi de ezberlemiş. Avni çok çalışırsa wbc için.ilerleyen yillarda şansı olabilir.yeterki cok çalışsın

Big George
Üye
★★★★
Big George

Erol Ceylan sahip çıkar çıksa çıksa ama yine daha iyidir, adam en azından düzgün hocalarla çalışıyor.

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

+1000 gitsin erol ceylanın yanina daha iyidir

Dr.Kickboxing
Üye
Dr.Kickboxing

Avninin kesinlikle aö den kurtulması lazım.alman ekolü boks stili ve aö nün avniye kalabileceği herşey bu bundan daha ilerisi olamaz. Avniye etkili direk yumruklar attirabilecek ve süratlendirecek bir antrenör lazım. Tabiki sabah akşam çalışması…

MÜSLÜMAN TÜRK
Ziyaretçi
MÜSLÜMAN TÜRK

golovkin eubankı nakavt edecektir.

GGG44
Üye
★★★
GGG44

Ordinaryus sen boks cahilisin.Bu tarz boksun dışına cikamaz ikinci abraham olur anca. Golowkinin cenesi test edildi ve tüm rakiplerini bayiltan canelo o attigi yumruklari charloya atsa bi ay bulanik siçardi. Golvkin bu yaşta kemer ambargosu yapiyorsa teknigi,sağlamlığı,vazgecmemesi ve cesurca saldirmasi sayesinde. Eger canelo macini ggg kazanmadi diyorsan o satılmış hakemden bir farkin yok anlamina gelir.

leGGGend
Ziyaretçi
leGGGend

Ordynaryus Avni golovkini bitkisel hayata sokucak diyen birisi.

GGG
Üye
★★★★
GGG

Yav o biraz hastadır, he deyin geçin

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

S.kicem simdi canelo da ggg de ya muhabbetinizi s.kim . Icim gitti avniyi oyle görünce gözleri cok fena kaydı hakem iyiki devam ettirmemiş. Avni gitsin erol ceylanin yanina abd falan zor maddi açıdan. Iyi antrenor bulsun

GGG
Üye
★★★★
GGG

Niye küfür ediyorsun, manyak mısın

MÜSLÜMAN TÜRK
Ziyaretçi
MÜSLÜMAN TÜRK

çene darbeye basınca dayanıklılık geliştirilemez birader
ALLAH VERGİSİDİR.
darbenin etkisini azda olsa trapez kaslarını boyun kaslarını geliştirmek fayda eder.

GennadyMustafa
Üye
★★★★
GennadyMustafa

AHMETLE DEVAM EDİCEK AMA MENAJER OLARAK,antrönör olarak deyi.

leGGGend
Ziyaretçi
leGGGend

İnş öyle olur, aslında çoğumuz Avni kazanmasını istesekte, eubank kazanaçak diye düşünüyorduk, Avni kardeşimiz moralini bozmadan toparlanıp wbc kemeri için çabalamalı. Inş şampion olabilir.

Mücahit
Ziyaretçi
Mücahit

Abi eubank jr mitralyöz gibi tak tak tak tak…. 3 round bitmeden 300 küsür yumruk girişimi, inanilmaz bir kondisyon, zamaninda 91 kilodan gelmis bir sporcunun yumruklarina, banamisin demiyecek kalibrede bir çene… 2 yıla yakın zaman önce burada yazmıştım eubankin gelecekteki tek rakibi golovkindir diye, çok dikkate alan olmamişti o vakit, anca şu aşamada sanmiyorumki golovkinde durabilsin karşısında…

Thedepartef
Üye
Thedepartef

Bak mücahit kardeşim yazdıklarını bir daha oku golovkine o seri yumrukları atabileceğine inanıyomusn hadi atmaya çalıştı ggg nin nasıl bişey oldugunu anlar avninin sol kontrası salladı adamı golovkin hele canelonunki yığar kenara bırakır. Ha bide groves gibi bi isim var turnuva da eubankı nasıl ters geldiğini izleyip görücez saygılar

MÜSLÜMAN TÜRK
Ziyaretçi
MÜSLÜMAN TÜRK

biraderler eubankı abarttıkça abartıyorsunuz.golovkin eubankı nakavt edecektir.

Manuel Caicedo
Üye
★★
Manuel Caicedo

Yakalarsa nakavt eder 🙂

AERIALS
Üye
★★
AERIALS

Arkadaslar birde olaya şu açıdan bakın. İngiltere’de hemen her hafta sonu büyük boks organuzasyonları düzenleniyor ve tirubunlerde tiklim tiklim doluyor. Türkiyede ise durumu şöyle anlatayım. bedir harinin en ejderha olduğu zananlar istanbulda gökhan sakiyle mac ayarlandi ve bilet satılmadığı için organizasyon iptal oldu. Ve bu bedir hari’nin en populer olduğu dönemdi. iki ülke arasındaki dövus sporlarina ilgi bu düzeydeyken avni’nin… Devamını oku »

MÜSLÜMAN TÜRK
Ziyaretçi
MÜSLÜMAN TÜRK

golovkinin canelodan aldığı o power punchlar işlemedi bile eubank golvokini nakavt edemez.

