Boks

Dev Maçta Shields Adler’i Ezdi Geçti! Yumruk İstatistiklerine İnanamayacaksınız…


shields-adler-mac

Bu sabah ABD’de gerçekleşen WBC ve IBF süper orta sıklet unvan maçında ringe çıkan çifte olimpiyat şampiyonu Clarrissa Shields, namağlup Alman şampiyon Nikki Adler’i 5. rauntta teknik nakavtla mağlup ederek iki büyük kemerin sahibi oldu.

shields-adler-punch-stats

Shields rakibine baştan sona ezici bir üstünlük sağlarken, ABD’li boksör toplam yumruk isabetinde 136-6 gibi bir unvan maçı için inanılması güç bir rekora da imza attı.

ABD’li boksörü maç sonunda ilk kutlayanlardan biri de sparring partnerliğini de yapan kafas dövüşlerinin büyük yıldızı Cris Cyborg oldu.

shields-cyborg-mac-sonu

Shields’ın bir sonraki maçında orta sıkletin çifte kemerli şampiyonu Kazak asıllı Alman boksör Christina Hammer’la karşılaşması bekleniyor. Tabi ki bugün maçı yerinde izleyen Hammer, bu performansı gördükten sonra hala Shields’la ringe çıkmaya kararlıysa…

Hammer’a tavsiyemiz

yapma-bunu-ibo


0 0 vote
Article Rating

Fight Club

For the thousands in attendance and the millions watching around the world.

İlgili Makaleler

Abone ol
Bildir
56 Yorum
En Eskiler
En Yeniler En Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
Ziyaretci
Ziyaretci
4 yıl önce

Erkek gibi vuruyor . Kadının maçları erkek maçları gibi zevkli
İnşallah hammer denen kaçak dövüşçüyüde yenecek

Severinus
Severinus
4 yıl önce

hammer’ın yaşı biraz sorun olabilir

Marvin Hagler
Marvin Hagler
4 yıl önce

anthony direll sakatlık geçirmiş. onun yerine 8.sırada olan ronald gavril ile maça çıkacak, david benavidez.

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Marvin Hagler

o kim yav adamın ismini ilk kez duyuyorum 🙂 ah be avni hiç girmeyecektin şu 8 li turnuva işine.

unstoppablewilderpunch
unstoppablewilderpunch
4 yıl önce

hammerin teorik sansi bile yok. hammeri ringde kirar bu shields. zopa manyagi yapar

GGG
GGG
4 yıl önce

Umarım Claressa Shields – Christina Hammer maçı olur. Hammer, Shields’a boks dersi verecek !

VolkanK
VolkanK
4 yıl önce

Boks dersimi Hahaha hiç güleceğim yoktu

GGG
GGG
4 yıl önce
Reply to  VolkanK

Hammer, Shields’ı yenecek

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
4 yıl önce

Cristina hammer bayan boksunun mercedesidir beyler boş hayaller kurmayın o döver bu döver felan hikaye yani.. daha doğrusu hammera kalkan eller kırılsın öyle bi güzelliğe nasıl vurulur 🙂

Muhammed Kurtoglu
Muhammed Kurtoglu
4 yıl önce

Simdi baktim resimlerine kadin fena fena. Soyledigin kadar varmis . Adam opmeye kiymaz vurmaq nedir.

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
4 yıl önce

Kadın yıkılıyor kanka manken olsa Adriana lima halt etmiş yanında.. bide shields denen kara apaciyle kapıştırmak istiyolar olacak iş değil 🙂

GGG
GGG
4 yıl önce

Ben de ondan bahsediyorum ya, shields nasıl yener Hammer’ı? Hammer kadın boksunun gelmiş geçmiş en iyisidir. İnsan öpmeye kıyamaz! Vuranın elleri kırılsın

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
4 yıl önce
Reply to  GGG

Şaka maka bu Cristina Hammer denen Hatun nasıl bi şeydir ya .. güzellikten ölecek Hatun.

