Deontay Wilder’a İngiltere’den Resmi Teklif.. Britanya Şampiyonuyla Ringe Çık!


whyte-wilder

Amerikalı WBC ağır sıklet dünya şampiyonu Deontay Wilder’a İngiltere’den resmi maç teklifi yapıldığı öğrenildi. Şampiyona rakip olarak önerilen isim ise adını Anthony Joshua ve Dereck Chisora ile çıktığı karşılaşmalarla duyuran Britanya ağır sıklet şampiyonu Dillian Whyte.

Teklifi sosyal medya hesabından doğrulayan Matchroom’un patronu Eddie Hearn, Wilder’a “dev bir teklif” yaptıklarını ve şimdi şampiyonun cevabını beklediklerini açıkladı.

Dillian Whyte’ın WBC dünya sıralamasında 5. sırada bulunduğu düşünülürse bu karşılaşmaya WBC’nin de onay vereceğini, bu yıl Joshua ile ringe çıkması beklenmeyen ve Joseph Parker’la çıkmak istediği WBC-WBO kemer birleştirme maçı da şu an için mümkün görünmeyen Wilder’ın bu teklifi kabul edebileceği öngörülüyor.

wilder-boks

Wilder ve Whyte’ın ringe çıkması halinde kazanan kim olur? Görüşlerinizi yorum kısmında paylaşabilirsiniz.


Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

120
Yorumlar

68 Comment threads
52 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
37 Comment authors
Klitschkoomirancemil aslanTek kral DEONTAY WİLDERHAYEEE Recent comment authors
  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
Kızılderelı
Üye
★★★★
Kızılderelı

Whyte bence kazanır ama wilder yanaşmayacaktır maça

Kızılderelı
Üye
★★★★
Kızılderelı

Wilder kendini riske atacaksa para getirecek joshue maçına çıkar kaybedeceksem bari para kazanayım diye düşünür

Antiwilder
Üye
★★★★
Antiwilder

Bunlar hep bonzai beyler.

Harun
Üye
★★★
Harun

whyte hiç fena değil. wilder ağırsiklette krallığa oynamak istiyorsa yavaş yavaş rakiplerinin kalitesini yükseltmeli. yoksa chris arrelo ile olucak işler değil bunlar.

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

OC WILDER KABUL ETMEZSEN O KEMER SANA HARAM HARAM.

Big George
Üye
★★★★
Big George

Wilder Whyte’a allahını şaşırtır.

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

+9

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Tovbe tovbe.

Deontay_Wilder
Üye
★★★
Deontay_Wilder

bu kim ya dehanın yan çarı mı

Deontay_Wilder
Üye
★★★
Deontay_Wilder

wilder whyte maçı iyi gider wilderın artık rakip için karar vermesi şart en son maçını şubatta yaptı hala kimle maç yapacağı kesin değil joshuayla niye dövüşmüyor diyen güruh joshuanın durumu şuan belirsiz önünde klitschko ve pulev engeli var kliçko ile rematch yapıp yapmayacağı muamma yani onu bekliyor o onu bekleyedursun wilderın artık rakibinin ve maç tarihinin belli olması şart zaten… Devamını oku »

Harun
Üye
★★★
Harun

sen boks dehası mısın?

Deontay_Wilder
Üye
★★★
Deontay_Wilder

arkadaş ağır şizofren boks dehası nickiyle wilderı destekleyip yan çarlarıylada wilderı itin bi tarafına sokuyor insan bari konuşma stilini felan değiştirir ben buyum diye bağırıyor çocuk neyse şimdiye kadar hiçbir maç tahmini tutmamış birisinin laflarını ciddiye almaya gerek yok kliçko-joshua maçını kliçko alır dedi tutmadı golovkin maçlarında hep rakiplerinin kazanacağını söyledi hiçbirisi tutmadı daha nice tutmayan zırvalıkları var farklı olacağım… Devamını oku »

Deontay_Wilder
Üye
★★★
Deontay_Wilder

haye bellew maçını haye kazanır dedi o da tutmadı olum sen nasıl garabetsin kim kazanır dersen o kaybediyor lan sen hep wilderın rakipleri kazanır de bence tam tersi çıkıyor ne de olsa :d

Yusuf
Üye
★★
Yusuf

bi de saçma yorumlar yapıyor neredeyse diyecek ki golovkin gel bellew ile maç yap tam bir anqut

Don King
Üye
★★
Don King

bu karsiyakali, boks dehasi degil.dehanin iki hesabı var.biri ordunaryus diğeri deha.