Manuel Caicedo
Üye
★★
Manuel Caicedo

Eubank in yumruk hızı Canelo dan en az 2 kat daha fazla. (Yumruk gücü demiyorum yumruk hızı ve kombineler)

GennadyMustafa
Üye
★★★★
GennadyMustafa

avni geri dönüşün sıfırdan olsun her şeyini değiştir ve 4 yıl sonra dünya şampiyonluk maçına çık, ben hep diyordum şimdide diyorum avni için erken bir karşılaşmaydı, şimdi deyil ama 4 yıl sonra şampiyon olabilir dedim, wildere bak 33. maçındamı ne dünya şamp. oldu, WLADİMİR KLİÇKO corrie sandersa nakavt oldu ama sonra kral oldu. AVNİ BİTTİ DİYENLER SİZ Bİ BURADAN DEFOLUN… Devamını oku »

sa yo na ra
Üye
★★★★★
sa yo na ra

ahmet öner pişmemiş boksörleri böyle böyle hayata küstürüyor işte. ama ahmet öner’den başka da boksörlerin elinden tutan yok. ülke olarak boks kültürümüz yok zaten. her yerde kick boks salonu her yerde body salonu.. potansiyeli olan gençler çok ama işleyecek vizyon yok.

MÜSLÜMAN TÜRK
Ziyaretçi
MÜSLÜMAN TÜRK

golovkin orta siklet kilosuyla yani 72.5 kiloyla kovalevle maç yapsın yine nakavt olmaz.

Antiwilder
Üye
★★★
Antiwilder

Patlat bi flood kardesim nesemiz yerine gelsin..golovkin eubank maci hakkinda bir flood bekliyoruz senden ustad.

lenolewis
Üye
★★★
lenolewis

Oysaki 2.rauntta avni gayet başarılıydı direklerle eubankı hırpaladı body shotlar denedi ilerleyen rauntlarda devam ettirebilseydi farklı olabilirdi ama en başından beri söyledik antrenörsüz olmaz diye olursada anca bu kadar olur işte

Sinan samil
Üye
★★★
Sinan samil

Beyler bugünkü galibiyetin sebebi eubank değil avni stres yönetimini maalesef yapamadı heyecanına hakim olamadığı için hemen her yumrukta sallandı oysaki çok daha sertlerine cenesini uzatan kafa atan bir sporcuydu bunu hepimiz gördük. Sürekli yüzüyor kuyruğuna geliyoruz orda kalıyoruz. Ençok sevdiğim boksor olan avninin bugin yenilmesi gerçekten beni çok fazla üzdü.floydda zaten boksu birakti izleyecek kimsede kalmadı bundan sonra bu platforma… Devamını oku »

Chorniy
Üye
Chorniy

Senin bokstan anladığın fazla yok konuşma. Neymiş Avniyi üzerine gelenler yenemezmiş bu yüzden Golovkin de yenemezmiş. Yumrukları sadece ses çıkaran Eubank bile adamın ruhunu aldı, şimdi terket bu siteyi

Klitschko24
Ziyaretçi
Klitschko24
Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Kesinlikle atagun çok potansiyelliydi. Bu maç devrim niteliginde diyordum hep avni nin kendisini toparlamasi çok zor olacak. Fatih ten hiçbir umidim yok ali eren de wach dimitrenko duzeyinin ilerisine gidemez gibi. Boksorumuz yok artik sampiyon potanisiyeli olan insallah avni yoluna devam eder

GGG44
Üye
★★★
GGG44

Ahmet önlerle devam ederse Avniyi daha çok öyle görürsün bir alt sikletten gelip bir üst sikletten geleni bayiltabiliyorsa vay haline. Tabi kötü olduk ama gerçekler acidir perkovic.Ahmet öner bi rus ruleti oynadi tutmadi.Eubankla eşleştiği anda sakatlık vs bahanesi yapip yoluna devam edecekti eubank haric herkesle kapisabilirdi callum,groves ama eubank intahardi.

MrN0
Ziyaretçi
MrN0

sonuna kadar katılıyorum.

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Avni eubanki saglam salladi. Sparring den baska bisey bilmeyen antrenoru bos adam. Yanlis adamla yola cikti avni. Keske erol ceylan la filan çıksaydı en azindan. Ve su adamin kustah hareketlerine ayar oluyorum. Çok itici bir adam.

GennadyMustafa
Üye
★★★★
GennadyMustafa

ahmet kurt gelsene abicim ya

Yusuf Can Furat
Üye
Yusuf Can Furat

Boş konuşmayacaksın abicim hiçbir zaman. Adam efendi efendi geliyor boksunu yapıp gidiyor. Bizimki de andımızı okumaya gelmiş sanki. Eyvallah hepimiz Türk oğlu Türküz ama sen spor yapıyorsun kardeşim savaşa mı gidiyorsun. Bu tür cambazlıklara değilde dövüşüne odaklansaydın belki bu denli bir yenilgi almazdın. Adam içinden geçti en kötü tabir ile.

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Abraham gibi dovusup dayagini yer otururdu. Bu ona yakismazdi. Abraham zaten kazanamayacagini bilip gelmisti. eubankin karsisina. Şerefiyle kaybetti. Cani sagolsun. Moralim de bozuldu uykum kacti aq.

Manuel Caicedo
Üye
★★
Manuel Caicedo

Daha ilk raunttan brutal nakavt edeceği belliydi Eubank in.

Abraham gibi sağlam bir boksörü yıkamamıştı Eubank ama fena ezmişti.

Eubank in yumruk gücünün zayıf olduğuna inanmıyorum. Buna en büyük örnek Blackwell maçı

Novartis
Üye
Novartis

Uffffff ne KO beeee eubank ruhunu aldı yerine koydu birdaha ruhunu cıkardı avninin bu KO unutulmaz… teşekkürler avni. ilk işin acile gitmek olsun beyin mr cektir. Sıkıntı olmasın.

Claymaker
Üye
★★★★
Claymaker

şuraya adresini yazsan ne kına gönderirler sana hayal edebiliyormusun kargo ücretsiz

güneş görmeyen yerlerine yakarsın hem kullanmadıklarını satarsan 10 numara olur torbalıcılığın yanında ek gelir

HAYEEE
Üye
★★★
HAYEEE

sende eğer 1 gram şeref varsa adam insan evladı değilim.