Muhammed Kurtoglu
Muhammed Kurtoglu
4 yıl önce

Abi gozler bakislar fena yikiliyor gercekten . Cok seksi qari ))))

Big George
Big George
4 yıl önce

Oha be istatistiğe bak…

Tolga
Tolga
4 yıl önce

Shields i yenecek bile demiyorum zorlayacak bir boksör yok . hammer falan bu kadının yanında hikaye. Mükemmel bir yetenek bu yasta 2 olimpiyat şampiyonluğu ve şimdi de dünya şampiyonu oldu . hammeri büyük ihtimal nakavt eder

conan
conan
4 yıl önce

Lan bu c.hammer bizim ankaralı yaseminin ikizi gibi bişi 🙂

Evet hammera yumrukla vurulmaz ama başka şeyi bilemem 🙂

GGG
GGG
4 yıl önce
Reply to  conan

ben bilirim. Başka şeyle vurulur. Hem de öyle bir vurulur ki. Hammer durur mu yerinde, o da karşılık verdi mi, unutulmaz bir maç yaşanır 🙂

Tek kral DEONTAY WİLDER
Tek kral DEONTAY WİLDER
4 yıl önce

Cristina Hammer der susarım 😉

Ziyaretci
Ziyaretci
4 yıl önce

hammer viladimir tarzı boksör uzaktan direk
Shields inşallah onu ve o sıkıcı boksunu gömecek

Yasin Yavuzyılmaz
Yasin Yavuzyılmaz
4 yıl önce

Hammer ın pek şansı yok, ancak puanla alabilir.

halil bulut
halil bulut
4 yıl önce

vasyl lomanchekonun maçı bu gece saat kaçta

Braddock
Braddock
4 yıl önce

Arkadaslar wbc süper orta siklette antony dirrell sakatlığını öne sürerek maçtan çekilmiş. Benavidez in rakibi gavril olmuş. Ben tahmin ediyordum dirrelin benavidez le maç yapamayacağını. Ayrıca Ahmet öner de ibo diye bir fedarasyon tanımadığı eubank ile olan maçta kessinlikle ibo kemerinin ortada olmayacağını söyledi.avni eubank ile sağlam bir maç yapar sayıyla az farkla yenilirse bir sonraki adresi benavidez olur muhtemelen.… Devamını oku »

Big George
Big George
4 yıl önce
Reply to  Braddock

Haspama bak kemer beğenmiyor… IBO beşinci büyük federasyondur ve kayda değerdir.

Senin kaç boksörün dünya şampiyonluk kemeri almış da IBO’yu küçümsüyorsun?

EmreOzcelik
EmreOzcelik
4 yıl önce
Reply to  Big George

Katiliyorum . hem sana ne zarari varki kemeri koydurmuyorsun sana bir zarari mi var kemerin aonra birakirsin cok begenmiyosan wbcyi alirsin .

Harun
Harun
4 yıl önce

bu kadar yumruk farkını ilk defa görüyorum. üstelik ünvan maçı. bu olimpiyat şampiyonları her zaman canavar gibi oluyor. profesyonele geçip ortalığı mahvediyorlar. shields 22 yaşında henüz çok genç. önü açık.

Bedir Altın
Bedir Altın
4 yıl önce

arkadaşlar boxrec in oldukça taraflı sıralamalar yaptığını, birkaç gün önce bir yorumda yazmıştım. bununla ilgili bir yazı yazılmış. ringmagazine ve espn’nin sıralamaları ile boxrec’in sıralamaları karşılaştırılmış.
http://www.boxingnews24.com/2017/08/boxrec-rankings-versus-subjective-criteria/

AERIALS
AERIALS
4 yıl önce
Reply to  Bedir Altın

fightclub.com.tr sıralamasını koymamışlar atlamışlar.
Çok ayıp etmişler.

Bedir Altın
Bedir Altın
4 yıl önce
Reply to  AERIALS

wilder ve joshua 4p4’te ilk 10 da olmamalıydı. ggg, ward, lomachenko, crawford, gonzales ve canelo oldukça isabetli, kalanlar tartışılır. tabi her sitenin subjektif sıralama yaptığı gibi bende öznel olarak değerlendirdim. bu sıralama başkasına göre değişebilir. ama boxrec oldukça taraflı sıralama yapıyor.