Liston
Üye
Liston

Boks bir yumruktur her türlü sürprize açık bir spor dalıdır fakat Whyt ile Wilder dövüşürse favorim Deontay Wilder olur. Kim ne derse desin Wilder muazzam sağ kontra yumruğa sahip bir boksör.

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

+999 tek yumrukta maçı her an bitirir wilder. super yorum

Don King
Üye
★★
Don King

Yazik… (sen ne yazarsan altina bunu yazacağım.)

Don King
Üye
★★
Don King

Yazik…

Tyson Fury
Üye
★★★
Tyson Fury

Wilder bu boks özürlüsü adamı hastanelik eder her yumruk yediğinde kafası kesik gibi ortada dolaşan whyte’in hiç bir şansı yok hem boşu boşuna böyle bir adamla niye çıksın ki çıkartın karşısına josua yı bunlar tamamen edi hörn olacak gerzeğin işleri

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

+999

Eddie Hearn
Üye
Eddie Hearn

Peki sence yendiği boksörler whyte’tan iyimi? Yine balonmu seçsin whyte üst düzey değil diye

J.Parker
Üye
★★★★★
J.Parker

Stiverne, washington, spilzka hatta duhaupas whyte dan daha mı kötü?

Canki
Üye
★★★★
Canki

Washington kim amca ? Adam ordudan ayrilana kadar boks ile alakasi yok kimleri konusuyosunuz boyle 🙂

J.Parker
Üye
★★★★★
J.Parker

hayır dillian whyte kim peki? 🙂 washington eddie chambers ı yenmiş, amir mansour ile berabere kalmış bir boksör. wilder maçında da ko olana kadar gayet iyiydi. dillian whyte bitik chsiorayı puanla yendi mi yenemedi mi belli bile değildi. ben yeneceğini de beklemiyordum doğrusu ama chisora nın kondisyon sorunuyla birlikte whyte ta beni şaşırttı. bence washington ile dillian whyte arasında pek… Devamını oku »

Canki
Üye
★★★★
Canki

Iyi boksor olmasada yinede alt yapi var adamda boksdan gelme bunada sukur yani wilder kendine kemal doguluyuda rakip olarak secebilirdi

Tyson Fury
Üye
★★★
Tyson Fury

Kafası kesik tavuk gibi diyecektim

Don King
Üye
★★
Don King

Wilderin aşırı savruk dövüşen bi sporcu.ayaklari iyi yer tutmuyor ve vücudu dengesiz.her kombine girişiminde çenesi cigeri çok net bir hedef haline geliyor.cenesi bence ajdan daha zayif olmakla beraber tek yumrukta rakibini rahatlıkla indirecek patlayıcı gücü var.whyte gelince zaman geçtikçe kendisini ınanılmaz geliştirdi.gerçekten çok iyi rakip seçimleri yapti.üstüne koya koya ilerliyor.kafasida sağlam kondüsyon konusunda bugünden sonra bi sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum.siteye üye… Devamını oku »

Tugay Özay
Üye
★★★
Tugay Özay

Wilder’ın tekniği her ne kadar zayıf olsa da Whyte, Wilder’a rakip falan olamaz. Chisora’dan zopa yiyen adamı fazla büyütmüşsün…

Eddie Hearn
Üye
Eddie Hearn

+1

Eddie Hearn
Üye
Eddie Hearn

Jashua Klicko’yla rövanş yapıcak nasıl wilder’a teklif götürsünler.