Novartis
Üye
Novartis

Kendimi kandırmayı sevmiyorum guzel kardeşim 😉 hayatta her zaman net. ölene öleceksin diyceksin ! bilmem anlatabildim mi ? Ayrıca seviyeli ol saygılı ol efendi ol . Serefim senin soyuna yeter 😉

Sugar Ray Robinson
Üye
★★
Sugar Ray Robinson

Avninin pres yapmaması ve kontra araması gerektiğini söyleyen arkadaşlar olmuş. Avni pres yapmasaydı sağlı sollu saldıracaktı eubank ilk raund da ko olurdu. Bu konuda ahmet öneri eleştirmek yersiz bence.

Manuel Caicedo
Üye
★★
Manuel Caicedo

Avni nin çenesi sağlam falan değil Eubank de çeneye yedi ama sallanmadı bile.

GennadyMustafa
Üye
★★★★
GennadyMustafa

bu adam asılında bu şekilde ringe çıkmıyoduda, ahmet öner avni gibi bi delikanlı adamı floydlaştırıp daha çok seyirci kitlesi kazanıp daha çok para gelir mantığıylan, çirkinleştirdi avni ise içindeki heyecanı ne mutlu türküm diyene diyerek bastırmaya çalışıyodu, ne gerek vardı gencecik bir adamı daha 16. maçında harcamaya. Neyse her şey değişicek inşallah

GGG44
Üye
★★★
GGG44

Nomartis ne kullaniyon bilmiyorum ama saglam kafa yapmış sende

Novartis
Üye
Novartis

Senin kafa daha iyi baksana görmemeye başlamışsın artık :)))))

dogannn
Üye
★★
dogannn

Ah avni ah. Tamam eubank in yenmesini bekliyorduk ama çok kolay galibiyet alması beni üzdü. Eubank gerçekten müthiş bir boksör. Bu adamı golovkin veya canelo ile ringte görmek istiyorum. Çok yetenekli bir çocuk. Avni ve ekibi baştan sona kadar kötü bir sınav verdi. Süreç kötü başladı ve daha da kötü olarak bitti. Avni bu tarz dövüşeceksen povetkin wach gibi sağlam… Devamını oku »

Klitschko24
Ziyaretçi
Klitschko24

https://youtu.be/wn12BYUN1bU?t=1121 arkadan gelen ses ahmet önerin dimi ? avni yumruh ağtt diyen ? ah avni ah

Gennady Golovkin
Üye
Gennady Golovkin

“Türk ün gündeme gelme gibi bı amacı mi olmalı?Noldu şimdi artistlik yapınca?Böyle hareketler yapıncaya kadar guveniyordum avninin nakavt olmayacağına.Ama şimdi eminim ki nakavt olacak.Sonra videolar hazırlanacak.Maçtan önce maçtan sonra diye dalga gececekler.Ama basın toplantısında olanlar olmasa,daha saygın bı şekilde olsa,adam gibi çıktı dövüştü denecek.Kimin ne dediği çok önemli boksta.Kariyeri her türlü etkiler.Bu maçtan sonra Avni kazandığı saygınlığı yitirecek ve sıradan… Devamını oku »

Ordinaryus H
Ziyaretçi
Ordinaryus H

arkadaşlar avni’yi o halde görmek beni çok üzdü, uykum kaçtı. umarım buraları okuyordur. ona vereceğim tek tavsiye moralini bozmadan yoluna devam etmesi. onun vücut yapısına kalın kemiklerine eskiv ve fent ters. mümkünse abel sanchez ekibiyle çalışması onun için en iyi şey olur. bu art of shifting tekniğini daha çok geliştirmesi lazım. kapalı guard olayını daha iyi kavraması lazım. atak yapıyım… Devamını oku »

Don King
Üye
★★
Don King

Dostum avni bence cenesinin zayif olduğunu bir şekilde fark etmiş bu mac öncesinde.ilk kez iki eldivenlede cenesini korumaya çalışırken gördüm.özellikle ilk iki raundda.smith-eubank maci ne olur sence?

Ordinaryus H
Ziyaretçi
Ordinaryus H

smith’in inanılmaz bir yumruk gücü var. ayrıca smith o uzun boyuna ragmen uzak dövüş yapmayı beceremiyor. yakında çok iyi. eubank de yakında çok iyi. hız ve kondüsyon farkıyla eubank’in smith engelini geçeceginden şüphem yok. eubank daha çok isabet ettirecektir. tahminim eubank smith’i tko ya da ko eder.

Don King
Üye
★★
Don King

Bende smithle eubank finali bekliyorum.dedigin gibi smithte okuz kuvveti var.eubankin ceneside saglam görünüyor, yakalanmasida cok düşük bir ihtimal gibi duruyor zaten ama hem boy farki var hemde smith bir önceki maçın ortalarina doğru konrolu kaybetti ama sonra toparlanmasini bildi.salak bi boksor değil.eubankin hizina, kondusyonuna çözüm gelistiribilir, sarilarak maci cirkinlestirebilir, eubanki rolantiye alabilir.yani bredis gibi sarlatan bi tarafi var.emin misin, paramiz… Devamını oku »

Big George
Üye
★★★★
Big George

Eubank’ın tek eksiği bence çenesi, ben çenesini sizin kadar sağlam görmedim. Tamam cam değil ama Avni kendi yatmadan önce bir afallattı.

Don King
Üye
★★
Don King

Hızlı adama çok sıkıntı yaratmaz cene.amir khan gibi cam ceneli degilsen her türlü tutunursun.eubankin cenesi de ortalamanin üstü gibi.

Big George
Üye
★★★★
Big George

Eubank Callum’u ko yapar. Nedenini soracak olursan Tyson’un karşılaştığı uzun rakiplere karşı nasıl dövüştüğünü aklına getirirsen anlarsın.