Alparslan Türkoğlu
Alparslan Türkoğlu
4 yıl önce
Reply to  Bedir Altın

hepsinin sıralamaları kötü. ne ward ne de alvarez 1 numarayı hakediyor. resmi sonuçlara göre kovalev maçlarını ward kazandığı için üst sıralara koyuyorlar ama o maçlara bakarak wardın ilk 3 girmesi bile haksızlık olur.

GGG
GGG
4 yıl önce

Sen şaka mı yapıyorsun. Defalarca aynı şeyi yazmaktan bıkmadın mı? Boks sporuna ve tüm sporlara küfrediyorsun. Çok az birşey objektif ol

Alparslan Türkoğlu
Alparslan Türkoğlu
4 yıl önce
Reply to  GGG

objektif olduğum için bunu söylüyorum. ne şakası sen wardı seviyorsun diye 1 numarayı haketmiş olmuyor. ilk kovalev maçını kaybetmişti hakemler de kovaleve maçı verse biz wardın adını ilk 10 da bile görmezdik adı silinip giderdi. sonra gitti nakavt etti kovalevi ismi üst sıralara yazıldı. r.gonzalez, lomechenko, rigondo, golovkin, usyk ve beterbiev warddan da alvarezdende daha iyi boksörler. kovalevi nakavt edene… Devamını oku »

EmreOzcelik
EmreOzcelik
4 yıl önce

Eubanki yenmesi populer olmasina yeter bile .

EmreOzcelik
EmreOzcelik
4 yıl önce

Ibo kemeri diyonda ahmet oner kazmasi duliyorki ıbo diye bir federasyin tanimiyorum kesinlikle izkn vermem diyor ıbo neymis diyor . ulan mal herif nasil olsa maca cikican eubankla boş boş cikma bari ıbo da olsa al bi zararimi var sana dimi…

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce

eddie hearne, wilderı ancak dövüşemeyeceğini bildiği boksörlere meydan okumakla suçladı. federasyonlar nedeniyle joshuanın kemerini önce pulev, sonra da ortize karşı savunması gerektiğini ve wilder ile kemer birleştirme maçını bu maçlardan sonra yapacağını söyledi. yani sırasıyla joshua nın önümüzdeki üç rakibi pulev, ortiz, wilder. sanırım bu maçların olup olmaması hakkında tereddütte kalanlara gönderme yaparak joshuanın kimseden korkusunun olmadığını söylemiş. tahmin ettiğim… Devamını oku »

Deontay_Wilder
Deontay_Wilder
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

şöyle olacak joshua önce pulevle sonra ortizle dövüşecek sıra wilder’a geldiğinde bu sefer wilder ben sizin oyuncağınız değilim deyip joshua ile maç yapmayacak . wilder ben size maç yapalım dediğimde yapmadınız şimdi benim şartlarımı kabul ederseniz joshua ile maç yaparım deyip joshua maçı için astronomik rakamlar isteyecek eddie hörnde wildera 3 ün 1 ini gösterecek ve bu maç olmayacak. wilder… Devamını oku »

AERIALS
AERIALS
4 yıl önce
Reply to  Arsenik Cemal

“Patlatır”
Güzel gönderme olmuş

Erenovic
Erenovic
4 yıl önce

P4p lar tam olarak neye göte yapılıo sadece öznel mi

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce

Beyler kimse yok mu amk loma macini seyretcek ?
Ayakta olup seyretmek isteyen olursa yazsin link atayim.

