David Haye Maçı İptal Oldu. Şampiyonlarda Tony Bellew’e Teklif Yağıyor..


bellew-whyte-fury

4 Mart’ta Londra’da ringe çıkan iki ünlü İngiliz, WBC yarı ağır sıklet dünya şampiyonu Tony Bellew ve eski yarı ağır sıklet ve ağır sıklet dünya şampiyonlarından David Haye arasındaki mücadelenin galibi, 11. rauntta teknik nakavtla Bellew olurken, iki boksörün 17 Aralık Pazar günü aynı şehir ve salonda rövanş maçına çıkması bekleniyordu.

Haye’in pazu kasından geçirdiği sakatlık nedeniyle rövanş maçı iptal olurken, Bellew’in sıradaki rakibinin kim olacağı ise gündemi meşgul etmeye devam ediyor.

Haye’in 2018 Mart’ına kadar ringlerden uzak kalacağı öğrenilirken, Bellew’in kamp çalışmalarına devam ettiği ve farklı bir rakiple Aralık-Ocak döneminde ringe çıkmak istediği biliniyor.

Bellew’in en muhtemel rakipleri ise ünlü İngiliz ağır sıklet Dillian Whyte ve eski efsane şampiyonlardan Tony Bellew olarak görünüyor.

Hem Fury, hem de Whyte sosyal medyadan yaptıkları açıklamalarda Haye’in yerini almaya hazır olduklarını ifade ederken, Fury’nin bu dönemde ringe çıkması çok muhtemel görünmüyor.

Bu durumda her ikisi de Matchroom’a bağlı olan Tony Bellew ve Dillian Whyte arasındaki bir karşılaşma oldukça muhtemel görünüyor.

Sizce Bellew vs Whyte eşleşmesi nasıl sonuçlanır? Görüşlerinizi yorum alanında ifade edebilirsiniz.


Haberle ilgili başlıklar: , ,

Benzer Haberler

Yorumlar

52 Yorum - "David Haye Maçı İptal Oldu. Şampiyonlarda Tony Bellew’e Teklif Yağıyor.."

  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
Big George
Üye
Big George

Artık patla sen de kurtul biz de kurtulalım Bellew…

Parker ile yapsa keşke. Whyte olmaz, çok amaçsız bir maç olur Hearn için.

Henüz tam patlamamış bir balon Whyte, onu neden Bellew gibi biriyle dövüştürsün. Çifte kayıp olur.

Ahmet Sucubaşı
Üye
Ahmet Sucubaşı

Çifte balon kaybı hahahaha çok güldüm

lenolewis
Üye
★★
lenolewis

Whtyt bellew olmaz ama bellew takam süper olurdu

lenolewis
Üye
★★
lenolewis

Hearn takama bir rövanş borçlu hem

özgür can
Üye
★★
özgür can

takam bellewi yer bunu hearn da bildiği için bu maç olmaz kardeşim

özgür can
Üye
★★
özgür can

keşke olsada izlesek ama şuraya yazıyorum bellewle oynar takam

unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch
ya deontaywilder gardasim. kusura bakmada sacmalamissin. boshua ilk 20 macinda kimle karsilasti demissin. sanki 20 macinda mike tysonla holyfield la karsilasti. tobe yarabbim. ya adamin 20 rakibinin 18 çöp. adam kemeri bile martinden almis biri. iki rakibi var, onlar karsisinda dustugu durumuda gorduk zaten, ilki 41lik wlad, yerlerde surundurdu boshuayi, arkadan soludu, dislik atti, nakavt etcekken maci satti, 11 roundda… Devamını oku »
unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch

ya prorsum yorumlarini cok begenirim gardasim ama sacmalamissin kusira bakma. niye wilder ve parker teklif goturmuyomus? ya boyle gecersiz komik sacma bi savunmami olur. tamam parker haklimi anlayalim, oyleyse parker %75 ve boshua%25 teklif etsin boshuaya ve boshua kabul etsin, al hatta boshuanin teklifinden %5 fazla veriyo boshuaya. hatta al %30 versin, %10 fazla. noldu simdi?

Kızılderelı
Üye
★★
Kızılderelı

bellew nakavtlar
Bellew i çok beğeniyorum korkusuz adam ağır siklete çıktı Haye gibi efsane karşısında asla kaçmadı kırışmaya girdi
Bu adam herkes için potansiyel tehlike

ilydream
Üye
ilydream
sen mal mısın? belew takamı ko yapamaz. şu yüzde muhabbeti delirtti beni joşua takam maçından 10 milyon almış yok bole bişi aldığı para pulev ile karşılaşacak diye idi takam ile değil. joşua iyi boksor fakat kullandığı ilaçlar yüzünden 2-3 yıl arası omru kaldı o yüzden 2-3 yıl daha sevin adamı ben 40 ından sonra merak ediyom bu şaklabanı milyon dolarları… Devamını oku »
hayemaker
Üye
hayemaker

Haye pustuna iyice uyuz oldum.. tahmin ediyodum zaten son dakika golu atacagini. Karekteri bozuk.. aynisini tyson fury ve shannon brings’e de yapmisti. bence bundan sonra boks dunyasinda adam yerine konmamali..