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

+999 adamsın mete gardaşım

Tyson Fury
Üye
★★★
Tyson Fury

Whyte denilen şahıs boksör bile değil yapacağı tek şey ring kenarında su kovası tutmaktır ama öyle bir kısır döngü var ki ağırsiklet te bu adamı bile boksör diye yutturuyorlar

VolkanK
Üye
★★★
VolkanK

Wilder rahat ko lar boş yapmayın bence

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

+9

Bedir Altın
Üye
★★★
Bedir Altın

İngiltere’de yapılacak wilder-whyte maçı müstakbel joshua maçı için rakip seçme maçı olur. Wilder yenerse ki büyük ihtimal ile yenecektir, joshua-wilder maçı için daha fazla hasılat kaldırmaya vesile olur yok whyte yenerse yine kemer birleştirme maçı olur ve bak adam wbc şampiyonunu da yendi kendini çok geliştirdi denir yine daha büyük hasılat elde edilir yani bütün mesele daha büyük para kaldırma… Devamını oku »

Antiwilder
Üye
★★★★
Antiwilder

Karsiyakali nerde ?? Yine mi uctu 🙂
Abi m.ertem banlamaktan yoruldu o yorulmadi zombi gibi amk ya ben onca yildir netteyim boyle bisey gormedim

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

HAHAHAH GENE BANLANMIŞ. BIDE BOKS DEHASI TARZI KONUSUYODU VELEDUL ZINA. 😀

Mücahit
Ziyaretçi
Mücahit

White her ne kadar ust duzey bir agirsiklet olmasada wilderin yendiği adamlarin hicbirinden kotü değil bence.. Wilderin son sectigi rakiplerin düşen ve bir turlü yukseltmeye cesaret edemediği çıtasına bakildiginda, fena bir tercih olmaz.. Koyunun olmadiğı yerde keçinin abdurrahman çelebi olarak görülmesi gibi bir olay olsa gerek.. Ancak bunun yerine parkerla kemer birlestirmeye yonelirse hem azda olsa rüştünü ispat eder hemde… Devamını oku »

Antiwilder
Üye
★★★★
Antiwilder

Bu maca gelirsek whyte wilder maci ortada hatta bence whyte %60 wilder %40
Ayrica mac nakavtla biter.

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Ehhh. Yavaş gel. Wilder balon felan ama whyte i tek koluyla döver. 😀

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

+999 alperi takma kardeş. onu küçükken deli kovaladı 🙂

Antiwilder
Üye
★★★★
Antiwilder

Wilder buyuk balon belli olmaz whytein ciddi sansi olur

Güneş
Üye
★★
Güneş

Wilderin bu maca cıkıcağını zannetmem, nasılsa yenilme ihtimali yüksek olduğundan çok paraya fury yada joshua macına çıkar ve mağlup olup emekli ikramiyesiyle boksu bırakır

misafir
Üye
★★
misafir

Boks dehası da giderse buraların neşesi kaçar

BAŞROL
Üye
BAŞROL

Yine şaka yapıyorsun galiba 🙂 umarım şakadır. Allaha emanet ol kardeşim.

Antiwilder
Üye
★★★★
Antiwilder

Arada yine yazmaya devam et ustad icinden geldikce birakma bizi.sensiz bu site eskisi gibi olmaz.saygilar,sevgiler…

J.Parker
Üye
★★★★★
J.Parker

Wilder whyte ın kaburgalarından pirzola, işkembelerinden çorba yapar. Bademciklerini alır, ciğerini söker. Kafasını koparır bir tarafına sokar. Wilder sky sports ise whyte ntv spor dur.

Uğur mehmet birdoğan
Üye
★★
Uğur mehmet birdoğan

gece gece güldürdün ahmet 😀 , ntv – sky güzel benzetme olmuş .

J.Parker
Üye
★★★★★
J.Parker

eyvallah 🙂

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Wilder yavaş ciğerimi söktün.

– Dillian Whyte.

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

😀 KARSIYAKALI GELME LA ARTIK BASIMIZA BELA OLDUN 😀

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Iste buna yakılır aga.

comment image

Antiwilder
Üye
★★★★
Antiwilder

Puahaaha

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

WILDER ZORLANMADAN KAZANIR. BOYU VE KOLLARI UZUN. JOSHUA MACINDA KI GIBI OLMAZ. WHYTE I RAHAT KO EDER.

Uğur mehmet birdoğan
Üye
★★
Uğur mehmet birdoğan

Bakalım bu sefer bizi ne kadar yerin dibine sokacak acaba diye okumaya başlamıştım .. İlginç bir zevk geliştirmişsin özleyip özler miyim bilmem ama kötü örneklerinin türemesi yerine senin yazmanı tercih ederim . Garip birşey yapıyordun ama kaliteli yapıyordun en azından .