Tyson uzun kollu rakipleri jab denerken o kolların altından, rakibin yavaşlığından da faydalanarak içeri girer tabiri caizse rakibin anasını %&/’^!’^%di…

Callum bir kere hızlı değil, Eubank ise çok hızlı, elleri de hızlı. İçeriye bir defa girdimi Callum’un içinden geçer.

Don King
Üye
★★
Don King

Eski eubank olsa bu smithe basardim ama adamin savruklugu, gereksiz eskivleri gitmis, yerine ayagi yere saglam basan, ne yaptığını bilen, ringi ciddiye alan bir herif gelmiş.ben biraz gamboya benzetiyordum stilini, kolay dagilacak gibi geliyordu eskiden ama az evvel abrahamla yaptigi yaptigi maci izledim.bugun ki macida dikkatle takip ettim.eubank inanilmaz gelişim gostermis ki 27-28 yaşında bu adam.hani bu yaslarda bu kadar… Devamını oku »

Ordinaryus H
Ziyaretçi
Ordinaryus H

sarılarak maçı çirkinleştirebilir evet. zaten eubank gibi hızlı bir adama yapılması gereken taktik de bu. eğer sarılırsa da eubank puanla kazanacaktır. paranı eubank’e yenere rahatlıkla basabilirsin.

Don King
Üye
★★
Don King

Tmm.sana güveniyorum dostum.

Big George
Üye
★★★★
Big George

Ya aga doğru yorum yapıyorsun ama öyle bir noktaya geliyorsun ki sonunda yine kendini eleştirtiyorsun. Avni’nin çenesi nasıl sağlam ya? İlk rauntta aldığı ilk yumruk ile kd oldu adam. Abraham bu yumrukların daha sertini dörtlü beşli aparkat kombinasyonlarını almıştı. Hakeza ne olduğu bilinmeyen Quinlan da çok aldı. Avni’nin çenesi bugüne kadar biraz şansla, biraz da kalitesiz rakipler yüzünden test edilmedi… Devamını oku »

Ordinaryus H
Ziyaretçi
Ordinaryus H

avni’nin çenesi sağlam. kroşeler çenenin tam ucuna isabet etti. yumrugu kimin attıgı hiç önemli değil, çene ucuna isabet eden keskin her kroşe adamı sallar. abraham bile olsa sallanır. abraham bu kadar net bir kroşe almadı, kapalı guardı sayesinde. ayrıca abraham gelmiş geçmiş çenesi en sağlam süper ortalardan biri. ona ragmen eubank maçında sanırım 2 kere sallandı.

Big George
Üye
★★★★
Big George

Eubank maçında iki kere sallandı Abraham ama Avni bu maçta Abraham’ın sallandığı şekilde en az dört kere sallanmıştır kd ve ko hariç. Avni’ye bu kadar umut bağlamayın maalesef olacak gibi değil. Periban maçında da kaç raunt dayak yedi, kd yapmasa o maçı puanla kaybedecekti. bitik periban’ı son rauntlarda yoruldu diye kazandı rauntları. Avni’ye hoca şart ama bugüne kadar boks yetenekleri… Devamını oku »

OsmanAqa
Üye
OsmanAqa

İyi geceler herkese , bu siteyi yeni yeni takip etmeye başladım, ama uzun zamandır boks takibi yapan biri olarak .. Avni çalışırsa iyi bir türk boksör olabilir , ama herkesin dediği gibi su antrenörden kurtulması gerek .. Bu işi ciddi anlamda bilen bir antrenör gerekli . Oda olmaz diye düşünüorm …. Chris Jr cok hızlı cok atik bir boksör ,… Devamını oku »

About Billions
Üye
★★★★
About Billions

Maçta çok heyecanlandım. Avniye inancım vardı. Haberde de yazdığı gibi, olmadı. Yapacak pek bi şey yok. Eubank kendini çok geliştirdi. Potansiyelini kullanabiliyor artık. Abraham maçından sonra, eubankin yumruklarının zayıf olmadığını, iyi vurduğunu yazmıştım, ring hakimiyeti zayıftı bence floyd Kampında onu da geliştirmiş. Ahmet önerlik bi durum yok bence. Avni, çok yavaş kaldı. Fiziki yapıyla alakalı bi durum. Ahmet önerin bu… Devamını oku »

ATABEY 51
Üye
ATABEY 51

Çok güzel bir yazı yüzde yüz katılıyorum.

About Billions
Üye
★★★★
About Billions

Teşekkür ediyorum.

Ordinaryus H
Ziyaretçi
Ordinaryus H

about billions yazdıklarına yine sonuna kadar katılıyorum. özellikle stil ve avninin çenesi hakkında yazdığın yorumlara. benzerini zaten ben de yazmıştım. avninin çenesinin zayıf oldugunu asla düşünmüyorum. her defasında doğruyu görmen beni mutlu ediyor. umarım dediğin gibi avni’nin yolu açık olur.

About Billions
Üye
★★★★
About Billions

Teşekkür ediyorum. Ben yazmaya başladığımda, yorumun yoktu dostum, benzer olmuş gerçekten. Ben de öyle umarım. Avninin başarılı olmasını isterim gerçekten.

Antiwilder
Üye
★★★
Antiwilder

Yani avninin kapasitesi bu kadar.potansiyeli yok bi cacik olmaz demek istiyorsun kibarca.oyle bi anlam cikiyoda.
Bence mac stratejisi yanlisti avni golovkin sandi kendini ve onun cok kotu bi kopyasi gibi dovustu en azindan baslarda biraz daha kontrollu olmaliydi bence.saglik olsun ilerde bi sans daha bulur belki.ama cok eksigi var maalesef.

leGGGend
Ziyaretçi
leGGGend

Youtube videosunu altında buna benzeyen birçok yorum gördüm, keşke başka taktikle çıksaymış, ilk roundlarda ko olmasıyla çok kötü oldu.