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

bence parker-bellew maçı olmalı. hem ilgi çeker hemde joshua-parker maçı için bir ön hazırlık olur.

unstoppablewilderpunch
Üye
★★
unstoppablewilderpunch

parker belewin icinden gecer ahmetim. sonra balpn boshua iyice korkar kacar ve mac olmasin diye %10 verir 🙂

özgür can
Üye
★★
özgür can

ahmet kardeşim bellew ağırsiklette fazla tutunamaz gibi geliyor böyle adamlar karşında haye maçında herkes hayeden ümitliydi ben dahil ama gördük ki eski hayeden eser kalmamış ama başka agır sikletler karşında uzun ömürlü görmüyorum bellew korkusuz biri bunu gördük sadece yeni olduğu için böyle söylüyorum.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Özgürüm selamlar kardeşim… ben bellewin bu siklette güzel işler yapacağına inanıyorum… haye maçında mesela çok diriydi güveni yerindeydi… yani çantada keklik değil bana göre 🙂

özgür can
Üye
★★
özgür can

selamlar kardeşim 🙂 çantada keklik değilde haye maçıyla kıyaslamamak lazım hayeden çok umudum vardı taki bellew maçına kadar adam resmen bitmiş.bellewi başka bir agırsiklet maçında görmek lazım.takamıda hafife almıştım ahmet kardeşim takamı iyi yorumladı ve yorumladığı gibide fenaydı adamın maçını yarıda kestiler resmen.bu arada wilder maçıda olsada izlesek boşuayla 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

İnşallah olurda izleriz ama şu an zor görünüyor..boshua wilder maçına kadar bi kaza yapmasında ilk wilder harcasa şunu ne iyi olur 🙂

özgür can
Üye
★★
özgür can

aynen kardeşim iyi yorum +11 BİLECİK 🙂

Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic
Bellew şuan maça çıkıp kaybetse birsey olmaz çünkü hazir da david haye bekliyor ve ister 10 yenilgisi olsun mevzu intikam oldugu için bu maç olacaktır. Aralık yada ocak gibi büyük maça çıkabilir . Whyte maçı saçma olur . Fury de geri dönmez kolayına. Bence en mantıklı rakip parker olur ama onda da parker nakavt edemeyip bir ingiliz boksöre daha kemer… Devamını oku »
Raze
Üye
Raze
Bellew wbss ye katilsaydi me guzel olurdu ama cok para getircek maclara girmek istiyor direk. superstar gibi takiliyor bence hafif agir siklette guc ve teknik birlesimi en iyi boksor dur kendisi ben usyk yi biraz abartilmis buluyorum. murad gassiev biraz hantal kaliyor ama cok cok güclu bir denk.getirirse herkezi yikar. bellew hayeyi yendin sen usyk yide yenersin ilerleyen yilda bi… Devamını oku »
Kanguru Perkovic
Ziyaretçi
Kanguru Perkovic

Usyk bence bellewi doğduğuna pişman eder hatta gassiev ve dorticos da yener

Hayrettin Yeğin
Yazar
Hayrettin Yeğin
Omuz sakatlığından sonra boksu bırakan ve geri dönüşü ihtimal dahilinde bile olmadan boksa dönüp tekrar şampiyonluk kovalaması hem eski sakatlığının kalıntılarından ve aşil kopmasindan sonra bu sporu yapması nerdeyse imkansız hale gelmişken hala zorlayıp birşeyleri ispatlamaya çalışıyorsa bu para seçeneğinden ziyade tekrar şampiyon olma amacıdır.Haye audley hurrison maçından bile dünyanın parasını kaldırmıştı.value,ruiz,wlad maçında ise baya bir para kazanıp bunu yatiramam… Devamını oku »
Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Bellewi çantada keklik görenler neyin peşinde acaba.. bu adam hem karakteriyle hem boksuyla dört dörtlük birisi..gerilimli bi maçın ardından edi hörn ü bile iterek gidip hayeye sarıldı teselli etti üstelik sevinç gösterisi yapmadı bile .. benim kalbimde yeri her zaman var artık inşallah bu siklette kalırda güzel işler yapar… öyle yavana atılacak adam değil bellew adam gibi adam

özgür can
Üye
★★
özgür can

evet kardeşim karakterli biri olduğu kesin güzel yorum +1907 :)böylemiydi

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Ahahaha aynen kanka +1907 🙂 alem adamsın ya .. bu ara ne kadar fenere kussemde + 1907 🙂

özgür can
Üye
★★
özgür can

🙂

Manuel Caicedo
Üye
Manuel Caicedo

Aynen katılıyorum Tek kral deontay wilder +1000

Site fanatik ve taraflı yorum yapanlarla dolu malesef. Bir boksörü zirveye çıkarıp diğerlerini gömen kişi çok.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Eyvallah Cemal kardeşim bu arada selamlar .. ne kadar atışsakta seviyorum seni hayırlı geceler

PACMAN
Üye
PACMAN

Yazıyorum buraya jashua ve bellew macı olacak..iyide paralı maç

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Ikiside edi hörnün adamı.. bu maç olmaz sanki ..düşük ihtimal yani

Hotter
Üye
★★★

çok iyi arkadaş ikiside.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Aynen… hatta haye maçında joshua nasıl seviniyordu bellew kazandı diye .