Bedir Altın
Üye
★★★
Bedir Altın

Ara sıra seni çekiştirsek de yorumlarını da seviyoruz be deha kardeş. Sen yine eski üslubun yaz olur mu? Çoğu kez yorumlarını okurken sesli güldüğüm, gülümsedigim oldu. Sağlıcakla kal.

Bedir Altın
Üye
★★★
Bedir Altın

Sen buradayken bile çakma versiyonların vardı, eğer gidersen burası çin malı dehalardan geçilmez be deha kardeş.

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

+999 yorum super tesbit

Bedir Altın
Üye
★★★
Bedir Altın

Agirsikletlerin korkulu rüyası, kara kaplan, Aslanoğlu aslan, dillian whyte.

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

evet kovalev wardin icinden gecer, bu kez af etmez, nakavt eder diyen boks cahillerini bekliyoruz. joşia herkeşi yenev ama 🙂

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

la gardaş ben şahsım adına senden memnun idim inan bunu samimiyetimle soyluyorum. srnin tutturdugun tahminleri de biliyoruz. bence boks ilgisi ve bilgisi olan birisin. senle hicbir munakasam olmadi, aksine bahsettigin gibi yorumlarindaki mizahı cidden begebenlerdenim, zira mizah zeki insanlarin işidir. nacizane tavsiyem yaznayi birakma arada sirada renk kat. farkli renkler yirumlar her zaman iyidir. hazir ortami uygun oldugu icin ve… Devamını oku »

conan
Ziyaretçi
conan

Boks dehası yolun açık olsun kardeşim. Seni üzdüysem affet beni. 🙁

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

bu barbar conan varya, tam benim kafadan adam. adamin kalbi temiz. oyle icinde kin tutacak bi adam değil. ha fanatik wilder ci o da ayri ama. onu zaten sonerin yillarca boks izlemesi ve boksorden anladiginin ispati zaten. sitede cidden cok renkli kisiler var, inanin buyuk keyifle okuyorum. onlardan biride suphesiz conan. herkes bir renktir, herkesin fikri değerlidir elbet ve bu… Devamını oku »

conan
Ziyaretçi
conan

eyvallah kardeşim sağ olasın. insana yakışan en güzel elbise merhamettir. ben de hayvansever merhametli bir insan olarak doğrunun iyinin güzelin haklının yanında olmaya dikkat ediyorum. çabuk öfkelenip sonradan pişman olan biriyim 🙂

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

aynen sonerim. seni az cok biliyor herkes, sitenin kidemli yazarisin. bilincli adamsin vesselam. olmuş insansin. ham degilsin. bu zaten belli oluyor. var ol ve het zaman renk katmaya devam et sonerim

conan
Ziyaretçi
conan

la dur şımartma beni 🙂 karşıyakalı müptezeli hariç bu sitedeki herkes iyi insan. o garibin ise iyi bir terapiye ihtiyacı var.

Tyson Fury
Üye
★★★
Tyson Fury

Yapma hüstad çırağına falan yazdır arada bir uğra sen 🙂

Ordinaryus H
Ziyaretçi
Ordinaryus H

bir köy muhtarsız, bir iğne ustasız olur mu? bizi bırakma hüstad

J.Parker
Üye
★★★★★
J.Parker

yalnız herkes anlamaz bunlardan 🙂

Bedir Altın
Üye
★★★
Bedir Altın

Bir köy muhtarsız olmaz, bir iğne ustasız olmaz, sahipsiz olamaz, bir harf kâtipsiz olamaz; biliyorsun. Nasıl oluyor ki, nihayet derecede muntazam (son derece düzenli) şu memleket hâkimsiz olur? Gökyüzünde, yıldızlar, gezegenler devasa hacim ve ağırlıklarıyla, (Üzerinde yaşadığımız Dünya saatte 1670 km. hızla kendi ekseni etrafında, 108.000 km. hızla güneşin etrafında döner) akıl almayacak hızlarla hareket ederken ve bunlara rağmen ince… Devamını oku »