About Billions
Üye
★★★★
About Billions

Öyle demek istemedim. Yanlış aktarmışım dostum, kusura bakma. Kontrollü oynasaydı, Abraham maçından farksız olurdu bence. Wbssin avni için hazırladığı videoda, avninin maçı sokak kavgasına çevirmesi gerektiğini söylüyorlardı. Çünkü güç üstünlüğü avnideydi. Gücünü de golovkin gibi kullanmaya çalıştı, yapamadı. Yani bence yapılabilecek fazla bi şey yoktu. Eubankin kalibresinde değilmiş boksör olarak.

hacı
Üye
★★
hacı

avnini çenesi zayıf eskiv yapısı yok ama bunları kim giderir antrenör wiladamir kliçko emenuel stuverdle tanışmasaydı 11 sene ağır sikleti domine edebilirmiydi tabi hayır emenuel stuverd seyir sevki bakından o irenç stili wiladamire kıazandırmasaydı klçkoyu şamar olanı gibi gelende indirirdi gidende yani avniye bi emenuel stuverd farz oldu

Don King
Üye
★★
Don King

Klicko madalyali adam.sol jablarini atarken sol ayagi rekibin iki bacaginin arasinda neredeyse.böyle bi teknik ve alt yapiya sahip bir sporcuyla avni arasinda daglar kadar fark var.

hacı
Üye
★★
hacı

madalyalı adamları madalyasız adamlar eşşek sudan gelesiye dövdü klitkoyu madalya ross purtty cori sanders lemon brastera nakavt olmaktan kurtardımı kurtamadı amatörle professinel arasında dağlar var emenuel stuverd öldü zaten yaşının ilerlemsi ve onun eksiklğiyle furye yenildi ama fury maçında emenuel olsaydı yenilmezdi hele hele jasuayı indirdikten sonra nakavt etmeden bırakıp kendi nakavt olurmuydu jasua götünden alıyordu nefesi

Don King
Üye
★★
Don King

Dedigim sey su; avni stil degistirecek kalibrede bi boksör degil bence.çünkü o yetenek net olarak yok adamda.klickoda vardi.

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Avni ah be kardeşim çok amatörce nakavt oldun adam seni yumruk bombardimanina tutuyor sen gardini kaldirip yumruk atmaya çalışıyorsun kapanip o raundu bitirmeye çalışacaktin

Manuel Caicedo
Üye
★★
Manuel Caicedo

Ya kafan mı güzel kardeşim Eubank yorulur mu hiç adam makina gibi müthiş kondisyonu var.

Canki
Üye
★★★★
Canki

Vay be avni den çok umitliydim ama gram gelistirmemis kendini kutuk gibi gram ayak hareketi yok eskiv yok eubank in açıklamaları zaten her şeyi özetledi aslında el yumruğunu yemeyen kendi yumruğunu balyoz sanarmis öğrenmiş oldu avni hemde çok acı tecrübeyle yazık oldu şu ahmet onerden denen adamdan kurtulması lazım boksorlerimizin selcukda avninin orta siklet boksoruydu aynı tarz eskiv yok ayaklar… Devamını oku »

Manuel Caicedo
Üye
★★
Manuel Caicedo

+1000 kardeşim gerçekleri konuşuyoruz birde üstüne laf söyleniyor.

O hareketler o küfürler o ithamlar böyle mi ülkemizi destekliyorlar ?

Eubank daha efendi göründü. Eubank boksu seviyor iş disiplini var adamda çalışkan azimli hırslı.

prettyboy
Üye
prettyboy

yaa bırakın ALLAH aşkına gün gibi ortadaydı burada ko yada tko çıkacağı kendinizi kandırmayın sizden çok ben üzüldüm avni’nin bu şekilde yenilmesine o kadar çok dua etmiştim ama avni’de hiçbir değişiklik yoktu abi karşında şu anda boks dünyasının en tehlikelilerinden birisi var hatta yeni jenerasyonun en iyi ismi bu adamı hiç mi izlemedin canelo’dan hiçmi taktik almadın ahmet önere çok… Devamını oku »

Smokin Joe Frazier
Üye
Smokin Joe Frazier

Maçla ilgili ve genel olarak Avni Yıldırım’ la ilgili gözlemlerimi aktarmak istiyorum. Maç öncesi genel kanı Avni ‘ nin güçlü yumrukları ve güçlü çenesi olduğu , Eubank’ inse hızlı olduğu yönündeydi. Maç sonu Eubank’ in hızıyla alakalı kanı değişmiş değil ancak Avni’ yle ilgili hepinizde ciddi soru işaretleri var gibi… Şimdi kendi gözlemlerimi aktarayım, Chris Eubank Jr hızlı yumrukları olan… Devamını oku »

Don King
Üye
★★
Don King

Cok güzel tespitler.tek katilmadigim nokta avninin cenesinin dayanikliligi.eger bi boksör uc raundun sonunda yanagina yedigi iki krose ile bilincini kaybediyorsa, ilk raundda cenesinin ucuna gelen ilk darbede diz cokuyorsa bence cenesinde sıkıntı vardir.ilk yumruk hem cok sert değildi, hemde cok kontra bir pozisyonda yoktu.bence avninin cenede enteresan bi zayiflik var.bunu ileriki büyük maçlarında daha net göreceğimizi düşünüyorum.

