Eddie Hearn Net Konuştu: Dillian Whyte Joseph Parker’ı Nakavt Ederse..


İngilizlerin ünlü ağır sıklet Dillian Whyte ile eski WBO dünya şampiyonu Yeni Zelandalı Joseph Parker 28 Temmuz’da Londra’da ringe çıkacak.

Karşılaşma hakkında görüşlerini paylaşan Whyte’ın promotörü Eddie Hearn, hem Whyte’ı hem de Parker’ı bu maçı kabul ettikleri için tebrik ettiğini, çünkü bu maçın her iki boksör için de mutlaka kazanılması gereken bir karşılaşma olduğunu, kaybeden tarafın yakın zamanda bir unvan maçına çıkmasının oldukça zor olacağını, kazananı ise kısa süre için bir kemer maçının beklediğini ifade etti.

Ünlü promotör, Whyte’ın Parker’a karşı sağlam bir galibiyet alması halinde Anthony Joshua’yla bir kez daha ringe çıkmasının oldukça muhtemel olduğunu ifade etti.

Sitemizde 1636 oyun kullanıldığı “Kim Kazanır?” anketinde Whyte %32, Parker ise %68 oy almıştı.


Haberle ilgili başlıklar: ,

Benzer Haberler

Yorumlar

69 Yorum - "Eddie Hearn Net Konuştu: Dillian Whyte Joseph Parker’ı Nakavt Ederse.."

  Abone ol  
En Yeniler En Eskiler En Beğenilenler
Bildir
Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Yürü be oğlum Whyte ..

Kimono
Üye
Kimono

Selamlar Yakup Abi, artık ben de buralardayım (imza: jeepers’ın partneri 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Ahhhahaha 😀 hoşgeldin sefa verdin evvelden haberim olsa yoluna kırmızı halı sererdim 🙂 jeepeers candır

GGG
Üye
★★★
GGG

Whyte’ın parker’ı yenme ihtimalini rüyamda bile düşünemem

jackal
Üye
★★
jackal

zaten bu macı nakavtla kazanan veya sayıyla kazanan kim olursa olsun yakın zamanda kemer macına cıkacaktır ve cıkmalıdır da

145372
Üye
★★
145372

Hadi yine iyisin samoalı ileri tarihlerde bir kez daha aj ile maça çıkma fırsatın olabilir

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

o maçın kesinlikle ama kesinlikle rövanşı olmalı. parker daha çok genç. prime halindeyken de joshua ile karşılaşması lazım.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Ahmet etme eyleme parker rövanşı Hakedecek ne yaptı 🙂 hani zorlamış felan olsa tamam ama maç resmen joshuanin üstünlüğüyle bitmiş rövanş olması için bi neden yok 🙂

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt
illa joshua nın ağzını burnunu kırması gerekmiyor ki. o kısacık kollarına rağmen yumruk istatistikleri 139-101 bitmiş. bana göre parker 4 raund almış. adam joshua ile dövüşüp 1 kez bile sallanmadı. whyte, breazeale ve takam ın joshua dan aldığı raundları topla 4 etmez 🙂 üstelik bunu 26 yaşında olmasına rağmen yaptı. joshua nın en kusursuz dövüştüğü maçında yaptı(kim ne derse desin… Devamını oku »
Hotter povetkin
Üye
★★★

4 raundu rahat aldı. parkerin üstünlüğü çoktu o 4 raundda. bir raundda ortada geçti. onuda ben parkere verdim 🙂 7-5 bitti maç. parker rövanşı hak edecek çok şey yaptı. whyte’yi parker karşısında çaresiz durumda görünce anlayacaksın neyin ne olduğunu. havayı dövüp duracak whyte.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

https://www.instagram.com/p/BkVXsg4D_Ng/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1627gkexwqykv&r=wa1
Sıkı çalışıyor Whyte valla parkeri haşat etmese iyidir 😀

Hotter povetkin
Üye
★★★

onun yapacağı antreman anca güç antremanı olur. zaten parkeri yakalayamayacağı için istediği kadar güçlensin fark etmez 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Yalnız kanka ben sana söylüyorum bak whyte parkeri yakalarsa yatırır zira joshua saldırmadı işi rolantide tuttu whyte ise tam tersi deli gibi saldırır zavallı parker o kısacık kollarıyla debelenip durur ahhhahaha 😀