Gennady Mustafa
Üye
★★★★
Gennady Mustafa

Boks dehası tekrar gel sen boş ver bunları, herkes zaten sıcacık evinde yatağına uzanmış yazıyo, konuya gelim deontay wilder ringde dillian whyt i öldürür yenin ediyorum belki komaya bile girebilir hatta, herkese hak veriyorum wilderin sağı solu belli olmaz hatta washington maçında bile washington ilk defa adam akıllı rakiptir diyenler yani wilderin kaybetme olasılığı yüksektir diyenler oldu 😀 (TAM ÇIKGIN… Devamını oku »

ömer uzel
Üye
★★★
ömer uzel

wilder uyanık boksördür, ben onun dillian white ile dövüşeceğini sanmıyorum, hayal bile edemiyorum..yener veya yenilir onu bilemem ortada bir maç bence, ama spilka maçında ani bir kontra olmasa açık ara spilka kazanıyordu..bence wilder o gün anladı sağlam boksörlerle maç yapmaması gerektiğini, kariyerini 3 yıl daha zayıf boksörlerle dövüşüp böyle bitireceğini düşünüyorum..jashua’da kondisyon sorunu, çeviklik sorunu, defans sorunu var kabul ediyorum… Devamını oku »

Bankaci
Üye
★★★★
Bankaci

Boks dehası espri yerine saçmalıkların prim yaptığı bir ortamda sen bana göre sitenin charlie chapliniydin.h.bergsonun meşhur gülmek kitabında insanı zaaflarimizi bulup bizi güldürdün. Bizi öyle güzel ezmeye calisiyordun ki başkası olsa dovecegimiz birisine karşı sana kahkalarla guluyorduk. Evet sana bazı sıfatlar takılması hoş olmadı.yok etme linç etme kültürü bu topraklarda malum.bel altı vurmalar vs. Bende takıldım sana fakirleri ezdigin için… Devamını oku »

conan
Ziyaretçi
conan

son yazdığı ciddi yazısından sonra artık boks dehası kimliğiyle yazdıkları eski çekiciliğinde olmayacaktır. cengaver nikiyle bence devam etsin. boks dehası niki ise hoş bir nostalji olarak kalacaktır.

fix1
Üye
★★
fix1

son okuduğum yorumunda mizah yapmadan yazını yazdığında bir şeylerin senin için ters gittiğini anlamıştım. açıkcası senin yorumlarını ilk okuduğumda bana ters geliyordu daha sonra hoşuma gitmeye başladı mizahını zamanla benimsedim. bir daha yazmıyor olmana üzüldüm. ama kendini tekrar yazmaya hazır hissedersen. burada bekliyor olacağız. absürt mizahın üstadı.

Hayrettin Saygın
Üye
Hayrettin Saygın

arkadaş utanmasam ağlayacaktım, böyle mesaj yazılır mı… bazen birbirini kıran yorumlar olsa da şurada bir aile gibi olduk, sevdiğimiz sporcular olur, sevmediğimiz olur, birbirimizi hiç kırmamalıyız, valla her yorumun benim için güzeldi, bazılarında tam tersini de düşünsem yine de beğenerek okudum, yaptığın tam ayarında bir mizahdı ne tam hakaretti, ne de gerçek. bence böyle devam edelim, bırakmamanı nacizane tavsiye ederim.… Devamını oku »

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

+999

Big George
Üye
★★★★
Big George

Boks dehası kendi yarattığı büyüyü bu açıklamasıyla bozdu. Bundan sonra artık eski alıcılığı olmaz o tarz mizahın. Yolun açık olsun deha, ama seviyordum yazdıklarını.

Normal bir rumuz ile normal yorumlar yaparsan da seviniriz.

Liston
Üye
Liston

Değerli arkadaşlar bakın absürd yorumlar yapan bir arkadaş bile siteden ayrıldığını beyan ettiğinde bir çok arkadaşımız çok içten duygusal ve samimi ifadelerle üzüntülüreni ifade ediyorlar. Bu çok önemli bir hadise aslında gerek dövüş sporlarını yapanlar gerekse onların takipçileri yada sevenleri yüreği kavi mert insanlardır. Sert olmak yada görünmek zorundadırlar çünkü öyle bir dünyada yaşıyoruzki zayıflığımızı yada güçsüzlüğümüzü göstersek bunu zaaf… Devamını oku »

J.Parker
Üye
★★★★★
J.Parker

güzel yazmışsın eline sağlık

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

+999 tum samimiyetimle söylüyorum. adamsin kardeşim. helal olsun. ayrica degerli yorumlarin icinde teşekkürler, saglicakla kal

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

wilder haberi var, soner nerde diyodum. gelmiş. soner su wilder dusmanlarini bi savustur gardaşım. meydani bos buldular salliyolar wildera

conan
Ziyaretçi
conan

ben wilderı savunmaktan yoruldum gayrı. artık wilder da çıksın büyük bir maç yapsın. kendisini ispatlasın. o yürek, o güç ondan mevcut.