Smokin Joe Frazier
Üye
Smokin Joe Frazier

Üstadım çene boyun- trapez gibi uzuvlara bağlı olarak kağıt üzerinde gelişime açık ve en güçlü kas gruplarından olsada mafsal sisteminin çok oynak olması nedeniyle çeneyi çeşitli açılardan gelen darbeler karşı direnç düşmektedir. Bu sebeple doğuştan gelen fizyolojik dayanım daha önemli yer tutsa da bu dayanımın bir sınır eşiği muhakkak ki var. Bu sporu icra edip etmediğinizi bilmiyorum ancak çene vücuttaki… Devamını oku »

Tugay Özay
Üye
★★★
Tugay Özay

Hocam güzel yorumlamışsınız. Şunu sormak istiyorum. Statik durumdayken çeneye alınan yumruk ile atak yaparken çeneye alınan kontra veya kırışma esnasında enerjiniz tükenirken, tam boşlukta çeneye alınan yumruk aynı mıdır?

Kırışma esnasında, yumruk atarken tam boşlukta çeneye sert bir darbe her boksörü yıkabilir gibi geliyor bana…

Smokin Joe Frazier
Üye
Smokin Joe Frazier

Üstadım teşekkürler , Hem doğru , hem de değil. Diğer tüm şartların sabit olduğunu varsayarsak statik durumda atılan yumruk çok daha fazla etkilidir. Sonny Liston , Foreman gibi güçlü bir ağırsikletin ortalama 800-1100 kg gibi değerlerle yumruk vurduğu kabul edilir. Bu değerler tamamen durağan statik hedeflere atılan vuruşlardır. Bazıları nesnel olarak ölçülmüş , bazılarıysa hurafedir ancak statik hedefe yapılan vuruşlar… Devamını oku »

Tugay Özay
Üye
★★★
Tugay Özay

Anladım hocam, teşekkürler.

prettyboy
Üye
prettyboy

+ ∞

Big George
Üye
★★★★
Big George

Noktayı koymuşsun…

Güneş
Üye
Güneş

Beyler gecenin özeti ; “” Avniyi Yıldırım çarptı””

GennadyMustafa
Üye
★★★★
GennadyMustafa

Abicim 16. Maçında dünya şamp. Maçına çıkmak nedir ya önce bi 30 maç yap hadi en az 25 maç yap öyle çık çok erken be avnim

Claymaker
Üye
★★★★
Claymaker

Arkadaşlar
Sizce Ahmet öner eubank’e bahis oynamış olabilir mi ?

Gennady Golovkin
Üye
Gennady Golovkin

Mesut kardeşim +1000

BAŞROL
Üye
BAŞROL

Canın sağolsun be avni, buradaki yorumları okuyorsan boşver gitsin eubank bjs karşısında ne yapacağını anlayamayan bir boksörken kendini çok iyi geliştirdi sende bir yerlere gelebilirsin , tecrüben yoktu bee kardeşim aynı zamanda boksör bir aileden de gelmedin, çok iyi bir altyapı almadın, bunların hepsi büyük etkenler, ben hala senin yetenekli olduğunu düşünenlerdenim yolun açık olsun..

Manuel Caicedo
Üye
★★
Manuel Caicedo

Avni yi Ulli Wegner çalıştırmış maç öncesinde

Gennady Golovkin
Üye
Gennady Golovkin

Ayaz sana da +9992282727 lan

BlackMamba
Üye
★★★★
BlackMamba

Arkadaşlar evet Avni düz bi boksör teknik de değil antrenörü de evlere şenlik. Ama bence her şeye rağmen buraya gelmesi bile potansiyeli olduğunu gösteriyor. Ama eğer çalışırsa ders çıkarırsa bence yine unvan maçına çıkar . Ayrıca nakavt olması çenesinin zayıflığından değil. Sokak kabadayısı bi antrenörün olmasaydi öyle açık ve kontrolsüz şekilde kırışmaya girmeyeceğini bilirsin . Yatiran Kroşe çok ters bi… Devamını oku »

VolkanK
Üye
★★
VolkanK

bu Tyson’ın ilk nakavt ne alaka11. Raund ta zorla olmuş milyon tane yumruk yemiş

Ordinaryus H
Ziyaretçi
Ordinaryus H

katılıyorum

GGG44
Üye
★★★
GGG44

Golovkin macindan kacmak icin siklet yukseltti eubank önce meydan okumanin kralini yapti golowkine sonrasinda golowkin kabul etti.Babasinin jetonu düşünce ani bi kararla siklet yükselti.Amerikada eubankin kacmasi tum boks programlarinda alay konusu oldu.Bu eubank star bi boksör olacak ama ggg den kacmasi normal çünkü saunders den sonra ggg nin karşısına ciksa boks kariyerini bitirirdi eubankin.

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★
unstoppablewilderpunch

lan claymaker denen yumuşak, adam sana yukarida kahveye kadar, afina kadar adres vermiş, lafi kivirmissin, kivirmada gitsene ulan yumusak, gorelim bakalim kac kurusluk erkeksin. sahte klavye deligikanlisi seni. en gicik olduğum tipler mk. nette bile erkeklik yapamaz, noldu koçusu, adam adres vermiş, kivirmada gorelim, yemedi mi ha yumuşak, top ?