Hotter povetkin
Üye
★★★

yakalasa da parkerin çenesi sağlamdır birşey olmaz Allahın izniyle 🙂 whyte zaten kondisyon sorunu çekiyor. deli dana gibi saldırıp ve parkeri yatıramaz ise o zaman parker nakavt edebilir whyteyi. deli dana gibi saldırması whytenin aleyhine de olabilir. bellew haye maçında tarih yazdın ama bu sefer sonun hüzün olacak 🙂

Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

parker değil whyteyi hayatında hiç spor yapmamış birini bile çok zor nakavt eder

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

trolünde bi sınırı var. bokunu çıkarma rebel.

Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

parkerı abartma ahmet kurt wildera 1 raund dayanamaz joshua maçı şikeliydi gözünü boyamasın

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Kaale alma ahmetim .. ama suç sizde dikkat ediyorum bazen onun yorumlarını beğeniyorsunuz onunla boks sohbeti yapiyosunuz .. bu adam bana Söz verdi senin hatırın için bi daha trol yapmıcam diye ama ona kefil olduğum halde beni yanılttı huylu huyundan vazgeçmiyor her yorumun altına saçma sapan şeyler yazıyor Kaale alanda yok ..

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Valla Whyte ın yumruklar çok kuvvetli kanka belki makara yapacaksın ama joshuanin vuramadiklarinı vurabilir ve daha fazla etki yaratabilir parkerda .. hatırlarsan Tombiş ruiz bile neler yaptı parkera parker baya zorlandı onun karşısında .. ben söylüyorum Whyte parkeri ayıklar senle Ahmet artık siteyi ağlama duvarına çevirirsiniz 😀

Hotter povetkin
Üye
★★★

parker whyteyi yenince bende sana bir şiir yazacam merak etme 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Kanka gel iddiaya girelim Whyte yenerse profil fotonu Whyte yap kabulmü 🙂

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

parker joshua maçındaki gibi dövüşürse whyte maç boyunca 50 yumruk ya vurur ya vuramaz 🙂 ama parker kırışmak isteyecektir. işte o zaman joshua nın vurdukları kadar vurabilir 🙂 parker dikkat etsinde çene ucuna falan yemesin. öbür türlü sıkıntı yok. kırışırlarken parker ın eli armut toplamayacak. kimse whyte ın yiyeceği ters yumruklardan bahsetmiyor.

ters köşeye yatarsanız, ahmet demişti dersiniz 🙂

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

rebel in beğendiğim yorumları türk boksörlerimizle alakalı yaptıkları oluyor. trolde olsa türk boksörlerimizi dile getiren, onlara daha fazla değer verilmesini isteyen insanların yorumunu beğenirim. nadiren komik yorumlarını beğeniyorum(haftada 1-2 kez anca). onlara da çok güldüğüm için 🙂 öyle arada bir bazı trolleri hoşuma gitmiyor değil.

Hotter povetkin
Üye
★★★

kabul 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Benden bişey bekleme ama 😀

Hotter povetkin
Üye
★★★

olmaz. golovkin resmi koyacaksın sende. yoksa iddaanın bir hükmü kalmaz 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Kabül

özgür can
Üye
★★
özgür can
whyte bambaşka adam zaten kanka, cesur adam joshuayla bile iyi kırışmalar yaptı salladı.parker da whyta ayak uydurursa kırışmaya girerlerse bir nakavt çıkar diye düşünüyorum.parker iyi boksörde tek sevmediğim yanı yumruklarını çok güçsüz buluyorum sadece.whytın yumrukları parkera göre bence daha güçlü.whytın ben ileriki rauntlara kalırsa eğer kondisyon sorunu yaşayacağını düşünüyorum bu yüzden parker bu maçı alır.maç puanlamaya kalır gibi sanki kanka… Devamını oku »
Carlos Condit
Üye
Carlos Condit