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

adamsin gardasim

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

macla ilgili yorumuma gelirsek. wilder whytein isini josia gibi 7 rounda falan birakmaz. whyte szpilka kadar hareketli degil, wilderdan yiyecegi ilk sag veya sol balyozda dunyadi degisir, komaya girer. bence ilk 3 round icinde wilder whyte yakalar, cunku whyte yetenekleri ve gucu sınırlı bir boksor olsada ofansif bir stili var, keyif veren tek tarafida bu zaten. olasi macta wilder ilk… Devamını oku »

Fatihhh
Üye
Fatihhh

Bu maç olmaz.olsada izlenmez yani olmamalı olması için bi sebep yok boş risk.wilder artık erkek gibi sert dövüşen rakiplerle dövüşmeli çünkü kalitesini git gide düşürüyor yakında etrfında onu destek olan kimsede kalmaz bi parkerla bile dövüşmedi daha ne diyim.

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

arkadaslar yeri değil ama ilerde olacak bi gervonta davis-loma macinda, getvonta 3 round icinde loma yi koma ya sokar bence. bu gervonta cok baska bisey yillardir sozde cakma mini tyson lar falan cikti ama bu gervonta cidden orantili kucultulmus tyson fizigiyle tarziyla hiziyla hirsiyla yumruk gucuyle cidden mini tyson. zamanin genc mike tyson’u nasil durdurulamadiysa bence getvontayida kimse durduramaz sikletinde… Devamını oku »

Yusuf
Üye
★★
Yusuf

oooo efsane geri döndü bu sefer ne saçmaladın böyle destan yazıp

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

bu arada seytan hearn le ilgili yorumumu soyle tamamlayim. senin sahte balonlar bir bir patliyor gecen ay kell patladi ve bu boyle decam edecek, sira en buyuk balonun josia ya da gelecek. gerci josia wlad nacinin 5.riundunda patladi ve herkes bu sinyali aldi, josia ya ali olur diyenlerin agzini bicak acmiyo simdi. arpaci kumrusu gibi dusunuyolar biz ne sacmalamisiz zamaninda… Devamını oku »

Eddie Hearn
Üye
Eddie Hearn

Tek birşey söylicem. Eğer Kell Brook ve joshua balonsa wilder boksör değil.

Antiwilder
Üye
★★★★
Antiwilder

Wilder boksor degil zaten.kolpadan bi adam hasbelkader wbc sampiyonu oldu kemere coktu kimse bisey demiyo takiliyo kafasina gore kamyoncu,fedai,keslerle mac yapip

Fatihhh
Üye
Fatihhh

kemal o basketbolcu zaten bi para nerde o orda:)

VolkanK
Üye
★★★
VolkanK

Kell brooka balon demek net saygısızlıktır

GGG
Üye
★★★★
GGG

@boks dehası Doğrusu ben de yazdıklarını okurken algılama güçlüğü çektim 🙂 Şahsen ben her paylaşımın altında senin yorumunu arıyordum. Mizahı gerçekten dozunda ve hakkını vererek yapıyordun. Sitenin en renkli yüzü sendin. Şimdi bizi bundan mahrum bırakmamanı isterim. Bence de gel devam et yazmaya

J.Parker
Üye
★★★★★
J.Parker

brook göz problemi çıkana kadar spence e müthiş yumruklar vurmuştu. açın özetleri izleyin çeneden defalarca yakaladı. allahtan spence in çenesi sağlam, başkası olsa dayanamazdı.

Fatihhh
Üye
Fatihhh

beyler herkes balon herkes çakma boksör bi wilder değil o nakavt canavarı onun seviyesine henüz kimse çıkamadı hadi dağılalım şimdi:)

conan
Ziyaretçi
conan

Amele whyte ı boksör yaptınız ya pes.