Eubank and betüL
Ziyaretçi
Eubank and betüL

Biliyordum eubank’in kazanacagını helal olsun bir kadın olarak kendisine HAYRANIM VE BANA BOKSU SEVDİRDİ EUBANK avni için ise üzüldüm ama eubank’e bulaşmayacaktı

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★
unstoppablewilderpunch

lan royjones yumusak topu. aklini alirim senin, utaniyomus, pustun enigine bak sen. ulan fasist millet senin gibi dusunmek zorundami? bencede senin yorumun sacma, sen fasist yorumlarının sitenin kalitesini dusurmesini gectim, senin gibilerin varligi dunyayi kirletiyo mk yumusagi, lubunyasi, topu

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★
unstoppablewilderpunch

+1903 kardeşim

Eubank and betüL
Ziyaretçi
Eubank and betüL

Eubank’i callum groves filan yenemez tek rakibi canelo golovkin veya charlodur eubank allahın izmir ile hepsinin hakkından gelicek

Eubank and betüL
Ziyaretçi
Eubank and betüL

Eubank ile uğraşanın çocugu olmaz o kombine vuruslara kimse dayanamaz helal olsun bir bayan olarak bana boksu sevdirdi eubank

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★
unstoppablewilderpunch

royjones dingili. senin sadece 3 noron hücresi olan ufacik beyninin urunu olan sacma yorumlari cekmek zorundamiyiz lan yumuşak. nasil oluyomus fasistlik ha?

unstoppablewilderpunch
Üye
★★★
unstoppablewilderpunch

lan claymaker yumusagi adamsan bu sitede bidaha yazacak yuzun yok lan top. novartis adamsin gardaşım +1903 boyle yumusaklari ortaya cikariyosun resmen

OsmanAqa
Üye
OsmanAqa

Smokin Joe Frazier Gerekten yerinde bir tespit olmuş.. GGG nin çenesini gördükten sonra , avnin ki cam bile değil.. Avni üzerine yürüyerek baskı kurmaya calışıyor , fakat mesafe koruma eskiv vs herhangi bir özelliği yok , Chrisin vurdugu her yumruk avninin kollarına veya vücuduna isabet.. Eskiv ve mesafe koruyamayan bir boksör gerçek anlamda iyi bir boksör değildir . Bu saatten… Devamını oku »

Bronze Bomber
Üye
Bronze Bomber

Çok istedik çok inandık ama olmadı.Sağlık olsun daha önümüz açık.Belki bir gün yine Eubank ile bir mac yapma fırsatımız olur.Tabi bunun için Avni Yıldırım’ın Ahmet öner denen bokstan zerre anlamayan birini şutlaması lazım.Sürekli adama hücum yapmasını söyleyerek maçı kaybettirdi.Maç öncesi yaptığı saçma sapan hareketlerle karşı tarafı iyice gaza getirdi.bugün Chris Eubank Jr. hayatının en motive olmuş haliyle maça çıktı.Maçtan sonra… Devamını oku »

Ferhat Mert
Üye
Ferhat Mert

Beyler Boks Bahis Nerden Oynayabilirim,Varmi Bileniniz..Cevap Plss

Fetih yalçın
Üye
Fetih yalçın

kovalev Andre wardı yere yapıştırdı ve andre ward ayağa kalkıp yeni bir oyun kurarak kovalevden kaçtı ara vuruşlar yaptı ve boğuşarak kovalevi yordu avni rakibin ne olduğu anlayıp bir taktik geliştirecek zekaya sahip olmadığını gösterdi eğer ahmet öner doğru taktikler verse isi en azından byere yapışmadan puanla kaybetme imkenımız olurdu. genelde güze dayalı boks yapıyoruz aynı akıbete selçük aydında uğramıştı.… Devamını oku »

Deontay_Wilder
Üye
★★★
Deontay_Wilder

Mac öncesi yapılan trash talklarin yada lafla sozle rakibi baskı altına almaya calismanin ise yaramadığını gördük.Profesyonelin olayi budur zaten öyle lafla sözle üstünlük kuramazsin sadece kurduğunu zannedersin.Avni kötü bir ders almis oldu.burada bunları söyleyince vatan haini ilan edilmedigimiz kaldı ama gerçekler acıdır.Bazı arkadaşlar gaza gelip Avniyi yerlere göklere sigdiramiyorlardi.bu mac iki boksörun arasındaki Klass farkını ortaya koymuştur.iyi bir boksor rakibe… Devamını oku »

osman 1453
Ziyaretçi
osman 1453

eubank in çalışma yeri tam komplike bir yer, iyi eğitim aldı, çok tecrübesizdi kendini geliştirdi, ordaki malzeme ekipmanın bizde çeyreği yok malesef, avni strateji, teknik bakımından illaki eksik olucaktı zaten. altyapı ekskliğimiz çok malesef, avninin kendini geliştireceğine inanıyorum. bunu iş kazası olarak gör avni

master
Üye
★★
master

Avninin nakavt olmasına çok üzüldüm. Hele bir de maç öncesi sporcuların tanıtımı vardı. Avni baba jr. Beni seçerek pimi çekilmiş bombayı eline aldı diyordu. Keşke bu kadar büyük laflar konuşmasaydı. Belgeselde avninin annesini gördüm çok asil bir kadın onun için çok üzüldüm. Keşke Avni bu turnuvaya katılmasaydı. Boks izlemeye 1 senedir başladım. Eubank hakkında hiç bilgim yoktu. Abraham maçında tanıdım… Devamını oku »

Abdullah yılmaz
Üye
★★★★
Abdullah yılmaz

Avni’nin yenilmesine çok üzüldüm. Nasıl uymuşum hatırlamıyorum. Düşünmekten avni rüyama girdi. Ona sarılmış teselli ediyordum. “üzülme aslanım, ali de foreman da tayson da yenildi toparla kendi” diyordum. ilginç olan şu ki: eubank Blackwell’a 70 küsür aparkat vurdu adam yıkılmadı. Avni çok sert olmayan tek aparkatla dizlerinin bağı çözüldü. Daha ilginç olan ise çenesinin sağlam olduğuna bu kadar inandığım avni’nin 3… Devamını oku »

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

17 yasinda olimpiyat 2. Liği yasadi. Gunumuz boksörlerin den rances barthelemy nin abisine yenilmişti. Buyuk yetenekdi cidden ama birakti maalesef.