Hotter
Üye
★★★

aynen. klitschko maçında’da bellew havalara uçtu joshua kazanınca. kavuşmuşsun eski nickine hayırlı olsun 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Eyvallah kanka sağol 🙂 .. sen ne düşünüyorsun bellew ile ilgili..iş yaparmı bu siklette

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Samsunlu kardesim yani Cruiser weightemi dönecek bellew öylemi söyledi

lenolewis
Üye
★★
lenolewis

Bellew haye maçı öncedi zor bir rakip seçmez kanaatimce.

safkan
Üye
safkan

Manuel charr ile alex ustinovun wba lineal maçı varmış kazanan için çıkış maçı. Haye gerçekten sakatlanmıştır bu maç ivçin ismini ikinci yazdırıp fedakarlık yapmıştı. Haye ağır siklet boksörü değil 93kg geçtiğinde kıvraklığını kaybediyor adamın sitili zaten kıvraklık. Fazla zamanıda yok 37 yaşında şimdi pişmandır 30 lu yaşlarının başında yattığı için.

safkan
Üye
safkan

Gerçek kıvrak haye gelebilse joshuayı bile.kaça kaça puanla yenme şansı var.

Hotter
Üye
★★★

şuan ağır sikletin durumu ortada. adam akıllı bikaç boksör var onlarda para mevzusuna maç yapmıyorlar. daha doğrusu eddie hearn denen adam yüzünden oluyor bunların hepsi. bellew bence küçümsenecek bir boksör değil. çünkü kendini geliştirdi, süreklide geliştiriyor ve ağır siklette düzgün boksör olmadığı için bellew iş yapar.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

kesinlikle kanka + 1907

Kızılderelı
Üye
★★
Kızılderelı

İndirici yumruğu olup kırışmadan kaçmayan boksör
Bu adam
Joşua
Wilder
Parker
Bu üçünüde nakavtlayabilir
bu potasiyel var
En sevdiğim boksör tipi asla geri adım atmıyor

WildervsJoshuaa
Üye
WildervsJoshuaa

Bellew whyte macini yapmaz eddie gearn . whyti wilderle kapistirmaya calisiyor zaten. Bellew takam maci opmasi gerekiyor katiliyorum ustteki yorumlara. Joshua ya haksiz bir hakem karari ile tko olarak gozuktu eddie hearn adamsa ikisini kapistirir adaminda gonlunu alir .

Prorsum
Üye
★★★
Prorsum

Bellew şu ağırsiklet kıtlığında ilaç olur be keşke usyk, gassiev gibi bir kaç cruserda gelse adam gibi maç izlesek

kguags
Üye
kguags

bellew e şans verilmeli. haye maçında baya diri göründü. savunması iyiydi. belki de haye kötü olduğu için öyle olmuş olabilir. birazda olsa renk getirebilir ağır siklete.

GennadyMustafa
Üye
★★★
GennadyMustafa

Bellew çöpün teki, haye de eski kondisyonu olsaydı bu alman göbekli 0 fizik bellewi nakavt ederdi. Bellew korkağın teki ölü hayeden korkup iplerden çıkamadı full kaçtı. Haye bunu 1 kere yakaladı, bellew üçbuçuk attı. Hayede kondisyon olsaydı, 2-3 kombinede bellew kendini yere bırakırdı zaten.

VolkanK
Üye
VolkanK

Haye kendini karizmasını yerle bir etti yazık oldu

jackal
Üye
★★
jackal

whyte bellewi cok rahat yener. insallah bu mac olmaz whyte denen soytarı gitsin baska rakip secsin

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

parker bellew e hayatında yemediği bir dayak atar. inşallah bu maç olur.

Ahmet Sucubaşı
Üye
Ahmet Sucubaşı

Beyler ne dersiniz Chisora Bellew olur mu adamı iki güne bir maç yaptırsalar yok demeyecek. Merdiven gibi gelen geçen üstüne basıp yürüyor . Mazlum Chisora . Getirin bana mazlumu

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Chisora nin içinden geçer bellew 🙂

Manuel Caicedo
Üye
Manuel Caicedo

Bellew hafife alınacak bir boksör değil.

Whyte ın maçları genelde puanla bitiyor. Bellew cesur bir boksör kırışmadan kaçmaz.

Makabu ve Haye maçlarında kırışmalardaki hünerini gösterdi. Whyte ile kırışırsa galip çıkacağını ve bellew in nakavtla kazanacağını düşünüyorum.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

+1000…kesinlikle haklısın ağır siklet ona yakıştıda ileride ben ondan çok umutluyum herkes makara yapıyor ama boş adam değil bi Whyte ile mesela başa çıkabilir rahatça sonuçta ne olursa olsun haye gibi adamı yendi ve hiç re yapmadan kırışmalara girdi .. belki cruiser weighte geri dönebilirmiş diyolar inşallah doğru değildir..