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Joshua da ameleydi bir zamanlar peki ya şimdi?

Cüneyt Fury
Üye
★★★
Cüneyt Fury

Ben charles martini ozledim. Nerde kim bilir. Biraz allayıp pullayip wilderin karsisina cikartsalar bari

Tek kral DEONTAY WİLDER
Ziyaretçi
Tek kral DEONTAY WİLDER

Wilderin karşısına çiksa joshua maçını mumla arar emin ol

яσмαη
Üye
★★★★
яσмαη

Charles martin, amerikanin zenci mahallelerinin birinde esrarin cigara nin dibine vuruyordur.

HAYEEE
Üye
★★★
HAYEEE

Dillian whyt’ı kücümmeyen arkadaşların chisora maçının özetini izlemesini tavsiye ediyorum bende aynı düşüncedeydim kücümserdim ama artık saygı duyduğum bir boksör dillian tek yumrukla deontayı yıkabilir.

Tek kral DEONTAY WİLDER
Ziyaretçi
Tek kral DEONTAY WİLDER

Dillian Whyte ı beğenirim ama asla wilder ayarında bi boksör değil… wilderın joshua hariç yenemeyeceği kimse yok.. boş yorum yapmayın

Antiwilder
Üye
★★★★
Antiwilder

Wilder demek o kadar kolpa bi adam ki whytela mac yaparsa ne olur diye tartisiyoruz.
Ama ben whytea bile raziyim..szpilka,molina,
Duhaupass,washingtondan daha iyidir.bunlar 3.sinif adamlar whyte en azindan 2.sinif.
Whyte wilderi yenerse ben hic sasirmam sahsen

Tek kral DEONTAY WİLDER
Ziyaretçi
Tek kral DEONTAY WİLDER

Wilder bunuda yenerse siz yine wilder e bi kulp takarsiniz.. Whyte şişko olur yok balon olur dimi

cemil aslan
Üye
★★
cemil aslan

boks dehası bence yetenekli birisin kardeşim, yorumlarını gülümseyerek okuyordum. bence bu yeteneğini devam ettir kardeşim. bırakma buraları.. imza: naçizane kulunuz cemil 🙂

Don King
Üye
★★
Don King

Sande allaha enanet ol dostum.bende hem yazili hem gorsel mizahtan ekmek yiyen bir adam olarak(isin asli karikaturistim), edebiyata hakim olduğunu düşünen biri olarak sana ve kaliteli mizahina tessekkur ederim.saglicakla kal.

miran
Üye
miran

Wilder, joshua kadar yürekli olsaydı da kliçko ile dövüşseydi o zaman gözümüzde boksör olurdu. Şuan kendi gibi balonlarla dövüşüyor

Tugay Özay
Üye
★★★
Tugay Özay

Şurda 2 dakka “şaka lan şaka boks cahilleri” de de kendimize gelelim 🙁
Site yasta mk bu ne…

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

+999 seytan hearn

anti_poşetking
Üye
★★★★★
anti_poşetking

yine nukteyi yakalamissin sonerim +999 adamsin. cunku afam gibi bi tane bile nakavti olamadigi icin. hayir zaten klitschko haric 18 tane balonu bile onca isabetli komboyla bayiltamayan afam efsane olacakmis. joşia fazla kasmis boksor olmak icin ama bu kadar olabilmis, malzeme yetersiz olunca sonuc boyle oluyo iste. bi an icin wilder balon diyenleri bile kabul etsek bile, wilder en azından… Devamını oku »

Klitschkoo
Ziyaretçi
Klitschkoo

Wilder neden bu kadar sevilmiyor burada anlamış değilim. Kabul çok ciddi adamlarla karşılaşmadi fakat Bermane Stivern Whyte’dan daha aşağı bir boksör kesinlikle değil. Eddie Hearn önce Bellew’i yem olarak attı Wilder’a şimdi Whyte’i , amaç Joshua’dan Wilder’i uzak tutmak. Whyte Instagram da Wilder ile sevgilisinin videosunu atıp saçma yorumlar yapıyor bu adam itici ve delikanlı değil. Wilder bunu komaya sokar… Devamını oku »