Sugarrayleonard
Ziyaretçi
Sugarrayleonard

Arkadaslar oncelikle herkese selam..evet ilk once eubankdan jr.dan bahsedelim bu eleman atadan boksor ve babasi eubank sr eski sampiyon doneminin en iyilerinden yani bu islerin tam picligini biliyor ve oglunu en prof sekilde yetstryor oglu is disiplinini cok ogretmis fazla konusmayip sadece icraat yapmasini gercekten ogretmis eubank jr genetik yapisi geregi hizli kasilan kaslara sahip ve yumruk hizi cok hizli… Devamını oku »

Kinci
Üye
Kinci

Buradan birisi Avnin antrenör u olsaymis daha iyi olurmuş vallah, en azından puanla yenilirdik, sikerim sokarımla bi bok olmaz

Deontay_Wilder
Üye
★★★
Deontay_Wilder

bu arada millete laf anlatmaktan maçın yorumunu yapamadık avni ringlerde nadir olarak görebileceğimiz bir taktikle çıktı kapanarak press yapmaya çalışan bir boksör ilk defa görüyorum ve sürekli gardını çenesinin altında tutuyor belli ki aparkat yemekten korkuyor zaten aldığı ilk ve sert olmayan aparkatta down oldu eubank hızlı ve kondisyonu iyi ancak yumruk gücünün iyi olduğunu söylemek zor 3.roundda avniyi resmen… Devamını oku »

Deontay_Wilder
Üye
★★★
Deontay_Wilder

yumruk atmaktan olacaktı*

Deontay_Wilder
Üye
★★★
Deontay_Wilder

Mehmet bey yorum düzeltme seçeneği ekleseniz
telefondan yazınca t9 kendi kendine mesajı değiştiriyor yazım yanlışları oluyor onları düzeltmek istiyoruz

cellat hopkins
Üye
★★
cellat hopkins

Avni bu maca bu turnuvaya cikarak zaten kazandi avninin imkanlari boskta menejerin onemi calisma kosullari dusunuldugunde avni bu turnuvaya katilarak bence kazanmistir evet kotu bir yenilgi aldi dogru fakat rakibi cok kaliteli ve bir cok boksoru nakavtlaya bilir ben bunda da abes bir durum gormuyorum selcugunda 3 yenilgiden sonra boksu birakmasini dogru bulmamistim snucta kaliteli sampiyon boksorlerin cogu 3 6… Devamını oku »

Sugar Ray Robinson
Üye
★★
Sugar Ray Robinson

O pozisyonu aç tekrar izle eubank aldığı kroşeden sonra havaya bir yumruk savuruyor ve dengesi bozuluyor

Manuel Caicedo
Üye
★★
Manuel Caicedo

3. raunttu da net bir şekilde canlı yayınlanırken izledim. Maç bittikten sonra youtube dan tekrar izledim. Eubank yumruklardan kaçmak için geri adım atıyor kırışma sırasında denge bozulması falan yok.

Geri adım atıyor eskivleri var Eubank in. Dengesi bozulan adam makine gibi hızlı yumruklarla kırışmaya giremez o an

Manuel Caicedo
Üye
★★
Manuel Caicedo

O sendeleme değil Eubank in eskivleriydi

drfbb
Üye
drfbb

Boksörümüze geçmiş olsun. Çok üzüldüm. Canı sagolsun. Ülkemizi temsil etti bayrağı dalgalanırdı marşımızı okuttu. Allah razı olsun. O Maçtaki gerçek avni değildi. Şok oldum. Çok heyecanlıydı. Stres yönetimini yapamadı. Üzerinde 80 milyonun baskısını hissetti. Hemen tüm spor organizasyonlarında bu oluyor. Futbolda da basketbolda da bireysel sporlarda da üst düzey maçta ülke baskisi sporcularimizin uzerinde oluyor. Eubank oyle miydi adam sadece… Devamını oku »

bronze bomber
Ziyaretçi
bronze bomber

ahmet öner avninin arası açıldı sanırım

BIG_CANELO
Üye
BIG_CANELO

Beyler onu bunu bıraktımda bu eubankı kim pataklar kim hakkından gelir onu deyiverin 🙂

Manuel Caicedo
Üye
★★
Manuel Caicedo

Eubank i şuan hücum presi yutmuş ve çok güçlü yumruklara sahip bir boksörler zorlayacaktır.

Bir diğer ihtimalde şu Eubank i hız konusunda alt edebilecek bir boksör varsa o tipte bir boksörde zorlayacaktır

cellat hopkins
Üye
★★
cellat hopkins

Cemal ve sugar ray robinson kardesim bilgi verdiginiz icin tesekkur ederim sagolun saygilar

Manuel Caicedo
Üye
★★
Manuel Caicedo

Şunu da unutmamak gerek Eubank sikletinin en hızlısı şuan. Yumruk çeşitliliği çok fazla.

Aparkatlar vazgeçilmezi Eubank in. En iyi uyguladığı taktik rakibin omuzuna yan durarak dayanması ve rakibi o an uyutması.

Bana göre Eubank in boksörler üzerinde kurduğu üstünlüğü sağlayan :

1- Ellerinin çok hızlı olması

2- Ayaklarının da çok hızlı olması

3- Yine makine gibi hızlı kombineleri

4- Hızınında avantajı ile kırışmalardan çekinmemesi

Claymaker
Üye
★★★★
Claymaker

söylenecek hemen herşey söylendi maç hakkında umarım avni filmlere konu olacak bir değişim yaşar
çok daha iyi yerlere gelir belgeselleri çekilir
buraları okuyorsan avni tarih hiçlikten zirveye gelen insanlarla dolu

ahmet önerin verdiklerini ve aldıklarını düşün adımlarını doğru atarsan kimseye muhtaç olmazsın

iyi bir antrenör bul kendini geliştir