Andy Ruiz vs Joseph Parker maçını izlediysen Parkerın kolay nakavt olmuyacak birisi olmadığını anlamışsındır zaten bro ki bana sorarsanda Whyte aşırı hardest puncher birisi değil kazanan Whyte olursa sonuç puanla olur bence

muhammet acar
Üye
★★
muhammet acar

Maça anlam katmaya çalışıyor hearn. Maçın sonucu ne olursa olsun joshua ile yapılacak rövanşlar anlamsız olur bence white kemer maçına çıkmayı hak etmiyen orta sınıf bi boksör parkerda belki bi tık iyisi

sa yo na ra
Üye
★★★
sa yo na ra

kazara whyte, parker’i nakavt ederse ne gülerim var ya 😀 yapabilir de aslında hiç belli olmaz 😀

sa yo na ra
Üye
★★★
sa yo na ra

vücuduna önem vermiyor whyte, ortalıkta balon yutmuş gibi geziyor. sanki 50 kilo kafası varmış gibi savrula savrula yürüyor. dediğin gibi biraz fit olmaya çalışsa güçlü bir boksör iş yapar her şekilde.

Dr.Steelhammer
Üye
★★
Dr.Steelhammer

Aj’yi grogi pozisyonuna sokmustu o mac whyte hatta.. prof kariyerinde aj’ye “yumruk atabilen” 3 boksorden biridir whyte . Ceneden yakalamisti.. amatorde de rahat yendi tko ile zaten.. vasat bi boksor degil dayanikliligini da aj ve chisora macinda gorduk .. yenebilir parkerı tabi .

Dr.Steelhammer
Üye
★★
Dr.Steelhammer

Brown’u brutalin brutali yaptı , AJ’yi çeneden yakalayip grogi etmisti .. Vasat bi boksor degil whyte kesinlikle ..

Farc Parker
Üye
Farc Parker
eddie hearn ün söylemesine gerek yoktuki bunu, zaten bilen eden vardır, gören görmüştür bu maç açıklandığı zaman ben yazmıştım , iki boksörde aj ile rövanş istiyor, e tabiki haliyle bu maçı alana aj ile rövanş hakkı verimesi gayet normal, afedersiniz ama bu işi artık biz çözmüşüz yani, fight club ailesi olabilecek muhtemel şeyleri daha önceden kestirebiliyor , inanmayan profilimi inceleyip… Devamını oku »
GGGökhan
Üye
★★
GGGökhan

Ya bu parkerı ne kadar abartıyorsunuz ya adam ruizi net yenemedi. Furyi indiremedi. Joshua maçında ezik dövüştü. Whyte ise joshuayı salladı indirebilirdi bile. Chisora ile kapıştı. Brownı nakavt etti.Yetenekli değil ama kendini geliştiriyor az da olsa. Parker bi tane rakibini eze eze yensin , bir iki dişe dokunur rakibi nakavt etsin sonra saygı duyalım.

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

tasalanma. 28 temmuz dan sonra saygı duymaya başlayacaksın.. 🙂

GGGökhan
Üye
★★
GGGökhan

Ahmet nakavt ederse kabulüm. Sayıyla yenmesi zaten olası onu kabul etmiyorum. :))

℃๏ЍaÑ ✯
Ziyaretçi
℃๏ЍaÑ ✯

Parker ve nakavt galibiyeti, siyah ve beyaz gibi birbirine uzak. Ahmet sana söz veriyorum parker bu maçı nakavtla kazansın parkera dediklerim için özür dileyeceğim. Ama sanmıyorum. Yastık yumruklu parker kim nakavt kim.