Burak Yurtsever
Burak Yurtsever
4 yıl önce

p4p sıralamaları gerek sitemizde gerekse yabancı forumlarda ve haber mecralarında genel bir tartışma konusu. ben de bedir altın arkadaşımızın belirttiği makale referansında çeviri tadında bir şey yazmak istiyorum. belirli otoriteler ve siteler farklı metodlar kullanarak gerek sikletler, gerekse sikletler arası ve dönemleri kapsayacak şekilde boksörleri sıralıyorlar. boxrec dışındaki mecraların ufak farklılıklar dışında sıralamaları genel olarak birbirine benziyor. ve insanlar haliyle… Devamını oku »

Bedir Altın
Bedir Altın
4 yıl önce

burak hocam verdiğin emek için teşekkür ediyorum. fakat boxrec in sıralaması her ne kadar veri tabanında verilen puanlarla hesaplanıyor dense de her halde bu kadar taraflı bir sıralama olmaz diye düşünüyorum. ayrıca işlerine gelince maçın sonucunu değil kendi belirledikleri sonucu veri tabanına giriyorlar. golovkin jakobs u bariz şekilde yendiği maç sonunda, kendi hesaplarına göre beraberlik verip ggg nin ve jakobs… Devamını oku »

Burak Yurtsever
Burak Yurtsever
4 yıl önce

hocam teşekkürler.

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce

Rica ederim kardesim.taze link bulunur her daim 🙂

conan
conan
4 yıl önce

Urlada tatildeyim panpa. Maça muça bakacak halim yok 🙂

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce
Reply to  conan

Ne isin var amk urlada 🙂 bende on gundur hafta ici bi urlaya gideyim sabah erkenden kahvaltiya,orda denizalti cafe var sahilde sonra biraz takilip donerim gece diyorum sonra usenip vazgeciyom sen taa ankaradan gelmissin.yine sali gunu sabah kesin gitcem dedim vazgectim amk ayagimi burktum ayni gun izmir icinde.yogun buzla % 90 duzelttim.ben etci olsamda balik icin sahilde yengecle ozbek koyunde… Devamını oku »

conan
conan
4 yıl önce
Reply to  Antijoshua

Panpanın urlanın bir köyündeyim denize ise seferihisarda giriyorum

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce
Reply to  conan

Vay amk robinson gibi olmussun nerdeyse urla zaten koy gibi bi yer sen koyunde koyune gitmissin tam kafa dinlemelik.iyi internet filan cekiyor bari 🙂

conan
conan
4 yıl önce
Reply to  Antijoshua

Çekiyor ki yazıyoz panpa. 8 gb 29 lira

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce
Reply to  Antijoshua

Vay amk tam olucusun son tt tarifelerinden galiba 🙂
Bende 10gb 39 olanindan alicam 2.bi hat

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce
Reply to  Antijoshua

Iyi tatiller bu arada panpa
Yalniz orda kiz dusmez gibi 🙂

conan
conan
4 yıl önce
Reply to  Antijoshua

Panpa yıllardır türksel kazığını yemekten usandım artık.

Antijoshua
Antijoshua
4 yıl önce
Reply to  Antijoshua

Aynen benide buyuk s.ktiler yillarca

Arsenik Cemal
Arsenik Cemal
4 yıl önce
Reply to  Antijoshua

+1 bende aynı 🙂 çekmesine çekiyorda soymasını da iyi biliyor türkcell

Tolga
Tolga
4 yıl önce

Timonth Bradley boksu bırakmış.

Dagestan boxing
Dagestan boxing
4 yıl önce
Reply to  Tolga

gunaydin ! bradley 1 ay once aciklamisti bunu . bu sabah lomachenko-marriga macinda yorumcuydu , bundan sonra da malignaggi gibi yorumculuk yapicak buyuk maclarda.

halil bulut
halil bulut
4 yıl önce

arkadaşlar vasyl lomachenko Miguel Marriagayı 7. rauntta rtd ile yenmiş bence lomachenko bu siklette gervonta davisi ve mikey garciayı yener. ama crawfordu yenemez. sonuçta çifte olimpiyat şampiyonu olimpiyat şampiyonu biri asla boş biri değildir. hemde çifte olimpiyat şampiyonu dünyada bir kaç kişi başarabilmiş bunu

Başa dön tuşu