Boks

Deontay Wilder ve Johann Duhaupas Tartım Verdi!


92515wilder00t

En son geçtiğimiz Haziran ayında ilk kez unvan koruma karşılaşmasına çıkan ve 9. roundda Eric Molina’yı nakavt eden WBC Dünya Ağırsıklet şampiyonu Deontay Wilder’ın 26 Eylül’de ringe geri dönüp, Alexander Povetkin karşılaşmasının öncesinde bir karşılaşmaya çıkacağını sizlere aktarmıştık.

Ve son olarak da Wilder’ın sıradaki rakibinin Johann Duhaupas olarak duyurulduğunu sizlere aktarmıştık.

Ve şampiyon ve şampiyonluk adayı henüz dakikalar önce Alabama’da tartım verdiler! Gelen tartı sonuçlarına göre WBC Dünya Ağırsıklet şampiyonu Deontay Wilder 103.69 kliogram geldi. Rakibi Johann Duhaupas ise 107.04 kilogram tartım verdi. İkili yarın gece Alabama’da ringe çıkacak. Karşılaşma saat 03:30’da Lig Tv3’den canlı olarak yayınlanacak.


0 0 vote
Article Rating

Salim Gömürgen

Salim Gömürgen Haber Editörü

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
26 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
Kaan Türk
Kaan Türk
5 yıl önce

Deontay bu maçın ardından 4 ay sağlam bir bulk yap. Sonra gelecek rakip baya güçlü çünkü. Ah ulan keşke bi 5 6 kg daha ağır olsan.

DEONTAY WİLDER
DEONTAY WİLDER
5 yıl önce

İnternette 105 kiloyum diye konuşmuştu wilder şimdi 103 kilo çıkıyor.

Soner
Soner
5 yıl önce

Molina karsilasmasinda 99 kg mu cikmisti? Kilo almasi iyi olmus. 110 a ciktiginda cok daha yikici olur.

DEONTAY WİLDER
DEONTAY WİLDER
5 yıl önce
Reply to  Soner

Molina maçında 103.9 kiloydu

2T
2T
5 yıl önce

110 a cikmak kolay degil ayni zamanda wilderin en onemli silahi hizi 110 olursa yavaslar

imparator81
imparator81
5 yıl önce

110 wilder yakışır bence,ve çok da güzel taşır bu kiloyu

Sanalturk
Sanalturk
5 yıl önce

Beyler lütfen birisi bu geceki mac icin link atsın cok minnettar olurum

Klitschko
Klitschko
5 yıl önce
Reply to  Sanalturk

3:30’da yayın başlıyormuş. Bu gece 3:30 civarı link atarım buraya. Yayınlar 3:30 gibi açılmaya başlar.

Sanalturk
Sanalturk
5 yıl önce

kardes nolur nolmaz ya sen bana face versen linki ordan alsam unutursun insan hali sonucta 😀

ibrahim özçelik
ibrahim özçelik
5 yıl önce

Link istiyoruz:)

George Foreman
George Foreman
5 yıl önce

cidden link yollayan olursa çok makbule geçer
bide maç youtube filan geç düşer
canlı yayını kaçırınca allah bilir bi daha ne zaman izleyebiliriz

vitali
5 yıl önce

Arkadaslar link bu American sitesinen buldum pbc in NBC live stream ya da deontay wilder vs Johanduhapuas Nbc live stream Ben hep maclari Boyle izlerim

Sanalturk
Sanalturk
5 yıl önce

Eyw hacı smdiden cok tesekkür ederm klichko kardes

DEONTAY WİLDER
DEONTAY WİLDER
5 yıl önce

Wilder aşırı kilolanırsa hızının kesileceği belli ama 107-108 kilo olsa wilderın vücudu kaldırır.

DEONTAY WİLDER
DEONTAY WİLDER
5 yıl önce

David haye örneği çok iyi oldu mesela david haye 95 kilo yerine 110 kilo olsaydı asla iyi eskiv yapamazdı.bir boksörün ideal kilosu neyse o kiloda kalması lazım örnek wladimir genellikle hep aynı kilolarda 108-114 aralarında geziyor.

Gennady Klitschko
Gennady Klitschko
5 yıl önce

Baska link varmı ?

Sanalturk
Sanalturk
5 yıl önce

klitschko kardes büyük adamsın vesselam 😀

Gennady Klitschko
Gennady Klitschko
5 yıl önce

allah razı olsun 🙂

imparator81
imparator81
5 yıl önce

Teşekkürler klitschko

imparator81
imparator81
5 yıl önce

Duhaupas gerçekten dayanıklı çıktı

Klitschko
Klitschko
5 yıl önce

Önemli değil Kanaltürk’de yayınlanmayan maçların linklerini atarım.

Klitschko
Klitschko
5 yıl önce

Gerçekten Duhaupas çok dayanıklı çıktı. Bence maçın sonunu getirirdi hakem TKO ile bitirmeseydi.

Mike tyson
Mike tyson
5 yıl önce

2 side iyiydi.

Soner
Soner
5 yıl önce

hadi lan ordan. anlı şanlı kliçkonuzu da gördük. jennings maçını sarıla sarıla bitirdi. joshua yı da henüz 12 raundluk süren bir maçta izleyemedik. enerjisi yeter mi belli değil.

Başa dön tuşu