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt
ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt
joshua yı az daha vücuttan down ediyordu. hemde suratına yediği sağlam bir sol kroşeden sonra. whyte o kroşeyi yese dansöz gibi sallanırdı zaten 🙂 parker ın yumruk gücü çok zayıf değil. mesela pulev in yumrukları zayıf. dimitrenko yu son raundlarda nakavt edebildi. parker vurduğu her net yumrukla dimitrenko yu down etti. tabi sadece bu örnekten yola çıkmıyorum. ama parker ın… Devamını oku »
Dr.Steelhammer
Üye
★★
Dr.Steelhammer
ahmet sen buraya da yorum yapma bence birader .. parker vucuttan yatirabilirdi demis whyte ceneden yatiriyordu ceneden .. aj gibi boksorlerin kafasina uzanip sersemletmek vucutlarina girismekten daha zor .. bi de whyte o kroseyi yerse dansoz gibi sallanirdi demis 🙁 ulan aj whyte’a giristigi gibi girisse parker mı kalirdi ortada . whyte’in yedigi yumruklar deveyi bayiltirdi deveyi .. ona ragmen… Devamını oku »
℃๏ЍaÑ ✯
Ziyaretçi
℃๏ЍaÑ ✯
Tekvandocu ahmetim hala inat ediyo parkerdan bir cacık olmayacağını kabullenmiyo. Parker vasat bir boksördür. İki iki daha dört. Joshuanın parkerı nakavtla yenmemesi tamamıyla joshuanın eşşekliğidir. Bugün parker wilderla maç yapsın brutal nakavt olur. Ringe çıktığına çıkacağına pişman olur. Wilder denilen vahşi kaplanı şu anda yenecek bir boksörü allah yaratmamıştır. Kardeşim kabul edin wilderda allah vergisi bir güç var. O çırpı… Devamını oku »
Canki
Üye
★★
Canki

Parker beni bile zor nakavt eder

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

joshua whyte a saldırdığı gibi parker a saldırsa 6. raundda kesilir maçı tamamlayamazdı. o maçta joshua nın ne kadar amatör dövüştüğünü görememeniz benim sorunum değil. ha birde şu var. whyte denen cam çeneli adamla parker ın çenesini bir tutma. herif yediği her yumrukta sallanıyor. bu arada bence sen buraya yorum yapma.

AgnusDei+
Üye
★★
AgnusDei+

Parker o kadar rahat kazanacak ki sizler de şaşıracaksınız.

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Canımın içi nerelerdesin sen yüzünü gören cennetlik … yalnız parker rahat kazanır felan demişsin zor iş be gülüm belki bi ihtimal ud oda senin ve ahmetimin hatırı için 🙂

AgnusDei+
Üye
★★
AgnusDei+

Reis iş güç hep aktif olamıyorum. ama bi ihtimal kısmı white için geçerli. gözünü seveyim reis söyle bana white kim ya? 😀

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

İşlerin rast gelsin gülüm … kanka Whyte çok tehlikeli bi adam kesinlikle küçümsenmemesi gereken birisi tamam kişilik olarak bende pek haz almam ama boks olarak severim

Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

whyte vefakar biri ailesine destek oluyor ailesini unutan boksörlerde var

AgnusDei+
Üye
★★
AgnusDei+

eyvallah reisim. 🙂 ben boks olarak nitelikli görmüyorum whiteyi. parker yenmeyecek dövecek dövecek. 🙂

ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

arada kalite farkı var aga

parker>whyte

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder
ahmet kurt
Üye
★★★★
ahmet kurt

patlayıcı güç antrenmanı yapıyor. ama ne çare. parker a gelmez o yumruklar 🙂

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Görecez bakalım 🙂

GennadyMustafa
Üye
★★★
GennadyMustafa

zevkli bir maç olur parker tabiki daha kaliteli fakat whytedeki cesaret ve nakavtçı ruhu maçı başka tarafa çekebilir. ters bir yumruk çıkmadığı sürece parker puanla kazanır.

AgnusDei+
Üye
★★
AgnusDei+

parker > > > > > > > white

safkan
Üye
safkan
Parkerı joshua maçında gördük ki savunmasını geliştirmiş, dillian whtye ise hamal gibi çalışıyor ve kendini geliştiriyor. Joshua nakavt edemediyse dillianda edemez ne olursa olsun joshuanın %70’i kadar güçlü vurabiliyor ve daha yavaş, bunlara parker dayanır ama bombardıman olursa dayanamayabilir tabi dillian en fazla 2,3 yumruk atıyor 3’ü de parkera isabet etmez, ben maçın ortada geçeceğine son rounlara doğru parkerın nakavt… Devamını oku »
Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

parker adam gibi dövüşüp maçı kazansın bir daha siteye yazmicam ama adam gibi dövüşmeyip kazanırsa ya da whyte kazanırsa ki böyle olcak yazmaya devam

Tek Kral Deontay Wilder
Üye
★★★★
Tek Kral Deontay Wilder

Madem öyle diyosun Hadi oğlum parker bütün kalbim seninle o zaman yerle yeksan eyle whyte ı işin ucunda güzel bi ödül var site adına

Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel
usta yanlız joshua maçındaki gibi dövüşürse bırakmam adam gibi dövüşmesi lazım kaçak boks yaparsa falan olmaz whyte la kırışmaya gircek adam gibi dövüşçek yoksa kaçıp arada vurup sonra tekrar kaçarsa falan olmaz zaten whyte la kırışmaya girse parker whyte parkerı öldürür ve whyte kinci bir adam parkerıda yenmek için değil öldürmek için vuracak çünkü joshuadan intikam almak için parkerı yenmek… Devamını oku »
Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

parker joshua maçında joshua bilerek parkerı nakavt etmemiştir parkerla eddie hearnün anlaşması parkera 12 milyon dolar + puanla kaybetme = kemeri joshuaya verme yoksa parker boksör bile değil ali eren parkerı ezer mesela

Bilge Adam Rebel
Üye
★★
Bilge Adam Rebel

enes refik çiftçinin maçı hangi kanalda adam dünya şampiyonluk maçına çıkıyor haberi bile yapılmadı yazıklar olsun bu siteye

Yilmaztas
Üye
Yilmaztas
Tam birbirlerinin rakibi ama whyte bir adim onde gibi sonra birdaha dusunuyorum bazi yerlerd3de parker bir adim onde gibi biri ayi gibi saldiracak biri kanguru gibi saldiracak ama kacan olmaz izleyelim ve gorelim .bu mac icinde cok fazla yorum yapmaya bu yener bu eder demeyede gerek yok gibi sonucta ikiside rovansta aj ile karsilassa yine yenilir ayni suyla ikikere abdestmi… Devamını oku »
Andreas
Üye
Andreas

Parker puanla kazanır. Whyte son rauntlarda çok düşüyor.

zeydharis61
Üye
zeydharis61
Bi kere parker için telafi maçı olacak.joshua karşısında kaybetmesini o da kabullenmemiştir.neyi eksik neyi yanlış yaptığını analiz edecek kapasitede olduğunu düşünüyorum.tekrar kemer kazanmak için whyte maçına kusursuz hazılanacaktır.whyte yine saldırgan dövüşecektir.parkerın yıkıcı yumrukları yok.bunun için kollarına güç antrenmanını yoğunlaştırması lazım.naif yumruklarla yıkılmayacak rakiplerle daima karşılaşacak.ağır sikletin üst limiti yok hani.ama whyte ı kesinlikle geçecektir. Whyte parkerı yakalayamaz bile:) biri hantal… Devamını oku »
Andreas
Üye
Andreas
Joshua için klitschko gibi efsane ile ringe çıkan bir boksörün wilder’dan korkma ihtimalini düşünemiyorum. Klitschko dan korkmayı bırakın 5. rauntta pata küte girmişti adama. Sonra yoruldu ama önemli olan gözünün kara ve korkusuz olduğu çok net. Povetkin de son haliyle Joshua dan sağlam sopa yer. Wilder hızlı olamazsa Joshua ya birçok kez yakalanır. Ortiz den yediği ters yumrukları Joshua dan… Devamını oku »
ömer uzel
Üye
ömer uzel

Whyte bence Chisora’ya yenilmişti lakin hakemler onun lehine karar verdiler..O maçtan bu yana kendini de epey geliştirdi ve 29 yaşında.. Favori bence Whyte. Bu maç 2 yıl sonra olsaydı Parker de 29 yaşında olurdu Whyte ise 31 işte o zaman daha adil bir maç olurdu ve yüzde 50’ye 50 olurdu..Ama şuan favorim Whyte..

Aleksandr Povetkin
Üye
Aleksandr Povetkin

BU MAÇIN FEVKALADE SERT GECEBİLECEK MAÇA ADAY OLABİLECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM